בושם | בישום | בשמים

חמישה דברים שעושים לי טוב

בשמי קיץ
מה שעושה לי טוב, מיוצג באמצעות בשמי קיץ חדשים

 

פוסט בישום קצת פחות שגרתי, בדומה לפוסט הטוטאל לוק מבושם. הפעם בחרתי לקחת 5 בשמים חדשים, ולתת להם את הפרשנות שלי לדברים שעושים לי טוב.
ME של לנווין, קלאסיק של ז'אן פול גוטיה במהדורה מוגבלת, בהשראת איימיי ויינהאוס, CK ONE של קלווין קליין לקיץ 2013, Spring Cherry של ל'אוקסיטן ן- Fuel for life spirit של דיזל. כולם מייצגים משהו שגורם לי להרגיש טוב, ואני אוהבת להתמקד בדברים שעושים טוב ושממלאים אותי באנרגיה, ואני מצפה מהפוסט הזה לעשות בדיוק את זה 🙂

 

אהבה עצמית – LANVIN ME – בושם ME של לנווין (EDP)
(50 מ"ל – 398 ש"ח, 80 מ"ל – 531 ש"ח)

כי כל הרגשה טובה, כל הנאה, כל אהבה לאחר, מתחילה קודם כל באהבה עצמית. כשטוב לי עם עצמי, ונוח לי עם עצמי, גם הדברים הקטנים ביותר משמחים אותי, ואני מדלגת בקלות מעל לדברים שבמצבים אחרים היו שוברים אותי. 

בושם ME של לנווין
אני במרכז – אהבה עצמית!
בושם ME של לנווין
בושם ME של לנווין 

 

הבושם ME של בית האופנה לנווין, בניצוחו של המעצב אלבר אלבז, מייצגים בדיוק את ההעצמה הנשית האישית הזו.
מתוך דברים שאמר אלבר אלבז, ושבעצם עוררו בי את ההשראה לרעיון של הפוסט הזה…:

שם הבושם ועיצובו נועדו להעצמה, חושניות ואהבה עצמית של האישה.
אינני מעוניין ליצור מוצר שיגרום לגברים להתאהב בנשים, אני מעדיף להעצים את הנשים עצמן, להציף אותן באהבה עצמית, ובכך לגרום להיות נשיות, יפות ונחשקות.

הבקבוק מגיע בתוך אריזה כחולה עם סרט מוזהב. בקבוק קטן מרובע, מזכוכית כבדה, עם פקק שחור מרובע וקלאסי.
שם הבושם – ME, באותיות משורבטות בזהב, ואבן חן משובצת על הבקבוק עצמו. קטן ומתוק.

הניחוח פירותי מתקתק, כזה שנשאר לאורך זמן (החזיק עליי יום שלם), עדין ונשי, ועם זאת דומיננטי. באחד הימים ששמתי אותו לעבודה אמרו לי שזיהו איפה במשרד הייתי בגלל הריח שלו…
בין המרכיבים ניתן למצוא תווים פירותיים של מנדרינות ואוכמניות בניחוח ההתחלתי של הבושם, בתווי הלב ניחוחות של שושן צחור ונרקיסים, ובתווי הסיום ליקריץ שחור ואלמוג.

 

להתחבר לנשיות – ז'אן פול גוטיה – Jean Paul Gaultier Classique BELLE EN CORSET
(100 מ"ל, 598 ש"ח לפני הנחות, 300 ש"ח לאחר הנחות. לטובת האספנים, למשל אחותי – מהדורה מוגבלת)

הבקבוקים של בשמי ז'אן פול גוטיה הם סמל הנשיות בעיניי. אני זוכרת את הבושם הראשון של המותג, וכמה התפעלתי מהעיצוב שלו. 
הקימורים של האישה בבקבוק, המחוכים שגוטיה מעצב לאישה הזו כמה פעמים בשנה, הם שיא הנשיות בעיצובי בקבוקים בעיניי. חיבור אמיתי לגוף ואהבה אמיתית לגוף ולקימורים. ואני מתה על ההרגשה הזו. כשאני מרגישה באמת אישה, כשאני אוהבת כל חלק בגוף שלי, וגם הפנים שלי מאירות האהבה הזו, כשאני מרגישה הכי סקסית שיש. כשאני מרגישה שלמה ומחוברת לאישה שאני. 

בושם של ז'אן פול גוטיה
להתחבר לנשיות עם הבקבוק שהוא סמל הנשיות
jean paul gaultier BELLE EN CORSET
גוונים משתנים בהתאם לתאורה – Jean Paul Gaultier BELLE EN CORSET

 

ההשראה לבושם הזה הפעם היא הזמרת האגדית איימיי ויינהאוס, והוא הושק בדיוק במלוא שנה לפטירתה. השנה גם מלאו 20 שנה לבשמים של המותג.
ההומאז' של גוטייה לוויינהאוס התחיל בעצם בתצוגת האופנה שקדמה להשקת הבושם, תצוגת האביב-קיץ 2012, שם עלתה דוגמנית לבושה בבגדי כלה עם איפור השראת איימי וויינהאוס (שהאייליינר המודגש היה סימן ההיכר שלה).

הבקבוק מעוצב בהשראת השמלה ההיא מהתצוגה. קופסת הפח הפעם מגיעה בורוד בייבי, כשהצד האחורי שלה נראה כמו קשירה של המחוך.
הבקבוק המהמם מצופה בזיגוג thermoglaze מבריק, שנותן לבקבוק גווני קשת שונים בתאורות שונות.

הניחוח של הבושם זהה לקלאסיק המקורי – ניחוחות של שושנים, פריחת תפוז, ענבר ווניל.

 

הדלק שלי – בושם פיול של דיזל – DIESEL Fuel for life spirit
(תכולה: 75 מ"ל, מחיר:464. תכולה: 125 מ"ל, מחיר: 520 ש"ח. כל המחירים לפני הנחות)

את הדלק שלי מייצג הבושם הגברי היחיד בפוסט הזה, ולכן הוא מייצג קודם כל את הגבר שאני מאחלת לעצמי – זה שימלא אותי באנרגיות, ושמתחבר לכל הדברים האחרים בפוסט הזה שעושים לי טוב – שאיתו אני אוהב את מי שאני, שאיתו ארגיש הכי נשית, ורכה ומושכת.
המשפחה שלי היא גם הדלק שלי, כי אין כמו משפחה בעולם – ההורים שלי, האחיות שלי והאחיינים שלי, שתמיד ממלאים אותי באנרגיות ותמיד נמצאים שם בשבילי, בכל מצב.
ועשיה. עשיה והתעסקות בדברים שאני אוהבת (למשל הבלוג הזה), ממלאת אותי באנרגיות טובות. אנרגיות של עשיה והתקדמות.

DIESEL FUEL FOR LIFE SPIRIT
הדלק שלי DIESEL FUEL FOR LIFE SPIRIT

 

כל הבושם  הזה משדר ומריח גבריות.
העיצוב של הבקבוק, הגוונים המוזהבים של החריטה משולבים עם התווית החומה, הגוון של הבושם, כולם משדרים מראה גברי מאוד של בקבוק וויסקי.

הניחוח נרקח ע"י פבריס פלגרין, ומשלב תווים עליונים של פירות הדר (אשכוליות, ברגמוט וקינמון), תווים מרכזיים פרחוניים (גרניום, איריס ופריח תפוז) ותווי בסיס עציים (עץ ענברי, מור ולבנדום).

 

פרחים ושאר דברים יפים – ספרינג צ'רי של ל'אוקסיטן – L'occitane Spring Cherry
(בושם: 50 מ"ל, 179 ש"ח. ג'ל רחצה: 250 מ"ל, 102 ש"ח, בחנויות למוצרי ל'אוקסיטן אונליין)

הספרינג צ'רי של ל'אוקסיטן הוא בושם פרחוני מובהק, והאריזה הפרחונית שלו נבחרה לייצג את האהבה שלי לדברים יפים. פרחים בבית עושים לי שמח בלב. ובכלל – דברים יפים (אפרופו אריזות יפות של מוצרי איפור), אסתטיקה, סדר – להכנס הביתה ולאהוב את מה שאני רואה בעיניים, לחייך מפינות קטנות שיצרתי לי בבית עם החותם שלי ועם הדברים שאני אוהבת. עושה לי שמח בלב.

בושם וג'ל מסדרת ספרינג צ'רי של ל'אוקסיטן
בושם וג'ל מסדרת ספרינג צ'רי של ל'אוקסיטן

 

מוצרים חדשים מסדרת הדובדבן של ל'אוקסיטן.
מדי שנה מתווספים מוצרים נוספים לסדרה, השנה זו קולקציית Spring Cherry שכוללת בושם או דה טואלט, ג'ל רחצה, סבון מוצק, קרם ידיים וג'ל לחות לגוף.

הבושם נפתח עם תווים פירותיים של מנדרינה ודומדמנית שחורה. תווי הבסיס הם של פריחת דובדבן ומגנוליה, ותווי הסיום הם של איריס, מאסק ועצי יער.
בושם פרחוני מובהק.

ג'ל הרחצה מועשר בחלקיקים דקים זוהרים, ובריח הפרחוני האביבי של הבושם.

 

ים וחופש – הגרסה הקייצית של קלווין קליין – CK ONE SUMMER 2013
(100 מ"ל, 150 ש"ח)

ים הוא התרפיה שלי והוא הכרח בחיים שלי. חורף או קיץ, אני חייבת ים, לפחות פעם בשבוע או שבועיים. בכל פעם שאני עוברת דירה, אחד מהשניים צריך להתקיים – נוף לים, ואם אין כזה, אז קירבה ממשית לים. הדירה שלי היום ממוקמת מרחק של 5 דקות הליכה מהים.
ים מרגיע אותי, ויותר מזה, בשבילי הוא חופש. גם אם זו שעה בסופו או בתחילתו של יום עבודה, זה עדיין חופש עבורי. והנשמה שלי זקוקה לרגעים קטנים של חופש בשגרה הרגילה של החיים, בדיוק באותה מידה שהיא צריכה חופש ממושך.

CK ONE SUMMER 2013
ים וחופש.
CK ONE SUMMER 2013
CK ONE SUMMER 2013
CK ONE SUMMER 2013

 

מדי שנה מושקת גרסת קיץ במהדורה מוגבלת של הבושם היוניסקסי המיתולוגי CK ONE.

הבקבוק במבנה הקלאסי של בקבוקי ה-CK, אבל בגוון כחול וכיתוב ירוק, שנותנים לו מראה שבקלות היה משתלב בפוסט על מראה של חופה אקזוטית.
בתוך הזכוכית של הבקבוק משולבות בועות שנותנות לו מראה רטוב של הרגע יצאתי מהים.

הניחוח פראשי רענן, כמו כל בשמי CK ONE, ומשלב ניחוחות הדריים בתו העליון, מלפפון, שושנת מים, קימל ומנטה בתווי הבסיס, ובתווי הסיום – מאסק, אזוב ונגיעות של ניחוחות עציים.

 

כמו שציפיתי, הפוסט הזה באמת עשה לי טוב 🙂
יש משפט לשקחתי איתי מאחת הסדנאות שעשיתי שאומר "במה שאתה מתמקד, לשם אתה מתקם". אני בוחרת להתמקד באושר 🙂

 

* כל הבשמים התקבלו לסקירה

תגובות

comments

17 Comments

  • אנה

    וואו, איזה פוסט נפלא! זה רעיון אדיר לקחת בקבוקי בשמים ודרכם לדבר על הדברים שעושים לך טוב, ואני בטוחה שהדברים האלה משותפים להרבה נשים , טוב לפחות בי זה נגע מאוד…והמשפט הזה " במה שאתה מתמקד, לשם אתה מתקדם " הוא חזק ונכון!

  • קטי

    מה את אומרת על הניחוח הקלאסי של לוקסיטן ליין דובדבן?
    עוד בושם מוצלח של לוקסיטן הוא בניחוח פרשי של תה ירוק.

  • קורין

    @אנה
    תודה רבה אנה 🙂 מנסה שהפוסטים יהיו קצת פחות שגרתיים מצד אחד, אבל כן יתנו הצצה למי שאני מצד שני.
    והמשפט הזה מדהים! זה בדיוק ככה

  • Lidia

    פוסט מקסים וריחני קוריני ! אחד הדברים שעושים לי טוב הוא לקרוא את הפוסטים שלך יקירה 🙂 ♥

  • קורין

    @קטי
    האמת שאהבתי את הקלאסי יותר מהגרסה הזו. אני מעדיפה ניחוחות פחות פרחוניים בדר"כ. זה פרחוני מובהק.
    התה הירוק באמת מוצלח. לחובבות הניחוחות הפראשיים

  • IritA

    כמה אנרגיות חיוביות, ניחוחות טובים ונשיות יש בפוסט הזה. תמיד כיף להיות אצלך ♥
    התחברתי לכל מה שכתבת על אהבה עצמית, תחושת החופש והבחירה להתמקד באושר 🙂
    האריזות מקסימות אחת אחת. במיוחד אהבתי את הצבע והעיצוב של ה CK החדש.

  • מאי

    נהניתי מהפוסט שלך… הצלחת לעשות גם לי טוב 🙂
    א-ב-ל, אם יש מוצרים שפחות עושים לך טוב או שסתם את לא מגיעה להשתמש בהם- אני כאן!

  • Peacha

    מאחלת לך הרבה דברים כאלו שיעשו הרבה טוב!
    אני אוהבת את הבושם הקייצי של CK, תודה שהזכרת לי אותו!

  • מיטל

    פוסט מקסים! בדר"כ אני לא אוהבת פוסטים – זאת משתי סיבות. הראשונה אני כמעט ולא באמת מתחברת לבשמים. כולם נכנסים אצלי לקטגוריה של "פסדר" (או "לא לחלוטין"). קשה לי למצוא משהו שאני באמת אוהבת לאורך זמן. יש לי אחד כזה. הוט קוטור של ג'יבנשי והוא מלווה אותי לאורך השנים. לפעמים יש לי אותו, לפעמים לא (בדר"כ לא 😛 אבל כרגע כן!) והוא עושה לי טוב. אני לא יודעת מה יש בו, הוא די חריג בריח שלו (לדעתי) אבל ריח הוא משהו שלוקח אותנו אחורה בזמן, או למקומות רגשיים והבושם הזה בשבילי הוא "האחד והיחיד" ותמיד כשאין לי אותו אני חושקת בו. אה, שכחתי לכתוב את הסיבה השניה! אני לא מצליחה "להבין" ריח מקריאה של הרכיבים שלו (די מתסכל..)

    מאוד נהנתי מהפוסט! הבושם של לאוקסיטן מעניין אותי כי אהבתי מאוד את הריח של תחליב הרחצה בריח הזה. מסקרן אותי מאוד גם הבושם הראשון ME – ואני מאוד מסכימה שקודם אנחנו צריכות (גם צריכים :)) לאהוב את עצמנו, ומשם הכל מגיע. אני מסתכלת על התקופה האחרונה בחיים שלי, כמה שהיה לי רע, וכמה ששום דבר לא הסתדר ולדעתי גם בגלל זה. שפשוט לא היה לי טוב ופשוט לא "הלכתי" לשום מקום. אבל ברגע שקיבלתי תשובות (גם אם הן לא היו מה שרציתי לשמוע) החלטתי שאני מכניסה את עצמי ל"וייב" חיובי כי אני לא מסוגלת יותר. עכשיו אני בדיוק שבוע אחרי יושבת בדירה שמרגישה לי "בית חדש" אחרי שסידרתי הכל, פיניתי דברים שאני לא צריכה והבאתי את המרחב הפרטי שלי למקום שאני אוהבת ונעים לי בו!) וגם, קניתי לי נירות ריחניים באיקאה – כרגע תפוח קינמון. ריח עושה את ההבדל, לא? 🙂

  • קורין

    @מיטל
    לי קשה לכתוב אותם, כי איך אפשר לתאר ריח? אז אני משתדלת להציג אותם לפחות בצורה מעניינת או אישית, שכן יהיה בפוסטים האלו ערך מוסף 🙂

    את מהללת את ההוט קוטור מאז שאני מכירה אותך. זה בטח הבושם שמזוהה איתך. מחפשת לי בושם כזה, חוץ מהמאסק של בודי שופ, שיהיה סימן הזיהוי שלי.
    ריח לחלוטין עושה את ההבדל. אני תמיד קונה את הוניל באיקאה, ויש תחושה כזו של התחדשות באוויר. אני כ"כ אוהבת לחדש דברים, להזיז ממקום למקום, לשנות סדר בארונות, כל דבר שנותן תחושה של התחדשות, זה עושה כ"כ טוב על הנשמה! אני בדיוק רוצה לקנות טפט לצפות את הארון החום שבא עם הדירה ולא מתאים לי לחדר 🙂
    אני כ"כ שמחה בשבילך שעברת את התקופה הזו. הרבה כוח רצון צריך כדי להכניס את עצמך למוד חיובי גם כשהתשובות שקיבלת לא בהכרח כאלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *