לק | לקים וטיפוח הציפורן

עדיין בקדחת החאקי: לק Sew Psyched של Essie

Sew Psyched של Essie
Sew Psyched של Essie. התמונה מהאתר של Essie

אני לא סוקרת לקים (אני צריכה להפסיק לכתוב את המשפט הזה……), אבל מאחר וכבר העליתי תמונות של לקים עליי, וממש אהבתי את הקטע, אני ממשיכה 🙂

בתקופה האחרונה אני בקטע של לקים אטומים, במרקם קרמי, ללא נצנצים או שימר, כשבערך משהו כמו חודשיים ממש בא לי לק חאקי (אחרי שראיתי את קולקציית החאקי של שאנל……).

בקיצור – היום ביקרתי אצל הספר שלי (אני קצת פחות בלונדינית עכשיו, אבל רק קצת… תמונות בקרוב). הספר שלי התותח – שמוליק, הביא לאחרונה לקים של Essie למספרה, ועכשיו הרבה יותר פשוט לי לרכוש אותם (לא שלפני כן משהו מנע ממני להשיג אותם, בין אם אונליין ובין אם בכל מיני מקומות בארץ שמוכרים אותם, אבל עכשיו זה הרבה יותר זמין לי, וגם תמיד כיף יותר לרכוש משהו מוחשי שאפשר לראות איך הוא נראה, על פני הזמנה באינטרנט)

מיד כשנחו עיני על הסטנד של Essie קלטתי את הגוון הזה – Sew Psyched וכמובן שרכשתי אותו בו במקום, ואפילו מרחתי אותו בעודי ממתינה עם הצבע על הראש 🙂

גם הסווטשים הם מהרחוב, ממש מול הכניסה למספרה, למי שעבר ברחוב סמילנסקי בנתניה בשעות אחה"צ ותהה לנוכח המוזרות הזו. ברחוב שלי כבר רגילים לצילומים העצמיים שלי על הבוקר… 🙂

בדיעבד זה אותו לק שדנרה כתבה עליו באחד הפוסטים שלה שאהבתי – חאקי שיק (בדקתי מיד כשחזרתי הביתה כי זכרתי שהיה שם לק שרציתי ולא זכרתי את השם 🙂 ). מוזמנות לקרוא.

הגוון הוא חאקי עם נטיה לירוק. הייתי מגדירה אותו חאקי של מדים של מג"ב שעברו כמה כביסות :), לפחות באור יום. הגוון שלו משתנה בתאורות שונות – ראו בתמונות.
יש בו חלקיקי שימרים שהבחנתי בהם בזמן המריחה, אבל הגוון המתקבל לא שימרי בכלל.
בניגוד ללקים אחרים של Essie, שבהם נדרשות 3 שכבות לקבלת גוון אטום כמו שאני אוהבת, בלק הזה מספיקות 2 שכבות, שזה תענוג בפני עצמו.
אהבתי מאוד!!!!

ולסווטשים – ללא טופ קואט, מאחר וצולמו בתנאי שדה (חאקי, תנאי שדה… מן שנינות שכזו…אבל זה באמת תנאי שדה…)

Sew Psyched של Essie
Sew Psyched של Essie
Sew Psyched של Essie
Sew Psyched של Essie
Sew Psyched של Essie
Sew Psyched של Essie
Sew Psyched של Essie
Sew Psyched של Essie

תגובות

comments

20 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *