מבצעי קוסמטיקה באינטרנט

מבזק מבצעים! קוד הנחה ייחודי לריסים ורסיסים ב – Beauty Expert + HQhair כולל נארס ואורבן דיקיי!

discount code for HQ hair & beauty expert
הנחה ייחודית על ביוטי אקספרט ו HQhair – רק לקוראות של ריסים ורסיסים!!! 10% הנחה על ה-כ-ל!

היי לכולם,

מבזק מבצע ייחודי וקצר:

הנחה ייחודית לקוראים של ריסים ורסיסים באתרים HQhair וביוטי אקספרט:
החל מהיום ועד ה-17/3/2013 יש 10% הנחה על כל קניה באתרים האלו, כולל מותגים שבדר"כ לא נכנסים להנחות, כמו נארס ואורבן דיקיי. (האמת ששני המותגים האלו הם הסיבה העיקרית שאני מתרגשת מהמבצע הזה. על כל יתר המותגים יש מבצעים כמעט תמיד, וזו הסיבה שאני מפרטת המלצות בעיקר לשני המותגים האלו).
* עדכון של אחרי הרכישה שאני עשיתי: מסתבר שקיבלתי הנחה של 15%, למרות שהם שלחו לי שההנחה תהיה 10%. אז הרווחנו 🙂

רגע לפני שאתם נכנסים – ממליצה להרשם לאתר הזה שנותן החזר של 1.5-5.25% מערך הקניה שלכם ברכישה בשני האתרים האלו.

HQhair – הכניסו ביציאה קוד הנחה SWISSAHQ  (משלוח חינם)

Beauty Expert – הכניסו ביציאה קוד הנחה SWISSABE (משלוח חינם לחבילות של עד 2K)
(סויסה הוא שם המשפחה שלי למי שתהה מה מקור קוד ההנחה….)

 

מה שווה ב – HQhair?
קודם כל – זה אחד האתרים שיש בו את המבחר הטוב ביותר של מוצרי נארס, ששולח לארץ בחינם.
לכל סקירות נארס בבלוג.

יש עוד הרבה מוצרים של נארס שניסיתי טרם סקרתי, אז פשוט אכתוב לכם בהמלצות:

ההמלצות שלי:
ברונזר לגונה של נארס (לסקירה מלאה שלי) – גוון נייטרלי שמתאים כמעט לכל סוגי העור ונראה סופר טבעי. הוא הברונזר האהוב עליי בכל הזמנים, וזה אחד המוצרים שאני מתכוונת לרכוש בהנחה הזו (אחרי שהצלחתי להתאפק יפה מאוד, כמו שסיפרתי בפוסט הברונזרים השימריים)

סמקים של נארס –  סקרתי בבלוג בינתיים 3 סמקים של נארס, אבל יש לי משהו כמו 8-9. ממליצה על הסומק אורגזם, הוא "הסומק הבטוח" שלי. כשאני לא יודעת מה לשים, זה הסומק שתמיד הולך ותמיד מחמיא, והוא מתאים כמעט לכל גווני העור. למי שפחות אוהבת את הסמקים המאוד שימריים – ממליצה על ה deep throat במקום האורגזם. הגוונים שלהם קרובים, אבל הוא הרבה פחות שימרי ממנו, והשימר בו לא מוזהב ובולט כמו באורגזם.
2 סמקים פלאמיים יפים שמתאימים לחורף: SIN ו – OUTLAW. (ה – SIN יותר שימרי ויותר קר).
לחובבות הורודים – Angelika מהמם בעיניי. יש בו שימריים כסופים והוא ורוד קר. יש גם את DESIRE שאין לי (עדיין), כי הוא נראה לי ורוד מדי, אבל לחובבות הורודים הוא יתאים.

שפתונים – יש במרקמים שונים. אני אוהבת את ה SEMI MATTE, אבל יש גם בגימור SHEER ובגימור SATIN (גם הסאטין טובים יחסית אבל אני מעדיפה את הסמי מאט. את ה sheer לא ניסיתי בעצמי אז אני לא יודעת להעיד עליהם, אבל מסווטשים הם לא מסוג השפתונים שאני אוהבת. אין להם גוון מלא).
יש לי גם את שפתוני ה velvet matte בשני גוונים, ואני מאוד אוהבת אותם, אבל מי שהיא חובבת שפתונים מאוד לחותיים לדעתי לא תסתדר איתם. הם לא מייבשים את השפתיים אבל הם גם לא לחותיים.
שפתון שאני רוצה לנסות כבר הרבה זמן ואולי ארכוש עכשיו זה ה Pure Matte. טרם ניסיתי אותם אבל הם נראים טוב בסווטשים.

מייקאפ נארס שיר גלואו (לסקירה המלאה) – זה המייקאפ בגימור סאטיני או חי שאני הכי אוהבת מכל המייקאפים המאירים שיש לי, ואני בהחלט ממליצה עליו. בפוסט הסקירה יש גם המלצה לאיך להתאים גוון מייקאפ אונליין.

היילייטרים – יש את המולטיפלים של נארס שבעיניי הם סמקים קרמיים או היילייטרים קרמיים, תלוי באיזה גוון. לי יש את הריביירה והוא מעין שילוב של היילייטר וסומק, ואני מניחה אותו מתחת לפודרה ולסומק גם על תפוחי הלחיים וגם על עצם הלחי. הוא יפהפה.
בגזרת ההילייטרים הנוזליים יש לי רק האורגזם כי זה הגוון שהכי משך אותי והרגשתי שבאמת יכול להיות הייליטר עליי (לא בהיר מדי ולא כהה מדי).

צלליות – אין לי ספציפיות להמליץ לכם, כי אלו שיש לי אין שם באתר, אבל מניסיון אני ממליצה לקחת צלליות שימריות ולא צלליות מאט, כי ממה שניסיתי המאט פחות מוצלחות בעיניי.

 

אורבן דיקיי:
חוץ מנארס יש ב HQhair גם את אורבן דיקיי, ושם אני ממליצה בחום על פלטות הצלליות (ממליצה לפחות אחת מהנייקד – נייקד 1 או הנייקד 2, פלטת הסמוקד, אני מאוד אוהבת את עפרונות העייים 24/7, וכרגע בא לי על ה naked flush ואני מקווה שאצליח לדחוק את התשוקה הזו. לא צריכה עוד ברונזרים וסמקים…)

 

עוד מותגים שווים ב HQHAIR
בעיקר מותגי טיפוח:
bliss (מכיר רק את קרם הידיים וטיפוח השפתיים שלהם).
קודלי (מוצרים נהדרים, מבוססים על תמציות ענבים. המוצר שהוא הכי פינוק שלהם הוא שמן הגוף. שימו לב שיש לו ריח אקזוטי-אוריינטלי, עדין אמנם, אבל כזה. טיפוח פנים שלהם עוד לא ניסיתי, חוץ משני מוצרים, אבל אני רוצה לנסות בקרוב).
קרסטס – הרבה מוצרים טובים, חלק סקרתי בבלוג. ממליצה על המסיכה הירוקה, שמן האליקסיר ו-3 סרומים טובים: לומייר – נותן ברק יפהפה, פייבר ארכיטקט – נהדר אחרי פן, ואת השלישי אני לא מוצאת כאן אבל הוא נראה כמו הלומייר פשוט בכתום (הזכרתי אותו כאן).
KORRES – ממליצה בעיקר על מוצרי השפתיים וקרם הידיים. טיפוח לא ניסיתי, למעט פריימר שלא ממש התרשמתי ממנו.
ל'אוקסיטן ודקלאור – הרבה מוצרים טובים, גם בטיפוח גוף וטיפוח ידיים וניסיתי הרבה. מי שמתעניינת שפשוט תשאל אותי לגבי המותגים האלו.
Moroccanoil – שמן שיער נהדר. שימו לב שיש גרסה רגילה וגרסת לייט. אני אישית מעדיפה את הלייט, היא מתאימה יותר לשיער דק.
יש גם לקים של ESSIE ו OPI ועוד הרבהמותגים אחרים. אפשר להכנס פשוט לרשימת המותגים המלאה.

Beauty Expert
האמת שאני אפילו לא חושבת שאי פעם רכשתי בביוטי אקספרט. יש באתר הזה מותגים שאפשר להשיג בעוד אתרים אחרים שאני מזמינה מהם קבוע אז לא יצא לי להזמין משם.
ממליצה להציץ במותגים BECCA ודניאל סנדלר. יש להם מוצרי איפור מוצלחים מאוד.
יש הרבה מותגים חופפים ל HQHAIR, בעיקר טיפוח, אז תעשו השוואה לפני שאתם מזמינים (למרות שבמבט חטוף נראה שהמחירים מאוד דומים).

 

זהו. תהנו! ספרו לי מה קניתם 🙂

תגובות

comments

46 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *