איפור

הטיפים של אריק אנטוניוטי – אמן האיפור הבינלאומי של קלרינס

אנשים מקסימים מקסימים אותי 🙂 בקלות 🙂
ובמקרה של אריק אנטוניוטי, אמן האיפור הבינלאומי של קלרינס, לא קשה להיות מוקסמת.

אבל אתחיל בכמה מילים על החוויה של כיתת האמן יוצאת הדופן הזו
כשקיבלתי הזמנה מללי המקסימה (נא לחזור לפסקה הראשונה) משלמור ל"מפגש חווייתי ובלתי רגיל עם רב אמן האיפור של קלרינס, אריק אנטוניוטי, לרגל השקת המייק אפ החדש של החברה" התעלמתי מה"חווייתי".
כי כולם דוחפים היום "חווייתי" לכל דבר בערך.
ואז הסתבר שהם באמת התכוונו לזה………
ואצלם המושג חווייתי הולך עד הסוף. הסוף למכורת איפור כמוני הוא ללא איפור!

כית אמן עם אריק אנטוניוטי לקלרינס - יחס אישי
כית אמן עם אריק אנטוניוטי לקלרינס - יחס אישי

הגענו למקום הארוע, ובמקום שולחנות עגולים או חדר הרצאות, קיבלנו עמדות איפור אישיות, לישיבה בזוגות, בשני טורים. אכן כיתת אמן…
העמדות היו מאובזרות במראות אישיות, טסטרים של מייק אפ, מסירי איפור, קרם לחות ועוד. נתבקשנו להסיר את האיפור כדי לנסות את המייק אפ החדש בעצמנו, על עצמנו, בליווי צמוד של אריק.
אז הסרתי. זו הזדמנות שלא תחזור על עצמה. אריק בעצמו יתאים לי את המוצרים המתאימים לי! והוא מקסים! 🙂

עם המראה האירופאי המתוקתק, אבל עם טוויסט שנראה אישי רק לו, מבטא צרפתי מגניב (ואני נתנייתית בתחילת הקיץ. מבטא צרפתי לא מגניב אותי בקלות בתקופה הזו…), חיוך שדבוק לו לפנים במשך כל המפגש, והחיוניות והקלילות המתפרצות ממנו החוצה, גם אתם הייתם מוקסמים. באחריות. החיוניות והשמחה שלו מדבקים. :). כ"כ מדבקים שאני כבר לא יכולה להגיד קלרינס כמו ישראלי מצויה. יוצא לי קלורינס צרפתי כזה 🙂
הוא שאל כל אחת ואחת באופן אישי מה חשוב לה במייק אפ, והמוצרים הותאמו לה באופן אישי על ידו. והיחס האישי הזה גם הוא כובש.

אריק אנטוניוטי לקלרינס - יחס אישי כבר הזכרתי?
אריק אנטוניוטי לקלרינס - יחס אישי כבר הזכרתי?

אספתי עבורכם את כל הטיפים שאריק נידב במהלך הארוע. לסקירה של המייק אפ – Everlasting של קלרינס.

הטיפים של אריק אנטוניוטי – אמן האיפור הבינלאומי של קלרינס
* ביומיום אנחנו חשופים לגורמים סביבתיים המזיקים לעור. השמש כמובן, אבל לא רק. קרינה מהמחשב, תאורה מלאכותית המזיקה לעור, מיזוג אוויר, פיח ועשן ועוד. לכן חשוב לבחור מוצרים המגנים ומסייעים לעור להלחם בגורמים הסביבתיים. (הדברים נאמרו באופן כללי, ובפרט לצורך הצגת המייק אפ החדש של קלרינס, שהוא SPF15 (מחומרים מינרליים ולא כימיים, המזיקים לעור בטווח הארוך), ומכיל חומרים פעילים, ולכן התחושה כשמורחים אותו היא של חומר טיפוח ולא מייק אפ).

* חשוב מאוד לבחור מוצרים המכילים לחות. גם לעור שמן! כל סוגי העור זקוקים לנוזלים. הלחות מעניקה מראה צעיר ומתוח יותר. (לעור שמן פשוט להשתמש במוצרים ייעודיים, אבל לא להמנע לחלוטין).

* מומלץ להשתמש במברשת מייק אפ (הוא השתמש במברשת שטוחה) להנחת המייק אפ. הנחה עם האצבעות היא העדיפות השניה, ורק בסוף הספוגית. בדיוק כמו שלא נצבע את הקיר עם האצבעות אלא עם מברשת, כך גם בפנים שלנו עם המייק אפ. מריחה עם האצבעות אינה אחידה. מריחה עם ספוגית אינה מומלצת כי הספוגית סופגת לתוכה 60% מכמות המייק אפ שמניחים עליה. בקיצור – מברשת מייק אפ.

* בקלרינס ממליצים למרוח את חומרי הטיפוח על הפנים מלמטה למעלה – מהסנטר לכיוון המצח. ולא רק את חומרי הטיפוח, אלא גם את המייק אפ. כוח הכבידה גורם לכל דבר לשאוף כלפי מטה, והפעולה של מריחה מלמטה למעלה עושה עיסוי ומתיחה של העור כלפי מעלה על הדרך. (אחד הטיפים המצויינים. אימצתי במהרה).

* תמיד להשתמש בכמות קטנה של מייק אפ. 2 לחיצות מהמשאבה בערך זה די והותר. כמות גדולה של מייק אפ מעניקה מראה עשוי מדי ולא טבעי.

אריק אנטוניוטי לקלריס
כמות קטנה של מייק אפ, ומברשת

* אריק ממליץ להשתמש בבסיס למייק אפ – הוא הציע את הפרפקטורים (perfector) של קלרינס המגיעים בשלושה גוונים כך שיתאימו לכל גוון מייק אפ, ולערבב אותם עם המייק אפ ביחס של 2:1 – 2 לחיצות מהמייק אפ, לחיצה אחת מהפרפקטור. לחילופין, ניתן למרוח את הפרפקטור על הפנים, ומעליו את המייק אפ. הפרפקטור מעניק מראה זוהר. הוא גם המליץ על פריימר של קלרינס כבסיס. (רציתי לחבק אותו, כי זה אחד המוצרים האהובים עליי בתקופה האחרונה. או סתם כי הוא מקסים:) )

* מומלץ להשתמש גם בברונזר וגם בסומק ורדרד. כדי להגיע למראה רענן ובריא צריך למצוא את האיזון המדוייק בין הגוון הזהוב של הברונזר והוורוד של הסומק. הזהבהבות של הברונזר משחזרת נגיעה של שמש, הורדרדות של הסומק משחזרת סומק טבעי של עור פנים צעיר הנובע מזרימת דם טובה בגוף. בנוסף – לא לשכוח מעט ברונזר מתחת לסנטר.

אריק אנטוניוטי לקלרינס
האמן והתוצאה. מקסים!

בסיום הארוע נפגשנו שוב מחוץ לבניין והוא שאל אם אני עישנתי את הסיגריה במאפרה. הנהנתי במבוכה (זה רע לעור, אני יודעת…). הוא הוציא סיגריה משלו, תוך כדי שהוא מציין שזה עושה קמטים מסביב לשפתיים. ואני הוספתי שהעשן שעולה מהשפתיים כלפי מעלה גם גורם לנקבוביות פעורות ומעשן את הפנים. אח"כ עברנו לדברים שמחים יותר. אבל הנה עוד טיפ.

הוא מקסים. היה מקסים. בודקת עבורכם אם המייק אפ גם מקסים אותי 🙂
יום קסום!

תגובות

comments