איפור

טיפים לשפתון מושלם

שלום בנות,

בתקופה האחרונה אני מאוד אוהבת שפתונים, אחרי חודשים ארוכים בהם נצמדתי לגלוסים בלבד.
עוד על השפתונים האהובים עליי לאחרונה

איך משיגים את מראה השפתון המושלם?
1. הכנת השפתיים – שפתון לא נראה טוב על שפתיים יבשות או פצועות. לשפתיים פצועות אני ממליצה לא להשתמש בשפתון, אלא להמשיך לטפח בחומר טיפולי. כמו שכתבתי לכן בפוסט על איך להראות טוב גם כשמצוננים, אני משתמשת כרגע  בקרם שפתיים של לאוקסיטן.
למי שהשפתיים שלה אינן פצועות, אני ממליצה לשפשף אותן מעט עם מברשת השיניים בבוקר כשמצחצחים שיניים. הפעולה הזו היא מעין פילינג לשפתיים, והשפתיים חלקות אח"כ.

2. בסיס – כדאי למרוח בסיס לשפתון, גם כדי לגרום לו להתקבע על השפתיים, וגם כדי לנטרל את הפיגמנט הטבעי של השפתיים שלנו, ולקבל בדיוק את גוון השפתון שלנו. אפשר להשתמש בקונסילר, ועליו מעט פודרה, או להשתמש בקרם בסיס ייעודי למטרה הזו. כרגע אני משתמשת בפוטו פיניש ליפ פריימר של סמאשבוקס, שאני מאוד אוהבת, ואחריו אין צורך בפודרה.

3. קונסילר מסביב לשפתיים – זהו שלב רשות, למי שרוצה. מריחת הקונסילר באמצעות מברשת קונסילר או מברשת שפתון מסביב לשפתיים. הפעולה הזו מגדירה את גבולות השפתיים, וגורמת לשפתיים להראות בשרניות יותר.

4.  תיחום השפתיים – יש נטיה לחשוב שתיחום השפתיים מיועד על מנת להגדיל את השפתיים או ליצור להן מראה מעט שונה ממה שיש להן במקור. זה נכון, אבל חלקית. גם מי שהשפתיים שלה מושלמות עדיין צריכה לתחום את השפתיים עם עפרון תוחם. שפתון הוא חומר שומני, ותיחום השפתיים מיועד כדי למנוע נזילה של השפתון מגבולות השפתיים. כדאי להשתמש בגוון הקרוב ביותר לגוון השפתון שלך, לתחום את השפתיים ולמלא מעט את שטח השפתיים עם העפרון. הפעולה הזו תתרום לעמידות השפתון.

5. מריחת השפתון – אני אישית מעדיפה להשתמש במברשת שפתיים כדי למרוח שפתון, כי פעולת המריחה יותר מדוייקת. זה לא חובה. כשאין לי זמן, אני פשוט מורחת את השפתון ישירות על השפתיים.

6. ספיגת עודפים ופודרה – הצמידו טישו נקי לשפתיים וספגו את עודפי השפתון. אח"כ עם הספיגו פודרה לשפתיים עם ספוגית או כרית פודרה.

7. חזרה על שלבים 4 ו – 5 (תיחום עם עפרון ומריחת שפתון)

8. גלוס – שלב רשות. למי שעמידות השפתון חשובה לה מומלץ לוותר על השלב הזה כי הגלוס מוריד את עמידות השפתון. מי שמחליטה שכן – נגיעות מהגלוס במרכז השפה התחתונה והעליונה.

זהו, השפתיים שלכן מוכנות ומזמינות את הנשיקה הבאה.

אהההה, שכחתי משהו חשוב מאוד! אם הגיע הזמן למרוט שערות בשפם, אז רצוי לא להשתמש בשפתון…. (האמת חייבת להאמר:).
שפתון מדגיש כל פלומה שיש בשפה עליונה, אז נא להמנע ולקבוע תור לקוסמטיקאית…

תגובות

comments