דף הבית > בושם | בישום | בשמים > בושם ראשון למותג העל JIMMY CHOO

בושם ראשון למותג העל JIMMY CHOO

ג'ימי צ'ו - הבושם

ג'ימי צ'ו – הבושם

המותג JIMMY CHOO השיק בישראל את הבושם הראשון שלו במסיבת השקה עמוסת סלבריטאים לפני כ-3 שבועות, ואני הייתי שם.

מה שכן, אין תמונות שלי מהארוע. חברה בלוגרית – אודליה, דווקא צילמה אותי, אבל אני גרועה בלעשות פוזות מאולצות למצלמה (חוץ מצילום עצמי, שבזה כבר יש לי מיומנות 🙂 ), והתמונות יצאו קפואות מדי לטעמי, אז גנזתי אותן לאלתר!
אבל יש מספיק תמונות אחרות….

קודם כל – על הבושם.

ההשראה
תמרה מלון, המייסדת והמנהלת האמנותית של מותג ג'ימי צ'ו העולמי, היא רוח החזון היצירתי מאחורי המותג.

החל מהימים בהם ייסדה את החברה, לפני כ-15 שנה, כמותג נעליים נערץ –  חלומה היה תמיד, לאבזר את הנשים באופן מושלם ולהעניק להן  עולם שלם של אביזרים ופריטים לחוויה טוטאלית של לייף סטייל ויוקרה.

היא היתה הראשונה להציע לשחקניות לנעול את נעלי המותג על השטיח האדום, בצעד שנחשב נועז בזמנו (היום כבר כולם עושים את זה…)

תמרה מלון:

בושם תמיד היה בבסיס החזון שלי עבור JIMMY CHOO. להשלים ולמתוח במלואו את סגנון החיים של המותג, לעטוף נשים בחושניות ובמהות של המותג.
מאז ומעולם אהבתי להתבשם. הניחוח שלי הוא חלק מהזהות שלי.
ליצור חותם ריח עבור JIMMY CHOO , המבטא הילה של עוצמה ויופי, הוא בגדר הגשמת חלום ענק עבורי.

הניחוח:
JIMMY CHOO EDP בעל ניחוח מודרני, ומשתייך למשפחת השיפרה-פירותיים. בעל עומק חם, עשיר ועצי.
הניחוח נוצר בהשראת האשה המודרנית – חזקה, עצמתית, יפהפה, חושנית, ומפתה. בעלת מסתורין המרמז על בטחון בחושניותה ונשיותה.
עם תווים עליונים ירוקים ומוארים, המעניקים פרץ פנימי של רעננות בוהקת, המביאים עמם תחושה של זוהר נוצץ.
בלב הבושם, הילה של סחלב  עשיר ואקזוטי, המעורר פיתוי מעודן ככל שהניחוח מתפתח על העור.
תו הבסיס חושני מאד ו"ארוך" – תערובת של טופי מתוק, הנמס אל תוך פטצ'ולי אינדונזי, ומותיר על העור זכרון מעודן וחושני.

באופן אישי הוא מאוד מזכיר לי את הבשמים של שאנל (בת דודה שלי משתמשת בשני בשמים של שאנל וברגע שהרחתי אותו היא קפצה לי לראש). יש בו ניחוח שמזכיר בשמים קלאסיים של פעם. מאוד מתוק וכבד בהתחלה, אבל ברגע שהוא מתנדף נשארת המתקתקות בשילוב ריחות פרחוניים.
אם אתן מריחות את הבושם הזה בפארם, הייתי ממליצה לכן להחליט אחרי חצי שעה בערך מרגע שהתזתן על עצמכן (זה נכון לכל בושם, אבל הבושם הזה בהחלט משתנה אחרי פרק זמן מסויים).

הבקבוק והאריזה
יצירה המושפעת מטעמה האישי של תמרה וחיבתה לעתיקות, אך גם לעיצובים מודרניים.
הבקבוק  עוצב בהשראת צבע זכוכית המורנו הונציאנית ועיצובו משלב מוטיבים המזכירים את עיטורי התכשיט, המצפים חלק מעקבי הסטילטו של ג'ימי צ'ו.
הבקבוק בצורתו המעוגלת, מכוסה בפקק שחור בעל שוליים כסופים, וקווי העיצוב שלו נושאים סממנים מודרניים.
הקופסה בה מגיע הבקבוק מעוטרת בעיצוב של עור נחש בגוונים של ורוד עתיק.

גם השקית בה קיבלנו את הבושם בתום הארוע מעוצבת באותו עור נחש בגוונים של ורוד (וכמה רציתי שיהיה שם זוג של נעלי ג'ימי צ'ו. מידה 36. כלשהו… 🙂 )

איפה וכמה?
60 מ"ל אד"פ : 464 ש"ח.
100 מ"ל אד"פ : 630 ש"ח.
להשיג ברשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

רק בשמחות 🙂

תגובות

comments

 

  1. 20 יוני, 2011 מתוך 22:36 | #1

    האריזה נהדרת, דמוי נחש ורוד בזכוכית "ונציאנית". אמרת שאנל אמרת הכל, הבשמים של שאנל הם אלמותיים. תוסיפי מתוק ותגובתי – נשמע מבטיח. המחיר יקר!

  1. 14 מרץ, 2012 מתוך 15:06 | #1
  2. 27 מרץ, 2013 מתוך 11:38 | #2
  3. 27 מרץ, 2014 מתוך 21:20 | #3