איפור

שגרה: איפור יומיומי טבעי

איפור יומיומי טבעי
איפור יומיומי טבעי. חסרים בתמונה הפודרה והמברשות, בסקירה בהמשך

החודשיים האחרונים שלי היו אינטנסיביים ושונים, ובתקופה הזו התמקדתי באיפור מהיר עם מוצרים טובים, שגורמים לאיפור להיראות סופר טבעי, ולעור להיראות במיטבו. למען האמת, לסוג כזה של איפור אני שואפת תמיד. אין יותר חשוב בעיניי מראה בריא של העור. יותר מכל מה שקשור לצבע, כמו צלליות או איפור עיניים, או שפתונים דרמטיים. כשהעור נראה טוב, כל איפור יראה טוב. כשהעור נראה טוב, גם כשהאיפור לא טוב, זה נסלח בעיניי.

אספתי בפוסט הזה את המוצרים שליוו אותי בחודשיים האלו. מוצרים די בסיסיים – מייקאפ טוב, פודרה שלא מדגישה נקבוביות אבל במקביל סופחת שומנים (כי לפני חודשיים עוד היינו ב-60% לחות להזכירכם), ברונזר וסומק סופר טבעיים, מסקרה, גבות, שפתון. הבסיס של הבסיס, אבל מוצרים שעובדים.

מייקאפ:
בתחילת התקופה הזו עוד היה חם מאוד ולח, והמייקאפ שלי היה הביבי קרים של גרנייה לעור שמן, שכבר סקרתי בעבר, וסיימתי אותו עד תום. הוא מעולה בעיניי ואחד מהביבי קרימס האהובים עליי בגלל הקלילות שלו.
כשהוא הסתיים עברתי לרכישה החדשה שלי מאותה תקופה – המייקאפ החדש של גרלן, שגם סקרתי בהרחבה, ולכן לא ארחיב שוב, פשוט כנסו לקישור: מייקאפ פרפקשן של גרלן.

 

פריימר מאיר של קלרינס – Clarins instant light radiance boosting complexion base
(תכולה: 30 מ"ל, 250 ש"ח לפני הנחות. המותג נמכר ברשת סופר פארם בלבד. או בחנויות למוצרי קלרינס אונליין. בסטרוברי למשל מחירו 146 ש"ח לפני הנחת נאמנות)

פריימר מאיר של קלרינס
פריימר מאיר של קלרינס
פריימר של קלרינס, קונסילר של רבלון
2 הימניים הם הפריימר המאיר של קלרינס, הסווטש השמאלי הוא קונסילר של רבלון מהסעיף הבא

פריימר מאיר של קלרינס שהושק בקיץ. הפריימר מועשר בנוגדי חימצון, ותמציות מטפחות ומרגיעות לעור. מיועד לשימוש מעל לקרם הלחות ומתחת למייקאפ או לערבוב עם המייקאפ עצמו. הפריימר מכיל פיגמנטים מאירים שאמורים לתת לעור מראה חי וקורן.
הפריימר הזה יפהפה על העור. הוא בלתי נראה על עור עירום ממייקאפ, אבל הוא כן נותן לעור זוהר יפהפה.
הוא לא הפריימר למייקאפ הנפוץ שאנחנו מכירות, שמיועד לצמצום נקבוביות.
אני אוהבת למרוח אותו על כל העור כשאני משתמשת במייקאפ, או בכלל בכיסוי שהוא קרוב יותר למראה מאט, כי העור נראה טוב יותר, אבל אני ממעטת לעשות את זה ביומיום.
השתמשתי הרבה במס' 3, האפרסקי יותר, באיזור שמתחת לעיניים, מתחת לקונסילר, כדי לתת הארה לאיזור הזה. זה טיפ של נטע סקאלי, סניור ארטיס במאק ישראל, שראיתי באחד המגזינים, ונזה נותן הארה יפהפייה וממש מאיר את הפנים.

 

קונסילר של רבלון – Revlon Age Defying DNA Concealer
(תכולה: 5.3 מ"ל. מחיר: 105 ש"ח לפני הנחה, ובדר"כ ניתן להשיג בעד 50% בפארמים)

קונסילר DNA של רבלון
קונסילר DNA של רבלון

 

קונסילר של רבלון מסדרת ה DNA, סדרה שמיועדת לעור בוגר. ברבלון מציינים שהקונסילר מכיל רכיבי אנטי אייג'ינג מטפחים, ויטמינים וחומרים שומרי לחות.
הקונסילר מגיע ב"אריזת גלוס" – עם מכחול ספוגית. דווקא את האריזה אני פחות מחבבת. אני מעדיפה שפורפרות שמאפשרות ניצול יעיל של החומר.
הפורמולה דקיקה ולחותית, אבל מתייבשת די מהר.
הגוון שבחרתי –  מס' 3, מצויין לי. אני מרגישה שהוא בדיוק הגוון שאני צריכה. אחת הטעויות הנפוצות בקונסילר היא לקחת גוון אחד פחות מגוון המייקאפ, והרבה פעמים זו טעות, כי גוון בהיר מדי, או בז'י מדי יכול לגרום לאפרפרות או למראה כללי לא מחמיא. (על איך בחורים קונסילר תוכלו לקרוא בלינק).
אני מאוד אוהבת אותו ונאבקתי לשאוב ממנו כמה חומר שיכולתי. אני אוהבת שהוא ממש דקיק במרקם שלו מצד אחד, כך שהוא מתאים לנטיה הכללית שלי לפחות מייקאפ, אבל הוא כן עושה את העבודה מצד שני.

קונסילר מוצלח ומומלץ.

אגב – בינתיים השיקו ברבלון גרסה חדשה לקונסילר הזה, בפורמולה מחודשת, ואריזה שונה (לשמחתי…). נתקלתי בקונסילר הזה בהשקה של הלקים של סינפול בארץ, צילמתי לכן את האריזה, וכמובן שברגע שאנסה את הפורמולה החדשה, אדווח לכן.

הקונסילר החדש של רבלון
קונסילר DNA של רבלון בגרסה החדשה

 

פודרה סטודיו פיקס של מאק – MA Studio fix powder plus foundation
(תכולה: 15 גר'. מחיר: 184 ש"ח בחנות מאק ישראל אונליין, או בחנויות אחרות למוצרי מאק ברשת)

הפודרה הקבועה שלי בתקופה הזו היתה בעצם מייקאפ פודרה – סטודיו פיקס של מאק. שכחתי לצלם אותה לפוסט כי היא בתיק שלי בדר"כ. אני לוקחת אותה איתי לטאצ'אפים במשך היום. אתם יכולים לראות תמונה שלה כאן.
המייקאפ פודרה הזה הוא רב תכליתי. בהנחה כבדה עם ספוגית אפשר להגיע לכיסוי בינוני כמו של מייקאפ, בגימור מאט. בהנחה עם מברשת רחבה אפשר להשתמש בו כפודרה, ולתת כיסוי נוסף לאיזורים שנדרש בהם עוד כיסוי. זו הסיבה שאני מאוד אוהבת אותו עם ביבי קרים למשל, כי אז אני מניחה ממש מעט מהביבי קרים כדי לאחד את השטח, ועוברת עם מברשת רחבה עם המייקאפ פודרה לקיבוע ולכיסוי נוסף איפה שצריך.
דווקא כמייקאפ אני פחות אוהבת אותו בגלל הגימור המאוד מאט ולא חי שלו.

זוכרות את הטיפ על איך לשפר את עמידות המייקאפ האיפור בקיץ? אז הפודרה הזו מעולה לשימוש הן מתחת למייקאפ והן מעליו, חוסכת המון מייקאפ, כי יש בה טיפה כיסוי, כך שהעור נראה טבעי יותר וקליל יותר. העור לא נראה מקומח / דביק /עיסתי.

פודרה נהדרת ממליצה בחום.

ברונזר של ג'יבנשי – Givenchy Poudre Terre Exotique bronzer
(תכולה: 16 גרם, מחיר: 420 ש"ח לפני הנחות, ברשתות הפארם או שאתן יכולות לחפש בחנויות למוצרי ג'יבנשי אונליין)

ברונזר של ג'יבנשי
ברונזר של ג'יבנשי – עושה לי חלושס
ברונזר של ג'יבנשי
ברונזר של ג'יבנשי
ברונזר של ג'יבנשי
ברונזר של ג'יבנשי

 

תגידו – אני באמת צריכה להרחיב על הברונזר הזה???
הצורה החיצונית שלו מהממת. האריזה די גדולה, אבל פני השטח של הברונזר מאוד עדינים. אצלי ההדבקה של הברונזר לפלטה השתחררה החוצה ואני ממש צריכה להיזהר עליו. אבל הוא מהמם!
באריזה הגוון שלו נראה די קר, אבל בהנחה על הפנים יש לו חמימות מסויימת כך שבעיניי הוא יתאים יותר לחימום הפנים או הצללה בשילוב חימום הפנים, יותר מאשר הצללה וחיטוב נטו (למטרה הזו ממליצה לנסות את ההולה של בנפיט או בהאמה מאמא של דה באלם).

מזכיר קצת את הלגונה של נארס בעדינות שלו, למרות שהוא נראה לי חמים יותר מהלגונה. הגוון עצמו נראה כמו גוון שיתאים כמעט לכולן, למעט כהות עור.

מהמם וכייפי. מוצר פינוק.

סומק דיינטי של מאק – MAC Dainty blush
(תכולה: 3.5 גרם, מחיר: 140 ש"ח. בחנות האונליין של מאק הגוון הזה חסר אבל יש גוונים אחרים, ואפשר לנסות לחפש בחנויות אחרות למוצרי מאק אונליין)

סומק דיינטי של מאק
סומק דיינטי של מאק
סומק דיינטי של מאק
סומק דיינטי של מאק

 

הסומק הזה הוא "מים שקטים חודרים עמוק". יש לו עיצוב פשוט, מיניליסטי, "מאקי". לא מהסמקים הנוצצים שעושים לנו שליכטה בלב, ועם זאת הוא אחד הסמקים הטבעיים ביותר.
הפורמולה המינרלית של מאק מיועדת לאיפור שנטמע לתוך העור ונראה הכי טבעי שיש, וכזה הוא הסומק הזה. ורדרדות רעננה של הסמקה טבעית.
גם יש לי סנטימנטים אליו כי הוא המוצר הראשון של מאק שרכשתי כשפתחו כאן מאק בארץ. יש לי אותו המון שנים, ועם זאת אני תמיד נטוה להושיט יד לסמקים היותר איניים אן הסמקים היותר מעוצבים, כמו הסמקים של נארס או הסמקים של בנפיט. אבל כשצריך סומק לאיפור מהיר טבעי – זה לחלוטין הסומק שלי.

 

מסקרה לאש ספלנדר של ג'ייד – GADE Lash Splendor mascara
(תכולה: 8 מ"ל. מחיר: 121 ש"ח לפני הנחות. את שלי רכשתי בסביבות ה-50 ש"ח באחד המבצעים בפארם)

מסקרה Lash Splendor של ג'ייד
מסקרה Lash Splendor של ג'ייד

 

מסקרה מוצלחת של ג'ייד. זו המסקרה השניה שלי מאותו סוג. אני אוהבת את המברשת הסטנדרטית עם הסיבים הרגילים. היא מדגישה את הריסים בצורה יפהפיה, נותנת להם עומק, וגם טיפה מאריכה.
הבעיה היחידה שלי עם המסקרה הזו היא שאחרי שאני מורחת אותה הריסים מגיעים לעצם הגבה (ככה אני יודעת שהיא מאריכה…) ובמשך היום אני מרגישה שהריסים מלכלכים לי את האיזור הזה, בעיקר בימים החמים שהיו לפני כחודשיים. בתקופה האחרונה מאז הגיע החורף זה לא קורה. בזמנו פתרתי את הבעיה הזו עם מסקרה עמידה על הקצוות. ככה קיבלתי את המראה של הריסים שאני אוהבת עם המסקרה של ג'ייד, ואת העמידות של המסקרה העמידה.
אורך החיים של המסקרה לאחר פתיחה תלוי בכמות השימוש בה. הראשונה החזיקה לי משהו כמו 5-6 חודשים, והשתמשתי במקביל בעוד מסקרות. את השניה יש לי חודשיים בערך ואני מרגישה שהיא אוטוטו כבר עשתה את שלה, אז תלוי באיזו תדירות אתן פותחות וסוגרות את המסקרה ומכניסות אוויר למיכל.

מסקרה עמידה של קליניק – Clinique High Impact Waterproof Mascara
(תכולה: 8 מ"ל. מחיר: 146 ש"ח לפני הנחות בנקודות המכירה של קליניק או בחנויות למוצרי קליניק אונליין. בסטרוברי למשל מחירה 110 ש"ח לפני הנחת נאמנות)

Clinique High Impact Waterproof Mascara
מסקרה עמידה של קליניק – Clinique High Impact Waterproof Mascara

 

מסקרה עמידה במים של קליניק, שאני מאוד מאוד אוהבת. בקיץ האחרון זו היתה המסקרה שלי לים. היא סופר עמידה. אני אוהבת את המברשת שלה עם הסיבים הסטנדרטיים וגם את הגודל של המברשת.
היא בעיקר נותנת מראה מלא לריסים, שנראה מאוד טבעי ולא פלסטי או מלאכותי.
אני לא משתמשת בה ביומיום בפני עצמה על כל הריסים, כי היא מאוד מאוד עמידה, וקשה להסיר אותה אח"כ גם במקלחת וגם עם מסיר דו פאזי. אז אני משתמשת בה, כאמור, בקיץ לים או לבריכה, בקצוות הריסים לתוספת עמידות למסקרות אחרות, או לארועים.

שפתיים:

שפתונים של נארס וקלרינס, ועפרונות שפתיים של ג'ייד וקרליין
שפתונים של נארס וקלרינס, ועפרונות שפתיים של ג'ייד וקרליין

 

על השפתים כיכבו בחודשיים האחרונים בעיקר 2 שפתונים. האחד מאוד טבעי, רגוע ויומיומי, השני מאוד ניאוני ובולט שנותן זריקה של צבע לפנים.
בגלל שהשפתיים שלי דקות ולא אחידות, אני לא מוותרת על עפרונות שפתיים (גם לא עם גלוס), ועפרונות השפתיים האהובים עליי הם בדר"כ טבעיים – מאוביים ופלאמיים שנוטים לתת גוון קר, או גווני רוז (זוכרות את הפוסט בשם הורד? אלו הם גווני הרוז, מעין ורוד עתיק או מלוכך, שנראה מאוד טבעי על רוב גווני העור).

יש לי כמה עפרונות שפתיים בגוונים האלו, אבל השתמשתי בעיקר בשלושה מתוכם – של קרליין וג'ייד (ששניים מהם נרכשו תוך כדי תנועה בתקופה הזו).

שפתון ורוד מאט של נארס – Carthage Pure Matte Lipstick
(תכולה: 2 גרם. מחיר: בסביבות 120-160 ש"ח. מוצרי נארס לא נמכרים בארץ. ניתן להזמין מחנויות למוצרי נארס אונליין. בסטרוברי הכי זול כרגע – 114 ש"ח לפני הנחת נאמנות לפני הנחת נאמנות. בלוק פנטסטיק, לצורך ההשוואה, מחירו 148 ש"ח עם הנחת ה-10% שיש עכשיו על נארס. פשוט תשוו מחירים לפני הקניה)

שפתון ורוד פוקסיה בצבע עשיר ומהמם מסדרת המאט של נארס. יש לו צבע מלא על השפתיים. המרקם שלו מעט יבש, כמו שאופייני לשפתוני מאט, כך שאם השפתיים שלכן סדוקות או יבשות מומלץ להימנע משפתונים מהסוג הזה, או ללחח היטב את השפתיים הן בלילה והן מתחת לשפתון. עמידות טובה, משהו כמו 4-5 שעות.

שפתון של קלרינס- Clarins Rouge Eclat #13 – woodrose
(תכולה: 3 גרם. מחיר: 165 ש"ח לפני הנחות. המותג נמכר ברשת סופר פארם בלבד. בסטרוברי מחירו 114 ש"ח לפני הנחת נאמנות.

שפתון בגוון רוז – מעין ורוד מלוכך, יפהפה. יש לו גוון שהוא ממש טון אחד או שניים מעל לגוון הטבעי של השפתיים שלי, ומשתלב נהדר באיפור רגוע וטבעי. הגימור שלו מבריק יחסית, אפשר להגדיר אותו חצי גלוסי. מאוד נוח על השפתיים, לא דביק. להיפך, תחושה מלחחת נעימה. סדרת שפתונים מוצלחת והגוון הזה הוא די אוניברסלי, כזה שיתאים לרוב גווני העור.

שפתונים של נארס וקלרינס
שפתונים של נארס וקלרינס

 

עפרון שפתיים של ג'ייד מסדרת האוורלסטינג , מס' 87 – Plum Fusion – הוא אמנם מתואר כגוון פלאם אבל יש לו גוון חמים. נוטה יותר לגוון רוז. אם הייתן עדות לסערת השפתיים של קיילי ג'נר ברשת לאחרונה, אז זה גוון שמאד מזכיר את הגוון בתמונות המדוברות (כמו זו לדוגמא). גוון יפהפה, מעט כהה יותר מהגוון הטבעי של השפתיים, בדיוק כדי לתת להן את ההדגשה הרצויה. אני אוהבת גם את המרקם של העפרונות. בדיוק כמו עפרונות העיניים מהסדרה הזו, גם עפרונות השפתיים רכים ונמרחים בקלות, ועם זאת עמידים.
החסרון היחיד בעפרון הזה הוא שרכשתי בטעות את העפרון ללא חידוד, ואני לא אוהבת עפרונות עיניים ושפתיים מכניים, כי אז אין אפשרות לשלוט על עובי החוד.

עפרונות שפתיים של קרליין מס' 158 – Antique Rose, ומס' 157 – Roses – במקור רציתי לרכוש עוד 158 אחד, אבל לא היה במלאי ולכן רכשתי את ה-157 במקומו. הגוונים שלהם די קרובים, אבל ה-157 יותר קר בתת הגוון שלו ואני אוהבת אותו יותר.

גם את עפרונות השפתיים של ג'ייד וגם של קרליין רכשתי במבצעים או עם קופונים ב-20-25 ש"ח כל אחד.

סווטשים לשפתון של נארס וקלרינס ועפרונות שפתיים של קרליין וג'ייד
סווטשים לשפתון של נארס וקלרינס ועפרונות שפתיים של קרליין וג'ייד

 

ולתוצאה הסופית:

איפור יומיומי טבעי - מייקאפ של גרלן סומק של מאק מסקרה של ג'ייד שפתון של קלרינס
איפור יומיומי טבעי – מייקאפ של גרלן סומק של מאק מסקרה של ג'ייד שפתון של קלרינס

 

 מה איתכן? מה האיפור togo שלכן? כזה שהוא מהיר וטבעי?

תגובות

comments

17 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *