איפור

סופרפארם למען נפגעות תקיפה מינית בישראל

זוכרים את המבצע של רשת סופר פארם לקראת יום האשה הבינלאומי 2010?
במהלך השבוע שלפני יום האשה הבינלאומי 2010 מכרו ברשת סופרפארם מארזי כרטיסי ברכה שההכנסות מהם מיועדות למרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית.

קצת מספרים שזעזעו לי את הנשמה:
אחת מכל 3 נשים תעבור תקיפה מינית במהלך חייה.
אחת מכל 6 ילדות עוברת גילוי עריות
אחד מכל 6 בנים עובר תקיפה מינית
במהלך 2008 התקבלו במרכזי הסיוע לנפגעי תקיפה מינית 37,526 פניות!!!
63% מהנפגעות והנפגעים שפנו למרכזי הסיוע נפגעו טרם הגיעם לגיל
18

מקבלים את הצ'ק מניצן לביא, משנה למנכ"ל סופר-פארם
מקבלים את הצ'ק מניצן לביא, משנה למנכ"ל סופר-פארם

סופר-פארם שהתגייסה זו השנה השביעית למען מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית ומכרה בסניפי הרשת ברחבי הארץ מארזי כרטיסי ברכה מעצבים (שישה כרטיסים) ב- 10 שקלים, גייסה 660,490 ש"ח.

כל ההכנסות ממכירת כרטיסי הברכה הועברו כתרומה למרכזי הסיוע, בארוחת בוקר חגיגית שנערכה במסעדת מאנטה ריי בנוכחות ניצן לביא, המשנה למנכ"ל סופר-פארם, מירב מיכאלי, עמיתי הרשת, מנהלות מרכזי הסיוע.

ניצן לביא, משנה למנכ"ל סופר-פארם מסר כי "סופר-פארם חרטה על דגלה את נושא התרומה לקהילה ולאורך השנה מתגייסת החברה לכ-5 התרמות בקופות במסגרתן נמכרים מוצרים שימושיים וההכנסות מועברות אל עמותות שונות העוסקות בסיוע לילדים ונשים. כמו כן, במסגרת ההתרמה לאגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית ערכה הרשת הדרכות בנושא לכל המנהלים. אין ספק שאת התודה הגדולה אנו חבים ללקוחותינו שהתגייסו למאמץ והפגינו נדיבות ורוחב לב".

איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית ולנפגעי תקיפה מינית בישראל (ע"ר)- www.1202.org.il

תגובות

comments

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *