לחות והזנה לפנים

סקירה: סרום לקמטים של קליניק

את הפוסט הזה כתבתי כבר ביום שישי לפני שבוע, כדי לפרסם ביום ראשון שאחריו (אני עושה את זה הרבה. מכינה לי פוסטים שאני יכולה בבוקר רק להוסיף להם תקציר, ללחוץ על "פרסם" והם באוויר).
ואז הגיעה רעידת האדמה והצונאמי ביפן, ויום למחרת היה גם הפיגוע הנורא באיתמר, שבעקבותיו הגיעו גם תמונות מזעזעות שאני לא רוצה להכנס בכלל לתיאורים שלהם, ושפשוט השביתו אותי לכמה ימים טובים. לא יכולתי להביא את עצמי לסיים את הפוסט הזה או להעלות פוסט חדש.
יותר מזה, אני חושבת שכמעט ולא נכנסתי בימים האלו לפייסבוק, כי כל ההתנצחויות הפוליטיות האלו מימין ומשמאל, על רקע הפיגוע הזה, וכל מיני תגובות של אנשים שחושבים שיש לנו איזושהי יכולת להבין בכלל למה דברים קורים כאן פשוט הגעילו אותי.
אז העדפתי לא להכנס כמעט, וגם לא כתבתי בבלוג.

אבל היום השתחרר הפקק. אני מניחה שלשמחת פורים וכמות האלכוהול שהכבד שלי שאב היתה השפעה לא מעטה :), אז הנה הפוסט.

סרום לקמטים של קליניק:
הסרום לקמטים של קליניק - Clinique Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Correctorאו בשמו הארוך (השמות הארוכים האלו ממש לא שיווקיים. ממש לא נראה לי שמישהו ניגש עם כל השם הזה לעמדה של קליניק 🙂 ) –  Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector.

כזכור לכם, קיבלתי את הסרום להתנסות במפגש ההשקה לבלוגריות של הסרום לקמטים וסרום העיניים החדשים של קליניק.
בקישור הנ"ל תוכלו לקרוא גם על המרכיבים של הסרום הזה, בפוסט הזה אני רוצה לכתוב בעיקר על חוויית השימוש שלי, וכמובן התוצאות.

הקדמה:
מזכירה שהעור שלי די רגיל. אני בת 36. בקליניק מגדירים שהסרום מתאים לכל מי שמוטרדת ממראה הקמטים או הקמטוטים שלה, ללא הגדרת גיל.
אני החלטתי שאיזור המבחן של הסרום יהיה מתחת לעיניים (הסרום מותר לשימוש מתחת לעיניים, שאלתי את המדריכה של קליניק. וכמובן שבאופן אישי לא מרחתי ממש עד לקו הריסים התחתונים, אלא מילימטר או שניים מתחת).
בקליניק מבטיחים תוצאות בשימוש של חודש מינימום, והכי אפקטיבי – 3 חודשים, והם גם ממליצים להשתמש בשיטת שלושת השלבים בזמן הזה.
בפועל השתמשתי בסרום קרוב לחודש – 3 שבועות וקצת (פירוט בהמשך), ולא השתמשתי בשיטת שלושת השלבים, כי אני לא חסידה גדולה של המוצרים בסדרה. הם סבירים בעיניי, לא יותר מזה, והעדפתי להשתמש במוצרים שלי.

מה אומרים בקליניק על הסרום החדש לקמטים – Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector?
סרום נגד הזדקנות עם נוסחה ייחודית לפעולה ביום ובלילה, לצמצום מראה הקמטים והקמטוטים, לתיקון וסיוע במניעת נזקי קרינת UV, עם תוצאות הדומות לטיפול לייזר דרמטולוגי.
שלוש טיפות בלבד של הסרום, פעמיים ביום, ותוך 12 שבועות, תשיגי 63% מכוח צמצום הקמטים הנראה לעין של הלייזר (נבדק על קבוצת מדגם)

האריזה:
בקבוק לבן חלבי, עם טפטפת.
יש די הרבה מוצרים היום בשוק שמשתמשים בטפטפת במקום בקבוק לחיץ או משאבה.
הטפטפת הזו מאוד מאוד נוחה לשימוש. בטפטפות אחרות מגיע שלב שבו הטפטפת לא מוציאה מספיק חומר וכל פעם צריך להוציא עוד טיפה ועוד טיפה, ויש מצבים שלחיצה על ראש הטפטפת לא אוספת חומר בכלל.
בטפטפת הזו לא נתקלתי בתופעה הזו. כל לחיצה הוסיפה חומר לאפליקטור של הטפטפת.

מרקם ומריחה, וחוויית שימוש:
התחלתי את ההתנסות הזו מתוך ציפיה גדולה, כי הסרום לטשטוש פיגמנטציה של קליניק – הסרום הקודם של החברה שניסיתי, עשה עליי רושם ממש טוב, וגם התוצאות נראו לעין, אז די הגעתי עם ציפיות להתנסות הזו. (אני בדר"כ משתדלת לא לצפות יותר מדי ומעדיפה להיות מופתעת לטובה).

המרקם הוא ג'לי נוזלי, מאוד נעים וכייפי, כמו גם המריחה. גם הריח ממש טוב.
נספג די מהר, ואחרי ספיגה העור רך אבל לא לח ולא מרגיש כמו תוספת של לחות. להיפך, ההרגשה היא שצריך קרם לחות, וזה בסדר, כי סרום לא אמור להיות תחליף לקרם לחות.

הבעיה שלי איתו היתה אחרת. האמת שהיו 2 בעיות:
1. בעיה ראשונה – הרגיש לי שאחרי שהסרום נספג, ואע"פ שסרום אמור להיות מוליך לחומרים אחרים, קשה לעור לקבל חומרים נוספים מעליו.
כתבתי על זה בפוסט על תחליב הלחות של ניוטרוג'ינה (כתבתי שם שהספיגה של התחליב הזו לא ממש טובה ושניסיתי אותו עם 2 סרומים שונים. עם סרום אחד לקח לו הרבה זמן להספג ועם הסרום השני, שזה הסרום הזה, היתה מעין הרגשה של קילופים בעור, שנובעת כנראה מעודף חומרים או בגלל שהתחליב לא נספג לגמרי).

זה קרה עם עוד 2 קרמים שונים שניסיתי מעליו (כי את התחליב ניסיתי רק לקראת סוף השימוש בסרום), שפשוט הקרם לא נספג. הסרום נספג מעולה, אבל הקרם מעליו לא נספג לגמרי, והתופעה הזו היתה לי בעייתית, אבל המשכתי להשתמש בו, כי בכל זאת, אם יש מוצר שאמור לטפל בקמטים, אני חייבת לנסות…

2. הבעיה השניה שהיתה לי איתו היא שאחרי משהו כמו שבוע וחצי של שימוש יצאו לי 2 פצעונים בפנים – על הלחי ומתחת לסנטר, בחלק שלפני תחילת הצוואר.
באותה תקופה השתמשתי ב-2 מוצרים חדשים – הסרום הזה, והתחלתי להשתמש שוב בפריימר של לוריאל, אז החלטתי לעבוד בשיטת האלימינציה.
הפסקתי להשתמש בפריימר למשך שבוע, למרות שהיתה לי הרגשה שלא מדובר במוצר הזה, גם בגלל שכבר סיימתי אחד כזה בעבר ולא נתקלתי בבעיה דומה, וגם בגלל שאני לא מגיעה עם הפריימר לאיזור הצוואר או מתחת ללחי. אני שמה נקודתית על האף והלחיים. אבל בכל זאת בודדתי אותו מהמשוואה, ולא ראיתי שיפור.

ואז החלטתי פשוט להפסיק להשתמש בסרום הזה. הפסקתי את השימוש לפני שבוע וחצי בערך, ואני בהחלט מרגישה שיפור בפנים שלי, אז המסקנה שלי היתה שכנראה הסרום הזה מחצ'קן אותי.

התוצאה מול ההבטחה:
למרות שהפסקתי להשתמש בסרום, עדיין השתמשתי בו במשך שלושה וחצי שבועות, שזה ממש קרוב לתקופת השימוש הראשונה שהגדירו בקליניק כשלב שבו כבר אפשר לראות תוצאות.
לצערי, לא הבחנתי בשום שינוי במראה של הקמטים מתחת לעיניים (האמת שגם צילמתי כמו בסקירה של הסרום הקודם, אבל לא ראיתי טעם להעלות את התמונות שלי חיוורת ונטולת איפור לכאן :), אלא אם כן אני באמת רוצה להוכיח שינוי).
ובאמת שרציתי שיהיה שינוי, אבל כנראה שאצטרך לחיות עם הקמטוטים שלי בשלום… בכל זאת, זה אומר שאני מחייכת הרבה 🙂

מה שכן, בגלל המרקם המאוד נעים של הסרום הזה, שבאמת עושה הרגשה רכה בעור, מיד אחרי המריחה שלו האיזור של הקמטים פשוט רך יותר ונראה טוב יותר. אבל זה ממש רק בסמוך למריחה של הסרום, וכנראה בגלל הרכות של העור, כי בתמונות שצילמתי לא רואים שינוי.

יכול להיות שאם הייתי ממשיכה להשתמש בו הייתי מבחינה בשינוי, אבל העור שלי סרב בתוקף, ואני משתדלת לשתף איתו פעולה.

ניסויים בבעלי חיים:
לא נוסה על בעלי חיים. קליניק שייכת לקונצרן אסתי לאודר שאינו עורך ניסויים בבעלי חיים.

איפה וכמה?
בעמדות קליניק בפארמים. 435 ש"ח לפני הנחות.

שורה תחתונה:
הסרום הזה ואני כנראה לא בנויים לקשר. הקשר הזה לא עושה לנו טוב 🙂
החוויה האישית שלי מהסרום הזה לא היתה מוצלחת, ואני לא אפרט, הכל כתוב למעלה. גם לא קיבלתי ממנו את התוצאות המובטחות.
כמו בכל מוצר, וכמו בכל פעם שאתם שואלים אותי שאלות, אני ממליצה לכם לנסות בעצמכם. לא בהכרח התופעות שתיארתי שקרו לי יקרו גם לכם.

אם יש מישהי שהתנסתה במוצר, אשמח שתחוו דעה בתחתית הפוסט. (אני לא מכניסה סקר כרגיל, כי מסתבר שהסקרים משבשים את העימוד של הבלוג), אז כל תגובה כאן תתקבל בברכה.

תגובות

comments

8 Comments

  • שגית

    מכיוון שמדובר במוצר של קליניק אני חייבת להגיב ולספר שלפני כמה שנים חטפתי אלרגיה רצינית nקרם פנים שלהם.
    יצאו לי מלא פצעונים בצוואר וגירוד נוראי!
    רופאת עור אישרה שזה משימוש בקרם ובאמת, ברגע שהפסקתי הכל עבר.
    מאז אני ממש חשדנית כלפי מוצרי הטיפוח של קליניק.
    לגבי מוצרי האיפור אין לי בעיה' אבל לא אשתמש בקרם, סרומים וכו' למרות שקליניק מציינים שהם היפואלרגניים.

  • קורין

    היי שגית
    אני לא מכלילה בדר"כ מוצרים לפי מותגים. יכול להיות שקרם ספציפי טוב לי אבל קרם אחר לא טוב לי.
    השתמשתי במוצרים שונים של קליניק, כולל הסרום שלהם לטשטוש פיגמנטציה שציינתי בתוך הפוסט, ולא נתקלתי בבעיה דומה.
    זה הסרום הספציפי הזה.

  • קורין

    נכון דנרה. אני לא אלרגית להרבה דברים בדר"כ. באינטואיציה שלי, מה שקורה עם המוצר הזה, זה שהוא נכנס לתוך הנקבוביות ואולי פשוט סותם אותם. לא בטוחה, כי אני לא קוסמטיקאית, אבל פשוט לפי התופעות – גם קרם הלחות שלא נספג אח"כ וגם הפצעונים.
    אבל זו השערה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *