לחות והזנה לפנים

מעשה בחמישה: סרומים שווים לחורף הקרוב

סרומים לחורף
תנו לי איזה סרום

 

החלטתי לפצל את הפוסט הקבוע שלי של שגרת טיפוח מעודכנת, שיוצא בדר"כ ארוך עד כדי אני חייבת גפרורים בעיניים, למס' פוסטים שונים, קצרים וידידותיים לכותבת ולקוראים.
הפעם – סקירה קצרה ועניינית ש 5 סרומים חדשים שניסיתי לאחרונה:
סרום אדוונס נייט ריפייר של אסתי לאודר (קליק לסקירה קודמת), שהשתמשתי בו מס' פעמים בעבר, ולפני מס' חודשים יצא בגרסה חדשה ומשופרת, סרום רנרג'י ליפט של לנקום, שהצליח להפתיע אותי, סרום של פבוניה בוטניקה במרקם של שמן-סרום שאני כ"כ אוהבת, סרום יום של אהבה, דומה מאוד לסרום לילה שלהם שאני מטורפת עליו,  וסרום משקם של דארפן במרקם קליל מאוד שיתאים לבעלות עור רגיל עד שמן.


כמה נקודות לפני הסקירה:
* העור שלי רגיל-יבש והסקירה שלי מתייחסת למצב העור שלי באופן אישי.
* לטיפוח יום אני אוהבת מוצרים שנספגים מהר, כדי להתקדם לשלב האיפור, ורצוי (לא הכרחי) שישאירו תחושה חלקה של העור, כי אז אני מדלגת על שלב הפריימר למייקאפ בדר"כ.
* לטיפוח לילה אני אוהבת מוצרי טיפוח עשירים, כמו סרומים שמבוססים על שמני טיפוח, ומעליהם קרם לחות וקרם עיניים עשירים בלחות. בנוסף – אני תמיד אומרת שמוצרי טיפוח ללילה נבחנים בעיקר במרקם ובתחושה של העור בבוקר שאחרי, אחרי ששוטפים פנים, וזה גם אחד הקריטריונים שלי לבחינה של מוצרי לילה.

 

מה זה סרום?
בגלל שאני נשאלת על זה לא מעט: סרום הוא מוצר טיפוח שמניחים על העור לפני קרם הלחות. הוא מכיל רכיבים פעילים בצורה מרוכזת יותר מאשר קרם לחות, ומיועד להיות מוליך של קרם הלחות לתוך העור.
אע"פ שבעבר חשבתי שאפשר להשתמש בסרום ללא קרם לחות מעל אם העור מרגיש מספיק לח ונוח, באחד המפגשים עם מנהלת ההדרכה הראשית של אסתי לאודר היא הבהירה לי חד משמעית שחובה למרוח קרם לחות מעל הסרום. אמנם במיידי השינוי לא נראה לעין אבל בטווח הארוך שימוש בסרום בפני עצמו ללא קרם לחות עלול "לשבור" את העור.

 

 

סרום לילה: סרום אדוונס נייט ריפייר של אסתי לאודר – Estee Lauder NEW ADVANCED NIGHT REPAIR
(30 מ"ל ב-450 ש"ח לפני הנחות, 50 מ"ל ב-620 ש"ח לפני הנחות, בנקודות המכירה של אסתי לאודר או בחנויות למוצרי אסתי לאודר אונליין)

סרום של אסתי לאודר
סרום של אסתי לאודר – אדוונס נייט ריפייר – לתמיכה בתהליך התיקון הטבעי של העור שמתרחש בלילה
Estee Lauder NEW ADVANCED NIGHT REPAIR
סרום Estee Lauder NEW ADVANCED NIGHT REPAIR

 

מתחילה את הסקירה הזו עם הסרום אדוונס נייט ריפייר של אסתי לאודר כי הוא מוצר ותיק אצלי וכתבתי עליו בעבר. אני, אגב, מתייחסת אליו כאל תמצית אקטיבית – תמצית לתיקון שאפשר להניח לפני הסרום, כך שמעליו אני יכולה להניח עוד סרום או קרם לחות ישירות, מה שאני מחליטה באותו ערב.
לפני מספר חודשים יצאה גרסה מחודשת ומשופרת של הסרום הזה, המבוססת על 25 פטנטים עולמיים שונים!
האדוונס נייט ריפייר מיועד לשימוש בלילה ומבוסס על תהליך התיקון הטבעי של העור שמתרחש בלילה ממילא. הסרום משלב פעילויות של טיהור תאים, הפחתה של קמטים וקמטוטים, טיפול בשינויי גוון ובגוון עמום ועייף של העור, מגן מפני רדיקלים חופשיים ומזין את העור בלחות.

בסרום הזה אני משתמשת לסרוגין כבר כמה שנים, בכמה מוצרים מהסדרה – גם לעיניים וגם לפנים. כשהייתי צעירה יותר פחות התחברתי אליו ובשנים האחרונות אני אוהבת את המרקם והתחושה.
המרקם של הסרום נוזלי אבל לא מיימי ודליל, מרקם שנוטה יותר לכיוון הנוזלי-ג'לי. מגיע עם טפטפת מוצלחת (טפטפות הן עקב האכילס של הרבה מוצרים).
2 טיפות מהחומר מספיקות לכל הפנים. הספיגה די מהירה והעור מרגיש רך ומוכן לקרם הלחות או לסרום נוסף, אם אני מחליטה על עוד סרום.

אני חייבת לציין שאני לא מרגישה שינוי בתכונות של המוצר לעומת הגרסה הקודמת שלו. המרקם מרגיש לי דומה עד זהה למרקם של הגרסה הישנה של הסרום, וגם התחושה על העור ואופן הספיגה. אני מניחה שהשינוי בגרסאות הוא מבחינת הרכיבים הפעילים.

להגדיר בדיוק את ההשפעה של הסרום הזה על העור שלי קשה לי, כי המצב של העור שלי הוא תוצאה של מכלול המוצרים שאני משתמשת בהם, אבל אני כן יכולה לומר שאני אוהבת אותו ושאני מאוד נהנית משלב האקסטרה הזה בטיפוח שלי.

הסרום הזה יתאים לדעתי לכל סוגי העור, לנשים בוגרות וגם לצעירות.

 

סרום לילה: סרום ויטמין C של פבוניה בוטניקה – Pevonia Botanica Vitaminic Concentrate
(תכולה: 30 מ"ל, מחיר: 455 ש"ח לפני הנחות, בבתי מרקחת נבחרים – אפשר לברר בעמוד הפייסבוק של בוטניקה, או למוצרי פבוניה בוטניקה אונליין)

סרום ויטמין C של פבוניה בוטניקה
סרום ויטמין C של פבוניה בוטניקה – פינוק

 

סרום ויטמין C של פבוניה בוטניקה הוא תמצית ויטמינים עשירה, לטיפול מיידי בעור יבש ולהענקת זוהר וברק, ללא תחושה שומנית. מכיל אנטי אוקסידנטים, אנטי רדיקלים חופשיים, עשיר בויטמיני A, E, D, מכיל רטינול, תמציות מנדרינה ותפוז ועוד.
כבר כשקראתי את התיאור של הסרום הזה ידעתי שאוהב אותו.
כמו שציינתי למעלה, אני מאוד אוהבת תמציות שמנים לטיפוח הפנים. כתבתי בעבר על השמן של דקלאור, של קלרינס ושמני טיפוח נוספים. מאוד אוהבת את שמני הטיפוח האלו בעיקר בלילה, כמובן, ורוב שמני הפנים שניסיתי עושים טוב לעור שלי שנוטה ליובש. וגם הסרום הזה לא שונה.

מגיע בבקבוק זכוכית קטן, עם משאבה. המשאבה פחות מוצלחת לטעמי. יש לה נטייה להיתקע ולגרום לחומר להשפריץ לכל עבר.
לסרום יש ניחוח הדרי דומיננטי מאוד, אבל נעים (ניחוחות הם עניין של טעם וריח, אז ממליצה להריח ולנסות לפני שרוכשים).

השמן עצמו במרקם נוזלי דליל. 2-3 טיפות ממנו מספיקות לכל הפנים. התחושה של החומר על העור שומנית בהתחלה, עד לספיגה. הסרום עשיר מאוד בלחות, כמו שאני אוהבת במוצרי הלילה שלי וכמו שהעור שלי דורש. יותר מזה – בדר"כ כמה דקות עד רבע שעה אחרי שאני מורחת סרום העור שלי כבר מבקש קרם לחות. עם הסרום של פבוניה כבר יצא להשאר כמה שעות לפני שנזכרתי שלא שמתי קרם לחות או קרם לילה, וזה בהחלט מצביע על העושר שלו בלחות.

כמו שציינתי למעלה, המבחן האמיתי של מוצרי טיפוח ללילה הוא התחושה והמרקם של העור בבוקר שאחרי. אני תמיד מחפשת את אלו שאחרי שאני שוטפת פנים בבוקר יגרמו לי להתפעל ממרקם העור שלי, מהרכות שלו אבל עם זאת מהתחושה המוצקה שלו. והסרום של פבוניה בהחלט מספק את הסחורה. למחרת בבוקר העור מרגיש כמו משי, חלק ועדין. תחושה לחותית נהדרת שנותנת נקודת פתיחה מצויינת לטיפוח הבוקר.

סרום לילה נפלא ומומלץ. לא מתאים לבעלות עור שומני – אני חושבת שהוא יהיה כבד מדי עבור עור כזה. כנ"ל גם לבעלות עור צעיר.
יתאים בעיקר לבעלות עור רגיל עד יבש, ויהיה נהדר לבעלות עור בוגר לדעתי.

 

 

סרום יום: סרום רנרג'י ליפט של לנקום –  LANCOME Renergie lift reviva plasma concentrate
(תכולה: 50 מ"ל, מחיר: 630 ש"ח לפני הנחות, בנקודות המכירה של לנקום או בחנויות למוצרי לנקום אונליין)

 

סרום רנרג'י ליפט פלזמה של לנקום
סרום רנרג'י ליפט פלזמה של לנקום

 

ממשיכה עם הסרום הנהדר הזה של לנקום, שאתם לא יכולים לראות מבעד לאריזה הסגולה המתכתית שלו, אבל כבר סיימתי אותו, לפני חודשיים לפחות לדעתי, ושמרתי את האריזה שלו כי הייתי חייבת לכתוב עליו.

סדרת רנרג'י ליפט היא סדרת אנטי אייג'ינג של לנקום.
הסרום רנרג'י ליפט רביבה פלזמה אמור לסייע בחיזוק העור, הידוקו ומיצוקו, לתת לו מראה בריא, רענן וחיוני, שיפור במראה הקמטוטים ותחושת החלקה של העור.

לסרום רנרג'י ליפט פלזמה של לנקום לעולם אייחס את התכונה של "הסרום שהצליח להיספג בעור שלי בזמן שהפסקתי לעשן". סיפרתי לכם בפוסט הקודם שלפני כחודשיים-שלושה הפסקתי לעשן. העור שלי והגוף שלי עברו הרבה מאוד שינויים בתהליך הפסקת העישון. אחד השינויים הקשים שעור הפנים שלי עבר היה שבשבועיים-שלושה הראשונים להפסקת העישון מוצרי טיפוח סרבו להיספג בו. לא יודעת להסביר את זה. אולי בגלל שהגוף התנקה ודווקא הפריש החוצה את הרעלים הוא סירב לספוג פנימה חומרים אחרים, אבל אלו היו ימים לא פשוטים. מוצרי הטיפוח שלי פשוט צפו על העור ולא נספגו בו. גם המייקאפ! מתסכל.
ניסיתי מוצרים שונים ולבסוף הגעתי לסרום של לנקום שהצליח לעשות את העבודה!

יותר מזה, יש לו מרקם קרם ג'ל סמיך שאני מאוד מאוד מאוד 🙂 אוהבת בסרומים ובקרמים. מוצרים במרקם כזה נותנים תחושה של החלקה לעור וזו בדיוק התוצאה שאני מחפשת במוצרי הבוקר שלי, לפני המייקאפ. המרקם שלו לא קליל כמו שרגילים למצוא בסרומים בדר"כ, אלא די סמיך. לוקח לו כמה דקות אבל הוא נספג היטב ומהווה בסיס נפלא לקרם לחות מעליו. מתאים בצורה נהדרת לעור המעורב-יבש שלי.

החסרון של המוצר הזה הוא באריזה שלו. לא הבנתי בפעם הראשונה של השימוש בו איך בדיוק אני אמורה לשחרר את הנעילה של האריזה כדי להשתמש בו ופרקתי את הבקבוק לשניים… אנשים טובים באמצע הדרך ועם חוש טכני עזרו לי להחזיר אותו למצבו הטבעי. בדיעבד, ואחרי שהסתכלתי במעיים של מנגנון הלחיצה של הבקבוק הבנתי שהחלק העליון הבולט הוא החלק הלחיץ של הבקבוק. הוא נלחץ פנימה ומוציא כמות יפה של חומר. גם חצי לחיצה אפשרית, שזה יפה. אגב – מסתבר שיש הוראות על האריזה אבל אני פספסתי אותן…

סרום נהדר בעיניי ובהחלט אחד האהובים עליי בכל הזמנים לשימוש בבוקר (מצטרף בכיף לאידיאליסט של אסתי לאודר, המיתולוגי שלי).
יתאים לבעלות עור מתבגר, לעור רגיל עד יבש או למי שאוהבות מרקם מעט סמיך בסרום. לא יתאים למי שמחפשת מוצרים קלים מאוד. לכולן הייתי ממליצה לנסות לפני הרכישה, אבל בעיקר לבעלות עור שמן, כי המרקם עלול להיות מעט כבד לבעלות עור כזה.

 

 

סרום יום: סרום אוסמוטר של אהבה – AHAVA OSMOTER Concentrate
(תכולה: 30 מ"ל, מחיר השקה: 285 ש"ח. לא יודעת לומר מה המחיר שלא במחיר השקה. בנקודות המכירה של אהבה בסופרפארם, בחנויות אהבה ברחבי הארץ, או למוצרי אהבה אונליין)

 

סרום אוסמוטר של אהבה
סרום אוסמוטר של אהבה
סרומים של אהבה ליום וללילה
סרומים של אהבה ליום וללילה

 

 

בפוסט טיפוח לילה הקודם שלי כתבתי על תמצית האקסטרים של אהבה לשימוש בלילה, שהיא מדהימה! אני כבר בבקבוק השלישי שלי של התמצית הזו. בתמצית ההיא אני משתמשת בלילה, כאמור, ומדי פעם כשאני משתמשת בה אני חושבת ביני לבין עצמי שכמה חבל שאין מוצר דומה לשימוש בבוקר, לפני האיפור. למעט השומניות של סרום הלילה ההוא, המרקם והגימור שהוא נותן לעור מתאימים מאוד לפני איפור.

והנה הוציאו באהבה סרום במרקם דומה, שיכול לשמש גם בבוקר וגם בערב. אני משתמשת בו בבוקר כי לערב יש לי את תמצית האקסטרים שלי.
הסרום מוגדר כ – Moisture and radiance boosting serum – סרום להגברת הלחות ולמראה עור זוהר, שזה בדר"כ מה שאני מחפשת עם הנטייה של העור שלי ליובש לפעמים.
ה – OSMOTER, שעל שמה נקרא הסרום, היא תמצית מינרלים בלעדית למותג AHAVA, שידועה כמאיצה ומשפרת את התהליכים הטבעיים שקורים בתוך תאי העור. הריכוז המינרלי אמור לתת יותר לחות והארה טבעית שמגיעה מתוך העור. העור נראה צעיר, לח ובריא.

המרקם של תמצית האוסמוטר דומה מאוד למרקם של תמצית האקסטרים לילה – מעין שילוב בין שמן לג'ל, אבל פחות שומני מתמצית הלילה. מרקם שומני ג'לי, שנספג מהר יחסית ולא משאיר את העור שומני בכלל. מיד במריחה מורגשת הלחות המיידית לעור. הוא נותן את אותה תחושת החלקה לעור שאהבתי בתמצית הלילה, ושאני אוהבת מאוד במוצרי טיפוח לבוקר, וכל קרם שניסיתי איתו השתלב מצויין.

יתאים מאוד לבעלות עור רגיל עד יבש. גם לבעלות עור בוגר (לשימוש ביום. בלילה לעור בוגר הייתי ממליצה על הסרום של פבוניה בוטניקה למעלה).
לא יתאים לדעתי לבעלות עור שמן או נוטה לשמן.

ושכחתי לציין לטובה את הנצנצים על הבקבוק………… חגיגה כל השנה.

 

 

סרום של דארפן – Darphin Ideal Resource
(תכולה: 30 מ"ל, מחיר: 455 ש"ח לפני הנחות, בנקודות המכירה של דארפן או בחנויות למוצרי דארפן אונליין)

דארפן
סרום של דארפן – סרום להשבת מרקם עור מושלם לעור מעורב

 

את הסרום של דארפן השארתי לסוף, כי הוא לא מתאים לעור שלי וזה דווקא טוב בעיניי להכניס פה מוצר שיכול להתאים לבעלות עור שונה משלי. התכוונתי להמליץ עליו לבעלות עור שמן, ובדיוק עכשיו כשאני כותבת את הפוסט וקוראת את הקומוניקט שצורף לו אני רואה שהוא באמת מיועד לעור מעורב ולא לעור עם נטייה ליובש כמו שלי. (אני קודם מנסה, אח"כ קוראת 🙂 ). וכנראה שהאינסטינקטים שלי בלהמליץ על מוצרים לבעלות עור כזה או כזה נכונים. זה מחזק.

דארפן הוא מותג טיפוח ארומתרפי צרפתי – שילוב מנצח.
סדרת Ideal Resource מיועדת לעור מעורב – רגיל עד שמן (כך מסתבר…).
הסרום מחזק את הקולגן והאלסטין, מסייע בטיפול במראה קמטוטים ובמניעת הופעתם של קמטים חדשים.

הסרום מגיע בבקבוק בגוון קורלי מהמם עם משאבה נוחה.
המרקם של הסרום נוזלי דק וקליל מאוד. נספג בעור בשניות. מזכיר לי קצת את המרקם של תמצית ג'ניפיק של לנקום (שאני אוהבת אבל לא בתור סרום, אלא מתחת לסרום).

למרות שהוא לא מיועד לסוג העור שלי, אני משתמשת בו מדי פעם, כשאני מרגישה צורך, כשלב אקסטרה, מתחת לסרום הרגיל שלי, כי הוא נותן לי תחושת מתיחה לעור ואני מרגישה שהנקבוביות נראות איתו טוב יותר.

אני חושבת שהוא יהיה טוב לבעלות עור שמן (מה שאי אפשר לומר על הסרומים האחרים ליום כאן בפוסט). בעבר היה לי עור מעורב שמן ואני זוכרת את ההעדפות שלי בזמנו, וזה מסוג המוצרים שהייתי אוהבת.
יכול להתאים גם לבעלות עור שיש לו נטיה קלה ליובש, אבל בקיץ. המרקם שלו מאוד מזכיר את הסרום של קריטה שאהבתי בקיץ והיה לי טוב.

 

אני מקווה שהצלחתי לקצר את הפוסט הפעם 🙂

המלצות נוספות לסרומים שווים יתקבלו בהרבה אהבה <3

 

* גילוי נאות: כל המוצרים למעט האקסטרים של האהבה התקבלו לסקירה

תגובות

comments

26 Comments

  • שרית vanilla-sky

    יופי של סקירה! יסודית, ברורה ועם המון טיפים. אהבתי שהכנסת גם את הסרום של דארפן כי הוא מסקרן אותי בתור בעלת עור שמן והוא יוכל להתאים לי לכיווץ נקבוביות ולהחלקת העור. תודה ונשיקות ♥

  • קורין

    @שרית vanilla-sky
    תודה רבה אהובה שלי. גם אני שמחה שהכנסתי אותו כי בינתיים קיבלתי הרבה שאלות לגבי עור עור מעורב…
    הוא טוב לכיווץ נקבוביות ויש לו ריח מדהים.
    נשיקות ♥

  • Israelmakeup

    אין לי עור יבש וגם לא בוגר, ועדיין השמן של פבוניה זה הדבר המופלא ביותר שאי פעם ניסיתי, פשוט מוצר נהדר. גם אצלי הוא זכה למחמאות מקיר לקיר, פשוט מעולה!

  • danra

    מאיפה להתחיל???
    אז האסתי לאודר לא עשה לי כלום מהותי, הוא פשוט נעים כזה, זהו.
    אני מסכימה עם כל מילה על הפבוניה, ניחוח מדהים ומוצר מוצלח, רק המשאבה זוועה…
    הלנקום כבד מאוד, אני מסכימה שלבעלות עור בוגר.
    והאהבה אוסמוטר חביב, לא נפלתי כמו הרעש שעשו סביבו.

  • יעלי

    איזה יופי של פוסט 🙂
    האם הסרום לילה של אהבה יכול להתאים גם לעור רגיל עד שמן?
    אני מחפשת קרם לילה וכמובן באתי לקרוא אצלך 🙂

  • אפרת איטה

    משתמשת בסרום מאז שאני זוכרת עצמי חובבת טיפוח וזה המון שנים. בעיני מומלץ לכל גיל לפי דרישות העור שלו ולבטח מגיל 30 בתקופת החיים שלנו. זה מה שחיבב עלי את הסרום של אסתי מלכתחילה, שאינו תלוי סוג עור או גיל.

    אהבה זו בהחלט אהבה חדשה אצלי, כל מוצר שניסיתי אהבתי והצלחת לסקרן אותי על פבוניה – בדיוק מה שאני מצפה מוצרים שאני מניחה על הפנים בלילה – לקום בבוקר ולהרגיש להיראות טוב עם העור שלי

  • קורין

    @Israelmakeup
    חשבתי על זה בדיעבד. שבעצם המוצר הזה אמנם שומני אבל מיועד ללילה, אז למה לא לעור שמן? אני שמחה שהכנסת את התגובה הזו ונתת המלצה ממישהי שיש לה עור שונה משלי. תודה

  • קורין

    @יעלי
    אם קיבלתי למעלה תגובה שהתמצית השומנית של פבוניה התאימה לישראלה שיש לה עור שומני, אז אני לא רואה מניעה שגם הסרום של אהבה ללילה יתאים. הוא פחות שומני מהפבוניה ויותר נוטה לכיוון הג'ל. יש אותו בסופר פארם, תגשי לנסות

  • Peacha

    התחלתי להשתמש בסרומים רק לאחרונה, מעין תחזוקה שוטפת.
    מבין הרשימה ניסיתי את הפבוניה, וכפי שציינת- מוצלח מאוד עבורי.
    גם האוסמטר עבד עליי בצורה מעולה

  • Irita

    כרגע אני נותנת צ'אנס שוב לדאבל סרום של קלרינס לאחר שבקיץ הוא היה לי כבד מידי,
    אבל לחלוטין ארצה לנסות גם את האהבה והפבוניה. הם נשמעים מצוינים!
    סקירה מעולה כהרגלך!

  • קורין

    @Irita
    הוא מסקרן אותי הדאבל סרום הזה של קלרינס, בא לי לנסות אותו!
    האהבה והפבוניה מדהימים אם את אוהבת מרקם שמן.
    ותודה 🙂 נשיקות!

  • מעין

    מרוב אפשרויות קשה לי לבחור… תוכלי אולי להמליץ לי על סרום? אני אוטוטו בת 40, עם עור מעורב, מעוניינת להשיג מראה של אור קורן, לצמצם נקבוביות ואם אפשר, משהו שיעמעם את קמטי ההבעה במצח (אבל מודעת לעובדה שזה כבר יותר מדיי לבקש) 🙂

  • דליה

    אני משתמשת קבועה של קרם פנים של לאוקסיטן, בעיקר עם העור שנהיה לי בחורף

  • קורין

    @מעין
    בהחלט, אין עם זה בעיה בכלל.
    ניסיתי כמה מוצרי טיפוח של לנקסטר וגם אני לא עפתי מהם. הם די רגילים, לא משהו שהרגשתי שהוא וואו, איזה כיף שקניתי את זה 🙂

  • דנה

    אם את רוצה מחיר באמת טוב למוצרים מגוונים ואיכותיים הפעילים בפפטידים תנסי את הסדרה הטיפוח של ד״ר ענת אלקין החומרים מעולים ויוצא פחות מחצי מחיר, שווה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *