מוצרי איפור לעיניים,  מוצרי איפור לפנים

Back To Basics – סדרת הקונסילרים: 3 קונסילרים עמידים

long lasting concealers
3 קונסילרים עמידים. מימין לשמאל: אסתי לאודר, לנקום, מאק

פוסט שלישי בסדרת הקונסילרים, אחרי הפוסט הראשון של איך בוחרים קונסילר?, ואחריו הפוסט על קונסילרים לחותיים, עכשיו, מכורח הנסיבות, מזג האוויר והשאלות שלכם – קונסילרים עמידים 🙂
אגב, לכל הפוסטים בסדרה הכנסתי תגית של "סדרת הקונסילרים", כדי שתוכלו לדפדף בקלות. הפוסטים הבאים בנושא הזה יהיו של קונסילרים בסטיק או בקרם וקורקטורים.

בקטגוריית הקונסילרים העמידים יש לי 3 כאלו שמוגדרים כך – דאבל וור של אסתי לאודר, Effacernes של לנקום, ופרו לונגוור של מאק, ואסקור אותם אחד אחד…


קונסילרים עמידים באופן כללי:

בהכללה גסה, בדר"כ הקונסילרים העמידים יהיו בעלי מרקם סמיך יותר מקונסילרים לחותיים או עטי הארה, ובדר"כ גם הכיסוי שלהם גבוה יותר.
חשוב לי להדגיש שהעובדה שהכיסוי שלהם גבוה יותר אינה אומרת בהכרח שהם יטשטשו כהויות או יעלימו עיגולים שחורים מתחת לעיניים. כמו שכבר ציינתי בפוסט של איך בוחרים קונסילר – טשטוש כהויות לא בהכרח קשור לרמת הכיסוי של הקונסילר, אלא לגוון שלו, וחשוב לבחור את הגוון המתאים, או לחילופין, להשתמש במוצר מתקן גוון (קורקטור) במקביל.

כרגע המוצר שאני משתמשת בו כמתקן גוון (ויש ימים שאפילו במקום קונסילר, כי הוא מספיק לי) הוא ה Prep & Prime Highlighter של מאק, שהוא בדיוק בגוון שאני צריכה לתיקון והמרקם שלו קליל ומעולה לי.

עוד המלצה כללית שלי לגבי קונסילרים עמידים, שאני בטוחה שתהיה קשה ליישום לחלק מכם – אני באופן אישי לא אוהבת לפדר מעל לקונסילרים עמידים, למעט ימים שאני יודעת שהולכים להיות מאוד ארוכים ואז הפידור שלי באיזור הזה קל ביותר.
לכל הקונסילרים העמידים בפוסט כאן יש תכונה משותפת, והיא שהם מתקבעים ומתייבשים מהר, וזקוקים להרבה פחות פודרה ממה שנדמה מלכתחילה. ולא רק זה – הפודרה, גם הקלות שביניהן, מכבידה על הקונסילרים האלו, שהמרקם שלהם כבד יחסית ממילא.
חשוב לי לציין שהעור שלי לא נוטה לשומניות כרגע, למעט איזור ה-T, ובאיזור שמתחת לעיניים אצלי אני מעדיפה בדר"כ מוצרים לחותיים, אז קחו את ההמלצה הזו בערבון מוגבל, ופשוט תראו מה מתאים לכם אישית לעור.


קונסילר פרו לונגוור של מאק – Mac Pro Longwear Concealer

mac pro longwear concealer
MAC pro longwear concealer

את הקונסילר הזה ניסיתי לראשונה לפני חצי שנה בערך. פשוט ניגשתי וביקשתי מעט ממנו לנסות לפני שאני רוכשת. במאק זו לא בעיה. הם מאוד נדיבים בדוגמיות, ןלא רק זה, אלא שהדוגמית הקטנטנה שקיבלתי הספיקה לי למשהו כמו שבועיים, שזה המון זמן בכלל, אבל בהחלט זמן מספק כדי להתרשם מהמוצר. ההמלצה הזו של יעל יעקבי גרמה לי להחליט סופית שאני רוכשת אותו, ולפני 3 חודשים בערך רכשתי לי אחד.

במאק מתארים את הקונסילר כקונסילר נוזלי קליל, המסייע בהסתרת כהויות וכתמים, ומעניק כיסוי בינוני עד מלא, בגימור מאט נעים בתחושה וטבעי למראה.
עמידות ל-15 שעות.

 

הקונסילר הזה מגיע בבקבוק משאבה קטנטן וחמוד, ואע"פ שהתלהבתי מהאריזה, בדיעבד הסתבר שהיא דווקא אחד החסרונות של הקונסילר הזה. המשאבה מוציאה יותר מדי חומר לשימוש בודד לטעמי ולצרכים שלי, גם בחצי לחיצה, וזה מרגיש לי בזבוז.
פתרתי את הבעיה הזו בשימוש בקופסית פלסטיק של ביוטי קר (אותה קופסית שבה אני מבקשת דוגמיות בפארמים). אני מכניסה לתוכה בכל פעם 2 לחיצות מהמשאבה, שמספיקות לי ל-3-4 ימים. לכמות של לחיצה אחת יש פשוט נטיה להתייבש בקופסית הזו, אז אני שמה בה לחיצה אחת יותר.

mac pro longwear concealer
קונסילר פרו לונגוור של מאק - המשאבה
mac pro longwear concealer
קונסילר פרו לונגוור של מאק - הקופסית
mac pro longwear concealer
mac pro longwear concealer - רשימת הרכיבים
mac pro longwear concealer nw25 swatch
סווטש של קונסילר מאק פרו לונגוור מס' NW25

 

המרקם מפתיע לקונסילר עמיד. בעוד השניים האחרים בפוסט הם יותר קרמיים, המרקם של הפרולונגוור נוזלי מאוד.
עם זאת, המרקם הקליל אינו גורע מרמת הכיסוי שלו, מאחר וברגע שמתחילים למרוח אותו הוא מקבל אקסטרה סמיכות (שיש מי שיחשבו אותה למעט דביקה. אני די רגילה אליו, אבל בהתחלה חשבתי כך), וההנחה מרגישה כמו הנחה של מוצר קרמי ולא נוזלי.
יש לו כיסו בינוני עד גבוה, כמו שתיארו אותו במאק (וזו גם הסיבה שאני זקוקה למעט ממנו יחסית).

הוא מתייבש מהר יחסית ולכן צריך לדעת גם לעבוד איתו מהר. אני ממליצה לעבוד איתו עין עין, ולא להניח ב-2 העיניים בו זמנית ואז לטשטש, כי ברגע שהוא מתייבש שום דבר לא יזיז אותו ממקומו….

אני חושבת שהוא נראה במיטבו כשמניחים ממנו כמות קטנה ושכבה דקה, ואע"פ שאפשר להוסיף חומר ולבנות כיסוי נוסף, זה פשוט לא נראה טוב איתו, אלא עמוס מדי וכבד מדי.
במידה ובאמת מניחים שכבה דקה ממנו, אין הצטברות של חומר בקפלים שמתחת לעין, ואלו חדשות מצויינות למי שמוטרדת מזה.
אם מניחים מעט יותר חומר, צריך פשוט כמה שניות לאחר מכן לבדוק בקפלים ולטשטש, עד לייבוש החומר. (מי שצריכה פודרה, כדאי לפדר בשלב הזה).

ברגע שהוא מתייבש, הגימור שלו הוא די מאט, אבל לא עייף. יש לו גימור יפה ללא פודרה. אני פחות אוהבת אותו עם פודרה כאמור, אבל זה כבר עניין של צורך.

עמידות – למעלה מ-10 שעות כמו גדול. אחד היתרונות הגדולים שלו.

יתרון נוסף הוא מבחר הגוונים שיש לקונסילר הזה – מגיע ב-15 גוונים. אני אישית משתמשת ב -NW25, והסווטשים הם של הגוון הזה.

בכל מקרה ממליצה לנסות לפני שרוכשים, ובמקרה הזה בעיקר לבעלות עור יבש, או שהאיזור מתחת לעיניים שלהן יבש, כי אע"פ שהוא לא מרגיש יבש, הנטיה שלו להתייבש מהר יכולה לתת תחושה מסויימת של יובש, אז פשוט לנסות קודם.

תמונות שלי בבלוג עם הקונסילר הזה אפשר לראות תחת התגית MAC Pro Longwear Concealer

מידעון:
תכולה: 9 מ"ל. מחיר: 99 ש"ח. מגיע ב-15 גוונים. בסניפי מאק ברחבי הארץ


קונסילר אפרסנס של לנקום – Lancome Effacernes Concealer

Lancome Effacernes Concealer
Lancome Effacernes Concealer

 

את הקונסילר הזה רכשתי די בהיסח הדעת בסטרוברי באחד השיטוטים שלי שם (אחרי שניסיתי אותו בפארם). בהיסח הדעת, כי יש לי יותר מ-10 קונסילרים ובאמת שאני לא צריכה עוד, אבל החלטתי שאני רוצה לנסות אותו, כי לא ניסיתי אף קונסילר של לנקום לפני כן, למעט הקונסילר בטוש בסדרת טיינט מירקל, שהוא יותר על תקן טוש הארה.
מאוחר יותר גם ראיתי פוסטים של דנרה ושל טל על הקונסילר הזה, ואתן מוזמנות גם לקרוא את חוות דעתן שם.

בלנקום  מתארים את הקונסילר כקונסילר בעל כיסוי טבעי, המעלים ברגע סימני עייפות ומתח.
מעניק כיסוי מלא אך טבעי, בגימור מאט. מטשטש חוסר אחידות בגוון העור ומעלים כהויות וקמטוטים מתחת לעיניים .

 

הקונסילר מגיע באריזת טיובה – שפורפרת, עם קצה מחודד להוצאת כמות מדודה של חומר. אריזות השפורפרת הן הפורמט המועדף עליי בקונסילר. האריזה שומרת על סטריליות ובאמת מאפשרת הוצאת כמות מדוייקת של חומר.

המרקם של הקונסילר הזה קרמי דק, לא סמיך מדי שקשה לעבוד איתו, ולא נוזלי מדי שקשה לשלוט במריחה שלו, וזו אחת התכונות שאני אוהבת בו.
אע"פ שהוא קונסילר עמיד, המרקם שלו לחותי ורך למגע.
אני מאוד אוהבת להניח אותו עם האצבעות ורק אח"כ לטשטש ולקבע עם מברשת קטנה סינטטית של סיגמא (אני משתמשת במברשת P84. מתה על המברשת הזו. משתמשת בה להרבה מוצרים קרמיים, גם קונסילרים וגם צלליות קרם. מעולה).

Lancome Effacernes Concealer
קונסילר עמיד אפרסרנס של לנקום
Lancome Effacernes Concealer
קונסילר אפרסרנס של לנקום - אוהבת קונסילרים באריזת טיובה, ואוהבת את הפיה הדקה שמאפשרת להוציא כמות קטנה, כי כמות קטנה מספיקה בקונסילר הזה
Lancome Effacernes Concealer
Lancome Effacernes Concealer - רשימת הרכיבים
Lancome Effacernes Concealer
Lancome Effacernes Concealer #03

 

הכיסוי הוא בינוני בדר"כ. אפשר לגרום לו להראות דק יותר, ואפשר גם לבנות כיסוי גבוה יותר, אבל בעיניי זה נראה קצת עמוס מדי. אני מעדיפה להניח קורקטור מתחת ואז להמנע מהעמסה של חומר.
במידה ומניחים ממנו כמות קטנה ולא מעמיסים, יש מעט מאוד חומר שנכנס לקמטוטים במקרה שלו, שזה יפה מצידו :). במקרה כזה אני פשוט טופחת שוב עם האצבע או עם המברשת ומטשטשת את החומר מהקמטוטים וזהו.
כמובן שהעמסה של חומר תגרום ליותר חומר להכנס לקמטוטים….

הוא מתייבש יחסית מהר. לוקח לו טיפה יותר זמן ייבוש מהפרו לונגוור, אבל עדיין נחשב מהר (למשל – יחסית לקונסילרים הלחותיים), אז גם כאן חשוב לעבוד איתו מהר.
הגימור שלו מאוד יפה בזמן ההנחה. מאוד מואר. ברגע שהוא מתייבש הוא מאוד קרוב למאט, ולפעמים המראה שלו נראה לי כמו אחרי פידור.
אני מפדרת אותו לפעמים עם שאריות הפודרה במברשת כי זה מספיק לי. ניסיתי גם לפדר אותו ישירות עם ספוגית, אבל זה גורם לאיזור הזה להראות מאוד יבש אז אני נמנעת.
הפעמים הבודדות שבהם היתה בעיה עם המראה שלו במשך היום היתה כשהעור שלי היה מעט יבש, וזה גרם לקונסילר להשבר מעט בחלק הפנימי התחתון של העין (אבל כשהעור שלי יבש זה קורה לי עם רוב הקונסילרים העמידים)

העמידות שלו טובה מאוד. משהו כמו 8-9 שעות ללא תזוזה, ואם הוא נראה פחות טוב זה לא בגלל שהוא זז או נמרח, אלא בדר"כ בגלל שהצללית או העפרון בעין נופלים לאיזור הזה.
ראיתי באתר של לנקום שהם מגדירים אותו Waterproof – עמיד במים. אני לא מסכימה עם הקביעה הזו. הוא כן עמיד מול תנאי מזג האוויר אבל ממש לא עמיד במים.

ראיתי שבחו"ל קיימים 12 גוונים. בארץ, בסטנדים של לנקום ראיתי רק 4. בהתחלה ניסיתי את גוון 04, שהוא בעל תת גוון ורדרד, אבל הוא היה לי בהיר מדי וגרם לי לאפרוריות מתחת לעיניים (הנה הוכחה ממשית שהכלל של "קונסילר בהיר מגוון המייקאפ" לא עובד…..), ולבסוף החלטתי על גוון 03 והזמנתי אותו מסטרוברי :).
מס' 03 עובד בשבילי טוב במצבים שאין לי כהויות או כהויות קלות מאוד. למרות רמת הכיסוי הטובה שלו, אני לא חושבת שהוא יתאים לנטרול או כיסוי כהויות דומיננטיות, והייתי מציעה לשלב אותו עם קורקטור.

מכיל SPF12, אבל ממה שיצא לי לבדוק, הוא מצליח להצטלם היטב גם בפלאש לא מקצועי.

מידעון:
תכולה: 15 מ"ל. מחיר: 220 ש"ח לפני הנחות. אני רכשתי אותו ב- StrawberryNET בסביבות 110 ש"ח, ואפשר להכנס לסטרובר דרך Ebates ולקבל 3% מערך הקניה בחזרה.

 

קונסילר דאבל וור של אסתי לאודר – Estee Lauder Double Wear Concealer

Estee Lauder Double Wear Concealer
Estee Lauder Double Wear Concealer

 

את הקונסילר הזה יש לי כבר די הרבה זמן. אני חושבת שבערך שנה או יותר. הסיבה שרכשתי אותו מלכתחילה, צבלי לנסות אותו קודם, היא שהמייקאפ דאבל וור נחשב בעיניי למייקאפ מאוד אמין, כם כיסוי גבוה, והשלכתי על הקונסילר הזה את התכונות שלו.
יש לי את הגרסא הישנה של הקונסילר הזה. בינתיים יצאה גרסא משופרת, שאמורה להיות עשירה יותר במינרלים ולחות, ויש בה הרבה יותר גוונים.

באסתי לאודר מתארים את הקונסילר (בגרסה שיש לי) הזה כקונסילר למראה מושלם ונטול פגמים למשך 15 שעות.
מסתיר פגמים ומתקן את המראה של העיגולים השחורים מתחת לעיניים וכתמים אחרים בפנים.
מספק כיסוי בינוני עד מלא שאינו דוהה במשך היום. נוח לשימוש וקל בתחושה. עם אפליקטור ספוגית להנחה קלה.

 

אני פחות אוהבת את אפליקטור הספוגית לקונסילרים, אבל הוא עדיף בעיניי מהמשאבה של הפרו לונגוור של מאק.
אני מניחה ממנה 2-3 נקודות קלות מתחת לעיניים, מטשחת אותן עם האצבעות ובמידת הצורך מטשטשת עם מברשת.

המרקם שלו סמיך יחסית לשניים הראשונים, ובמגע עם האצבעות, כשאני מטשטשת אותו לתוך העור, הוא עשוי להרגיש דביק, אבל הוא ממש לא מרגיש ככה על העור, גם לא באיזור העדין שמתחת לעיניים.
יש לו כיסוי פנומנלי, בדיוק כמו שציפיתי, אבל היצע הגוונים שהיה עד עכשיו – 3 גוונים בלבד בארץ, לא סיפק לי את הגוון המתאים לטשוש כהויות, ואני בספק א למישהי כן 🙂
בגרסא הישנה היו 3 גוונים בלבד. לי יש את הגוון האמצעי והיה אחד שהיה ממש טיפה יותר כהה ממנו, וכולם על בסיס גוון בז'. זה אומר שלמי שיש גוון עור של 30-35 ומעלה במאק לא יכלה למצוא פתרון טוב בקונסילרים האלו.
כרגע הגוון שלו בכלל לא מתאים לי, כי אני כהה יותר בקיץ, אבל בחורף הוא היה מושלם עבורי לימים של ללא כהות או כהות קלה בלבד, ולתיקונים או הסתרת פגמים על העור.

בגרסא החדשה יש 6 גוונים. הגוונים שהתווספו הם כהים יותר ויכולים לדעתי לתת לי פתרון טוב יותר עכשיו. (לא יודעת כמה מהם נמכרים בארץ. לא בדקתי שוב). אני מתכוונת לנסות את אחד הכהים יותר, כי לקונסילר הזה יש באמת כיסוי יוצא דופן, והייתי רוצה לנסות אותו בגוון שמסוגל לטשטש מעט כהויות, ולא רק למטרת הארה.

Estee Lauder Double Wear Concealer
קונסילר דאבל וור של אסתי לאודר - אפליקטור ספוגית
Estee Lauder Double Wear Concealer
קונסילר דאבל וור של אסתי לאודר
Estee Lauder Double Wear Concealer #02 swatch
קונסילר דאבל וור של אסתי לאודר מס' 02

בדומה לקונסילרים העמידים האחרים, רצוי לעבוד עם הקונסילר הזה מהר, כי כשהוא מתייבש לא ניתן להזיז אותו ממקומו 🙂
הגימור שלו בזמן המריחה מאוד חי, וכשהוא מתייבש הוא קרוב למאט, אבל ממש לא מאט לחלוטין.
אם מניחים ממנו כמות קטנה (שמספיקה בהחלט לכיסוי טוב), הוא לא נכנס לקמטוטים או מעט מאוד, בדומה לקונסילר של לנקום.

עמידות מצויינת. יותר מ-10 שעות בכיף.
גם בקונסילר הזה אני לא מפדרת או מפדרת ביד קלה מאוד.

מכיל מקדם הגנה SPF10, אבל לא נתקלתי איתו בבעיות של החזרת אור בצילומים עם פלאש או משהו בסגנון.

חוות דעת נוספת אתן מוזמנות לקרוא אצל ישראלה.
תמונות שלי בבלוג עם הקונסילר הזה אפשר לראות תחת התגית Estee Lauder Double Wear Concealer

מידעון:
תכולה: 7 מ"ל. מחיר: 160 ש"ח לפני הנחות. את שלי רכשתי כרגיל בסטרוברי (שגם הביאו עכשיו את הגוונים החדשים…) בבסביבות 100 ש"ח, ושוב – אפשר להכנס לסטרובר דרך Ebates ולקבל 3% מערך הקניה בחזרה.

 

השוואת סווטשים של שלושת הקונסילרים:

long lasting concealers swatches
סווטשים של שלושת הקונסילרים העמידים, מימין לשמאל - אסתי לאודר מס' 02, לנקום מס' 03, מאק מס' NW25
long lasting concealers swatches
ועוד סווטשים....

הפוסט הבא בסדרה יהיה קונסילרים בסטיק וקונסילרים קרמיים…. Stay Tuned 🙂

תגובות

comments

61 Comments

  • Israelmakeup

    יש לך כאן שני קונסילרים שהם מבחינתי מאסט באוסף שלי ואני מחדשת שוב ושוב ואלה הפרו לונגוור והאסתי לאודר כמובן. את הפרו לונגוור אני פשוט מעריצה – סוס עבודה שהצלחתי לכסות איתו פגמים לא קטנים והעמידות שלו כמו ברזל.
    את הדאבל וור אני מאד אוהבת מתחת לעיניים ופחות כקונסילר לכיסוי פגמים על הפנים. דווקא על הפנים אני מרגישה שהוא פחות עמיד עליי, ובטח שלא עמיד כמו הפרו לונגוור.
    את הלנקום לא ניסיתי 🙂

  • efrat

    כהרגלך, פוסט מפורט, מבהיר ומדויק . משלושתם היה לי ויותר מפעם אחת רק הקונסילר של לנקום, גוון 02 שהוא מצוין, חסכוני ובהחלט שווה את מחירו לדעת. אבל הכיסוי שלו עלי – בשביל לשים אותו בצורה אופטימלית לא הספיק בשלב מסוים (אכן, פיגמנטציה חזקה). נכון לעכשיו אני נאמנה למ.אפ קולורסטיי (קניתי היום) בונה איתו שכבות ומתחת לעיניים שמה את הטוש של לויאל – לומי מג'יק. מוותרת על קונסילר.

  • קורין

    @Israelmakeup
    מסכימה איתך. שניהם מצויינים.
    ראיתי שציינת בפוסט שלך שהדאבל וור לא טוב לפנים לפצעונים בגלל שהעור שלך שמן. אני משתמשת בו בעיקר לכתמים נקודתיים ולא לפצעונים, כי בדר"כ אין לי כאלו וכשיוצא לי איזה אחד מתישהו, מספיק לי מייקאפ בדר"כ, כך שהעור שלנו שונה, אז כנראה משם ההבדך בעמידות.
    את מאוד אוהבת אותו מתחת לעיניים ולי הוא לא מטשטש כהות מתחת לעיניים בגלל הגוון שלו, אבל אני בטוחה שעכשיו שיצאו גוונים נוספים יהיה אחד שיתאים לי לאיזור הזה.

    הפרו לונגוור אליפות, ויש המון גוונים כך שפשוט למצוא משהו מתאים

  • קורין

    @efrat
    תודה מתוקה 🙂
    אני ממש רוצה לנסות את הלומי מג'יק. קראתי עליו הרבה…

    אני חושבת שאף אחד מהקונסילרים בפני עצמו לא יכול להיות מוגדר "מצויין" לפיגמנטציה קשה או לכהויות קשות. צריכה להיות איזו תוספת איתם.
    עם הלנקום קצת יותר קשה לבנות כיסוי לדעתי, כמו שציינתי.

    דווקא אם זה לא באיזור העיניים אלא באיזור הפנים, אני חושבת שהפרו לונגוור יכול להיות מעולה. אפשר לבנות איתו כיסוי טוב בפנים (מה שאני פחות אוהבת מתחת לעיניים), אבל תכלס – גם הפתרון שלך הוא פתרון מעולה. יש מייקאפים שאני בכלל לא שמה איתם קונסילר או שממש מעט מאוד להארה. הדאבל וור הוא אחד מהם וגם האוורלסטינג של קלרינס נותן כיסוי טוב מתחת לעיניים.

  • Shiri

    בדיוק בשבוע שעבר החלטתי לנסות את הפרו לונגוור וכמוך הלכתי למאק וביקשתי דוגמית וכמובן שהיו נדיבים במיוחד ואני עדיין משתמשת בה! מסכימה עם כל מה שאמרת, בעיר על הקטע עם האריזה – כשניסיתי בחנות את הקונסילר באמת שמתי לב שהמשאבה מוציאה יותר מדי חומר אז טוב לדעת שיש לזה פתרון :). אחרי שאקנה אותו, נראה לי שפשוט אשתמש במיכל של הדוגמית!

  • BeautyBitch

    הפרו לונגוור הוא חושב מבחינתי, כסובלת מעיגולים שחורים תמידיים- הוא בגדר הצלה. פוסט נפלא, גרמת לי לרצות לנסות גם את הלנקום, את האסתי לאודר מכירה כבר והוא לא עשה לי את זה.. קצת כבדי מידי.

  • danra

    מאלו שפה אני מתה על הלנקום, אני חושבת שהוא מדהים מבחינת כיסוי, לחות, קיבוע, עמידות.
    הפרו לונגוור כבד לי כנ"ל האסתי לאודר, אני פשוט לא צריכה כזה כיסוי, קונסילר בשבילי (לפחות עכשיו…) זה יותר לאחידות הגוון.
    ואני שואלת – אחות שלי מה את עושה עם עשרה קונסילרים שלא יגמרו לעולם???

  • מיכאלה

    קורין תודה על האינפורמציה!
    לי יש את הלאנקום והוא טוב לי. שומעת המון על הפרו לונגוור ובהחלט אבקש דוגמית. כיצד את מניחה אותו? באצבעות?
    אני משתמשת גם במינרלייז החדש של מק ומאד אוהבת.
    להסתרות אחרות בפנים יש לי מוצרים ייעודיים:
    לפצעונים יש לי קונסילר טיפולי של קליניק anti blemish solution שבא בשני גוונים אאלט. הוא גם מסתיר את הפצע עד כמה שניתן וגם מרגיע ומזרז החלמה. שנים שאני קונה אותו ומאד ממליצה.
    לכיסוי של סימנים מפצעים בעבר שיש לי מעט קניתי את אחד הלורה מרסייה שיש בסטרוברי והוא עמיד, מתקבע ומסתיר היטב. לא זוכרת כרגע את השם ולא נמצאת ליד שידת האיפור…
    אגב, בעקבות הטיפים לסידור אצלך בפוסט לפסח ארגנתי לי שידת איפור לראשונה בחיי, ואני כבר לא ילדה, אז רציתי להודות לך… 

  • מרינה

    ברגע שפרו לונגוור הושק ניסיתי אותו ביחד עם המייקאפ והחזרתי כי הגוון לא התאים לי. מעדיפה את NW כפי שיש במויסטרקאבר. אבל אולי אנסה אותו עוד הפעם אם את אומרת שהוא מאוד עמיד… בינתיים טוב לי עם בובי בראון.
    רק לי הגוונים של לנקום נראו בז'יים? אני אוהבת קונסילרים אפרסקיים שמתמודדים יפה ולא מבהירים מדי את אזור התחתון של עיניים.

  • קורין

    @Shiri
    זה מה שעשיתי בהתחלה, הכנסתי למיכל של הדוגמית. אבל אח"כ הוא כבר היה מלוכלך מדי ורציתי מחודש….

  • קורין

    @BeautyBitch
    טוב לדעת 🙂 חיכיתי שתגיב כאן מישהי שסובלת מכהויות, כדי שתהיה לי נקודת השוואה.
    לי אין ממש כהויות, אני רק אוהבת שהאיזור הזה מואר ואחיד עם העור, אז בדר"כ אני יכולה רק להניח מה יעבוד וה לא.
    תודה!

  • קורין

    @danra
    חחחחחחחחח. עשרה? את אופטימית…… משהו כמו 15 נראה לי. רק כשאסיים את כל הפוסטים אדע בדיוק כמה 🙂
    וזה כמו כל מוצר אחר. יש לי אותה כמות של ברונזרים (בעצם אולי יותר……..) ומייקאפים ועל סמקים אין מה לדבר…
    אני תמיד רוצה לנסות דברים חדשים ויוצא שאני קונה עוד לפני שנגמרים הישנים, אבל אני גם מעבירה הלאה – לאחיות לחברות וכו'.
    אבל התכונה הזו היא די הבסיס לבלוג הזה, כך שסבבה, אני זורמת עם זה 🙂

  • קורין

    @מיכאלה
    תודה לך עלך התגובה מיכאלה 🙂
    את הנקום אני מניחה עם האצבעות, ואח"כ מטשטשת עם מברשת, ממש טשטוש קל, כי הוא מצליח להראות טוב בהנחה באצבעות.
    את המינרלי של מאק לא ניסיתי וגם לא את זה של קליניק כי אני לא סובלת מפצעונים, אבל טוב לדעת שיש כזה שעובד…
    את הלורה מרסיה יש לי והוא מצויין לכיסוי או טשטוש פגמים בעור. הרבה יותר מוצלח לשימוש בעור מאשר מתחת לעיניים…
    ותודה רבה! איזה כיף שהצלחתי לעורר השראה 🙂

  • קורין

    @מרינה
    אני מלכתחילה הלכתי על ה NW, שזה מה שיש לי במוייסטר קאבר.

    בלנקום רוב הגוונים בז'יים, לפחות ממה שראיתי בארץ. מס' 4 הוא מעט ורדרד/סלמוני בהיר, אז אולי תנסי אותו.
    מס' 3 שיש לי הוא בז' חם, שיכול להראות מעט אמברי, אז הוא מתאים לכהויות קלות.

  • מיטל

    לאחרונה אני מוותרת על קונסילר ופשוט ממשיכה את המייקאפ מתחת לעין.
    לא מרגישה שיש לי כהויות או משהו מיוחד שצריך להסתיר ולרוב האפקט הזה עושה את העבודה.
    אבל בכל מקרה, אני חושבתש הקונסילר הבא שלי (אחרי שיגמרו לי שני הפתוחים שיש לי.. אם יגמרו בקצב הזה חחח) יהיה קל יותר.
    אם בעבר חיפשתי שיהיה עמיד – כמו המייקאפ – אני מבינה שדווקא האזור הזה צריך (אצלי) משהו קליל יותר

    הפטנט עם הקופסית נחמד! 🙂
    השתמשתי בעבר במויסטרקאבר של מאק שאמור להיות איכשהו קצת דומה לפרו לונגוור
    ומאוד אהבתי את המרקם שלו.

    הקונסילר של לנקום נראה מעניין בסה"כ. אני גם מעדיפה מבנה כזה של שפורפרת מאשר הרבה מאוד מהקונסילרים שמגיעים במבנה של "גלוס"
    שבעיני הוא גם לא נוח וגם לא חסכוני..

    את הקונסילר של אסתי לאודר קיבלתי ממישהי במתנה. היא רכשה שני גוונים וראתה שהגוון לא מתאים לה אז העבירה הלאה.
    סה"כ אני חושבת שחיבבתי אותו, אבל אולי לא במיוחד כי לא חיפשתי לרכוש אותו שוב…
    אני אפילו לא זוכרת מה היה הבעד-נגד שלי אליו.

  • מיכאלה

    קורין,
    היום בבוקר הסתכלתי על הקונסילר של לאנקום ושמתי לב שכתוב שהוא טוב לשישה חדשים מהפתיחה. נשמע נורא מעט אבל אולי זה לטוה שיש פחות חמרים משמרים? אז חשבתי ליידע פה שניקח לתשומת לבנו לא לשמור אותו יותר מדי זמן…

  • קורין

    @מיטל
    גם אני לפעמים מוותרת על קונסילר. זה לא קורה הרבה. זה קורה במצבים שאני שמה ממש מעט מייקאפ או BB קרם לאחידות. במצבים לא פורמליים נקרא לזה.
    השימוש העיקרי שלי בו זה להארה, למעט ימים שאני מוטרדת או שאני לא מרגישה טוב או ששתיתי יותר מדי יום קודם LOL ואז יש לי ממש מעט כהויות.

    הפרו לונגוור ממש לא דומה למוייסטר קאבר.
    המוייסטר קאבר יותר לחותי בצורה משמעותית, ונראה בעין גם מלא לחות או טיפה מבריק.
    הפרו לונגוור מתנהג כמו מוצר על בסיס מים (ואולךי הוא באמת כזה, לא בדקתי), אבל המרקם שלו שונה מאוד, והוא מתייבש בשניות.

  • קורין

    @מיכאלה
    תודה רבה מיכאלה. לא ראיתי הערה כזו, אז תודה רבה.
    בעקרון אפשר להרגיש או להריח כשמוצרים כבר לא טובים או מקולקלים, ובעוונותיי גם יש מצב שאשתמש במוצר אחרי תאריך התוקף שלו אם הוא טוב…. אני מאוד לא חינוכית ואל תלמדי ממני 🙂

  • מיטל

    מעניינים ההבדלים בין המויסטרקאבר לבין הפרו לונגוור.
    אולי כשאבקר במאק אבקש לראות את ההבדלים ביניהם בעין כי באמת מתמונות קצת קשה להתרשם ממרקם 🙂

  • קורין

    @מיטל
    מסכימה. את צריכה להרגיש את התחושה באצבעות, וגם לתת לזה זמן על העור.
    בגלל שהמוייסטר קאסר לחותי לוקח לו זמן להתייבש ולהתקבע. כתבתי גם עליו בפוסט הקונסילרים הלחותיים

  • אלטר אגו (בלוג איפור)

    קניתי את הפרולונגוור בעקבות כמה המלצות, אם אני לא טועה גם שלך. אני מרוצה ממנו מאוד, קל לעבוד איתו, הוא עמיד מאוד ובאמת מגיב יפה על העור. לא יודעת עד כמה הוא יהיה טוב לבעלות עור יבש, כי הוא באמת דיי כבד.
    כשקניתי אותו התלהבתי מאוד מזה שיש לו משאבה, אבל היא כ"כ לא נוחה שזה מעצבן. היום אני כבר מצליחה לשלוט עליה קצת יותר טוב, וברוב המקרים מצליחה להוציא כמות קטנה של חומר. אני חושבת שאני גם אתחיל להעביר כמות לקופסית ואעבוד משם

  • ציפי ש

    לי יש כהות מתחת לעין ואני משתמשת במקבע צללית של MAC-PAINT POT
    הוא עושה עבודה כפולה ,גם מקבע וגם מטשטש

  • יעל

    הקונסילר של לאודר אכן מצויין. אני משתמשת בו כבר שנים. כרגע קניתי חדש, תוכלי לראות את זה בפוסט קניות ניו יורק שעשיתי לאחרונה 🙂

  • ענתי

    קורין מאיפה את מביאה את הצנצנת הקטנות מוכרים אותם בביוטי ?או שזה צלליות?או משהו אחר

  • freyjasdream

    הנושא שמעסיק אותי הרבה בימים האחרונים הוא הקונסילרים. עדיין לא נמצא האחד והיחיד! פוסט מצוין ממתינה להמשך 🙂

  • טל

    יש בסקירה הזו את שני הקונסילרים האהובים עליי ביותר- של לנקום ומאק. הם פשוט מעולים. אני צריכה לבדוק את זה של אסתי לאודר באמת…
    תודה על אחלה פוסט 🙂

  • דנה

    היי, דבר ראשון- יצא לי להכיר את הבלוג שלך לפני מספר ימים ואני חייבת לציין שהוא מדהים! מאוד מועיל וכתוב היטב.
    דבר שני, יש לי את אפקט הרוח רפאים בתמונות עם פלאש וזה מאווווד מפריע לי. זה מזעזע. יש לי כהויות מאוד בולטות ללא איפור בצבע סגלגל, ואני שמה קונסילר סטיק דיי בז' (של Nivea שכבר הפסיקו לייצר משום מה. צריכה לקנות חדש בקרוב, אחרי הביקורת שלך נראה לי שאנסה את של מאק) שאני מורחת באמצעות האצבעות ומקבעת בפודרה של רבלון באמצעות מברשת קטנה יחסית. זה נראה טוב ומביא כיסוי כמעט מלא אך בפלאש זה לרוב בולט.
    ממה זה נובע? מה אני עושה לא נכון?
    האם זה תלוי בפודרה או בקונסילר? תודה רבה מראש אני כבר מיואשת.

  • קורין

    @דנה
    היי דנה, מתנצלת על העיכוב בתשובה, פספסתי את התגובה שלך 🙂
    הייתי בודקת אם יש בקונסילר הזה מקדם הגנה. אם כן – זה מסביר את הבדלי הגוון בצילום בפלאש.

    בכל מקרה – לכהויות בצבע סגלגל אני חושבת שקונסילר נטו בז' לא מתאים, לפחות לא בפני עצמו.
    הייתי מחפשת איזשהו רונסילר שיש לו תת גוון צהבהב או מניחה מתחתיו מתקן גוון צהבהב.
    עוד על גווני קונסילרים ומתקני גוון תוכלי לקרוא בהרחבה בפוסט של איך להתאים קונסילר

  • דנה

    אוקיי, תודה רבה!
    שאלה קטנטנה ואחרונה, לקונסילר של מאק שהצגת כאן יש תת גוון צהבהב?

  • קורין

    @דנה
    את הקונסילר הזה יש ביותר מ-10 גוונים, חלק צהבהבים וחלק ורדרדים. אני בטוחה שתמצאי אחד שיתאים לך שם מהסדרה הזו

  • סנדרה

    היי קורין, ראיתי שרצית חוות דעת של מישהי אם כהות "קשה" מתחת לעיניים… אז ככה, לי יש פיגמנטציה די בעייתית מתחת לעיניים לאחר לידה. יש לי ממש עיגולים שחורים קבועים מסביב לעיניים, וכרגע אני אם הדאבל וור של אסתי לאודר ואכן, אני מאוד מאוכזבת ממנו. הקונסילר הזה לא מכסה לי בכלל את הכהויות!!! אולי זה שאלה של גוון? עדיין לא ממש מצאתי קונסילר שכן יכסה את הכהויות!! אשמח להמלצה ממך. כבר נואשת!!! הצילו!!!!

  • קורין

    @סנדרה
    מהתיאור שלך נשמע שאת צריכה שילוב של קורקטור וקונסילר.
    קורקטור הוא מתקן גוון, ובהתאם לכהות את צריכה לבחור את הצבע של מתקן הגוון.
    מעליו מניחים את הקונסילר.
    כתבתי על זה בפוסט של איך לבחור קונסילר.
    יש באיזור שלך מאק או בובי בראון? שם בטוח יהיה מה שאת מחפשת

  • Sandra

    אני מנתניה, אבל אוכל לנסוע למאק ברמת אביב. שם ימליצו לי על הצבע של הקורקטור? מניחים רק נקודתית על הכהות?

  • קורין

    @Sandra
    גם אני נתנייתית 🙂
    תכנסי לבובי בראון קודם. יש גם ברמת אביב ויש להם קורקטורים מצויינים. הם יתאימו לך שם שילוב של קורקטור וקונסילר.
    אני אישית מעדיפה את הקורקטור שלהם והקונסילר של מאק

  • אוראל

    שלום קורין
    אני צעירה ואני לא רוצה לשים מייקאפ ופודרה וכל זה. אני רוצה רק להשתמש בקונסילר להסתרת פגמים ובסומק. זה מספיק לי. יש לי את הקונסילר של לנקום , איך להשתמש עם הקונסילר לבדו, פשוט אחרי שרוחצים את הפנים עם קרם לחות אז שמים אותו ? איך זה עובד?

  • קורין

    @אוראל
    אם את לא משתמשת בפוסרה ומייקאפ, אז בדיוק כמו שכתבת: תשטפי פנים, שימי קרם לחות, ואז נקודתית תמרחי את הקונסילר באיזורים הבעייתיים. שימי לב שהקונסילר במקרה שלך צריך להיות הכי קרוב שאפשר לגוון העור כדי שלא יראה כמו כתמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *