הסרת איפור וניקוי

ואם ביום שלישי לא בא לי?…. על הסרת איפור מהירה ועזרי ניקוי :)

fast makeup removers
המוצרים הנוכחיים שלי להסרת איפור מהירה

 

עוד פוסט של סקירת מוצרים כללית, ואני מרגישה שאני כבר ממש מתגעגעת להעלות איפורים, והיום כבר התחלתי לעשות ניסיונות בדירה החדשה כדי למצוא את המקום שיש בו את התאורה האידיאלית בבוקר לפני שאני יוצאת מהעבודה, אז אני מקווה שממש בקרוב אחזור לפרסם תמונות איפור.

בינתיים – לא פחות חשוב מאיפור – הסרת איפור וניקוי הפנים.
שגרת הניקוי שלי כוללת בדר"כ סבון פנים, מי פנים ופילינג (יש כמה פילינגים טובים שניסיתי לאחרונה ואסקור אותם בהרחבה בקרוב).

זה באידיאל. יש ימים שבהם לא מסתדרת השגרה הרגילה הזו. ימים שבהם אני חוזרת מאוחר בלילה, או אחרי בילוי, כשאין לי כוח לכל התהליך הזה (שאחריו גם מגיע סרום וקרם לילה וקרם עיניים 🙂 ), יש לי פתרונות להסרת איפור מהירה – גם תכשירים משולבים – הכל באחד, וגם אביזרי ניקוי שמסייעים בתהליך.

כל הנושא הזה של תכשירי ניקוי הכל באחד תפס לאחרונה תאוצה עם ההשקה של מסיר האיפור של ביודרמה, שהיה סביבו הייפ מטורף בבלוגים בארץ ובקבוצות איפור. מסתבר שהמסיר של ביודרמה קיים כבר 20 שנה, אבל אני שמעתי עליו רק השנה….

בכל אופן – כמעט לכל מותג יש מוצר מהסוג הזה, ואני סוקרת כאן כמה כאלו.
הסקירה הראשונה שקראתי על מוצר מהסוג הזה, שהוא נוזלי ולא תחליבי, היתה בבלוג של אפרת, שכתבה על מסיר דומה של לנקום (שלא סקרתי כאן בפוסט אז אני מפנה אתכם לשם לעוד אופציה בקטגוריה).

אני חסידה גדולה של סבון ומים לפנים, ובעבר לא נמשכתי למוצרים מהסוג הזה, אבל כשתנאי השטח דורשים את זה צריך למצוא פתרון, ועכשיו אני מוצאת שאני מוד נהנית מהם, ולפעמים משתמשת בהם גם לפני שאני שוטפת פנים עם סבון, כי זה חוסך את היסודיות בשימוש בסבון פנים.

דווקא בגלל שהביודרמה הוא המדובר מבין המסירים בפוסט הזה, אתחיל באחד אחר, ואגיע אליו בהמשך.

 

מסיר איפור הכל באחד של לנקסטר – LANCASTER Exspress Cleanser
לנקסטר הוא מותג שאני חושבת שלא תפס כאן מספיק בארץ, והוא לא מוערך מספיק כמו מותגי יוקרה אחרים, למרות שבצרפת הוא מותג נחשב. בארץ הוא מוכר בעיקר בזכות מוצרי השיזוף העצמי ומוצרי ההגנה מהשמש (גם בעולם, אבל שם לא רק).
מפעם לפעם יש מבצעי 100 ש"ח על מוצרים של המותג הזה – 100 ש"ח על כל המסכות, 100 ש"ח על כל הניקוי, 100 ש"ח על כל מוצרי השמש וכו'.
בכל פעם שאני נתקלת במבצע כזה, אני לוקחת מוצר אחר לנסות. ברוב המקרים זו יוצאת הנחה של 50% ומעלה וזה שווה, ואת רוב מוצרי לנקסטר שלי רכשתי במבצעים האלו.

כשהיה מבצע של 100 ש"ח על מוצרי הניקוי רכשתי את מסיר האיפור המהיר הזה.
רוב מוצרי האיפור הנוזליים של לנקסטר (מי פניפ, חלב פנים, המסיר המשולב הזה) מגיעים באריזות ג'מבו של 400 מ"ל. (לצורך ההשוואה – המסיר של ביודרמה בפוסט הזה מגיע באריזה של 250 מ"ל).
לא ראיתי אריזות מוקטנות של המוצר הזה (גם לא באתר שלהם) וחבל, כי הוא יכול להיות מאוד שימושי לנסיעות. מה שכן – הוא מגיע באריזת משאבה מאוד נוחה, ומאוד ידידותית בהתחשב בגודל ובמשקל של הבקבוק 🙂

LANCASTER Exspress Cleanser
LANCASTER Exspress Cleanser
LANCASTER Exspress Cleanser
מסיר איפור הכל באחד של לנקסטר – רשימת הרכיבים. תמיד מדביקים על האיזור הזה את מדבקות הזמזם המעצבנות שלהם….
LANCASTER Exspress Cleanser
LANCASTER Exspress Cleanser – מסיר איפור מהיר של לנקסטר

 

המסיר הזה מיועד לכל סוגי העור להסרת איפור מהפנים והעיניים.
בדיוק כמו כל המסירים מהסוג הזה, יש להספיג צמר גפן במסיר ולנקות את הפנים.
בעיניים אני משתמשת באותו אופן שבו אני משתמשת במסיר איפור עיניים – מניחה על העין ומספיגה לכמה שניות ולא משפשפת את העיניים, כדי למנוע נשירה של ריסים (כל ריס חשוב!).

יש למסיר הזה ריח מבושם עדין יחסית, שאני מאוד אוהבת.
מנקה את העור ביסודיות, לא משאיר תחושה שומנית ולא מייבש אותו – שתי פונקציות מאוד חשובות לי במסירי איפור.
מסיר גם איפור עיניים ביעילות (למעט מסקרות עקשניות – עמידות בדר"כ, שאז אני מרגישה צורך להשתמש במסיר איפור עיניים ייעודי, אבל גם אז הבחנתי שהחומר שיורד עם מסיר איפור העיניים הוא ממש מזערי, כך שאפשר לומר שהוא עושה את העבודה).

בשורה התחתונה – מסיר איפור מאוד מוצלח, שאני ממש אוהבת כרגע, ועכשיו אני מתכננת לנסות גם את מי הפנים שלהם.

מידעון:
תכולה: 400 מ"ל. מחיר: 200 ש"ח (אני רכשתי כאמור ב-100 ש"ח במבצע בסופר פארם. בכלל אני חושבת שהמותג הזה הוא בלעדי לסופר פארם, אבל אני לא בטוחה. צריכה לבדוק את זה).
אונליין ניתן להשיג את מוצרי המותג כאן: לנקסטר
מסיר איפור של ביודרמה – Bioderma Sebium H20
כתבתי על מסיר האיפור המשולב הזה בכמה מילים בפוסט על שגרת האיפור והטיפוח הבסיסית שלי – כל המוצרים שהשארתי לי מחוץ לקרטונים כשעברתי דירה ושימשו אותי בזמן הזה שהכל היה ארוז.
בחרתי להשאיר אותו ולא את זה של לנקסטר פשוט בגלל הגודל. המסיר של ביודרמה שיש לי מגיע באריזת 250 מ"ל, קטנה יותר מהלנקסטר (וראיתי בפייסבוק שיש להם גם בקבוקי מיני, שזה בכלל להיט מבחינתי אבל טרם מצאתי כאלו).

BIODERMA Sebium H20
BIODERMA Sebium H20
BIODERMA Sebium H20
מסיר איפור של ביודרמה

 

המסיר הזה מגיע בבקבוק עם פייה ללא משאבה. בדומה לסירי איפור עיניים, צריך להפוך את הבקבוק לצמר גפן כדי לקחת חומר. לזכותו יאמר שהפתח מאפשר הוצאה מדודה של חומר והוא לא נשפך או "מתבזבז" מעבר למה שצריך.

יש לו ריח עדין, שגם אותו אני מאוד אוהבת (בכלל, לכל המוצרים בפוסט הזה יש ריח שבא  לי טוב).
בדומה למסיר של לנקסטר, גם המסיר הזה של ביודרמה מסיר את האיפור ביעילות ולחלוטין, גם מייקאפים עמידים, וגם איפור עיניים (שוב – למעט מסקרות עמידות).
התחושה שלו על העור מרעננת, לא דביקה ולא שומנית, ועם זאת לא מייבשת.

יש למותג מוצר נוסף, עם פקק אדום, שנקרא sensibio H20 ומיועד לעור רגיש, וזה יתרון שלו על פני הלנקסטר.
מבחינתי אין לי העדפה מבין שניהם. אני אוהבת את שניהם באותה מידה ושניהם עושים את אותו הפעולה עבורי עם אותה תוצאה.

מידעון:
תכולה: 250 מ"ל. מחיר: 110 ש"ח לפני הנחות (יש בדר"כ הנחות על המותג הזה. לא מזמן היה עליו 40% הנחה). בפארמים ובתי מרקחת פרטיים. ניתן לרכוש את הביודרמה אונליין, בדר"כ אפילו במחירים הרבה יותר זולים מאשר בארץ.

 

מסיר איפור הכל באחד של אסתי לאודר – Estee Lauder Take it Away
המסיר הזה של אסתי לאודר שונה מהשניים האחרים.
גם הוא מיועד להסרת איפור מהפנים ומהעיניים, ואפילו איפור עמיד כפי שמצויין במפורש, אבל המרקם שלו לא נוזלי אלא תחליבי.

estee lauder take it away
Estee Lauder take it away
estee lauder take it away
מסיר איפור הכל באחד של אסתי לאודר

 

כשרכשתי אותו בשנה שעברה הדיילת הסבירה לי  שצריך להשתמש בו כמו בסבון – לעסות איתו את הפנים במקלחת ולשטוף עם מים. השיטה הזו לא עובדת. בכלל. מיידע לנקות את הפנים בצורה כזו ואם ממילא אני מערבת מים בסיפור אני מעדיפה סבון כמו שצריך.
החלטתי להשתמש בו בצורה שונה – כמו בחלב פנים (אע"פ שאני לא אוהבת חלב פנים) – פשוט להניח על צמר גפן ולנקות איתו את הפנים.
בשיטה הזו הוא עובד מצויין, ומסיר את כל האיפור למעט מסקרות עמידות. וגם הריח שלו נהדר – ריח שאופייני לרוב מוצרי הניקוי של אסתי לאודר שיש לי.

מה שכן, בניגוד לשניים הראשונים שלא מצריכים מי פנים אחריהם (לפעמים אני כן משתמשת במי פנים גם איתם אבל לא תמיד), המסיר הזה של אסתי לאודר מחייב מבחינתי מי פנים. התחושה של הפנים מרגישה מעט לחה אחריו, אולי אפילו דביקה.
לפני שהיו לי השניים האחרים, היו מצבים שחשבתי לעצמי שמזל שיש לי את המוצר הזה.
עכשיו שאני מכירה את האחרים, במרקם הנוזלי ולא החלבי, אני בהחלט מעדיפה אותם על פניו. התחושה אחרי השימוש בהם נעימה לי יותר.

מידעון:
תכולה: 200 מ"ל. מחיר: 150 ש"ח לפני הנחות
חנויות בהן ניתן להשיג אונליין את מוצרי המותג: אסתי לאודר

 

מגבונים להסרת איפור:
עוד מוצר יעיל במיוחד במצבים שבהם צריך להסיר איפור במהירות הוא מגבונים להסרת איפור. ללא התהליך המסורתי שכרוך בזה הם מגונים להסרת איפור, שכתבתי בעבר שהם מצילים אותי לא פעם. עכשיו שיש לי את המסירים המהירים הלא חלביים אני משתמשת בהם פחות, אבל עדיין טוב שיש בבית.

המגבונים הטובים ביותר שניסיתי, ושאהבתי ביותר הם המגבונים להסרת איפור של מאק, שלא מופיעים כאן בפוסט כי לא רכשתי אותם שוב. הם פשוט מאוד מאוד יקרים (למעלה מ-100 ש"ח), ויש לי פתרונות אחרים כרגע.
מה שאני אוהבת בהם זה שהם מאוד לחים, אפשר לומר רטובים, ולא צריך להתאמץ איתם להסיר את האיפור, הם פשוט מחליקים על הפנים.


מגבונים להסרת איפור של Life 

כתבתי על המגבונים להסרת איפור של לייף בעבר, וזה מוצר שאני חוזרת ורוכשת כבר שנים, תמיד במבצע של 1+1. בכל פעם שיש כזה אני רוכשת אותם, שיהיה בבית 🙂
מה שאני אוהבת בהם זה שהם לחים יחסית (לא לחים כמו המאק, אבל גם לא יבשים כמו מגבונים אחרים שניסיתי), והם עושים עבודה בסיסית טובה (אחרי המאק כל המגבונים הם "עבודה בסיסית" 🙂 ). בהחלט נותנים תמורה הולמת למחיר שלהם.

מידעון:
תכולה: 25 מגבונים. 20 ש"ח לפני הנחות. רוכשת אותם ב-1+1 ב-10 ש"ח כל אחד. בסופר פארם בלבד.

 

מגבונים להסרת איפור של קרליין:
המגבונים להסרת איפור של קרליין משווקים עכשיו באריזה חדשה עם המיתוג החדש של המותג – אריזות לבנות וכיתוב שחור.
מגיעים עם אריזת דיספנסר (כמו הלייף אגב. ואני תמיד מקפידה שאריזות המגבונים יגיעו עם דיספנסר כי זה שומר על הלחות שלהם בתוך האריזה).
בעקרון הם מיועדים להסרת איפור מהפנים והעיניים, אבל אני לא משתמשת במגבונים לעיניים בכלל. אני כן יכולה להשתמש במגבון טבול במסיר איפור עיניים (ואגב – זה של קרליין מאוד מוצלח בקטגוריה הזו), אבל לא בפני עצמו. הם לא מספיק לחים (למעט אלו של מאק) לשימוש באיזור הזה, וכל מה שמאלץ אותי לשפשף את הריסים הוא מחוץ לתחום (כל ריס חשוב!).

Careline makeup removers wipes
מגבונים להסרת איפור של קרליין
מגבונים להסרת איפור של קרליין
מגבונים להסרת איפור של קרליין
מגבונים להסרת איפור של קרליין
מגבונים להסרת איפור של קרליין

 

הם פחות לחים מהמגבונים של לייף, אבל עדיין עושים את העבודה הבסיסית. הייתי מעדיפה אותם לחים יותר. במצב כזה – אני משדרגת את המגבונים עם אחד ממסירי האיפור המהירים למעלה (גם עם המגבונים של לייף אני עושה את זה לפעמים). כמו שכתבתי – מבחינתי – שהמגבונים יהיו כמה שיותר לחים 🙂

מידעון:
תכולה: 24 מגבונים. מחיר: 35 ש"ח לפני מבצעים. להמתין למבצעי 1+1 או מבצעים שווים דומים.

 

פדיות להסרת איפור של Life
זה מוצר שנתקלתי בו במקרה כשחיפשתי פדיות ניקוי לאחת הקוראות. זכרתי שלפני המון שנים השתמשתי בפדיות להסרת ניקוי (אבל לא כאלו…) אבל לא זכרתי של איזו חברה אז ערכתי לה חיפוש ונתקלתי באלו.
הם היו במבצע  ב-10 ש"ח אז החלטתי לנסות…..

LIFE Makeup Removal Pads
פדיות ניקוי לחות של LIFE
פדיות ניקוי לחות של LIFE
פדיות ניקוי לחות של LIFE
פדיות ניקוי לחות של LIFE
פדיות ניקוי לחות של לייף

 

הפדיות האלו מגיעות באריזת פלסטיק מתברגת לשמירה  על הטריות והלחות שלהן. הן נראות כמו פדי צמר גפן להסרת איפור, פשוט לחות.
מבחינתי הן כמו מיני מגבונים – יש להן איכות של מגבונים להסרת איפור, פשוט בפורמט אחר – במקום דף מגבון הן מגיעות בצורה עגולה של פד לח.
הם הרבה יותר לחים מהמגבונים להסרת איפור והאריזה הזו בהחלט שומרת על הלחות שלהם, פשוט חשוב להבריג אותה היטב.

הם עדיין לא מספיק לחים עבורי לאיזור העיניים, אבל לפנים הם עושים את העבודה. אני משתמשת בהם משני הצדדים, שזה יתרון. האיפור לא עובר לצד השני של הפד וניתן להשתמש גם בו.
בסה"כ מוצר נחמד מאוד וידידותי.

מידעון:
תכולה: 30 פדיות. מחיר: 23 ש"ח. רכשתי במבצע כאמור, ותמיד יש מבצעים על המותג הזה. 

 

אביזרי עזר לניקוי:
כל מוצרי הסרת האיפור המשולבים דורשים אמצעי עזר להסרה – צמר גפן, פדים להסרת איפור או פדיות, ויש כמה מוצלחים ומאוד זולים שנתקלתי בהם:

פדי צמר גפן בגודל מקסי של קארולי – Caroli maxi pads

אין לי מושג מה זה המותג הזה. לא נתקלתי בשם הזה בעבר.
בפדי הצמר גפן הזה נתקלתי בפרפורמריה שאני רוכשת בה את מוצרי הטואלטיקה שלי (דאודורנטים, שעווה וכו'. עכשיו גם מצאתי שם את האמפולות שלי לשיער בחצי מחיר ממה שאני רוכשת בדר"כ, אבל זה לא קשור 🙂 ) .
בחנות הזו אני רוכשת את מוצרי הטואלטיקה הבסיסיים, וגם פדי צמר גפן להסרת איפור. בעבר רכשתי שם פדי צמר גפן של בלונס – Baloons, אבל אז נתקלתי באריזה הזו ולקחתי אחת לנסות בבית.
מכל הפדים להסרת איפור שיש כאן בארץ אלו הטובים ביותר שניסיתי.

CAROLI maxi makeup removing pads
פדי צמר גפן של CAROLI בגודל מקסי
פדי צמר גפן של CAROLI בגודל מקסי
פדי צמר גפן של CAROLI בגודל מקסי – צד אחד
פדי צמר גפן גדולים להסרת איפור
פדי צמר גפן של CAROLI – צד שני
פדי צמר גפן להסרת איפור
פדי צמר גפן של CAROLI להסרת איפור – הגודל שלהם מימין ביחס לפדי צמר גפן בגודל רגיל משמאל

הם בצורת אליפסה והשטח שלהם רחב יחסית, והם גם עבים יחסית כך שהרבה פעמים אפשר להשתמש בשני הצדדים שלהם.
מאז רכשתי כבר כמה וכמה כאלו, ואלו פדי הצמר גפן שאני משתמשת בהם. סופר מוצלחים.

מידעון:
תכולה: 40 פדיות. מחיר: 7-8 ש"ח, משהו כזה. רכשתי בפרפורמריה בנתניה ("דרך היופי" ברח' שער הגיא, אם זה מעניין מישהו). לא ראיתי אותם בפארמים אז אני מניחה שאפשר למצוא אותם רק במקומות פרטיים כאלו.

 

פדיות צמר גפן של COTTONET
למרות שיש לי את הפדיות הרחבות של קרולי, אני עדיין רוכשת גם פדיות בגודל רגיל – להסרת איפור מהעיניים ולמי פנים.
בעבר השתמשתי כאמור עם הפדיות של Baloons (וגם של לייף וגם של ביוטיקר, ניסיתי כל מיני עד שהתקבעתי על בלונס, וברכישה האחרונה שלי רכשתי את הסוג הזה).

פדי צמר גפן להסרת איפור
פדי צמר גפן להסרת איפור של COTONET – מאוד דומים לפדים של בלונס
פדים להסרת איפור
פדים להסרת איפור. בקטנים אני משתמשת להסרת איפור מהעיניים ולמי פנים

 

המוכר אמר לי שאני חייבת לנסות אותם, שהם מאוד דומים לבלונס, באותו מחיר, אבל מכילים יותר.
בשביל 6-7 ש"ח אני מוכנה לנסות, אז רכשתי אותם, והם בהחלט מוצלחים.
הם מספיק עבים, גם אותם אפשר לחלק לשניים כמו הפדיות של בלונס, ואני בהחלט יכולה לומר שהם דומים לבלונס.
בכל מקרה – מבחינת מחיר – המחיר שלהם זהה לבלונס, אבל הם מכילים יותר (120 לעומת 80 בבלונס)

מידעון:
תכולה: 120 פדיות. מחיר: בסביבות 7-8 ש"ח. באותה פרפורמריה מהפסקה הקודמת

 

אביזרים לאקסטרה של הניקוי:
אם כבר אני מדברת פה על ניקוי, אז הנה עוד 3 מוצרי ניקוי שהם אקסטרה, אבל מגניבים לגמרי:


כריות לניקוי הפנים של life

בכריות הניקוי האלו של לייף נתקלתי באותו חיפוש שכתבתי עליו למעלה, והן גם היו במבצע אז החלטתי לרכוש גם אותן. אגב – כריות כאלו היו לי לפני כמה שנים, פשוט של מותג אחר שאני לא מצליחה להזכר בשמו.
אלו כריות שמיועדות לניקוי הפנים ללא סבון – צריך פשוט להרטיב אותן במים ולנקות את הפנים. אצלי זה לא עובד 🙂 אני משתמשת בהן עם סבון בדר"כ, אבל הן נותנות לו ערך מוסף.
הן דו צדדיות – צד אחד מנוקד לניקוי עדין, וצד שני מחוספס לניקוי עמוק.

LIFE facial cleansing pads
כריות לניקוי הפנים של LIFE
כריות לניקוי הפנים של LIFE
כריות לניקוי הפנים של לייף
כריות לניקוי הפנים של LIFE
כריות לניקוי הפנים של LIFE
כריות לניקוי הפנים של LIFE
כריות לניקוי הפנים של LIFE – שני הצדדים – המחוספס והעדין יותר

אני משתמשת בשני הצדדים. אין לי חוקיות מסויימת למתי בצד הזה ומתי בצד האחר, אני פשוט קשובה לעור שלי ולמה שהוא מסוגל להתמודד איתו. לפעמים המחוספס גס לי מדי אז אני משתמשת בצד העדין, ולפעמים אני מרגישה שהצד העדין לא עושה לי כלום, אז אני משתמשת בצד המחוספס…
זה מוצר מעולה. אני מאוד מרוצה ממנו. עם סבון וספוגית כזו אפשר לעשות לעור פילינג עדין ללא פילינג….

מידעון:
תכולה: 30 פדיות. מחיר: 30 ש"ח. אני רכשתי ב-13 ש"ח במבצע. בסניפי סופר פארם בלבד.

 

ספוג קונג'אק של מדינה מילאנו:
מוצר ניקוי מקולקציית האקססוריז של מדינה מילאנו לסופר פארם.
זה ספוג ידידותי לסביבה, טבעי לחלוטין, מיועד לכל סוגי העור, ולניקוי הפנים ללא סבון.
מכל הקולקציה הזו של מדינה מילאנו, זה המוצר שעשה לי את זה.

Madina Milano Konjac sponge
ספוג קונג'אק של מדינה מילאנו
ספוג קונג'אק של מדינה מילאנו
ספוג קונג'אק של מדינה מילאנו
ספוג קונג'אק של מדינה מילאנו
ספוג קונג'אק של מדינה מילאנו

יש לו מרקם ספוגי ג'לי. הוא מתנפח במגע עם מים ומיועד לשימוש רב פעמי (ספוג כזה לאחר פתיחה שלו טוב לשימוש במשך שלושה חודשים).
ניסיתי לנקות איתו את האיפור, אבל בגלל שהוא לבן הוא התלכלך לי מהמייקאפ והרגשתי שזה לא בא לי טוב, למרות שאפשר לשטוף אותו.
אני משתמשת בו כפיניש אחרי שאני שוטפת פנים או מסירה איפור. הוא נותן לעור תחושה רכה נפלאה. ממש אוהבת אותו.
ממש לאחרונה זרקתי את שלי, הוא עשה את שלו, אבל אני מתכוונת לרכוש לי כזה נוסף.

מידעון:
40 ש"ח לפני מבצעים, ויש מבצעים על הליין הזה, והספוג הזה טוב ל-3 חודשים, אז בחישוב מהיר זה משתלם. בסופר פארם בלבד.
אונליין ראיתי כאלו ב ZUNETA ב-6-12£  (ושימו לב שיש דמי משלוח 5£, אז תעשו את השיקולים שלכם)

 

* הביודרמה, הקרליין והספוג של מדינה התקבלו לסקירה

תגובות

comments

68 Comments

  • Israelmakeup

    הביודרמה ממש מעולים. המגבונים של קרליין חביבים, אם כי המגבונים של גרנייה הם עדיין הסוג האהוב עליי ביותר.

  • מיטל

    אני חייבת לציין שלאחרונה באמת ויתרתי על מים וג'ל לניקוי יסודי (שכולל ספוגית פילינג כזו) ועברתי למגבונים.
    מהר מאוד הופיעו הפצעונים 🙁 נראה שאני לא ממש יכולה לעשות קיצורי דרך (בטח לא בקיץ!).
    אבל כמובן שגם קיצור דרך זאת מילה יחסית. 😉
    ולדעתי יש הבדל בין המסירים המיימים וחלב הפנים (שגם אני לא ממש מחבבת)

    חברה הביאה לי את הסוף של הביודרמה האדום. בגלל שהבקבוק שלו כ"כ נוח ניסיתי בעקשנות לפתוח את הפיה ולהעביר לתוך הבקבוק מי פנים אחרים.
    לא צלחתי את החוויה הזו!!!! אי אפשר לפתוח את המכסה האדום!!! סיוט!
    מעבר לזה, אצלי הוא שימש כמי פנים בלבד. לא ניסיתי אותו אפילו אך ורק כמסיר איפור. אפילו לא יודעת למה..

    לא רכשתי את המגבונים של מאק, אבל חברה שלי שעייפה מאוד בתקופה האחרונה רכשה אותם. באמת מזכיר לי לשאול אותה איך זה עבד לה..
    המגבונים שעשו לי את הבעיות היו אילו של לייף (למרות שאחריהם עברתי עם מי פנים – וכמה פעמים עם זה של ביודרמה שאמור גם להסיר איפור..)
    וזה פשוט לא ניקה מספיק יסודי וככה נוצרו הפצעים 🙁

    אנקוטה משעשעת עליהם… בשבת היתה לנו תערוכת מועדון.
    כמזכירת המועדון יש לי כמה תפקידים קבועים. ביניהם לדאוג לכל מה שצריך לשולחן השיפוט.
    שכמובן שזה כולל משהו לכרסם, שתיה וניירת אבל זה כולל גם פק"ל מאוד חשוב (בטח כשמדובר על דנים.. ובטח כשחלק מהשיפוט כולל בדיקת שיניים) –
    מגבונים ונייר סופג..
    משום מה, לא משנה כמה חפרתי את הבית ביום שישי לפני התערוכה, לא מצאתי את המגבונים! (בחיי היו לי מתחת לעף סתומה לא ראיתי אותם עד השניה שחזרתי וכמובן שמצאתי אותם..)
    הפתרון היה – מגבונים להסרת איפור!
    גם ככה השופטת משוויץ ולא קוראת עברית (שלא לדבר על האנגלית המזעזעת שלה) היא לא תבדיל! חחחח
    המגבונים עשו את עבודם נאמנה!

    מעניין הפדיות האלה. אני קצת מפחדת לנסות לאור הניסיון שלי בניקוי לא מספיק יסודי. אבל אולי אתן להם צ'אנס בחורף 😉

    הקרולי האלה והאחים הקטנים שלהם נראים שוס! שווה לבקר בנתניה באיזה יום ולהביא סטוק!!

    כבר חודש אני חושבת שאני מתכננת על הספוג קונג'אק של מאדינה. דווקא רציתי לנסות את השחור (אני חושבת שהוא נועד לעור מעורב אם אני זוכרת נכון..)
    אבל כרגע יש לי מוצר פילינג אז בניסיון שלי לחסוך ולא לערום דבריםש אני לא צריכה אני מלמדת את עצמי דחיית סיפוקים 😉

    והנה קיבלת עוד פוסט! אני אשמה שאת כותבת פוסטים ארוכים? 😛

  • danra

    מסכימה בנוגע ללנקסטר, מותג מוצלח. אבל הוא בהחלט היה מוערך יותר בארץ לפני כעשור וגם לפני כשני עשורים. היו לו גם קולקציות איפור משגעות ואיך שהאיפור שלהם הלך ודעך בעשור האחרון כך גם המותג. זה פשוט לא מספיק לתחזק מוצרי שיזוף טובים. גם התמחורים הקבועים של ההנחות לא עושות למותג חסד.
    הביודרמה למרות כל התשבחות ברשת ממש לא בשבילי לא כי הוא לא טוב אלא כי אין לי שום הנאה מלהשתמש במוצר שנראה כמו תרופה…
    הבעיה עם הצמר גפן בארץ זו מכה, גם אני כתבתי על זה פעם. לא מכירה את הקרולי האלו וסביר שמה שלא נמכר בפארם מסודר אני גם ככה לא אמצא.
    הכריות לניקוי הפנים של לייף נשמעות מאוד מעניין. ירכשו בהקדם!

  • אילנה

    פוסט מצוין כתמיד! בא בדיוק בזמן כי מסירי האיפור שלי נגמרים. תודה! :]

  • ענתי

    פוסט מצוין !הנהנתי לקרוא לא מזמן קיבלת את אסתי לאודר מתנה הוא לא ניקה כלום עם המים אנסה מה שכתבת עם צמר גפן

  • odeliaa

    הביודרמה מעולים אבל אם לא מתחשק להוציא סכומים גבוהים כדאי גם לנסות את מסיר איפור העיניים בשילוב ענבים של גרנייה, הם הכי קרובים אליהם ובמחיר הרבה יותר זול.

  • לידיה

    קורין, מאוד נהניתי מהסקירה המקיפה 🙂 כל הכבוד על ההשקעה. מסירי האיפור של לנקסטר נהדרים. ניסיתי לא מעט מהם בעבר, את זה הספציפי שפה עדיין לא יצא לי לנסות ואולי בעקבות הסקירה שלך אעשה זאת כשיגמרו המסירים שברשותי כרגע (ביודרמה אדום וקרם ניקוי מקציף ומטהר של וישי מעולה). על מגבונים כבר מזמן ויתרתי למרות שפעם די אהבתי את השימוש בהם עד שהם התחילו לגרות לי את העור…(קרמה, לייף, ד"ר פישר ודומיהם) החלופה שלי למגבונים היא בקבוק של ביודרמה עם פקק אדום, מוצר מצויין שכמעט תמיד יש לי בבית אחד ספייר. הפדים של קרולי מעולים, בין הטובים שניסיתי. יש עוד מותג אחד עם פדים דומים באותה איכות ונקרא ג'ין קרול (מותג גרמני אם זיכרוני אינו מטעני)וגם בהם אני משתמשת לא מעט, הם מגיעים בשני גדלים – אחד אליפטי ורחב יחסית כמו הקרולי והשני עגול קטן יותר כמו הבלונז. בד"כ אני רוכשת אותם בסופרים של מחסני כמעט חינם (יש אחד כזה במקום מגוריי). את ספוג הקונג'אק של מדינה מילאנו יש לי והוא כל כך נעים לשימוש, מוצר פינוק. האמת שאת שלי אני כבר צריכה להעיף ולרכוש חדש כי הוא במצב גסיסה מתקדם 😉

  • לימור

    פוסט מעניין במיוחד!!!!שאלה לי לגבי ספוג הקונג'אק:היה לי אותו,קניתי את השחור השתמשתי בו פעם אחת והחזרתי לשקית ,שבאתי להשתמש בו שוב הוא התייבש ונהיה קטן כזה!!!!חחחחח ולא עברו 3 חודשים…זרקתי אותו נהיה כמו אבן

  • לירי

    תודה קרוים, פוסט מעניין ומחכים כתמיד.

    האם תוכלי לכתוב לי את פרטי המשווק או היבואן של פדי הקרולי? נורא מתחשק לי (אני ירושלמית)

    בקשר ללנקסטר- גם לי היתה תחושה שזה מותג מעולה ולא מספיק מוערך. רכשתי לא מזמן את הסרום 365 שלהם. היה מבצע טוב מאד. ואני חושבת שאני מרוצה מאד.

    אני גם משתמשת בצמד שלהם להסרת איפור. חלב +מי פנים. הם טובים ונחמדים. מי הפנים מרגישים לי מאד עדינים על הפנים.

    תודה
    לירי

  • קורין

    @מיטל
    השתמשת במגבונים, ואח"כ בביודרמה או מי פנים וזה עדיין לא ניקה מספיק?
    זה היה בתדירות קבועה? כי אני לא הולכת על קיצורי דרך על בסיס קבוע. רק כשצריך.

    לאחרונה אני משתמשת כל יום במסיר של לנקסטר או ביודרמה, אבל בנוסף לשטיפת פנים במקלחת, לא במקום. אני חושבת שניקוי בדרך אגב יכול להיות רק מדי פעם, לא על בסיס קבוע.

    ואגב – אין לך מושג כמה פעמים לא מצאתי מגבונים רגילים והשתמשתי במגבונים מסירי איפור לנקות משהו שנשפך או משהו כזה. רוב הזמן אני משתמשת בהם לנקות סווטשים דוורא ולא לפנים 🙂 חיים של בלוגרית….

  • קורין

    @danra
    בסניף שבו אני קונה לנקסטר בכלל הוציאו את האיפור והשאירו רק טיפוח ומוצרי שמש, וזה היה ממש מאכזב, כי רציתי ברונזר שלהם (עוד ברונזר…..LOL)

    לגבי הביודרמה – גישת העיצוב הזו נראית לי חלק מהעניין במותגים דרמו קוסמטיים, והעיצוב שלו דווקא בכלל לא נורא בעיניי ביחס למותגים אחרים בסגנון. אבל אני יכולה להבין את זה. גם אני מאוד נמשכת לאיך שמוצר נראה.
    אצלי הבעיה במותגים טבעיים או דרמו קוסמטיים היא בדר"כ הריח, אבל הוא עבר את המבחן.

  • קורין

    @ענתי
    לדעתי האסתי לאודר לא יתאים בכלל לעור שמן.
    הלנקסטר לכל סוגי העור ואני חושבת שהוא יתאים גם לעור שמן, והביודרמה מלכתחילה מיועד לעור שמן

  • קורין

    @לידיה
    איזה כיף שאת מכירה את הקרולי. לא ידעתי לאן להפנות אנשים לרכישה. מעולה!

    גם אני כמעט ולא משתמשת במגבונים בפני עצמם. גם אם יוצא לי להשתמש בהם, כשאני לא בבית נניח, אני מספיגה אותם בחומר ניקוי.

    אני ממש מרוצה מהמסיר של לנקסטר ואתמול גם רכשתי מי פנים שלהם ומסיר איפור עיניים (בכלל הלכתי לסופר פארם לצלם בשמים….. :)) כמובן שאדווח עליהם…..

  • קורין

    @לימור
    כתבתי על זה – הוא מתייבש. לפני השימוש צריך להרטיב אותו במים והוא מתנפח ומתרכך… את חייבת לנסות. באמת מוצר שווה

  • קורין

    @לירי
    זה בסדר, אני רגילה 🙂

    כמו שכתבתי ללידיה – רכשתי אתמול את מי הפנים של לנקסטר, וגם מסיר איפור עיניים.
    היה להם מבצע שווה על הזוג של חלב פנים ומי פנים, אבל אני לא משתמשת במי פנים.

    היא נתנה לי דוגמית של הסרום הזה שדיברת עליו ושמתי אותו אתמול בלילה פעם ראשונה, והוא היה לי ממש ממש נעים על העור. אנסה אותו כמה פעמים. אם התחושה הזו תמשך, בטח ארכוש אותו.

    אחפש לך בערב כשאהיה בבית אם שם היבואן על האריזה

  • לירי

    @קורין
    כן, רכשתי את הזוג הזה במבצע נדמה לי שהיה 180 ש"ח לשניהם אולי אפילו מעט פחות. גם אני לא מתה על חלב פנים והתחושה שהוא מותיר על העור אבל אני מוצאת שאחרי שאני משתמשת במי הפנים התחושה מתאזנת. (בעצם במה את משתמשת במקום חלב הפים? במנקה הרב תכליתי?)

    היה מבצע על הסרום הוא עלה 320 (כאשר מחירו המקורי יותר מ600 לדעתי ובתוספת השובר של 50 ש"ח הנחה שאני מניחה שיש לך לפחות אחד כמוהו) המחיר יצא נחמד מאד 280 ש"ח. במארז של הסרום היו גם דוגמיות של קרם יום וקרם עיניים ובנוסף הדיילת נתנה לי תיק עם 4 מוצרים מוקטנים…

    אני מוצאת שהסרום הזה מעט יותר שומני ולכן אני מניחה אותו בלילה.

    תודה, קורין.

  • מיטל

    מממ 3 ימים? הזוי, נכון?
    זה היה פשוט ממש ימים קשים.. הייתי סחוטה מוות לפני השינה (פלא שלא נרדמתי על הספה והתעוררתי ככה בבוקר..)

    חיים של בלוגרית, לא חיים של שופטת כלבים 😉
    מזל שאף אחד לא ממש שם לב גם ככה 😀

  • צופית

    היי , לגבי לנקסטר – לדעתי הסיבה שהמותג לא תופס זה בגללשהוא פונה לקהל המבוגר יותר … בזמנו עשיתי רכישה ענקית של כל מוצרי הניקוי שלהם כשהיה מבצע של 100 , כולם מעולים – כל אחד בפני עצמו וכולם ביחד. שווה להרשם בפארם למועדון הלקוחות , הם מתקשרים ליידע על מבצעים …. יש להם מסכת הזנה בצבע כחול – לא זוכרת את השם , היא מעולה ! מה גם שכל פעם שאני בסופר פארם הדיילת המקסימה זוכרת אותי ומציפה אותי בדוגמיות (גם אם לא קניתי לנקסטר ) לסיכום – שווה ביותר , ממליצה בחום על המוצרים שלהם.

  • ענתי

    צריך להתמש במי פנים אחרי מסיר איפור של לנקסטר ? איזה מי פנים ישה לך?וקורין כתבת שאת עושה פילינג את עושה כל יום? איזה יש לך?

  • אלטר אגו (בלוג איפור)

    אחלה פוסט 🙂
    אני מאלה שהביודרמה לא מצליח להסיר להם בכלל איפור עיניים, אבל אני עדיין אוהבת את המוצר הזה מאוד.
    שמתי עין על המוצר של לנקסטר…
    וגם על כריות הניקוי של לייף והספוגית של מדינה מילאנו… נשמעים מגניבים ופרקטיים מאוד.

  • GAG-beauty

    אני היחידה בעולם שלא אוהבת את הביודרמה. P:
    הוא שרף לי בעיניים והיה לו ריח דוחה! אני לא מבינה למה כולם מתלהבים ממנו. או שסתם קיבלתי אחד פגום..
    פוסט מצוין כרגיל 🙂

  • קורין

    @לירי
    שכחתי שיש לי את השובר הזה!!! וקניתי עכשיו מי פנים שלהם ומסיר איפור עיניים ועוד כמה דברים…..
    נו, לא נורא 🙂

  • קורין

    @צופית
    תגידי – המסכה הכחולה הזו להזנה – זו מסכה ששוטפים אחרי 10-15 דקות או שמורחים כמו קרם לחות ואפשר לישון איתה?

  • קורין

    @ענתי
    לא חובה להשתמש במי פנים אחרי המסיר של לנקסטר. אני משתמשת מתוך הרגל.
    כרגע סיימתי מי פנים של אסתי לאודר (יש קישור אליהם בפוסט עצמו), והחדשים שקניתי גם של לנקסטר ואני עדיין מנסה אותם.

    לגבי פילינג – יש לי כל מיני סוגים. לא כולם מתאימים לשימוש יומיומי. יש לבידו שמעולה ליומיום, של לאוקסיטן שגם מתאימים ליומיום וכמובן של הדרמלוג'יקה שסקרתי בעבר.

  • קורין

    @אלטר אגו (בלוג איפור)
    אצלי הוא מסיר כמעט את כל איפור העיניים, אלא אם כן יש עליי מסקרה עמידה או מסקרה שהיא לא עמידה אבל מאלו שהן יותר עקשניות בהסרה.
    אם אהבת את הביודרמה נסי את הלנקסטר. הוא מצויין

  • קורין

    @ענתי
    באמת לא ציינתי והוספתי עכשיו לפוסט – בבתי מרקחת פרטיים ובסופר פארם באיזור של בית מרקחת/ מחלקת טבע

  • קורין

    @GAG-beauty
    את בחברה ממש טובה. גם דנרה לא אהבה אותו 🙂

    אם הוא שרף לך בעיניים – הייתי בודקת שני דברים:
    1. תבדקי את אותה מסקרה שהשתמשת ביום שניסיתי אותו (אם שמת מסקרה…), אבל עם מסיר אחר. לפעמים מה ששורף זו המסקרה ולא המסיר….
    2. אם יש לך את הירוק נסי את זה עם הפקק האדום – הוא מיועד לעור רגיש יותר.
    ואולי הוא לא מתאים לך…. לא כל דבר מתאים לכל אחת.

    ותודה רבה D-:

  • ענתי

    קניתי את הביודרמה חיפשתי לעור שמן לא היה,היה לעור רגיש 109 שח .הוא מצוין תודה על הסקירה בזכותך הגעתי אליו .

  • מיטל

    דווקא המסקנה (הרגילה) שלי שהעור שלי פשוט רגיש ללכלוך..
    יום אחד"מוזנח" שאני לא מתאפרת פה, שהעור פולט החוצה שומניות והופס, יום אחרי זה אני פורחת..

  • צופית

    קורין , המסכה הכחולה היא לשימוש בלילה – למרות שהיועצת אמרה לי שאפשר גם לשים ולנגב …. אני שמה אותה בלילה וקמה בבוקר עם תחושת רעננות , כנראה יש בה מנטה ועוד כל מיני מרכיבים שנותנים הרגשת קרירות . אגב יש להם דוגמיות של המסכה (קיבלתי כזו באחת הפעמים שביקרתי בסופר פארם) וגם אם אין להם במלאי – הטיפ שלך עם הצנצנות הקטנות , עובד יופי אצל הדיילות שלהם , הן אפילו לוקחות מבית המרקחת כאלה אם שכחת לקחת …. ממליצה לך לנסות ( ;

  • נטלי תורג'מן

    פוסט מאוד מאוד מעניין! אני תמיד מחפשת את המוצר להסרת איפור הטוב ביותר שיתאים לעור שלי (מעורב) כמו שמחפשים תמיד את המייק אפ המושלם (-: – החפושים אף פעם לא נגמרים….
    לאחרונה גיליתי את מסיר האיפור של ביודרמה, בדיוק אותו אחד שבפוסט שלך – הירוק (בהמלצתך דרך אגב…) ובין כל מסירי האיפור שניסיתי עד עכשיו הוא המושלם מבחינתי. אני משתמשת במייק אפ קולור סטיי של רבלון, וזה מייק אפ שלא פשוט להוריד, הוא אומנם נשאר על העור עד סווף היום אבל מצד שני בסופו של יום קשה להוריד אותו, וביודרמה עושה את העבודה בצורה מושלמת:
    מורידה את המייק אפ (אבל חייבים לשטוף את הפנים עם סבון כמובן גם אחרי המוצר הזה), לא עושה גירויים על העור, אין תחושת צריבה ועקצוץ והעור לא מתייבש…. בקיצור, המוצר המושלם מבחינתי ולהרגשתי האישית. ביודרמה מתמודדת עם קולורסטיי בכבוד הראוי להערצה (-:

    מאוד מעניין אותי לנסות את הפדיות של לייף, נראה מוצר מעולה, וגם זול.

    על מוצרי טיפוח של קרוליין אני לא סומכת כל כך, ובמיוחד על מוצרי הסרת האיפור שלהם, למרות שמבחינת האיפור עם נתנו פוש מטורף בשנה האחרונה ואני מוצאת את עצמי קונה את האיפור שלהם ומאוד מרוצה ממנו.
    הם גם השיקו לאחרונה מברשות, אבל לצערי אני לא מוצאת את מהברשות בפארמים )-:

    ולסיום, שנה טובה ומתוקה!

  • קורין

    @נטלי תורג'מן
    תודה רבה ששיתפת אותי ואני ממש שמחה שאת מרוצה 🙂

    לא ניסיתי מוצרי ניקוי של קרליין חוץ מהמגבונים האלו ומסיר איפור עיניים (שהוא זהה לזה של לייף) והוא יחסית טוב בקטגוריה הזו.

    ושתהיה לך שנה מדהימה!

  • ענתי

    מסיר איפור של לנקסטר במבצע בסופר פארם 100 שח
    יש לי את ביודרמה אעשה השוואות . ביודרמה לא מוריד טוב את המסקרה

  • ענתי

    ניסיתי את הלנקסטר הוא מצןין לא שומני אבל לא מסיר את המסקרה .על איזה מסיר איפור עיניים את ממליצה היה לי גייד קרולין לא עשו את העבודה

  • לימור

    רציתי לדווח שקניתי פדים גדולים לא של קרולי של חברה אחרת….אני מהצפון ולא יודעת אם זה יהיה רלוונטי אבל מצאתי אותם בבית מרקחת במעליא שזה כפר ערבי לידינו בבית מרקחת שסמוך לתחנת הדלק מול עאסי סנטר,חבילה עלתה 8 שח

  • שרית

    הי רק עכשיו ראיתי את הסקירה הזו והיא ממש מעולה וממש עוזרת לי,יש לך ממש רעיונות מעולים!!!
    שאלה: שנים אני משתמשת במי הפנים הכתומים של לנקסטר, אך לאחרונה ראיתי שאחד המרכיבים שיש שם זה טטרזין שידוע כחומר מסרטן,אני רוצה להמשיך ולהשתמש במוצר הזה כי הוא מעולה אך מתלבטת,מה דעתך?
    תודה מראש ושבוע טוב.

  • שרית

    עוד משהו קטן…אני מהצפון אז תודה ללימור שציינה היכן ניתן לרכוש פדים של קרולי באיזור.
    לא מאוד קרוב אליי הביתה,אבל כשאהיה באיזור אנסה להגיע לשם.
    שאלה נוספת ,אם אפשר,אני קצת מבולבלת מכל השימושים במסיכות,יש לי פילינג,מסיכת לחות,מסיכת חימר(יש לי עור מעורב).
    מתי כדאי להשתמש בכל אחת מהמסיכות?אחרי הסרת איפור?לפני הנחת המייק אפ (אם יוצאת לדוגמא בערב)?אשמח לשמוע מהניסיון שלך קורין.
    ושוב המון תודה!!!

  • קורין

    @שרית
    האמת שאני לא יודעת מה לענות לך על זה…. אני בדר"כ לא ממש מתעמקת במרכיבים. אני מסתמכת על מה שטוב לי לעור או לא. אולי תתייעצי לגבי זה בפורום יופי וטיפוח בתפוז. יש לבנות שם ידע עצום.

    לגבי המסכות – את כל המסכות אני באופן אישי עושה בלילה או בערב, אז עניין המייקאפ לא רלוונטי.
    בוודאי אחרי הסרת האיפור. בדר"כ אני עושה פילינג ואחריו מסכה.
    אחרי המסכה מי פנים, כדי לצמצם את הנקבוביות בחזרה ואז שגרת טיפוח רגילה.

    גם אם את מורחת מייקאפ בערב, אז פשוט תצמדי להנחיות האלו. תסירי איפור, גרגרים, מסכה, מי פנים, שגרת טיפוח רגילה ואח"כ מייקאפ

  • שרית

    הי קורינו'ש,רק עכשיו ראיתי את התגובה שלך,משום מה לא קיבלתי הודעה למייל.
    רק רוצה להודות לך על תשובתך וכמובן שעזרת לי מאוד,כמו תמיד….
    שבת שלום.
    שרית

  • הילה

    היי אני חדשה הגעתי דרך הפניה מבלוג אחר…
    אחלה פוסט
    לגבי הכריות ניקוי של לייף – היו בעבר של DOVE
    אהבתי אותם מאוד הם היו ממש כיפיים והגיעו בקופסא מפנקת ששמרתי גם לאחרי 🙂
    משם מה ממש קשה לי להשתמש במוצרים של לייף לפנים… אשמח להארות….

  • נינה

    ממליצה לאף אחת בחום לא להעיז להשתמש במוצר של לנקסטר.
    הוא עשה לי אלרגיה מטורפת בעיניים בפעמיים הראשונות זה התחיל בתחושת צריבה שנאמרה לי שאפשרית כי העין היא איזור מאוד רגיש ובגלל שזה תכשיר חדש לעין זה אפשרי וזה יעבור, השתמשתי עוד פעם אחת בלבד עד שהגעתי למצב של אלרגיה חמורה,כל העין שלי נהייתה אדומה ונפוחה,רופא עיניים בדק אותי ובאמת אישר שזו אלרגיה מהתכשיר ולא להשתמש בתכשיר הזה! ועוד עכשיו שאני אמורה להשתמש ב2 סוגים של תרופות.
    השירות לקוחות שלהם מזעזע בהתחלה ענתה לי מישהי בזלזול ואפילו לא נתנה לי לדבר התחלתי להסביר לה והיא אמרה לי פשוט "את יכולה להפסיק לדבר רגע,אני יתן לך טלפון ואז אמרה את המספר וניתקה לי.."התקשרתי למספר ושם אמרתי לה כל מה שקרה לי, ואפילו הם לא חשבו לפצות אותי על כל העגמת נפש, רק אישה שמתאפרת ויודעת מה זאת התחושה שאת כלכך רוצה להתאפר ואסור לך להתאפר שבועיים בגלל תכשיר מטומטם יכולה להבין אותי. באמת ממליצה שלא לקנות מהם, אחרי מה שעברתי. ובנוסף להכל הם עוד לא רצו לזכות אותי אלא שאני יקח מוצרים אחרים במקום, ברור לי שאחרי מה שעברתי לא בא לי לנסות אף מוצר שלהם,ממש אכזבה.!

  • קורין

    @הילה
    פספסתי את התגובה שלך….
    נכון! היו כריות של דאב. אני זוכרת אותן, אבל הן היו שונות מהכריות האלו של לייף עד כמה שזכור לי. אם אני זוכרת נכון, בכריות של דאב היה סבון בתוך הכרית עצמה שיצא החוצה עם הנגיעה של הכרית במים.
    בכריות של לייף אין סבון בכלל. הן מתפקדות על תקן אקססוריז לניקוי.
    אני מבינה את החשש שלך ממוצרים של לייף, אבל המותג הזה מייצר את המוצרים שלו במפעלים שבהם מייצרות החברות הישראליות הגדולות כמו ג'ייד, קרליין, ד"ר פישר, ויש להם מוצרים לא רעים בכלל, על אחת כמה וכמה אם מדובר רק באקססוריז.

  • קורין

    @נינה
    היי נינה, תודה רבה על חוות הדעת שלך. אני חושבת שחשוב שאנשים יקראו כמה שיותר חוות דעת.
    התגובה שאת מתארת היא אלרגיה, וזה יכול לקרות עם כל מוצר, של כל מותג, לכל אחת. זה לא אומר שהמוצר לא טוב. זה אומר שהוא לא טוב עבורך.
    אני למשל מאוד נהנית מהמוצר הזה.
    למישהי כמוך, שכבר חוותה אלרגיה מהסוג הזה, אני ממליצה לנסות מוצרים על איזור קטן בפנים לפני שאת רוכשת ומכניסה אותם לשימוש שוטף…

  • מרינה

    היי איפה אני משיגה את הביודרמה אמרו לי שאין בפארמים שהם הורידו אותו מהמדפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *