איפור

פשוט לעשות. האיפור שלי 29.5.10

האיפור שלי באייליינר טורקיז של לנקום
האיפור שלי באייליינר טורקיז של לנקום

הרבה פעמים כשאני מחליטה שאני רוצה משהו, או שעוד חלום גדול מתגנב לי לתודעה (זה קורה לא מעט :), הרצון הזה והחלום הזה גורמים לי להתרגשות ולתשוקת עשיה. ההרגשה הזאת, של ההתרגשות והתשוקה הם הסימן בשבילי שהדבר הזה נכון בשבילי.

בעבר, כשמשהו כזה היה קורה, הייתי נשאבת לחלומות בהקיץ של איך זה יהיה להשיג את הרצון הזה שלי, ומתמוגגת על הרגע. אבל אז, כשלא היה עוד מה שיזין את המחשבות על החלום, התחילו המחשבות על הדרך להשיג את רצון הזה, ואז היו מתגנבים הספקות.
ושלא תבינו לא נכון. ספקות זה לא דבר רע. ספקות הם דבר טוב. הם אלו שמעניקים לנו את זכות הבחירה.
אבל במקום של חלומות ורצונות, גדולים כקטנים, ספקות הם לא דבר טוב. הם גורמים לחוסר בטחון ורגליים קרות, ואז בועת החלום או הרצון מתנפצת, ואז גם סביר להניח שלא נעשה את מה שרצינו.

אחד המורים הרוחניים שלי, מי שהיתה לו ההשפעה הגדולה ביותר על החיים שלי עד כה, עודד שמטוב ז"ל, אמר לי פעם לא להתמהמה. להחליט ומיד להתחיל לעשות. אפילו אם זה הדבר הכי קטן, פשוט להתחיל לעשות, ולא לתת מרווח של של זמן בין ההחלטה לעשיה, כי במרווח הזה משתלט היצר הרע והמחשבות השליליות.
זה ועוד – בעשיה עצמה, כשעושים משהו שחוזר על עצמו, שהוא מעין שגרה, תמיד לעשות אותו טיפה שונה. אפילו אם השונה הזה הוא למשל לבחור בשביל אחר בדרך לעבודה. כי השינוי הכי קטן שומר על עירנות, והעירנות לא תתן לספקות להשתלט.

וזה כ"כ נכון. כי כשמחליטים משהו ומיד מתחילים בעשיה במקום להתעסק בכמה ואיך, העשיה חורשת את הדרך. והדברים פשוט מתגלגלים, ומתוך העשיה מתהווה החלום והרצון ברוב תפארתו. ואז מגיעה ההתענגות על עוד חלום שהתגשם.

לבקשת הקהל – האיפור המלא באייליינר הטורקיזי של לנקום
בסיס:

פריימר למייק אפ של קלרינס Instant Smooth Perfecting Touch
מייק אפ פוטורדי של רבלון מס' 6 – medium beige (שערבבתי עם ממש מעט מייק אפ כהה יותר – mat velvet של מייק אפ פוראבר – מס' 60)
קונסילר High Definition בגוון light של סמאשבוקס
פודרה olive beige 2 של איל מקיאג'

עיניים:
פריימר לעפעפיים Photo Finish Lid Primer של סמאשבוקס
צללית Pure Skin של NYX (להשיג ב Makeup Geek – חנות לרכישת מוצרי איפור אונליין) על כל העפעף
אייליינר ג'ל של לנקום בטורקיז בזוית החיצונית של העין, ולטשטש עם האצבעות – לכיוון פנים העין ומהזווית החיצונית של העין לכיוון החלק החיצוני של הגבה.
חשוב מאוד! האייליינר הזה מתייבש במהירות, אז להניח חומר על עין אחת ולטשטש. לחזור על הפעולה במידת הצורך, ורק אז לעבור לעין השניה, אחרת האייליינר מתקבע.
אייליינר בקרם – Caviar, של סמאשבוקס בזוית החיצונית של העין, על הטורקיז, ושוב לטשטש. (השלב הזה לא חובה, זה פשוט מוסיף עוד מימד לעין)
מסקרה Big Fatty של אורבן דיקיי

סומק:
ברונזר Desert Stone מס' 74 של מדינה מילאנו
שימר בתפזורת Maples של איל מקיאג' מעליו.
המטרה היתה להשיג מראה שזוף וזוהר שמאוד הולם את הצבע הטורקיזי בעיניים.

שפתיים:
הפריימר לעפעפיים של סמאשבוקס גם לשפתיים
עפרון שפתיים Peach של איל מקיאג'
שפתון נוזלי עמיד של רבלון – ColorStay Ultimate Liquid Lipstick מס' 65 – Prized Peach

עוד תמונות:

עוד זווית לאיפור באייליינר הטורקיז של לנקום
עוד זווית לאיפור באייליינר הטורקיז של לנקום

ומראה כולל של האיפור
ומראה כולל של האיפור

תגובות

comments

7 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *