הסרת איפור וניקוי,  לחות והזנה לפנים

תמונה ליום: מארז התנסות של דקלאור | Decleor Try Me Love Me

Decleor Try me Love me
Decleor Try me Love me


Decleor Try Me Love Me
– דקלאור השיקו החודש משהו שאני חושבת שכל המותגים צריכים לאמץ – מארז טיפוח להתנסות והכרות עם המותג ומוצרי המותג (וכבר המלצתי לכם לא פעם בעבר על מארזי נסיעות או קיטים כמארזי התנסות. אני מתנסה ככה במוצרים כבר שנים. עוד פרטים בהמשך הפוסט…)
המארז כולל 5 מוצרי טיפוח לפנים מסדרת הידרה פלורל – סדרה ללחות מיידית ומראה בוהק וזוהר, שמיועדת לכל סוגי העור ולכל שכבות הגיל: חלב פנים 15 מ"ל, מי פנים 15 מ"ל, תמצית ניירולי (סרום) 5 מ"ל, בום אסנסיאל 5 מ"ל וקרם הידרה פלורל 15 מ"ל.

המארזים האלו מיועדים בעיקר למי שרוצה לחוות את השימוש במוצרי דקלאור ולהתנסות בהם מבלי להצטרך לרכוש גדלים מלאים של המוצרים.
כבר ניסיתי בעבר את כל מוצרי הסדרה הזו, וסדרות נוספות, בערך בדרך שבה דקלאור מציעים עכשיו לנסות אותה 🙂 – פשוט רכשתי במבצעים בסטרוברי מארזים של מוצרים מוקטנים של החברה (מארז ניקוי, מארז של ההידרה פלורל, ומארז של סדרת ה  Experience De L'Age), כך שיש לי חוות דעת על כל אחד מהמוצרים במארז הזה בשבילכם:

Decleor try me love me
Decleor try me love me
Decleor try me love me
Decleor try me love me – המארז מגיע גם עם ספרון הדרכה, אבל הספרון הוא באנגלית וצרפתית, וחבל. אני חושבת שהיה צריך להתאים את השפה לקהל הישראלי, כדי שיכירו טוב יותר את המוצרים
Decleor try me love me
כל המוצרים בקיט ההתנסות
Decleor try me love me
כל המוצרים בקיט


תמצית נרולי (סרום)

אחד המוצרים שדקלאור הכי מפורסמים בהם, ושהם סימן ההיכר של המותג בעיניי (בנוסף לבום בפסקה הבאה) – תמציות שמנים ארומתיות.
בדקלאור ממליצים להשתמש בשמן הזה כסרום בבוקר ובערב. אני משתמשת בו רק בערב. אע"פ שהעור שלי נוטה ליובש, הוא שומני לי מדי בבוקר (ואגב – הוא מצויין בתור פריימר מאיר – לא מתחת למייקאפ, אלא מתחת לקרם הלחות. אם משתמשים בו בבוקר כסרום, העור והמייקאפים מוארים כל היום. בשבילי זה טו מאץ, כי אני ממילא משתמשת בחורף גם במייקאפים שהם מאירים).
השימוש בתמצית הזו כסרום בערב, בנוסף לבום שתיכף אכתוב עליו, מבטיחה עור מלוחח ומהמם בבוקר….

בום אסנסיאל:
בצרפתית אומרים "בום", אבל באנגלית אומרים באלם – והמונח הזה, שהוא יותר ידוע ומוכר, יכול לעשות לכם סדר במוצר הזה.
אחותי הקטנה, שצעירה ממני ב-10 שנים,  מכורה למוצר הזה של דקלאור כבר שנים, ולא מפסיקה להלל אותו בכל הזדמנות. אם יש מוצר אחד שהיא לא תוותר עליו זה הבום/באלם הזה.
במשך שנים אני לא יכולתי לסבול אותו, כי לא יכולתי לסבול את התחושה שבזמנו היתה לי כבדה מדי או שמנונית מדי.
בשנה-שנה וחצי האחרונות, מאז רכשתי את הערכה הראשונה של דקלאור (שהיתה ערכת ניקוי אבל היו בה תמצית ובאלם כזה), ומאז שהעור שלי מעורב-יבש ולא מעורב-שמן, אני ממש אוהבת את המוצר הזה, ובימים שאני לא משתמשת בו, אני מרגישה את החסרון שלו בבוקר (אני משתמשת בו רק בערב, במקום קרם לילה, על תקן מסיכת לחות או מסיכת הזנה)

המרקם שלו משחתי, מזכיר מעט את קרם 8 השעות של אליזבת ארדן, אבל לא כבד ושומני כמוהו.
לוקחים ממש טיפה, בגודל של אפון, מחממים בין האצבעות ומורחים על הפנים (בערכה הוא מגיע בשפורפרת, אבל בגודל מלא הוא מגיע בצנצנת שמספיקה למשהו כמו 3 חודשים).
צריך להתרגל לתחושה שלו על הפנים, אבל מרגע שמתרגלים, התחושה הזו ממכרת. אפשר ממש להרגיש את אפקט ההזנה שלו על הפנים. בשנה האחרונה אני מרגישה שזה מוצר נהדר עבורי, ואני לחלוטין יכולה להבין את ההתמכרות של אחותי למוצר הזה.

 

קרם הידרה פלורל
קרם לחות הידרה פלורל.
הידרה פלורל היא, כאמור, סדרה המיועדת ללחות לכל סוגי העור. סקרתי את קרם הלחות הזה בעבר בקצרה בפוסט המוזהב.
יש לו מרקם קרם-ג'ל קליל, שנספג יחסית מהר, אבל מלחח את העור. המרקם שלו נהדר לשימוש בבוקר מתחת למייקאפ, ובדר"כ אני מוותרת על פריימר למייקאפ כשאני משתמשת בו.
באופן אישי מה שרכשתי בגודל מלא בסופו של דבר הוא הקרם השני שסקרתי בפוסט ההוא המוזהב – מסדרת Experience De L'Age, שהוא עשיר יותר, ומתאים יותר לגילי ולצרכים של העור שלי, וכנראה אחזור להידרה פלורל בקיץ.

Decleor try me love me
Decleor try me love me – מימין לשמאל – קרם לחות הידרה פלורל, תמצית ארומתרפית והבום (באלם)


מי פנים וחלב פנים:

חלב הפנים מיועד להסרת איפור מכל הפנים, כולל העיניים. אני לא אוהבת מוצרים להסרת איפור במרקם של חלב פנים, ואני לא משתמשת בו. אני ממשיכה להשתמש במוצרים הרגילים שלי להסרה משולבת ומהירה של איפור.

מי הפנים שמגיעים בערכה הזו נהדרים.
מה שחשוב לי במי פנים זה שהם יהיו עדינים ולא אגרסיביים, שישלימו את הניקוי ותהליך צמצום הנקבוביות, מבלי לייבש את העור, ומי הפנים האלו ממלאים אחרי כל הצרכים האלו, וזה מוצר שבהחלט ארכוש בעתיד, כשאסיים את מי הפנים שיש לי.

Decleor try me love me
Decleor try me love me – מי פנים וחלב פנים


מידעון:

הערכה הזו נמכרת בסניפי סופר פארם בלבד, ב-99 ש"ח (שזה מחיר מצויין בעיניי. כל הקיטים שרכשתי בעבר עלו בסביבות 150 ש"ח בהזמנה אונליין, שאמורה להיות זולה יותר).
לדעתי מאוד יתאים למי שרצתה להתנסות במוצרים ונרתעה מלרכוש מוצרים בגודל מלא, או מי שמשתמשת במוצרים על בסיס קבוע וצריכה כאלו מוקטנים לנשיאה בתיק או לנסיעות.

Decleor try me love me
Decleor try me love me

 

* הערכה התקבלה לסקירה מהחברה

 

תגובות

comments

8 Comments

  • מיטל

    אתחיל דווקא מהסוף – מסכימה לגמרי שהמחיר נשמע שווה לגמרי לערכת התנסות! עדיין לא יצא לי להתנסות במוצרים שלהם, למרות ששמעתי עליהם לא מעט דברים טובים, הם תמיד היו יקרים לי מידי לכן ערכת התנסות זה רעיון טוב.
    רק שכרגע אני ב"קטע חדש" או "טרם קטע חדש" יש איזושהי יוטיוברית שהתמכרתי אליה (פשוט כי היא ממש חמודה :)) והיא משתמשת בטיפוח העור שלה בשמנים. זה נשמע לי מאוד מעניין. וכמובן בריא וטבעי. אז כרגע אני עסוקה בעיקר בלחסל את כל מוצרי הטיפוח שלי (נראה אותי! חחח) בכדי להגיע למצב שאני מנסה את הרעיון הזה. בנתיים יש עוד לא מעט מוצרים שנשארו לי לחסל.. ויש עוד מוצרים שטרם ניסיתי שעומדים ומחכים לי.. אז קשה לי מנטלית לקנות מוצר חדש שאני לא בטוחה שלא יתנגש לי עם עניין השמנים..
    אז כרגע אני לא קונה בכלל מוצרים לניקוי הפנים.. ומסתבר שאגרתי לא מעט כאלה לאורך הזמן.. לא רק זה, אני מנסה לגמור כל מיני מוצרים נוספים שיש לי בבית ואני לא סובלת (אבל פולניה לגביהם ומתעקשת לסיים..) בקיצור, אני פולניה טובה סובלת וסובלת ואפילו לא בשקט! חחחח

  • קורין

    @מיטל
    אז חכי חכי לאחד הפוסטים הקרובים. אני עברתי לטיפוח בשמנים לפני איזה חודשיים. יש לא מעט שניסיתי, גם לפנים וגם לגוף. חייבת לציין שיש בשמנים משהו ממכר…..

  • מיטל

    ואו!!! טוב לדעת! 🙂 מתארת לעצמישיש בזה משהו ממכר וגם כייפי.
    ואני משערת שיש גם משהו ב"רוקחות" שהופך את העניין למעניין יותר ואישי יותר.

  • קורין

    @מיטל
    אני לא רוקחת כלום. את מכירה אותי, אני קונה מוכן 🙂
    (אפילו לדפט צלליות זה פרוייקט בפני עצמו אצלי…)

  • מיטל

    היו-טיוברית הזו רוקחת הכל. היא קונה שמנים. אני לא ממש מבינה לעומק, אבל יש שמנים מרוכזים שאסור לשים ככה על העור ויש סוג כזה של שמנים שאפשר למזג עם השמנים המרוכזים. ואז היא מערבבת לפי מה שהיא מחפשת. כלומר, אם היא רוצה משהו נגד אדמומיות היא משתמשת בשמן מסוג כזה, ואם, נגיד, לצלקות אקנה, אז משהו אחר. זה נראה לי מעניין לרכוש את השמנים האלה בנפרד ולהרכיב מהם, על פי התכונות שלהם, ומה שאני מחפשת בדיוק את מה שמתאים לי.

  • מיטל

    היא קונה בויטה-קוסט. לא חושבת שהכל שייך לחברה ספציפית…
    http://www.youtube.com/user/pinksofoxy?feature=g-user-u
    יש לה גם בלוג שהיא כותבת בו אך ורק על העניין של שימוש בשמנים.
    ואגב, יש לה גם קטע חדש יחסית לאחרונה שהיא מעיפה את כל מוצרי האיפור שהיא לא משתמשת בהם לאחרונה ומותר לה (לשנת 2013) לקנות רק (!) 10 מוצרי איפור. לא הייתי עומדת בזה חחח
    אבל אני מבינה אותה. יש לה המון מוצרים, וזאת הזדמנות לנצל מוצרים שהיא הספיקה כבר לשכוח מהם.
    אצלי, האוסף קטן יחסית, כי אני כל הזמן מעיפה דברים שאני לא רוצה. אז זה קצת אחרת.
    יום אחד אצלם את אוסף האיפור שלי ואני בטוחה שהתגובה של רוב האנשים תהיה – זהו? זה הכל? את רצינית? אז על מה את מברברת כל הזמן?
    חחחח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *