Laline Here Comes the Sun
טיפוח פנים,  שיזוף עצמי והגנה מהשמש

מה חדש תחת השמש? מוצרי הגנה מהשמש חדשים על המדף

פרסומת של חברת קלרינס למוצרי ההגנה מהשמש שלהם. צילום: דיוויד מוריס, יח"צ
פרסומת של חברת קלרינס למוצרי ההגנה מהשמש שלהם. צילום: דיוויד מוריס, יח"צ

אזהרה – פוסט ארוך במיוחד…

הקיץ כבר כאן, ובשבועות האחרונים נחתו במייל שלי כמה ידיעות על מוצרים חדשים להגנה מהשמש מחברות שונות, והחלטתי לרכז אותם בפוסט אחד עבורכם.

לא ניסיתי אף אחד מהמוצרים האלו בעצמי, אז אני לא יודעת לחוות דעה אישית, אבל אני כן יכולה לתת לכם את המידע פחות או יותר כפי שקיבלתי אותו, ואם יהיו לי הערות תוך כדי הפוסט, אכניס אותן בסוגריים.
הסדר שבו מופיעים המוצרים הוא די אקראי – איך שהסתדר לי מבחינת התמונות 🙂

הידיעות שקיבלתי הכילו ה-מ-ו-ן מידע על כל מוצר, כולל ירידה לפרטי פרטים של המרכיבים. בחרתי שלא להטריח אתכם בזה, אלא לציין את התכונות הכלליות של המוצר, ומי שתרצה פירוט על מוצר ספציפי, מוזמנת לפנות אליי בכיף.

לחלק מהמותגים יש בסדרת ההגנה מהשמש גם מוצרים לשיזוף עצמי. לא פרטתי לגביהם, כי הפוסט הזה כבר ארוך ממילא.
יכול להיות שאעלה פוסט נפרד על משזפים כאלו, כי בכאלו אני דווקא כן משתמשת ויכולה לחוות דעה.

כתבתי כבר כמה פעמים בעבר שאני חובבת שמש ידועה. הים בשבילי זה חובה בקיץ, לפחות פעם בשבוע, אבל אני מאוד מקפידה על החשיפה לשמש בפנים. (בגוף פחות. אני כן משתמשת בשמני שיזוף לגוף שמכילים מסנן קרינה, אבל נמוך בדר"כ – פחות מ-15. באיזור הפנים, כשאני בים, אני תמיד תמיד עם מסנן קרינה של 34 +. ביומיום אני לא משתמשת במסנן קרינה, אבל משתמשת בקרם לחות שמכיל מסנן קרינה. עוד שכבה של מסנן קרינה זה יותר מדי עבורי בחום של הקיץ כאן).

מתחילים… 🙂

מילון מושגים:
קרני UVB – אלו הן קרני השמש הקצרות. הן האחראיות בעיקר לשיזוף, לשריפת העור ולכוויות שמש.
קרני UVA – אלו הן קרני השמש הארוכות. בהן טמונה הסכנה האמיתית. הן חודרות עמוק יותר ומחוללות שינויים בתאים הגורמים להזדקנות ולסרטן העור. הרדיקאלים החופשיים המיוצרים על ידי קרני ה- UVA גורמים להרס הקולגן והאלסטין ולנזקים בלתי הפיכים בעומק מבנה העור. כתוצאה מכך העור הופך פחות גמיש, מאבד את האלסטיות שלו ומתייבש תוך יצירת קמטים וסימני פיגמנטציה.
למרות שהאנרגיה של קרני ה UVA חלשה יותר מזו של קרני ה UVB, במהלך היום העור שלנו חשוף עד פי 1000 לקרני ה- UVA מאשר לקרני ה-UVB.
SPF – ראשי תיבות של Sun Protection Factor. אלו הם מקדמי ההגנה – המספרים שמופיעים על המוצרים השונים, ומציינים את המספר בו נכפיל משך הזמן שלוקח לעור להתחיל להשרף בדר"כ. התוצאה תיתן לנו את משך הזמן החדש שבו העור יתחיל להאדים.
לדוגמא: אם לעור שלנו לוקח 10 דקות של חשיפה לשמש עד שהוא מתחיל להאדים, ואנחנו משתמשים במוצר שמקדם ההגנה שלו הוא 15, באופן תיאורטי, משך הזמן שיקח לעור שלנו להאדים עם התכשיר הוא 150 דקות – שעתיים וחצי.
שימו לב! ה-SPF מתייחס לקרני השמש הקצרות בלבד (UVB)!

איזה מקדם הגנה לבחור?
ההמלצות הגיעו מחברת סופר-פארם:
עור בהיר מאוד – נכווה בקלות רבה, ובדר"כ לא משתזף. מאפיינים חיצוניים – שיער בהיר – אדמוני או בלונדיני ועיניים בהירות. SPF מומלץ – 40, 50, 70.
עור בהיר למדי – נכווה בקלות, משתזף מעט. מאפיינים חיצוניים – גוון עור בהיר. SPF מומלץ – 30, 36.
עור בינוני – נכווה לעיתים, משתזף. מאפיינים חיצוניים – שיער חום, גוון עור בינוני . SPF מומלץ – 15.
עור בינוני כהה – נכווה לעיתים רחוקות, משתזף בקלות. מאפיינים חיצוניים – שיער כהה, עור כהה. SPF מומלץ- 15.

חדשים על המדף:
מעדכנת כאן מוצרים שקיבלתי עליהם מידע. אני בטוחה שלעוד חברות יש מוצרים חדשים לקראת הקיץ, ואני פשוט לא יודעת על זה :). אני אדאג לעדכן כאן ברגע שאדע על מוצרים נוספים.

סדרות חדשות של Life מבית סופר-פארם- סדרת מוצרי הגנה לספורטאים וסדרת תרסיסים לילדים ומבוגרים:
סדרת מוצרי ההגנה מהשמש לספורטאים:
מוצרי הסדרה הזו עמידים לזיעה וממשיכים להגן על העור מפני השמש גם בעת ריצה, שחיה, הליכה או כל פעילות גופנית אחרת שנעשית בחוץ.
למוצרים אפקט מרענן היוצר תחושת קרירות.
תרסיס ספריי שקוף – SPF30. תכולה: 150 מ"ל. מחיר: 60 ש"ח.
תחליב Oil Free, בעל SPF34. תכולה: 200 מ"ל. מחיר: 75 ש"ח.

סדרת התרסיסים:
ספריי שקוף למבוגרים. SPF30. תכולה: 200 מ"ל. מחיר: 70 ש"ח.
ספריי קצף לילדים להתזה ומריחה קלה, מותאם לעור העדין של הילדים ומועשר באלוורה. SPF50. תכולה: 200 מ"ל. מחיר: 70 ש"ח.
ספריי שקוף לילדים בריח ענבים עדין. SPF30. תכולה: 200 מ"ל. מחיר: 70 ש"ח.

* מוצרי Life משווקים באופן בלעדי ברשת סופר-פארם. המחירים הנ"ל הם לפני הנחות, ומהיכרות עם המותג, סביר להניח שיהיו הנחות טובות.

סדרת ההגנה מהשמש של Life - השניים מימין - לילדים, השניים משמאל - סדרת הספורט
סדרת ההגנה מהשמש של Life – השניים מימין – לילדים, השניים משמאל – סדרת הספורט

 

לוריאל פריז – סדרת SOLAR EXPERTISE
4 מוצרי הגנה מהשמש של לוריאל נגד הזדקנות העור והופעת כתמי שמש, גם לאזורים העדינים ביותר, אשר פותח בנוסחה המעניקה הגנה אופטימלית מפני כלל קרני השמש וקרני ה- UVA בפרט.
תחליב הגנה מהשמש לגוף SPF 30 – תחליב הגנה מהשמש ונגד הזדקנות מוקדמת של העור, מסייע בהפחתת קמטים ומניעת כתמים ושומר על לחות העור וגמישותו. הגנה מוגברת מקרני UVB נגד כוויות שמש. הגנה מוגברת מקרני UVA המסייעת במניעת הזדקנות מוקדמת של העור.
הגנה שילוב של רכיב PRO-HYDRYL עם ויטמין E, הידוע כחומר המגן על העור מפני רדיקליים חופשיים המשפיעים על הידרדרות התא.
250 מ"ל. 95 ש"ח.

סולאר ספריי שקוף להגנה מתקדמת מפני השמש SPF 30 – תרסיס שקוף להגנה מפני קרני השמש UVA/UVB עם רכיב MEXORYL XL (קומפקס סינון מוגבר של הקרניים, שהוא גם פטנט רשום של לוריאל). מתייבש מיד, אינו דביק ואינו מותיר סימנים לבנים.
200 מ"ל. 80 ש"ח.

קרם הגנה מהשמש לעור הפנים, המחשוף והידיים עם SPF30 – קרם הגנה מהשמש להפחתת קמטים ומניעת כתמי גיל ושמש, מתאים לפנים ולידיים. פורמולה המשלבת רכיב היאלורוני יחד עם מלנין קונטרול נגד קרני UVA/UVB, מסייעים בטיפול בשני סימני ההזדקנות העיקריים הנגרמים מחשיפה לשמש – כתמים וקמטים.
75 מ"ל. 85 ש"ח.

תחליב גוף להגנה מהשמש SPF 30 – מכיל את כל המרכיבים הנ"ל, לעור גמיש ורווי לחות.
150 מ"ל. 80 ש"ח.

סדרת SOLAR EXPERTISE של לוריאל
סדרת SOLAR EXPERTISE של לוריאל. צילום" מוטי פישביין. יח"צ

 

Here Comes the Sun – סדרת מוצרי ההגנה מהשמש של ללין:
ללין נכנסת לראשונה לקטגוריית מוצרי ההגנה מהשמש, ומשיקה סדרת מוצרים חדשה בת 6 מוצרים – להגנה מהשמש ולאחר חשיפה לשמש, בניחוח טרופי ייחודי של אננס ומנגו בנגיעות למון גראס. הסדרה הינה בעלת תו התקן האוסטרלי, המחמיר ביותר למוצרי הגנה מפני השמש. (אהבתי את השם שהם נתנו לסדרה)

ספריי הגנה שקוף SPF 15 לעור רגיל המשתזף בהדרגה – מועשר בוויטמין E למניעת חמצון והזדקנות העור. 200 מ"ל. 70 ש"ח.
ספריי הגנה שקוף SPF 30 לעור בהיר במיוחד
– גם הוא מועשר בויטמין E ונספג במהירות. 200 מ"ל. 70 ש"ח.
שמן גזר SPF 15
– לשיזוף מהיר ואחיד בגוון ברונזה. מסייע להגנה מפני קרני השמש ונזקי הזמן ומעשיר את העור בוויטמין E ובמרכיבי הרגעה וטיפוח המעניקים לו לחות, גמישות ורכות. 230 מ"ל. 90 ש"ח.
קרם הגנה לפנים SPF 50  – לעור בהיר ועדין – קרם הגנה קליל לפנים, המועשר בפרו-ויטמין B5, ויטמין E וקומפלקס לחויות, נספג במהירות, תורם להגנה על העור מפני קרני השמש ונזקי הזמן ומעניק לעור מראה גמיש, רך ומלא חיים. 60 מ"ל. 60 ש"ח.
קרם ידיים  SPF 30 לידיים יבשות
– קרם הידיים, המועשר בשמן סיליקון, רכיבי לחות וויטמינים B5 ו- E, תורם להגנה על עור הידיים מפני קרני השמש ולמניעת הזדקנות העור, ומעניק לידיים תחושה רכה ונעימה למגע ומראה צעיר וחיוני. (איך אף אחד לא חשב על מוצר כזה קודם? איזור הידיים הוא הראשון להזדקן ולקבל כתמי פיגמנטציה בגלל שהוא הכי חשוף)100 מ"ל. 60 ש"ח.
תחליב לחות להרגעת העור לאחר שיזוף
– תחליב לחות קליל, המועשר בפרו-ויטמין B5, ויטמין E ואלוורה, נספג במהירות ויוצר אפקט קירור מיידי המרגיע את העור לאחר השיזוף, מעניק לו לחות לאורך זמן ומותיר אותו במראה רך ורענן. 200 מ"ל. 50 ש"ח.

להשיג בסניפי ללין.

Laline Here Comes the Sun
סדרת Here Comes the Sun של ללין. צילום: יונתן בלום, יח"צ

 

VICHY – סדרת CAPITAL SOLEIL המחודשת

סדרת CAPITAL SOLEIL של VICHY. צילום: יח"צ

מוצרי סדרת קפיטל סוליי של מותג הדרמו קוסמטיקה וישי מבוססים על המים הטרמליים של מעיינות וישי בצרפת, המרגיעים את העור ויוצרים מרקם קליל ונעים, לא דביק ולא שמנוני, הנספג היטב. לראשונה משולבת במוצרים חומצה היאלורונית, המעשירה את העור בלחות. מתאימים לכל סוגי העור, גם עור שמן ורגיש, הנוטים להיכוות בקלות. שימוש  במוצרי הסדרה אינו מותיר על העור עקבות לבנים ואף לא סימני ברק או/ו תחושת שמנוניות.
כל המוצרים מגיעים עם מסנן קרינה  SPF50. (באיגוד הקוסמטיקה האירופאי הגיעו למסקנה שזהו מקדם ההגנה הגבוה ביותר האפקטיבי. כל מקדם הגנה גבוה מזה, יביא לתוצאות זהות לזה)

קרם הגנה לפנים SPF50 עם  DHCTM (נוסחה חדשה של מעבדות וישי. מדובר בקומפלקס מינרלים המכיל מגנזיום ומנגנז, 2 מינרלים המסייעים בהרגעה וחיזוק של העור ובנוסף מעניקים הגנה מפני נזקי חימצון לתאי הגזע של העור המצויים בשכבה העמוקה, והם אחראים על ייצור תאים חדשים ובריאים.
50 מ"ל. מחיר: 144 ש"ח

קרם הגנה לפנים SPF50 עם  DHCTM (אותה נוסחה חדשה הנ"ל) – 30 מ"ל. מחיר: 99 ש"ח
קרם הגנה לפנים SPF50 לעור רגיש –
50 מ"ל. מחיר: 144 ש"ח
תחליב הגנה
SPF50 נוזלי – 40 מ"ל מחיר: 144 ש"ח
קרם הגנה לגוף SPF50. מכיל 100 מ"ל. מחיר: 134 ש"ח
ספרי הגנה לגוף ולפנים SPF50 לילדים – 200 מ"ל. מחיר: 169 ש"ח
תחליב הגנה לפנים ולגוף 50SPF לילדים – 100 מ"ל. מחיר: 134 ש"ח

את מוצרי VICHY ניתן להשיג בבתי מרקחת נבחרים.

LA ROCHE–POSAY – סדרת ANTHELIOS
המותג הדרמו קוסמטי לה רוש פוזה השיק לאחרונה את סדרת אנתליוס – סדרת מוצרי הגנה מהשמש למבוגרים ולילדים, המעניקה הגנה גבוהה במיוחד לכל סוגי העור ובפרט לעור רגיש, עם כמות מופחתת של פילטרים כימיים. בכל מוצרי לה רוש-פוזה מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, בעלי ריכוז גבוה במיוחד של סלניום, הפעיל באופן טבעי נגד רדיקלים חופשיים (פעילות אנטי-אוקסידנטית).

EXTREME FLUID SPF50+ למבוגרים – תחליב במרקם נוזלי לעור הפנים, לא שומני (אינו דביק), ואינו מותיר סימנים לבנים. מתאים לעור רגיל-מעורב. מהווה בסיס לאיפור. 50 מ"ל. מחיר: 140 ש"ח. מחיר היכרות: 84 ש"ח

MELT–IN CREAM SPF50+ למבוגרים. קרם פנים להגנה גבוהה במיוחד מפני נזקי קרינת השמש, מתאים לעור יבש. 50 מ"ל. מחיר: 140 ש"ח. מחיר היכרות: 84 ש"ח

LOTION SPF50+ למבוגרים. תחליב לפנים/גוף במרקם קטיפתי להגנה גבוהה במיוחד. 100 מ"ל. מחיר: 140 ש"ח. מחיר היכרות: 84 ש"ח

STICK SUN SENSITIVE AREAS SPF50+ למבוגרים. סטיק להגנה גבוהה במיוחד לאזורים רגישים. מתאים לשימוש סביב העיניים, האף, האוזניים, השפתיים, צלקות ושומות. 9 גרם. מחיר: 140 ש"ח. מחיר היכרות: 84 ש"ח

DERMO–KIDS LOTION SPF50+ לילדים. תחליב לעור העדין של ילדים המעניק הגנה גבוהה במיוחד מפני נזקי קרינת השמש. 100 מ"ל. מחיר: 140 ש"ח. מחיר היכרות: 84 ש"ח.

DERMO–KIDS SPRAY SPF50 לילדים – ספריי לעור העדין של ילדים, המעניק הגנה גבוהה במיוחד מפני נזקי קרינת השמש.
125 מ"ל. מחיר: 140 ש"ח. מחיר היכרות: 84 ש"ח

סדרת ANTHELIOS של LA ROCHE POSAY
סדרת ANTHELIOS של LA ROCHE POSAY

 

אסתי לאודר – סדרת Bronze Goddess
סדרת Bronze Goddess של אסתי לאודר כוללת 7 מוצרים חדשים:  3 מוצרי הגנה מהשמש לעור הפנים ועור הגוף, 3 מוצרי מוצרי שיזוף עצמי לעור שזוף וזוהר וברונזר חדש לאיפור. אני מפרטת כאן, כאמור, על מוצרי ההגנה מהשמש.
Bronze Goddess SPPF30 Sun Indulgence Lotion for Body – תחליב הגנה לגוף SPF30. מכיל 150 מ"ל. מחיר: 155 ש"ח.
Bronze Goddess SPF30 Sun Indulgence Lotion for Face – תחליב הגנה לפנים SPF30. מכיל 50 מ"ל. מחיר: 150 ש"ח.
Bronze Goddess SPF15 Sun Indulgence Lotion for Face – תחליב הגנה לפנים SPF15. מכיל 50 מ"ל. מחיר: 150 ש"ח.

סדרת BRONZE GODDESS של אסתי לאודר. צילום: דן לב, יח"צ
סדרת BRONZE GODDESS של אסתי לאודר. צילום: דן לב, יח"צ

 

קליניק – Super City Block וסדרת Clinique Sun

Super City Block של קליניק
Super City Block של קליניק. צילום: דן לב, יח"צ

Super City Block Oil Free Daily Face Protector SPF 40, הנו מוצר הגנה יומיומי לפנים, בעל גוון עדין, נטול שומן הנמרח ונספג בקלות ובמהירות. מתאים לכל סוגי העור ומותיר גימור מט רענן. מגן על העור יום יום מנזקי שמש מנזקי הסביבה ורדיקלים חופשיים. מרגיע את העור ובכך מונע גירוי העלול לפגוע בעור.
40 מ"ל. 121 ש"ח.

סדרת Clinique Sun
קליניק משיקה בימים אלה סדרת מוצרי שמש חדשה, הכוללת 14 מוצרים של הגנה מפני השמש, שיזוף עצמי וטיפוח העור לאחר שיזוף. אני, כאמור, מתמקדת כאן במוצרי ההגנה מהשמש בסדרה.
מוצרי ההגנה מכילים רכיבים לעידוד השיקום הטבעי של העור, נוגדי חמצון רבי עוצמה, תערובת ייעודית של מסנני קרינה המציעה הגנה רחבת טווח לקרני UVA ו UVB, ורכיבים להרגעת עור מגורה כתוצאה מחשיפה לשמש. ובנוסף, כל נוסחאות ההגנה לפנים של קליניק מכילות תמצית פלנקטון, תמצית טבעית מן הים המשחררת אנזימי "תיקון" ייחודיים בעת חשיפה לקרינת UV. אנזימים אלו מסייעים בהתנגדות לנזק נראה לעין לעור, כולל איבוד קולגן. כל הנוסחאות הן נטולות שומן, עמידות במים וזיעה, אינן סותמות את הנקבוביות ומתאימות גם לבעלי עור רגיש.
כל מוצר בסדרת השמש החדשה של קליניק לטיפוח והגנה מפני השמש נבדק לאלרגיה. 100% נטול בושם. נבחן דרמטולוגית. אינו מעורר אקנה.

NEW SPF 50 Face Cream – קרם הגנה לפנים. 50 מ"ל. 121 ש"ח.
NEW SPF 50 Body Cream – קרם הגנה לגוף. 150 מ"ל. 141 ש"ח.
NEW SPF 30 Face Cream – לפנים. 50 מ"ל. 121 ש"ח.
NEW SPF 30 Body Cream – קרם הגנה לגוף. 150 מ"ל. 141 ש"ח.
NEW SPF 15 Face and Body Cream – לפנים ולגוף. 150 מ"ל. 141 ש"ח.
NEW SPF 25 Body Spray תרסיס ללא אירוסול – 150 מ"ל. 141 ש"ח.
NEW After Sun Rescue Balm with Aloe – קרם מרגיע לאחר שיזוף. 150 מ"ל. 141 ש"ח.

סדרת Clinique Sun של קליניק
סדרת Clinique Sun של קליניק

 

קלרינס – Protective Sun Care

סדרת Protective Sun Care של קלרינס
סדרת Protective Sun Care של קלרינס. צילום: דיוויד מוריס, יח"צ

קלרינס משיקה סדרת מוצרי הגנה בעלי מרקם נוח למריחה אשר אינו דביק ושמנוני ומאפשר מריחה קלה ונעימה כמו קרם לחות. התכשירים מעניקים מעבר להגנה, גם לחות מוגברת לעור ושומרים עליו מפני תופעות הזדקנות מוקדמת כגון קמטים וכתמים-ומבטיחים עור בריא יפה וזוהר. עמידים בפני חום, חול, מלח, מים ואפילו זיעה.

Sun Wrinkle Control Cream For Face UVA / UVB 50 – קרם הגנה לפנים המסייע בהגנה משמעותית מפני קרני השמש החזקות ומסייע במניעת קמטים וכתמים הנגרמים על ידי הקרניים המסוכנות.
75 מ"ל. מחיר השקה: 99 ש"ח.

Sun Care Milk-Lotion Spray UVA / UVB 50 – ספריי תחליב. 150 מ"ל. מחיר השקה: 99 ש"ח.
ספריי עם מקדם הגנה מהשמש  15SPF נטול שמן.
קרם עם מקדם הגנה מהשמש 20SPF לפנים המסייע במניעת קמטים.
קרם עם מקדם הגנה מהשמש 30SPF לפנים המסייע במניעת קמטים.

להשיג בסופר-פארם בלבד.
כל מוצרי ההגנה מהשמש של קלרינס במחיר היכרות של 99 ש"ח.

ROC – סדרת SOLEIL PROTEXION
סדרת תחליבי SOLEIL PROTEXION של ROC משלבת את הידע והקדמה של תחום האנטי אייג'ינג, עם פורמולות מתקדמות בתחום ההגנה מהשמש, בנוסחאות  פטנט היפואלרגניות, נטולות בושם ונטולות פארבן. עמידים במים.
תחליב הגנה אנטי אייג'ינג  לעור הפנים, SPF 50 – מיועד למניעת כתמי פיגמנטציה / גיל, במרקם קל, הנספג במהירות ואינו משאיר תחושת שמנוניות  או דביקות. מועשר בתמצית סויה, המסייעת במניעת הווצרות כתמי גיל ופיגמנטציה ומכיל תמציות בוטניות ונוגדי חמצון טבעיים להגנה על גרעין התאי מפני הזדקנות מוקדמת של העור.

תחליב להגנה גבוהה SPF50 לעור מעורב –  במרקם קטיפתי ונעים לעור רגיל מעורב. מועשר בתמציות בוטניות של נגזרת קמומיל להרגעת העור ולתוספת גמישות ולחות. מתאים גם לעור מגורה ואדום שעבר טיפולים דרמטולוגיים ולעור רגיש במיוחד.

תחליב להגנה גבוהה SPF 50 לעור רגיש ביותר. התחליב מועשר בתרכובת צמחית ייחודית עם מרכיבים שהוכחו קלינית כמרגיעים. המרקם הקטיפתי חודר במהירות לעור ללא השארת סימנים לבנים.

תחליב הגנה מאזן SPF 30  למניעת ברק – נוסחה קלילה במיוחד המעניקה לחות קטיפתית הנספגת בקלות תוך יצירת מראה מאט בריא. התחליב מכיל מרכיב מאזן למניעת הפרשות יתר של סבום בעור. אידאלי לשימוש יומיומי וכבסיס לאיפור.

כל המוצרים מכילים 50 מ"ל ומחירם: 175 ש"ח.

סדרת SOLEIL PROTEXION של ROC
סדרת SOLEIL PROTEXION של ROC. צילום: אפרת אשל, יח"צ

 

Avene  – קרם Emulsion
מותג הטיפוח הדרמו-קוסמטי אוון – Avene משיק מסנן קרינה לפנים + SPF 50, אמולסיה (Emulsion)  – מתוך הסדרה הכתומה
מסנן הקרינה החדש אינו מכיל פארבן ומספק הגנה גבוהה במיוחד לעור רגיש, רגיל עד מעורב. הקרם הינו במרקם קוסמטי נעים ונוח לשימוש. מתאים במיוחד לאזור הפנים. מגיע באריזת משאבה לשימוש קל ונוח יותר. מכיל מים טרמליים אוון המרגיעים גרויים. ללא פראבן. עמיד מאוד במים. הגנה גבוהה. מרקם נעים ונוח לשימוש. היפואלרגני.
50 מ"ל. 96 ש"ח (לאחר הנחה שמתקיימת עד סוף יוני)

עוד בסדרת מוצרי ההגנה מהסדרה הכתומה  של אוון לקראת הקיץ:
SPF 30 קרם – הגנה גבוהה לעור רגיש, יבש ובהיר – 90 ש"ח
SPF 50+ּ קרם – הגנה גבוהה במיוחד לעור רגיש ויבש – 96 ש"ח
SPF 50+ּ  תחליב לילדים – הגנה גבוהה במיוחד לילדים – 96 ש"ח
SPF 50+ּ ספריי לילדים – הגנה גבוהה במיוחד לגוף, מתאים לילדים בעלי עור רגיש – 120 ש"ח
SPF 50+ספריי למבוגרים – הגנה גבוהה במיוחד לגוף מתאים לבעלי עור רגיש –  120 ש"ח

מוצר הגנה מינרלי SPF 50+  – הגנה גבוהה במיוחד לעור אלרגי. 100% מסננים מינראליים – 96 ש"ח.

כל מוצרי ההגנה של Avene נמכרים עד סוף חודש יוני ב- 40% הנחה. המחירים כאן אחרי הנחה.

הסדרה הכתומה של AVENE. שלישי מימין - קרם האמולסיה (Emulsion)
הסדרה הכתומה של AVENE. שלישי מימין – קרם האמולסיה (Emulsion)

 

לנקום – תחליב UV EXPERT GN-SHIELDTM Jumbo במהדורה מוגבלת
לנקום משיקה תחליב במהדורה מיוחדת וגודל מיוחד. התחליב מסנן קרינה במרקם קליל במיוחד, עדין כנוצה, מעניק לעור תחושת רכות, הגנה מלאה ומלא לחות. יש למרוח מעל למוצר הטיפוח היומי הרגיל. בעל מקדם הגנה 50 SPF המסייע בהגנה פעילה בעוצמה גבוהה – הגנה מושלמת מפני קרניים אולטרה סגולות למשך 12 שעות (נבדק בבדיקה אינסטרומנטלית – בדיקה באמצעות מכשור).

מגיע עכשיו בגודל מיוחד של 50 מ"ל. 380 ש"ח.

תחליב UV EXPERT GN-SHIELDTM Jumbo של לנקום
תחליב UV EXPERT GN-SHIELDTM Jumbo של לנקום. צילום: יח"צ

 

זהו. הפוסט הארוך ביותר אי פעם נראה לי.
כשהחלטתי לרכז את כל המידע בפוסט אחד לא תיארתי לעצמי שזה יצא כזה ארוך, אבל בכל מקרה אני מעדיפה שישאר מרוכז בפוסט ארוך אחד, ולא לפצל לפוסטים נפרדים. זה מיותר בעיניי.

שיהיה לנו קיץ כייפי 🙂

תגובות

comments

47 Comments

  • לימור

    איזה פוסט ארוך ומפורט תודה קוריני!
    מרוב שזה ארוך אני תוהה איזה הכי עדיף לי לקנות,לעור מעורב ובהיר.

  • קורין

    @לימור
    לפי ההמלצות כאן, לעור בהיר את צריכה SPF30 ומעלה.
    לגבי עור מעורב – ברוב החברות אין הפרדה לפי סוגי עור, אבל תסתכלי במוצרים של לה רוש פוזה, רוק ו AVENE – אצלם יש מוצרים ייעודיים לפי סוגי עור, ואז זה כבר שיקולי מחיר נראה לי. בפארם את יכולה גם לבדוק מרקם. עדיף מרקם קליל ככל שאפשר כי זה עוד שכבה על הפנים לפני המייקאפ, שלא יכביד

  • לימור

    כן אני תמיד משמשת בגבוה אפילו 50,בעיקר לים…אני מאוד מפחדת מסרטן העור.
    אין לי נגישות ל לה רוש פוזה…
    יש לי דוגמית של אוון אני צריכה לנסות.
    קוריני,תוכלי לשים פוסט על ברונזרים ואיך מניחים אותם?

  • קורין

    @לימור
    קיבלתי כבר מלא בקשות לפוסט כזה, ואני מתכוונת להעלות אותו, אני פשוט לא מוצאת לי בוקר פנוי לצילומים. זה לא כמו שאני מצלמת איפור סופי שזה כמה דקות צילום. כדי לצם שלבים צריך קצת יותר זמן ואני מעדיפה באור יום כי רואים טוב יותר את הפרטים בצילום. מקווה למצוא לזה זמן ברוב 🙂

  • גילי

    כמה הערות:
    1.אוון מעולה- יש לי את הלבן. מרקם קליל ביותר.
    2.הבנתי שהסיטי בלוק של קליניק מחצ'קן… תשימו לב.
    3.מצטרפת לבקשה לגבי ברונזרים! אשמח גם להמלצה על מותגים שזמינים בסטרווברי או בפארמים…
    קורין שיהיה סופ"ש נפלא!

  • מירב

    וואו איזה פוסט מפורט ומצוין!

    יש לי דוגמית של אוון האמולוסיה (לעור שמן) והוא מצוין. דרך בית המרקחת של קופת חולים (אני בכללית) זה עולה 60+ ש"ח.

  • גל (:

    לפי המחירים בפוסט הזה, לא עדיף לקנות קרם פנים טוב של חברה טובה עם SPF וזהו ? חח D:

    אבל פוסט ממש ממש שימושי ! עזר לי כל המידע בהתחלה 3>

  • קורין

    @גל (:
    🙂 מוצרי ההגנה האלה יקרים. אני אישית, כמו שכתבתי בהתחלה, בדר"כ משתמשת בקרם לחות שיש בו מקדם הגנה, אבל אני בקטגורייה של גוון עור בינוני, אז לפי ההמלצות מספיק לי SPF15.
    למי שצריכה יותר זו יכולה להיות בעיה, כי אין הרבה קרמים שיש בהם SPF גבוה יותר לדעתי, או שאני פשוט לא מכירה

  • גל (:

    אוי ! לא שמתי לב שכתבת בהתחלה D:

    נכון את צודקת, בימי קייץ שמשיים זו יכולה להיות בעיה וחוץ מזה SPF ידוע במרכיב לא כל כך טוב בצילומים, אז אלו שבאמת חשוב להם קונות גם קרם וגם מקדם הגנה (:

  • קורין

    @גל (:
    נכון גל. צודקת לגבי הצילומים. זה קורה בעיקר בצילומים בפלאש לא מקצועי (ביתי). זה יכול לגרום לעור הפנים להראות בהיר יותר מעור הגוף

  • efrat

    הי קורין,

    איזה פוסט מפורט, יש לך סבלנות. אצלי פוסט באותו נושא אך מאוד אישי ובקטנה.

    שנים השתמשתי בסיטי בלוק של קליניק עד שרופאת עור המליצה לי על אוון, מעולים! אני מקפידה לקנות ב 1+1 שתהיה לי אספקה שוטפת גם כי אני צריכה מסנן קרינה במשך כל השנה. וגם כי אוון זמין ברשתות במשך כל השנה.

    אולי אני טועה אבל נראה לי שהסדרה להגנה של לוריאל די חדשה בארץ?

    יופי של פוסט, תוסיפי את שיסיידו וכיסית את כולם?

  • יפעתי

    יוווו אחד הפוסטים אם לא ה-! ממש מועיל ובאת לי בדיוק בזמן 🙂

    * בדיוק השבוע קניתי את הסולאר ספריי שקוף להגנה מתקדמת מפני השמש SPF 30. רק אחרי שקניתי ראיתי שזה לא OIL FREE ואני תוהה אם זה יהיה לי טוב… זה עלול לעשות לי פיצעונים על הגוף או שאולי OIL FREE חשוב יותר לעור פנים שמן?
    עוד לא השתמשתי בו אז אני חושבת אם כדאי לי להחליף.

    "שאול תמרוקים" בירושלים : למי שמכירה את החנות אז המוצרים של לוריאל פריז – סדרת SOLAR EXPERTISE נמכרים בכ-50% הנחה ויש להם גם מוצרי הגנה של חברות נוספות! (הקרם שקניתי למשל עלה לי 44.90 ש"ח במקום 80 ש"ח. 200 מ"ל).

    * לפנים יש לי קרם של קלילינק EVEN BETTER שגורם לפנים שלי להיראות קצת שומניים ולכן אני חייבת למצוא קרם חדש!

  • קורין

    @efrat
    היי אפרת, תודה על ההמלצות!
    יש עוד הרבה מוצרים להרבה חברות אחרות שלא הכנסתי כאן. כפי שציינתי בתחילת הפוסט, הכנסתי פירוט על מוצרים שקיבלתי עליהם מידע במייל. לכל החברות האחרות, פשוט לא קיבלתי מידע, אבל אני תמיד בעד המלצות אישיות, אז אני מזמינה את הקוראות לפוסט שלך:
    http://iefrati.blogspot.com/2011/05/sun-beauty.html
    תודה!

  • קורין

    @יפעתי
    יפעתי – תודה רבה על ההמלצות.
    הספריי שקנית הוא לפנים או לגוף?
    אם זה לפנים, ויש לך עור שמן, אז אני אישית הייתי בוחרת לך מוצר שהוא oil free

  • קורין

    @יפעתי
    אם זה לגוף, לא נראה לי ממש קריטי שיהיה oil free, והתרסיסים בדר"כ קלילים יותר מקרמים.
    אני שמחה שהפוסט של אפרת עזר לך. ממש אוהבת כשיוצא שבנות כאן ממליצות אחת לשניה 🙂

  • יפעתי

    @קורין
    מצוין אז אנסה את הספריי שקניתי בכל זאת.
    וזו הזדמנות טובה להודות לך על כל ההמלצות וה"שידוכים" שנעשים פה בזכותך 🙂

  • iefrat

    1. עכשיו משניתנה לי רשותך הוספתי בשמחה הפניה בפוסט אל של.

    יפעתי – מקווה שכוונתך לנסות את אוון. אני עדיין מתנסה בתחילת הדרך את שיסיידו.
    אם תבחרי אכן לנסותו אזי קחי את התחליב הוא מתאים לעור שומני. קראתי הבוקר בעתון שכרגע הוא ב 40% הנחה
    בסופר פארם

  • ספיר

    הוכחת את עצמך ראויה בהחלט לטייטל המרשים!! 🙂 ואני מסכימה עם כל מילה שם 🙂 כבוד 😉

  • הדס

    פוסט מושקע ומפורט . חשוב רק להוסיף שקרם הגנה מגן ברוב המקרים רק מנזקי שמש נראים לעין כמו כוויות שמש, ולא מגן מפני הקרינה שגורמת לנזקים עמוקים ומצטברים לעור ובהמשך לסרטן העור.
    מי שבריאות העור חשובה לו באמת כדאי שיצטרף למגמה העולמית של שימוש בבגדים חוסמי קרינה וישמור את קרם ההגנה רק כמוצר משלים או לאותם אזורים שנשארים חשופים בלית ברירה ולא יראה בקרם הגנה כפתרון להגנה מקרני השמש המסרטנות.

  • קורין

    @הדס
    תודה הדס, ציינתי בחלק של מילון המושגים שה-SPF מתייחס רק לקרני ה UVB (שהן הקרניים הקצרות)
    אבל בהחלט תודה על ההבהרה 🙂

  • אנה

    היי, קורין. תודה על הפוסט המעניין והמועיל. יש לי כמה שאלות.
    האמולסיה של אוון לעור שמן שהמליצו עליה הגולשות, יש למרוח מעל לקרם הרגיל או שאפשר להשתמש בה כתחליף ללחות? אותה שאלה לגבי extreme fluid SPF 50 למבוגרים של לה רוש פוזה(כתבת שהוא מהווה בסיס לאיפור).
    לגבי העניין שהSPF מתייחס רק לקרני הUVB: בפוסט שלך על המוצרים של קלרינס כתוב שהם מגינים גם מפני הUBA.האם זה נכון, כי הם היחידים שמציינים נתון זה, ויכול להיות שזאת תרמית?
    תודה רבה 🙂

  • קורין

    @אנה
    היי אנה.
    לגבי האמולסיה – בעקרון הוא מיועד למריחה מעל לקרם הלחות, אבל לדעתי אם את מרגישה שהלחות שיש בו מספיקה לך, תדלגי על קרם הלחות ותמרחי אותו. (זה פשוט המון שכבות מתחת למייקאפ ויכול להכביד במשך היום).
    לגבי ההגדרה של הקרם של לה רוש פוזה כ"בסיס לאיפור" – זו הגדרה של החברה בעקרון, למרות שאפשר לומר את זה על כל קרם הגנה, כי זה הקרם האחרון שמורחים ממש לפני המייקאפ (אם לא משתמשים בפריימר למייקאפ).
    לגבי קלרינס – אני ממש לא בעמדה של לקבוע אם מדובר בתרמית, אבל אני אישית הייתי מתייחסת לכל קרם הגנה כאל כזה שמגן מפני קרני השמש הקצרות – ה UVB. הקרניים הארוכות חוזדרות גם ביגוד לפעמים, אז אני ממש בספק אם יש קרם שיכול להגן בפניהן.

  • אורית

    לכל מי שמעוניינת לדעת לגבי מוצר אם הוא מגן מפני UVA או UVB :
    כל מוצר שמסומן עליו :SPF (לא משנה מה המספר) מגן אך ורק מקרני UVB ,מוצר שמגן גם מUVA חייב להיות מסומן בסימן:PA+(עד 3 פלוסים)

  • שרית

    היי קוריני 🙂
    אחלה אחלה פוסט. יש לך מושג אם בסופר פארם מחזיקים לה רוש פוזה?

  • שרית

    היי קוריני
    אחלה אחלה פוסט. יש לך מושג אם בסופר פארם מחזיקים לה רוש פוזה?

  • ליאור

    היי קוריני, קצת בדיליי 😉 אבל האמת שנתקלתי בבעיה, ניסיתי את מקדם ההגנה של לוריאל וגם של גרנייר (בול אותו דבר), המרקם סמיך וגם אם אני מחכה 10 דק כשאני מורחת את הסומק זה תופס המון חומר ויוצא נורא מודגש וגם כשאני לא מתאפרת אני מרגישה שהעור נהיה שומני למגע ( כשבדכ הוא ממש לא)- קיצר, מבאס, אבל אני חייבתתתת למצוא מקדם הגנה חזק אבל יחד עם זה קליל ונטמע מהר (כייש לי נטייה לנימים) יש לך המלצות מניסיון (ובהתחשב בעובדה שאני לא משתמשת במייק אפ ובקושי בפודרה..)- help! 

  • אוראל

    אז אם העור שלי הוא די כהה אני לא יכולה למרוח קרם הגנה 50spf? אני מבולבלת כי זה מה שקניתי לפנים ולגוף של kiehl's

  • קורין

    @אוראל
    בוודאי שאת יכולה. זה לא עניין של יכולת אלא יותר מה את חייבת במינימום. אם את שמה גבוה יותר – אין עם זה בעיה, להיפך.

  • אוראל

    מה את ממליצה לשים קרם לחות עם מקדם הגנה או קרם לחות ומעליו שכבה של קרם הגנה עם מקדם גבוה ? מה מומלץ יותר או שזה לא משנה? תודה

  • קורין

    @אוראל
    בגדול זה לא משנה.
    אם את שמה הגנה גבוהה אז בדר"כ תניחי קרם הגנה בנפרד מקרם הלחות כי קשה להשיג קרמי לחות שיש בהם הגנה גבוהה.
    אבל בגדול – זה לא משנה, העיקר שאת מוגנת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *