מוצרי איפור לעיניים

תמונה ליום: פלטת נייקד של אורבן דיקיי | Urban Decay Naked Palette (הגיע הזמן, לא?)

Urban Decay Naked Palette 1
Urban Decay Naked Palette 1

 

כן, כן. מסתבר שלא סקרתי את פלטת הנייקד של אורבן דיקיי בבלוג, אע"פ שרכשתי אותה מיד כשהיא יצאה לשוק (לפני שנתיים), בתקופת ההייפ המטורף סביבה. אפילו שידלתי לא מעט מכם לרכוש אותה ברגע שהיא חזרה למלאי :).
יש לי לא מעט פלטות להעלות לבלוג, וחלק מהן אני רוצה גם להשוות לפלטה הזו, אז אני מרגישה גם צורך מסויים לסקור אותה כמו שצריך ולא בדרך אגב.
אבל עדיין – זו תהיה סקירה קצרה, של הפרטים החשובים, תמונות וסווטשים של אחת הפלטות הכי שימושיות שלי ללא ספק.

את הפלטה הסווטשתי מחדש, אבל תמונה של הפלטה באריזה המקורית שלה מאוד ישנות, כי כבר אין לי את האריזה המקורית (בכל זאת, עברו שנתיים…).

אגב, בינתיים יצאה גם פלטת נייקד 2 שהחלטתי לא לרכוש כי יש בה הרבה גוונים דומים לנייקד 1, וגם פלטת נייקד בייסיק שמכילה פחות גוונים (6).

Urban Decay Naked Palette 1
פלטת הנייקד של אורבן דיקיי באריזה המקורית
Urban Decay Naked Palette 1
הפלטה הגיעה בתוך בסיס סגול (הגוון של הלוגו של אורבן דיקיי), גם הוא מקטיפה, כמו הפלטה.
Urban Decay Naked Palette 1
בצד האחורי הופיעו הגוונים של הצלליות והעפרונות (אני רכשתי בתקופה שהפלטה הזו הגיעה עם עפרונות. היום היא מגיעה עם מברשת עיניים במקום העפרונות)
Urban Decay Naked Palette 1
הצילום המקורי, לפני שהתחלתי להשתמש בה
Urban Decay Naked Palette 1
צילום נוכחי. היא לא נראית מאוד משומשת, אבל היא כן…

 

פלטת הנייקד של אורבן דיקיי מכילה 12 צלליות, רובן בגוונים נייטרליים ועוד 3-4 גוונים קצת יותר מיוחדים או דומיננטיים, אבל עדיין כאלו שיתאימו לכל גוון עור (ואני חושבת שזה גם סוד ההצלחה שלה).
הצלליות בגימורים משתנים. באופן טבעי יש גימורים שאני אוהבת יותר וכאלו שפחות, ויש יתרון לזה שאני סוקרת אותה דווקא עכשיו, כי יש גוונים שעם הזמן חיבבתי דווקא פחות.

הגוונים בפלטת הנייקד (1):
משמאל לימין לפי סדר הופעתם בפלטה ( אגב, הצלליות מסודרות משמאל לימין מהבהיר לכהה, פחות או יותר, והסדר הזה שמתקבע בראש מתגלה כמאוד שימושי כשתאפרים עם הפלטה):

Virgin – גימור סאטין (זה הגימור שאני הכי אוהבת בצלליות בפלטה הזו). הגוון הבהיר ביותר בפלטה – בז' בהיר שימרי, מתקבל מעט פרוסטי וקריר בסווטש ועל העין. משתמשת בצללית הזו בעיקר לזווית הפנימית של העין. היא לא מתאימה לעצם הגבה לדעתי, היא בולטת ושימרית מדי למטרה הזו.

Sin – גימור סאטין. צללית ורודה בהירה מאוד, גם היא פרוסטית וקרירה.

Naked – גימור מאט. (יש רק 2 צלליות בגימור מאט בפלטה הזו). מעין חום אפרפר. מתקבלת על העור קצת יותר כהה ממה שנראה בפלטה עצמה. מזכירה קצת את ה kid של מאק, אבל טיפה יותר חמימה ממנה.

Sidecar – גימור שימרי. צללית ברונזה שיש בה קצת נטיה לורוד. יש בה גם חלקיקי שימר כסופים קטנים, ולמרות שהם ממש קטנטנים יש להם נטייה להתפזר מתחת לעפעף באיפור ואחריו. אחת הצלליות הפחות מוצלחות בעיניי בפלטה הזו. ממליצה להשתמש בה עם מברשת לחה, ואני באופן אישי משתדלת להמנע ממנה (כשאני זוכרת. כשאני לא זוכרת אני נאלצת להסתובב עם חלקיקי שימר על הפנים כל היום…)

Buck – זו צללית המאט השניה בפלטה. צללית חומה די נייטרלית מבחינת תת הגוון. מאוד דומה ל Naked – המאט השניה בפלטה, אבל כהה ממנה ופחות אפרפרה.

Half Baked – גימור סאטיני. רכה בטירוף. צללית ברונזה מוזהבת, עם גימור מעט פרוסטי אבל חמים.

Smog – גימור סאטיני. צללית בגוון ברונזה חום, מבריקה ומהממת.

Darkhorse – צללית בגוון חום כהה קר עם שימר מוזהב. רכה ומהממת גם היא.

Toasted – צללית ורודה, מעט כהה יחסית, גימור שימרי.

Hustle – אחת הצלליות שאני הכי אוהבת בפלטה הזו. צללית פלאמית (שזיפית) עם יותר נטיה לחום מסגול. צללית יפהפייה.

Creep – צללית כחולה-שחורה עם שימר כסוף. היא גם אחת היפות (את כל הכהות בפלטה הזו אני אוהבת)

Gunmetal – צללית כחולה-אפורה-כסופה, עם חלקיקי שימר כסופים.

Urban Decay Naked Palette swatches
Urban Decay Naked Palette – סווטשים לפי סדר הופעתם בפלטה
Urban Decay Naked Palette swatches
עוד סווטשים

 

הפלטה שאני רכשתי הכילה 2 עפרונות עיניים מסדרת 24/7 המעולה, כאמור, ובקבוק מוקטן של הפריימר לצלליות של אורבן דיקיי. את העפרונות אסקור בנפרד.
הפלטות שהגיעו אחרי שהפלטה חזרה למלאי הכילו מברשות עיניים במקום את העפרונות האלו.

מעבר לשילוב הגוונים המאוד שימושי ומוצלח בעיניי, הצלליות עצמן נהדרות. מאוד פיגמנטיות, רכות מאוד למגע, במיוחד אלו בגימור סאטין, קלות להנחה ולטשטוש, ועמידות מאוד.

הפלטה עצמה מצופה מבחוץ בבד קטיפה חום, והגודל שלה קומפקטי יחסית לכמות הצלליות שיש בה (ולמרות שכל הצלליות שבה הן צלליות בגודל מלא. הן פשוט דחוסות בצורה מלבנית ולא עגולה כמו הצלליות הבודדות של אורבן דיקיי).

מידעון:
תכולה: 12 צלליות בגודל 1.5 גר' כל אחת, 2 עפרונות עיניים בגודל מלא (לפחות בזו שאני רכשתי. באלו שנמכרות עכשיו יש מברשת), פריימר לצלליות בגודל מוקטן.
מחיר: 36 פאונד (בסביבות 215 ש"ח), שזה מחיר מעולה.
כל צללית בודדת של אורבן דיקיי עולה 14 פאונד. 12 כאלו בחישוב מהיר נותנות מחיר של 170 פאונד (בסביבות 1000 ש"ח), ובפלטה הזו יש 12 צלליות בגודל מלא בחמישית מחיר. באמת שווה מבחינת מחיר.
מוצרי אורבן דיקיי ניתן לרכוש אונליין בלבד. לכל החנויות ששולחות אורבן דיקיי לארץ.
את הפלטה הזו ספציפית ניתן להשיג ב – HQhair, Lookfantastic, Beautybay. ממליצה לבדוק מבצעים בכל אחד מהאתרים ולראות איפה משתלם יותר בעמוד המבצעים אונליין.

תגובות

comments

23 Comments

  • ענתי

    כל הכבוד! נהנתי לקרוא בדיוק רציתי להזמין אחד תוכלי להעלות תמונות שלך עם HUSTLE ו CREEP

  • קורין

    @ענתי
    לא כרגע. יש לי בעיה עם צילומי פנים כרגע, הגוונים לא יוצאים נאמנים למציאות, זו הסיבה שאני לא מעלה איפורי צלליות עכשיו. מקווה שיפתר בקרוב…

  • מיטל

    כמו שכבר כתבתי איפשהו אתמול – בנתיים לא מאוד התרשמתי מהפלטה הזו. סוג של להיות עם ולהרגיש בלי. לא יודעת למה, בנתיים לא הצלחתי לעשות שום מראה באמת "נראה" עם הפלטה הזו (חוץ מכאשר הוספתי אייליינר ירוק ואז – לא נחשב! :P) אולי דעתי עוד תשתנה. אבל איכשהו חסר לי משהו מעניין בפלטה הזו. משהו באמת מספיק נוכח. הגוונים איכשהו כולם על אותו "פס" (חוץ מהכחולה בעצם). והאמת שהייתי מעדיפה, אם כבר צלליות נייטרליות יותר מאט ופחות שימר.
    אגב, הפלטה החדשה שלהם (זו עם ה 6 צלליות) נראית לי מה-זה מיותרת..

  • קורין

    @מיטל
    יש פה כמה גוונים דומיננטיים שאפשר ליצור איתם מראה מעושן או מודגש, אבל שוב אני אומר לך: את לא קהל היעד לפלטה הזו… 🙂
    לגבי הפלטה החדשה – היא מיותרת למי שיש כמויות של איפור כמונו. היא יכולה להתאים אולי למי שמתחילה לבנות אוסף (ועדיין הייתי ממליצה על הנייקד הזו ולא על הבייסיק לאחת כזו. הן פחות או יותר על אותן גוונים ובנייקד יש יותר מבחר)

  • קורין

    @ענתי
    נכון. שתיהן מעניינות בעיניי. הסמוקד מכילה הרבה גוונים כהים ומושחרים. היא מתאימה מאוד ליצירת מראה מעושן

  • גל (:

    היי קורין, כמה זמן לא הגבתי פה (:
    יש לציין שאני עדיין קוראת כל פוסט.. מה לעשות, מכורה.

    רציתי לשאול שאלה שלא כל כך קשורה בפוסט הזה, מקווה שזה בסדר.. (הצעה קטנה – אהבתי את הפינות החדשות בבלוג של המבצעים וכדומה, אולי כדי לך לפתוח גם פינה אחת לשאלות שלא יודעים באיזה פוסט לשאול) (:

    השאלה היא כזאת.. כרגע אני ממלאת גבות עם צללית של ביוטיקר. היא מפתיעה ברמות ומוציאה ביצועים טובים אבל לוקח לי המון זמן להתעסק איתה ואני ממש רוצה לעבור לעיפרון גבות. ניסיתי המון סוגים שונים ועוד לא מצאתי עיפרון גבות שנראה טבעי ועם מבחר של צבעים (לקרליין שכמעט התאים לי אבל הוא קשה מידי ואדום מידי).
    הבעיה היא שאני לא מנסה מוצרים שנוסו על בעלי חיים אז אני לא יכולה לקנות מחברות שונות וגם לא ממאק (כן אני יודעת שהם מתיימרים להיות crualty free אבל זה לגמרי לא עוזר שהם של אסתי לאודר שכן מבצעת..).

    אני ממש רוצה לנסות את הBrow Wiz המהולל של אנסטסיה אבל אני לא מוצאת אתרים שכדאי לקנות מהם את המוצר או אתרים שמוכרים במחיר הוגן (עברתי גם על מתחם השופינג ב'חנויות אונליין על פי מותגים' ואין שם את המותג.. יהיה מדהים אם תוסיפי). אחרי שעתיים של חיפוש באינטרנט ואיתו ביאוס קל (על מי אני עובדת, ביאוס קשה) החלטתי שאולי יש לזה עוד סיכוי ואני יכולה לפנות אלייך ואולי תוכלי לעזור לי עם הנסיון שיש לך במציאת מוצרים באינטרנט.

    דרך אגב, ניסית את המוצר ? הופתעתי שלא שמעתי אותך אף פעם מדברת עליו כי הוא כל כך מהולל..

    המון תודה anyway !

    גל (:

  • Shiri

    אני ממש אוהבת את הפלטה הזו! מושלמת למראות ליום יום וגם למראות מודגשים קצת יותר. ממש חבל שהפסיקו להוציא אותה עם העיפרון הדו צדדי, הוא נראה הרבה יותר שימושי מהמברשות שלהם (לא שקיבלתי אף אחד מהם – הפלטה שלי הגיעה (ישירות מהחברה דרך אגב) עם מקום ריק…)

  • קורין

    @גל (:
    קודם כל תודה בובה, ואת תמיד יכולה לשאול, בכל פוסט, גם אם זה לא נראה לך קשור.
    גם אני לא מצאתי איפה רוכשים אונליין את המוצרים של אנסטסיה. יש אותם בספורה, אבל הם לא שולחים לארץ. אם יש לך כתובת בארה"ב או שאת מכירה מישהו שנוסע ממליצה לך לבקש מהם. זו הדרך היחידה.

  • קורין

    @Shiri
    אני בשוק שהחלק הזה בפלטה היה ריק אצלך! באסה… אבל הפלטה שווה בהחלט גם בלי התוספות

  • IritA

    פוסט בדיוק בזמן ! אחרי שנמנעתי מרכישת פלטות גדולות גם אני "נשברתי"והזמנתי אותה לאחרונה..
    ואני שמחה כי היא ממש מתוקה וקומפקטית יחסית לאיך שדמיינתי אותה לפי תמונות שונות שראיתי בבלוגים ויש בה המון גוונים יפים ושימושיים. בינתיים כמעט ולא יצא לי להשתמש בה או במברשת שהגיעה איתה..והייתי מעדיפה לקבל את עפרונות העיניים.. 🙂 אבל בכל מקרה מגניב שמגיע איתה גם הפריימר שלהם שעוד לא יצא לי להתנסות בו.

  • קורין

    @IritA
    ראיתי בתמונות שלך שהיא הגיעה 🙂
    הפריימר שלהם גם מצויין, ואני בטוחה שתהני ממנה.
    מחכה לפוסט שלך עליה 🙂

  • אורית

    אפשר לקנות את הפלטה הזו בארץ?
    ואם לא, אז איפה אפשר להזמין אותה??

    אשמח לתשובה,
    תודה מראש ואחלה סיקור! 🙂

  • אוראל

    @קורין , איך הפריימר שבא עם הצלליות? ניסית אותו? יש עליו ביקורות טובות?

  • אלה

    קורין -את אחת ויחידה!! כל כך הרבה אני לומדת ממך וכל כך נהנית מהבלוג שלך. את נהדרת!!

    רכשתי את הפלטה ואז גיליתי שאורבן דיקיי שייכים ללוריאל פריז והם עשו ניסויים בבעלי חיים (לא יודעת אם עדיין עושים אבל עצם זה שכבר עשו זה מספיק), מה שאומר שאורבן דיקיי מחוץ לתחום בשבילי.

  • קורין

    @אלה
    תודה רבה יקירה, וחבל, אבל יש הרבה מותגים שווים היום שלא עושים ניסויים בבע"ח, גם ישראלים, כך שתמיד ניתן למצוא תחליפים, כמעט להכל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *