מוצרי איפור לעיניים,  מוצרי איפור לפנים,  מוצרי איפור לשפתיים

דברים טובים באים באריזות (שחורות) קטנות

Makeup Goodies
דברים טובים באים באריזות שחורות קטנות… Makeup Goodies

 

דברים טובים באים באריזות בכל מיני צבעים, אבל כשזה מגיע למוצרי איפור, השחור שולט, ללא ספק.
מוצרי איפור באריזה שחורה נתפסים כמוצרי איפור מקצועיים. קחו למשל מותגי איפור מקצועיים כמו מאק, בובי בראון, אינגלוט, מייק אפ פוראבר וכו' – לכולם אריזות שחורות מינימליסטיות עם כיתוב לבן.

לפוסט הזה החלטתי לרכז כמה מותגים שעוד לא סקרתי בבלוג – Hourglass, Cle de Peau ו – Edward Bess, ומותגים שדי מכבבים בבלוג, אבל עם מוצרים שטרם סקרתי – מייק אפ קרמי של גרלן, צלליות בודדות ושפתונים אדומים של נארס.

 

מייקאפ פארור דה לומייר של גרלן – GUERLAIN Parure De Lumiere foundation
(מגיע בשתי גרסאות – מייק אפ נוזלי – 30 מ"ל, ומייקאפ קרמי – 26 מ"ל. מחיר: 354 ש"ח לפני מבצעים או בחנויות למוצרי גרלן באינטרנט)

שתי גרסאות למייקאפ שהשיקו בגרלן בשנה האחרונה, במקום מייקאפ האקווה שלהם שיצא מהמגוון (שלא ניסיתי, כך שאני לא יכולה להשוות ביניהם, ואסקור את המייקאפים האלו בפני עצמם, וללא השוואה לגרסה הזו). שתי הגרסאות מגיעות עם SPF 25.

GUERLAIN Parure De Lumiere cream foundation1
GUERLAIN Parure De Lumiere cream foundation

 

המייקאפ הנוזלי – GUERLAIN Parure de Lumier liquid foundation
מייקאפ נוזלי, מגיע בבקבוק זכוכית עם משאבה שאופייני למייק אפים של גרלן. אין לי הגרסה המלאה שלו, רק דוגמית מכובדת שהספיקה לי להתנסות איתו.

מרקם נוזלי דק מאוד, אבל עם זאת תחושה מעט קרמית, והריח הפרחוני המדהים שאופייני לכל מוצרי גרלן.
מייק אפ לחותי מאוד, שדורש משטח יבש מתחתיו כדי להגיע לתוצאות מריחה טובות. הנחה ישירות על קרם לחות או עור מלוחח מקשה מאוד על ההנחה שלו ויוצרת סימני מריחה ברורים, ומונעת ממנו להיטמע בעור. ממליצה להמתין לייבוש מלא של קרם הלחות או לחלופין להשתמש בפריימר למייק אפ מתחתיו.

אני משתמשת איתו במברשת הבאפינג של ריל טכניקס או במברשת F84 של סיגמא. בגלל שהוא לחותי מאוד אני חושבת שהמברשת של ריל טכניקס טובה לו יותר. לוקח כמה דקות לעבד אותו לתוך העור ולהגיע לתוצאת מריחה אחידה. זה משהו שאכזב אותי בניסיונות הראשונים איתו, עד שלמדתי לעבוד איתו.

ברגע שהוא נטמע בעור הוא כמעט בלתי מורגש עליו, ויש לו גימור מאוד חי, מה שנקרא dewy.

הכיסוי הוא קל עד בינוני, בהתאם לרמת הבנייה שלו על העור, והתחושה שלו עליו מדהימה. שווה לחלוטין את כל ההתעסקות שלי איתו לדעתי. אני חושבת שהוא בין המייקאפים הקלים ביותר שניסיתי. בלתי מורגש על העור בכלל, וזו תחושה מאוד משחררת.

עונות וסוגי עור – מייקאפ לחותי מאוד, ואני חושבת שהוא לא מתאים לקיץ לאף אחד מסוגי העור. הוא מתאים יותר לשימוש בחורף.
לא חושבת שהוא יתאים לבעלות עור שמן או נוטה לשמן. ההתאמה הטובה ביותר שלו תהיה, לדעתי, לבעלות עור יבש או נוטה ליבש.

העמידות שלו בחורף עליי (עור רגיל-יבש) היתה משהו כמו 7 שעות. ניסיתי אותו פעם אחת בקיץ וכבר אחרי 5 שעות התחילה דהייה באיזור האף.

 

המייק אפ הקרמי – GUERLAIN Parure de Lumier cream foundation
מייקאפ קרם. מגיע בצנצנת זכוכית כבדה ומרשימה מאוד, עם מכסה הברגה שחור והלוגו של גרלן.

מרקם קרם אוורירי, עם תחושה שנוטה כמעט למוס.
יותר קל לעבוד איתו מאשר עם המייקאפ הנוזלי בגרסה הזו, הוא סמיך יותר, נוטה פחות לסימני מריחה ונטמע לעור מהר יותר.

למרות זאת, גם איתו אני ממליצה להשתמש בפריימר מתחת למייקאפ, לא בגלל סימני המריחה כמו בגלל המרקם הקרמי שלו יש לו נטייה להצמד לנקבוביות במשך היום, ולהדגיש אותן. זה קורה אחרי כמה שעות טובות אצלי.

הכיסוי שלו בברירת מחדל, במריחה ראשונית, גבוה יותר מזה של הנוזלי, ודרושה כמות קטנה יותר ממנו כדי להגיע לכיסוי טוב.

הגימור שלו גם הוא די טבעי וחי. פחות מואר ולח מהנוזלי, אבל עדיין גימור שנראה חי מאוד.

עונות וסוגי עור – גם הגרסה הקרמית לחותית, אבל פחות מהגרסה הנוזלית. אני מייעדת אותו בעיקר לחורף, אבל בעלות עור יבש יוכלו לדעתי להשתמש בו גם בקיץ, עם פידור ראוי. הוא יכול להתאים ליותר סוגי עור מהמייקאפ הנוזלי, אבל גם כאן לדעתי יהנו ממנו בעיקר בעלות עור רגיל עד יבש.

העמידות שלו בחורף עליי (עור רגיל-יבש) היתה משהו כמו 8 שעות. ניסיתי אותו השבוע שוב וכבר אחרי 4 שעות היתה אצלי דהייה בקצה האף, למרות שבאיזור הלחיים הוא נשאר בצורה מושלמת, ונראה אפילו טבעי וחי יותר אחרי 8 שעות.
(כל התמונות בבלוג עם המייקאפ הזה בקישור הזה: מייקאפ קרם לומייר של גרלן)

גוונים:
שתי הגרסאות מגיעות בגוונים הקבועים למייקאפים של גרלן בארץ.
בשניהם יש לי את מס' 4, שבחרתי בהסתמך עם מס' 4 שלי במייקאפ לנז'רי של גרלן.
בניגוד ללנז'רי, למס' 4 במייקאפ הזה אין תת גוון ורדרד, אבל בדיעבד היה מספיק לי מס' 3 לדעתי, כי למייקאפים מסדרת הלומייר יש נטייה להתחמצן – הגוון של המייקאפ מתכהה אחרי משהו כמו שעה על העור, והופך להיות כהה יותר מהגוון המקורי שלו, מה שהופך את מס' 4 בסדרה הזו לכהה יותר ממס' 4 בסדרות האחרות.

התלבטתי הרבה איזה מהם אני מעדיפה. על פניו נראה שהגרסה הקרמית תהיה המועדפת עליי, בגלל הכיסוי הטוב יותר בברירת מחדל, ובגלל המריחה הקלה יותר, אבל אני חושבת שאני דווקא מעדיפה את הגרסה הנוזלית, אם אני צריכה לבחור בין שניהם. המייקאפ הנוזלי קל מאוד על העור, כמעט בלתי מורגש עליו כמעט, והתחושה הזו שלו ממכרת מעיניי, והופכת אותו למועדף עליי, אבל למי שמתלבטת בין שניהם – אני ממליצה לנסות, כי לכל אחת יש את ההעדפות שלה בסופו של דבר.

GUERLAIN Parure De Lumiere cream foundation1
מייקאפ קרם של גרלן – פינוק
GUERLAIN Parure De Lumiere cream foundation1
מייקאפ לומייר בקרם של גרלן
GUERLAIN Parure De Lumiere cream foundation1
השוואת סווטשים של כל מספרי 4 בגרלן שיש לי. הלומייר בקרם והלומייר הנוזלי מתכהים כבר חצי שעה – שעה

 

מייקאפ של גרלן
מייקאפ גרלן לןמייר הנוזלי – לפני ואחרי. הוא יצא צהבהב בגלל שהתמונה היא מהתקופה שכל התמונות שלי יצאו צהבהבות. במציאות הוא בגוון של המייקאפ הקרמי. הגימור והכיסוי הם כמו בתמונה.
מייקאפ לומייר בקרם של גרלן
מייקאפ לומייר בקרם של גרלן

 

קונסילר בסטיק של קלה דה פו – Clé de Peau concealer
(5 גרם, לדעתי המותג לא נמכר בארץ. רכשתי אותו בסטרוברי. המחיר המלא שלו שם הוא 350 ש"ח, אבל יחד עם ההנחה על איפור שהיתה, ההנחה הכמותית, הנחת הנאמנות והחזר של 5% דרך Mr. Rebates הוא עלה לי בסביבות 250 ש"ח… שווה לעקוב אחרי מבצעים. עוד על מוצרי קלה דה פו אונליין)

Clé de Peau concealer 1
קונסילר של קלה דה פו

 

אני חושבת שלפחות שנה וחצי אני מתלבטת לגבי הקונסילר הזה ורוצה לנסות אותו. בכל איפור סלבס על השטיח האדום אפשר לראות את המוצר הזה מככב, הוא זוכה בפרסים נבחרים של מגזינים נחשבים מדי שנה והוא הקונסילר המועדף על הרבה מאוד מאפרים. ממש לאחרונה קראתי שהמאפרת של מד מן משתמשת בו על הסט, ולפעמים כדי לאפר את כל הפנים ולאו דווקא כקונסילר, וזה סיקרן אותי. כי לאיפור טלויזיה, במיוחד בתקופת ה HD, המרקמים צריכים להיות דקים מאוד, ועם זאת, המאפרת שם טענה לרמת כיסוי גבוהה, ושילוב של 2 התכונות האלו – מרקם דק אבל כיסוי טוב – סיקרן אותי.
(אגב – גם טמפטליה השתמשה בו לאיפור החתונה שלה, והיא יכלה לבחור כל קונסילר אחר, כי יש לה כמויות איפור מטורפות. קים קרדשיאן משתמשת בו כבר שנים באופן קבוע, ועוד אחזור לעניין הקרדשיאן בהמשך).

מאוד רציתי לנסות אותו בעצמי, כדי לדעת אם ההייפ סביבו מוצדק, או שזה פשוט נחשב להגיד "הקונסילר המועדף עליי הוא של קלה דה פו".

ואחרי כל ההקדמה הזו….

יש מעט מאוד קונסילרים בסטיק או בקרם שאני אוהבת. אני מעדיפה קונסילרים נוזליים. לקונסילרים בסטיק יש כמה חסרונות: המרקם הקרמי שלהם יכול לפעמים להרגיש כבד או להראות כבד ו/או להכנס לתוך הקמטוטים, המרקם שלהם של קרם לפודרה לפעמים גורם להם להראות קצת קמחיים, ולפעמים יש להם תחושה קצת יבשה. יש כמה קונסילרים בסטיק שמצאתי שהם יוצאי דופן ושאני דווקא אוהבת, ואני אכתוב עליהם במרוכז בקרוב כמו שעשיתי עם הקונסילרים הלחותיים והקונסילרים העמידים.

הקונסילר בסטיק של קלה פו הוא במרקם קרמי רך ועדין מאוד, כמעט חמאתי.
נמרח בקלות מאוד, כמו חמאה ממש, מחליק על הפנים. נוח לעבוד איתו ולהטמיע אותו בעור. ראיתי שמומלץ לחמם אותו מעט בין האצבעות או לטפוח עליו על הפנים עם האצבעות כדי לחמם אותו, וזו באמת הדרך שבה אני משתמשת בו. מניחה באיזור הרצוי, בדר"כ מתחת לעיניים, מטשטשת מעט עם מברשת קונסילר (אני מעדיפה כאן את ה – setting brush של ריל טכניקס למטרה הזו), ואח"כ באמת טופחת עליו עם האצבעות.

התחושה שלו על העור מאוד מאוד קלה. בניגוד לקונסילרים קרמיים אחרים הוא לא גולש לתוך קמטוטים בדר"כ, אלא אם כן מניחים ממנו ממש הרבה, וגם אז – הרבה פחות מקונסילרים אחרים.

גם כשהוא מתייבש ומקבל את הגימור היותר פודרתי שלו הוא עדיין נראה מאוד מואר וחי, ולא מקומח או כבד בשום צורה שהיא.

הוא נותן כיסוי גבוה יחסית, אבל הכיסוי תלוי גם בגוון שבוחרים. כל כהות מצריכה תת גוו של קונסילר מתאים. אם תת הגוון לא מתאים, לא משנה כמה גבוה הכיסוי של הקונסילר, הוא לא יכסה את הכהות.
הוא מגיע ב-4 גוונים (מתוכם יש בסטרוברי בדר"כ 3 באופן קבוע):
Ivory – קונסילר בז' עם תת גוון נייטרלי, בהיר מאוד. לבעלות עור מאוד בהיר. הגוון הבהיר ביותר של הקונסילר הזה.
Beige – קונסילר בז' עם תת גוון נייטרלי, לבעלות עור בהיר עד בינוני.
Ochre – קונסילר בז' עם תת גוון צהבהב. לפנים יתאים לבעלות עור בינוני עד כהה, שזוף או עם תת גוון זית או צהבהב. לכהויות יתאים למי שיש לה כהויות שנוטות לסגול. זה גוון הקונסילר שיש לי. הוא בדיוק חצי גוון פחות מגוון המייקאפים שלי, נותן הארה נהדרת מתחת לעור וכיסוי מספק אם אין לי כהויות יוצאות דופן (בדר"כ אין לי. הכהויות שלי יותר נוטות לחום ולטשטוש שלהם אני צריכה מוצרים עם תת גוון אפרסקי יותר).
Honey – קונסילר בז' מעט כהה, עם תת גוון אפרסקי. זה הקונסילר הבא שלהם שאני רוצה לרכוש. זה הגוון שיתאים לי במקרה של כהויות. אני כמובן תמיד יכולה להשתמש בקורקטור בנוסף לקונסילר, אבל אם אני אפשר למצוא פתרון במוצר אחד, אני מעדיפה. זה הגוון שבוויש ליסט שלי עכשיו, אבל הוא לא נמצא קבוע בסטרוברי, כך שאני ממתינה לו שיחזור למלאי.

אני חושבת שזה קונסילר נהדר. נותן כיסוי גבוה, מרקם קל ובלתי מורגש, קליל על העור, לא נראה ולא מרגיש כבד, עמיד מאוד, והגימור החי שלו נשאר לאורך זמן.
אני מאוד ממליצה באופן כללי להניח קונסילרים קרמיים או בסטיק מעל לקרם עיניים, כשקרם העיניים עדיין לח יחסית, כך תצטרכו הרבה פחות חומר והקונסילר יראה פחות קייקי או כבד.

האם ההייפ מוצדק?
מצד אחד – אני בהחלט חושבת שהוא מצדיק את ההייפ סביבו, אבל מצד שני – יש עוד קונסילרים בסטיק שיש להם את איכויות קרובות לקונסילר הזה. לא הרבה כאלו, אבל יש, ופשוט צריך למצוא אותם (כמו שציינתי – אכתוב על כאלו).
אני חושבת שמרבים להשתמש בו על סלבס בארועי שטיח אדום, והוא הקונסילר המועדף על קים קרדשיאן, כי יש לו כיסוי גבוה, וכיסוי גבוה באיזור שמתחת לעיניים מדגיש את העיניים אפילו יותר, והוא מעין מוצר תומך במראה עיניים מעושן.

האם הוא שווה את המחיר?
כן. וזה בכלל לא קשור לאיכויות שלו, זה קשור למתימטיקה פשוטה.
רוב האנשים מסתכלים על המחיר הסופי של המוצר, במקרה הזה 350 ש"ח. וזה באמת יקר לקונסילר. אבל יקר או זול הם מושגים יחסיים, ותלויים בגורמים נוספים, כמו למשל – תכולה.
בקונסילר של קלה דה פו יש פי 2-2.5 כמות מקונסילרים אחרים בסטיק.

לצורך ההשוואה הנה עוד 2 קונסילרים בסטיק טובים שיש לי, ושאני אוהבת – נארס וקלרינס:

הקונסילר בסטיק של נארס (110 ש"ח ב HQhair) מכיל 2 גרם, בזה של קלרינס 2.6 גרם (100 ש"ח בסטרוברי לפני הנחות נוספות), ובזה של קלה דה פו – 5 גרם!
זה יותר מכפול מכל קונסילר סטיק טוב אחר שיש לי, כך שאת המחיר חלקו לפחות ב-2. זה יוצא 175 ש"ח לקונסילר במחיר המלא שלו. אם קונים במבצעים, כמו שאני קניתי, ומחלקת ב-2, זה יוצא 120 ש"ח לקונסילר אם הוא היה בגודל סטנדרטי. כבר לא נשמע כ"כ נורא, נכון?
אז כן, הוא שווה את המחיר, וגוון נוסף כבר בוויש ליסט שלי.

קונסילר של Clé de Peau
קונסילר של Clé de Peau
קונסילר של Clé de Peau
קונסילר של Clé de Peau בגוון OCHRE

 

פריימר למייק אפ של האורגלס – Hourglass Veil Mineral makeup primer SPF15
(מגיע בשני גדלים, רכשתי את הקטן כי רציתי לנסות אותו קודם. הגודל הוא 10 מ"ל, ומחירו בסביבות 100 ש"ח. רכשתי ב – ZUNETA בזמנו, אבל הם כבר לו מחזיקים את המותג, אז כדאי לנסות באיביי)

Hourglass Veil Mineral makeup primer SPF15
פריימר מינרלי של האורגלס
Hourglass Veil Mineral makeup primer SPF15
Hourglass Veil Mineral makeup primer SPF15

 

פריימר למייקאפ של האורגלס – מותג קוסמטיקה יוקרתי, שמשלב במוצרים שלו רכיבי אנטי אייג'ינג מתקדמים.
הפריימר של האורגלס מתואר כפריימר מבוסס מינרלים, עם מסנן קרינה SPF 15, שמאזן את גוון העור , מנטרל אדמומיות ומבטיח שהמייקאפ יראה נטול רבב.
המרקם המשיי מאפשר לאיפור להראות רענן, בו בזמן שהפריימר סופח שומנים ומצמצם את מראה הנקבוביות.

פריימר נוזלי עם מרקם משיי דק מאוד. יש לו תחושה מעט שמנונית, בצורה קלה מאוד, כשמניחים אותו לראשונה על האצבעות, אבל היא נעלמת כמעט מיד. המרקם רך בטירוף וכמעט בלתי מורגש בהנחה.
יש לו גוון לבן שהופך לשקוף עם ההנחה וההטמעה שלו בעור.
מתייבש כמעט מיד, אבל אני נותנת לו עוד 2 דקות כדי להגיע לייבוש מלא, עד שהוא הופך לסמי מאט. כשהוא מתייבש יש לו תחושה מעט פודרתית, אבל רכה מאוד, והגימור שלו לא מאט לחלוטין כמו פריימרים אחרים, הוא פשוט נראה מאוד טבעי.

הפריימר הזה נותן מעין משטח חלק של הפנים לעבודה. הוא כן גורם למייקאפ בפרט ולאיפור בכלל להראות טוב יותר, טבעי יותר, להמרח יותר בקלות וגורם לו להיות עמיד יותר.
לא ראיתי שום השפעה על מראה הנקבוביות עליי, אבל כששטח הפנים חלק יותר והמייקאפ נראה טוב יותר, זה פחות מפריע לי.

אני חושבת שהוא יתאים לכל סוגי העור. העובדה שהוא נטול שומן, נטול פראבנים, נטול ריח, נטול גלוטן (כן…) וכו' הופכת אותו למוצר מעולה לבעלות עור רגיש או בעייתי, ולבעלות עור יבש. הוא יתאים גם לבעלות עור שמן לדעתי, בגלל הגימור הטבעי היבש שלו יחסית.
הוא כן מכיל סילקונים, כך שמי שרגישה לסיליקון לא תוכל להשתמש בו בכל מקרה.

הייתי ממליצה להימנע ממנו אם אתם מתכננים להצטלם בפלאש, או לפני צילומים בתאורה שהיא לא טבעית, בגלל שהוא מכיל SPF ויכול לגרום לפנים להראות בהירות יותר (לא ניסיתי להצטלם איתו בפלאש אז אני לא יכולה להעיד שזה קורה ממקור ראשון, אבל כדאי לקחת את זה בחשבון).

הפריימר הזה הוא מסוג הפריימרים שאני נמשכת אליהם יותר לאחרונה – כאלו שהם קלילים יחסית וכמעט בלתי מורגשים בהנחה. יש בהם משהו מרענן ביחס לכל הפריימרים הסיליקוניים הכבדים יותר. אני עדיין חוזרת לפריימר של קלרינס באיפורים חשובים, כי הוא הטוב ביותר שניסיתי מבחינת צמצום נקבוביות, אבל ביומיום אני בדר"כ מוותרת על פריימר, ומקפידה על שגרת טיפוח יום שנותנת לי בסיס חלק וטוב למייק אפ, או שאני מעדיפה את הפריימרים הקלילים יותר, וזה של האורגלס הוא בין המועדפים שלי בקטגוריה.

 

צלליות של נארס – NARS Ondine & Mekong eyeshadows
(2.2 גרם כל אחת, בסביבות 90 ש"ח לפני הנחות באתרים למוצרי נארס אונליין)
כתבתי בעבר על הצלליות של נארס בצמד הצלליות Star Sailor. מלבד צמדים יש לי גם צלליות בודדות של נארס, שאעלה בהזדמנויות שונות.

הצלליות הבודדות של נארס מגיעות באריזת נארס מיני, כמו בייבי נארס – אריזה זהה לסמקים של נארס, אבל קטנה מהם. מתוקים ממש, וזו הסיבה שקשה לי לדפט אותם עדיין ולהכניס אותם לפלטות שלי, אבל אני מתכוונת  לעשות את זה אחרי הפוסט הזה, אחרת אני לא זוכרת איזה צלליות בודדות יש לי ואז הן נשארות ללא שימוש. אני משתמשת יותר בצלליות שמונחות בפלטות שלי לפי גוונים.

 

NARS eyeshadows
הצלליות של נארס מול סומק של נארס. בייבי נארס…
צלליות של נארס
צלליות של נארס – ONDIN, MEKONG

 

הצלליות של נארס (בעיקר השימריות) פיגמנטיות מאוד, רכות, נמרחות בקלות וניתנות לטשטוש בקלות, ועמידות.

Ondine – מתוארת כצללית פלאמית שימרית. הייתי מתארת אותה כצללית טאופית-מאובית… טאופ הוא גוון חום-אפרפר. מאוב הוא גוון שיש בו תת גוון לילכי או סגלגל. הצללית הזו היא שילוב של כל הגוונים האלו – מעין חום-אפרפר-סגלגל.
גימור משי שימרי, עם חלקיקי שימר מוזהבים. צללית מעניינת מאוד.

Mekong – מתוארת כצללית חומה כהה, עם שימרים מוזהבים. התיאור האנמי הזה עושה לה עוול.
זו באמת צללית חומה כהה, אבל יש בה חלקיקי שימר גרוסים דק בורוד, ירוק וזהב (יש מצב שיש שם עוד גוונים. אלו שהבחנתי בהם), שנותנים לה גוון שנראה בגימור שלו חום כהה שימרי עם מעט ברק ורדרד מעל.
היא פיגמנטית מאוד. אני חושבת שזו הצללית הדחוסה הפיגמנטית ביותר שנתקלתי בה בכלל, או לפחות בין הפיגמנטיות ביותר. כהה מאוד, וכדאי לאפר את העיניים לפני הפנים כשמתאפרים בה, כי היא יכולה ללכלך.
בהנחה על העיניים היא יכולה להראות קצת כמו צללית "חומה פשוטה", והשימרים שלה כמעט ולא באים לידי ביטוי, אלא בתאורת שמש ישירה.
אפשר לחזק את הנוכחות שלהם אם משתמשים בה לחה.
כך או כך, זו אחת הצלליות שאני מאוד אוהבת.

NARS Ondin
NARS Ondin
NARS Mekong
NARS Mekong
NARS Ondin & Mekong swatches
סווטשים של הצלליות של נארס

 

 

שפתונים אדומים של נארס – Nars Red Lipsticks
(3.4 גרם, בסביבות 100 ש"ח לפני הנחות בחנויות למוצרי נארס אונליין)

החלטתי להכניס בפוסט הזה דווקא את השפתונים האדומים של נארס, כי הם משתלבים עם השפתון האדום של אדוארד בס בהמשך…
לא יודעת איך יצא שיש לי 3 אודמים אדומים של נארס, אבל יצא ככה. (אני מניחה שחלק יכנסו לבלוג סייל שלא עדכנתי מזמן אבל אעדכן בקרוב).

NARS red lipsticks
שפתונים אדומים של נארס (ואחד של אדוארד בס)
NARS red lipsticks
שפתונים אדומים של נארס (ועוד שפתון מימין שלא סקרתי כאן, אבל הכנסתי לסווטשים. אסקור בקרוב)

 

השפתונים של נארס באריזות האלו מגיעים ב-3 גימורים: Satin, Semi Matte, Sheer. אני בדר"כ בוחרת בסמי מאט או בסאטין. ה SHEER הם פחות הסגנון שלי. אוהבת גוון מלא ואטום. כל השלושה כאן הם בגימור Semi Matte (חצי מאט).

יש להם מרקם שהוא לא רך מאוד אבל גם לא נוקשה. הם לא מחליקים על השפתיים כמו המרקמים האחרים, יש להם מרקם שיכול להחשב מעט יבש, אבל לא הייתי מגדירה אותם יבשים מאוד, כמו השפתונים במרקם מאט של המותג. עמידות טובה מאוד יחסית – 4-5 שעות בערך.
בכולם אני ממליצה על 2 שכבות לגימור מלא ויפה.

Red Lizard – שפתון אדום קר ועמוק, עם תת גוון כחול, בגימור חצי מאט. הכי אולד הוליווד שיש, במיוחד שנות ה-40-50 עם גימורי המאט שלהם. אם ניקח את הראשן רד של מאק לצורך השוואה – הרד ליזארד הכי קרוב לו בגוון, ויש להם גם גימור דומה (ובלי קשר אעלה השוואה של כל השפתונים האדומים שלי בקרוב, כי ביקשתם….)

Jungle Red – אודם בגוון אדום עגבניה – גוון אדום נייטרלי, ללא תתי גוון.

Shanghai Express – ליפסטיק אדום עמוק, עם תת גוון חם, נראה שיש בו מעט גוון חום. גוון שמאוד מתחבר לי לשם שלו. בדר"כ שפתונים אדומים חמים נוטים להראות מעט כתומים עליי, אבל זה מתקבל פשוט אדום חם ועמוק.

האהוב עליי משלושתם הוא ה Red Lizard. אוהבת את הגוונים האדומים הקלאסיים. ה – Jungle Red נחשב אצלי יותר "יומיומי" (במושגים שלי) ורגוע. את השנחאי אקספרס כמעט ולא יוצא לי לשים.

אודם אדום
סווטשים של כל שפתוני נארס האדומים
אודם אדום
סווטשים של כל שפתוני נארס האדומים

 

שפתון אדום של אדוארד בס – Edward Bess Red Lipstick #Midnight Bloom
(3.6 גרם, לא נמכר בארץ, רק אונליין באתרים למוצרי אדוארד בס באינטרנט. הגוון הזה במבצע עכשיו בסטרוברי, 75 ש"ח לפני הנחות נוספות לפני ההחזר מ – Mr. Rebates, אז זה שווה)

אני באובססיה קלה למוצרים של אדוארד בס לאחרונה. זה השפתון הראשון של המותג שרכשתי. רציתי לנסות את המרקם שלהם.
השפתון הזה מגיע באריזה שחורה חלקלקה, בגוון אדום קלאסי עשיר.

יש לו ריח פרחוני מעניין. די נעים, אבל הוא מתנדף אחרי כמה דקות.
שפתון במרקם קרמי נהדר, שנמרח בקלות על השפתיים. גימור קרמי עשיר מאוד שנותן לגוון של השפתון עומק ומאוד מושך אותי להשתמש בו.
עמידות של משהו כמו 4 שעות לדעתי, עם תוחם מתחת.
שפתון אדום מהמם ומומלץ מאוד.

Edward Bess Red Lipstick #Midnight Bloom
שפתון אדום של אדוארד בס
Edward Bess Red Lipstick #Midnight Bloom
Edward Bess Red Lipstick #Midnight Bloom

שוב יצא לי פוסט ארוך מאוד 🙂
מתייעצת איתכם (עם מי שהגיע עד לכאן…) אם הייתם מעדיפים לקרוא פוסטים קצרים יותר עם פחות מוצרים, או להישאר בפורמט הזה? אשמח לשמוע חוות דעת….

 

* המייקאפ של גרלן התקבל לסקירה

 

 

תגובות

comments

22 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *