עדכוני בלוג

מה הכי אהבתם לקרוא ב-2013?

הפוסטים הנצפים ביותר ל 2013
התמונה מהאינסטגרם שלי -rissimb

 

אני לא נוהגת לעשות סיכומים, כשידוע לכם. הבלוג קיים 4 שנים (!) ומעולם לא עשיתי סיכום שנה או תקופה, אבל נתקלתי בהרבה בלוגים אחרים בסיכום של הפוסטים הכי נצפים לאותה שנה וגיליתי שאני נכנסת לכל הפוסטים האלו כי מאוד סיקרן אותי לדעת מה אנשים אוהבים לקרוא בתחום הזה.
אני בודקת את הסטטיסטיקות של הבלוג מפעם לפעם ויודעת פחות או יותר מה אתם אוהבים לקרוא אצלי, אבל חלק מהפוסטים כאן הצליחו להפתיע גם אותי 🙂

 

10 הפוסטים הנקראים ביותר ב-2013:

1. חנויות אונליין לפי מותגים – רשימה של מותגים לפי ABC, בכל מותג כל החנויות ששולחות את המותג לארץ, כולל עלויות משלוח ואתרים לקאש באק.
זה הפוסט הכי נצפה בסיכום של 2013. זה די הפתיע אותי, למרות שכנראה שלא הייתי צריכה להיות מופתעת. גם מקומות 4 ו-5 קשורים באופן ישיר לקניות אונליין. קוראים ותיקים עברו איתי יחד את חוויות הקניה אונליין הראשונות שלי, וכבר מהימים הראשונים של הבלוג כתבתי על חנויות אונליין ומבצעים אונליין, אז כנראה שזה מה שאתם מצפים לקרוא אצלי, בין היתר 🙂

shop online by brands
חנויות אונליין לפי מותגים

 

2. מייקאפ דאבל וור של אסתי לאודר – זה הפוסט השני הכי נצפה בשנה האחרונה, ומתקשר באופן ישיר למיצוב של המייקאפ הזה כאחד המייקאפים הנמכרים ביותר בעולם.
באופן לא מפתיע, אצל שירי מ beauty in bloom מופיעה האלטרנטיבה הזולה של הדאבל וור – הקולורסטיי של רבלון, שאני טרם סקרתי, אבל העובדה ששני המייקאפים האלו קיימים ברשימות של התוכן הנקרא ביותר בהחלט מעידה בעיניי שהקהל הישראלי מחפש מייקאפים עמידים מאוד עם כיסוי גבוה (למרות הפריחה בתחום הביבי קרימס…)

ESTEE LAUDER Double Wear Stay In Place Foundation on face
מייקאפ דאבל וור של אסתי לאודר

 

3. פריימר למייקאפ – כל מה שרציתם לדעת וקישורים לכל סקירות הפריימרים בבלוג – פוסט ותיק מאוד, שבאופן קבוע מופיע לי בעמוד הראשון של הפוסטים הנקראים ביותר כשאני בודקת סטטיסטיקות. פריימר למייקאפ הוא מוצר שזוכה לחשיפה גדולה בשנים האחרונות, ואולי העובדה שמרוכזים בפוסט הזה כל הפריימרים שסקרתי גורמת לכם לאהוב אותו (ואולי לא זו בכלל הסיבה… 🙂

פריימרים למייק אפ
פריימרים למייק אפ

 

4. מבצעי הבלאק פריידיי 2013 – כמו שציינתי בסעיף 1 – עוד פוסט שקשור לקניות אונליין ברשימת 10 הפוסטים המובילים, ודווקא הפתיע אותי שהפוסט הזה נכנס לרשימה כי הוא באוויר בסה"כ חודש, והצליח לעקוף פוסטים ותיקים יותר שהיה לכם יותר זמן להכנס ולקרוא 🙂 אבל כנראה שאנחנו אוהבים קניות…. (או שפשוט חינכתי אתכם היטב – קונים רק במבצעים!)

בלאק פריידיי
בלאק פריידיי 2013, רק חודש באוויר וכבר ברשימת 10 הפוסטים הנצפים של כל השנה!

 

5. מבצעים על איפור וטיפוח אונליין – עוד פוסט קניות אונליין, כמו בסעיפים 1 ו-4. זה עמוד מבצעים קבוע שאני מעדכנת בכל פעם שאני נתקלת במבצע (למרות שהתרשלתי בתפקידי בשלושת החודשים שלקחתי הפסקה). אני חושבת שהעמוד הזה, כמו עמוד החנויות אונליין לפי מותגים מסעיף 1,  כנראה נמצא פשוט במועדפים של אנשים והם נכנסים אליו לבדוק מבצעים באופן שוטף, וזה מעודד אותי להמשיך לעדכן אותו בתדירות גבוהה.

מבעים על איפור וטיפוח אונליין
מבעים על איפור וטיפוח אונליין

 

6. דברים קטנים באים באריזות שחורות – אחד הפוסטים שמאוד נהניתי לכתוב ולצלם. בשנה האחרונה עשיתי שינוי כיוון מסויים בכתיבה שלי, בעיקר בגלל אילוצי זמן וניסיון להיות יעילה יותר ולהספיק לסקור יותר מוצרים: בעבר הקדשתי פוסט שלם לכל מוצר, כי זה איפשר לחפור כמו שאני רגילה לחפור…. בשנה האחרונה החלטתי לאחד מספר מוצרים לתוך פוסט, ואני מוצאת שאני מספיקה להעלות יותר מוצרים לבלוג. יהיו עדיין מוצרים שיקבלו פוסט משלהם, כמו מייקאפים, אבל רוב המוצרים האחרים ילמדו להסתדר עם חברים.

Makeup Goodies
דברים טובים באים באריזות שחורות קטנות… Makeup Goodies

 

7. עפרונות עיניים שחורים – עוד הפתעה שמחזקת את מה שידענו קודם – החיפוש המתמיד אחרי השחור המושלם – עפרון עיניים טוב (אם מתעלמים מהעובדה שאפשר להשתמש באייליינר ג'ל בקו הריסים התחתונים, זה באמת אחד המוצרים שהכי קשה למצוא בו מושלם, או קרוב לזה)

black eye pencils
עפרונות עיניים שחורים

 

8. סמקים של נארס – זו לא היתה הפתעה, ובמשך מספר חודשים הפוסט הזה היה אפילו במקום גבוה יותר ברשימת הפוסטים הנקראים. לי זה היה ברור, אתם אוהבים נארס (וגם אני).

סומק של נארס
כל סמקי נארס שלי

 

9. מברשותמברשות סומק וברונזר אהובות, וכל מברשות ריל טכניקס שלי – 2 פוסטים של מברשות קיבלו את אותה כמות צפיות, ובמקום לפצל אותם למקומות 9+10, החלטתי לאחד למקום אחד.
זו עוד הפתעה, או חצי הפתעה, כי אני כל הזמן אומרת לעצמי שאני צריכה לכתוב יותר על מברשות, אבל לא מגיעה לזה כמעט כי אני מעדיפה לתת עדיפות למוצרים ממש. אז הנה עוד חיזוק בשבילי לכתוב עוד על מברשות.

Blush and Bronzer Brushes
מברשות ברונזר וסומק

 

10. צלליות סטיק וצלליות עפרון – עוד פוסט שהוא לא הפתעה בשבילי שהגיע ל-10 המקומות הראשונים. אם השנה שעברה היתה השנה של צלליות הקרם, הרי שהשנה היתה השנה של צלליות העפרון והסטיק. זה גם מזכיר לי שפיצלתי בזמנו את הפוסט הזה לשניים וטרם העליתי את החלק השני – שפתוני עפרון…. אני בענייני החזרת חובות אליכם לאחרונה (ע"ע ההגרלה שרצה עכשיו בבלוג), אז בקרוב…

צלליות קרם
סווטשים של כל צלליות הסטיק: מימין לשמאל – לורה מרסיה, מאק, רבלון, בובי בראון ורבלון הדו צדדית

 

עד כמה הפתיע אתכם הדירוג הזה? הרשימה הזו באמת משקפת את התוכן שאתם אוהבים לקרוא?
אשמח אם תכתבו לי בתגובות מה הכי מעניין אתכם לקרוא בבלוג.

 

תודה רבה לכם שאתם קוראים ועוקבים.
וכמו שאיחלתי לכם בפוסט ההגרלה – ש- 2014 תהיה נוצצת וצבעונית, מלאה בבריאות, שמחה, אהבה והגשמה עצמית!

 

תגובות

comments

9 Comments

  • אפרת איטה

    כמוני כמוך, קשה לי עם סיכומים ואני יודעת גם למה – אני והחלטות זו בעיה. תכננתי לעשות פוסט סיכום על נבחרי השנה שלי אבל הרישמה הייתה רבה ולא נראה לי שמישהי הייתה מצליחה לקרוא ולו עד אמצעיתו בלי להרדם עם האיפור – ולא על מצפוני דבר שכזה!

  • Peacha

    הפוסט על אתרי הקניות לפי ABC מעולה, תמיד שאני מחפשת משהו אני חוזרת אליו ועושה השוואות ובירורים:)

  • critic

    אני אהבתי לקרוא כמעט הכל! זאת כיוון שאני תמיד פתוחה להתנסויות חדשות או פריירית מדופלמת תקראי לזה איך שבא לך.. מה שהיה חסר לי בעיקר זה קצת יותר ממך! הפעילות שלך בחודשים האחרונים ירדה מאוד וחבל לזרוק לצד מפעל כל כך נחמד שהצליח לאגד תחתיו הרבה מאוד עוקבים ולא משנה מהי הסיבה לירידה בפעילות. אני מאמינה שכשאת טובה במשהו עלייך לקחת אותו לאקסטרים ובמיוחד שיש לך כבר סוג של "קבלות" מהסביבה.

    מלבד מהמתבקש הזה, אני אשמח לקרוא בפוסט של סיכום שנה על "עשרת המוצרים הטובים ביותר שלך לשנת …." אולי אפילו תתחילי מסורת נחמדה עם זה. בחרי לך עשרה מוצרים שהקריטריון היחיד שאת צריכה להיצמד איליו הוא שכולם הושקו בשנה האחרונה. לא משנה מאיזה תחום יגיעו המוצרים ואולי אם את מחפשת קטגוריות קבועות תוכלי לסדר אותם לפי איפור (פנים,עיניים,לחיים,גבות,ריסים), שיער, עור, ציפורניים, ריח וכו'

    שהשוק שוחה בכל כך הרבה מוצרים, יהיו תמיד מוצרים שכל מי שחולת טיפוח כבר מכירה מזה שנים, מין סוסי עבודה שכאלו שרובינו מחזיקות בנרתיק האיפור לשימוש יומיומי ולטאץ' אפים. אני דווקא הייתי שמחה לשמוע על מוצרים חדשים, כאלו שיצאו בשנה האחרונה, כאלו שיוצאים מגדר הרגיל בתחומם וששווה להתעכב עליהם ולהתנסות בם. כך, כבודם של המוצרים הוותיקים והמעולים נשאר במקומו ועדיין מסוקר לאורך השנה, יחד עם זו תתני הזדמנות נפלאה לכולנו להכיר מוצרים חדשים ולהיסחף אל תוך טרנדים חדשים שאולי פספסנו. זו ההזדמנות שלך בעצם להיות מי שאת תמיד, זו עם האצבע על הדופק.

    שנה אזרחית טובה והמשיכי בפעילות המבורכת הזו, הארנק שלי מקלל אותך אך הפנים שלי מודות לך ועזבי אל תשימי לב אליו.. אני צריכה להחליף ארנק ממילא (:

  • קורין

    @critic
    תודה רבה רבה! תודה על תשומת הלב והתגובה המושקעת והחשיבה שהשקעת בתגובה, זה לא טריויאלי ואני מעריכה את זה מאוד!!!
    לקחתי לתשומת ליבי כל מה שכתבת, תודה רבה ושנה מצויינת!

  • סנדי

    מצטרפת לפיצ'ה, בכל פעם שאני רוצה לקנות מוצר אונליין, אני נכנסת לפוסט המותגים לפי ABC ועושה השוואת מחירים יעילה ברגע. תודה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *