gold as honey - Guerlain limited edition bronzer
בושם | בישום | בשמים,  הסרת איפור וניקוי,  טיפוח כף הרגל,  טיפוח שיער,  לחות והזנה לפנים,  שיזוף עצמי והגנה מהשמש

פוסט חגיגי: זהב מתוק לשנה דבש

gold as honey - Guerlain limited edition bronzer
זהב מתוק – ברונזר של גרלן במהדורה מוגבלת

* הערה: בפוסט הזה אימצתי את השיטה של מרינה וסימנתי בכוכבית את המוצרים שהתקבלו לסקירה.

במיוחד לשנה החדשה, פוסט חגיגי עם אחד מסמלי החג המובהקים – דבש.

דבש משמש כמזון בפני עצמו, כחומר משמר למזונות אחרים והוא גם מרכיב חשוב בתעשיית הקוסמטיקה והתרופות בשל התכונות ה (הרבה אנטי יש כאן) – אנטי בקטריאליות , אנטיספטיות, אנטי ויראליות ואנטי פטרייתיות שלו. הרבה תרופות סבתא עושות שימוש בדבש, ויש עדויות קדומות, עוד מתקופת מצרים העתיקה, של שימוש בדבש לצרכים רפואיים.

בעולם הקוסמטיקה משתמשים בדבש כמרכיב במוצרים שונים – החל ממוצרי ניקוי (לפנים, לגוף ולשיער) ועד מוצרי לחות והזנה בגלל התכונות המזינות והמרככות שלו, וכל תכונות ה"אנטי" שהזכרתי בפסקה הקודמת.

יש משהו מאוד אצילי ומלכותי בנוזל המוזהב הזה של הדבש. משהו שמשדר עושר או שפע, אבל לא כזה מהסוג שמתרגם בהכרח לכסף. מעין אצילות ועושר של הטבע בנוזל המוזהב הזה, ובפוסט הזה הכנסתי הן מוצרים המכילים דבש, והן מוצרים מוזהבים עשירים, שעושים קונוטוציה לנוזל המוזהב של הדבש.

Burts bees, Decleor
מוצרים של דקלאור, ברטס ביז, קווין הלן ןבי נטורלס


מוצרים של ברטס ביז – Burt's bees

את המוצרים של Burt's Bess אזכרתי בקצרה בפוסט הוינטאג', בגלל האריזות.
חלק גדול מהמוצרים של המותג, ובוודאי הותיקים שבהם, מבוססים על שעוות דבורים.

המוצרים בתמונה הם חלק מערכת התנסות לגוף שרכשתי, כי רציתי להכיר עוד מוצרים שלהם מעבר למה שכבר ניסיתי, והמארז הזה התאים כי למעט 2 מוצרים, היו בו מוצרים שטרם ניסיתי. אבל רשימה מלאה של האתרים בהם ניתן להשיג את המוצרים אפשר למצוא בעמוד הזה: Burt's Bees, ואני תמיד ממליצה לעשות השוואת מחירים לפני שרוכשים:

סבון פנים – Burt's Bees Soap Bark and Chamomile Deep Cleansing Creamסבון פנים שמיועד לניקוי עמוק, כפי שהשם מעיד. לא מצאתי שהוא מנקה מעבר סבוני פנים אחרים. יש לו מרכיב תחליבי שאני אוהבת ומרקם שהוא לא דליל מדי (כמו שאני אוהבת). יש לו תחושה מקררת או מצננת על הפנים, אולי בגלל האלו וורה או הקמומיל שיש בו. אני נמנעת ממוצרים כאלו בדר"כ כי אני לא אוהבת את התחושה הזו על הפנים. לא מייבש את העור בכלל אבל כן מנקה ביסודיות, שוב – לא יותר מסבוני פנים אחרים שיש לי. נמנעת מלנקות איתו את העיניים בגלל המנטול הזה שעוד יותר מעצבן אותי בעיניים מאשר בפנים 🙂

קרם גוף – Burt's Bees Naturally Nourishing Milk & Honey Lotionקרם גוף מועשר בתמציות חלב ודבש לעור רגיל עד יבש. גם לו יש תחושה מצננת מעט, אבל פחות מאשר בסבון הפנים. יש לו ריח שמזכיר דבש אבל גם קצת קוקוס, ובאמת ראיתי ברכיבים שלו שיש בו קוקוס וגם זרעי ענבים. נספג במהירות ובאמת מלחח היטב את העור.

קרם רגליים – Burt's Bees Coconut Foot Creamקרם רגליים במרקם של באלם – סמיך מאוד, שקוף ומעט שומני (מרקם שמזכיר את קרם 8 השעות של אליזהת ארדן). יש לו ריח ברור של קוקוס (אני אישית מאוד אוהבת ריח קוקוס במוצרי גוף). גם בו יש מרכיב מקרר, ולרגליים עייפות זה נהדר. מאוד אוהבת אותו ומשתמשת בו הרבה לאחרנה.

באלם לידיים – Burt's Bees Hand Salve – אחד ממוצרי הדגל של המותג. מהמוצר הזה הכל התחיל… באלם לידיים שמגיע בקופסת מתכת. מכיל שעוות דבורים, שמנים בוטניים, צמחים ועוד הרבה דברים טובים. יש לו שהוא מעין שילוב של לימון ומנטול, שאני דווקא פחות אוהבת, אבל מתגברת על זה כי המוצר נהדר. מאוד שומני אבל נספג די מהר והוא מעולה לידיים מאוד יבשות (כמו שהיו לי אחרי כל הניקיונות של מעבר הדירה).

באלם לשפתיים – Burt's bees Beeswax Lip Balm – הבאלם לשפתיים הקלאסי של המותג. יש לי באלמים אחרים של ברטס ביז, בעיקר כאלו שיש בהם מעט גוון, אבל את זה הבסיסי עוד לא ניסיתי. מועשר בקוקוס, שמן חמניות ושעוות דבורים. מכיל מנטול, לתשומת לב מי שלא אוהב את התחושה הקרירה הזו על השפתיים מיד לאחר המריחה.

מידעון:
ערכת ההתנסות הזו המכילה 5 מוצרים, רובם בגודל מיוחד. מחיר:  11-13£. 
כל האתרים בהם ניתן למצוא את המותג: Burt's Bees 

מוצרים של דקלאור:
שני קרמים באריזות מוקטנות שקיבלתי באחת הרכישות שלי בדקלאור.
מאוד אוהבת מוצרים של המותג הזה. לפני כמה שנים השתמשתי בהם יותר מאשר עכשיו, ולאחרונה חזרתי לרכוש אותם.

Decleor face creams
קרמים של דקלאור

Decleor Experience De L'Age Triple Action Rich Cream – קרם לחות עשיר ליום, לטיפול בקמטים והענקת זוהר לפנים.
בגלל שהעור שלי נוטה קצת ליבש השנה אני מאוד אוהבת קרמים עשירים כאלו, והקרם הזה נהדר.
אני לא מורחת קרמים עשירים כאלו בבוקר לפני המייקאפ, כי עדיין חם מדי. אני מעדיפה לפני המייקאפ קרמים קלילים יותר שנספגים מהר, אבל אם יש לי כמה שעות בבית בלי איפור, אני אוהבת למרוח קרמים עשירים בלחות, וכמה שיותר עשירים יותר טוב 🙂
יש לו מרקם קרמי סמיך מאוד, וריח עדין שתמיד מזכיר לי שקדים או מרציפן. לוקח לו קצת זמן להספג אבל הוא מלחח והתחושה על העור מדהימה. ביג לייק.
לא יודעת להעיד על איכויות המיצוק והטיפול בקמטים של הקרם הזה, אבל יש בהחלט סיכוי שארכוש לי כזה שהאריזה המוקטנת תסתיים ואז אדווח בהרחבה.

מידעון:
תכולה לגודל מלא: 50 מ"ל. מחיר: לא בדקתי את מחירו בארץ אבל באתרים אונליין הוא נע בין 350-400 ש"ח לפני הנחות נוספות. (שימו לב שבסטרוברי הכניסו אותו לקטגוריית "טיפוח לילה" אבל הוא מיועד ליום – בהוראות מופיע למרוח בבוקר… אבל אין מניעה להשתמש בו גם כקרם לילה)

Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Flower Nectar Moisturising Cream – קרם לחות מסדרת הידרה פלורל – יש לי כמה מוצרים מהסדרה הזו.
קרם הלחות הזה הוא במרקם קרם-ג'ל. יותר קליל מהקרם הראשון, אבל יותר סמיך מקרמים בג'ל אחרים כמו הנורמדרם של וישי למשל.
מאוד עשיר בלחות (שזה מה שאני מחפשת עכשיו, ואני מניחה שככל שנתקדם לחורף הקרמים שלי יהפכו ליותר ויותר עשירים).
לוקח לו 2-3 דקות להספג בעור, אבל התחושה של העור מדהימה. בכלל – עם רוב המוצרים של דקלאור שיש לי (למעט אחד או שניים שאני עוד מנסה להבין…) העור מרגיש מדהים. ניסיתי אותו פעם אחת מתחת לאיפור והוא מאוד מתאים לי כרגע לשימוש הזה מהקרם הקודם.

מידעון: 
תכולה: 40 מ"ל באריזה החדשה בשפורפרת. 50 מ"ל באריזה הישנה בצנצנת. 
מחיר: אונליין המחיר נע בין 170-185 ש"ח לאריזה החדשה.

כל האתרים בהם ניתן למצוא את מוצרי דקלאור: Decleor

פילינג לפנים עם שיבולת שועל ודבש של Queen Helene
פילינג של המותג Queen Helene שרכשתי באחת הרכישות שלי ב – iHerb.
קראתי שדי הרבה בנות רכשו דווקא את מסיכת החימר מנטה של המותג. אני לא חובבת מסיכות חימר, ויש לי אחת וזה די לי, אבל זה כן סקרן אותי לנסות מוצרים אחרים של המותג הזה.

Queen Helene honey peeling
פילינג דבש ושיבולת שועל של קווין הלן

כשניסיתי אותה בפעם הראשונה די חששתי מהמרקם שלה. אע"פ שהגרגרים גרוסים דק, המרקם הרגיש לי גס וגם די מזכיר תחושה של חימר, וחששתי לשרוט את הפנים. עשיתי ניסיון ראשון בעדינות, וכל החששות שלי התבדו.
למרות שהתחושה של החומר באצבעות לא משהו, על הפנים המרקם מאוד עדין, מנקה את העור ביסודיות ומשאירה את העור כ"כ רך עד שהרבה פעמים הייתי חייבת למשש כדי לודא שהוא לא שומני או משהו בסגנון. אבל הוא לא. פילינג נהדר במחיר סופר מעולה.

מידעון:
תכולה: 170 גר'. מחיר: 12-15 ש"ח.
להשיג אונליין ב:
iHerb (בהזמנה ראשונה התשמשו בקוד UMU627 וקבלו 10$ הנחה. בקניה מעל 60$ המשלוח חינם. בפחות מזה – משלוח בסביבות 4-6$)
Vitacost (שם המוצר זול יותר אבל המשלוח יקר יותר – 8$, אז תעשו את החישובים שלכם. הרשמו בלינק הזה כדי לקבל 10$ הנחה בהזמנה ראשונה)

באלם לעיניים של בי נטורלס – Bee Naturals Eye Balm
עוד מותג שהתוודעתי אליו ב iHerb. הנה כל מוצרי המותג.

Bee Naturals Eye Balm
באלם לעיניים של בי נטורלס

באלם אינטנסיבי לאיזור העיניים. כמו רוב הבאלמים, הוא מגיע במרקם משחתי, פחות סמיך מבאלמים לפנים של דקלאור למשל, מאוד שומני ולכן מתאים לדעתי ללילה.
התחושה היא מעט שומנית בהתחלה, אבל אם לא שמים ממנו הרבה, הוא נספג די מהר. לעומת זאת – אם כן שמים ממנו הרבה הוא מרגיש שומני.
זו הסיבה שאני משתמשת בו בערב בעיקר, שאז לא אכפת לי שהוא קצת שומני. אני לא יודעת עד כמה הוא מזין את העור או שרק התחושה היא כזו בגלל המרקם השומני, אבל אני מרגישה שהוא עושה טוב.
הוא עולה בסביבות 20 ש"ח, כך שהוא שווה את המחיר שלו.

מידעון: 
תכולה: 22.7 גרם. מחיר: 6.5$ (26 ש"ח)
לרכישה ב – iHerb (עלויות המשלוח וכו' מוזכרות בפסקה הקודמת) 

מקדם הגנה של ד"ר עור, מקדם הגנה של סיסלי, דאודורנט נושם של קרליין, מסיכה לשיער יבש אלביב של לוריאל
מקדם הגנה של ד"ר עור, מקדם הגנה של סיסלי, דאודורנט נושם של קרליין, מסיכה לשיער יבש אלביב של לוריאל

אנטי סאן ספריי SPF30 של ד"ר עור*
תכשיר הגנה מהשמש בתרסיס. בשונה מתרסיסים אחרים מהסוג הזה שניסיתי, שהיו שקופים, התרסיס הזה לבן, ובניגוד למוצרי הגנה מהשמש באופן כללי המרקם שלו סופר קליל והוא נספג ממש מהר, ויש לו גם ריח עדין וטוב.

מידעון:
תכולה: 125 מ"ל. מחיר: 80 ש"ח בפארמים, בתי מרקחת של קופות החולים ובתי מרקחת פרטיים.


מקדם הגנה לפנים SPF 50 של סיסלי פריז*

למותג סיסלי יש ליין של מוצרי הגנה מהשמש הכולל תרסיס לגוף עם SPF30, מקדם הגנה לפנים SPF30 ב-5 גוונים: שקוף ועוד 4 גווני מייקאפ (זה נשמע מעניין. כמו דמי מייקאפ) ומקדם הגנה לפנים SPF50.

קיבלתי לסקירה את המקדם עם ה SPF50 שזה יותר מדי בשבילי :).
אע"פ שאהבתי את מרקם המוס שלו, לי באופן אישי המוצר הזה לא התאים. לא יודעת לומר אם זה בגלל שאני לא רגילה להשתמש בכאלו או שזו אחת התכונות שלו בכלל, אבל הוא הרגיש לי כבד ולא נוח על העור. אבל אני לא דוגמא ומופת לשימוש במקדמי הגנה גבוהים כאלו. בדר"כ אני לא משתמשת במקדם הגנה לפנים ביומיום, רק בטיולים או כשאני הולכת לים. ביומיום אני מסתפקת במוצרי טיפוח ומייקאפים המכילים SPF. אז פשוט תנסו בעצמכם.

מידעון:
תכולה: 40 מ"ל. מחיר: OMG! רק עכשיו קלטתי 🙂 – 850 ש"ח…. לפני הנחות ומבצעים. 
דאודורנט קרליין נושם בסטיק*
הדאודורנט הנושם של קרליין לא חדש, אבל לאחרונה השיקו דאודורנטים בסטיק בפורמולה חדשה שאמורה להיות לא דביקה, נוחה ותאפשר לעור לנשום במשך היום ללא הזעה.
הדאודורנט מגיע ב-5 ריחות. לפוסט הזה בחרתי להכניס את זה בריח SUNRISE, בגלל הגוון שמתאים בול לדבש…
הריח שלו מזכיר לי קרם גוף של נטורל פורמולה שהייתי מטורפת עליו כשהייתי צעירה, ועשה לי איזה פלאשבק כזה לעבר, למרות שכריח של דאודורנט אני פחות אוהבת אותו. הוא מתקתק ואני מעדיפה ריחות פרשיים או נטולי ריח לדאודורנטים…

מידעון:
תכולה: 50 מ"ל. מחיר: 20 ש"ח לפני הנחות בפארמים ובפרפורמריות נבחרות

מסיכת הזנה לשיער יבש של אלביב
L'Oreal Elvive Re-Nutrition masque – מסכה לשיער יבש המכילה ריכוז של סרום פעיל בתוספת מזון מלכות (דבש מרוכז) להזנה אינטנסיבית של שיער יבש.
רכשתי את המסיכה הזו במבצע באחד הפארמים. אני תמיד מחפשת מסיכות זולות יותר מהמסיכה הקבועה שלי, גם כדי לגוון וגם כדי קצת לצמצם עלויות תחזוקת שיער נקרא לזה 🙂

Elvive dry hair masque
מסיכת הזנה לשיער יבש אלביב של לוריאל – על בסיס דבש

לא אהבתי אותה בהתחלה. אני מאוד רגילה למסיכה שלי, שכל מסיכה שנותנת אפקט אחר מרגישה לי לא מספיק טובה, וייעדתי אותה לשימוש בימים שאני יודעת שאצטרך לחפוף שוב ולא רציתי "לבזבז" את המסיכה שלי של קרסטס או את האמפולות לשיער שאני משתמשת בהן.

אני חושבת שרק בחודש האחרון התחלתי ממש לאהוב אותה. אני עדיין לא אוהבת איך שהשיער מרגיש ממש אחרי חפיפה איתה, אבל אני מאוד אוהבת את השיער אחרי פן אחרי חפיפה איתה, אז ממש מרגישים את הרכות של השיער, ואני משתמשת בה עכשיו פעמיים בשבוע, כשעוד חפיפה אחת בשבוע אני משתמשת במסיכה של קרסטס או באמפולה.

מידעון:
תכולה:  300 מ"ל (אבל אני חושבת שבדר"כ הן מכילות פחות. על זו היתה מדבקה של 20% יותר בתכולה). עלתה לי 25 ש"ח במבצע. לא יודעת מה המחיר המלא שלהן, ואני ממליצה לרכוש במבצעים בכל מקרה.

gold as honey
שמל לשיער אליקסיר של קרסטס, מיטיק אויל של לוריאל פרופשיונל, מי גוף של ויקטוריה סיקרט, סבון פנים של ניוטרוג'ינה, שימר קרמי של לנקום ובושם אליין של טיירי מוגלר


מי גוף של ויקטוריה סיקרט בריח אמבר:

מטורפת על מוצרי הגוף של ויקטוריה סיקרט ואחרי שניסיתי כל מיני התקבעתי לבסוף על ריח האמבר (בסדרה הזו. על סדרות אחרות אכתוב בקרוב). חברה שלי מגיעה מניו יורק פעם בשנה ומציידת אותי בסטוקים של קרם הגוף הזה ומי הגוף.
יש להם ריח מתקתק עדין, ומה שאני אוהבת בהם זה שהן נשארים לכל היום – גם קרם הגוף וגם מי הגוף.
קרם הגוף הזה ספציפית גם נותן ברק מהמם לרגליים מבלי להיות שומני או דביק.

מידעון:
מי הגוף בתמונה מוקטנים. הם חלק ממארז נסיעות מוקטן שאת המוצרים שלו אני לוקחת איתי בתיק.
בארץ מחירי המוצרים נעים בין 65-85 ש"ח.
בארה"ב אני בדר"כ רוכשת אותם במבצע של 5 ב-30$.
אפשר לנצל את המחיר הזה אונליין. האתר של ויקטוריה עושה משלוחים לארץ, בתוספת דמי משלוח (לא זול המשלוח', בסביבות 20-25$ אז צריך להגיע להזמנה שזה יהיה כדאי).
חוץ מזה אפשר להכנס לאתר הזה דרך EBATES ולקבל החזר של 2% מערך הקניה במתנה (ויש ימים שיש כפל החזר). 

KÉRASTASE ELIXIR and L'ORÉAL Mythic Oil
שמנים לשיער – משמאל: אליקסיר של קרסטס, מימין – מיטיק אויל של לוריאל פרופשיונל


שמן לשיער אלקסיר אולטיים של קרסטס – KÉRASTASE PARIS ELIXIR ULTIME*

שמן אלקסיר אולטיים של קרסטס –  הושק לפני שנה וחצי בערך. לא יכולתי בזמנו ללכת לארוע ההשקה, אבל ממש שבוע לאחר מכן הייתי אצל הספר שלי והוא השתמש בו על השיער שלי אחרי פן, וגם רכשתי אותו (ורכשתי עוד אחד לאחר מכן, ולפני 3 חודשים בערך גם קיבלתי אחד כזה לסקירה).

השמן מועשר בתרכובת של4 שמנים שונים:
שמן פרקסי – מרכיבים מרככים, נוגדי חימצון המעניקים לחות לשיער.
שמן ארגן – מהשמנים הנדירים בעולם, המסייע בשיקום חיוניות השיער.
שמן תירס – עשיר בויטמין A, ויטמין E ואומגה 6 המעניקים ברק, גמישות והגנה.
שמן קמליה – מקור לויטמין F ועשיר באומגה 3 ו- 6, מסייע בהחלקת סיב השערה ומעניק ברק וגמישות.

בהתאם להוראות שמוליק, הספר שלי :), ניתן להשתמש בשמן לפני הפן, כדי לרכך אותו ולהזין אותו לפני השימוש במייבש שיער, או אחרי הפן, כי לתת לו ברק, גמישות ורכות.

אני משתמשת בו רק אחרי הפן. קצת קשה לי להשתמש במוצר שהוא שמן מובהק לפני הפן. תמיד נותן לי תחושה שזה עלול לשרוף לי את השיער (אפילו אם הוא בטוח ומומלץ לשימוש כזה. זה כנראה בראש).

והוא עושה כל מה שהוא מבטיח. לא לחינם כבר רכשתי אותו פעמיים.
הוא מרכך את השיער ומעניק לו ברק מהמם. מתייבש מהר ולא שומני על השיער.
יש לו ריח קצת אקזוטי ומאוד דומיננטי, ומי שלא אוהבת ריחות דומיננטיים בשיער, שתעבור לשמן הבא פה ברשימה 🙂

מידעון:
תכולה: 125 מ"ל. מחיר: 160 ש"ח במספרות נבחרות. (יכולה לכוון אתכם בנתניה לספר שלי – שמוליק. סמילנסקי 7).
אונליין ניתן להשיג באתרים האלו: Kerastase

שמן לשיער מיטיק אויל של לוריאל פרופשיונל – L'ORÉAL PROFESSIONNEL Mythic Oil
גם את השמן הזה רכשתי אצל הספר שלי בערך שבוע או שבועיים אחרי שהוא הושק (משהו כמו חצי שנה אחרי האליקסיר אולטיים של קרסטס).
הוא אמר לי שהוא מאוד מזכיר את האליקסיר של קרסטס, אבל זול ממנו, אז לקחתי לנסות 🙂

גם השמן הזה מכיל תרכובת של שמנים, הפעם שני שמנים:
שמן אבוקדו – קומפלקס של ויטמינים A, B1, B2 ו – D המעניקים לשיער לחות ורכות מתמשכת ומזינות אותו.
שמן זרעי ענבים – משמש כאנטי אוקסידנט יעיל במיוחד החודר לסיב השערה ומזין אותה לעומקה.

וכמו השמן הקודם, גם בזה אפשר להשתמש לפני הפן ואחרי הפן, ובדיוק כמו בקודם, אני נמנעת מלהשתמש בו לפני הפן 🙂
המרקם שלו והתוצאה המתקבלת איתו מאוד מזכירים את האליקסיר אולטיים, ואני חושבת שאלמלא ניסיתי את שניהם יחד לטובת סקירה בבלוג (התכוונתי לסקור אותם קודם אבל לא יצא…), לא הייתי ממש מבחינה בהבדלים ביניהם.

ההבדל הראשון ושמאוד קשה להבחין בו אלא אם כן באמת מנסים אותם יחד, זה שהמרקם של המיטיק אויל הרבה יותר קליל מזה של האליקסיר. על השיער שלי זה לא גורם לו להיות טוב יותר או פחות. עליי התוצאה הסופית די דומה בשניהם.

עוד הבדל ביניהם הוא הריח. בעוד שהריח של הקרסטס מאוד דומיננטי, הריח של המיטיק אויל יותר מעודן, ויכול להתאים למי שלא מתחברת לריחות חזקים.

מידעון:
תכולה: 125 מ"ל. מחיר: 130 ש"ח במספרות מורשות. אני רכשתי אצל הספר שלי ב-100 ש"ח.
ניתן להשיג גם אונליין באתרים האלו:  L'Oréal Professionnel

Liquid Neutrogena
סבון פנים קלאסי של ניוטרוג'ינה


סבון פנים של ניוטרוג'ינה – Liquid Neutrogena

אני חושבת שזה סבון הפנים הקלאסי של ניוטרוג'ינה. רכשתי אותו כמה פעמים בעבר, ואני חוזרת אליו כשהעור שלי יבש ואני צריכה מסירים עדינים (גם בניו יורק השתמשתי באחד כזה).
הנוזל המוזהב העשיר הזה מגיע באריזת משאבה שקופה ונוחה. הוא מאוד עדין, לא מייבש את העור ולא מגרה אותו אבל עם זאת מסיר האיפור סופר סופר.

מידעון:
תכולה: 236 מ"ל. מחיר: לא זוכרת בדיוק, בסביבות 100 ש"ח לפני הנחות.

ברונזר קרם שימרי של לנקום – LANCOME STAR BRONZER Or Pur
ברונזר קרם בצבע זהב אמיתי של לנקום שיצא באחת המהדורות המוגבלות. יש לי אותו כבר שנים (ואני בטח כבר צריכה לזרוק אותו, אבל אני לא מסוגלת. הוא נדיר ביופיו.  והריח שלו עוד טוב, אז בינתיים הוא כאן להשאר).

Lamcome star bronzer
שימר קרמי סטאר ברונזר של לנקום

אין טעם להכניס כאן מידעון כי לא חושבת שיש להשיג אותו, אבל גם צילמתי לכם את החומר בפנים כדי שתראו מה זה קרם זהב אמיתי 🙂

בושם Alien Essence Absolue – של טיירי מוגלר*
גרסא חדשה לבושם ALIEN של טיירי מוגלר.  בהמשך הפוסט עוד בשמים מוזהבים שצילמתי בסופר פארם…
ניחוח הבושם מבוסס על פרחים – יסמין סמבק (מרכיב ש"הושאל" מבושם האליין המקורי), אירוס ארגמן, עץ קשמיר (הניחוח החותם את האליין המקורי), מור, בסלמי, מאסק, ענבר לבן ווניל.

Thierry Mugler Alien Essence Absolue
בושם Alien Essence Absolue של טיירי מוגלר

גם קיבלתי את הבושם הזה בדוגמית בגלוסיבוקס של אוגוסט. הניחוח עשיר מאוד, בשבילי הוא גם קצת אקזוטי ומתקתק, אבל באופן מפתיע אהבתי אותו (או שלא מפתיע. אני אוהבת להריח אותו על אחרים). ואולי זה בגלל שכבר מרגישים סתיו ויש בי יותר מוכנות לריחות עמוקים. בכל מקרה – עוד לא ניסיתי אותו עליי, אבל אני צריכה לנסות.

הבקבוק עוצב ע"י האומן דומיניק רופיון, יוצר הבשמים Alien או דה פרפיום ואו דה טואלט- אשר זכה לפרס הבישום הבינלאומי לשנת 2008, בהשראת טיפת זהב יקרת ערך, ובגלל שאהבתי את הרעיון מאחורי הבקבוק אני מביאה לכם מילה במילה מתוך הקומוניקט:

בקבוק ה- Alien Essence Absolue חושף את פאותיו העגלגלות וקימוריו הנאים בפרץ של אש צהובה. הבקבוק פוסל כתכשיט טופז מוזהב, בעל חזית זהובה של קמע חדש אשר טומן בתוכו את הריכוז העשיר: ענבריות, פרחוניות וונילה. הבקבוק, כמו הניחוח, מעצים את הנשיות הייחודית של כל אישה בשיא ההארה שלה- ממש כמו אלת השמש הנצחית. ההילה המושכת של הבקבוק, פורצת את הדמיון ומעשירה אותנו ברגשות עזים.
עם עיצוב האש המרגיע, האלה חושפת עצמה בפני פסגת היופי כשהיא מהופנטת מהניחוח החבוי באבן מיוחדת- הבושם החדש שלה Alien Essence Absolue. הבושם מוצג כמעין מתנה שאלת השמש מציעה לכל הנשים, נקטר יקר ערך החובק בעושר מפתה. עם רגע המגע בעור, יש לו את העוצמה להאיר את היופי של כל אישה בהילה של חושניות עשירה.

מידעון: כל המחירים לפני הנחות
א.ד.פ 30 מ"ל ניתן למילוי חוזר, מחיר 436 ש"ח 
א.ד.פ 60 מ"ל ניתן למילוי חוזר, מחיר 636 ש"ח
א.ד.פ אריזת מילוי 60 מ"ל, מחיר 486 ש"ח

עוד קצת בשמים מוזהבים:

gold as honey
קצת בשמים מוזהבים שצילמתי בפארם
gold as honey
גם ב SABON הלכו השנה גם על אריזות אציליות בשחור וזהב…. המארז בתמונה* מכיל מים מבושמים לגוף 50 מ"ל, קרם ידיים 30 מ"ל, קרם רגליים 30 מ"ל, מגבוני רכנון ונר ריחני מוזהב ומחירה 109 ש"ח

במקור צילמתי לפוסט הזה גם איפור (כמו הברונזר של גרלן בראש הפוסט), אבל הוא יצא הרבה יותר ארוך מהצפוי, אז אעלה אותם בהזדמנות אחרת, ואתם יכולים לשטוף את העיניים בתמונות שלהם באינסטגראם שלי: corrine_rissim
בהזדמנות חגיגית זו אני רוצה להודות לכל הקוראים שלי בבלוג, ולאחל לכולכם שנה טובה ומתוקה. הכי חשוב – שנה של בריאות!!! שנה של שמחה אמיתית מהלב, שתהיה לכם האפשרות לעשות באמת מה שהלב שלכם רוצה ומשתוקק לו, שנה של אהבה כזו שמציפה את הלב, לא רק בזוגיות, אלא בכלל כלפי הבריאה כולה וכלפי עצמכם וכלפי החיים, ואושר וסיפוק ממה שיש, כי יש רק את מה שיש :).
נשיקות! XOXO

* מוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

תגובות

comments

27 Comments

  • Israelmakeup

    פוסט שהוא חגיגה לעיניים!
    לדבש יש הרבה תכונות טובות, הוא מקור מעולה של לחות טבעית לעור. כשאני מכינה מסיכות ביתיות אני תמיד מוסיפה דבש כדי לתת לחות טבעית לעור.
    הקרם זהב של לנקום ניראה כמו משהו לא מהעולם הזה! את עוד משתמשת בו? זה לפנים או לגוף?

  • סיגל שליו

    הדבר הראשון שעלה לי בראש, כמה הבחורה הזו חרוצה. או שאצלך העלאת התמונות וכל הצילומים, הכל הולך מהר מאד או שאת פשוט חרוצה ויסודית כמו שנראה לי. אגב, כמה זמן לקח לך לכתוב את הפוסט הזה?
    אהבתי, כמו תמיד. שתהיה שנה טובה. ומתוקה כמובן

  • קורין

    @Israelmakeup
    הקרם הזה באמת לא מהעולם הזה 🙂 הוא מיועד גם וגם, אבל תכלס אי אפשר להשתמש בו בתור שימר להארות. הוא ממש זהב. כשאני מורחת אותו אני נראית כמו פסל האוסקר 🙂 אני משתמשת בן בעיקר בפורים, לאפקט הוואו…..

  • קורין

    @סיגל שליו
    ממש לא מהר.
    משכתי את כתיבת הפוסט הזה משהו כמו שבוע כי כל התמונות מאינסטגראם ולא קציתי להמאיס את עצמי על העוקבים שלי באינסטגראם 🙂
    הכתיבה עצמה משהו כמו שעה וחצי אבל כל התמונות מסביב ולשבץ אותן בפוסט ופינישים וכאלו זה עוד איזה שלוש שעות נראה לי.
    זה זמן ממוצע לכל פוסט שאני כותבת. משהו כמו 5 שעות. לפעמים יותר 🙂 אבל אני נהנית מזה ….

    שתהיה שנה מצויינת גם לך מתוקה 🙂

  • דנה

    קרינוש:) עוד פוסט איזה כיף:)

    גמאנ י מאוד אוהבת את ויקטוריה סיקטס, ורציתי להגיד לך שאת לא חייבת להזמין מחו"ל את המוצרים שלהם כי יש אותם בארץ.. יש חנות רשמית בתל אביב (שגם מוכרת מוצרים נבחרים של BATH AND BODY WORKS אם את מכירה ואוהבת), ויש מוצרים פזורים בכל הארץ. אני יודעת שיש בחנות דרך היופי בבת ים.. 🙂 🙂 🙂

    אני אישית קניתי במטוס (FLY AND BUY) שנסעתי לחו"ל הקיץ 2 BODY MIST (כמו מי גוף) בריח אמבר ו LOVE SPELL במחיר של 12 דולר נראלי כל אחד..

  • דנה

    קרינוש:) עוד פוסט איזה כיף:)

    גמאנ י מאוד אוהבת את ויקטוריה סיקטס, ורציתי להגיד לך שאת לא חייבת להזמין מחו"ל את המוצרים שלהם כי יש אותם בארץ.. יש חנות רשמית בתל אביב (שגם מוכרת מוצרים נבחרים של BATH AND BODY WORKS אם את מכירה ואוהבת), ויש מוצרים פזורים בכל הארץ. אני יודעת שיש בחנות דרך היופי בבת ים.. 🙂 🙂 🙂

  • קורין

    @דנה
    מכירה את החנות של באת אנד בודי בת"א. קניתי שם כמה פעמים.
    עכשיו יש גם כמה חנויות בנתניה שמביאות את המוצרים, אבל זה יקר משמעותית. זה עולה בין 65-85 ש"ח (לעומת 6 דולר בהזמנה או כשמביאים לי מחו"ל)

    ותודה בובה 🙂

  • איילת השחר

    נהננית לקרוא את הפוסטים שלך!
    שנה טובה! מלאה באהבה ובריאות. ובעצם מלאה בכל טוב!

  • Irita

    התמונה הראשונה שלך בפוסט פה שהעלית לדף הפייסבוק לפני כמה ימים עשתה לי ממש תיאבון לדבש…
    משהו שם בצבעים והזוהר שהצלחת ליצור (הברונזר של גרלן כמובן עושה חשק לא פחות).
    אני מאוד מאוד אוהבת דבש בגלל הטעם וכמובן כל התכונות הטובות שציינת לגביו.
    את המסכת דבש את הלנה עוד לא ניסיתי, והיא נכנסת עכשיו לרשימה מ Iherb.
    השימר הזה של לנקום מ-ה-מ-ם !!
    שתהיה לך שנה טובה ומתוקה! בריאות, הצלחה בכל מעשי ידייך והרבה שמחה ואהבה !!

  • קורין

    @Irita
    חמודה 🙂
    הברונזר לכשעצמו מוזהב לגמרי, והוספתי לזה אפקט צהבהב כזה מהאינסטגראם אז יצא ממש דבש 🙂

    גם לך נשמונת! שנה לא פחות ממעולה וכל הדברים הטובים שאת מאחלת לעצמך!

  • פנינה

    היי קרין, קניתי היום בהשראת הפוסט המקסים הזה, קיט של דקלאור שמכיל את קרם ההידרה פלורל בגירסה החדשה, מוס ניקוי (שניהם בגודל מלא), ודוגמית של שמן נרולי וקרם לילה ב – 180 ש"ח.
    זו ההתנסות הראשונה שלי עם מוצרי דקלאור ויש לי ציפיות ממש גבוהות:)
    תודה על הפוסטים המקסימים ושנה טובה.

  • מיטל

    לא ממש ייחסתי כאלו "סגולות" לדבש. למרות שאני שותה בכל בוקר מיץ לימון סחוט טרי עם כפית דבש (אבא שלי מכין)
    הוא טוען שזה עוזר לא להיות חולים. לא יודעת. אולי 🙂
    בכל מקרה זה כיף ומפנק שמכינים משקה שכזה עבורי כל בוקר, אז למה לא?

    מחברת ברטס ביז יש לי רק באלם לשפתיים בטעם רימונים (לא שאני מזהה את הטעם כרימונים אבל מילא). בעיני הוא נחמד מאוד.
    לא יודעת אם הוא עושה משהו. יתכן. בכל מקרה הוא מאוד נעים על השפתיים.

    קרם הגוף וקרם הרגליים נשמעים נפלא! אני מודה אני חולת קוקוס 🙂 מאוד אוהבת לאכול אותו ככה ולפעמים ברגעי "משבר" באמצע נסיעה כשאני עוצרת ב yellow אני מתפתה לקחת לי חבילה של קוקוס
    אם כי אחרי שפעם טרחתי לבדוק את הקלריות קצת נבהלתי (באשכרה עדיף לאכול סניקרס….)

    הרבה זמן רציתי לבדוק את הבאלם לידיים שלהם, אבל יש לי איזשהו חשש ממוצרים שמגיעים באופן/מרקם/צורה הזו.
    אני בדר"כ פחות מתחברת אליהם.. ואצלי, בנתיים, הידיים אכן יבשות.. הפתרון שלי היה לגמרי במקרה – קיבלתי מתנה לחג מארז ע-נ-ק של סבון
    את בטח יכולה לנחש באיזה ריח כה לא אהוב הוא הגיע 🙂 לא נורא, לגמרי העיקר הכוונה וממש ממש הערכתי את מי שקנתה לי אותה.
    בכל מקרה, היה פתק החלפה, והחלפתי למוצרים שרציתי לנסות גם ככה (חלב גוף, שמן גוף) ובין לבין קניתי גם קרם ידיים בבקבוק עם משאבה.
    מאז (לא המון, אבל כמה ימים :)) הוא אצלי על השולחן במשרד, ובגלל שזה כ"כ זמין אני משתמשת בו יותר פעמים ביום (כי המצב לא משהו ;))
    ואין ספק שזה פשוט תענוג וגם כמובן – עוזר מאוד ליובש חריג (ותיכף מתחיל החורף וימשיך להיות יבש..) אני חושבת שגם כשיגמר הבקבוק אם לא ארכוש את הקרם מסבון אמלא את הבקבוק על השולחן.
    אין ספק שמה שזמין זה מה שמשתמשים בו יותר.

    אני לא אחת שתשמש במוצרים כל כך יקרים. גם אם טכנית יש מבצעים של 50% קשה לי לחכות למבצעים כאלה ולקנות רק בהם.
    כי אם אני אוהבת מוצר הייתי רוצה שבכל זאת יהיה לי יותר זמין. כנ"ל לגבי המוצרים של סיסלי. ראיתי כמה בנות שכתבו על המוצרים שלהם.
    אבל מוצר שעולה 800 ש"ח?! גם אם המבצע 400 ש"ח זה יותר מידי (לטעמי, בשבילי ובהתאם לתקציב שלי) לרכישת מוצר טיפוח
    בטח אם אני יכולה למצוא היום מוצרים טבעיים לא פחות בהרבה פחות כסף ב iHerb.
    בעיני בסיסלי/דקלאור משלמים המון המון על שם המותג והרבה פחות על האיכות – שלא שהיא לא קיימת אבל נשאלת השאלה אם מצדיקה את המחיר.
    כרגע אני משתמשת בקרם של kiss my face שעלה אולי 50 ש"ח והוא מעולה! לפני זה ובין לבין יש לי קרם של שאנל שרכשתי שבלי מבצעים אולי משהו כמו 300 ש"ח
    כך שאם אני רוכשת אותו בסטרוברי או משהו כזה הוא עולה הרבה פחות. אז אם זה ששאנל ממותגת מאוד גבוה, בעיני המחיר הזה יותר הגיוני.
    אני לא יודעת אם ארכוש את הקרם של שאנל שוב. זאת שאלה ש"רק הזמן יגיד". אולי אם ארגיש ממש מפונקת באותו רגע. אבל לא ארכוש אותו כמוצר קבוע.

    רכשתי את קרם שיבולת השועל של קווין הלן אחרי ההמלצות הבלתי פוסקות 🙂
    אני מאוד אוהבת את תחושת הפילינג שלו. אני לא חושבת שהוא כזה גס בגלל שהמרקם של החומר הוא איכשהו נעים על הפנים "למרות" הפילינג.
    אולי בגלל הדבש.
    מה שכן, הריח בהקשר של מקלחת קצת מוזר בעיני 😀
    מה שכן, בסיום מסתבר שאני כבר רגילה לתחושה יותר רעננה (מנטולית?).
    כמובן שזה לא מונע ממני להשתמש בה.
    (מה שכן מונע ממני זה שהיא נמצאת סגורה בקרטון 😉 השארתי קרם אחד לניקוי פנים בחוץ שגם ככה על סף סיום)

    את יודעת מה, הוספתי לי (למרות מה שכתבתי למעלה :P) את הבאלם לעיניים. אני שונאת למרוח קרם עיניים בבוקר.
    ואני לא חושבת שאני צריכה למרוח יותר מפעם ביום (נכון למצב העור שלי נכון לעכשיו).
    וכיוון שקרם העיניים שלי עומד להסתיים (ולא רכשתי חדש בגלל המעבר ובגלל שלא היה לי כוח להתעמק בעניין..;))

    כרגע אני משתמשת במסיכת הלילה של קרסטז. אחרי המלצות חוזרות של שמוליק החלטתי להזמין אותה מלוק פנטסטיק.
    לא יצא כזה נורא בסופו של דבר. ואני מאוד אוהבת את האפקט שלה. מה שכן, אם אני שוכחת להשתמש בה בערב, אני צריכה משהו שיפתח קצת קשרים..
    הזמנתי איזשהו מרכך שיער מ vitacost כי גם ככה התכוונתי לעשות הזמנה מהם (איזשהו מוצר לאריק) אז יאללה, בשביל עוד כמה דולרים הייתי מוכנה לנסות 🙂

    השתמשתי גם במיטיק אויל וגם באליקיסיר. שמוליק אומר שהמיטיק אויל יותר מתאים לשיער מתולתל (כמו שיש לי)
    וזה עלה בשיחה כשאמרתי לו שבעיני הם אותו הדבר.. הוא טוען שלשיער חלק עם פן האליקיסיר עושה עבודה טובה יותר.
    אגב, בפעם האחרונה שהזמנתי את השמן, מסתבר שיש כזה לשיער צבוע.. לא יודעת אם יש הבדל כשאני חושבת על זה.
    אבל מילא 🙂 אותו מחיר גם ככה.

    הברונזר של לנקום הוא לגמרי ואו אמיתי!!!
    אני מבינה לגמרי למה צריך לשמור רק בשביל לפתוח מידי פעם ולהסתכל עליו! חחח

    תודה רבה לברכות לשנה החדשה! מחזירה אליך את הברכה כי היא כ"כ מקסימה!
    בריאות בריאות בריאות. זה ללא ספק הכי חשוב.

  • קורין

    @מיטל
    אני גם מתה על ריח של קוקוס. לגמרי! רוב האנשים שאני מכירה דווקא פחות אוהבים
    מסכימה שמה שנמצא מול העיניים משתמשים יותר. כנ"ל קרם ידיים וכנ"ל מים 🙂
    תודה רבה על התגובה המושקעת! שנה נהדרת שתהיה. משנה מקום משנה מזל וכח שינוי הוא בהכרח לטובה 🙂

  • efrat

    במשפחתי דבר הוא מצרך נדרש. שמים על פצע, ממתיקים בו את התה, מורחים על פרוסת חלה (ליד התה) וגם מכינים מעדן של אורז בדבש. שתהיה לך שנה מתוקה כדבש יקירה.

  • ליטל

    וואוווו הברונזר זהב של לנקום- תאווה לעיניים! 🙁 אבל למה לשים אותו למהההה עכשיו אני אחלום עליו:(

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *