לחות והזנה לפנים

טיפוח יום לעור יבש

Day skincare routine for dry skin
שגרת טיפוח יום לעור יבש

 

עבר הרבה מאוד זמן מאז העליתי את שגרת הטיפוח האחרונה שלי, ומאז העור שלי עבר שינויים. בשנה האחרונה העור שלי מעורב-יבש או נוטה ליבש, בניגוד לעור רגיל עם נטיה לשומניות ב-T שהיה לי לפני שנה בערך, וכל מוצרי הטיפוח שאני משתמשת בהם עכשיו הם כאלו שמתאימים לאופי החדש של העור שלי.

החלטתי לחלק את הטיפוח לעור יבש לטיפוח יום וטיפוח לילה, כי לכל אחד משני החלקים האלו יש לי דגשים אחרים והעדפות שונות.

השגרה עצמה של סדר המוצרים בהם אני משתמשת לטיפוח יום לא השתנתה:
מי פנים
סרום
קרם לחות (שמכיל גם SPF)
קרם עיניים

מה שלמדתי בתהליך הזה של למצוא מוצרי טיפוח חדשים לתנאים המשתנים של העור זה כמה דברים:
1. לא להתבייש לבקש דוגמיות. התנהגות חדשה של העור היא משהו שצריך ללמוד אותו ומומלץ לנסות מוצרים לפני שרוכשים.

2. גיליתי שגם מוצרים שלא בהכרח מוגדרים כמתאימים לסוג העור העור שלי (כאלו שהם לא בהכרח "קרם לעור יבש" או "סרום לעור יבש") עדיין יכולים להתאים לי. במקרה שלי והעור הנוטה ליובש שלי, גיליתי שמוצרים שמוגדרים לעור בוגר או מוגדרים "אנטי אייג'ינג" יכולים מאוד להתאים לי. גם מוצרים שמוגדרים לעור רגיש או לעור עדין הרבה פעמים מצאתי שעשו לי טוב לעור. אז למדתי לא להתקבע לתוך הקטגוריות והתוויות שיש על מוצרים, ואם יש אפשרות לנסות – אז שווה לנסות, כי אי אפשר לדעת איזה מוצר שווה מחכה בתוך הצנצנת.

3. בחלק מהמוצרים שניסיתי גיליתי יש נטייה לקרמים לעור יבש להיות כבדים מאוד או שומניים מאוד. זה יכול לעבוד טוב בטיפוח לילה, אבל זה לא עובד טוב בטיפוח יום. התחושה העשירה מאוד נעימה לפנים אבל לא ידידותית למייקאפ ולאיפור שבאים מעל הקרם, במיוחד בחורף, שאז אני משתמשת במייקאפים לחותיים או מייקאפים מאירים. למייקאפים כאלו יש נטייה להשאיר סימני מריחה על בסיס שהוא מאוד לח או שומני, אז למרות שיש נטייה להשתמש במוצרים כאלו כשהעור יבש, חשוב למצוא לטיפוח היום קרמים שמצד אחד מספקים לעור את הלחות ותחושת הנינוחות, אבל מצד שני נספגים מהר, לא משאירים אותו שומני, ויכולים להוות בסיס טוב למייקאפ שבא אח"כ.

 

כמו שתראו תיכף בפוסט, יש לי הרבה מוצרי טיפוח, אבל אני משתדלת שלא להשתמש בכולם במקביל.
מה שאני עושה כשאני מנסה או רוכשת מוצר חדש בקטגוריית הטיפוח זה לנסות אותו במשך כמה ימים, בדר"כ יומיים שלושה. במידה ואני מרוצה מהמרקם שלו והתחושה שלו על העור, אני משאירה אותו אצלי לשימוש אחרי שאסיים את הקרם הנוכחי שלי.
אני חושבת שהרבה יותר טוב לעור שלי כשאני משתמשת באותו מוצר לאורך זמן עד שאני מסיימת אותו, במקום "לשגע אותו" עם מוצרים שונים.
אז כל המוצרים כאן הם כאלו שניסיתי. חלק כבר בשימוש שוטף או שאפילו סיימתי, וחלק מחכים לתורם, או לחילופין חשבתי שהם יתאימו לי יותר לקיץ, והם ממתינים לקיץ.

מי פנים:
את שגרת טיפוח הבוקר שלי אני פותחת עם מי פנים (אחרי ששטפתי פנים עם מים כבר מיד כשהתעוררתי כמובן). אני לא משתמשת בסבון פנים בבוקר, לא מרגשיה שאני צריכה את זה.
מי הפנים מבחינתי מלחחים את העור ומכינים אותו לקבל את הטיפוח שאניח אחריהם.
בבוקר אני משתמשת במי פנים של לנקסטר, שכבר כתבתי עליהם בעבר. הם מאוד עדינים, ולכן מבחינתי מאוד מתאימים לשימוש גם בבוקר.

גם המחיר שלהם מאוד כדאי – הם מכילים 400 מ"ל, שזה כפול בערך מהגודל הממוצע של מי פנים שיש בשוק. רכשתי אותם במבצע ב-100 ש"ח והם משמשים אותי כבר יותר מחצי שנה! משהו כמו 8 חודשים של שימוש בוקר וערב. מטורף. (בשבועיים האחרונים אני א משתמשת בהם בערב, רק בבוקר. לערב יש לי מי פנים אחרים. ארחיב עליהם בפוסט טיפוח לילה).
הם ממש מסתיימים לי עכשיו ואני מתכוונת לרכוש מהם עוד בקבוק או לחילופין לרכוש את הבקבוק הגדול של ה-400 מ"ל של מי הפנים של אסתי לאודר, שהם גם מאוד עדינים ומוצלחים, ובמידה ואמצא עליהם מבצע שישתווה ללנקסטר.

 

סרום:

Day skincare routine for dry skin - serums
שלושה מתוך ארבעת הסרומים שלי. הימני – של וישי – כבר סיימתי. ד"ר עור הוא הנוכחי שלי, ובקריטה אשתמש אחריו, כשיתחיל להתחמם קצת.
עוד סרום יש למטה – של ל'אוקסיטן, והוא נמצא בתיק האיפור וטיפוח שיש אצל אמא שלי בבית, לימים שאני ישנה שם

 

אחרי מי הפנים בא שלב הסרום. אני חושבת שבגזרת סרומים עברתי את השינוי הכי גדול.
בעבר השתמשתי בתמצית אקטיבית (של לנקום או אסתי לאודר) + סרום אידיאליסט של אסתי לאודר, שהשתמשתי בו במשך יותר מ-10 שנים. אני עדיין אוהבת אותו אבל לא משתמשת בו כרגע.
הסרומים הנוכחיים שלהם הם בעלי מאפיין מאוד בולט – המרקם שלהם מאוד נוזלי ודליל (מאוד מזכיר דווקא את המרקם של התמציות האקטיביות), הם נספגים מהר, אבל עדיין אני מרגישה שהם מהווים בסיס מושלם לטיפוח העשיר יחסית שבא מעליהם.
עוד מאפיין בולט הוא שכל הסרומים הם גם סוג של מוצרי אנטי אייג'ינג או שיש להם הבטחות שונות לגבי שיפור מראה העור. אני סוקרת כאן רק את האיכות שלהם מבחינת מרקם ומריחה. באף מוצר כמעט אני לא מתייחסת לשינויים לטווח ארוך, כי זה מאוד אינדיבידואלי, מושפע מהרבה גורמים, ותלוי גם בשימוש לאורך זמן.

סרום ליפט אקטיב 10 של וישי –   VICHY LIFTACTIV SERUM 10*
(30 מ"ל, 370 ש"ח לפני הנחות, בבתי מרקחת פרטיים)

סרום היפואלרגני, מתאים לעור רגיש, ומיועד לטיפול בקמטים ולהענקת מראה זוהר.
קיבלתי את הסרום הזה לסקירה כבר בקיץ, אבל בקיץ הרגשתי שהוא לא משתף פעולה עם העור שלי. למרות שהוא מאוד קליל הוא הרגיש לי דביק על העור בקיץ. כן זיהיתי את הפוטנציאל שלו לימים שבהם רמת הלחות נמוכה ושמרתי אותו לחורף, ואני שמחה שעשיתי כך ולא העברתי אותו הלאה.
הוא שימש אותי משהו כמו 3-4 חודשים ברציפות, של שימוש יומיומי, בבוקר (ללילה יש לי שגרה אחרת ומוצרים אחרים).
יש לו מרקם נוזלי דליל מאוד, מעט מיימי, וריח עדין. בחורף הוא נספג עליי יחסית מהר. הוא נותן מעין תחושה של לחות מיידית לעור והעור מרגיש סופר רך אחריו.
מספיקה כמות קטנה מאוד של לחיצה או לחיצה וחצי מהמשאבה לכל הפנים. סרום מוצלח מאוד וסחטתי אותו עד הטפה האחרונה.

VICHY LIFTACTIV SERUM 10
סרום ליפטאקטיב 10 של וישי


סרום רטינול אייג' קומפלקס של ד"ר עור – DR. OR Age Complex Retinol Anti Wrinkle Serum*

(30 מ"ל. 190 ש"ח לפני הנחות. בפארמים ובבתי מרקחת נבחרים)

סרום רטינול נגד קמטים, מיועד לחידוש העור, להפחתת קמטים וצמצום קמטוטים למראה עור חלק, חיוני וצעיר יותר. נטול ריח. מיועד לגילאי 30 ומעלה.
זה הסרום הנוכחי שלי, וגם הוא אוטוטו מסתיים, נשאר לי בו רבע בקבוק בערך.
יש לו מרקם תחליבי קליל מאוד. גם הוא, כמו כל הסרומים הנוכחיים שלי, נספג מהר מאוד בעור ונותן לו תחושה רכה.
הבעיה שלי איתו היתה דווקא זה שהוא נטול ריח, כי יש לו ריח של נטול ריח – מעין ריח שאני לא יכולה להסביר אותו. בוודאי לא מבושם, אבל כן ריח כזה שאני לא כ"כ אוהבת שיש למוצרים נטולי ריח. עדיין – אני משתמשת בו כבר יותר מחודש ומאוד מרוצה ממנו, אז אני מתגברת על הניחוח הזה.
היתרון הגדול שלו ביחס לסרומים האחרים בפוסט הזה הוא המחיר. במבצעים אפשר להשיג אותו גם ב 120-130 ש"ח שזה מחיר מצויין לסרום שמחזיק 3-4 חודשים, ללא התפשרות על האיכות, כי אני חושבת שהוא באמת מוצלח (בכלל – כבר ציינתי בפוסטים אחרים – אני משאירה אצלי רק מוצרים שאני אוהבת ואותם בדר"כ אני סוקרת).

DR. OR Age Complex Retinol Anti Wrinkle Serum
סרום רטינול של ד"ר עור

 

סרום נעורים של קריטה – CARITA SÉRUM JEUNESSE ORIGINELLE*
(30 מ"ל. 553 ש"ח לפני הנחות, בפארמים ונקודות המכירה של קריטה או באתרים לרכישת מוצרי קריטה אונליין)

"הסרום עוזר לתקן ולצמצם את אובדן הגמישות וגוון העור. מגביר את זרימת האנרגיה בעור ואמור לשפר את מראה הקמטים, אחידות גוון העור, זוהר העור".

לסרום הזה יש את המרקם הקליל ביותר מבין כל הסרומים בפוסט הזה, ובהחלט הניחוח הטוב ביותר משלושתם (למי שיש בעיה עם ניחוחות של מוצרים ממליצה כמובן לבדוק קודם. אני אוהבת מוצרי טיפוח שמריחים טוב).
הוא גם נספג הכי מהר מכל הסרומים כאן, ובניגוד לסרומים האחרים הוא נספג לכדי מראה מאט לחלוטין. בדר"כ מוצרים שהופכים למאט לחלוטין לא כ"כ מתאימים לעור יבש, כי אפקט המאט מייבש, אבל במקרה של סרום זה פחות קריטי כי מעליו מניחים קרם לחות.
יותר מזה – הסרום הזה עובד טוב עם כל הקרמים שניסיתי. אני חושבת שזה דווקא בגלל התכונה הזו שלו שהוא הופך למאט כשהוא מתייבש. הוא לא משאיר לחות או שומניות משל עצמו, ונותן במה ללחות של קרם הלחות.

העובדה שהוא עובד טוב כמעט עם כל הקרמים שהנחתי מעליו ושניסיתי במהלך הזמן שאני משתמשת בו, היא יתרון גדול. לפעמים משהו בשגרת הטיפוח לא עובד טוב, וזה לאו דווקא בגלל המוצרים עצמם, אלא בגלל השילוב ביניהם. סרום שלא משתלב טוב עם קרם לחות למשל.
בגלל אפקט המאט גם יש לי תחושה שאני אוהב אותו אפילו יותר דווקא בקיץ (ונראה לי שזה בדיוק הזמן שיגמר לי הסרום של ד"ר עור, כך שיצא לי טוב).

CARITA SÉRUM JEUNESSE ORIGINELLE
סרום נעורים של קריטה

 

קרם יום לעור יבש:
מה שחשוב לי מאוד בקרם יום, וציינתי את זה למעלה, ואני חוזרת על זה שוב – שהקרם יהיה במרקם כזה שנספג מהר, ועם זאת מזין את העור ונותן לו תחושה מרוככת וחלקה. לא חשוב מה סוג העור שלי. זה משהו שתמיד היה חשוב לי, גם כשהעור שלי היה רגיל או מעורב שמן. זו תכונת הבסיס שאני דורשת מקרם יום, כי הוא חייב מבחינתי להוות משטח מושלם למייקאפ מעליו, אח"כ המייקאפ יראה לא טוב, או לא ישב על העור כמו שצריך.
מצאתי כמה קרמים שעונים להגדרה הזו.

קרם לחות דיי וור של אסתי לאודר לעור יבש – Estee Lauder Day Wear For Dry Skin
(50 מ"ל, 350 ש"ח לפני הנחות, בפארמים או בחנויות לרכישת מוצרי אסתי לאודר אונליין)

את הקרם הזה של אסתי לאודר וגם את הקרם הבא ברשימה לקחתי משגרת הטיפוח הקודמת שלי, פשוט בגרסה לעור יבש.
הוא מכיל SPF15, יש לו מרקם קרמי קליל אבל לא מיימי. הוא מזין את העור היטב, ונותן לו את הגימור החלק הזה שאני אוהבת לפני מייקאפ, ובדיוק כמו הקרם הקודם שהיה לי לעור רגיל – יש לו את ריח המלפפונים הממכר הזה שאני מאוד אוהבת.
אני לא חושבת שהוא מתאים לימים יבשים מאוד או קרים מאוד (תחושת יובש בדר"כ מוקצנת כשהטמפרטורות יורדות). כרגע אני משתמשת בו בימים חמים יחסית, ועיקר השימוש שלי בו יהיה בקיץ.

Estee Lauder Day Wear For Dry Skin
דיי ור של אסתי לאודר – מלווה אותי כבר שנים, עכשיו בגרסה לעור יבש. טוב בחורף אבל מעדיפה אותו בקיץ בגלל הקלילות של המרקם והספיגה המהירה

 

קרם לחות אדוונסד טיים זון של אסתי לאודר – Estee Lauder Advanced Time Zone*
(50 מ"ל. 475 ש"ח לפני הנחות, בנקודות המכירה של אסתי לאודר)

זה גם קרם שכבר השתמשתי בו בעבר, בגרסה שלו לעור מעורב. בפוסט שגרת הטיפוח הקודם כתבתי גם על קרם הלילה מהסדרה הזו, וגם קרם העיניים, שהוא נהדר.
באסתי לאודר הוציאו עכשיו את הליין הזה בפורמולה משופרת, וגם באריזה חדשה – לא עגולה לחלוטין כמו הקרמים הקודמים, אלא אריזה שמזכירה של קרם הרוויטלייזינג סופרים.
גם הקרם הזה מגיע בגרסה לעור מעורב-שמן ובגרסה לעור יבש. לי יש כמובן את הגרסה לעור יבש.
מכיל SPF15. המרקם שלו סמיך הרבה יותר מהדיי וור, הוא לא מחליק העור בקלות, אבל הוא כן נספג מהר ונותן את הבסיס הזה למייקאפ שאני אוהבת – עור רך וגמיש אבל לא שומני.
אני גם מאוד אוהבת את הריח שלו (אני מאוד רגילה לריחות של המוצרים של אסתי לאודר. משתמשת בהם שנים ומאוד אוהבת את הריחות הקלילים הנעימים של המוצרים שלהם).
למי שיש עור מאוד יבש אני לא חושבת שהוא יתאים.  לדעתי הוא יתאים למעורב-יבש.

Estee Lauder Advanced Time Zone
אסתי לאודר טיים זון – עוד קרם שמלווה אותי כמה שנים, בגרסה שלו לעור יבש

 

קרם לחות ליפט אקטיב של וישי – VICHY LiftActiv UV Day Cream*
(50 מ"ל, 312 ש"ח לני הנחות, ואפשר לפעמים למצוא את מוצרי וישי ב-40% הנחה)

קרם לחות ליום מאותה סדרה של הסרום של וישי שכתבתי עליו למעלה. מכיל SPF15. יש לו מרקם קרמי שנראה מעט חמאתי, אבל על העור הוא נמרח כמו קרם קליל. הוא נספג היטב אבל יש לו גימור מעט שומני שלוקח לו כמה דקות להתאדות.
אני מרגישה שהוא נותן לחות עשירה יותר מהטיים זון של אסתי לאודר, והוא משמש אותי בימים יבשים במיוחד. למי שיש לה עור מאוד יבש – הוא המומלץ שלי מבין שניהם.
למרות שהתחושה שלו על האצבעות מעט שומנית, וגם הגימור הראשוני שלו מעט שומני, הוא לא דביק בשום צורה, הוא נספג תוך 2-3 דקות, ונותן ממש תחושה חלקה של העור ומהווה בסיס נהדר למייקאפ מעליו.
הקרם הזה ללא ספק הפייבוריט שלי לימים יבשים מאוד (למרות ששימו לב שהוא לא מיועד לעור יבש בכלל).

VICHY LiftActiv UV Day Cream
קרם יום ליפטאקטיב של וישי – מזין מאוד ונהדר לימים יבשים במיוחד

 

קרם יום נוטריק של ד"ר עור לעור יבש – DR. OR Nutrique intensive day cream SPF15*
(50 מ"ל. 131 ש"ח לפני הנחות. בפארמים ובבתי מרקחת פרטיים)

הקרם הזה הוא קרם היום העשיר ביותר שיש לי כרגע, ללא ספק. מאוד אוהבת את תחושת הלחות העשירה שלו, וגם את הניחוח העדין (בניגוד לריח של הנטול ריח בסרום של ד"ר עור שסקרתי למעלה).
מאחר וכבר יש לי 2 קרמים שהם בשימוש שוטף כרגע (הוישי והאסתי לאודר טיים זון), החלטתי לשמור אותו לשלב ששניהם יסתיימו, אבל עדיין – אני מוצאת את עצמי משתמשת בו כקרם צוואר דווקא……
הצוואר הוא אחד האיזורים שהתחלתי רק בשנים האחרונות להעניק לו תשומת לב. אני לא משתמשת עדיין בקרמים ייעודיים לצוואר, אלא את אותו קרם יום שאני משתמשת בו בשוטף אני מורחת גם על הצוואר.
בגלל המרקם המאוד עשיר ולחותי של הקרם הזה החלטתי שהוא כנראה יהיה נהדר בתור קרם צוואר – כי בצוואר אני לא מורחת מייקאפ ואין לי בעיה שהקרם יהיה כמה שיותר עשיר. להיפך. זה דווקא עושה לו טוב.
הוא מעולה גם בתור קרם פנים. הוא עשיר יותר בלחות שלו מהוישי, וגם לוקח לו יותר זמן להיספג, אבל עדיין הוא לא דביק ולא שומני ויכול לעבוד טוב גם עם מייקאפ (בתנאי שממתינים לייבוש שלו), ואחד הקריטריונים החשובים – המחיר שלו מאוד נגיש ביחס לקרמים אחרים.

 

 DR. OR Nutrique intensive day cream SPF15
קרם יום אינטנסיבי של ד"ר עור – העשיר ביותר שיש לי, וכרגע משמש אותי לאיזור הצוואר

 

סרום וקרם לחות חמאת שיאה של ל'אוקסיטן – L'occitane Shea Butter day cream & serum
3 מוצרים של ל'אוקסיטן שאני סוקרת יחד, ולא הפרדתי לסרום וקרם לחות, כי שלושתם לא בשימוש שוטף לחלוטין. אלו שלושת מוצרי הטיפוח שיש לי כרגע אצל אמא שלי לימים שאני ישנה אצלה. הגעתי למסקנה שטוב שיש לי מוצרים שוטפים אצלה כך שאני לא צריכה לסחוב איתי ואני גם יכולה להיות ספונטנית וללכת אליה מבלי לתכנן מראש.
שלושת המוצרים של ל'אוקסיטן הם מסדרת חמאת השיאה – סדרה עשירה בלחויות שמתאימה לעור יבש.

L'occitane Shea Butter day cream & serum
סרום וקרם לחות מסדרת חמאת השיאה של ל'אוקסיטן

 

סרום פבולס של ל'אוקסטין עם חמאת שיאה – L'occitane Fabulous Serum with shea butter*
( 30 מ"ל. 240 ש"ח בחנויות לאוקסיטן בארץ או בחנויות למוצרי ל'אוקסיטן אונליין)

הסרום הזה מוגדר כסרום לשיקום והגנה, עשיר בחמאת שיאה ותמציות פרי להחלקת קווי היובש העדינים והגנה מפגעי הטבע.
המרקם שלו הכי סמיך מכל הסרומים כאן בפוסט. יש לו מרקם ג'לי תחליבי סמיך. אני ממליצה למרוח אותו ממש מיד אחרי שעוברים על הפנים עם מי פנים, כי הלחות של מי הפנים גורמת לו להמרח יותר בקלות.
למרות המרקם הסמיך שלו הוא נספג היטב תוך דקות בודדות, והעור לא שומני ולא דביק בשום צורה שהיא, ומוכן לקרם הלחות שאחריו.

קרם לחות והגנה חמאת שיאה SPF20 של ל'אוקסיטן – L'occitane Protective Cream SPF20*
(50 מ"ל. 200 ש"ח לפני הנחות ומבצעים)

קרם יום מסדרת חמאת השיאה, עם SPF20. זה ה SPF הכי גבוה מכל הקרמים בפוסט הזה, וזה בהחלט בא לידי ביטוי במרקם של הקרם הזה. הוא מאוד מאוד סמיך, וכשמורחים אותו על הפנים יש תחושה שמורחים ממש קרם הגנה – יש לגוון הלבן שלו נטיה להראות מעט סגלגל בשלב המריחה, בדיוק כמו לקרמי הגנה.
אני פחות אוהבת את הגרסה הזו של קרם הלחות מסדרת חמאת השיאה. מעדיפה את הגרסה נטולת מקדם ההגנה, האולטרה ריצ' – זו שאני סוקרת תיכף, כי הקרם הזה קצת כבד לעור שלי. למי שרגילה להשתמש בקרם הגנה סמיך ממילא, הקרם הזה יכול להיות לה טוב.

קרם לחות  אולטרה ריצ' של ל'אוקסיטן – L'oocitane shea butter ultra rich cream
(50 מ"ל, 251 ש"ח לפני הנחות בארץ, או אונליין)

זה הקרם המועדף עליי בסדרה הזו. הוא מדהים! יש לו מרקם רך וקטיפתי, הוא סופר מלחח אבל לא דביק בשום צורה, ונהדר מתחת למייקאפ.
למרות שהוא נטול SPF, זה הקרם שאני משמשת בו כשאני אצל אמא שלי כקרם יום. זה לא קורה כל יום, ובדר"כ אני מעדיפה קרמים שיכילו SPF, אבל במקרה הזה אני חורגת ממנהגי. אני משתמשת בו כשאני ישנה אצל אמא שלי גם כקרם לילה, וזה אחד היתרונות לקרם שאין בו SPF – הוא יכול לשמש ליום וגם ללילה. ללא ספק המועדף עליי בסדרה הזו.

 L'oocitane shea butter ultra rich cream
ל'אוקסיטן – קרם לחות אולטרה ריץ' עם חמאת שיאה. התמונה צולמה באייפון במקלחת אצל אמא שלי כי שכחתי לצלם אותו מידי כשקניתי אותו

קרם עיניים:
בנוסף לקרמי העיניים שסקרתי בפוסט הטיפוח האחרון, יש לי עוד כמה קרמים שניסיתי והם שווים את ההתייחסות שלי כאן.
חייבת לציין שקרם העיניים שאני הכי אוהבת כרגע לא מופיע בפוסט הזה, הוא יופיע בפוסט טיפוח לילה – קרם all about ayes rich של קליניק – שהוא הכי טוב שניסיתי, אבל משמש אותי בלילה, ואתייחס אליו שם בהרחבה.

Day skincare routine for dry skin - eye creams
קרמי עיניים לטיפוח יום – כאלו שמהווים בסיס טוב לקונסילר

 


קרם עיניים רוייטלייזינג סופרים של אסתי לאודר – Estee Lauder Revitalizing Supreme eye balm*

(15 מ"ל, 330 ש"ח לפני הנחות)

תוספת חדשה לקרם הפנים רוויטלייזינג סופרים של אסתי לאודר שסקרתי בעבר, וזה הקרם שאני הכי אוהבת כרגע לשימוש בבוקר מתחת למייקאפ.
בדיוק כמו הקרם מהסדרה הזו, יש לו מרקם קרם-ג'ל, מעט סמיך במריחה ואני מניחה אותו בטפיחות באיזור שמסביב לעינים ואח"כ מספיגה אותו לתוך העור.
לוקח לו כמה דקות להספג, הוא מזין ומלחח אבל לא שומני, ובעיניי מהווה בסיס מושלם לקונסילר. מאז שאני משתמשת בו מתחת לקונסילר, כל האיזור של הקונסילר מואר יותר, והתחלתי לגלוש עם הקרם קצת לעצם הלחי, וכשמורחים את המייקאפ זה נראה ממש כמו הארה כזו על העור. אוהבת אותו בעיקר בגלל איך שהקונסילר נראה מעליו. פשוט יושב טוב, וזה מה שחשוב לי בקרם עיניים ליום.

Estee Lauder Revitalizing Supreme eye balm
קרם עיניים רוויטלייזינג סופרים של אסתי לאודר – המועדף עליי לטיפוח יום כרגע 

 

קרם עיניים של בובי בראון – Bobbi Brown Hydrating Eye Cream
(15 מ"ל, 210 ש"ח)

את הקרם הזה רכשתי בקיץ, ואני עדיין מייעדת אותו לקיץ, למעט ימים מאוד חמים שאז אני שולפת אותו ומשתמשת בו.
גם לו יש מרקם קרם-ג'ל, פחות סמיך מהאסתי לאודר. נספג סופר מהר, שזה משהו שמאוד חשוב לי בקיץ, וממש נטמע בתוך העור. הוא מאוד נעים, מלחח, ועובד טוב מתחת לקונסילר, אבל הוא קליל יותר משני האחרים שאני משתמשת בהם כרגע, ואני מעדיפה אותו בקיץ.

Bobbi Brown Hydrating Eye Cream
קרם עיניים של בובי בראון. מעדיפה אותו בקיץ כי הוא דק יותר מהאסתי לאודר ונספג מהר יותר

 


קרם עיניים אייג' קומפלקס של ד"ר עור – DR. OR Age Complex Super Alpha Eye Cream*

(15 מ"ל. 125 ש"ח)

עוד מוצר מסדרת האייג' קומפלקס של ד"ר עור (למעלה סקרתי סרום וקרם פנים). קרם העיניים הוא דווקא המוצר הראשון בסדרה שניסיתי, ואני מאוד אוהבת אותו, גם בחורף וגם בקיץ.
בכלל – אני חושבת שהסדרה הזו מאוד מוצלחת.
הקרם הזה מגיע בשפורפרת עם פיית חוד. מרקם ג'ל-קרם (מרקם שמאוד אוהבים בקרמי עיניים). הוא מלחח מאוד, נספג יחסית מהר ועובד טוב עם קונסילרים מעליו.
לפני הסופרים של אסתי לאודר זה היה הקבוע שלי, ועכשיו אני משתמשת בהם לסרוגין. קרם מוצלח עם יתרון של מחיר לא מאוד יקר.

DR. OR Age Complex Super Alpha Eye Cream
קרם עיניים אייג' קומפלקס של ד"ר עור. סדרת טיפוח מוצלחת במיוחד

 

קרם עיניים של דזרט אסנס – Desert Essence Gentle nourishing eye cream
(15 גרם,  9.4$ באייהרב)

את הקרם הזה רכשתי כי רציתי לנסות קצת מוצרי פנים של דזרט אסנס. ניסיתי מוצרי שיער ומוצרי גוף של המותג הזה ומאוד אהבתי. התלבטתי אם לנסות קודם קרם פנים או קרם עיניים, ואז החלטתי לנסות קרם עיניים – להתחיל את ההתנסות בקטן, ולראות אם המוצרים עובדים בשבילי או לא.

המרקם שלו שונה מקרמי העיניים האחרים בפוסט. יש לו מרקם מעט חמאתי וטיפה שומני. הוא לא נמרח בקלות כמו האחרים, המרקם שלו פחות אחיד, אבל בהחלט יש תחושה מזינה על העור.
אחרי כמה דקות יש מעין תחושה של מתיחה של העור. הוא מאוד מזכיר באפקט הזה של המתיחה את הפריימר לקמטוטים של OFRA. אני לא אוהבת את התחושה הזו. מעדיפה תחושה נינוחה של העור ולאו דווקא מתוחה (נראה לי שעוד כמה שנים אתבטא כבר אחרת…), אבל למי שמחפשת את האפקט הזה הוא יכול להתאים, והמחיר שלו גם מצויין.

 

Desert Essence Gentle nourishing eye cream
קרם עיניים של דזרט אסנס. לחובבות אפקט המתיחה

 

* כל המוצרים שמסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

תגובות

comments

12 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *