בושם | בישום | בשמים

השקת Womanity – הניחוח החדש מבית טיירי מוגלר

Womanity של טיירי מוגלר
Womanity של טיירי מוגלר

Womanity – נשיות
זו הסיבה שאני צוחקת כשהם אומרים לי לא לצחוק
הסיבה שאני מרגישה חופשיה להיות לא צפויה,
חופשיה להאמין שהכל אפשרי
וזו הסיבה שאני יודעת שהאינטואיציה שלי תמיד נכונה.

(מתוך הפרסום לבושם הזה)

ההשקה
לפני כשבועיים וחצי בערך הוזמנתי להשקת הבושם Womanity מבית טיירי מוגלר.

ארוע ההשקה היה ארוע בוקר, בלופט "הקומה הרביעית" המקסים! בכלל הארועים של שלמור יחסי ציבור מאוד מושקעים בדר"כ ואני אוהבת להשתתף בהם. הלופט כוסה בכרזות הורודות של הבושם, שמאחריהן ניצב מעין שולחן ארוך, עשוי כולו מהאותיות Womanity.

בארוע התארח והרצה סריל ג'הין השרמנטי, בעל המבטא הצרפתי השרמנטי לא פחות (יש מצב לגמרי שזה הולך ביחד. ע"ע אריק אנטוניוטי), מנהל הדרכה בינלאומי של המותג טיירי מוגלר, שגם סיפר על התהליך שקדם להשקת הבושם ותהליך יצירת הבושם.

חגיגה לנשיות
כבר לפני יותר מחצי שנה נתקלתי באתר www.Womanity.com, אני לא זוכרת אפילו איך, אבל אני כן זוכרת שהתפעלתי. וכמי שמגיעה מתחום המדיה החברתית והאינטרנט, והייטק בכלל, אני לא מתפעלת בקלות.
עצם הרעיון שמותג אופנה יצר מיני רשת חברתית לנשים הוא זה שגרם לי להתפעל. ההפקה של מוצר כזה טכנולוגית ובכלל היא עצומה, והנה מותג אופנה לקח יוזמה והרים פרוייקט כזה.

אז עוד לא ידעתי שהפרוייקט הזה היה רעיון שיווקי מקדים (ומבריק בעיניי) להשקת הבושם החדש של המותג, הנושא את שם האתר. העניין הזה התבהר לי במהלך ההרצאה של סיריל.

המותג טיירי מוגלר משיק בשמים אחת לכמה שנים, והבשמים שלו נחשבים ליוקרתיים. אולי העובדה שכמעט אף פעם אין מבצעים על בשמי המותג, מתוך החלטה עקרונית שיווקית, ואולי דווקא העובדה שבניגוד למותגים אחרים המוציאים לשוק מספר בשמים בשנה, בטיירי מוגלר משיקים בושם אחת לכמה שנים – Angel הושק לפני יותר מ-10 שנים, ו Alien הושק לפני יותר מ-5 שנים, ועשיו מגיע וומניטי.

השקת Womanity של טיירי מוגלר בלופט הקומה הרביעית
השקת Womanity של טיירי מוגלר בלופט הקומה הרביעית - הכרזות הורודות והשולחן המורכב מאותיות שם הבושם


דייג אוהב דגים?
הרעיון של Womanity נולד מתוך ההערצה של טיירי מוגלר לנשים. הבושם מאפשר לאישה לעטות על עצמה ניחוחות של שחרור ונשיות.
באותה נימה, טיירי מוגלר מדרבן את הנשים להתאחד יחד ולקדם את עצמן כקבוצת כוח: "חשבתי הרבה על נשים ששלטו ופרצו לתודעה בתחומים מגוונים – אתלטיות גדולות, זמרות מוצלחות כדוגמת ביונסה, שאיתה עבדתי לאחרונה. אני מוצא סוג של חיוּניות בהישגים של הנשים הללו, באופן שבו הן מקדמות את הטכניקה עצמה. אני מאמין שניתן להרחיב את האנרגיה הזו לחיי היומיום של כל אישה ואישה".

במודעת הפרסומת המלווה את קמפיין הבושם הזה מופיעות 2 נשים, שאינן דוגמניות. לכל אחת מהן עבודה "רגילה". ולכל אחת מהן בפרסומת 2 תמונות – האחת פשוטה וטבעית, והשניה מוחצנת יותר. כאילו לומר – את יכולה להיות מה שתרצי להיות, מתי שתרצי.
ובעצם לתאר את העולם הנשי העכשווי של האשה שהיא גם וגם וגם – גם אשת קריירה, וגם בעלת משפחה, שלפעמים מעדיפה את המראה הטבעי ולפעמים מראה מוחצן יותר. שילוב של טוטאליות ושלמות כפי שמציין מוגלר.
איך אמרה פנינה? פשוט אישה.

מודעת הפרסומת של הבושם Womanity לטיירי מוגלר
מודעת הפרסומת של הבושם Womanity לטיירי מוגלר - 2 נשים, 2 פנים לכל אישה


תוי הריח בבושם Womainy:
לאורך ההרצאה נחשפו תווי הבושם תו אחרי תו. בכל פעם קיבלנו תו נוסף להריח עד שנחשף הריח בשלמותו. (אהבתי את התהליך הזה).
המטרה היתה להגיע לריח שגם הוא, כמו האישה, "גם וגם". זו הפעם הראשונה שבבושם אחד מתמזגים המתוק והמלוח.

התו העליון – המתוק – תאנה. מתאפיין במתיקות המופיעה בפרץ מבריק, מענג, הנוסק אל על. זהו תו של תאנה, עם בשר עסיסי ופירותי, שקיפות חלבית. התאנה: מחייכת, מרגיעה ומענגת.
כשקיבלתי להריח את הריח הזה מבודד מהריחות האחרים התענגתי. מתקתקות עדינה של תאנה. כמעט ברור לי למה סיפורי גן עדן משתמשים בדימוי של עלה תאנה.
התו הזה נוצר באמצעות חידוש טכנולוגי שעבדו עליו במשך 3 שנים, המאפשר להשתמש בחומר עצמו שאת הריח שלו רוצים לשמר (במקרה הזה – התאנה), ולא רק במרכיבים הנדיפים שלו. אבל זה כבר ענייני כימיה, אז אני לא מכוונת להכנס לזה :), חוץ מזה שיש לחברה פטנט על העניין הזה.

תו אמצעי – המלוח – תו חצוף ולא צפוי של מליחות. מעודן, מעורר, כמעט חייתי, חריף וממגנט. האפקט נוצר על ידי נגיעה של קוויאר (כן…) שהיא לרגע מוזרה, סודית, יוקרתית, צוננת ורב חושית.
כשקיבלתי את הריח הזה להריח, מבודד מהריחות האחרים, הרגשתי שאני נזרקת לחוף הים בקיץ, כשריחות של קרם הגנה והים נמהלים יחד.

תו בסיס – מתאפיין באלגנטיות של תו עצי. ירוק, חושני, טהור. עץ ועלי תאנה. זוהי נקודת האיזון של הבושם. בלב הבושם עומד ריחו של  עץ תאנה בהיר וקטיפתי, ניחוח ירוק, קליפת עץ לבנה.
אתם מכירים את ההעדפות שלי מסקירות בשמים אחרות, ואני לא משתגעת על ריחות או ניחוחות עציים, כך שהייתי מסתפקת בשני התווים העליונים, אבל יש משהו בשילוב עם התו הזה שנותן לבושם הזה את העוצמה שלו. (Girl power?…)

השקת Womanity של טיירי מוגלר
השקת Womanity של טיירי מוגלר. ברור שהייתי חייבת להריח :). צילום: לם וליץ סטודיו
השקת Womanity של טיירי מוגלר
השקת Womanity של טיירי מוגלר - גם בפרסומת מדגמנות נשים "רגילות" שהן לא דוגמניות, אז גם אני יכולה :). צילום: לם וליץ סטודיו


טיירי מוגלר מגדיר את היצירה החדשה שלו כ"בושם מוזיקאלי, המכוון לרגשות של האישה המתבשמת בו".
הבושם החדש חם, חד, עדין, משכר, עמוק, רענן, בעוד התווים הפותחים שלו מזמינים כל אישה למסע של גילוי.

הניגודים המעניינים של הבושם מספרים סיפורים רבים, כאשר כל אישה שעוטה לעורה את הניחוח מפיצה ניחוח חדש המספר את הסיפור האישי שלה. בושם זה המסמל התחדשות מאפשר לכל אישה לראות את עצמה דרך השוני שלה.

לבושם קצב משתנה המתאים עצמו לעורך, משום שכל עור נושא זיכרון אינטימי של מה שהוא אוהב. בכל רגע. קצב המשתנה עם היום, ההרגשה, מצב הרוח.

השקת Womanity של טיירי מוגלר
השקת Womanity של טיירי מוגלר - השקית שבה הגיע הבושם, עם השרשרת כמוטיב
השקת Womanity של טיירי מוגלר
השקת Womanity של טיירי מוגלר - עוד כרזה של הבושם


עיצוב הבקבוק כעבודת פיסול
בקבוק הזכוכית מעוצב בפשטות ארכיטקטונית המתהדרת בגוון מעודן של ורוד, הכוח של המוטיב החקוק.
צורתו כגוף מוארך בעל בסיס אובאלי.
פס העיטור לצידו נראית כתכשיט התואם לעיטור, המהווה סמל של חיבור, מעגל ואחדות.
השרשרת המחברת את פס העיטור והטבעת: מסמלת חיבור, שיתוף, סולידאריות. כל הערכים אותם משקף הבושם.

בהמשך לגישה של טיירי מוגלר, המשלבת אקולוגיה וחיסכון, גם הבקבוקים של Womanity עשויים ממקור אקולוגי, ובכך מהווים משאב שניתן לחדשו לנצח. כמו כן, קופסת הקרטון הינה ממוחזרת וניתנת למחזור.

גם השקית בה קיבלתי את הבשום מקסימה – ורודה, עם ידיות העשויות שרשרת מתכת, בדומה לשרשרת על הבקבוק.

השקת Womanity של טיירי מוגלר
השקת Womanity של טיירי מוגלר - הבקבוק


איפה וכמה?
ברשתות הפארם, ברשת אפריל ובפרפורמריות המובחרות.
ספריי א.ד.פ  ניתן למילוי 30 מ"ל מחיר 276 ₪
ספריי א.ד.פ  ניתן למילוי 50 מ"ל מחיר 392 ₪
ספריי א.ד.פ  ניתן למילוי 80 מ"ל מחיר 497 ₪
א.ד.פ  אריזת מילוי 50 מ"ל מחיר 276 ₪
תחליב גוף מבושם 200 מ"ל מחיר 196 ₪
קרם גוף מבושם 200 מ"ל מחיר 231 ₪
ספריי דאודורנט מבושם 100 מ"ל מחיר 181 ₪

מוצרי הטיפוח לגוף מיוצרים ע"י חברת קלרינס, מה שמבטיח את מרכיבי הטיפוח שבהם (ולא עוד קרם המכיל רק את ריח הבושם)

אז נשים יקרות – ספרו לי – מהי נשיות בעיניכם?

תגובות

comments

15 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *