טיפוח שיער

טיפולי S.OS לשיער

HAIR SOS
הכלים הכבדים - טיפולי S.O.S לשיער

פותחת בהתנצלות על ההעדרות שלי לאחרונה. כל הכתיבה בבלוג דורשת זמן פנוי והרבה מוזה, ומשניהם לא היה לי מספיק בשבועיים האחרונים. שניהם גם תלויים אחד בשני, כי בתקופות עמוסות, כשכבר יש לי זמן, כל מה שאני רוצה זה לנקות את הראש 🙂
מתכננת את הפוסט הזה כבר המון זמן שאני מרגשיה שכתבתי אותו כבר 5 פעמים לפחות :), אז אגיע ישר לתכלס 🙂

לפני משהו כמו חודש וחצי הוזמנתי למספרה של עמיר מזרחי לטיפול באמפולות החדשות של קרסטס, והחלטתי שזו הזדמנות מצויינת לכתוב על נושא שרציתי לכתוב עליו מזמן והוא נדחק למטה ברשימה בכל פעם מחדש – טיפולי ה-S.O.S שלי לשיער (או של הספר שלי… הוא בהחלט מקבל קרדיט על שיקום השיער שלי).

כפי שאתם בוואי זוכרים, לא מזמן עוד הייתי בלונדינית (האמת שאני כבר שכחתי… אני כ"כ רגילה ואוהבת את הצבע החדש….)
לתחזק בלונד זו עבודה במשרה מלאה. ולא רק הצבע או הגוונים. כי לא משנה כמה יפה הבלונד, אם השיער לא נראה בריא ומטופח, זה לא שווה כלום.
במהלך ה-7-8 שנים שבהן הייתי בלונדינית נחשפתי לה-מ-ו-ן מוצרי טיפוח, הזנה, הבראה וכו' לשיער. חלקם אהבתי יותר וחלקם פחות.
אלו שאהבתי נשארו איתי עד עצם היום הזה ועליהם אכתוב בפוסט הזה.

אפתח ואומר, שלמרות שהקפדתי לטפח את השיער בתקופת הבלונד, עדיין היו תקופות שבהן השיער לא נראה בריא מספיק לטעמי (ואני בטוחה שיש בבלוג מספיק תמונות שיעידו על זה), ואחד הדברים שהיו לי הכי חשובים כשעברתי לשיער כהה היה להזין ולטפח אותו במוצרים סופר מזינים ומשקמים, כדי לקבל את הברק והחיות שלו מחדש.

אפתח בטיפול שעברתי במספרה של עמיר מזרחי:

אמפולות פוזיו-דוז של קרסטס – Kerastase Fusio Dose
האמפולות של קרסטס לא חדשות לי. אני משתמשת בהן אצל הספר שלי כבר משהו כמו שנתיים, עוד מהתקופה הבלונדינית.
היתה תקופה שניסיתי לטפל בשיער שלי גם בבית באמצעותן, בגלל שאני לא הטיפוס שמתייצב פעם או פעמיים בשבוע לפן במספרה, אבל זה היה מורכב מדי עבורי, ושמרתי את הטיפול בהן למספרה.

יש 4 סוגי אמפולות כאלו לקרסטס:
אני התנסיתי בשתיים מהן – הירוקה והורודה. הספר שלי מאוד אוהב את הורודה אחרי צבע, כדי לתת לשיער ברק, אני אישית מאוד אוהבת את התוצאה והרכות של השיער אחרי הירוקה, אז אני בדר"כ מבקשת אותה.
1. אמפולה פיקסליסט לשיער צבוע – CONCENTRATE PIXELIST (הכתומה)- מחזקת את שכבת הצבע של השיער ומעניקה ברק חי.

2. אמפולה אולאו-פיוז'ן לשיער יבש – CONCENTRATE OLEO FUSION (הורודה) – שילוב של שמנים מזינים המעניקים פתרון לשיער יבש. שילוב של תמצית שמן חוחובה עם שמן אבוקדו ומים מאפשרים הזנה עמוקה מיידית.

3. אמפולה אולאו-פיוז'ן לשיער פגום – CONCENTRATE VITA-CIMENTR (הירוקה והמועדפת עליי) – תרכובת עשירה בריכוז גבוה של סרמיד המחזק את סיב השערה.

4. אמפולה סבסטנטיף לשיער בוגר – CONCENTRATE SUBSTANTIF (הסגולה) – טיפול המועשר בנגזרת של סידן המשקם ובונה מחדש את סיב השערה ומחזק את צפיפות סיב השערה.
אלו האמפולות של קרסטס שקיימות בשוק כבר כמה שנים.

KERASTASE AMPOULE
האמפולות של קרסטס. את התמונות האלו צילמתי במספרה של עמיר מזרחי בהרצליה. יש לו שם קיר כוורת שמוצגות בו האמפולות של קרסטס. זה הרבה יותר מרשים ויפה במציאות

החידוש שהוצג לנו במספרה של עמיר מזרחי היה בדמות של בוסטרים – מיני אמפולות שהחומר בתוכן הוא ברמת ריכוז גבוהה. האמפולות האלו"מתלבשות" על האמפולות הרגילות של קרסטסט (הנ"ל), ומאפשרות טיפול משולב או משופר ביותר מבעיה אחת.

יש 4 בוסטרים, מקבילים ל-4 האמפולות הנ"ל:
1. בוסטר פוליפנול לשיער צבוע – BOOSTER POLYPHENOLS (כתום) – בוסטר נוגד חמצון רב עוצמה המגן על שיער צבוע ושומר על השיער מפני דהייה.

2. בוסטר יוניום לשיער יבש – BOOSTER IONIUM (ורוד) – מולקולה קטנה החודרת בקלות לסיב השיער ונמשכת כמגנט לאזורים הרגישים ביותר ומזינה אותם.

3. בוסטר סרמיד לשיער פגום – BOOSTER CERAMIDE (ירוק) – סרמידים השייכים למשפחת הליפידים לטיפול שיקומי עבור מילוי שכבות סיב השיער, שמירה וחיזוק של סיב השערה.

4. בוסטר אומגה לשיער בוגר – BOOSTER OMEGA (סגול) – בוסטר המופק מאומגה 6 וגלוקו ליפידים המעניק הגנה טבעית לסיב השערה.

היתרון הגדול בבוסטרים האלו הוא האפשרות לשלב בין בוסטר מסוג אחד לאמפולה מסוג אחר וכך בעצם לטפל ב-2 בעיות של השיער במקביל.

KERASTASE AMPOULE fusio dose
משמאל - האמפולות של קרסטס. מימין - הבוסטרים - תמצית מרוכזת להוספה לאמפולות

לי הותאמו ע"י עמיר מזרחי האמפולה הירוקה + הבוסטר הירוק (שזה השילוב האהוב עליי!). השיער שלי דק, והאמפולות הירוקות מיועדות לחיזוק השיער. אני אוהבת את התחושה של השיער אחרי האמפולה הזו. השיער רך בטירוף, נראה בריא ומבריק והריח מעולה.

גם העליתי בזמנו תמונה שלי מהאייפון לדף של ריסים בפייסבוק (הקישור מוביל לתמונה שם), לפן התלתלים שעשה לי עומרי, אחד ממעצבי השיער שם.
במקור השיער היה סופר נפוח וגבוה, ואהבתי אותו דווקא מעט אחרי שירד הנפח, והנה תמונות מהמצלמה:

my hair
השיער שלי אחרי הביקור במספרה של עמיר מזרחי
my hair
ועוד תמונה

בינתיים, מאז המפגש הזה אצל עמיר מזרחי, כבר הספקתי לעשות טיפול נוסף כזה אצל הספר שלי כשצבעתי את השיער. בפעם הזו הוא הוא התאים לי אמפולה ורודה לחיזוק הברק של הצבע ובוסטר ירוק, ואהבתי גם את השילוב הזה.

מידעון:
הטיפול מתבצע במספרות מורשות קרסטס בלבד. (לרשימת המספרות המורשות www.kerastase.co.il)
מחיר לטיפול באמפולה + בוסטר – 80 ש"ח.

אמפולות Revolution
באמפולות האלו אני משתמשת כבר כמה שנים טובות. בהערכה גסה משהו כמו 5 שנים, ואלו אמפולות שאני נוהגת לטפל בהן בשיער גם בבית.
לא הכרתי את המותג הזה לשיער לפני האמפולות האלו. בינתיים התוודעתי לעוד הרבה מוצרים שלהם, ואני חושבת שהסדרה הכי פופולרית שלהם היא קאווה קאווה – kava kava. כרגע אני לא משתמשת באף מוצר של החברה למעט האמפולות האלו, שאני מכורה להן.

מוזר, אבל לא מצאתי מידע ברשת על האמפולות האלו. אין לי את המארז שלהן אז אולי אני לא מחפשת בשם הנכון.
מה שאני כן יכולה להגיד זה שיש 2 סוגים של אמפולות כאלו: ירוקה וורודה.
ההבדלים ביניהן הוא הריח בלבד. אני מעדיפה וקונה את הירוקה בדר"כ, כי הריח שלה יותר רענן והריח של הורודה יותר מתקתק ואני מעדיפה ריחות רעננים בשיער.
היא חסרה במלאי כבר כמה חודשים אז קניתי את הורודה.

revolution hair ampoule
אמפולות של REVOLUTION מתמצית ענבים

האמפולה הזו מבוססת על תמצית שמן ענבים.
בדר"כ הטיפול מתבצע במספרה, אבל, כאמור, בגלל שאני מגיעה למספרה רק פעם בחודש ולפעמים אני מרגישה גם במהלך החודש צורך בטיפול כזה, אני רוכשת לי אותן הביתה.

השימוש מאוד פשוט. מחזיקים את האמפולה בתוך מגבת ושוברים את החלק הדק שלה (המיכל עשוי זכוכית אז בזהירות).
מפזרים את החומר על השיער, מעסים קצת ושמאירים כמה דקות (5 דקות מקסימום), ושוטפים עם מים.

השיער סופר סופר רך ומדהים. מתה על התחושה של השיער אחקי האמפולות האלו, ומתה על הריח. הרבה יותר קל גם לסדר אותו ולעשות פן אחרי האמפולה הזו.

מידעון:
תכולה: 10 מ"ל. מחיר: טיפול באמפולה כזו עולה 30 ש"ח, וכך אם רוכשים אמפולות בודדות.
אני רוכשת אצל הספר שלי (שמוליק, סמילנסקי 10 בנתניה) בדר"כ חבילות של 10 אמפולות ב-250 ש"ח, וכך זה יוצא 25 ש"ח לאמפולה.
כבר יצא לי לרכוש בחנות של צרכי מספרות (גם בנתניה) את האמפולות האלו ב-22 ש"ח ליחידה, אבל כבר אין להם אותן.

מסכת קוויאר של קרסטס – Kerastase Chronologiste:
לפני שנה בערך הוזמנתי להשקה של המסכה הזו אבל לא הזדמן לי להגיע.
קצת אחרי זה המסכה הגיעה גם אל הספר שלי והוא כנובן המליץ לי עליה.
בגלל שהיא יקרה מאוד החלטתי לותר בזמנו ולהצמד למסכות ולטיפולי השיער הרגילים שלי (המסכה הירוקה של קרסטס שכתבתי עליה בעבר, וטיפולי האמפולות הנ"ל).
הצלחתי להחזיק מעמד ולא לרכשות את המסכה הזו 3 חודשים תמימים, ובסוף, דווקא בעקבות אחותי, החלטתי לרכוש אותה.

זה היה ממש כשעברתי לשיער חום והייתי בתקופה של שיקום אינטנסיבי של השיער, בעיקר באיזור הפוני שהיה שרוף לחלוטין, חסר ברק וחשמלי 100% מהזמן.
אחותי רכשה אותה וטיפלה בה אצל הספר שלנו (היא מגיעה אליו אחת לשבוע אז את הטיפולים שלה היא עושה שם). השיער שלה נראה מדהים!
כשראיתי את התוצאות עליה החלטתי לרכוש אותה גם.

Kerastase Chronologiste
כרונולוג'יסט של קרסטס (מסכת קוויאר)
Kerastase Chronologiste
כרונולוג'יסט של קרסטס - ג'ל קוויאר או פנינים. מאחוריו אפשר לראות את המסכה עצמה.

המסכה הזו מגיעה עם מיכל של חומר קרמי חמאתי – המסכה עצמה, בקבוקזכוכית עם משאבה שבו נוזל עם פנינים שחורות, קערית לערבוב של 2 החומרים ומקל ערבוב.
לוקחים מעט מהמסכה עצמה ומניחים בקערית, מוסיפים מהפנינים לפי ההוראות. כשלוחצים על המשאבה הפנינים "מתפוצצות" (בדומה לפריימר המטאוריטים של גרלן), ואפשר לראות שיש בתוכן מעין חומר לבן. מערבבים את שניהם ומורחים על השיער.
בפעמים הראשונות השארתי את המסכה על השיער משהו בין חצי שעה לשעה. כבר בשימוש הראשון הפוני שלי קיבל רכות וברק מדהימים.

המסכה הזו מדהימה ואני ממליצה עליה לכל מי שמחפשת להחזיר לשיער את המראה החי והבריא, אבל במצבים קיצוניים. אני לא חושבת שיש הכרח לרכוש אותה אם השיער במצב קצת פחות מסביר. במצב כזה גם מסכה אחרת, זולה יותר, תעשה את העבודה.

מידעון:
תכולה: מסכה – 200 מ"ל. ג'ל קוויאר – 50 מ"ל. מחיר: 600-650 ש"ח למארז הזה, במספרות מורשות. ב HQhair מחירה עכשיו 500 ש"ח.
המסכה אמורה להסיפק ל-10 שימושים (שווה ערך ל-60 ש"ח לטיפול). אצלי לדעתי כבר השתמשתי בה 10 פעמים לפחות ועדיין יש לי ממנה.

שמפו של קרסטס:
השמפו הקבוע שלי הוא דווקא פינוק, במיוחד עכשיו, כשאני כבר לא בלונדינית. כשהייתי בלונדינית היו לי שמפואים ייעודיים לבלונד.
שמפו פינוק עובד עבורי.כמה פשוט ככה הוא טוב לי. אבל כשאני מרגישה צורך לאקסטרה טיפוח של השיער, בדר"כ באותן חפיפות שבהן אשתמש באמפולה או במסכת הקוויאר של קרסטס, אני משתמשת גם באחד מהשמפואים של קרסטס.
אני לא היסטרית לגבי השימוש בהם, ואני גם לא רוכשת אותם בפני עצמם. עכשיו, שאין לי צורך בשמפו מיוחד כמו הצורך שהיה לי בבלונד, נשמע לי יקר להשקיע 100 ש"ח בשמפו, אבל את המסכות שלי של קרסטס אני רוכשת בדר"כ כשיש מבצעי מארזים ואז המארז מגיע עם שמפו. בכנות – לכשעצמם לא הייתי רוכשת אותם.

גם כשאני משתמשת בשמפואים של קרסטס, החפיפה הראשונה תמיד תהיה עם שמפו פינוק. השמפואים של קרסטס נותנים תחושה מעט שומנית לשיער (מה שבסופו של דבר יתן לו את התחושה הרכה), אבל התחושה שהומנית הזו לא מרגישה לי מספיק נקיה, אז החפיפה הראשונה עם הפינוק מיועדת לתחושה שלי שהשיער נקי 🙂

Kerastase shampoo
שמפואים של קרסטס
Kerastase shampoo
שמפו של קרסטס מהסדרה הורודה - לברק לשיער צבוע
שמפו של קרסטס מהסדרה הורודה - לברק
השמפו מהסדרה הורודה
Kerastase shampoo
שמפו של קרסטס מהסדרה הירוקה לחיזוק השיער
Kerastase shampoo
שמפו מהסדרה הירוקה (האהובה עליי מבין כל הסדרות של קרסטס)

אין לי העדפה לשמפו מסויים. את הורוד קיבלתי כשרכשתי את המארז של המסכה הורודה, ואת הירוק כשרכשתי את המסכה הירוקה (ויש לי כמה כאלו ירוקים כי אני משתמשת בעיקר בירוקה), אבל הם בהחלט נותנים תחושה רכה לשיער.

מידעון:
תכולה: 250 מ"ל. מחיר: בסביבות 100 ש"ח. אני לא רוכשת אותם לכשעצמם, כאמור, רק במארזים של המסכות.

זהו. עד כאן טיפולי ה SOS שלי לשיער. מאוד מרוצה מאיך שהישער שלי נראה ומרגיש עכשיו, וברור לי שהוא עולה לי הרבה כסף :), אבל מראה שיער בריא הוא אחד הדברים החשובים בעיניי למראה הכללי, אז אני משקיעה 🙂

* גילוי נאות: הייתי אורחת של קרסטס בטיפול שקיבלתי במספרה של עמיר מזרחי, ובסופו גם קיבלתי שמפו ומרכך של קרסטס.

 

 

תגובות

comments

42 Comments

  • עדי

    נראה מעולה, אני רכשתי אתמול תרסיס ספריי לשיער, מקווה שהוא יעזור לי להתיר קשרים וכו'

  • לינוי

    וואוו,פוסט מושקע. אין ספק ששיער דורש המון תצומת לב וכסף .
    אצלי זה שונה.. אני נעולה כבר שנים על שיטה של אמא שלי למסכות ..לוקחים מסכה [במקרה שלי אני עם פנינה רוזנבלום] ושמים בה שמן זית לפי העין,השמן זית ידוע בסגולותיו כבריא ובמיוחד לשיער.
    גיליתי גם שיטה לגבי חפיפות שיער ,אני תמיד שמה שמן מרוקאי בטיובה של השמפו ,השמן מרוקאי ידוע כמשקם ושמפו עצמו טוב לשיער . וחייבת להגיד לך שיש תוצאות מעולות!!

  • קורין

    @לינוי
    תודה בובה 🙂

    במסכה של פנינה רוזנבלום השתמשתי לפני 8-9 שנים, לפני תקופת הבלונד שלי והיא היתה מצויינת.
    כשעברתי לבלונד היא כבר לא התאימה לי והפסקתי להשתמש בה. אולי עכשיו אני צריכה לרכוש אותה שוב….

    כשהייתי קטנה, בכל פעם שהייתי אצל סבתא שלי היא עשתה לי טיפול של שמן זית וחומץ בשיער (החומץ מנקה ומבריק את השיער). כילדה היה לי שיער שחור גולש. תמיד אמרו לי שיש לי שיער של יפנית… 🙂 אולי אעלה כאן תמונה פעם…

    שמן בתוך השמפו? ואת עדיין מרגישה שזה מנקה את השיער ולא עושה אותו שומני?

  • עדי

    היי קורין , רכשתי את המוצר "קונדישינר משקם אקספרס" (לשיער מרדני,מתולתל וגלי).
    של חברת SCHWARZKOPF זה בצבע סגול כזה ו"אנטי סטטי" , הוא ממש קרץ לי שאקנה אותו חח
    היו כל כך הרבה סוגים שכמעט הלכתי לאיבוד, אמרתי לעצמי.. חבל שלא בדקתי בבלוגים קודם
    אם יש תכשיר מומלץ כי שם ממש התלבטתי עד שבחרתי.

    בעקרון מה שחיפשתי זה תרסיס שיקל לי על הקשרים בשיער , שיזין לי קצת את השיער
    ושיהיה לו ריח טוב. עדיין לא השתמשתי בו , אני מקווה לא להתאכזב .
    (מקווה שלא יהיה שומני , דביק וכו')

  • עדי

    אגב, גם רכשתי את הBB קרם מדיום . עדיין לא ניסיתי .. יותר מאוחר אנסה אותו
    פעם ראשונה שיש לי מייק-אפ ! חחחחח

  • יול

    היי קורין, רציתי לשאול הטיפול של האמפולות עם הבוסט עולה 80 כולל תסרוקת או רק הסט עולה ככה. ולכמה זמן הטיפול ולכל כמה זמן לעשות?

  • קורין

    @עדי
    אוווווו, תתחדשי!
    אני אוהבת להשתמש ב BB ככה סתם בערב כשאני קופצת לחברים. אין לו כמעט כיסוי אבל הוא נותן מראה אחיד וקורן לעור. ממש אוהבת אותו

  • קורין

    @יול
    זה המחיר רק לטיפול באמפולה.

    כשעשיתי את הטיפול אצל הספר שלי, אז זה היה ביום שצבעתי את השיער, והפן כלול במחיר של הצבע, אז לא הייתי צריכה להוסיף עוד.

    לגבי התדירות – אני חושבת שזה תלוי במצב השיער שלך ואם את מטפלת בו באופן עצמאי בבית, כמוני.
    בגלל שאני מטפלת בשיער גם בבית, אז מספיק לי לעשות אמפולה כזו פעם בחודש, כשאני צובעת.
    מי שיוכל לומר לך בודאות זה הספר שתגשי אליו. ורצוי לגשת לספר שאת סומכת עליו, שלא ידחוף לך טיפולים שאת לא צריכה 🙂
    (את יכולה להתייעץ איתי אם תרצי, אחרי שתקבלי תשובה)

  • עדי

    @קורין

    תודההה על הפרגון , את מתוקה אמיתית . אני נחשפת למוצרים הנפלאים האלה רק בזכותכן,
    בזכות הבלוגים המושקעים!

  • זותי

    היי קורין
    ראשית תודה על הפוסט (הכרגיל נעים לקריאה ומועיל)
    שנית, הייתי שמחה אם תספרי לי מעט מה העניין עם טיפול באמפולה במספרה? במה הוא שונה וטוב יותר מטיפול (באמפולה) בבית והאם ניתן לשחזר את החוויה בבית ובכך לחסוך אולי הן כסך והן את הטירחה שבלהגיע למספרה – לא תמיד יש לי זמן לכך.

    משהו נוסף, רוב אמפולות (של חברות שונות) מצאתי עצמי מתבלבלת.
    יצא לך במקרה לשמוע על האפולה הזו:
    http://www.sarynakey.com/index.php?page=products&product=6&lang=he

    כעקרון אני מחפשת אמפולה (ובכלל טיפול) לשיער החלק, דק, ,צבוע לבלונד ועקב זה דיי יבש הרוס שלי.

    תודה

  • אמיליה

    פוסט מושקע, כהרגלך (: אוהבת את הבלוג שלך, אני בהחלט קוראת כל הזמן כאן ונדהמת לגלות כמה שאת מחדשת לי דברים שלא ידעתי וגם מביאה מוצרים שלא האמנתי שקיימים!
    אני חייבת לשאול אותך, אני כבר כמעט שנתיים מחליקה את השיער מדי יום-לא את כולו.לפני כשנה בערך גיליתי שחובה לשים לפני קרם שמגן מפני החום אז קניתי את של קרסטס מהאינטרנט.אבל לצערי, השיער שלי כבר ממש מתחיל להיות יבש ופגום, אני חופפת עם שמפו+מסכה של לוריאל אני נורא מרוצה ממנו. אבל עדיין המסכה לא ממש עוזרת, אשמח אם תמליצי לי על מסכה שתשפיע באמת על השיער. אני מאוד מעוניינת בשל קרסטס, יש לי מוצר שלהם ואני נורא מרוצה ממנו. אגב, לפני שהסתפרתי לפני שנה וחצי בערך (מאז אני מסתפרת כל חודשיים) ביקשתי ממנו להוריד לי את העובי שהיה לי בשיער ואני כ"כ מתחרטת על זה, אז אני אשמח למסכה או משהו בסגנון (טיפול או משהו) שיחזיר לשיער שלי את העובי ואת הברק. ובכללי שישתקם, זה כ"כ מגעיל שיער מוזנח ):

  • יול

    @קורין
    אין כרגע ספר שאני הולכת אליו, זה שהלכתי אליו טס לחו"ל.
    ואני רוצה ללכת לספר ממש טוב מאזור המרכז, עם עדיפות לראשון או ת"א.
    אני רוצה לעשות גוונים וטיפול. איפה היית ממליצה לי?

  • לינוי

    @קורין

    חומץ ושמן זית? אנסה חחח ,חדש לי לשמוע

    וכן, זה מנקה את השיער,אני לא שמה מלא שמן, איך שאני קונה את השמפו אני מוסיפה [לא עד הפיה,בהרבה הרבה ליפני] מנערת ונותת לזה רבע שעה להיתפס בשמפו, לא מרגישים בחפיפה אבל אחרי ועם הזמן רואים תוצאות

  • עדי

    אני לא הייתי שמה שמן זית על השיער אבל מה שכן, אני משתמשת במסכה מרוקאית של ים המלח
    והיא עושה את העבודה טוב. חוץ מזה שהיא עומדת להגמר לי אז אני אצטרך לחפש משהו חדש (:

  • אפרת

    הי לך
    בדיוק מחפשת SOS ספר.
    אני עם גוונים ושיער ארוך שרוף בטירוף, לא מסתדר ודורש שיקום מאסיבי.
    הליצנית שאני הולכת אליה לעשות גוונים עושה אותם מדהים אבל זהו.
    תוכלי לשלוח לי מידע על הספר שלך?

  • לינוי

    @עדי

    שמעתי מלא על המסכה המרוקאית ,קופסא חומה שקופה לא?
    אני ינסה אותה גם חח

    בנתיים ננעלתי על פנינה=)

  • קורין

    @זותי
    אני חושבת שההבדל בין טיפול באמפולה במספרה או בבית הוא בעיקר בתשומת הלב…. 🙂
    כמו שראית בפוסט יש אמפולות שאני עושה בבית (של רבולושן), שאותן צריך פשוט לשפוך על השיער, ואין הבדל בתוצאה בין הטיפול שאני עושה בבית לטיפול בהן במספרה.

    לעומת זאת – עם האמפולות של קרסטס היה לי קצת יותר קשה לטפל בבית כי הן מתחברות למעין מיכל תרסיס וצריך להשפריץ את החומר בצורה שווה על כל השיער ולא הסתדרתי עם זה.

    לא מכירה את האמפולות ששלחת בקישור, אבל האמפולות של רבולושן יהיו לך טובות. השתמשתי בהן גם בתקופת הבלונד שלי.
    אן השיער ממש ממש הרוס אז אני ממליצה לך להשתמש בבית במסיכה הירוקה של קרסטס, המשקמת, ובמקביל גם לטפל באמפולות האלו של רבולושן או של קרסטס במספרה

  • קורין

    @יול
    אני מכירה רק ספרים באיזור שלי. אני גרה בנתניה.
    אם מתאים לך באיזור הזה, יש כתובת שלו בפוסט ואני יכולה לתת לך טלפון

  • קורין

    @עדי
    אני חושבת שניסיתי משהו שלהם פעם. זה לא משטיח לך את השיער? היא קצת כבדה אם זכור לי נכון….

  • קורין

    @אפרת
    בטח. הוא נמצא בנתניה. רח' סמילנסקי 7.
    הטלפון במספרה (לא אפרסם כאן את הנייד שלו, הוא כבר יתן לך):
    09-8840263

  • יעלי נעים

    שיו, עלית על נקודה רגישה. לי היה שער יפה ומתוקתק כל הזמן. כמעט תמיד. מעוצב כזה ומגניב אחת שכל שנייה שואלים אותה מי הספר שלה. עד שהלכתי לפני חצי שנה לספר ששרף לי אותו. הוא הפך אותו לשער שנראה יבש כזה. יאק.
    לא ידעתי מה לעשות. החוצפן הציע לי החלקה ברזילאית שתתקן את הנזק שהוא עשה, אבל אצלי אין חטא על פשע. לא תודה. ידעתי שהוא ואישתו לא נוגעים לי יותר בשער יותר.

    מה עושים? לשים עוד חומרים בשער לא רציתי. גם לא חומרים מזינים. כן שמתי פה ושם מוצרים וכל זה- ובסופו של דבר החלטתי לאחר לבטים רבים -כי זה מהפך מאחת עם שער פשוט יפה לאחת עם שער יבש יאקי….החלטתי שאני לא נוגעת בשער אלה רק מחכה שהחלק השרוף יגדל והשער שלי יצמח. כרגע אני חמישים אחוז שער פגום ויבש חמישים אחוז השער הטבעי שלי היפה.למרות הקושי הויזואלי אני לא קונה במיטב כספי מסיכות לא קונה כלום. חופפת ומחכה. ברגע שהשער הטבעי שלי שוב יהיה ה-100% אז עוד פעם אני אחשוב מה עושים כרגע אני מתעסקת כמה שפחות ומחכה. אני גם לא מספרת אותו. לא נוגעת עד שיגדל . לדעתי נשאר לי עוד חודשיים עד שאני שוב אהיה על הסוס כמו שאומרים 🙂

  • מעייו

    הי 🙂 הפוסט שלך ממש מגניב ומרשים וגרם לי לחשוב אם האמפולות יעזרו לי מאחר ולעולם לא השתמשתי. לפני כשנה, פלוס מינוס ביצעתי במספרה לא הכי טובה במטרה לחסוך, החלקה יפנית ולאחר מכן ביצעתי חידוש שורשים. בקיצור ההחלקה היפנית הרסה לי את השיער לאחר שכבר שיקמתי אותו וכרגע איזור הפוני והשיער למטה,ליד העורף ממש פגום ושרוף ואני לא יודעת מה לעשות כי זה אפילו לא אורך כשדרך אגב חשוב לציין שהשיער שלי מתולתל. אשמח לקבל עצות בבקשהההה

  • קורין

    @יעלי נעים
    יעלי – מה זאת אומרת שרף לך את השיער? איך?

    בכל מקרה, אני חושבת שדווקא מסכה טובה תשפר את המראה שלו ודווקא שווה להשקיע, ואני סביר להניח שגם הייתי גוזרת קצת קצוות, כי סביר להניח שהחלק השרוף הוא למטה…

  • קורין

    @מעייו
    אני דווקא נתקלתי בכמה חברות שעשו החלקה יפנית והשיער שלהן נראה מדהים. אני חושבת שמשהו בתהליך שאת עברת היה דפוק או משהו כזה.

    אני הייתי ממליצה לך דווקא להתחיל עם מסכה לשיער. את יכולה לנסות את הירוקה של קרסטס שהמלצתי עליה, או לנסות את הכתומה דווקא, שהיא אינטנסיבית יותר.
    אמפולות דורשות יותר התעסקות ובגלל זה אני לא ממליצה לך להתחיל איתן. אחרי שתתרגלי לשימוש במסיכה אז אני ממליצה להתקדם לאמפולות.

    תעדכני אותי 🙂

  • מעייו

    אני משתמשת כבר במסיכה של ההחלקה היפנית, שאפשר לומר שמשפרת את המרקם של השיער אבל לא את איך שהוא נראה :/

  • tuli

    היי קורין,
    השיער שלי מותש ממחליקי שיער ואני מנסה כל הזמן מסכות וסרומים חדשים לשיקום…. התרשמתי מהפוסט שלך על האמפולות של רבולושן, ורכשתי 5 ורודות בתור התחלה כדי לנסות (בחנות זה מגיע במארז של 10 ) כשפתחתי את האמפולה הראשונה היה ריח דומה מאוד לזה של צבע לשיער… האם זה אמור להיות כך או שמוטב להחליף את האמפולות?

  • קורין

    @מעייו
    לספר שלי היו דוגמיות של מסכות של קרסטס.
    תכנסי לאיזו מספרה שמחזיקה קרסטס, ותבקשי דוגמית של מסכה. אם לא ירצו לתת לך או משהו כזה, תגידי שאת מוכנה לשלם על הדוגמית. שאת פשוט לא רוצה להשקיע 200-300 ש"ח במשהו שאת לא בטוחה שיעזור.
    אני חושבת ששווה להשקיע 20-30 ש"ח לדוגמית (זה מה שנראה לי שיבקשו, אם יבקשו) בשביל לנסות משהו אחר שאולי יעזור לך.
    אם תאהבי – אז תקני את המסכה הגדולה, אם לא – נחשוב על חלופות 🙂

  • קורין

    @tuli
    לורודות יש ריח מעט מתקתק ודומיננטי. אם זה הריח – אז כן, זה הריח שאמור להיות 🙂
    אני אוהבת את הריח של הירוקות אבל הן חסרות במלאי….

    תעדכני כשאת משתמשת 🙂 תעסי אותה לתוך השיער ותשאירי 5 דקות.

  • Bubale1982

    היי קורין,

    כיף לקרוא את הבלוג שלך יש המון מידע שימושי ומעניין. אני גרה בנתניה כבר תקופה ארוכה ועוד לא מצאתי ספר טוב 🙁 עד כדי כך, שאני מעדיפה להסתפר אצל הספר שלי בב"ש כשזה מתאפשר…
    יש לי שיער דק בלונדיני (עכשיו גם עם גוונים בהירים) גלי ואני לא מטפחת אותו יותר מדי, אבל הייתי רוצה להוסיף לטיפוח היומי מסכה טובה, מה היית ממליצה?

  • קורין

    @Bubale1982
    אני מאוש אוהבת את המסכה הירוקה של קרסטס שהכנסתי קישור אליה בפוסט הזה.
    עכשיו בקיץ אני מרגישה שהיא מלחחת לי מדי את השיער, ועם הלחות שממילא יש, החלטתי לותר עליה ואני משתמשת באמפולות של רבולושן שכתבתי עליהן בפוסט כאן.

    מצאתי בנתניה חנות שמוכרת את האמפולות האלו ב-15 ש"ח, שזה ממש ממש שווה – החנות נקראת דרך היופי, בשער הגיע (פרפורמריה כזו גדולה באמצע הרחוב)

  • ענת

    היי קורין
    קניתי את האמפולות של רבולושן. אכן 15 ש"ח ועל הדרך גם את בת אורן שחיפשתי כל כך הרבה זמן ועוד מלא דברים שהיו ממש זולים יחסית למחירי הפארמים שאני קונה…
    רציתי לדעת איך את משתמשת באמפולה כי כתבת שהשיער נהיה סופר סופר רך ומדהים ואצלי היה בדיוק ההפך, אז רציתי איך את משתמשת באמפולה. לדעת האם לפני השימוש באמפולה את חופפת רגיל את השיער [שמפו ואז מרכך] ואז אמפולה?
    אני חפפתי ולא השתמשתי במרכך "סחטתי את השיער" שפכתי את תכולת האמפולה וחפפתי איתה את השיער, השארתי כמה דקות ושטפתי.
    השיער נהיה לי מלא קשרים וממש לא יכולתי לסרק אותו.
    כנראה שעשיתי משהו לא כמו שצריך…
    רק מציינת שיש לי שיער דק חלק באורך בנוני עם גוונים
    וכשפתחתי את האמפולה הריח היה די חזק אפילו חריף [את תיראת את הריח מתוק נכון?]
    ממש מחכה לתשובות שלך קורין, לדעת מה השתבש
    ואם יש לך עוד המלצות לחנויות בנתניה אני ממש אשמח
    ת ו ד ה ע נ ק י ת
    🙂

  • ליאת

    היי 🙂 אשמח לשמוע טיפים של תכשיר/ספררי שיקנה ברק, ורכות משי לשיערי.
    סוג השיער שלי ארוך וגלי ומעט יבש (קרקפת שמנית)
    אני משתמשת במסיכה מעולה ועדין כשהשלמה מחפדת את הטיפול הנכוןן.

  • קורין

    @ליאת
    בערון כל המוצרים שאמורים לתת ברק יכולים להתאים לך, אבל בגלל הקרקפת השומנית הייתי ממליצה לך להניח מאמצע השיער והלאה.
    נסי את הסרום מסדרת קריסטליטס של קרסטס. כתבתי עליו כאן, ושוב – מאמצע השיער והלאה.
    בהצלחה!

  • קורין

    @ענת
    היי ענת. פתאום נתקלתי בתגובה הזו שלך.
    הריח תלוי בצבע של האמפולה. לכל צבע יש ריח שונה.
    אני משתמשת בדיוק כמו שתיארת. השיער עצמו הופך לרך, הקרקפת למעט יבשה (זה מה שמאריך את חיי הפן), אבל התושה האמיתית היא לאחר הייבוש ולא מיד לאחר החפיפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *