איפור

איפור לפורים: קליאופטרה

התחפושת של קליאופטרה היא אחת התחפושות המבוקשות, בהתבסס על פניות שקיבלתי.

את ההשראה לאיפור הזה קיבלתי מהמראה של אליזבת טיילור בסרט קליאופטרה.

לקליאופטרה של אליזבת טיילור היו מראות שונים במהלך הסרט, כאשר רוב מראות האיפור התבססו על צללית כחולה, תכלת או טורקיז על כל העין, עד הגבה, ואייליינר דרמטי בסגנונות שונים.

האיפור של קליאופטרה – שלב אחרי שלב:
1. בסיס
– בסיס האיפור הוא הבסיס היומיומי שלכן. אני מרחתי לנטלי פריימר לפנים. המתנתי מספר דקות לייבוש ואז קונסילר במקומות שצריך בלבד, מייק אפ על כל שטח הפנים חוץ מהעפעף העליון, שם מרחתי פריימר לעיניים ולשפתיים. לבסוף פידרתי את הפנים עם פודרה בתפזורת.
השתמשתי ב: פריימר לפנים של סמאשבוקס, קונסילר של איל מקיאג', מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר, פודרה אוליב בז' של איל מקיאג',  פריימר פוטו פיניש ליד לעפעפים של סמאשבוקס.

עיניים – באיפור העיניים החלטתי ללכת על גוון טורקיז. אפשר ללכת גם על תכלת או סוגים אחרים של כחול, ואפשר גם זהב או ברונזה.
לא לשכוח את הבסיס מהשלב הראשון – פריימר לעיניים כבסיס (כדי שהצללית תצמד טוב יותר). אם אין לכן פריימר לעיניים – השתמשו בקונסילר או מייק אפ ומעליו פודרה.

2. צללית: הנחתי צללית טורקיז על כל שטח העפעף, מבסיס הריסים העליונים ועד הגבה.
בחלק הפנימי של העין השתמשתי במברשת דקה לסמן קו מאונך מתחילת הגבה כלפי מטה. (את הגבול החיצוני לצללית נסמן אחרי שרטוט הגבות), ומילאתי את כל שטח העפעף עד הקו הזה.
במה השתמשתי: צללית טורקיז מס' 301 של מייק אפ פוראבר

3. גבות: הגבות מאוד דומיננטיות באיפור הזה. כהות מאוד וארוכות, עבות בחלק הפנימי של העין, שפיץ מאוד חד במרכז העין ואז הגבה הופכת לדקה יותר. אם הגבה שלכן קצרה האריכו. אני מעדיפה צללית למילוי ושרטוט הגבה. יש מי שמעדיפות עפרון וזה גם בסדר.

כדי להתאים את מבנה הגבה של נטלי, השתמשתי גם בעפרון לבן בחלק התחתון של הגבה, כדי לעצב את הצורה שרציתי, ועליו עליתי עם האיפור שלי. יתרון נוסף ל"חיתוך" הגבה בחלק התחתון הוא שמתקבל שטח איפור נוסף מתחת לעין, מה שמוסיף למראה הדרמטי.
במה השתמשתי: צללית שחורה Black Onyx של איל מקיאג', עפרון לבן מס' 0 של מייק אפ פור אבר מתחת לגבה

4. אייליינר: את האייליינר שרטטתי בשלבים. בשלב הראשון מעל הריסים העליונים, צמוד מאוד לקו הריסים מהחלק הפנימי של העין והחוצה. כשהגעתי לקצה החיצוני של העין מתחתי קו ישר עד מעט מתחת לגבה. (בקו ישר הכוונה היא שלא משכתי בזוית החיצונית את האייליינר כלפי מעלה כמו במריחת אייליינר לאיפור יופי. הקו שמרחתי פחות או יותר מקביל לרצפה).

כשהיה לי הבסיס של הקו המתוח בצמוד לריסים, התחלתי לעבות מעט את האייליינר – הוספתי עוד 2 שכבות, כל אחת מהן מעל השכבה הקודמת, כך שנוצר אייליינר בעובי של 3 קווים.

בקו הריסים התחתון – עפרון שחור בתוך העין ואייליינר צמוד לקו הריסים, מהחלק הפנימי של העין (שם הוספתי גם זווית שיורדת מעט למטה, כמו בתמונה), עד לחלק החיצוני של העין.

כשהגעתי לחלק החיצוני של העין חתכתי את קו האייליינר הקודם שעשיתי, ויצרתי מעין משולש בין 2 הקווים.
במה השתמשתי: אייליינר ג'ל שחור של מאק,עפרון עיניים שחור של ג'ייד

5. ריסים: עיגול הריסים במעגל ריסים ומריחת מסקרה. להשלמת האפקט הדרמטי של העיניים הדבקתי ריסים מלאכותיים צמוד לקו הריסים העליון. לאחר שהדבק התייבש עברתי על קו הריסים שוב עם אייליינר, כדי להגיע לאחידות בקו העליון. עוד מסקרה גם על הריסים המלאכותיים, וזהו. העיניים מוכנות.
במה השתמשתי: מסקרה ביוניק של סמאשבוקס, ריסים דגם LUNY של clear band (לא זוכרת איפה בדיוק קניתי אותם, אבל כמובן שאפשר להשתמש גם בריסים אחרים).

6. לחיים – הצללה קלה עם ברונזר על מתחת לעצם הלחי (החלק השקוע כשעושים פרצוף דג…). על תפוחי הלחיים סומק בצבע אפרסק, ומעט צללית זהובה-ורדרדה על עצם הלחי להברקה (ממש מתחת למשולש האייליינר שעשינו).
השתמשתי ב: ברונזר של מדינה מילאנו מס' 74, צללית מס' 69 בצבע אפרסק של מייק אפ פוראבר כסומק, צללית באבקה gold flame של איל מקיאג' להברקה.

7. שפתיים – תוחם בצבע אפרסק – peach של איל מקיאג', שפתון כתום מאט מס' 218 של מייק אפ פוראבר.

והתוצאה – טא דא אם!!!

חג שמח!!!

איפור, סטיילינג וצילום: אנוכי…
דוגמנית: אחותי המדהימה נטלי

תגובות

comments

2 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *