מייקאפ של אסתי לאודר, מייקאפ של בורז'ואה
מוצרי איפור לפנים

מייקאפים של אסתי לאודר ובורז'ואה – דיופים למייקאפ ויטלומייר אקווה של שאנל?

מייקאפ של אסתי לאודר, מייקאפ של בורז'ואה
מייקאפ אינוויזיבל של אסתי לאודר ומייקאפ הלתי מיקס של בורז'ואה – שניהם קיבלו את הטייטל המחייב "דיופ למייקאפ ויטה לומייר אקווה של שאנל". האם הם באמת דיופים? (בצילום מצולם ההלתי מיקס סרום של בורז'ואה, כי כבר אין לי את הבקבוק של ההלתי מיקס, אבל בסקירה אני מתייחסת גם להלתי מיקס וגם להלתי מיקס סרום)

 

שני מייקאפים – מייקאפ אינוויזיבל של אסתי לאודר, ומייקאפ הלתי מיקס של בורז'ואה. שניהם קיבלו בבלוגים שונים בעולם את הטייטל המחייב של "דיופ למייקאפ ויטה לומייר אקווה של שאנל" (דיופ משמעותו מוצר זהה או לפחות דומה, בדר"כ בגוון, אבל גם באיכויות ובתכונות).
המייקאפ הזה של שאנל הוא אחד המייקאפים האהובים עליי ביותר ובהחלט מייקאפ מומלץ בעיניי, כך שהחלטתי להשוות אליו את שני המייקאפים הללו במטרה למצוא לכם חלופה זולה יותר.
"על הדרך" גם אסקור את המייקאפ הלתי מיקס סרום של בורז'ואה.

 

 

מייקאפ אינוויזיבל של אסתי לאודר – Estee Lauder Invisible Fluid Makeup
(30 מ"ל, 230 ש"ח לפני הנחות, בפארמים או בחנויות למוצרי אסתי לאודר אונליין)

מייקאפ אינוויזיבל של אסתי לאודר
estee lauder invisible fluid makeup – מייקאפ אינוויזיבל של אסתי לאודר
מייקאפ של אסתי לאודר
מייקאפ אינוויזיבל של אסתי לאודר – בקבוק פלסטיק, מרקם נוסלי מאוד, ופיה צרה להוצאת חומר. מאוד דומה למייקאפ של שאנל

 

 

מייק אפ חדש יחסית של אסתי לאודר. הושק לפני למעלה משנה בעולם והגיע לארץ כמה חודשים אחר אח"כ. המייקאפ שהוא הקיצוניות המוחלטת של המייקאפ המפורסם של החברה – מייקאפ דאבל וור.
האינוויזיבל הוא מייקאפ נוזלי, קליל, בלתי מורגש על העור. נהדר הן בקיץ והן בחורף.
באתר של אסתי לאודר מבטיחים:

מייקאפ קליל מאוד, נטול שומן, בלתי נראה ובלתי מורגש על העור, כ"כ קליל כך שהוא מאפשר לעור לנשום, העור נראה ומרגיש רענן ונטול רבב.
מבחר גוונים גדול כך שכל אחת תוכל למצוא את הגוון שלה, וגוון שנשאר נאמן לעצמו בכל תאורה, לאורך כל היום.
כיסוי קל עד בינוני.

 

את המייקאפ הזה ניסיתי לראשונה בחורף שעבר. הוא אמנם היה לי מעט כהה באותה תקופה, אבל ניסיתי אותו בכל זאת. התחושה שלו היתה לחה ולחותית באותה תקופה, והיום אני מבינה שזה נבע מחומרי הטיפוח החורפיים העשירים שהשתמשתי בהם בחורף.
בקיץ, לעומת זאת, שילוב מוצרי הטיפוח שלי נותן לי מצד אחד לחות, ומצד שני משאיר את העור נטול שומן או לחות מורגשת במיוחד, כך שהצלחתי לגבש על המייקאפ הזה חוות דעת מקיפה, שתלויה גם במוצרי הטיפוח שמתחתיו (בכלל – הנחה וניראות של מייקאפ על העור תלויה קשר ישיר לחומרי הטיפוח שקודמים לו).
השתמשתי בו בקיץ שעבר עד שכמעט סיימתי אותו, נשארו לי בו ממש שימושים ספורים שאני מתכוונת לעשות בו בקיץ הקרוב.

מייקאפ נוזלי, נטול שומן, דליל מאוד במרקם שלו. המרקם הנוזלי הדליל שלו מזכיר את המרקם של ה – BB של גרנייה לעור שמן.
חובה לערבב היטב את המייקאפ לפני השימוש, והמיכל גם מגיע עם גולה פנימית כזו, שאפשר לשמוע אותה בזמן הערבוב.

למריחה שלו אני משתמשת עם מברשת הבאפינג של ריל טכניקס, שהיא מושלמת למייקאפ הזה ולמייקאפים דלילים בכלל. אפילו יותר טובה למייקאפים דלילים ממברשת F80 של סיגמא, שהיא אחת האהובות עליי. נמרח בקלות ונטמע בעור בשניות, ונותן גימור שהוא באמת כמו עור שני, או בלתי נראה, כמו שמעיד השם שלו.

הכיסוי שלו בברירת מחדל קל מאוד, אבל ניתן לבנות את הכיסוי בקלות עד כיסוי בינוני מינוס, או אפילו בינוני. בגלל שהמייקאפ נטמע בעור כך שהוא ממש בלתי נראה, או כמו עור שני, ניתן בהחלט לבנות את הכיסוי באופן חלקי, רק באיזורים מסויימים, מבלי שתראה הפרדה בולטת לעין בגוון או בגימור, וגם כשבונים את הכיסוי הוא לא נראה עמוס מדי בשום צורה.
המראה הסופי שלו מאוד טבעי ומואר. הוא קל משקל על הפנים, בלתי מורגש כמעט.

הוא נראה במיטבו כשהבסיס יבש יחסית – אחרי שהקרם שמתחתיו נספג היטב והוא כבר לא לח. עם בסיס לח הגימור שלו יראה פשוט מבריק ולח יותר, והוא גם יהיה פחות עמיד.
לא מרגישה שבמייקאפ הזה חובה להניח פריימר למייקאפ מתחתיו, הוא לא מדגיש נקבוביות בשום צורה, אבל בקיץ אני כן מניחה אותו מעל לפריימר, בעיקר בגלל משטח העבודה החלק והפחות לח שנותנים פריימרים. הוא עובד מצויין עם כל הפריימרים שניסיתי איתו (של אסתי לאודר, סמאשבוקס, ג'ייד וקלרינס).

מבחר גוונים – בעולם הוא קיים ב-16 גוונים, בארץ ראיתי 8 גוונים בפעם האחרונה שהייתי בפארם. הגוונים ממוספרים ב-4 ספרות ואותיות, בניגוד ל-3 בדאבל וור (ואחד בדאבל וור לייט). זה קצת מסבך את העניינים ואת ההתמצאות בגוונים. אני בחרתי די על עיוור את הגוון הקבוע שלי בדאבל וור – 4N1, ומה שקיבלתי הוא 4WN1, שהוא מעט יותר כהה ויש לו גוון חמים יותר מהמספר שלי בדאבל וור, אפילו צהבהב. הצהבהבות הזו "עוברת" בקיץ, כשאני שזופה יחסית, אבל בחורף היא נראית רע.
ה-W במיספור מתאר גוון חמים (צהבהב). ה-C במיספור מתאר גוון קריר (ורדרד).
לכולם מתלווה האות N, שמתארת גוון נייטרלי. כך שלמשל גוון שיש בו WN הוא צהבהב נייטרלי, כשבהגדרה יש פה סתירה. גוון שיש לו תת גוון צהבהב או ורדרד הוא לא נייטרלי. נייטרלי הוא גוון שאין לו תת גוון. וזה קצת מאכזב, כי באופן אישי אני נוטה לבחור גוונים נייטרלים, ונראה שכאן אין כאלו, לפי המיספור. אין מנוס במקרה הזה מלגשת ולנסות את הגוונים בנקודת מכירה של אסתי לאודר.

מייקאפ אינוויזיבל של אסתי לאודר
מייקאפ אינוויזיבל של אסתי לאודר בגוון 4WN1 – תת גוון צהבהב
מייקאפ אינוויזיבל של אסתי לאודר
מייקאפ אינוויזיבל של אסתי לאודר – תמונות לפני ואחרי – גימור טבעי מאוד (בתמונה הימנית יש לי ממש מינימום איפור)
מייקאפ של אסתי לאודר
מייקאפ אינוויזיבל של אסתי לאודר במראה איפור קייצי מאוד של גווני קורל וכחול. כל המוצרים באיפור הזה של אסתי לאודר (פירוט האיפור למי שתרצה – בסוף הפוסט)

 

אינוויזיבל של אסתי לאודר מול ויטלומייר אקווה של שאנל:
אני יודעת שמרבים להשוות אותו למייקאפ ויטלומייר אקווה של שאנל והנה התובנות שלי מהשימוש בשניהם:
אריזה – שניהם מגיעים באריזת פלסטיק קלילה, נוחה מאוד לנסיעות.
מרקם – שניהם דורשים ניעור רציני לפני השימוש, כדי לאחד את כל סוגי הנוזלים למרקם אחד, אבל האינוויזיבל של אסתי לאודר דליל יותר.
האסתי לאודר יתאים יותר לעור יבש, השאנל פחות. המרקם של האסתי לאודר מעט לח יותר ונינוח על העור, גם באיזורים יבשים, השאנל פחות לח.
כיסוי – בשניהם קל עד בינוני.
גימור – שניהם מתמזגים לתוך העור ונראים מאוד טבעיים עליו. הגימור של האסתי לאודר חי יותר מהשאנל. השאנל נראה קרוב יותר למאט, אבל טבעי. אני כן מצליחה להגיע לגימור שהוא מאט יחסית גם עם האסתי לאודר בקיץ, בשילוב פודרה.
הנחה מעל לפריימר – בעוד שהשאנל עובד הכי טוב בהנחה ישירה על קרם הלחות ופחות משתלב עם פריימרים, האסתי לאודר דווקא משתלב היטב עם פריימרים.
עמידות – שניהם עמידים יחסית, אבל האסתי לאודר עמיד יותר, בעיקר בגלל שניתן להניח אותו מעל לפריימר, בעוד שהשאנל יושב פחות טוב על פריימר. מה שכן – אני מעדיפה את הדהייה של המייקאפ על העור במייקאפ של שאנל, כנראה בגלל הגוון. הגוון של השאנל מתאים לי בצורה מושלמת, בעוד האסתי לאודר צהבהב לי. השאנל כ"כ נראה העור שלי שגם כשהוא דוהה לא מבחינים בדהיה שלו. באסתי לאודר מבחינים בגלל שהוא לא הגוון שלי באופן מדוייק.
גוונים – לאסתי לאודר יש מבחר גוונים גדול יותר.
בשאנל יש SPF בעוד שבאסתי לאודר אין (מבחינתי זה חסרון, כי אני משתדלת שבקרם הלחות או במייקאפ יהיה לי SPF ואז אני יכולה לותר על מקדם הגנה, אבל למי שמקדם הגנה קבוע בשגרה שלה זה דווקא יתרון, כי מייקאפים ללא SPF ידידותיים יותר לצילומים).
מחיר – השאנל יקר יותר בכמעט כפול למי שבוחרת לרכוש בארץ – הוא עולה 360 בארץ ואין הנחות. האסתי לאודר עולה 230 ש"ח בארץ ותמיד יש הנחות, מינמום 15% שזה יוצא 200 ש"ח בערך, בדרך כלל אפשר לחכות להנחה גדולה יותר. בסטרוברי השאנל עולה בסביבות 210 ש"ח (שם רכשתי את שלי), והאסתי לאודר בסביבות 140 ש"ח.

בסה"כ אני באמת אוהבת את שניהם, כל אחד בפני עצמו. שניהם נותנים מראה מאוד טבעי ונקי לעור, עם כיסוי לא גבוה אבל גם לא רע בכלל, ועמידות בהחלט מספקת, אבל זה שארכוש שוב יהיה השאנל, בגלל שהגוון מתאים לי בצורה מדוייקת להפליא.

 

מייקאפ הלתי מיקס של בורז'ואה – Bourjois healthy mix foundation
תכולה: 30 מ"ל. מחיר: 165 ש"ח. אפשר למצוא אותו במבצעים של 1+1 ברשתות (ומומלץ להמתין להם). אני רכשתי אונליין ב ASOS בסביבות 50 ש"ח, ואל תשכחו להכנס דרך EBATES להחזר של 3.5% מהקניה. הוא חסר שם כרגע אז אפשר לחפש בעוד חנויות למוצרי בורז'ואה אונליין)

מייקאפ הלתי מיקס של בורז'ואה
מייקאפ הלתי מיקס של בורז'ואה

 

מייקאפ הלתי מיקס של בורז'ואה הוא מייקאפ ותיק מאוד אצלי. הוא המייקאפ השני של בורז'ואה שניסיתי, כבר לפני שנתיים בערך, עוד לפני המייקאפ 123 פרקפט של המותג שכבר סקרתי, ומיד אחרי המייקאפ הלתי מיקס סרום שאני סוקרת כאן בהמשך.
גם הוא זוכה להשוואה נרחבת לויטלומייר אקווה של שאנל.

באתר של בורז'ואה מבטיחים:

מייקאפ הלתי מיקס של בורז'ואה נותן לעור מראה קורן, אחיד ועמיד עד ל-16 שעות.
מועשר בתמציות פירות: תמצית אפרסק לזוהר, תמצית מלון מעניקה לחות למשך 8 שעות, תמצית תפוח כדי להגן על המרקם הצעיר של העור ונגד הזדקנות העור.
מועשר גם בפיגמנטים שמאפשרים לעור היראות במיטבו בכל תאורה.
המרקם רך, מתמזג היטב בעור ונותן לו הרגשה נינוחה.

 

המייקאפ הלתי מיקס של בורז'ואה מגיע בבקבוק פלסטיק עם משאבה נוחה. מאוד דומה לבקבוק של המייקאפ העמיד שלהם – 123.
המכסה והמשאבה שחורים (לפחות היו כך עד עכשיו. לאחרונה ראיתי שיצאה גרסה משופרת של המייקאפ הזה, עם משאבה ומכסה אדומים).
יש למייקאפ הזה ניחוח פרחוני ברור, שאני מסתדרת איתו, אבל למי שיש בעיה עם מייקאפים מבושמים – כדאי לבדוק לפני הרכישה.

מייקאפ נוזלי, בסמיכות בינונית. נמרח די בקלות על העור. המרקם שלו מעט יבש יחסית למייקאפים האחרים פה בפוסט, כך שהוא יוכל להתאים לבעלות עור מעורב-שמן, אבל פחות לבעלות עור יבש או נוטה ליבש.
כיסוי בינוני מינוס עד בינוני. אפשר לדקק אותו לכיסוי קל במריחה עם האצבעות או ספוגית לחה.
גימור מאוד טבעי. חצי מאט. כזה שהוא לא מאט לחלוטין כמו הדאבל וור של אסתי לאודר או הקולורסטיי של רבלון, אבל גם לא מואר או זוהר. נראה מאוד טבעי על העור.

מגיע ב-8 גוונים, במיספור זהה לכל המייקאפים של בורז'ואה. זה נהדר בעיניי – כל סדרות המייקאפים של בורז'ואה מגיעות באותו מיספור ומאוד קל להתמצא או לפחות לדעת בקירוב איזה גוון מתאים לכם, אם כבר ניסיתם את אחד מהמייקאפים של המותג.
אני ניסיתי בזמנו את ה-54, שהיה לי מעט בהיר, וערבבתי אותו עם מעט הלתי מיקס סרום (המייקאפ השני של בורז'ואה שאסקור כאן) 56 כדי להגיע לגוון שלי בחורף.

עמידות – בבורז'ואה מבטיחים 16 שעות, שזה איזה משפט ברירת מחדל שהם מכניסים לכל התיאורים של המייקאפים שלהם, וזה די מעצבן. אין הגיון בזה שלמייקאפ זוהר ולח תהיה עמידות זהה למייקאפ מאט או מייקאפ עמיד. למה לדחוף את המשפט הזה לכל המייקאפים בלי הבחנה? ובכל זאת – העמידות של ההלתי מיקס לא רעה אבל גם לא מצויינת. בסביבות 7-8 שעות, גם בקיץ, לפחות עליי.

מאוד יתאים לבעלות עור רגיל עד מעורב-שמן. לגבי בעלות עור שמן קצת קשה לי לומר. על פניו נראה לי שהוא יתאים, אבל מומלץ לנסות לפני רכישה. פחות יתאים לבעלות עור יבש או מעורב-יבש (לבעלות עור כזה אני ממליצה על ההלתי מיקס סרום כאן בהמשך).

מייקאפ הלתי מיקס של בורז'ואה
מייקאפ הלתי מיקס של בורז'ואה – גימור מאוד מאוד טבעי

 

מייקאפ הלתי מיקס של בורז'ואה מול הויטלומייר אקווה של שאנל:
בהרבה מהבלוגים בעולם ראיתי במהלך השנה-שנתיים אחרונות השוואה של שני המייקאפים האלו, ובאמת בחנתי אותם זה מול זה בסקרנות, בעיקר בגלל שבורז'ואה ושאנל מגיעים מאותו בית מסחרי.
האריזה – שונה. בעוד שהבקבוקים של שאנל ואסתי לאודר מזכירים אחד את השני, הבקבוק של ההלתי מיקס שונה לחלוטין. השאנל מגיע בבקבוק פלסטיק מרובע קליל, נוח לנשיאה בתיק, עם פיה צרה להוצאת החומר, והבורז'ואה בבקבוק פלסטיק עם משאבה.
מרקם – שונה לחלוטין. המרקם של הויטלומייר אקווה של שאנל מאוד מיימי. יש תחושה שהוא על בסיס מים וחובה לערבב את הבקבוק לפני השימוש כדי לאחד את החומרים שנפרדים אחד מהשני ב"מנוחה". ההלתי מיקס מגיע מוכן לשימוש, אין צורך לנער. המרקם שלו סמיך, אפילו סמיך מאוד יחסית לשאנל.
כיסוי – הויטלומייר אקווה – קל שניתן לבנות לבינוני. ההלתי מיקס – בינוני שניתן לדקק לקל. ניתן להגיע לתוצאה זהה בקלות.
הגימור – בשניהם מאוד דומה. שניהם נותנים מראה מאוד טבעי של העור, כזה שהוא חצי מאט – לא מאט לחלוטין ("מת"), אבל גם לא מואר. מאוד טבעי, כשההבדל בגימור נובע בהנחה – השאנל ממש נטמע לתוך העור והופך לחלק בלתי נפרד ממנו, והוא כ"כ קל על העור, ממש בלתי מורגש. גם ההלתי מיקס לא "צף מעל העור", אבל התחושה שלו פחות קלילה על העור מהשאנל. לא תחושה כבדה כמו מייקאפים עמידים סמיכים, אבל כן יש תחושה מסויימת של מייקאפ או חומר על העור. עדיין – זה בהחלט לא משהו משמעותי עבורי, והגימור שלהם באמת דומה.
הנחה מעל לפריימר – השאנל נראה במיטבו ישירות על העור, ללא פריימר. עם ההלתי מיקס אין בעיה להניח פריימרים.
עמידות -השאנל עמיד יותר עליי, כשההבדל הוא בדהיה של החומר. אני פשוט מאוד אוהבת את הצורה הבלתי מורגשת שבה השאנל דוהה עליי, אבל עדיין העמידות של ההלתי מיקס לא רעה.
סוגי עור – שניהם יתאימו לדעתי לבעלות עור רגיל, רגיל-שמן. לגבי עור שמן מאוד אני לא בטוחה. עדיף במקרה הזה מייקאפים נטולי שומן. לבעלות עור יבש או נוטה ליבש הייתי ממליצה על ההלתי מיקס סרום בהמשך.
גוונים – מבחר די דומה מבחינת כמות גוונים. בשניהם ההתמצאות בגוונים קלה יחסית.
SPF – בשאנל יש SPF, בבורז'ואה אין. זה יכול להיות יתרון או חסרון, בדיוק כמו שציינתי למעלה בהשוואה לאסתי לאודר – תלוי מה אתן מחפשות.
מחיר – הבדל משמעותי מאוד. בארץ השאנל יעלה 360 ש"ח ואין הנחות. הבורז'ואה יעלה 160 בערך ללא הנחות ותמיד ניתן למצוא אותו בסביבות 80 ש"ח. אונליין את השאנל ניתן להשיג בכ-200 ש"ח ואת הבורז'ואה בכ-50-60 ש"ח.

בסה"כ, מבחינת הגימור והניראות של המייקאפ הלתי מיקס על העור, אפשר להשוות אותו לשאנל.
מבחינת התחושה על העור לא ניתן לדעתי. עם השאנל זה ללכת עם ולהרגיש בלי. את ההלתי מיקס כן מרגישים על העור, פשוט כי הוא סמיך יותר מהשאנל.
אם מתעלמים מהמרקם ומתרכזים בגימור – ההלתי מיקס יכול להוות אלטרנטיבה זולה מאוד לשאנל.

 

מייקאפ הלתי מיקס סרום של בורז'ואה – Bourjois healthy mix serum foundation
תכולה: 30 מ"ל. מחיר: 165 ש"ח. אפשר למצוא אותו במבצעים של 1+1 ברשתות (ומומלץ להמתין להם). אני רכשתי אונליין ב ASOS בסביבות 50 ש"ח, ואל תשכחו להכנס דרך EBATES להחזר של 3.5% מהקניה. הוא חסר שם כרגע אז אפשר לחפש בעוד חנויות למוצרי בורז'ואה אונליין)

מייקאפ הלתי מיקס סרום של בורז'ואה
מייקאפ הלתי מיקס סרום של בורז'ואה

 

מאחר וכבר סקרתי את ההלתי מיקס של בורז'ואה, החלטתי גם להשוות בינו לבין ההלתי מיקס סרום, ולהוריד עוד מייקאפ מרשימת המייקאפים האינסופית שאני צריכה לסקור 🙂
ההלתי מיקס סרום הוא גרסת הג'ל של ההלתי מיקס שסקרתי למעלה והשוויתי לשאנל. יש לו גימור חי יותר מההלתי מיקס.

מה אומרים בבורז'ואה על ההלתי מיקס סרום?

מייקאפ ג'ל, עשיר בתמציות פירות, הפעם אלו הם ליצ'י, רימונים וגוג'י ברי. נותן זוהר מיידי לעור ונלחם בסימני העייפות שלו.
המרקם הג'לי הרענן מחליק ומתמזג בקלות ובמהירות לתוך העור, ונותן לו מראה רענן ולא מסכתי.
מעלים פגמים בעור, משפר מראה עור עייף, ונותן לו מראה זוהר ל-16 שעות (שוב ה-16 שעות שלהם… מה יהיה?)

 

ההלתי מיקס סרום של בורז'ואה מגיע בבקבוק פלסטיק צר וארוך, עם מכסה ומשאבה אדומים. עכשיו שגם ההלתי מיקס הרגיל מגיע עם מכסה אדום, הדרך להבדיל ביניהם (מעבר לצורה הברורה של לקרוא את הכיתוב…) היא בצורך הבקבוק – ההלתי מיקס סרום צר וארוך יותר, ובצורת המכסה – המכסה של ההלתי מיקס סרום מעוגל בקצה, בעוד שההלתי מיקס הרגיל ישר ושטוח בקצה.

יש לו ניחוח פירותי קליל, כך שלמי שיש בעיה עם ניחוחות – מומלץ לנסות קודם. הניחוח נעלם אחרי כמה דקות.

לא בטוחה שהייתי מגדירה את המרקם שלו ג'ל. הוא מייקאפ נוזלי, הרבה פחות סמיך מההלתי מיקס, אבל סמיך יותר מהויטלומייר אקווה של שאנל, או האינוויזיבל של אסתי לאודר. המרקם הוא משהו שנע בין קרם דליל לג'ל, אבל לא ג'לי מובהק.
כך או כך, אני אוהבת את המרקם שלו. קליל מאוד.

כיסוי קל עד בינוני. גימור בריא וזוהר.
קשה לי לומר שהוא נטמע בעור בצורה מושלמת. המרקם שלו לח, ועל בסיס לח מלכתחילה שיש עליו גם סרום וקרם לחות קצת קשה לו להיטמע. הבסיס צריך להיות יבש לחלוטין כדי שהוא יטמע כמו שצריך, כך שזה משהו שצריך להקפיד עליו בשימוש במייקאפ הזה. פשוט להמתין מספיק זמן עד שהבסיס יבש מספיק להנחה שלו.

עמידות – לא גבוהה במיוחד. בסביבות 6-7 שעות. בחורף קצת יותר. אבל הדהיה שלו לא רעה עליי בכלל. גם אחרי 6-7 שעות העור נראה טוב.

יתאים לבעלות עור רגיל, יבש או מעורב יבש. אני בספק גדול אם יתאים לבעלות עור מעורב-שמן או שמן. אולי בחורף, אצל בעלות עור שמן שדווקא נוטות ליובש בחורף.

מגיע ב-6 גוונים, 2 גוונים פחות מההלתי מיקס הרגיל או ה 123 פרפקט של בורז'ואה. ניסיתי את 55 ואת 56. את ה-55 רכשתי בטעות כשהתכוונתי לרכוש עוד 56 אחד (כי אחותי התלהבה ממנו ממש ואימצה אותו, והגוון שלו מושלם לי לקיץ – שזוף אבל לא כתמתם או צהבהב), אבל באסוס אין מיספור של הגוונים, רק שמות שלהם, והתבלבלתי בשם הגוון :). גם זה קורה. בכל מקרה – ה-55 שהזמנתי מתאים לי בחורף, כך שיצא לי להשתמש בו.

בגדול הוא מייקאפ יפהפה, שנראה ממש טוב על העור, אם מצליחים להטמיע אותו כראוי, אבל מבחינה פרקטית של ללכת איתו ליום עבודה שלם, הוא לא ממש מספק את הסחורה. אני כן משתמשת בו, בעיקר בחורף, שאז העמידות טובה יותר.

מייקאפ הלתי מיקס סרום של בורזואה
מייקאפ הלתי מיקס סרום של בורזואה מספרים 55, 56
מייקאפ הלתי מיקס סרום של בורזואה
מייקאפ הלתי מיקס סרום של בורזואה – אם מצליחים להטמיע אותו בעור – הגימור שלו חי יפהפה
מייקאפ הלתי מיקס סרום של בורזואה
מייקאפ הלתי מיקס סרום של בורזואה

 

 

למי שקפצה לסוף הפוסט לטובת פירוט המוצרים במראה הקייצי הכחול-קורלי בתמונה של המייקאפ של אסתי לאודר, הנה הפירוט:
במקור התמונה תוכננה לעלות במסגרת הפוסטים בסדרת הטוטאל לוק – לוק איפור שלם המבוסס על מוצרים של מותג אחד, וזה מראה איפור שיצרתי עם מוצרי אסתי לאודר. צילמתי את המראה הזה מזמן, לפחות לפי שנה. העליתי את המוצרים לאינסטגרם שלי (מוזמנות לעקוב – Rissimb) אי שם במרץ לפני שנה, אבל לא יצא לי להעלות אותו לבלוג עדיין, עד עכשיו.
המראה מבוסס על על שילוב של כחול-קורל – שילוב מאוד קייצי דווקא, שלי אישית מזכיר גוונים של חופשה: עור מואר, שפתיים באדום קורל בוהק, עיניים מודגשות בצלליות טבעיות עם טוויסט של מסקרה כחולה.

האיפור המלא: (הקישורים הם לסקירות)
בסיס:
פריימר מאט של אסתי לאודר
מייקאפ אינוויזיבל של אסתי לאודר בגוון 4WN1
קונסילר של אסתי לאודר מס' 02
פודרה דאבל וור של אסתי לאודר בגוון 4W1

פנים:
ברונזר של אסתי לאודר בגוון 02 Soft Shimmer Bronzer
סומק של אסתי לאודר מסדרת signature בגוון 17 – Deep Spice
היילייטר של אסתי לאודר במהדורה מוגבלת – Sea Star Bronzing Blush

עיניים:
צמד צלליות של אסתי לאודר בגווני חום ברונזה וורוד בהיר – Estee lauder signatue #03-ginger
עפרון שחור דאבל וור של אסתי לאודר
מסקרה סאמפצ'ס של אסתי לאודר בגוון שחור
מסקרה סאמפצ'ס אקסטרים של אסתי לאודר בגוון כחול
גבות – צללית מס' 20 של ביוטי קר

שפתיים:
שפתון פיור קולור ויויד שיין בגוון Estee Lauder pure color vivid shine #Fireball

 

יצא לכן לנסות את המייקאפים בפוסט הזה? מה דעתכן עליהם?
*המייקאפ של אסתי לאודר התקבל לסקירה.

תגובות

comments

6 Comments

  • Israelmakeup

    זה לא סוד שהלת'י מיקס הם מהמייקאפים האהובים עליי – גם בהשוואה למייקאפים יוקרתיים. מוצרים נפלאים לדעתי שנותנים תמורה מלאה למחיר. המייקאפ של אסתי לאודר נשמע מעניין, וככל שאני קוראת עליו יותר כך הוא נשמע לי כמו ה-NUDE MAGIC החדש של לוריאל (שהוא בעצם גם דיופ למייקאפ של ג'ורג'יו ארמני).
    כרגע אני מנסה את ההלת'י מיקס האפי לייט, והאמת שלדעתי הוא נופל מאחיו לסדרה.
    סקירה יסודית כהרגלך!

  • אובססיבית למייקאפ

    התאהבתי בבלוג שלך את מדהימה!
    רציתי לשאול מה דעתך על המייקאפ החדש של פופה made to last?

  • אובססיבית למייקאפ

    וגם על איזו פודרה את ממליצה שהיא מאסט הב? שנותנת מראה זוהר, מחליקה נקבוביות וניתן לרכוש בארץ.

  • קורין

    @אובססיבית למייקאפ
    תודה רבה!
    לא ניסיתי את המייקאפ הזה של פופה עדיין
    לגבי פודרה – יש לקלרינס פודרה מצויינת גם בתפזורת וגם דחוסה. התפזורת פחות נותנת מראה זוהר, היא יותר לקיבוע.
    לגרלן יש את פודרת המטאוריטים למראה זוהר, אבל היא פחות מקבעת את האיפור.
    לא ציינת איזה סוג עור יש לך, וזה חשוב במקרה של פודרות

  • אובססיבית למייקאפ

    תודה רבה על המענה! תמיד חשבתי שהעור שלי שומני אבל בחודשים האחרונים הוא מרגיש לי ממש יבש למרות שאני משתמשת בקרם לחות. אני לא ממש רוצה פודרה לקיבוע, יותר לזוהר ומראה אחיד של כל האיפור, אך שלא אקבל אפקט של פנים יבשות ומלאכותיות cake face בעיקרון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *