בושם | בישום | בשמים,  טיפוח שיער,  לחות והזנה לפנים

זהב צלול

זהב צלול
זהב צלול

מוצרי טיפוח מוזהבים לנצח ישדרו יוקרתיות, ושילוב של עיצוב מוזהב נקי עם השקיפות הצלולה של הזכוכית מקפיצים עוד למעלה את היוקרתיות של המוצר. הפעם בחרתי 4 מוצרים שלא רק נראים יוקרתיים, הם באמת כאלו – כבדים, מרשימים, אבל מצד שני עושים את העבודה בצורה נהדרת, ומפעילים כמעט את כל החושים:
סרום חדש מעולה של גרלן, סרום של קרסטס לחיזוק השיער, ושני בשמים מוזהבים צלולים – ספורטי של מייקל קורס, והגרסה החדשה לבושם אליאן של טיירי מוגלר.

 

סרום אביי רויאל של גרלן – Guerlain Abeille Royal serum
(תכולה: 30 מ"ל, מחיר: 790 ש"ח לפני הנחות בנקודות המכירה של גרלן בפארמים)

סרום אביי רויאל של גרלן
סרום אביי רויאל של גרלן. שלמות

סרום חדש של גרלן, מסדרת אביי רואיל – Abeille Royal, מבוסס על תוצרי הדבורה השחורה. (ABEILLE בצרפתית משמעותו דבורה, בדיוק כמו הלוגו המוכר של גרלן שהוא בעצם דבורה. וגם הבקבוקים בצורת המשושה שכל אחד מהם הוא חלק קטן בחלת דבש של דבורים. שיעור בהיסטוריה של המותג שקיבלתי בזה הרגע מהחבר שלי כששאלתי אותו איך מבטאים את המילה ABEILLE. יש יתרון לדוברי צרפתית בבית). הסרום אמור להשיב את המוצקות לעור ולמלא קמטים.

במעבדות גרלן גילו שהסיבה המרכזית להיווצרות קמטים ועור רפוי הם קרעים קטנטנים הנוצרים ברקמות העור במהלך השנים, כתוצאה מגורמים שונים כמו גיל, גנטיקה, השפעות סביבתיות וכדומה.

בדומה למנגנוני הריפוי של העור, שבמצב של פציעה מעבירים תאי ריפוי לאיזור הפצוע, כך גם במצב של היווצרות מיקרו הקרעים האלו בעור והקמטוטים, המנגנון הטבעי של העור הוא להעביר לאיזורים אלו תאי ריפוי. החומרים בסרום הזה אמורים לשחזר את התהליך הטבעי הזה של העור ולסייע באיחוי הקרעים הקטנטנים האלו.

אם זה באמת עובד כך או לא אני לא יכולה להעיד כי לא בחנתי את העור שלי במיקרוסקופ, אבל אני יכולה להעיד על התוצאות שלו בטווח הקצר.

הסרום מגיע בבקבוק זכוכית כבד, עם משאבה מוזהבת, במבנה המשושה האופייני לגרלן (ע"ע חלת דבש 3 פסקאות למעלה). במכסה/משאבה מוטבע שם המותג, וכבר ציינתי לא פעם כמה אני אוהבת את הירידה לפרטים של המותג הזה (למשל בפוסט הנסיכות וגם בפוסט על הבושם פטיט רוב נואר ובעוד הזדמנויות שונות).
לסרום ניחוח מבושם דומיננטי מאוד. ממש ניחוח של בושם ולא של מוצר טיפוח, כך שלמי שנרתעת מריחות מבושמים מומלץ לנסות לפני הרכישה.

יש לו מרקם ג'ל דקיק בגוון חלבי. במריחה המרקם הזה הופך נוזלי לחלוטין ופחות ג'לי, וגם הגוון החלבי הופך לשקוף עד להטמעה בעור.
האפקט המשמעותי ביותר של הסרום הזה הוא החלקה מדהימה של העור. לאחר שרוב החומר נספג בעור, הוא עדיין משאיר מעין שכבה דקיקה של חומר על פני העור, שנותנת לו תחושה של רכות מדהימה, ובעיקר תחושה חלקה. מעין מרקם שהייתי מצפה (ורוצה) לקבל מפריימר למייקאפ למשל.

המרקם הזה גורם לכל קרם לחות שמניחים מעליו, לא משנה של איזו חברה, לאמץ את אותו גימור חלק של העור, שזה אפילו מדהים יותר בעיניי, בגלל שזה בדיוק המשטח שאני מחפשת להנחת מייקאפ מעליו. לחלוטין אפשר לוותר על פריימר בשימוש בסרום הזה.

סרום נהדר. אני מאוהבת בו לחלוטין ומתכוונת לרכוש לי אחד נוסף, כי כבר הספקתי לסיים יותר מחצי ממנו.
הוא לא זול, אבל במבצעים שיש לאחרונה בעיקר ברשת אפריל, אבל גם במשביר מדי פעם, יש הנחות שמגיעות גם לחצי מחיר ואז בהחלט שווה.

יתאים לדעתי לכל סוגי העור, והייתי ממליצה עליו בעיקר לבנות 30 ומעלה, שאז האפקט שלו יהיה משמעותי יותר.

סרום מומלץ בחום.

סרום של גרלן
הסרום החדש של גרלן – מבוסס על רכיבים המופקים מהדבורה השחורה
סרום של גרלן
אלוהי הפרטים הקטנים – הבקבוק המשושה, השילוב של המשאבה המוזהבת עם הבקבוק השקוף, והלוגו המוטבע במכסה

 

 

סרום אינישיאליסט של קרסטס – Kérastase Initialiste serum
(תכולה: 60 מ"ל. מחיר: רכשתי ב-330 ש"ח אצל הספר שלי – שמוליק, בשמואל הנציב 7 בנתניה, אבל אפשר לחפש בחנויות אונליין למוצרי קרסטס אם אפשר למצוא אותו זול יותר, או במספרות נבחרות ברחבי הארץ)

סרום אינישיאליסט של קרסטס
סרום אינישיאליסט של קרסטס

 

סרום טיפולי לשיער, של קרסטס, כנראה המותג האהוב עליי ביותר בתחום מוצרי השיער.
הסרום אמור לטפל בשיער מהשורש שלו, החל מהשלב שבו השערה נוצרת בעצם, כך שהשיער יגדל בריא יותר, חזק יותר, עבה יותר וכתוצאה מזה גם מלא ברק.
בגלל האלמנט הטיפולי של הסרום הזה ובגלל שהוא אמור לטפל בשערה כבר משלב הצמיחה שלה, הוא מיועד לשימוש בעיקר בקרקפת, ולא על השיער עצמו.

הסרום לשיער מיועד לשימוש על שיער רטוב, לאחר החפיפה, פעמיים או שלוש בשבוע (אבל כבר קרה לי ששכחתי לשים אותו ושמתי גם על שיער יבש, וזה נותן את אותה תוצאה).

מגיע בבקבוק זכוכית מוזהב, עם משאבת מזלף, כשמומלץ להשתמש בכמות של 2 לחיצות על המזלף לשיער קצר ו-4 לחיצות על המזלף לשיער ארוך.
אני משתמשת ב-4 לחיצות ולפעמים גם 5.
ניסיתי לטפטף על היד ואח"כ על השיער וגם ישירות על שורשי השיער, וישירות על השיער מרגיש לי אפקטיבי יותר.
אחרי שאני מניחה את החומר אני מעסה אותו בתנועות סיבוביות לתוך השורשים, ומעבירה את היד עם השאריות לאורך השיער.

המרקם שלו נוזלי מאוד, לא שומני בשום צורה ולא גורם לשיער להיות שומני, שזה חשוב לי מאוד הן בסרומים טיפוליים, והן בסרום לשיער לאחר עיצוב. בשני המקרים חשוב לי מוצרים שאינם שומניים, והוא עומד בקריטריונים.
יש לו ריח רענן מאוד של מקלחת. דומיננטי בהנחה אבל הריח מתנדף לאחר מכן.

ההטמעה של החומר לתוך השורש הזכירה לי מאוד את הפעולה של השימוש באמפולות לנשירה של קרסטס ולוריאל, שכתבתי עליהן בעבר, וכמובן שעניין אותי לדעת מה ההבדל, מכיוון שאני עדיין משתמשת מדי פעם באמפולות לנשירה, בעיקר בחלק הקדמי של הקרקפת.
הסרום אינישיאליסט לא אמור לטפל בנשירה או בצפיפות של השיער על הראש, אלא מרגע שהשערה מתחילה לצמוח, לשמור אותה חזקה ובריאה.
כך ששימוש בשני המוצרים לסרוגין בהחלט יכול לעבוד. באמפולות אני משתמשת מדי פעם, כשאני זוכרת, ולא על בסיס קבוע כרגע, והכנסתי את הסרום לשימוש קבוע.

האם זה עובד? אני חושבת שכן. אני לא יודעת לומר באופן חד משמעי, כי אני תמיד עושה מספר דברים במקביל שקשורים לטיפוח השיער, כשהדבר המשמעותי ביותר שעשיתי לאחרונה היה להסתפר, די הרבה. יותר מ-5-8 סנטימטרים באורך. ואני מאמינה שתספורת מדי פעם היא אחד הדברים הבריאים ביותר לשיער.
בשבוע של התספורת התחלתי גם להשתמש בסרום הזה ואני מרגישה שהשיער שלי הרבה יותר בריא ובאופן כללי נראה יותר טוב.

המחיר שלו ממש לא זול, והתלבטתי די הרבה אם לרכוש אותו, ובסוף החלטתי שכן. החלטתי שאני מעדיפה לותר על כמה מוצרי עיצוב לשיער שרציתי ולהשקיע בבריאות שלו, ובינתיים אני מרוצה מהקניה הזו.
אני אמנם לא מעלה פוסטים של מוצרים שסיימתי, אבל אני כן מעלה תמונות כאלו עם פירוט לפייסבוק לאלבום empties ולאינסטגרם, ואדווח לכם אם הוא נרכש שוב כשאסיים אותו.

סרום של קרסטס לחיזוק השיער
סרום של קרסטס לחיזוק השיער

 

 

בושם אליין אקסטרה אורדינר של טיירי מוגלר – Thierry Mugler Alien Extraordinaire
(תכולה ומחירים לפני הנחות: 60 מ"ל – 354 ש"ח, 90 מ"ל – 477 ש"ח. עד ה – 14/4/14 תקבלו מוצר גוף בניחוח הבושם בגודל מלא ברכישת הבושם. ניתן להשיג בסופר פארם, אפריל ופרפורמריות נבחרות)

בושם אליין אקסטרה אורדינר של טיירי מוגלר
בושם אליין אקסטרה אורדינר של טיירי מוגלר

 

בושם חדש בסדרת ה ALIEN של טיירי מוגלר, בגרסת או דה טואלט קלה יותר לקראת האביב-קיץ הקרובים.
הבקבוק הוא אחד היפים בבקבוקי הבשמים שאני מכירה, וזהה לבקבוקים האחרים בסדרה, כשהפעם הבקבוק מגיע בגווני שמפניה מוזהבים רכים. אבני החן בצמוד לאיזור התרסיס שקופים, והנוזל עצמו מוזהב צלול.
אגב – כל הבקבוקים בסדרת ה ALIEN ניתנים לשימוש חוזר ולמילוי (בכלל, כל הבשמים של טיירי מוגלר ניתנים למילוי).

הניחוח נשאר נאמן למקור בחלק מהתווים – הענבר הלבן והקשמיר, שנותנים לבושם בכל הגרסאות שלו את סימן ההיכר או החותם המובהק של הבושם.
לתוך הניחוח האופייני של הבושם שולבו ניחוחות הדריים משמן נרולי תוניסאי (שמן פרחי התפוז), שמתואר ע"י יוצרי בשמים כ"זהב נוזלי", והיווה השראה מסויימת לפוסט הזה, וניחוח תה ברגמוט – ניחוח עץ הדר.
בנוסף לעץ הקשמיר מהבושם המקורי, שולבו ניחוחות עציים גם של פרח הטיארה, וניחוחות פרחוניים של פרח ההליוטרופ (עוקץ העקרב).

הניחוח הסופי נותן בושם פרחוני-הדרי, עם נגיעה חמימה של אמבר מהבושם המקורי. הניחוח שלו רך יותר יחסית לבשמי ה ALIEN האחרים שהם כבדים יותר ודומיננטיים, אבל עדיין דומיננטי יחסית לבשמים אחרים.

בושם ALIEN של טיירי מוגלר
ALIEN החדש של טיירי מוגלר – הבקבוק האופייני היפהפה בגוונים רכים של זהב ושמפניה

 

בושם ספורטי של מייקל קורס – Michael Kors SPORTY 
(תכולה ומחירים לפני הנחות: 50 מ"ל – 495 ש"ח, 100 מ"ל – 665 ש"ח)

בושם SPORTY של מייקל קורס
בושם SPORTY של מייקל קורס

 

על הבושם החדש של מייקל קורס, ובכלל על ליין הקוסמטיקה החדש של המעצב, כתבתי בפוסט ה GIVEAWAY של הבושם (שבעצם היה אמור לעלות אחרי הפוסט הזה, אבל אנחנו גמישים וזורמים עם המציאות LOL 🙂

בכל אופן – מייקל קורס השיק לאחרונה את קולקציית הראשונה שלו, שמחולקת ל-3 ליינים – SPORTY, SEXY, GLAM.
בכל ליין יש בושם, שפתון, ליפגלוס, לק וברונזר/סומק.
אני ממתינה בקוצר רוח לאיפור שאמור להכנס בימים אלו לפארמים.

הבושם SPORTY של המותג מגיע בבקבוק צר, ארוך ומלבני, עם זכוכית שקופה ומכסה מוזהב, כשעל המכסה מוטבע שם המותג והניטים ב-4 הקצוות שמאפיינים את הלוגו של המעצב בליין התיקים והארנקים שלו. מקסימה הנגיעה הזו מליין האקססוריז לליין הביוטי.

בתווים הפותחים – ניחוחות הדרים של תפוז ומנדרינה, וברקע ניחוח עציי ופרחוני של פרחים לבנים.
הבושם פרחוני ורענן ומתאים מאוד לקיץ.

בושם של מייקל קורס
בושם של מייקל קורס – אלמנטים מקו האקססוריז של המעצב בעיצוב ליין הביוטי

 

* כל המוצרים, למעט הסרום של קרסטס, התקבלו לסקירה

 

 

 

 

תגובות

comments

4 Comments

  • danra

    מסכימה לגמרי, זהב זה ממש מוחצן, קשה להתעלם מעיצובים כאלה.
    למרות שה- ALIAN הוא לא בדיוק הניחוח שלי, הגרסה הזו מוצלחת בעיני אבל עדיין צריך להיות זהירות על ההדק 😉
    ועכשיו לפינת התלונות – נראה לך שאת שמה ככה טבעות יפות ולא כותבת עליהן??

  • קורין

    @danra
    חחחחחחח. זה לא טבעות ממותג מוכר, פשוט טבעות גולדפילד שמצאתי באחד מדוכני הרחוב פה בנתניה 🙂 אני אוהבת אותן. אני מאוד בקטע מינימליסטי בטבעות לאחרונה

  • אפרת

    הכל זהב! מקסים, אני אוהבת אריזות מוזהבות ועדיף בשיא האלגנטיות עד שלפעמים חונקת אותן במגירת חנוכה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *