בושם | בישום | בשמים

עולמות הריח של רשת "כל פרפיום"

זה עדכון שאני חייבת לכם כבר מזמן: לפני חודש בערך הוזמנתי לארוע בלוגריות של רשת כל פרפיום, לרגל השקת הדור השלישי של הבשמים המולקולריים של החברה. לא שמעתי לפני כן על בשמים מולקולריים, אז העניין הזה מאוד סקרן אותי.

נתחיל בכמה מילים על רשת CallPerfume
מדובר ברשת ישראלית להזמנת בשמים, שאינה שייכת לאף אחד מיבואני הבשמים בארץ, אלא הוקמה ע"י אדם פרטי, וממה שאני התרשמתי בפגישה איתו – יזם בנשמה. בגלל שאין שייכות ליבואנים הרגילים של הבשמים בארץ, ניתן להשיג שם גם בשמים שאינם משווקים באף רשת.
הפעילות של החברה התחילה בהזמנות טלפוניות, ומכאן השם… עם הזמן התרחבה להזמנות אונליין באתר האינטרנט של החברה, ול-3 נקודות מכירה בארץ – רעננה, בני ברק וראשל"צ.
אע"פ שלא הזמנתי בעצמי, אני מכירה את הרשת כבר שנים, כי אחותי רוכשת משם המון. היא מאוהבת בבשמים כמו מאוהבת באיפור 🙂

עולמות הריח של כל פרפיום
עולמות הריח של כל פרפיום

שירות בשמים ללא גבולות
מה שממש אהבתי מבחינת השירות זה מה שמכנים בכל פרפיום "בשמים ללא גבולות", ואפילו נתתי לעניין הזה כותרת צבעונית משל עצמו 🙂
זה אומר שאם בא לכם על איזשהו בושם שלא קיים בארץ או לא קיים במגוון של כל פרפיום, אתם יכולים ליצור קשר עם החברה – טלפונית או אונליין, והחברה תשיג עבורכם את הבושם הזה, תעדכן אתכם בעלויות, ובמידה ותאשרו, הבושם יוזמן במיוחד בשבילכם.
נשמע לי שירות מצויין, ואני בעד להרחיב אותו גם לאיפור, אבל זו רק השריטה הפרטית שלי……

עולמות הריח של כל פרפיום
האמת שזה גם רעיון טוב.
אחד המכשולים או המגבלות שצריכים להתמודד איתם בכל פרפיום הוא העובדה שמי שמזמין בושם אונליין לא יכול להריח אותו לפני ההזמנה (אלא אם כן מדובר בבושם שמוכר לרוכש).

יותר מזה – גם עבור לקוחות שניגשים לפארם להריח בושם לפני ההזמנה או הרכישה – זה דבר ידוע שהאף שלנו מסוגל להריח רק כמות מצומצמת של בשמים בזה אחר זה, בדר"כ אומרים ש-3 בשמים ואז האף מאבד את הרגישות שלו).

ועוד יותר מזה 🙂 – אנחנו בטבעיות שלנו נוהגים לתאר לאחרים את הבשמים שאנחנו אוהבים כמתוק, פרש, קליל, אוורירי, כבד וכו'.

בדיוק מהסיבות האלו החליטו בכל פרפיום לחלק את ריחות הבשמים השונים לעולמות ריח, כשלכל עולם יש מאפיין מסויים.
ברגע שתזהו שאתם מתחברים יותר לעולם ריח מסויים, תוכלולכוון את עצמכם לבשמים מעולם הריח הזה.
גם הקטלוג של כל פרפיום מסודר לפי עולמות הריח שלהם, כך שנוח להתמצא ולהתמקד במה שמתאים.

העולם הרענן– ניחוחות נקיים וטהורים של מים, ים, מנטה והדרים מאפיינים את העולם הפרשי. ריח קליל נעים בכל ימות השנה, כמו גם,  בימות הקיץ הלוהטים לאנשים המשדרים ניקיון וטוהר.
העולם הפרחוני– הוא העולם האביבי והמלבלב  מכולם. עולם צבוע בצבעי פסטל פסטורליים וזרוע פרחים מרהיבים ביופיים. העולם הפרחוני הוא נשי במהותו ומעטרים אותו ניחוחות הורד, הסיגלית, הנרקיס והאירוס באווירה חגיגית במיוחד.
העולם העצי– כמו טיול ביער עד קסום, כך מעוררים ניחוחות העולם העצי את חוש הריח. ניחוחות של ארז, אלון, אורן וקיסוס מלאי הוד ועוצמה, האהובים במיוחד על אנשים אציליים כריזמטיים.
העולם הארומאטי– עולם עשיר בעשבי תיבול ירוקים, בניחוחות ירוקים רעננים ומתובלים כאחד ההולמים את כל שעות היממה,  המשרה אווירת חופש כמו טיול בשדה פרחי לבנדר, בזיליקום, מרווה, גרניום, אורגנו ווטיבר.
העולם האוריינטלי– שפע של תבלינים אקזוטיים יוצרים בשמים עשירים, בעלי נוכחות דומיננטית: אמבר, מוסק, קינמון, עלי פטצ'ולי, עץ האלגום (סנדלווד), וניל מתקתק- כל אלה ועוד יוצרים ניחוח אוריינטלי  שאי אפשר להתעלם ממנו.

כלים לזיהוי עולם הריח שלכם:
* נסו להגדיר לעצמכם מה אתם אוהבים להריח במיוחד? ייתכן שתעדיפו 2-3 עולמות שונים.
* בדקו במדף הבשמים האישי שלכם, לאיזה עולמות ריח הם שייכים? סביר שמרבית הבשמים שאתם משתמשים בהם שייכים למשפחה אחת או שתיים.
* הסתכלו על התמונה של עולמות הריח שהעליתי. בכל בקבוק יש איור המתאר עולם ריח מסויים. לאיזה מהאיורים התחברתם? יכול להיות שתגלו שהמשיכה הטבעית שלכם לאיור מסויים מצביעה גם על עולם הריח המועדף עליכם.
* אהבתם בושם על מישהו אחר? שאלו אותו או אותה באיזה בושם מדובר ונסו לזהות את עולם הריח שלו.

אחרי מה כדאי לעקוב באתר?
מינאטורות – חברת כל פרפיום מציעה מינאטורות, במחירים זולים (פעם אני זוכרת שהיו מוכרים כאלו בדיוטי פרי, לא יודעת אם עדיין אפשר להשיג). יש 2 יתרונות למיניאטורות בעיניי – אפשר לרכוש מיניאטורה של בושם שאתם משתמשים בו, כדי לשאת אותה בתיק. קל ונוח. או שאפשר לרכוש מיניאטורה של בושם שהייתם רוצים לנסות או שאתם לא בטוחים לגביו. הכמות קטנה והמחיר זול ושווה את ההתנסות.

טסטרים – טסטר של בושם מכיל בדיוק את הבושם האמיתי, פשוט באריזה מעט שונה, ובמחיר זול משמעותית. לכל הטסטרים בכל פרפיום.

מבצעים – הכנסו לעמוד המבצעים או עקבו אחרי פרסומים בעמוד הבית. עכשיו למשל רץ מבצע של Happy Hour בימי רביעי. בכל יום רביעי מתפרסם המבצע לאותו היום בשעות הבוקר, והמכירה המיוחדת מתקיימת בין 10:00-12:00.

חידוש מלאים – המלאי באתר מתעדכן על בסיס קבוע, אז כדאי לעקוב בכל מקרה, גם אם לא מצאתם את הבושם שחיפשתם.
אפשר גם ליצור כרטיס חבר באתר, ואז תקבלו עדכונים על מבצעים.

זהו. בפוסט הבא על הבושם המולקולרי החדש, וגם הגרלה 🙂
נשתמע…

תגובות

comments

15 Comments

  • Israelmakeup

    אין על כלפרפיום – קונה רק מהם! מחירים שוברי שוק ומבחר ענק. באמת, להוריד בפני המייסד את הכובע.

  • אל

    שלום לך קורין, האם הזמנת מהם כבר? איך השירות? המשלוח? הכל הלך בסדר? כי יש לי בושם של אסתי לאודר שכבר לא מוכרים אותו בסופר פארם ואצלם כן אז אמרתי אם זה באמת אתר אמין אז אזמין מאצלם, עוד משהו קטן האם ידוע לך אם הם מקבלים ויזה נטענת? תודה מראש,

  • ריקי

    אני מזמינה מהאתר באופן קבוע את הבושם Hipnose של לנקום. באתר הוא הזול ביותר שמצאתי (אפילו זול יותר מסטרוברי). בפעם האחרונה הם שלחו לי אותו בקופסא גדולה מהרגיל וכשקראתי את הכיתוב על הקופסא הסתבר שהם צ'יפרו אותי ושלחו לי קופסא עם בושם ועם שפופרת קטנה של קרם גוף. זה בלי שביקשתי בכלל.

    האתר אמין ואין כל חשש להזמין ממנו ותוך שלושה ימים הבושם אצלי בבית.

    מומלץ ביותר !!

  • קורין

    @מרינה
    אני יכולה להבין למה. הריח העצי שלו דומיננטי… אני פחות התחברתי. ידוע שאני לא אוהבת ריחות עציים 🙂

  • קורין

    @אל
    היי אל, אני לא הזמנתי מהם אף פעם, אבל אחותי רוכשת שם על בסיס קבוע והיא מאוד מרוצה.
    ויזה נטענת היא ויזה לכל דבר, אז סביר להיח שכן.
    תהני 🙂

  • דינה

    אומרים שהעולם שייך לצעירים ובעיקר לרעננים.
    אז כמובן שאני שייכת לעולם הרענן (למרות שמזמן עברתי את גיל הנעורים)!!!
    העולם הרענן, שמכיל בתוכו ניחוחות נקיים ומחיים את הנפש והגוף, עולם שמדגיש בתוכו גם גם ריחות של הדרים ועוד ריחות קלילים ונעימים שמלווים אותנו במשך השנה, ובעיקר חיונים בימי הקיץ הלוהטים שבהם להיות פרשי כולם חייבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *