איפור

איך להראות טוב גם כשקצת מצוננים

כן, אני מקוררת. האף שלי נוזל וכואב, אפילו שאני מפנקת אותו בטישו עם אלוורה (לאף שלי מגיע הכי טוב).
ועדיין הייתי צריכה ללכת לעבודה, ולהראות במיטבי. פשוט כי אני כזו. דווקא כשאני חולה ודווקא כשאין לי מצברוח אני משקיעה יותר במראה. גם כי אז אני מרגישה יותר טוב עם עצמי, וגם כדי שתהיה סיבה אחת פחות להרגיש רע :).

אז הנה כמה טיפים לאיפור נכון כשאת מקוררת/מצוננת:
1. לחות – מאחר ובזמן התקררות העור נוטה להתייבש, רצוי למרוח קרם לחות לפני המייק-אפ. (אני באופן אישי תמיד מורחת קרם לחות לפני, כי סוג העור שלי מאפשר לי ומקבל את זה באהבה. אבל נתקלתי בהרבה בנות שלא, אז כדאי).
אני גם בדר"כ מורחת פריימר לפני המייק-אפ, אבל לשיקול דעתכן.

2. מייק אפ – לא לוותר על מייק-אפ ביום כזה. העור בדר"כ נראה חסר חיות. בנוסף, הוא נוטה להאדים במשך היום, גם בגלל חום הגוף שעולה, גם בגלל הקינוח המתמשך של האף. המייק אפ יעניק מראה אחיד. חשוב לא לדלג על השלב הזה. את איזור האף צ'יפרתי בכמות נדיבה יותר מבדר"כ.

3. נטרול אדמומיות באף ובלחיים – השתמשתי היום במנטרל גוון בצבע ירוק של איל מקיאג'. הנחתי נקודות מהחומר על האף (כמובן… החלק הכי אדום בפנים שלי…), ובכמה נקודות אדומות שהופיעו לי פתאום על הלחיים. לאחר ההנחה טפחתי על החומר באמצעות ספוגית וטשטשתי לתוך המייק אפ. אם צריך להוסיף טיפה מייק אפ כדי שהירוק יטשטש טוב יותר, תוסיפו.

4.  קונסילר – אני אישית השתמשתי בקונסילר שאני משתמשת בו כרגע, של סמאשבוקס, וערבבתי אותו עם טיפה קונסילר ורדרד של איל מקיאג' כדי לטשטש את הכהות שצצה לי מתחת לעיניים.

5. איפור עיניים – כשמצוננים העיניים נוטות לאדמומיות, אז רצוי להמנע מגוונים כמו אדום או ורוד מתחת לעיניים, על מנת לא להדגיש את האדמומיות.
ממליצה להמנע מעפרון בקו העיניים התחתון או מתחת לעין בגלל הנטיה לדמוע כשמצוננים.
אני כן ממליצה להדגיש את העיניים עם אייליינר או לאש ליינר בקו הריסים העליון והרבה מסקרה בגלל הנטיה שלהן לשקוע פנימה כשלא מרגישים טוב. מסקרה בנדיבות "תפתח" את העין.

6. שפתיים – נוטות ליובש, כמו יתר הפנים. למרוח במשך היום בכל תכשיר שאתן מעדיפות (אני כרגע משתמשת בקרם שפתיים של לאוקסיטן, אבל אוהבת גם בליסטקס וגם את של בודי שופ). אם אתן חייבות שפתון, בחרו שפתון המכיל לחות, והמנעו מכל השפתונים העמידים שמייבשים את השפתיים עוד יותר.
יצאתי מהבית בבוקר עם שפתון שמכיל לחות של אסתי לאודר ובמשך היום פשוט מרחתי את קרם השפתיים שלי.

אני חושבת שאצליח להמנע היום מהמשפט הכ"כ "אהוב" של "את נראית קצת חולה" או התחליף המאוד מעודד שלו "את נראית עייפה".

שתו מים! הרבה בריאות!

תגובות

comments

15 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *