מוצרי איפור לפנים

10 משפרי עמידות לקיץ

פודרות ופריימרים לשיפור עמידות האיפור בקיץ
פודרות ופריימרים לשיפור עמידות האיפור בקיץ

כשמגיע הקיץ מתחיל גם החיפוש אחרי מוצרי איפור עמידים, כמו מייקאפים עמידים ומסקרות עמידות, ושפתונים עמידים מבוקשים במהלך כל השנה, לא רק בקיץ.
חוץ מאלו יש גם כמה מוצרים טובים, שהתפקיד שלהם לשפר את העמידות של מוצרי האיפור הקיימים בכמה שעות טובות – פריימרים למייקאפ נותנים בסיס טוב לאיפור ומשפרים את עמידות המייקאפ, פודרה טובה מעל המייקאפ תקבע אותו במקומו ותספח שומנים ולחות, ופיקסר, או ספריי מקבע לאיפור, יתן את הנגיעה הסופית לקיבוע האיפור.
מוצרים מהסוג הזה טובים לשימוש כל השנה, גם במצבים אחרים שבהם נדרשת עמידות גבוהה יחסית של האיפור.

מתחת למייקאפ – פריימר למייקאפ:
על פריימרים למייקאפ כתבתי לא מעט, וזה אחד מהמוצרים שאני נשאלת עליהם הרבה. קישורים לכל הפריימרים שסקרתי, וגם הסברים על מה זה פריימר ולמה הוא מיועד יש בפוסט שאלות ותשובות על פריימרים למייקאפ.

בהתייחס לשאלות שלכם – הפריימר המועדף עליי הוא הפריימר של קלרינס, והוא מעולה לטשטוש מראה של נקבוביות מורחבות, אבל אני אוהבת לגוון בין פריימרים כי אז אני ממש מרגישה את ההשפעה של כל אחד מהם על העור, ובפוסט הזה יש כמה פריימרים נוספים שאני אוהבת ומשתמשת בהם בקביעות.
הפריימר המתאים ביותר לעור שמן לדעתי הוא הפריימר של נארס.
עוד פריימר מצויין לשיפור עמידות הוא הפריימר של בנפיט, שהמרקם שלו קל יותר מזה של הקלרינס, והוא מתאים מאוד לקיץ.

כמו תמיד – ממליצה לנסות פריימרים לפני שרוכשים, כי זה מסוג המוצרים שנשים שמתלוננות על רגישות ועל פצעונים שמופיעים פתאום.

 

פריימר של קליניק – Clinique Pore Refining solutions instant perfector
(15 מ"ל, 150 ש"ח לפני הנחות בנקודות המכירה של קליניק או בחנויות למוצרי קליניק אונליין)

פריימר של קליניק
פריימר של קליניק

 

פריימר של קליניק, שהוא גרסה מחודשת של פריימר ותיק שלהם בשם Pore Minimizer Instant Perfector. הגרסה החדשה אמורה לא רק לשפר את מראה הנקבוביות אלא גם לאזן את הפרשת החלב מהעור.

פריימר בשפורפרת עם פיה צרה, מאוד נוחה, ושאני מאוד אוהבת. מעדיפה את השפורפות האלו על פני הצנצנת שבה מגיע הפריימר של קלרינס לדוגמא.
מגיע בשני גוונים – invisible light ו – invisible deep. (האמת שלא ידעתי שהוא מגיע בשני גוונים 🙂 רק כשצילמתי לקראת הפוסט הזה הבחנתי בגוון שמופיע על הקופסה. על השפורפרת עצמה אין גוון).
לי יש את invisible light, שהוא הבהיר מבין השניים – יש לו גוון בז' חלבי, אבל הוא הופך לשקוף על העור שלי. כשהוא יסתיים אני מתכוונת לנסות את הכהה יותר.

בדומה לפריימרים חמאתיים אחרים (לצורך ההגדרה: פריימרים חמאתיים לדוגמא – הפריימר של קלרינס, הפריימרים של לנקום, הפריימר של לוריאל, ושל בנפיט) הוא מכיל 15 מ"ל, שזו כמות קטנה יחסית, אבל הפריימרים האלו מיועדים לשימוש נקודתי באיזורים שבהם יש נקבוביות רחבות, או באיזורים שנוטים להבריק במשך היום. יוצא דופן הוא הבנפיט שמכיל 22 מ"ל.
(פריימרים שמיועדים לכל הפנים, למשל למראה מואר, כמו הפריימר מטאוריטים של גרלן, או למראה מאט של כל הפנים, כמו הפריימר של אסתי לאודר, בדר"כ מכילים 30 מ"ל).

המרקם שלו חמאתי, קל מאוד ביחס לפריימרים חמאתיים אחרים, ומיד בהטמעה בעור הוא מתייבש. ממש בשניות, ברגע המריחה, ומקבל גימור פודרתי משיי נעים מאוד. ממליצה לחמם אותו קצת בין האצבעות ומיד למרוח על הפנים. לא לתת לו להתייבש על הידיים או על הפנים מבלי שעיבדתם אותו לתוך העור, כי אז הוא מתייבש ולא נמרח בצורה אחידה.
קל משקל ובלתי מורגש על העור, בהחלט משפר מראה של נקבוביות (כמובן תלוי מה מצב הנקבוביות. אין מוצרי קסם, אבל יש שיפור נראה לעין), ובהחלט משפר את עמידות המייקאפ. הוא נותן תוצאות דומות לפריימר של קלרינס שאני אוהבת, אבל המרקם שלו קל יותר ומתאים יותר לקיץ.
פריימר מוצלח ומומלץ. הכי מתאים לקיץ בגלל המרקם היבש יחסית ומראה המאט שהוא נותן.

 

פריימר של סיסלי – Sisley Instant Perfect
(20 מ"ל, 290 ש"ח לפני הנחות בנקודות המכירה של סיסלי. בסטרוברי יש עכשיו 10% הנחה נוספים על כל רכישה לשבוע, ויחד עם הנחת הנאמנות הפריימר יוצא שם 180 ש"ח, ואפשר למצוא בעוד חנויות אונליין)

פריימר של סיסלי
פריימר של סיסלי

 

פריימר של סיסלי לטשטוש קמטוטים ולמניעת הברקות.
מגיע גם הוא באריזת שפורפרת נוחה מאוד, עם פיה צרה להוצאת החומר.
גם הוא מגיע בכמות קטנה יחסית, בדומה לפריימרים חמאתיים לטיפול נקודתי.

המרקם עדין מאוד ורך, לח יותר בתחושה ראשונית מהפריימר של קליניק, אבל מתייבש יחסית מהר.
נטמע לתוך העור, ונותן לו תחושה חלקה, רכה ונעימה.
יש לו השפעה עדינה מאוד על הנקבוביות, ההשפעה היא בעיקר אופטית לדעתי. נראה שהוא משפר את מראה הפנים, נותן להם מעין זוהר או חיות עדינים מאוד, ומרקם חלק לעבודה. הוא בהחלט מונע הברקות באיזור ה T, ומשפר את עמידות המייקאפ.
מתאים לכל סוגי העור, אבל לדעתי היתרון שלו על פני הפריימר של קליניק יהיה דווקא לבעלות עור עדין, יבש או בוגר, בגלל המרקם העדין והיותר לחותי שלו.

 

פריימר פוטופיניש של סמאשבוקס – Smashbox Photo Finish Foundation Primer
(30 מ"ל, 200 ש"ח בארץ ברשת אפריל, רכשתי ממש מזמן ב kiss and makeup בסביבות 120 ש"ח, ואפשר למצוא בעוד חנויות אונליין למוצרי סמאשבוקס)

פריימר פוטו פיניש של סמאשבוקס
פריימר פוטו פיניש של סמאשבוקס – הפריימר הקלאסי של המותג

 

הפריימר הקלאסי של סמאשבוקס. סקרתי בעבר את הפוטו פיניש לייט, שהמרקם שלו מעט קל יותר, והוא מתאים יותר לעור שמן.
הפוטו פיניש בגרסת הלייט שלו היה הפריימר הראשון שניסיתי בחיים שלי, ומאז נכנסו הפריימרים בכלל לשגרת האיפור שלי.

פריימר סיליקוני מובהק (זה לא אומר שבפריימרים החמאתיים אין סיליקון. הפריימרים עם המרקם היותר ג'לי שומני קיבלו הגדרה כזו של פריימרים סיליקוניים).
מרקם שמרגיש מעט שומני בנגיעה ראשונה, אבל מקבל גימור פודרתי עדין כשהוא מתייבש. לוקח לו כמה שניות להתייבש, והוא מסוג הפריימרים שאני מורחת על שטחים רחבים יותר מהפריימרים החמאתיים הנקודתיים.
מחליק את העור, משפר מעט את מראה הנקבוביות, ומשפר משמעותית את עמידות המייקאפ והאיפור בכלל.

 

פריימר פרפקציוניסט של ג'ייד – GADE Perfectionist Flawless Base
(30 מ"ל, 250 ש"ח לפני הנחות. בדר"כ  אפשר להשיג אותו במבצע ב-90-100 ש"ח)

פריימר פרפקציוניסט של ג'ייד
פריימר פרפקציוניסט של ג'ייד

 

פריימר של ג'ייד שהגעתי אליו דווקא בעקבות המלצות של קוראות, ואח"כ גם ראיתי עליו המלצות באחד המגזינים מכמה מאפרות נחשבות.
מגיע באריזת משאבה בגוונים מוזהבים. נוח מאוד לשימוש.
מרקם סיליקוני שמרגיש מעט שומני בהתחלה, עם ריח פודרתי דומיננטי. מבין כל הפריימרים שיש לי כרגע הוא בעל הריח הדומיננטי ביותר.
התחושה השומנית נעלמת ככל שמטמיעים את החומר לתוך העור, וכשהחומר מתייבש.
לוקח לו קצת יותר זמן להתייבש על העור יחסית לפריימרים אחרים, אבל היתרון שלו הוא בתחושת הרכות שהוא נותן לעור, שהיא פחות אופיינית לפריימרים היבשים יותר.
השיפור במראה נקבוביות פחות בולט בפריימר הזה. השיפור נובע מהתחושה החלקה הכללית של העור. הוא מחליק את העור, נותן בסיס חלק וטוב למייקאפ, ובהחלט משפר את עמידות האיפור, בתנאי שממתינים לייבוש מלא שלו.

הוא לא זול בכלל יחסית למה שהייתי מצפה ממותג עממי, אבל במחירי מבצע הוא זול באופן יחסי לפריימרים אחרים שמכילים את הכמות הזו, והיתרון שלו על פני פריימרים דומים הוא שהוא נגיש בכל פארם.

פריימרים למייקאפ לשיפור עמידות האיפור
פריימרים למייקאפ לשיפור עמידות האיפור

 

 

מעל המייקאפ – פודרות טובות למראה מאט
מבחינתי פודרה מעל המייקאפ היא חובה, גם בקיץ וגם בחורף. פודרה מקבעת את המייקאפ ומחזיקה אותו במקום, ונותנת בסיס טוב לכל המוצרים שיבואו מעל – ברונזר וסומק. המרקם האבקתי של הפודרה סופח שומנים ולחות מיותרת ומאריך את חיי האיפור.
אני לא אוהבת פודרות שנותנות מראה מאט לחלוטין, כמו 2 הפודרות הראשונות כאן, אני מעדיפה מראה טבעי מעודן יותר, אבל לפעמים אין ברירה, במיוחד בימים ארוכים מאוד בלחות בחוץ. אני גם יודעת שיש בנות שמחפשות את הפודרות מהסוג הזה, אז החלטתי לכתוב עליהן.

מה שחשוב לי להגיד לגבי פודרות זה לא לשפוט אותן לפי איך שהן נראות על העור בזמן ההנחה. השלב הזה של הנחת הפודרה על העור לא מייצג לגבי איכויות הפודרה לאורך זמן ולאורך היום.
פודרה בזמן ההנחה יכולה לתת לעור מראה שהוא מאט או חסר חיות, יכולה להיראות בהירה יותר מגוון המייקאפ (גם אם היא שקופה) וכדומה.
צריך לתת לפודרה זמן להתמזג לתוך העור. זה לוקח בדר"כ בין רבע שעה עד שעה בפודרות האינטנסיביות יותר. בפרק הזמן הזה העור מפריש את השומן הטבעי שלו ואז הפודרה מתמזגת לתוכו, וזה השלב שבו כדאי לבחון את הפודרה באמת.

פודרה מאט בתפזורת של דיור – DIORSKIN Matte and luminous hydrating loose powder
(תכולה: 16 גרם, מחיר: לא בטוחה מה מחירה בארץ, אני מניחה שבין 260-300 ש"ח. רכשתי בסטרוברי בסביבות 190 ש"ח, ויש עכשיו 10% הנחה נוספים על כל רכישה, בנוסף להנחות הקיימות. ואפשר למצוא כמובן בעוד חנויות למוצרי דיור אונליין)

פודרה מאט של דיור
פודרה מאט של דיור. חזקה בביצועים
פודרה של דיור
פודרה מאט של דיור. הפודרייה הזו שמגיעה איתו פשוט חלומית ברכות שלה!
פודרה מאט של דיור
פודרה מאט של דיור

 

פודרה בתפזורת של דיור, למראה מאט. במקור, בתחילת הקיץ שעבר, התכוונתי לרכוש את הפודרה מסדרת הניוד של המותג, למראה טבעי יותר, ותוך כדי שיטוטים וחיפושים בסטרוברי נתקלתי בפודרה הזו, שחשבתי שיכולה להתאים מאוד לקיץ ורכשתי אותה במקום.

מגיעה בקופסת אקריל שקופה ומכסה מתברג כחול (הכחול של דיור…), מרובעת, כבדה וגדולה יחסית. היא די גדולה ומסורבלת, אבל בגלל שמדובר בפודרה בתפזורת, מהסוג שאני ממילא משתמשת בו בבית, זה לא ממש מפריע לי.

מגיעה ב-3 גוונים, ולי יש את מס' 02 – Transparent Medium (יש גם light ו-deep). בפועל היא שקופה על העור כשהיא מתמזגת. יש לי כמה חברות בהירות מאוד שהשתמשו בה בגוון הזה, והיא חסרת גוון. היא משתלבת בעור.

הפודרה עצמה גרוסה דק-דק ויש לה מרקם משיי עדין ונעים. העדינות הזו של המרקם יכולה להוליך שולל בהתחלה, כי בפועל הפודרה הזו אלופה בביצועים.
נותנת מראה מאט בשניה, ברגע שהמברשת נחה על הפנים. למרות גימור המאט היא לא מקמחת. בתחילת ההנחה, עלול להיווצר הרושם של מראה מאט יבש מאוד או מקומח, אבל ברגע שהעור מתחיל להפריש את השומן הטבעי והפודרה מתמזגת לתוך העור, המראה הזה נעלם. חשוב מאוד לא להעמיס ממנה חומר, כי אז המראה באמת יכול להיראות מקומח. להקפיד על פידור צפוף באיזורים שמבריקים בדר"כ – איזור ה-T – המצח, האף והסנטר, ופידור קל יותר באיזורים האחרים.
והיא נשארת מאט לכל היום.
יש לי עור מעורב יבש בימים מסויימים ורגיל בימים אחרים, ואני כמעט ולא מבריקה איתה. למעט מקרים חריגים. ממש סוס עבודה מבחינתי.

אני מניחה שבעלות עור שמן כן יבריקו בסופו של דבר באיזורים מסויימים, אבל להערכתי הרבה פחות מפודרות אחרות.
היא אמורה להיות פודרה שגם נותנת לחות לעור, בהתאם להגדרה בשם, אבל בפועל אני לא חושבת שזה קורה. היא אמנם לא מייבשת את העור אבל הגימור המאוד מאט יכול דווקא להדגיש יובש, כך שהיא פחות מומלצת לבעלות עור יבש או מתקלף למשל.

שילוב של הפריימר של קליניק למשל, עם מייקאפ עמיד מאוד כמו הדאבל וור של אסתי לאודר או הקולורסטיי של רבלון, עם הפודרה הזו, מבטיחים עמידות יוצאת דופן. אבל במראה מאט, קחו לתשומת ליבכם.
מומלצת מאוד לחובבות מראה המאט.

 

פודרה מאט של קליניק – CLINIQUE Stay Matte sheer pressed powder
(תכולה: 7.6 גרם, מחיר: 190 ש"ח לפני הנחות בנקודות המכירה של קליניק. בסטרוברי עם הנחת נאמנות וההנחה נוספת שיש עכשיו לשבוע היא יוצאת בסביבות 90 ש"ח)

פודרה מאט של קליניק
פודרה מאט של קליניק. ביצועים חזקים וגם מעט כיסוי
פודרה של קליניק
פודרה של קליניק ובייבי פודרה של קליניק. חולה על השטויות האלו 🙂 אבל זה גם פרקטי. המברשת של בנפיט, הסברים בהמשך…

 

פודרה קומפקטית של קליניק, נטולת שומן, סופחת שומנים ונותנת גימור מאט. האריזה הקומפקטית מעולה לנשיאה בתיק.
מגיעה באריזה בגוון הירוק הוינטאג'י של קליניק, עם כפתור נוח לפתיחה (וידידותי למניקור).
קיימת ב-13 גוונים, לא יודעת כמה מהם קיימים בארץ. יש לי את מס' 02 – stay natural, שיש לה גוון די טבעי, כמעט שקוף, שלדעתי יתאים לרוב גווני העור הבהירים והבינוניים. ברגע שהיא נטמעת בעור היא הופכת לשקופה ומקבלת את הצבע של המייקאפ.

המרקם שלה דחוס, פחות רך למגע מפודרות אחרות, אבל זה לא מפריע למראה שלה לאחר ההנחה.
נטמעת בעור מהר יחסית, לא מקמחת כשמשתמשים בה במידה, בדיוק כמו כל הפודרות האחרות למראה מאט.
הגימור הוא מאט, כאמור, שמחזיק מעמד כמה שעות טובות על העור שלי.

כדאי לשים לב שהפודרה הזו נותנת גם מעט כיסוי, בנוסף לקיבוע האיפור, אז כדאי להמעיט בכמויות של המייקאפ מתחתיה.
כמובן ששימוש בספוגית או פודרייה יתן כיסוי גבוה יותר, ומראה מאט יותר.
אני משתמשת במברשת פודרה לכל הפודרות שלי, ובוודאי לפודרות מאט, אם וכאשר אני משתמשת בהן, כי אני אוהבת גימור שהוא טבעי יותר ופחות מאט.
פודרה מומלצת, טובה מאוד למראה מאט, עם מעט כיסוי.

ועכשיו לאריזה המוקטנת ולמברשת של בנפיט – בימים שבהם אני מתאפרת מינימלי, אני מניחה את הפודרה הזו מהאריזה המוקטנת, עם המברשת שמגיעה עם הסמקים של בנפיט, על העפעפיים. ללא פריימר, פשוט הפודרה מעל המייקאפ או הקונסילר שהנחתי קודם. מובטח לי מראה מאט נקי מאוד של העפעפיים, ללא הצטברויות של חומר בקפלים במשך כל היום והלילה! אף פודרה לא מתחרה בפודרה הזו באיזור הזה אצלי.

 

פודרה דחוסה קולור איידיל של לנקום – LANCOME Color Ideal Poudre
(תכולה: 9 גרם, מחיר: 230 ש"ח לפני הנחות. בסטרוברי מחירה 130 ש"ח אחרי הנחת נאמנות ו-10% הנחה נוספת למשלוחים מישראל שיש השבוע, וכמובן שאפשר למצוא אותה בעוד חנויות אונליין למוצרי לנקום)

פודרה קולור איידיל של לנקום
פודרה קולור איידיל של לנקום
פודרה קולור איידיל של לנקום
פודרה קולור איידיל של לנקום
פודרה של לנקום
פודרה של לנקום

 

פודרה דחוסה של לנקום, מסדרת קולור איידיל, סדרה שמבטיחה התאמה מקסימלית של הגוון לעור. אמורה לתת אפקט מושלם לעור למשך 8 שעות.
מגיעה באריזה שחורה קומפקטית קלאסית של לנקום, עם פתיחה ידידותית.

מגיעה ב-6 גוונים, לי יש את 01- Beige Albatre, שהוא גוון בהיא יחסית, אבל היא מהחורף, כך שזה התאים לי, ואני משתמשת בה גם בקיץ, כי היא נטמעת בעור והופכת לשקופה, ולא משפיעה על גוון המייקאפ.

הפודרה הזו היא כבר יותר כוס התה שלי משתי הפודרות הקודמות. כמו שציינתי – אני לא אוהבת פודרות שנותנות מראה מאט לחלוטין, אלא פודרות מעודנות יותר, שמשתלבות לי היטב בגימור הטבעי החי שאני אוהבת.

יש לה מרקם חלקלק עדין בנגיעה, נותנת גימור מאוד טבעי לעור, וכמעט ובלתי מורגשת עליו במשך היום. על העור שלי היא מצליחה להחזיק את האיפור כמה שעות טובות, עד להברקה באיזור ה T, אבל אני מניחה שבעלות עור שומני יעדיפו אחד מהתותחים הכבדים שהזכרתי למעלה.
היא מגיעה באריזת קומפקט כך שניתן לקחת אותה בתיק לטאצ'אפים במשך היום.
אני מאוד אוהבת אותה, וממליצה עליה בחום. היא מאוד מזכירה לי את פודרת המטאוריטים הדחוסה של גרלן שאני מאוד אוהבת, ובכל מקרה אני בהחלט מעדיפה אותה על פני הפודרות לגימור מאט, אבל זה כבר עניין של העדפה.

 

פודרה מינרלית במברשת עם מקדם הגנה – Focus Sun Block SPF25
(תכולה: 5 גרם, מחיר: 185 ש"ח בבתי מרקחת ובדוכן פוקוס בקניון איילון)

פודרה פוקוד סאן בלוק עם מסנן קרינה
פודרה פוקוד סאן בלוק עם מסנן קרינה
פודרה בסטיק עם מברשת ומקדם הגנה
פודרה בסטיק עם מברשת ומקדם הגנה

 

פודרה מינרלית שהושקה לאחרונה, באריזה שהמברשת בה היא בילד אין. הפודרה עצמה מכילה מקדם הגנה SPF25, מה שאמור לעשות אותה אידיאלית לטאצ'אפים במשך היום.

אחת הבעיות בקיץ היא שאין אפשרות לחדש את קרם ההגנה מעל האיפור, כי האיפור יהרס. אז כשראיתי את הפודרה הזו לראשונה חשבתי שהרעיון מעולה, כי היא פותרת את הבעיה הזו בעצם.

הצד הטכני: הפודרה מגיעה במיכל גלילי. כשפותחים את המכסה נחשפת המברשת. כדי לטעון חומר לתוך המברשת צריך לסובב את הבסיס, ולהשתמש במברשת.
כדי לסגור את המכסה מחדש מושכים את הבסיס כלפי מטה, סוגרים עם הפקק ודוחפים את הבסיס חזרה למעלה.

עד כמה שאהבתי את הרעיון, אני חושבת שהביצוע יכול להשתפר. הסיבים של המברשת ארוכים מדי לדעתי, והם לא מספיק רכים. אחרי שרגילים להשתמש במברשות איפור איכותיות, קשה לעבור למשהו סינטטי וקשיח כזה, ויש לזה השפעה על המריחה.
האורך של שערות המברשת קריטי בעיניי. השערות הארוכות לא מאפשרות לראות כמה חומר טענתי לתוכן בעצם. החומר מצטבר בחלק התחתון של המברשת וכדי לקבל אפקט שלו על העור צריך ממש לדחוס את המברשת לתוך העור, ואני לא אוהבת את התנועה הזו על העור ועל האיפור. היא עלולה להרוס את האיפור.

כן ניסיתי את החומר כמה פעמים, וכן יש אפקט של ספיחת שומנים וטשטוש הברקות, כך שאני מניחה שהפודרה בפני עצמה טובה. האריזה שלה פחות טובה. מברשת עם סיבים קצרים ורכים יותר היתה משדרגת את המוצר הזה פלאים.

 

מעל הפודרה – פיקסר או ספריי מקבע איפור
עוד משפר עמידות ידוע הוא פיקסר למייקאפ, או ספריי מקבע למייקאפ.
יש כאלו כמעט לכל מותג איפור מקצועי (מאק, מייקאפ פוראבר, OFRA וכו'), ולאחרונה גם מותגים שלא מוגדרים מקצועיים השיקו כאלו.
הספריי המקבע שטרם ניסיתי והכי בא לי לנסות הוא של סקינדינביה – SKINDINEVIA, שנחשב לאחד הטובים בעולם. האתר שלהם עושה משלוחים לארץ בתשלום (12$).
הפיקסרים החדשים של אורבן דיקיי מיוצרים ע"י סקינדינביה, והם נגישים יותר באתרים ללא דמי משלוח. עוד לא ניסיתי אותם אבל ראיתי עכשיו שיש אריזה מוקטנת אז זו דרך בהחלט טובה בשבילי להתנסות.
בגזרת מותגי הפארם, יש לקלרינס פיקס ספריי לקיבוע האיפור.

אני כמעט ולא משתמשת בפיקסרים למייקאפ, לפחות לא ביומיום (זו הסיבה שלא מיהרתי לקנות את האורבן דיקיי והסקינדינביה למשל). יש גבול עדין מאוד בין לגרום להם לעבוד ללגרום להם לעשות עיסה שלמה מהאיפור, ועיקר השימוש שלי בהם כפיקסרים לאיפור הוא בדר"כ לפני ארועים, כשיש לי זמן להתיז אותם כמו שצריך: חשוב להתיז אותם ממרחק ולא סמוך מאוד לפנים, כי אז יש להם אפקט של ממש הרטבה של הפנים.

עוד שימוש שאני עושה בהם, נפוץ יותר אצלי, זה בהרטבה של מברשת עיניים לצלליות אבקה או כדי להעצים את הגוון שלהן. בעצם בכל מקרה שמומלץ להרטיב את המברשת, אני מרטיבה עם פיקסר.

פיקסרים למייקאפ - של OFRA ושל מייקאפ פוראבר
פיקסרים למייקאפ – של OFRA ושל מייקאפ פוראבר

 

שני פיקסרים יש לי כרגע – של OFRA ושל מייקאפ פוראבר. ואין לי עדיפות לאחד על פני השני. אני חייבת להודות שלא הבחנתי בשינוי יוצא דופן בעמידות המייקאפ בשימוש בשניהם, אבל אין לי בעיית עמידות קשה. הם כן נותנים מראה פחות עשוי לאיפור ויותר חי. כך שאם בטעות פידרתי את עצמי למוות עם פודרה מאט, אני משתמשת בהם.
לשניהם יש ריח מאוד עדין, שזה חשוב לי במוצרי פנים. ה-OFRA מתייבש מהר יותר שזה יתרון.
החסרון של שניהם הם האריזות הגדולות והמסורבלות, ובתכונה הזו – של OFRA מסורבלת יותר. האריזה המוקטנת של אורבן דיקיי תפתור לי את העניין הזה, ולמייקאפ פוראבר יש אריזה קטנה יותר של 25 מ"ל. גם למאק יש פיקסר מוקטן בליין הנסיעות או ה TO GO שלהם.

הפיקסר של מייקאפ פוראבר מכיל 125 מ"ל ועולה בסביבות 115 ש"ח וניתן למצוא בחנויות למוצרי מייקאפ פוראבר אונליין.
הפיקסר של OFRA משתלם יותר. הוא מכיל 235 מ"ל ומחירו 100 ש"ח לפני הנחות. ניתן למצוא בחנויות למוצרי OFRA אונליין.

 

* גילוי נאות- התקבלו לסקירה: הפריימרים של קליניק, סיסלי וג'ייד, הפודרה של פוקוס והפיקסר של OFRA

 

 

תגובות

comments

13 Comments

  • קורין

    @יפעת
    היי יפעת,
    אני לא חובבת מייקאפ פודרה, אבל זה שהכי אהבתי הוא הסטודיו פיקס של מאק. מעולה.
    גם האוורלסטינג של קלרינס ממש טוב.

  • קורין

    @מיה
    עוד לא כתבתי על זה לעומק, רק הזכרתי אותו בפוסט הזה, אבל זה מייקאפ פודרה – מגיע במרקם יבש דחוס כמו פודרה, ואפשר להשתמש בספוגית לחה או יבשה, ויש לו כיסוי ממש טוב וטבעי

  • מיטל

    פוסט מצוין וחשוב לקיץ!
    כרגע הפתרון שלי לקיץ – בימים חמים שאני בחוץ – הקולורסטיי ובימים קצת יותר סבירים (שאני יותר במקומות סגורים וממוזגים) הקליניק אנטי בלמיש שגם הוא מאוד עמיד אבל לא כמו הקולורסטיי – מעל בגדול אני לא ממש מפדרת. אני כן מניחה מעט פידור מעל הקונסילר מתחת לעיניים ומעל נקודות ששמתי קונסילר להסתרת פצעים / כתמים בעור. חוץ מזה אני מפדרת באזור השפה העליונה – ששם זה האזור הכי בעייתי שלי. כי זה אזור שיותר סביר שאני אגע ואחריב שם את כל האיפור.. מעל אני שמה את הפינישינג ספריי של סקינדינביה. אחרי כמה סרטוני שבח מטורפים למוצר הזה החלטתי להזמין אותו. יש מלא פעמים מבצעים של 20% ובהזמנה השניה שלי אפילו הצלחתי ליפול על 20% + משלוח חינם. בהזמנה הראשונה הזמנתי גודל בינוני וקיבלתי במתנה גודל מוקטן (שהוא גודל אדיר!! לנסיעות) ובהזמנה השניה "התפרעתי" הזמנתי שני בקבוקים גדולים וקיבלתי עוד בקבוק מוקטן. אני לא מרגישה ממש הבדל בין זה שנועד לעור שמן לבין עור רגיל-מעורב. שניהם עושים את העבודה אליפות. בחיים המייקאפ שלי לא היה כ-זה עמיד.
    ולכן בעצם עניין הפודרה הפך אצלי למאוד משני (בעוד בעבר היה לי סופר חשוב). כרגע אני משתמשת בפודרה בתפזורת של רבלון שמצוינת לי בגלל שהיא מאוד קלילה במרקם שלה (ומתאימה מעל הקונסילר) אבל לצערי אני צריכה פתרון קצת יותר טוב לאזור השפה :/ אז אני לא יודעת אם ללכת לכיוון של פריימר או לכיוון של פודרה עמידה יותר רק לאזור הזה.. זה די מחרפן אותי כי כבר קרה לי כמה פעמים שבאמצע יום עבודה עשיתי שם איזשהו חירוב וזה היה נראה מזעזע! (אי לכך קניתי סטיק לטאצ'אפים של בובי בראון שהוא קטן ומתוק ונכנס בדיוק בארנקון הפלא שלי שהולך איתי לכל מקום) מה היית ממליצה?

  • קורין

    @מיטל
    אני חייבת לנסות את הספריי הזה של סקינדינביה, או של אורבן דיקיי. הבנתי שהם זהים, ובניגוד למייקאפ פוראבר שמיועד בעיקר לרענון האיפור, הם באמת משפרים עמידות. אם את אומרת שויתרת על פודרה בזכותם אז זה כנראה ממש שווה. חייבת לנסות!

    באיזור הזה של מעל השפה, שהוא בעייתי גם אצלי, וגם בקצה של האף (ממש בקצה 🙂 ), אני שמה את הפודרה של קליניק, ומאלצת את עצמי להיות במודעות שלא לגעת שם באינסטינקט. זה לא תמיד עובד ולא תמיד עוזר, אני מודה. פשוט צריך לזכור לא לגעת בפנים, אין לי פתרון אחר

  • ענת

    קרין האם את יכולה לעשות קצת סדר…. מתי משתמשים בסרום, קונסילר ופריימר ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *