הסרת איפור וניקוי

לנקות במרץ: פילינגים וניקוי עמוק

my current exfoliators
נבחרת הפילינגים הנוכחית שלי

אחרי שכתבתי על מוצרים להסרה מהירה של איפור, ועל סבוני ניקוי ומי פנים, הגיע השלב למוצרים לניקוי קצת יותר אינטנסיבי או עמוק – פילינגים.

במהלך החודשים האחרונים ניסיתי המון פילינגים, חלק מהם עברו כמעט מיד הלאה – מוצרים שאני לא מרוצה מהם אחרי שימוש או שניים אני מיד מעבירה הלאה, לא מאמינה בצבירה של מוצרים שנשארים ללא שימוש.

אבל עדיין בסופו של דבר התגבשה אצלי נבחרת פילינגים לא קטנה, של כאלו שכן הייתי מרוצה מהם ואהבתי אותם, והחלטתי לרכז את כולם בפוסט אחד.
אני מקדימה ואומרת שאני אוהבת את כל הפילינגים בפוסט הזה, וכולם מומלצים בעיניי (אחרת הם לא היו נשארים אצלי…), כך שתשתדלו למצוא בסקירה של כל אחד מהם את התכונה או האלמנט שידבר אליכם יותר ממוצרים אחרים, כדי להחליט איזה פילינג לרכוש או לנסות.

חילקתי את הפוסט לשניים – פילינגים שמתאימים לשימוש יומיומי, ופילינגים תקופתיים – שמתאימים לשימוש פעם או פעמיים בשבוע, לפי התחושה ולפי הצורך.
החלוקה הזו היא כמובן חלוקה שלי ובהתאמה לעור שלי ולהרגלי הניקוי שלי. בפילינגים שאני מגדירה יומיומיים אפשר להשתמש אחת לשבוע כמובן.
יותר מזה – אם נתתי לפילינג טייטל יומיומי, זה לא בהכרח אומר שאני משתמשת בו כל יום, או שאני משתמשת בפילינג בכלל כל יום. זה משתנה, וכמו שציינתי בפוסטים קודמים, אני קשובה לעור ומשתדלת לחוש מה יעשה לו טוב בכל יום נתון.

יש 2 אפשרויות שימוש בפילינגים באופן כללי:
הראשונה: לעסות איתם את הפנים, כמו שנהוג בדר"כ עם פילינגים, ולשטוף מיד.
הדרך השניה: בתור מסיכת פילינג – לעסות את החומר לתוך העור, להשאיר אותו על העור לכמה דקות, ואז לשטוף' או שוב לעסות ואז להסיר.
ברוב הפילינגים אפשר להשתמש בשתי הדרכים. לפעמים זה מצויין על האריזה ולפעמים לא, אבל זה אפשרי.
בדרך הראשונה אבחר בדר"כ בפילינגים יומיים, בדרך השניה אבחר לפילינגים תקופתיים.


פילינגים לשימוש יומיומי:

אני מאוד אוהבת את העור שלי אחרי פילינג. יש בו זוהר וניקיון שמוצרי ניקוי כמו סבון פנים לא מסוגלים להשיג, והתחושה הזו ממכרת.
בגלל שאני בדר"כ עושה פילינג יותר מפעם בשבוע, היה חשוב לי שהפילינגים האלו שאני מגדירה אותם יומיומיים יהיו מאוד עדינים ולא אגרסיביים, שיכילו רכיבי לחות מסויימים ושיהיו כאלו שלא מייבשים את העור.
יש הרבה מאוד פילינגים (האמת שרוב הפילנגים כאן) שלפני השימוש הראשון בהם, רק ממבט במרקם, החלטתי שהם לא מתאימים לשימוש יומיומי, ושאשאיר אותם לשגרה השבועית, אבל בסופו של דבר התבררו כעדינים מאוד ומתאימים לשימוש תכוף יותר, ונכנסו לפילינגים היומיים כאן.

החלטתי להציג את הפילינגים כאן מהזול ביותר ליקר ביותר (ומבלי להתייחס לתכולה, אז שימו לב שיש אריזות גדולות יותר או פחות), מאחר ואני יודעת שעניין המחיר הוא אחד השיקולים החשובים אצל כולכם, וגם כדי שלא תשתמע מסדר ההופעה של הפילינגים כאן העדפה למוצר כזה או אחר:


פילינג דבש ושיבולת שועל של קווין הלן:

הזכרתי אותו בעבר בפוסט לראש השנה, בגלל רכיב הדבש שבו.
הפילינג של קווין הלן מגיע באריזת שפורפרת פלסטיק לחיצה שאני מאוד אוהבת לפילינגים, ועם פקק מתברג.
הכמות עצמה עצומה ביחס לפילינגים אחרים ויכולה לדעתי להספיק לכמה חודשים טובים.
יש לו צבע בז' אפרפר והגרגרים בתוכו כהים, מה שעושה קונוטציה לפילינגים מבוססי חימר. גרגירי הפילינג בתוך החומר מאוד קטנים ודקים, יש להם מעט תחושה של חול כשמבודדים אותם מהקרם-ג'ל שבתוכו הם יושבים.
בדר"כ פילינגים שלגרגרים שלהם יש ממש תחושה של גרגרים או של חול מרתיעים אותי. כשלגרגרים יש תחושה דומיננטית יש גם חשש שהם ישרטו את העור תוך כדי פעולת הפילינג, ואז אני מייעדת אותם לשימוש תקופתי ולא יומיומי (במידה ואני אכן מרוצה מהתוצאה ושאני באמת מרגישה שהם לא שורטים את העור).
במקרה של הפילינג הזה, אע"פ שלגרגרים יש את התחושה החולית הזו, הם יושבים בתוך חומר קרמי סמיך שנותן אפקט מרכך מאוד. אני חושבת שזה בזכות מרכיב הדבש שיש כאן (ובמרכיבים ראיתי גם גליצרין שאמור לרכך ועוד רכיבים), והשילוב של הגרגרים האלו עם התערובת המרככת שהם נמצאים בתוכה נותנת תחושה של ניקוי טוב, ממש לא אגרסיבי, הגרגרים כמעט ולא מורגשים על הפנים, כי המרקם הקרמי דומינטי יותר מהם.
העור מרגיש מאוד נקי ורך אחריהם, ויש תחושה מטפחת של העור. לחלוטין מתאים לשימוש יומיומי.

מידעון:
תכולה: 170 גרם. מחיר: 12-13 ש"ח
נרכש ב iHerb, ויש שם פילינגים נוספים. לכל מוצרי קווין הלן באייהרב (בהזמנה ראשונה התשמשו בקוד UMU627 וקבלו 10$ הנחה בקניה מעל 40$ או 5$ הנחה בפחות מזה. בקניה מעל 40$ המשלוח חינם עד סוף החודש. בפחות מזה – משלוח בסביבות 4-6$)
ניתן להשיג אותו גם ב – Vitacost (שם המוצר זול יותר אבל המשלוח יקר יותר – 8$, אז תעשו את החישובים שלכם. הרשמו בלינק הזה כדי לקבל 10$ הנחה בהזמנה ראשונה).

Queen Helene scrub
פילינג דבש ושיבולת שועל של קווין הלן
Queen Helene scrub
Queen Helene scrub
Queen Helene scrub
פילינג של קווין הלן


פילינג של לבידו מסדרת רימונים הדרים:

לבידו הוא מותג ישראלי (קליק לאתר שלהם) שהמוצרים שלו מבוססים בעיקר על רכיבים טבעיים. קרם הפילינג הזה מבוסס, למשל, על 99.3% רכיבים טבעיים.
עוד לא סקרתי את מוצרי הטיפוח של המותג, אבל אני חייבת פה לציין באזכור קטן שהמוצרים של המותג הזה היו היחידים שיכולתי להשתמש בהם בתקופת הפריחה שסיפרתי לכם עליה בפוסט על המייקאפ של גרלן. כל מוצרי הטיפח האחרים שהיו לי בזמנו פשוט צרבו לי את העור.
זה אזכור קטן שהייתי חייבת ואכתוב עליהם בקרוב.

גם הפילינג של לבידו מגיע בשפורפרת פלסטיק לחיצה, עם מכסה לחיצה. מאוד נוחה לשימוש.
כמו בפילינג של קווין הלן, גם כאן חששתי לראשונה מהגוון של החומר ומהגרגרים הכהים יחסית, כי הזכיר לי קצת מוצרי חימר, שאמנם מנקים היטב, אבל לי מייבשים קצת את העור.
כשקראתי קצת על הפילינג הזה הבנתי שמקור הגוון של הגרגרים הוא בעצם מקליפת הרימון שמהם הם עשויים.
תערובת החומרים בפילינג הזה מרגישה על העור, בסופו של דבר, כמכילה שמנים או רכיבים מרככים אחרים, והצצה במרכיבים אכן מגלה שיש כאן חמאת שיאה, שעוות דבורים, והמון סוגים של תמציות שמנים כמו שמני ענבים, שמן מקדמיה, שמן חיטה, שמן לבנדר, ויטמין E וכו' (פשוט הציצו בתמונה של רשימת הרכיבים).

הוא פשוט נהדר לשימוש יומיומי. לא שורט את העור, כבר תוך כדי השימוש אפשר להרגיש את הרכות החלקה של המרקם, למרות הגרגרים, שכמעט ולא מורגשים על העור. גם זה פילינג מצויין בעיניי.
החסרון היחיד שלו בעיניי זה הגוון שלו, שעושה לי אסוציאציות לדברים לא כ"כ נעימים. בכל פעם שאני משתמשת בו אני צריכה לעצור לרגע ולהגיד לעצמי "זה רק פילינג, וזה פילינג מצויין". זה עובד, כי אני באמת אוהבת אותו.

מידעון:
תכולה: 50 מ"ל מחיר: 120 ש"ח
ניתן לרכוש אונליין באתר של לבידו

Lavido Exfoliating cream
פילינג של לבידו
Lavido Exfoliating cream
פילינג של לבידו
פילינג של לבידו
פילינג של לבידו – רשימת הרכיבים

 

פילינג של לאוקסטין מסדרת האנג'ליקה:
סדרת האנג'ליקה של ל'אוקסיטן, המבוססת על שמן אתרי המופק מצמח האנג'ליקה, מיועדת להגברת הלחות והזוהר בעור, אע"פ שאני, בתור מישהי שהעור שלה מעורב-יבש או שיש לו נטיה ליובש, חושבת שהלחות של הסדרה הזו לא מספיקה לעור יבש (ממליצה על סדרת השיאה לעור יבש, אם כבר הזכרתי את הסוגיה הזו).
ניסיתי מוצרים נוספים בסדרת האנג'ליקה והרגשתי שהם לא מספקים לי את הלחות שאני צריכה ואני חושבת שהיא מתאימה יותר לעור רגיל.
הפילינג הזה, לעומת זאת, מדהים, וזה המוצר היחיד בסדרה שממש ממש אהבתי והרגשתי שמתאים לעור שלי.

מגיע גם הוא באריזת שפורפרת שקופה עם מכסה הברגה כסוף (מאוד אופייני לל'אוקסיטן).
הגוון של הפילינג מעט ירקרק. יש שני סוגי גרגרים – גדולים-רכים-וגמישים, וגרגרים קטנים שהם כמו גרגרי חול. הגרגרים הגדולים לא מתפוצצים במהלך השפשוף על העור, הם נשארים כאלו גדולים, ורק ממש עכשיו, כשקראתי באתר של ל'אוקסיטן, גליתי שאלו בעצם כדוריות קטנות עשויות מגומי טבעי. מגניב לגמרי.

שני סוגי הגרגרים מונחים בתור מרקם ג'לי מעט שומני, או שנותן תחושה שיש בו שמנים, ואכן יש בו – שמן ותמצית שמן משורש האנג'ליקה, שמן מזרעי חמניות, ושמנים נוספים. זה לא אומר שהוא טבעי לחלוטין. יש ברשימת הרכיבים גם רכיבים אחרים, אבל יש בו תמציות טבעיות, שלחלוטין באות לידי ביטוי בתחושה.

העבודה עם הפילינג הזה על העור מאוד קלה, הוא פשוט מחליק על העור, התערובת השומנית נותנת מעין בסיס מטפח לעבודת הניקוי, והתחושה לאחר מכן מדהימה.

אני מאוד אוהבת לאחרונה מוצרים מבוססי שמנים (אכתוב גם על זה פוסט בקרוב) ובאמת אפשר להרגיש בו את האלמנט הזה.
אחד הפילינגים הטובים בפוסט הזה (למרות שבאמת כולם טובים).

מידעון:
תכולה: 75 מ"ל מחיר: 130 ש"ח
להשיג בחנויות לאוקסיטן ברחבי הארץ, או אונליין באתר הישראלי של לאוקסיטן או בחנויות שיש בהן מוצרי לאוקסיטן באינטרנט. ממליצה פשוט לעשות השוואת מחירים.

Loocitane exfoliating gel
פילינג אנג'ליקה של ל'אוקסיטן
Loocitane exfoliating gel
פילינג אנג'ליקה של ל'אוקסיטן
Loocitane exfoliating gel
פילינג אנג'ליקה של ל'אוקסיטן
Loocitane exfoliating gel
פילינג אנג'ליקה של ל'אוקסיטן – רשימת הרכיבים

 

פילינג 7 ימים של קליניק:
Clinique 7 Day Scrub Cream  – פילינג יומי של קליניק שהופיע לאחרונה ברשימה של המגזין אלור – 50 מוצרי הקוסמטיקה שחייבים לרכוש.
מגיע בשפורפרת לחיצה בגוון הירוק האופייני של קליניק, עם מכסה בעל סגירה לחיצה.

במבט ראשון הפילינג הזה נראה כמו קרם ניקוי או ג'ל ניקוי ולא פילינג. הגרגרים שבו לא בולטים לעין, וניתן להרגיש אותם רק כשממש מעסים את הקרם-ג'ל הזה לתוך עור. עדיין – ההרגשה שלהם היא בעיקר על האצבעות המעסות ולא על הפנים. אין תחושה של ממש חלקיקי גרגרים שעלולים לשרוט את העור.
קרם-הג'ל עצמו קריר מאוד, רך ומעט חמאתי, ומנקה את העור היטב מבלי לתת לו תחושה מתוחה או יבשה.

מידעון:
תכולה: 100 מ"ל מחיר: אני חושבת שבסביבות 180 ש"ח לפני הנחות.
גם כאן ממליצה לעשות השוואות מחירים ולבדוק גם חנויות שמוכרות מוצרי קליניק באינטרנט.

Clinique 7 Day Scrub Cream
Clinique 7 Day Scrub Cream
Clinique 7 Day Scrub Cream
Clinique 7 Day Scrub Cream – רשימת הרכיבים
Clinique 7 Day Scrub Cream
פילינג 7 ימים של קליניק
Clinique 7 Day Scrub Cream
פילינג של קליניק


פילינג של דקלאור מסדרת לייף רדיאנס

דקלאור הוא עוד מותג שנכנס ככה לאט לאט לשגרת הטיפוח והניקוי שלי בזכות שמני הטיפוח שיש במוצרים שלו.
יש לא מעט סדרות של המותג שניסיתי, בעיקר באמצעות קיטים מסדרות שונות שרכשתי כדי לבדוק מה העור שלי הכי אוהב (כמו ערכת ההתנסות מסדרת ההידרה פלורל שסקרתי לא מזמן ושנמכרת עכשיו בסופר פארם במחיר ממש שווה. רוב הערכות שאני רכשתי עלו לי יותר…).
הפילינג הזה הוא מסדרת לייף רדיאנס – Life Radiance, שהושקה ממש בשנה האחרונה, ומיועדת להענקת מראה רענן, חיוני וזוהר.

גם הפילינג הזה מגיע באריזת שפורפרת עם מכסה מתברג. כל האריזה בצבע הצהוב האופייני לדקלאור.
מיד כשמוציאים חומר מהשפורפרת ניתן להבחין במרקם הג'ל השקוף של הפילינג, ובשני סוגי גרגרים – שחורים קטנים ולבנים מעט גדולים יותר ודמויי מלח. בפועל, מהמידע שמופיע על האריזה, גיליתי שיש בקרם הזה 3 סוגי גרגרים, כשלכל סוג יש תפקיד בתהליך הניקוי:
סיבי לופה מצרית – גרגרים טבעיים המיועדים להסרה של תאי עור מתים.
זרעי צמחים והל ממדגסקר (אגב – עיקר הפיתוח וגידולי הצמחים של דקלאור לצורך התמציות נעשה במדגסקר) – להחייאה והשבת הזוהר לעור.
תמציות חוחובה – מותירים את העור רך ונינוח.
חוץ מהרכיבים האלו אפשר לראות ברשימת הרכיבים תמציות שמנים נוספות.

התחושה היא שהג'ל הזה מחליק בקלות על העור. ניתן להרגיש שהגרגרים עובדים, אבל המרקם הג'לי-שומני שהם יושבים בתוכו מרגיש ממש כאילו מעסים שמן לתוך העור (והאמת שיש לזה גם ריח כזה של תמצית ארומטית כלשהי, מאוד מוכרת לי, אבל אני לא יכולה לשים את האצבע איזו).
פילינג נהדר. אני לגמרי משוחדת כי כל מה שמכיל שמנים לחלוטין עושה לי את זה לאחרונה. העור מרגיש באמת רענן אחרי השימוש בפילינג ורך בטירוף.

מידעון:
תכולה: 50 מ"ל. מחיר: 274 ש"ח לפני הנחות (וממליצה לעשות השוואת מחירים ולעקוב אחרי מבצעים מקומיים ומבצעים אונליין כדי לאתר הנחות רלוונטיות, וכמובן שאפשר לבדוק בחנויות לרכישת מוצרי דקלאור באינטרנט)

Decleor Life Radiance scrub
Decleor Life Radiance scrub
Decleor Life Radiance scrub
פילינג של דקלאור
Decleor Life Radiance scrub
פילינג של דקלאור
Decleor Life Radiance scrub
פילינג של דקלאור – רשימת הרכיבים

 

חוץ מהפילינגים הנ"ל יש בקטגוריה הזו גם את פילינג האורז של דרמלוג'יקה שסקרתי בהרחבה בעבר, ולא אחזור על הסקירה שלו, והוא נהדר.

 

פילינגים לשימוש תקופתי:
הקטגוריה הזו היא כל הפילינגים שמיועדים אצלי לשימוש תקופתי של אחת לשבוע או כשאני מרגישה צורך למשהו טיפה יותר מהאחרים (זה לא קורה הרבה למען האמת, כי הפילינגים הנ"ל די מספיקים לי, ולכן יוצא שאני משתמשת בפילינגים האלו סתם כי מתחשק לי, ללא קשר לצורך של העור…).

 

פילינג של אסתי לאודר
הפילינג הכי ותיק בחבורה הוא הפילינג של אסתי לאודר מסדרת פרפקטלי קלין שאני מאוד אוהבת (סקרתי בעבר את סבון הפנים ומי הפנים מהסדרה הזו), והאמת היא שהוא ממש לקראת סיום.
מגיע גם הוא בשפורפרת לחיצה ומכסה הברגה מוזהב.

יש לו מרקם שמזכיר מאוד את מרקם הפילינג של קליניק למעלה, אבל הקרמיות של המרקם סמיכה יותר מהקליניק, ופחות ג'לית.
הגרגרים שבו גם הם קטנטנים ועדינים יחסית, ובעבר הוא היה אצלי בקטגוריית הפילינגים היומיים, והיה נהדר עבורי.
הוא החליף תפקיד כשהעור שלי השתנה והתחיל לנטות ליבש או מעורב יבש, והרגשתי שהוא פחות מתאים לי מפילינגים אחרים לשימוש יומיומי.
אי לכך עברתי להשתמש בו על בסיס תקופתי, בתור מסיכת פילינג – מורחת אותו על הפנים, משאירה אותו 2-3 דקות עד שהמרקם מתייבש מעט ומסמיך, ואז מסירה עם מים. כל התהליך הזה קורה תוך כדי המקלחת.

מידעון:
תכולה: 75 מ"ל מחיר: 220 ש"ח לפני הנחות, או אונליין בחנויות שמוכרות מוצרי אסתי לאודר באינטרנט.

Estee Lauder Exfoliator
Estee Lauder Exfoliator
Estee Lauder Exfoliator
פילינג של אסתי לאודר
Estee Lauder Exfoliator
פילינג של אסתי לאודר – רשימת הרכיבים

 

פילינג בשלושה שלבים של פיטר תומס רוט – Peter Thomas Roth clinical peel & reveal dermal resurfacer 
הפילינג הזה לא שלי, הוא של אחותי, ונלקח בהשאלה כדי לנסות אותו. אחותי משתמשת בהרבה מוצרי טיפוח של המותג פיטר תומאס רוט, ובעקבותיה גם אני רכשתי כמה מוצרים שיעלו לבלוג כשיגיע זמנם… זה אחד היתרונות שלי עם המותג הזה: היא קונה, אני מנסה ואז מחליטה אם לקנות לעצמי 🙂

בפילינג הזה צריך להשתמש בתור מסיכת פילינג. ההמלצה על האריזה היא לעסות איתו את העור במשך דקה עם מעט מים, אח"כ להשאיר אותו על העור בין 3-7 דקות, ואז לשטוף.

ש לו מרקם ג'לי, סמיך יחסית בזכות הגרגרים הדקים והצפופים שיש בו. הג'ל עצמו לחותי יחסית והגרגרים לא שורטים את העור.
אני לא חושבת שאני מגיעה איתו ל-7 דקות, אני בדר"כ שוטפת את הפנים אחרי 2-3 דקות. הוא לא מתייבש לחלוטין אבל יש תחושה שחלק מהג'ל מתנדף ונשארת עיסה גרגרית, שאותה אני שוטפת ולא מעסה שוב, כי היא יבשה יחסית והגרגרים עלולים לשרוט את הפנים.
הוא בהחלט עושה את העבודה. אין בו ייחוד על פני פילינגים דומים אחרים (כמו למשל השמנים שציינתי באחרים, או מרקם יוצא דופן), אבל הוא בהחלט מותיר את העור נקי וקריר.

מידעון:
תכולה: 100 מ"ל. מחיר: אני חושבת שבארץ הוא נמכר בסביבות 300 ש"ח (באתר העולמי של פיטר תומס רוט הוא עולה 240 ש"ח). אפשר להשיג אותו אונליין בכמה וכמה חנויות, ושם זול יותר (את המוצרים שאני רכשתי בהמלצת אחותי רכשתי אונליין בשליש מחיר ממה שהיא שילמה). אכין רשימה כזו בקרוב.

Peter Thomas Roth clinical peel & reveal dermal resurfacer
Peter Thomas Roth clinical peel & reveal dermal resurfacer
Peter Thomas Roth clinical peel & reveal dermal resurfacer
מסיכת פילינג ב-3 שלבים של פיטר תומס רוט
Peter Thomas Roth clinical peel & reveal dermal resurfacer
פילינג של פיטר תומס רוט
Peter Thomas Roth clinical peel & reveal dermal resurfacer
מסכת פילינג של פיטר תומס רוט

 

מסיכת פילינג בוץ של גלאם גלואו – Glam Glow  tingling & exfoliating mud mask
על המסיכה הזו "עליתי" בגלל כל המיילים השיווקיים שהיא הופיעה בהם בשנה – שנתיים האחרונות מאתרי קניות אונליין. בהתחלה התעלמתי, אבל אז הטקסט באחד המיילים תפס לי את העין והחלטתי לבדוק סקירות.
קראתי המון סקירות של המוצר הזה, וכולן היו חיוביות בטירוף. לא זוכרת שהיתה אפילו סקירה אחת שלילית שקראתי או אפילו אנמית. כולן היו חיוביות מתלהבות, אז החלטתי לרכוש אותה לנסות.
המחיר שלה היה יקר (300 ש"ח) מכדי שאני אשלם את "מחיר השיעור" כדי לבדוק אם אני אוהבת אותה או לא. בדר"כ אחרי סקירות טובות כאלו, סביר להניח שהייתי רוכשת במחיר כזה, אבל בבסיס שלי אני לא אוהבת מסיכות שצריך לשבת איתן הרבה זמן, וגם פחות אוהבת מסיכות בוץ, כך שקצת נרתעתי.

המשכתי לעקוב אחרי מבצעים עבור המוצר הזה, ואז נתקלתי במסיכה כזו בחצי מהכמות ובחצי מחיר (באסוס, אין אותה כבר שם) ורכשתי אותה.

יש לה מרקם בוצי אופייני למסיכות חימר, עם גרגרים דקים דמויי חול וממש חתיכות ירק. בהתחלה חשבתי שאלו אצות, אבל בבדיקה ברשימת הרכיבים התברר שאלו עלים של תה ירוק (מרכיבים נוספים: אפר וולקני מינרלי, סלע ווקלני, חימר ים צרפתי, שמן תה ירוק, תמצית ענבים, שמן לבנדר ועוד).

היא מתייבשת בשניות אבל מומלץ להשאיר אותה למשך 5-10 דקות (בתרגום ל"קורינית מדוברת": 2-3 דקות. אין לי סבלנות ליותר מזה. רק בשימוש הראשון איתה השארתי אותה ל-10 דקות לטובת הסקירה). היא מסמיכה מעט כשהיא מתייבשת, ובאיזורים מסויימים מתקשה לכדי חימר, ומקבלת גוון לבן, אבל לא מותחת את העור ברמה שאי אפשר לדבר או לחייך, וזה הייחוד שלה בעיניי על פני מסיכות חימר אחרות.

אני לא משתמשת בה לעיתים קרובות. היא הפכה להיות מסיכת הניקוי שלי לפני ארועים חשובים (פשוט בגלל שהכמות שיש לי בה קטנה ביחס לפילינגים אחרים שממלאים עבורי את הפונקציונליות שאני צריכה).
היא מנקה את העור, מבהירה אותו מעט ומשאירה אותו רך ומוכן לכל טיפוח שאני שמה לאחר מכן.

מידעון:
תכולה: 15 מ"ל באריזה הקטנה. 30 מ"ל בגדולה.
מחיר: לא מצאתי את הקטנה באף אחד מהאתרים שמחזיקים את המותג גלאם גלואו, רק את הגדולה. הגדולה עולה 50 פאונד.

Glam Glow Mud Mask
Glam Glow Mud Mask
Glam Glow Mud Mask
מסיכת פילינג בוץ של גלאם גלואו
Glam Glow Mud Mask
מסיכת פילינג גלאם גלואו – רשימת הרכיבים

 

פילינג עדין של סיסלי פריז – Sisley Creme Gommante
פילינג עדין מאוד של סיסלי, שבניגוד למרבית המוצרים בפוסט הזה, מגיע בצנצנת ולא בשפורפרת (רק הגלאם גלואו מגיע בפורמט הזה).
הצנצנת עשויה זכוכית חלבית כבדה, עם מכסה מתברג. זה פורמט שאני פחות אוהבת למוצרי פילינג, שנמצאים אצלי בתוך המקלחת עצמה ועלולים לצבור מים (כמו מסיכות לשיער או סבוני גוף בצנצנת – פותחים, לוקחים חומר מהמיכל ומשתמשים בו בזמן שהמיכל נשאר פתוח, כי הידיים תפוסות, ובעצם נשאר חשוף למים).

במגע ראשון הפילינג הזה לא נראה לי עדין דווקא, שוב – בגלל הגרגרים הדקים בעלי התחושה החולית, אבל גרגרי הפילינג האלו נמצאים בתוך מרקם קרמי, לא מאוד עדין למגע, אבל סופר רך על הפנים.

אני משתמשת בו באחד משני אופנים:
בשימוש שלו כפילינג יומי (והוא מתאים לזה כי יש בו הרבה לחות ותחושה של תמציות שמנים (ברשימת הרכיבים ראיתי רק שמן קמומיל בקטגוריה הזו, אבל כנראה שהוא דומיננטי): בשימוש כזה החומר הקרמי שבתוכו יושבים גרגרי הפילינג מפריש תמצית שומנית כלשהי (כנראה הקמומיל), והגרגרים האלו מרגישים כאילו הם משייטים בתוכה. הכי לא צפוי לאור התחושה הראשונית של המרקם, אבל מפתיע ונהדר! באופן הזה הפילינג הזה יכול להתאים גם לשימוש יומיומי.

בתור מסיכת פילינג, אבל קצרה: למרוח שכבה אחידה מהחומר על כל הפנים, כמו מסיכה, ל-2 דקות בלבד, עד שהמרקם מתייבש, ואז לקלף אותה בעדינות מהעור. העובדה שמספיק לה ממש 2-3 דקות להתייבש עושה אותה מאוד מתאימה עבורי. אני לא אחת שיושבת עם מסיכות רבע שעה מול הטלויזיה, והמסיכות שמתאימות לי הן כאלו שלפני שאני מתחילה להתקלח אני מורחת אותן, ואז נכנסת להתקלח (לא שוטפת את הראש בשלב הזה), מסתבנת, ואז מסירה אותן.
בניגוד למסיכות ניקוי אחרות היא לא מתקשה לחלוטין, אלא מקבלת מרקם מעט משחתי או חמאתי סמיך, והעור נראה נהדר אח"כ. נקי, קורן וגם מעט בהיר יותר (לא מבחינת פיגמנטציה, אלא מעין ניקיון מבהיר. כשמשתמשים בה בתור מסיכה – העור רך ועם זאת מתוח לאחר מכן. לא מתיחה של יובש אלא מתוח ורך (מקווה שאני מצליחה להעביר את התחושה הזו. זה עובד גם אם מנסים על היד. נסו בפעם הבאה שתהיו בפארם…)

מידעון:
תכולה: 45 מ"ל מחיר: 465 ש"ח, בנקודות המכירה של סיסלי ברחבי הארץ. זו מסיכת פילינג לא זולה, אבל מאוד מפנקת, וממליצה לעקוב אחרי מבצעים למי שמתעניינת.

Sisley Creme Gommante
Sisley Creme Gommante
Sisley Creme Gommante
פילינג של סיסלי
Sisley Scrub
פילינג של סיסלי – רשימת הרכיבים

 

ולסיום – מדבקות אף של Life
המדבקות האלו לניקוי הנקבוביות על גבי האף והוצאת השחורים מאוד נפוצות כיום. עד לפני כמה שנים היה רק מותג אחד בארץ למדבקות האלו ומחיר חבילה היה בסביבות 50 ש"ח.
את המדבקות לאף של לייף רכשתי ב-12 ש"ח באחת ההזדמנויות, והן עושות את העבודה.
ראיתי גם המלצות בבלוגים שונים בארץ על המדבקות האלו של ביוטי קר.
למען האמת – אני חושבת שגם מסקינגטייפ היה עושה את העבודה במקרה הזה (וזו בהחלט לא המלצה!!!, אלא הגזמה בדיבור כדי להבהיר נקודה).
דרך הפעולה של המדבקות האלו היא כזו: המדבקות נצמדות בלחץ לאיזור האף, באמצעות ליחוח של האיזור עם מים. נותנים להן להתייבש, ואז מסירים אותן בעדינות.
הפעולה הזו תמיד מזכירה לי פעולה של שעווה להסרת שיער. יש הצמדות של המדבקה לנקבוביות, והמשיכה אמורה להוציא החוצה את הלכלוך שיש בתוכן ו/או שחורים. וזה באמת עובד. מדי פעם לעשות ניקוי כזה זה נחמד.

מידעון:
תכולה: 10 מדבקות. מחיר: 37 ש"ח, אבל אני תמיד רוכשת אותן בסביבות 12-13 ש"ח.

Life Pore Cleansing Strips
Life Pore Cleansing Strips
Life Pore Cleansing Strips
Life Pore Cleansing Strips – רשימת הרכיבים
Life Pore Cleansing Strips
מדבקות ניקוי של לייף לאף

הרבה  פילינגים שאני אוהבת יש כאן.
מוזמנים בכיף להמליץ על אחרים ולהאיר מתוך החוויות שלכם עם המוצרים בפוסט…..

* המוצרים הבאים התקבלו לסקירה: סיסלי, קליניק, לבידו, דקלאור, ל,אוקסיטן

תגובות

comments

11 Comments

  • מיטל

    כמוני כמוך, מה שאני לא מרגישה שאני צריכה – אני מיד מעבירה הלאה.
    אתמול סידרתי את האיפור שלי וגיליתי שיש לי ממש ממש מעט! (טוב, הכל יחסי :))
    הבוקר אפילו צילמתי קצת (אצטרך לצלם שוב כי לא יצא מספיק טוב – אבל לא בגלל התאורה! :))

    כידוע יש לי את קרם הפילינג של קווין הלן. עם העובדה שאני אוהבת אותו מאוד לשימוש יומיומי, בעיני הוא לא מנקה מספיק.
    אבל אני מצפה ממנו להוריד גם מייקאפ..
    לאחרונה הוספתי אחריו דווקא את הסבון גוש של קליניק (זה שאמור לעזור גם בתיקון פגעי עור) והשילוב של שניהם עובד לי טוב מאוד.
    מידי פעם אני משתמשת גם בפילינג 7 ימים של קליניק שהגיע בטרבל סייז באיזשהו מארז שרכשתי.
    אני מאוד אוהבת את המרקם שלו. הרבה יותר מזה של הקווין הלן. אבל כמובן שיחס המחיר..

    חחחח הצחקת אותי עם הצבע של הפילינג של לבידו, אבל לא יכולה שלא להסכים 😀
    מעניין אותי לנסות מוצרים של המותג הזה, אבל הם לא תמיד מרגישים לי מספיק זמינים..
    אם אבקר בזיכרון אכנס לחנות שלהם. היא מאוד נחמדה!

    מפתיע אותי שאת כ"כ אוהבת את הפילינג של אנג'ליקה – בעיקר בגלל הריח. לא יודעת איך הריח של המוצר הזה ביחס לקרם פנים עם ה SPF שהשתמשתי
    אבל אם הוא אנג'ליקאי מאוד – בעעעעע – לא אוהבת את הריח ב-כ-ל-ל-!
    אבל מסכימה איתך לגבי המרקם של הסידרה הזו, מתאים לי בול עם העור המעורב שלי.

    המוצרים של דקלאור לא מושכים אותי בעיקר בגלל המחיר. אבל אני חושבת שאמרתי את זה לא מעט..
    אני מבינה את זה שמוצרי יוקרה משקיעים במוצרים שלהם ולכן המחיר יקר יותר.
    אבל אני לא יכולה להשתחרר מזה, שהמחיר הוא גם תלוי מיתוג.
    וקשה לי מנטלית להוציא סכום כזה על פילינג.

    נראה לי שאם הפילינג של אסתי לאודר דומה לזה של קליניק, אעדיף את קליניק, אבל קשה לדעת..
    בכל מקרה, לא מאמינה שארכוש אותם אלא אם כן אתקל במבצע שווה

    לא שמעתי על המותג הזה פיטר תומס רוט..

    התיאור של הגלאם ואיך שהיא נתפסת על העור הצחיק אותי. רק בנות מסוגלות להתעמק בתחושות כאלה 😀
    לא חובבת גדולה של מסיכות באופן כללי. יש לי 2 בבית שקניתי בשביל להגיד שקניתי ואני אנסה. אבל בפועל לא בשימוש אולי פעם בחודשיים..
    ומה המסקנות שלי אחרי השימוש בהם – נו, בסדר. זה אף פעם לא מרשים אותי במיוחד.
    מצד שני, מן הסתם זה תלוי מסיכה. כרגע יש לי של קווין הלן (מינט גולפ) ואחת של אהבה מסדרת הקלין.

    המסיכה של סיסלי נשמעת נפלא! אבל כמובן שאין מצב שארכוש אותה.

    אין לי בעיה של התפרצויות באזור האף, בעיקר באזור הסנטר (=הורמונלי וסטרס רילייטד) כך שזה לא רלוונטי עבורי.
    אבל זה תמיד מזכיר לי שכשאריק היה בערך בן 8-9 חודשים אני חושבת היתה לו תקופה של נחירות.
    כנראה משהו התפתחותי כי זה נעלם (ברוך השם!!!!!!!). אחרי כמה ימים בלי שינה בכלל התייאשתי, נכנסתי לסופר פארם ורכשתי לו את המדבקות אף נגד נחירות.
    כל לילה לפני השינה הנחתי אותן על האף שלו (וזה היה מצחיק, נראה כמו מטוס כזה כי זה לא מצליח להדבק משני צידי הזרבובית (כי היא רחבה)
    את לא מאמינה! זה עזר! אחרי תקופה עם המדבקות האלה, כנראה ש"משהו הסתדר שם" והוא הפסיק לנחור. שזאת היתה ברכה שאין לתאר.

  • six

    קרין, תמיד כיף ומעניין לקרוא את הפוסטים שלך.
    אשר לרשימה האינסופית שהצגת… בעבר הרחוק השתמשתי ואהבתי את הפילינג של סיסלי אולם בשל עלותו הגבוהה חיפשתי אלטרנטיבות אחרות , ניסיתי גם את זה של קליניק ופחות התחברתי .
    בשנים האחרונות משתמשת די בקביעות בדיילי מיקרופוליאנט של דרמלוג'יקה ומאחר והוא כ"כ טוב לי לעור',לא מייבש ומותיר אותו חלק ונעים אנחנו לא נפרדים
    ולגבי פיליניג עמוק יותר – אחת לשבוע אני משתמשת גם ב תרמפוליאנט של דרמלוגיקה – מדהים !!! גרגרי פילינג שבמגע עם העור נוצר חימום והתחושה היא של ליטוש העור כאילו יצאת עכשו מקוסמטיקאית והעור מרגיש כמו חרסינה ואותו אני מלחחת עם מסיכת המולטיויטמין שלהם גם כן ( מסדרת ה AGE SMART )
    יש להם מוצרים מדהימים . פשוט פינוק לעור

  • Israelmakeup

    LOL יש לך מיליון פילינגים אבל אני מכירה רק אחד! 😀 את פילינג הדבש ושיבולת שועל כמובן שאני מאד אוהבת.
    במדבקות של לייף אני משתמשת בגרסת הביוטיקייר (אני אחד מאותם בלוגים שהשוו ביניהם 😛 ), הן זהות לגמרי. אבל בכל מקרה אני חושבת שהמדבקות היקרות יותר של ביור הן גם טובות יותר…

  • קורין

    @מיטל
    אני לא מאמינה שהמדבקות האלו עזרו לך! זה תמיד היה נראה לי כמו איזה גימיק….ץ
    אני מודה שאני סנובית מותגים. תמיד הייתי כזו שרוכשת מותגים, אבל בד בבד גם הייתי מנסה מוצרים פחות יקרים. הקווין הלן הזו למשל נהדרת, ואם הייתי בנאדם נורמלי בהחלט הייתי מסתפקת בה, אבל אני לגמרי מכורה, אני מודה 🙂

  • קורין

    @six
    תודה רבה 🙂
    ותודה על ההמלצות. את הפילינג היומי של דרמלוג'יקה אני מכירה ומאוד אוהבת. לא ניסיתי את המוצרים האחרים שהזכרת, אבל רשמתי לי לבחון אותם 🙂 תודה!

  • קורין

    @Israelmakeup
    את צודקת. של ביור טובות יותר כי הן עדינות יותר ועדיין עושות עבודה טובה.
    יש גם מדבקות כאלו לדקלאור והן מדהימות בעיניי. לא ראיתי אותן כאן בארץ (ואני בספק אם הייתי רוכשת אותן גם אם הייתי רואה אותן בארץ. יש דברים שאני מוכנה להשקיע בהם ויש דברים שפחות)

  • רוזה

    שלום רב
    יש היום מוצר חדש שמצמיח את הריסים והגבות, למוצר קוראים פול לאשס ומה שיפה שרק מורחים פעם ביום ותוך שבועיים רואים צמיחה עבה.
    המוצר עולה בערך 400 ש״ח שמספיק ל4 חודשים בערך, הכי חשוב ללא תופעות לוואי, אחרי שתנסי אותו לא תרצי להפסיק.

  • קרן

    היתה לי דוגמית של גלאם גלואו מקופסת לוק פנטסטיק מלפני שנה בערך.. ופעם ראשונה השתמשתי בה היום ובאמת נלחצתי לגלות חתיכות של מה שנראה כמו אצה. אז את אומרת שזה תקין?
    חשבתי שהיא התקלקלה וקצת נלחצתי לשים על הפנים אותה..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *