מוצרי איפור לעיניים,  מוצרי איפור לפנים

Back To Basics – סדרת הקונסילרים: 4 קונסילרים לחותיים

MOISURIZING CONCEALERS
קונסילרים לחותיים

כמובטח, ואחרי ההקדמה של הפוסט הקודם בסדרה – איך מוצאים את הקונסילר הנכון, מתחילה לסקור את הקונסילרים שלי.
יש לי די הרבה קונסילרים, באיזור ה-15 בערך (! מטורף, אני יודעת… אבל אילולא הטירוף לא הייתי מחזיקה בלוג …), ואין סיכוי שאני מכניסה את כולם לפוסט אחד, בהתבסס על תכונת החפירות הידועה שלי,  אז החלטתי לחלק אותם ל-3קבוצות: קונסילרים לחותיים, קונסילרים עמידים וקונסילרים קרמיים (ולכאן יכנסו גם קונסילרים בסטיק ובמרקם של קרם-פודרה), ולסקור בכל פעם 3-5 קונסילרים, ואם ישאר לי עוד אוויר אחרי זה, אז גם אעלה פוסט על קורקטורים (מתקני גוון)….

החלוקה הזו היא די שרירותית, בדר"כ לפי הגדרת היצרן, ואפשר בהחלט למצוא בתוך קוצת הקונסילרים העמידים, למשל, כאלו שהם לחותיים יחסית לקבוצה שלהם. אשתדל גם להשוות ביניהם.

בגלל שאנחנו ממש בגבול שבין החורף לקיץ, והעור שלי עדיין מתנהג כמו העור שלי בחורף – מעט יבש יותר יחסית לקיץ, החלטתי להתחיל עם קונסילריים לחותיים.
בקיץ אני בדר"כ עוברת לקונסילרים עמידים יותר, אבל זה לא איזשהו חוק קבוע. אפשר למצוא שאני משתמשת גם בקיץ בקונסילרים לחותיים יותר. הכל תלוי במה שאני מרגישה אינטואיבית שאני רוצה להשתמש בו.

קונסילרים לחותיים באופן כללי:
בתכונות הכלליות של הקונסילרים הלחותיים, ובהכללה גסה מאוד, אני יכולה לומר שהם מתאפיינים בדר"כ במרקם קליל עד בינוני, כיסוי שבין נמוך לבינוני, עמידות לא מאוד גבוהה. לחלק מהם יש נטיה "לזוז" על העור, בגלל אלמנט הלחות, ואלו דורשים קיבוע אפילו יותר מקונסילרים אחרים.
יש להם נטיה גבוהה יותר להכנס לקמטוטים, ובעניין הזה אני רוצה לשבור כאן מיתוס. אין קונסילר שלא נכנס לקמטוטים. מניסיון. יש לי כרגע במלאי 15 קונסילרים, ועוד 15 שנים של איפור בכלל בהיסטוריה שלי, ואין דבר כזה (ואם אתם נתקלתם – ללשכתי מיד!) – כולם נכנסים לקמטוטים אם לא מקבעים אותם במיידי, השאלה היא – באיזו רמה יצטבר שם החומר.

וכמובן שעבור כל קונסילר גם דאגתי לרדת לפרטים….

קונסילר דיור סקיו ניוד – DiorSkin Nude concealer
יש לי 2 מייקאפים מסדרת דיור סקין – מייקאפ דיור פוראבר, ומייקאפ דיור סקין ניוד, מאותה סדרה של הקונסילר הזה. שניהם מאוד מאוד מוצלחים בעיניי.
ראיתי כי טוב, והחלטתי לנסות גם את הקונסילר שלהם.

בדיור מתארים את הקונסילר כמוצר מטפח המכיל רכיבים מינרליים, המטפחים את העור תוך כדי השימוש בו, במטרה להפחית כהויות ונפיחויות מתחת לעיניים לטווח הרחוק. מרקם רק וקטיפתי, מלא לחות לכיסוי אולטימטיבי של פגמים בעור.

DiorSkin Nude concealer
קונסילר דיור סקין ניוד
DiorSkin Nude concealer
קונסילר דיור סקין ניוד - מס' 02
DiorSkin Nude concealer
קונסילר דיור סקין ניוד
DiorSkin Nude concealer
קונסילר דיור סקין ניוד - מאוד אוהבת שהוא מגיע באריזת משאבה
DiorSkin Nude concealer
קונסילר דיור סקין ניוד מס' 02 - סווטשים
DiorSkin Nude concealer 02 swatches
קונסילר דיור סקין ניוד מס' 02 - סווטשים - מצד שמאל הקונסילר מטושטש לתוך העור (לא כ"כ רואים, וזה טוב דווקא)
DiorSkin Nude concealer ingredients
קונסילר דיור סקין ניוד - רשימת הרכיבים

הקונסילר הזה של דיור מגיע בשפורפרת עם פיה דקה להוצאה מדודה של חומר. זה פורמט האריזות האהוב עליי בקונסילרים. מעדיפה אותו על פני אריזות מכחול / אריזות גלוס / אריזות משאבה וכו'. באמת מאפשר הוצאה של כמות מדודה, ניצול של כל התכולה ושמירה על הגיינה.

מרקם קרמי רך ונעים, לא דליל מדי ולא סמיך מדי. לא דביק.
הכיסוי קל עד בינוני. לדעתי אפשר להגיע איתו לכיסוי די גבוה בהוספה של חומר (למרות מה שציינתי קודם על קונסילרים לחותיים…). מתייבש מהר יחסית לקונסילריים אחרים בקבוצה הזו, ולכן רצוי לעבוד איתו יחסית מהר. עמידות די גבוהה. זה מתקשר אצלי איכשהו למהירות הייבוש. מבחינת הצטברות חומר בקמטוטים – אם לא מפדרים יש הצטברות (כמו כל קונסילר), אבל לא בצורה מאוד בולטת כמו בקונסילרים לחותיים או קרמיים אחרים.

אני אוהבת את המראה שמתקבל עם הקונסילר הזה. לא מכביד על המראה באיזור העיניים ולא מקמח (לכשעצמו. פודרה זה כבר עניין אחר). עדיין – לא הייתי מעמיסה ממנו חומר מיד. אני נותנת לו להתייבש ולהתמזג בעור לפני שאני מחליטה להוסיף עוד חומר.
בכלל – אני לא בעד להעמיס באיזור העיניים (אע"פ שאני חוטאת בזה בעצמי לפעמים, אבל אם אני לא אעשה את כל הטעויות האפשריות בעצמי – איך אני אדע לספר לכם עליהם? 🙂 ) . העור באיזור הזה מאוד דק, והכבדה של חומר רק גורמת לו להראות פחות טבעי ובריא.

הוא מגיע ב-4 גוונים. 3 מתוכם ראיתי בארץ, לא יודעת לומר לגבי הרביעי. כולם די בז'יים ואין בהם תת גוון מתקן.
אני אישית לא סובלת מכהויות יוצאות דופן (אלא אם כן הורדתי כמה שוטים ערב קודם 🙂 ), ואני מוצאת שהכיסוי הזה מספיק לי מתחת לעיניים. מי שיש לה כהויות של ממש תצטרך להעזר כאן במתקני גוון מתחת לקונסילר.

בסה"כ קונסילר מאוד מוצלח בעיניי. ממש אוהבת אותו ומשתמשת בו די הרבה.

מידעון:
גוונים: מגיע ב-4 גוונים בעולם. בארץ ראיתי 3 גוונים, אבל אולי יש יותר.
תכולה: 10 מ"ל. מחיר: לא יודעת כמה הוא עולה בארץ. רכשתי בסטרוברי ב-120 ש"ח.

קונסילר סלקט מוייסטר קאבר של מאק – MAC Select Moisturecover Concealer
קונסילר שנרכש די מזמן, בקיץ דווקא (ואז זה אני יודעת לפי הגוון שלו. הוא ממש כהה לי עכשיו), וחיפשתי במפורש קונסילר לחותי כי לאיזור מתחת לעיניים היתה נטיה להתייבש אצלי באותה תקופה.

במאק מתארים את הקונסילר כקונסילר מלחח המתמזג בקלות ובטבעיות עם העור, ומעניק מראה טבעי, מרכך את הנראות של קמטוטים, ומעולה לעור הדק שמתחת לעיניים.
מגיע במיכל עם מברשת ספוכית מובנית (מה שאני קוראת לו "אריזת גלוס").

MAC Select Moisturecover Concealer
קונסילר סלקט מוייסטר קאבר של מאק
MAC Select Moisturecover Concealer
קונסילר סלקט מוייסטר קאבר של מאק - אפליקטור ספוגי
MAC Select Moisturecover Concealer NW30 SWATCHES
קונסילר מוייסטר קאבר של מאק בגוון NW30
MAC Select Moisturecover Concealer NW30 SWATCHES
קונסילר מוייסטר קאבר של מאק בגוון NW30

כפי שצויין במאק – מגיע באריזת גלוס עם אפליקטור ספוגי. לא אוהבת את האריזות האלו. הן לא ידידותיות למשתמש בעיניי. מעדיפה אריזת שפורפרת.
הפורמולה מאוד קלילה, כמעט מימית בהוצאת החומר, אבל קרמית קלה במריחה וטשטוש לתוך העור.

יש לו גימור מהמם בעיניי. מאוד לחותי, מאיר וטבעי.
כיסוי די קל. ניתן להגיע לכיסוי בינוני, אבל אני לא ממליצה להעמיס ממנו יותר מדי חומר, כי הוא לא מאוד עמיד ויכול לזוז או לברוח.

מה שמביא אותי לחסרון הגדול שלו – העמידות. אם הוא לא מקובע היטב, יש לו נטיה לזוז ולהעלם די מהר. אם הוא מקובע היטב – מפספסים את הגימור הרענן שלו (גם עם הפודרה הדקה ביותר), ולכן הוא פחות מומלץ לדעתי למי שיש לה נטיה להזיע באיזור הזה.
אני חושבת שבעלות עור יבש יהנו ממנו מאוד, וגם בעלות עור רגיל, אבל בעיקר בחורף לדעתי, אלא אם כן אין לכן בעיה בקיבוע אינטנסיבי עם פודרה.

אחד היתרונות הגדולים עם הקונסילר הזה הוא טווח הגוונים. יש משהו כמו 15 גוונים – בהם גם כאלו ורדרדים או כתמתמים שיכולים לסייע בטשטוש כהויות מתחת לעיניים, ואני חושבת שכל אחת יכולה למצוא גוון מתאים שם.

מידעון:
תכולה: 5 מ"ל. מחיר: בסביבות 100 ש"ח בחנויות מאק ברחבי הארץ.

קונסילר איי טאץ' של סופט טאץ' – Soft Touch Eye touch concealer
אני חייבת להגיד בכנות שלא ניסיתי או רכשתי מוצרים של סופטאץ מאז שגעת האדמה האינדיאנית והעפרונות ללא חידוד שלהם שהיו להיט (10-15 שנה אחורה לדעתי, לפחות). לאחרונה נשלחו אליי כמה מוצרים של החברה לסקירה ואני מתוודעת למותג הזה מחדש. חלק מהמוצרים אהבתי וחלק פחות, אבל אסקור כשיגיע זמנם.

אני לא יודעת אם הקונסילר הזה מוגדר לחותי, כי אין לסופטאץ אתר שבו יכולתי לדלות את המידע הזה, אבל החלטתי להכניס אותו לקטגוריה הזו, כי הוא לא מוגדר משהו אחר, והוא די מתאים להגדרה. בדיעבד, אחרי חיפוש ברשת כנראה שהוא היה אמור להיות בקטגוריית העמידים דווקא, אבל כבר צילמתי את כל הפוסט אז הוא נכנס לכאן 🙂

באתר של מגזין יופי מצאתי מידע על הקונסילר הזה: מרקם קליל המסייע בכיסוי טוב לפגמי העור ובקיבוע איפור עמיד לאורך זמן (גם במגע מים). מגיע באריזה חדשנית ונוחה לשימוש הודות למברשת מקצועית המסייעת במריחה טובה ומדויקת של הקונסילר. פורמולה מתקדמת המבוססת על נוסחה ייחודית המועשרת בוויטמין E+C המעשירים את העור ומסייעים בהגנה. כמו כן מכיל פיגמנט מחזיר אור (light diffusing pigment)

Soft Touch Eye touch concealer
קונסילר איי טאץ של סופט טאץ
Soft Touch Eye touch concealer
קונסילר איי טאץ של סופט טאץ
Soft Touch Eye touch concealer
קונסילר איי טאץ של סופט טאץ - מס' 4 - הכי כהה בסדרה
Soft Touch Eye touch concealer
קונסילר איי טאץ של סופטאץ - סיבים קשיחים יחסית אבל אני משתמשת במברשת הזו להנחה בלבד
Soft Touch Eye touch concealer
קונסילר איי טאץ של סופט טאץ

כמו שצויין – הקונסילר מגיע באריזת מברשת, בדומה לעטי הארה שכתבתי עליהם לא מזמן (וגם ציינתי בפוסט שכדאי להבחין בין עטי הארה וקונסילרים המגיעים במבנה הזה, שכן האיכויות והייעוד שונים).
לא משתגעת על אריזות טוש או מברשת כאלו לקונסילרים אבל זה פחות קריטי לי מאריזות גלוס למשל. מה שלא אהבתי כאן זה שמיכל המברשת מאוד מאוד ארוך ביחס לכמות. יש כאן 2.5 מ"ל- חצי ממה שיש בקונסילר של מאק למשל, והמיכל כפול בגודל. אולי זה קשור למנגנון של הוצאת הוחר, אבל עדיין – זה די מסורבל ביחס לכמות.
המברשת עצמה ממש לא מיועדת למריחה של הקונסילר, רק להנחה שלו. באופן כללי אני לא חושבת שהמברשות האלו מתאימות למריחה, אבל זו ספציפית על אחת כמה וכמה כי הסיבים שלה מאוד נוקשים ולא רכים (יחסית למברשות של עטי ההארה שסקרתי).

המרקם של הקונסילר עצמו הפתיע אותי, לטובה. הוא סמיך יותר מהקונסילר של דיור (ובוודאי מזה של מאק) אבל הוא מאוד רך וקרמי. ממש מחליק במריחה ומטשטש די בקלות.
הוא מתייבש די מהר, וחשוב לעבוד איתו מהר כדי שהוא ישתלב טוב בעור. עמידות טובה יחסית – שוב – כנראה שזו גם הסיבה שזמן הייבוש קצר יחסית.

יש לו רמת כיסוי דומה לכיסוי של הקונסילר של דיור (קל עד בינוני), אפילו טיפה גבוהה יותר. לא מקמח אבל יש לו נטיה גבוהה יותר מהממוצע להצטבר בקמטוטים, וזה מעיד על המרקם הלחותי שלו יחסית. הוא פשוט דורש קיבוע מיידי עם פודרה.
לגבי החלקיקים מחזירי האור – זה לא משהו שהצלחתי להבחין בו במריחה או בסווטש. אני חושבת שהמינון שלהם מאוד נמוך, רק כדי לתת את הנגיעה הזו של המראה הרענן, וזה יתרון, כי יותר מדי כאלו יכולים לגרום להלבנה של האיזור בצילום עם פלאש.

בסה"כ אני חושבת שמדובר בקונסילר די מוצלח לצרכים שלי. תת הגוון שלו גם מעט כתמתם אז הוא מתאים לי גם במצבים של מעט כהויות. אני לא יודעת אם בגוונים האחרים יש תת גוון או לא.

מגיע ב-4 גוונים. שלי הוא הכהה ביותר, והוא מתאים לגוון העור שלי היום, כך שלכהות עור אין פתרון גם כאן.

מידעון:
תכולה: 2.5 מ"ל. מחיר: 90 ש"ח לפני הנחות. בנקודות המכירה של סופט טאץ.

קונסילר טאץ' מג'יק של לוריאל – Loreal Touche Magique concealer
זה קונסילר שקניתי ממש מתוך רגע גחמני נטו. לא חיפשתי קונסילר באותו שיטוט בפארם, ואני גם לא חושבת שאני צריכה עוד קונסילר :), ובכל זאת לקחתי אותו כי רוב מוצרי הבסיס והסקין שלי הם high end – של מותגים יוקרתיים יחסית, כי אני משקיעה בסקין (ואולי אני גם סנובית מותגים, אבל כזו אני. לא רק באיפור 🙂 ), אז רציתי לנסות גם מוצר של חברת מס מרקט. (שימו לב שאף על פי שהמוצרים של החברות האלו אמורים להיות זולים יותר, זה לא בהכרח כך בהתייחס לכמות שמקבלים).

בלוריאל מספרים שהקונסילר הוא מסדרת טרו מאץ' (ומאוד אהבתי, וגם סקרתי את המייקאפ טרו מאץ בגרסא האמריקאית שלו. מאוד מוצלח).
קונסילר מאיר המסייע בשיפור המראה של כהויות וקמטוטים. מעניק לאיזור העדין שמתחת לעיניים זוהר, ובנוסף גם מסתיר אדמומיות.

Loreal Touche Magique concealer
קונסילר טאץ מג'יק של לוריאל
Loreal Touche Magique concealer
קונסילר טאץ מג'יק של לוריאל - מס' 6 - הכי כהה בארץ, אבל מתאים למייקאפ W6 שלי
Loreal Touche Magique concealer
קונסילר טאץ מג'יק של לוריאל - רשימת הרכיבים. בקטן. קטן מאוד! עליתי מספר במשקפיים בניסיון לקרוא מה כתוב כאן :). זו אחת הבעיות כשמוצרים לא מגיעים באריזת קרטון ורק מנויילנים
Loreal Touche Magique concealer
קונסילר טאץ מג'יק של לוריאל - המברשת
Loreal Touche Magique concealer
קונסילר טאץ מג'יק של לוריאל - מס' 6 - סווטשים

המרקם של הקונסילר הזה די סמיך ביחס לדיור ולמאק, אבל פחות סמיך מזה של סופט טאץ. המברשת לא מאוד רכה כמו המברשת של הטוש אקלה, אבל לא קשיחה כמו המברשת של הקונסילר של סופט טאץ (ובכל מקרה אני מתמשת במברשת להנחה בלבד).
יש לו נטיה להתייבש מהר ואני פחות אוהבת את התכונה הזו כי זה נותן למראה הסופי של האיזור מתחת לעיניים מראה מעט כבד ביחס למה שאני מצפה מקונסילר לחותי (והאמת שאני לא בטוחה שהוא כזה. בלוריאל לא מגדירים אותו כזה, אבל קונסילרים שמגיעים בצורה של טוש הם בדר"כ כאלו, אז הכנסתי אותו לקטגוריה הזו).
בגלל שהוא מתייבש יחסית מהר אז מעט קשה לטשטש אותו, כי צריך לטשטש במהירות בהתאמה למהירות הייבוש שלו.

מבחינת שימוש מתחת לאיזור העיניים – הוא הפחות מועדף עליי מבין השלושה, אבל הוא עושה עבודה טובה בכיסוי פגמים קטנים בשטח העור של הפנים, וכאן העובדה שהוא מתייבש מהר היא דווקא חיובית, כי הוא מתקבע על העור ולא זז כשמניחים מעליו מייקאפ.

מגיע ב-5 גוונים לפי מה שראיתי באתר של לוריאל. כשקניתי אותו היו 4 גוונים. אני לקחתי את מספר 6, שהוא הכהה ביותר, ובדיעבד, בבית, גם מופיע עליו שהוא מתאים למי שמשתמשת במייקאפ טרו מאץ מס' 6-9, ואני מס' 6, אז הוא מתאים לי. (הדיילת אגב התאימה לי את מס' 4, שהיה בהיר מאוד עבורי, ולא התפתיתי :). צריך לשים לב שקונסילרים בהירים מדי יכולים ליצור מראה אפרורי ומת, אז רצוי גוון שקרוב לגוון העור או חצי טון בהיר ממנו).
מה שכן – אני לא מבינה איך הוא יכול להתאים עד גם לכאלו שהם 3 גוונים מעליי במייקאפ. נראה לי שהוא יהיה להם בהיר מדי (במקרה כזה – אפשר פשוט לערבב את הקונסילר עם טיפה מהמייקאפ הכהה שלכם ולהכהות אותו).

לפני כמה ימים ראיתי שהשיקו בארץ את הקונסילר טרו מאץ שמגיע באריזת גלוס, והרמת שאותו מעניין לי לנסות אפילו יותר מהקונסילר הזה בטוש, אז אדווח כשאנסה.

מידעון:
תכולה: 2.5 מ"ל. מחיר: אני חושבת שבסביבות ה-100 ש"ח. אני רכשתי אותו ב-50 ש"ח באחת הפרפורמריות בנתניה.

לסיכום:
מאוד אוהבת קונסילרים לחותיים, בגלל המראה הבריא שהם נותנים לאיזור העיניים.
רוב הקונסילרים ברשימה הם פחות או יותר בגוון העור שלי ויש בהם טיפה כתמתמות, שהיא מעולה לכיסוי כהויות על גוון העור שלי (שימו לב שבנות עם גוון עור בהיר מאוד צריכות קונסילר או קורקטור בגוון ורדרד), למעט המאק שנרכש בתקופה שהייתי הרבה יותר שזופה, ועכשיו אני משתמשת בו כדי להכהות קונסילרים במידה ואני מרגישה צורך (על תקן קורקטור, במיוחד עם קונסילרים עמידים, כי הוא מרכך מעט את הפורמולה שלהם).
אני לא סובלת מכהויות קשות, אבל כשאני צריכה אקסטרה תיקון גוון אני משתמשת מתחת לקונסילר בטוש פרפ אנד פריים של מאק, שהגוון שלו מעולה עבורי (והרבה פעמים אני מוצאת שאני בכלל לא צריכה מעליו קונסילר…)

סדר ההופעה של הקונסילרים בפוסט הזה לא אקראי. הוא ביחס ישיר לתדירות השימוש שלי בקונסילר ולאהבה שלי למוצר 🙂

MOISURIZING CONCEALERS
ארבעת הקונסילרים הלחותיים בפוסט הזה: דיור, מאק, סופט טאץ, לוריאל
MOISURIZING CONCEALERS SWATCHES
קונסילרים לחותיים - סווטשים להשוואה
MOISURIZING CONCEALERS SWATCHES
קונסילרים לחותיים - סווטשים להשוואה

קונסילרים מקבוצות נוספות בפוסטים הבאים 🙂

גילוי נאות: את הקונסילר של סופטאץ קיבלתי לסקירה מהחברה

תגובות

comments

46 Comments

  • danra

    יופי של סקירה קורינוש.
    עשית לי חשק לקונסילר של דיור, אני לא צריכה כיסוי גבוה ואני אוהבת שהוא לחותי וטבעי.
    כמוך גם אני לא אוהבת שפכטלים בעיניים זה רק מדגיש ולא מסתיר.
    את המויסטרקאבר של מאק יש לי, אני NW20. מה ההבדל בינו לבין הדיור?

  • inna

    קורין יקרה
    גילוי נאות- אני מעריצה אותך 🙂
    תודה רבה על הפוסטים המדהימים!
    אני חייבת את עזרתך- יש לי פיגמנטציה מעל השפה העליונה ( התגברה אחרי הלידה). גוון העור שלי הוא ורדרד והפיגמנטציה כהה. בבקשה תייעצי לי איזה קונסילר או מוצר אחר יכלים להתאים? תודה רבה מראש!!!

  • מרינה

    מבין שלושתם ניסיתי רק את מויסטרקאבר ומאוד אהבתי…עד שפגשתי בבובי בראון. כל העולם השתנה בשבוע אחרון (טוב לא אהיה דרמטית זה רק בקונסילר)
    דיור נראה מעולה במיוחד בגלל האריזה.
    15 קונסילרים?! את יותר משוגעת ממני!

  • קורין

    @danra
    תודה בובה 🙂
    המוייסטר מרגיש יותר לח מזה של הדיור ויש לו גם פחות כיסוי. לדיור יש יתרון בזה שכשהוא מתייבש הוא מתקבע ולזה של מאק יש נטיה טיפה לזוז על העור.
    חוץ מזה הגימור של הדיור חלומי. את תאהבי אותו לדעתי….

  • קורין

    @inna
    תודה אינה 🙂 את חמודה 🙂
    תראי – מניסיון – קשה לטשטש פיגמנטציה מעל השפה. אפשר מעט לרכך את המראה שלה, אבל אם לא שמים מלא שפכטל, היא עדיין נראית. ועם מלא שפכטל באיזור הזה זה גם לא נראה טוב, כי זה גם איזור עדין, שעומס של חומרים בו יכול לתת לו מראה מבוגר יותר.

    אז ההמלצה הראשונית שלי היא לגשת לרופא עור. יש משחות במרשם, שלא עולות הרבה כסף, ואני יודעת שהן עובדות (ראיתי את התוצאה על דודה שלי).

    כדי כן לנסות לטשטש קצת, ובגלל שגוון העור שלך ורדרד, את צריכה קונסילר או מתקן גוון עם תת גוון ורדרד, ומעליו אפשר להניח ישירות מייקאפ.

    יש כאלו בטוש, שכתבתי עליהם בפוסט על הטוש אקלה וטושים מאירים (לי אישית יש את האסתי לאודר בגוון ורדרד, אבל אם את מחפשת טיפה יותר כיסוי הייתי ממליצה על זה של מאק דווקא), ויש עכשיו קורקטורים מעולים של בובי בראון בחנות שלהם ברמת אביב.

    בהצלחה!

  • קורין

    @מרינה
    גם אני מאוד אהבתי את הבובי בראון שקנינו, וכן, יש לי 15, וזה לפני השניים של בובי בראון 🙂 (כי התחלתי לכתוב את הפוסט לפני כן). פשוט יצא ככה. כל פעם בא לי לנסות משהו, ואני לא מסיימת את הישנים, אז זה מצטבר…. אני לא צריכה לספר לך איך זה 🙂

    מסכימה איתך לגבי הדיור. האריזה שלו סופר נוחה, והמרקם מדהים בעיניי.

  • inna

    קורין תודה רבה על התשובה המיידית! רק לחדד שהבנתי אותך נכון: את חושבת שאוכל להסתפק בקונסילר של מאק שתיארת בפוסט ומעליו מייקאפ ללא צורך בפריימר? תודה רבה רבה וחג שמח!

  • יעלי נעים

    בזכותך גיליתי.. מצחיק לספר אבל נכון …שבכלל אין לי שחור מתחת לעניים אלה זה אפור, שזה מן סוג כזה של צל שבתחתית גלגל העין .זאת תגלית ענקית מבחינתי. לא ממש בחנתי לעומק את השחור ופתאום שמתי לב שהוא לא שחור ולא נורא כלכך. והגעתי למסקנה, בעזרת הפוסט כמובן – זה והמקודם בנושא , שאם אני אשים שם על הפס הזה מתקן סגול ועליו את הקונסילר שלי הרגיל הנראות תשתפר (הקונסילר של איל מקיאג שזאת חברה שאת ממש לא מזכירה ולא משתמשת במוצרים שלהם.. למה? כי אצלי כמעט הכל שלהם אז זה מסקרן אותי…). בדקתי בסופר פארם גם קונסילר מתקן בצבע ורדרד אבל זה נותן לי נראות חולה כזאת בעניים. את לא יודעת כמה התחבטתי בנושא הזה עם עצמי- הרי יש לי קונסילר, זה אמור לעבוד. בקיצור שינית לי את החיים לטובה גם בנושא זה. תודה! עוד נושא שאם תכתבי עליו זה יהיה מצווה על קרמים לאזור העניים. אני מוציאה סכומי עתק (יחסית אלי כמובן) על שימור המקום הזה. הבהרתו , טיפוחו וכל זה ומאוד מאוד מענין אותי מה המלצותיך בנושא חשוב זה 🙂

  • edenable

    פוסט מעולה!
    אני בינתיים נאמנה למויסטרקאבר של מאק ולאחרונה גם מאוד נהנית מהקונסילר המינרלי החדש שלהם.
    מה שכן הקונסילר של דיור לגמרי תפס לי את העין ובהחלט אנסה אותו ברגע שאסיים את שלי! נשמע כמו אחד שאוהב אותו מאוד 🙂

  • efrat

    מהקונסילרים שבפוסט יש לי באופן רציף, את הטוש של לוריאל, הוא מוצלח לטשטוש נקודתי. קניתי את 3 במותאם לכתמי הפיגמנטציה שלי, הוא מטשטש ונבלע יפה. התמונות שלך עושות חשק לכולם. איכשהו נדמה לי שאנחנו בחיפוש מתמיד אחרי הקונסילר האולטימטיבי יותר מאשר על פריטי איפור בסיס אחרים. אני משתמשת בטיובה של לנקום מספר 2. מחכה בציפייה רבה לפוסטים הבאים בנושא 🙂 חג אביב שמח!

  • קורין

    @inna
    פריימר פחות מיועד לאיזור הזה. פריימר אני משתמשת בעיקר בפנים עצמן וזה ממש לא קריטי באיזור השפה העליונה לדעתי.
    מספיק שתניחי שם קונסילר, עם תת הגוון המתאים ומעליו מייקאפ.
    שוב – לא בטוח שהכתמים יעלמו לחלוטין אבל זה יעדן את המראה שלהם.

  • inna

    תודה רבה רבה על התשובה!זה מה שאעשה. המשיכי לשמח ולהעשיר אותנו!! חג שמח!!

  • לירון

    הי קורין, פוסט מעולה!
    אני מסכימה לגמרי לגבי הטוש של לוריאל, מאד נוח לנשיאה לכל מקום ותיקון במהלך היום של פגמים קטנים או זמניים או טשטוש נקודתי.
    אני ממתינה עד הסיקרה המלאה שלך לשאר הקונסילרים לפני שאתחדש לי באחד..
    אני רוצה להתייעץ איתך לגבי התאמה- יש לי עיניים מאד שקועות וכהויות חזקות מתחת ומעל העין, מעל בעיקר חום צהבהב ומתחת גם כהות חומה- כחולה. בנוסף, התחילו לי קמטוטי הבעה בצידי העין, שגורמים לי להיות מאד רגישה (רואים… לא רואים… מה מדגיש אותם יותר או פחות…) . כמו כן, אני מאד אוהבת מוצרים לחותיים. אז למרות החיבה שלי למוצריים לחותיים, נראה כי מבחינת קמטוטים וכיסוי בינוני – גבוה- עדיף לוותר על לחותי לקנות משהו עמיד יותר?

    לפי כמה חודשים, בחתונה של אחותי, איפרה אותי המאפרת שלה . הקונסילר והמייקאפ היו של מאק, אני יודעת שזה אמנם היה איפור מקצועי וכו… אבל הכיסוי היה מ-ד-ה-י-ם – הסתיר לחלוטין את הכהות . למרות שהוא הרגיש "כבד" ופחות לחותי, הוא ממש לא נראה כך. מה שהיה עוד יותר מדהים הוא העובדה שזה נשאר כך עד סוף הערב. נראה לך שאפשר למצוא משהו כזה לשימוש אישי יומיומי? או שזה קשור לעובדה שהאיפור היה מקצועי יותר?

    גילוי נאות- מאז שהכרתי את הבלוג שלך, חשבון הבנק שלי סובל מאד!!! 🙂 אבל אני נהנית…

  • קורין

    @לירון
    חמודה 🙂

    לחותי לא בהכרח אומר פחות עמיד. זה תלוי במוצר עצמו. יש כאלו קונסילרים לחותיים שיש להם נטיה לזוז ויש כאלו שמתייבשים ומתקבעים, ובכל מקרה אם מפדרים זה שומר על רמת עמידות גבוהה יותר.

    אם היית מרוצה מהאיפור שלך במוצרי מאק כ"כ כמו שציינת, הייתי ממליצה לך לגשת מיד ולרכוש את מה שהיא השתמשה בו עלייך. זה לא טריוויאלי בכלל למצוא משהו שאת סופר מרוצה ממנו. אני בעד שתקני את המוצרים שהיא השתמשה בהם עלייך

  • לירון

    תודה קורין! אני אגש לנסות למצוא את המוצרים במאק
    בכל מקרה, לגבי פידור איזור העיניים כולל איזור הקמטוטים- יש לי קצת בעיה עם זה, אני לא מצליחה למצוא את האיזון הנכון (או שילוב המוצרים הנכון), אני כל הזמן מקבלת הרגשה, גם אם לא מיידית , שזה מדגיש את הקמטוטים והופך את המראה ליותר מלאכותי. מה דעתך? יש לך רעיון או המלצות מאיך להמנע מזה?

  • קורין

    @לירון
    צריך להמתין שהקונסילר ממש יתייבש, לנקות עודפים בין הקמטוטים ואז לקבע עם ספוגית רכה מאוד ופודרה גרוסה דק ממש בעדינות.
    בהתחלה זה נראה מעט מדגיש את הקמטוטים עד שהפודרה נספגת בשומניות הטבעית של העור ואז זה בסדר.
    אעלה על זה גם פוסט…

  • מיטל

    עשית לי חשק לקונסילר של דיור.
    גם לי בדר"כ אין כהויות מתחת לעיניים וסה"כ אני לא צריכה כיסוי גבוה.
    אמנם המחיר לא זול אבל גם לא כזה גבוה ובטח כשהוא מחזיק אצלי כ"כ הרבה זמן…

    הקונסילר של מאק היה הקבוע שלי המון המון זמן.
    לאחרונה התחלתי לפזול ממנו לצדדים אחרים בגלל שהעצבים שלי על מאק
    וגם בגלל שלא תמיד בא לי להגיע עד מאק בשביל קונסילר.
    לי יש עור מעורב, אבל כנראה שאני לא מזיעה באזור הזה ולכן הוא כן עמיד עלי.
    אני גם אוהבת איך שהוא נראה עלי אבל בטוחה שגם אחרים יכולים לעשות את העבודה.

    שונאת את המברשות האלה כמו של סופטאץ' אני חושבת שניסיתי קונסילר כזה של קרליין ופשוט קיללתי!! (אבל לא קללות מאוד קשות.. מזל באמת שאני לא יודעת לקלל..)

    הרבה פעמים אני מחפשת יותר קונסילר לפצעים או שאריות שלהם מאשר למתחת לעיניים כך שאולי אחשוב על לרכוש את הקונסילר של לוריאל
    אלא אם כן יש לך הצעה אחרת 😉 (בפוסט אחר..)
    כיוון שזה לא באמת בוער בעצמותי אמתין גם לבחינה שלך של הקונסילר החדש שלהם.

    ואני חייבת להוסיף עוד משהו קטן – 15 קונסילרים????? אהההההה!
    [ לי יש עכשיו שיא עולם – 2 קונסילרים.. ]

  • קורין

    @מיטל
    באיזה קונסילר של מאק השתמשת? המוייסטר קאבר? אני חושבת שהוא פחות מתאים למי שמזיעה באיזור הזה…

    לפצעונים אני מעדיפה קונסילרים בסטיק אז תמתיני בסבלנות 🙂

  • קורין

    @לירון
    בדר"כ מרגישים במרקם, אבל לבנפיט יש פודרה ייעודית כזו וגם למינרלז. אכתוב עליהן
    בעקרון גם פודרת הפנינים של גרלן מתאימה.
    כל פודרה עדינה טובה לזה

  • מיטל

    כן, במויסטר קאבר, אבל אני לא חושבת שאני מזיעה באזור הזה, להיפך.. אזור יותר יבש..
    ממתינה ממתינה 🙂

  • קורין

    @מיטל
    אה. הבנתי הפוך 🙂
    אם כך – את צריכה קונסילר לחותי. הדיור מעולה, ויש גם כמה בסטיק שהם לחותיים יחסית. אכתוב עליהם

  • שולי דור

    מוכרחה לומר שגם אני מכורה לקונסילרים בכל מיני צורות וחברות, והיום במקרה ניסיתי את הקונסילר של סופטאץ' שיצאו לא מזמן עם סדרה חדשה של איפור לחותי ועמיד יותר. ובכן, הופתעתי מאוד לטובה, אני חושבת שאחד המוצרים הטובים שלהם הוא קונסילר, קודם כל הוא סמיך יותר, אטום יותר וכמו שאמרת יחד עם זאת לחותי. מצאתי את הגוון שלי שכיסה בצורה יפה את העיגולים מתחת לעיניים, שמתי אותו על פנים נקיות מאיפור ולא הייתי צריכה כלום יותר מזה, נכנסתי לספורט אנרגטי של שעה ויצאתי איתו. מספרים עליו שהוא אנטי אייג'ינג וכל מה שאפשר לבקש, לא יודעת עד כמה זה נכון, יאמר לזכותם שיש היצע רב של התת גוונים שלו, שלא כמו שאר החברות, מצאתי ורדרד, חום, כתום, מוקה ומה לא. מיד רכשתי אותו למגירת הקונסילרים שמתפוצצת כמעט, אבל אני מרוצה 🙂 הצלליות לא משהו, אבל הקונסילר בהחלט שווה.

  • שרון

    היי קורין,
    אחותי סיפרה לי על הבלוג שלך היום ואני משוטטת בו כבר שעות 🙂
    ראיתי שרשמת כמה פעמים שיש לך פיגמנטציה בלחי, גם לי יש בלחי ואני לא מצליחה לכסות אותה בצורה טובה. העור שלי בהיר והפיגמנטציה מאוד מפריעה לי…
    הייתי במאק והמאפרת שמה לי מייקאפ (סטודיו פיקס NW18) שפחות או יותר כיסה את הפיגמנטציה, אבל אני לא אוהבת להרגיש שיש לי הרבה מייקאפ על הפנים (אציין שגם עד שביקרתי במאק השתמשתי במייקאפ אבקתי ולא ידעתי בכלל איך משתמשים במייקאפ נוזלי), אז בבית לא ממש הסתדרתי עם זה.
    אני רוצה למצוא דרך לטשטש קודם את הכתם עם קונסילר או קורקטור ורק מעל זה לשים מייקאפ כדי שלא אצטרך לשים הרבה. ניסיתי לעשות זאת עם הקונסילר של מאק שיש לי (Select Moisturecover NW20) אבל הוא לא ממש מכסה.

    אשמח מאוד לקבל ממך המלצה..

    תודה רבה!

  • קורין

    @שרון
    תודה שרון 🙂
    למוייסטר קאבר יש כיסוי קל יחסית לדעתי. לקונסילר פרו לונגוור למשל יש כיסוי גבוה יותר.
    אני לא יודע באיזה גוון בדיוק הפיגמנטציה שלך. שלי חומה אז אני משתמשת בקורקטור בגוון אמבר או כתמתם. בדיוק קניתי כזה של בובי בראון. את יכולה לקרוא עליו בפוסט הזה.
    אני באופן אישי מעדיפה מייקאפ נוזלי על אבקתי, אבל זה עניין של העדפה….

  • שרון

    קורין תודה על התשובה,
    גם הפיגמנטציה שלי היא מעין חום בהיר. האמת שקניתי לפני כמה ימים קונסילר של ofra בגוון אמבר (מתקן גוון מוצק, לא נוזלי), אבל לא הסתדרתי עם ההנחה שלו והרגשתי שסתם נוצר לי גוש כתמתם מעל הכתם שלא באמת מכסה.
    ואני לא יודעת אם זה בגלל שאני לא שמה אותו טוב או שהוא פשוט לא מתאים לי.
    האם במקרה רשמת פוסט על איך מניחים קורקטור על כתמים לפני מייקאפ? 🙂
    או שיש לך הצעה אחרת?
    (ראיתי שבאחד הפוסטים רשמת שהיילייטר ורדרד של אסתי לאודר טוב לכיסוי פיגמנטציה, האם זה יכול לעזור לי?)

  • קורין

    @שרון
    הקורקטור הזה של OFRA דווקא מעולה למטרה הזו, יותר מההיילייטר של אסתי לאודר.
    נסי להניח אותו עם ספוגית לחה אבל סחוטה היטב בטפיחות על האיזור של הפיגמנטציה, תמתיני שיתייבש, ואח"כ מעליו תניחי מייקאפ גם עם ספוגית לחה בטפיחות קלות, כי מריחה תוריד את החומר של הקורקטור.

    בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *