הסרת איפור וניקוי

חשוב להסיר את האיפור לפני השינה

חשוב מאוד להסיר את האיפור לפני שאנחנו הולכות לישון.

במהלך הלילה התאים בגוף מתחדשים, וזו הזדמנות מצויינת לעור לנשום אויר צח, לאחר שכל היום הוא היה דחוס מתחת למייקאפודרה. (תחשבו על עצמכן- אם נאמר הייתן מסתובבות במשך יום שלם עם גרב ניילון או נייר נצמד דבוק לכן לאף… איזו הרגשה מדהימה זו היתה בשלב הזה שהייתן מורידות את הכיסוי מהאף. ככה העור שלנו מרגיש כשאנחנו מסירות את האיפור בלילה).

ישנן כמה דרכים להסרת איפור. ישנם מסירי איפור שונים בשוק- חלב פנים, סבון פנים, מגבונים להסרת איפור. כל אחת צריכה לבחור לה את הדרך המתאימה לה ביותר- לפי סוג העור ולפי ההעדפה האישית. יש בחורות שלא מתחברות לסבון כי הוא מייבש להן את העור, ויש כאלו שלא מתחברות לחלב פנים, כי הן מרגישות שהוא לא מנקה מספיק טוב.

עם סבון פנים צריך לשטוף את הפנים עם מים ואז לסבן ואז לשטוף שוב עם מים.

חלב פנים- פשוט לוקחים פיסת צמר גפן, מטפטפים חלב פנים ומנקים בעדינות את העור.

מגבונים- לוקחים מגבון ומנקים את הפנים. לא לשכוח לסגור היטב את האריזה כדי למנוע התייבשות המגבונים.

מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית, או דיילת מכירה שאתן סומכות עליה (כך שלא תדחוף לכן מוצרים שאתן לא צריכות). לי יש אילנה המקסימה מאסתי לאודר שאני סומכת עליה בעיניים עצומות שתבוא ותגיד לי "זה לא בשבילך" (וזה קורה הרבה. כי אני רוצה הכל חחחח).

מה עובד בשבילי?

אני מהמגוונות. גם בשיער וגם באיפור. מה זאת אומרת?

כשאני מוצאת מוצרים שעובדים טוב על העור שלי (וכשיש מוצר כזה את תדעי מיד, את תרגישי על העור), אני נצמדת אליהם, אבל מקפידה שיהיו סוגים שונים.

כך יש לי גם חלב פנים שעובד בשבילי, וגם סבון פנים שעובד בשבילי, (שניהם של אסתי לאודר כרגע) וגם מגבונים למקרה חירום או לימים שאין לי כוח, ואני משתמשת בהם לסרוגין.

אני משתמשת כרגע במוצרים של אסתי לאודר, שהם יקרים יחסית, אבל יש עוד מוצרים טובים בשוק, ואני אתן סקירות על מוצרים זולים יותר בהמשך.

לאחר שסיימתי לשטוף את הפנים, או להסיר את האיפור עם מסיר איפור, אני משתמשת במי פנים שמתאימים לעור שלי. אני אוהבת מי פנים. הם נותנים את הניקיון הסופי לעור, ואחריהם אני מרגישה שהעור ממש נקי.

להסרת איפור מהעיניים כדאי להשתמש במסיר איפור עיניים ייעודי, בגלל הרגישות העדינות של האיזור הזה.

זהו, קרם לחות, חיוך לפני השינה  ולילה טוב :))

תגובות

comments

10 Comments

  • הילה גולן

    אחלה עצות! ואחלה בלוג – כבר הרבה זמן חיפשתי מקום עם עצות טובות ממישהו ללא אג'נדה נסתרת כמו קוסמטיקאית או יועצת יופי בסופרפארם.
    יש לי שאלה – ניסיתי כבר המון תכשירים לניקוי פנים ויום אחד חברה אמרה לי שהיא מנקה את הפנים בסבון של WELEDA – זה סבון של פעם כזה, גוש ולא נוזלי. הוא אמנם מאוד מייבש אבל אני שמה קרם לחות ומה שטוב בו – זה שהוא פשוט לא מאפשר לפצעונים לצאת!! בכל פעם שאני משנה לתכשיר אחר – הם חוזרים!

    את מכירה את הסבון? מה דעתך על השימוש בו?…

    תודה!
    ובהצלחה עם הבלוג!
    הילה.

  • קורין

    היי הילה,
    תודה רבה! אני מקווה שתמצאי תשובות בבלוג הזה, ואת מוזמנת לשלוח שאלות.

    לשאלתך- אני באופן אישי מאוד אוהבת את המוצרים של WELEDA, בעיקר משום שהם משתמשים בחומרים טבעיים בלבד.
    את הסבון שציינת לא ניסיתי, אבל ציינת שהוא מייבש את העור ולא מאפשר לפצעונים לצאת.
    אני לא ממליצה על סבונים שיש להם את התכונה הזו לבחורות שסובלות מפצעונים.
    פצעונים מעידים על דלקת או על זיהום, ומתפתחים בדר"כ מבלוטות חלב שנסתמו. ייבוש של הפצעונים מונע מהגוף לנקות את הדלקת ולשחרר את הסתימה בבלוטות החלב.
    אז נכון ששימוש במוצר מייבש "מעלים" את הפצעונים, אבל רק על פני השטח. זה לטפל בסימפטום במקום בשורש הבעיה.
    אני ממליצה במקרה כזה לפנות להומאופת (אני חסידה של הגישה הטבעית, עד כמה שניתן), ולמצוא איתו את הדרך להביא לאיזון של הגוף.
    עוד המלצות לטיפול באקנה תוכלי למצוא כאן.

    בהצלחה!

  • מאפרות

    מסכימה עם כל מילה. הסרת איפור לפני שינה, זה טקס שחייב להיכנס לשגרת יומה של כל אישה, בדיוק כמו צחצוח שיניים ועוד מספר טקסים מהסוג הזה. לגבי התאמת מוצרים, אני חייבת להגיד, שכמו שציינת זה עניין מאוד אינדיבדואלי ומוצר טוב ומתאים באמת מזהים מיד וממשיכים להשתמש בו לאורך זמן. תודה לך על העצות המועילות, תמשיכי לכתוב.

  • סאן שיין

    מה מכיל בדרך כלל חלב פנים?והאם הוא באמת מבוסס על איזשהו חלב?

  • קורין

    שלום סאן שיין.
    לא חושבת שהוא מכיל ממש חלב.
    מה בדיוק הוא מכיל אני לא יודעת, אבל אבדוק לך 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *