איפור

הטיפים לאיפור של הלן אמויאל מארוע המאפרים של חברת ע.פ.ר.ה ו – Bbeauty

בשבוע שעבר התקיים ארוע המאפרים של פורטל היופי Bbeauty וחברת האיפור המקצועי ע.פ.ר.ה.
כבר כתבתי לכם בעבר כמה אני אוהבת את הארועים של ביביוטי למאפרים – בכל אחד מהארועים האלו יש מאפר או אמן איפור שמעביר בדר"כ 2 שיעורים, ובכל ארוע כזה ביביוטי חוברים לאחד ממותגי הקוסמטיקה או האיפור המקצועי, ובמהלך הערב נחשפים למוצרים מיוחדים או חדשים של החברה, וגם יש הנחות יש הנחות מיוחדות למאפרים.

ערב המאפרים של OFRA ובי ביוטי - הלן אמויאל מדגימה איפור ערב על הדוגמנית אינגריד פלדמן
ערב המאפרים של OFRA ובי ביוטי - הלן אמויאל מדגימה איפור ערב על הדוגמנית אינגריד פלדמן
ערב המאפרים של OFRA ובי ביוטי - הלן אמויאל מדגימה איפור לעור בוגר
ערב המאפרים של OFRA ובי ביוטי - הלן אמויאל מדגימה איפור לעור בוגר


כאלו היו הארועים הקודמים – הארוע של סמאשבוקס עם אמן האיפור הבינלאומי דניאל שאבז, ארוע המאפרים של רבלון עם המנהלת האמנותית של החברה – גוצ'י ווסטמן, והארוע של גרלן עם המאפר הבילאומי חוזה לואיס ג'ובה.

בארועים האלו אני מהופנטת. מאוד אוהבת לראות מאפרים בעבודה, ואני שואבת מכל אחד מהם כל רסיס טיפ אפשרי (אח"כ אני מחליטה אם הטיפ מתאים לי או לא, אבל אני בהחלט במצב של סופר הקשבה).

בארוע האחרון, של השבוע שעבר, השיקה חברת OFRA את קולקציית החורף שלה, שעליה אכתוב פוסט נפרד, כי אני יודעת שאותי פוסטים ארוכים מדי קצת מעייפים, ואני מוצאת את עצמי מדלגת פסקאות או קוראת ברפרוף :), ואני רוצה שתקראו בעיון :).

מי שהעבירה את שיעורי האיפור וההדגמות בערב הזה, במוצרי עפרה היתה המאפרת הלן אמויאל, שהיא אחת המאפרות המוכרות והמבוקשות בארץ, והיא גם מורה לאיפור, בין היתר גם בבית הספר לאיפור של מיקי בוגנים.

הלן מדהימה! לא כל מאפרת יכולה להיות מורה לאיפור, כמו שלא כל מי שטוב במתימטיקה יכול ללמד את הדור הבא (להיפך…. הוא יכול לגרום לטראומה בלתי הפיכה, ותעיד על כך אחותי החכמה והמוכשרת…).
במקרה של לימוד או הדרכה ידע לא מספיק. צריך גם את הכישורים של להעביר את הידע הזה הלאה בצורה הטובה והממצה ביותר, ולהלן יש את הכשרון הזה.

הלן הדגימה 2 איפורים: האיפור הראשון הוא איפור לעור בוגר (והדגימה על דודתה בת ה-70 שהלוואי עליי ועליכם להראות ככה בגיל הזה), ואיפור לארועים (שקיבל תפנית תוך כדי ההדגמה למראה האיפור של ירדנה ארזי, שהלן היא המאפרת האישית שלה כבר יותר מעשור).
אספתי עבורי ועבורכם טיפים נבחרים של הלן אמויאל משתי ההדגמות הללו.

ערב המאפרים של OFRA ובי ביוטי - העין הימנית מאופרת במראה האיפור האופייני של הלן אמויאל לירדנה ארזי
ערב המאפרים של OFRA ובי ביוטי - העין הימנית מאופרת במראה האיפור האופייני של הלן אמויאל לירדנה ארזי


הטיפים של הלן אמויאל:
1. איפור לעור בוגר הוא איפור רגיל. הרבה מאפרות בתחילת הדרך נרתעות או פוחדות לאפר עור בוגר. הלן הסבירה שאותם כללים החלים על עור צעיר יותר חלים גם כאן, וצריך להיות פשוט קשובים לעור של המאופרת (או של עצמכם).
גם אם יש גישה שאומרת לשים כמה שפחות פודרה לעור בוגר, כי היא מדגישה את הקמטים, היא בוודאי לא תוציא מאופרת לארוע ללא פודרה, כי האיפור לא יחזיק מעמד. (עושים פשוט שיקול של אחד מול אחד).
כנ"ל לגבי צלליות מבריקות – יש גישה האומרת להמנע מהן על עור בוגר, כי הן מדגישות קמטוטים. אבל למי שיש עור בוגר אבל שטח עפעף גדול, אפשר בהחלט להניח צללית מבריקה על העפעף מתחת לגבה, כח זמן שהאיזור אינו מקומט. (זה הטיפ הכי ארוך כאן… 🙂 )

2. למי שסובלת מעור שמן מאוד או מהזעה – מומלץ לוותר על כל המוצרים המקדימים למייק אפ – קרם לחות, פריימר וכו, ולמרוח את המייק אפ ישירות על העור הנקי. ככל שיש יותר שכבות של חומר מתחת למייק אפ, כך העמידות שלו במקרה של הזעה או שומן בעור נפגמת.

3. התאמת צבע המייק אפ – באיזור המחשוף. להניח מעט מהמייק אפ באיזור המחשוף ולטשטש, ולבחור את הגוון המתאים לפי גוון המחשוף, כדי לשמור על אחידות בין הפנים לגוף. אני חסידת השיטה הזו, מהסיבה הפשוטה שאני נמנעת מלשזף את הפנים, אבל באופן טבעי שזופה יותר בגוף. אז אני מתאימה את המייק אפ לגוון השזוף. אחרת הפנים בהירות מדי (וזה מאוד בולט בצילומים בפלאש).

4. מריחת המייק אפ – הלן משתמשת בספוגית למריחת המייק אפ ומורחת אותו על הפנים בצורה שיטתית מלמעלה למטה, כאשר היא מתחילה במצח. השיטתיות הזו מסייעת לה להיות בשליטה ולוודא שלא פספסה אף איזור בפנים. (אני אישית מעדיפה להתחיל מהלחיים, שהם השטח הגדול יותר בפנים, אבל זה עניין של העדפה).

5. קונסילר – לשאלה האם להניח קונסילר לפני או אחרי המייק אפ ענתה הלן שהיא מעדיפה להניח אחרי. בעור חשוף יש הרבה יותר פגמים נראים לעין מעור שכבר עבר שכבה של מייק אפ, ואז יש איזורים שאין צורך בכלל להשתמש בהם בקונסילר כי כיסוי המייק אפ מספיק.

6. לאפר נדבך על נדבך – הלן ציינה שהיא מאוד אוהבת לאפר בשכבות, ונמנעת מאייליינר מאוד מודגש וחד. היא משתמשת בעפרון עיניים כאייליינר, להדגשה, אותו היא מטשטשת מעט באמצעות מבשרת, ומעליו מניחה את הצלליות, שכבה על שכבה – מהכהים על קו העפרון ועד לבהירים. השיטה הזו מאפשרת להיות פחות מדוייקים בשרטוט בעפרון מאחר וממילא מטשטשים אותו.
באייליינר היא משתמשת כדי לתת הדגשה נוספת מעל הצלליות או במקרה שהיא מדביקה ריסים.

7. סומק מיד אחרי המייק אפ – יש מקרים שבהם הלן מורחת סומק מיד אחרי המייק אפ, לפני איפור העיניים, בעיקר במצבים שבהם המאופרת יושבת מול מראה ועלולה להבהל מהמראה החיוור שלה. אני משתמשת בפטנט הזה על עצמי לפעמים, כי גם לי זה קורה (לא שאני נבהלת, שאני נראית חיוורת… 🙂 )

8. ריסים מלאכותיים – הלן משתמשת בדר"כ בריסים בודדים, למעט באיפור של ירדנה ארזי, שם היא משתמשת בשורת ריסים.
את הריסים היא מעדיפה להדביק עם דבק רגיל ולא שחור.
בריסים בודדי חשוב לשים לב לא לטבול את כל הקצה הפנימי של הריס בדבק, אלא רק את החלק הנצמד לעפעף, כי אחרת נוצרים גושי עיגולים שגם עם אייליינר מעל לא ניתן לטשטש.
את הריסים היא מדביקה לאחר מריחת המסקרה, כי אז ניתן לראות בבירור היכן יש רווחים והיכן יש צורך למלא, כי המסקרה עצמה גורמת למילוי מסויים.
במקרה של הדבקת ריסים היא מדלגת על עיגול הריסים כי היא הגיעה למסקנה שהריסים המודבקים כבר עושים את העבודה.
ועוד דבר קטן בעניין הריסים – היא הדביקה מלאאאא ריסים בודדים. לא חושבת שאי פעם הדבקתי למישהי כ"כ הרבה, ובהחלט קיבלתי אומץ בעניין הזה 🙂

זהו אני חושבת.
כמובן שהיתה ההדגמה המאלפת של המראה של ירדנה ארזי, אבל זה משהו שקצת קשה לתאר במילים.

תודה לאורית ויזל מנהלת Bbeauty על הארוע המושקע, ולהלן אמויאל, ולצוות של עפרה. היה ארוע מעולה, כרגיל.

אם גם אתם הייתם בכנס, ויש לכם תוספות לטיפים, אל תתביישו ותכניסו כאן בתגובות.

תגובות

comments

13 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *