לק | לקים וטיפוח הציפורן

לייק ללק: 4 הצעות למניקור ולנטיין – לא רק לבבות ♥

מעשה טוב משנה את העולם
תמונה מהאינסטגרם שלי – אומנות רחוב באחד הרחובות בנתניה – וזו מהות האהבה – מעשה טוב משנה את העולם

 

לפני מספר חודשים הושק בארץ מותג הלקים סינפול קולורס – Sinful Colors. המותג עצמו לא זר לחובבות הלקים – הלקים מאוד מוכרים בעולם, יש להם איכות טובה, מבחר גוונים מכובד ומחיר שווה.
בחרתי להציג לכם חלק מהגוונים של המותג בפוסט הזה, עם כמה הצעות לעיצובי ציפורניים לא שגרתיים לוולנטיין.

בדר"כ בימי האהבה העיצובים מתבססים על גוונים אדומים, ורודים, ולבבות. הפעם בחרתי בעיצובים בגוונים שונים, גם הורודים והאדומים השגרתיים נכנסו כאן, אבל בדרך קצת פחות שגרתית, ולמעט עיצוב אחד ש"שדרגתי" בתוספת לבבות, כל העיצובים נטולי לבבות 🙂 אחרי הפוסט הסופר דביק מהשנה שעברה (ממתקי איפור לנסיכות), הרגשתי שאני חייבת משהו קצת אחר…

הגוונים שהשתמשתי בהם לעיצובים כאן:

לקים של סינפול
עיצובי ציפורניים לוולנטיין עם סינפול קולורס

101 – SNOW ME WHITE – לק לבן טיפקסי, גימור פלסטי, מעין חצי מאט. סמיכות בינונית מינוס. מריחה נוחה, למרות שכמו הרבה לקים לבנים טיפקסיים צריך 2-3 שכבות כדי להגיע לגימור נטול סימני מברשת. אטום מאוד כבר בהתחלה.

103 – BLACK ON BLACK – לק שחור בגימור קרמי. סמיכות מצויינת בעיניי, יותר דליל מהלק הלבן. נמרח בקלות, אטום משכבה ראשונה, למרות שהשתמשתי ב-2 שכבות. אחד הגוונים המוצלחים מבינת מרקם ומריחה.

851 – BOOM BOOMלק ורוד פוקסיה, גימור קרמי. מרקם דומה מאוד ללק השחור, עם סמיכות מצויינת ומריחה קלה. 2 שכבות לגימור אטום מלא. גוון מוצלח מאוד.

852 – GOGO GIRLלק אדום קלאסי, גימור קרמי. סמיכות קלה, מרקם מאוד דומה ללק השחור, מריחה קלה ואחידה. גימור אטום לחלוטין מתקבל רק אחרי 3 שכבות. גם הגוון הזה מאוד מוצלח בעיניי.

923 – QUEEN OF BEAUTYלק נצנצים כסוף. מה שבדר"כ מעניין אותי בלק נצנצים או לק גליטרי, זו צפיפות הנצנצים – מה שיקבע בסופו של דבר כמה שכבות אצטרך כדי לכסות את כל השטח שאני רוצה בנצנצים. בלק הזה הצפיפות בינונית. הרבה יותר טובה מרוב הלקים המנצנצים בשוק, אבל עדיין יש מצבים שהייתי רוצה שהוא יהיה צפוף יותר. כדי להגיע לגימור אטום לחלוטין של נצנצים יש צורך ב-3 שכבות, ואני משתדלת לאסוף עם המברשת יוצר נצנצים מלק שקוף.

לכל אחד מהעיצובים הוספתי טקסט הסבר קצר של איך להגיע לתוצאה הזו. אם תרצו פוסט מצולם של שלב אחרי שלב לאחד מהעיצובים או כולם, כתבו לי בתגובות 🙂

 

♥♥♥

נקודות של צבע ביום חורפי:

 


כמו רוב עיצובי הלקים שלי, גם את את העיצוב הזה העליתי לאינסטגרם שלי (rissimb), ולפייסבוק של ריסים ורסיסים, כך שאני מזמינה אתכן לעקוב אחריי גם שם, לתמונות שלא עולות בבלוג.

כבסיס השתמשתי בלק השחור של סינפול קולורס – 103 – Black on Black, ב-2 שכבות.
לנקודות רציתי גוונים בהירים ניאוניים, כדי ליצור ניגודיות משמעותית, והשתמשתי ב-3 גווני לקים שונים: 851 – Boom Boom הורוד של סינפול קולורס, pool party של צ'יינה גלייז, ו – Pink Voltage גם הוא של צ'יינה גלייז (ואפשר לראו אותו בתמונה הזו באינסטגרם על כל הציפורן).

הקפדתי שהנקודות לא יכסו את כל שטח הציפורן, אלא רק שני שלישים ממנה, והנקודות עצמן בגדלים שונים. אפשר לרכוש בביוטי קר מנקד דו צדדי שיש בו 2 גדלי מנקדים בשקלים בודדים, ולנקודות המאוד קטנות השתמשתי בקיסם שיניים (אפשר גם בסיכת ביטחון או סיכת תפירה, או כל דרך יצירתית אחרת).
♥♥♥
שיק באדום-לבן-כסוף:


עוד עיצוב שהעליתי לאינסטגרם ולפייסבוק. בתמונה עם המחליק החדש של רמינגטון שאכתוב עליו בקרוב, ותמונה קרובה יותר יש בהמשך.

לעיצוב הזה השתמשתי בלק האדום של סינפול – GoGo Girl בזרת, באצבע ובאגודל.
באמה השתמשתי בלק הלבן של סינפול – 101 – Snow Me White.
בקמיצה השתמשתי בלק הנצנצים הכסוף כבסיס – 923 – Queen of Beauty, ב-2 שכבות שבהן אספתי בעיקר נצנצים.
לאחר שהוא התייבש לחלוטין הדבקתי רצועות דקות של מדבקות ברווחים שהשתדלתי שיהיו שווים, כשהרצועות עצמן ארוכות יותר מרוחב הציפורן, להסרה מהירה בהמשך. (השתמשתי במדבקות לפרנץ' של ביוטי קייר, כשאת הרצועות חתכתי בסכין יפנית מהחלק העודף מסביב למדבקות).
מעל לרצועות מרחתי את הלק הלבן של סינפול, והסרתי את המדבקות כשהלק עדיין לח.
לקים של סינפול
נייל ארט קלאסי באדום לבן וכסוף, כולם של סינפול קולורס
 ♥
לצורך ההדגמה, וכדי להראות שכמעט לכל עיצוב ציפורניים אפשר להוסיף לבבות ולהפוך אותו ל"עיצוב מותאם וולנטיין", פשוט הוספתי לבבות על העיצוב הקיים:
לבבות הם מאוד פשוטים לביצוע: מנקדים 2 נקודות במנקד לק, סמוכים אחד לשני, ופשוט מושכים קו כלפי מטה מכל אחת מהנקודות בעודן לחות, כך שנוצר לב, ואפשר לשחק אח"כ עם הצורה של הלב, כמו שעשיתי באצבע המורה. (אם תרצו הדגמה מצולמת, כתבו לי בתגובות למטה).
ציפורני לבבות לוולנטיין
ציפורני לבבות לוולנטיין

 

♥♥♥

אופטימיות ורודה עם שחור לבן קלאסיים:

לקים של סינפול
לקים של סינפול – ורוד, לבן שחור, כשהאמה והקמיצה הן האצבעות השובבות 🙂

 

לעיצוב הזה השתמשתי בלק הורוד של סינפול – 851 – Boom Boom בזרת, באצבע ובאגודל.

בקמיצה ובאמה השתמשתי כבסיס בלק הלבן, אותו נקדתי בנקודות בגדלים שונים עם הלק השחור של סינפול.

חלק מהנקודות השחורות הגדולות ניקדתי שוב, ממש במרכז, עם מנקד לקים קטן יותר, עם לק לבן.
באמצעות נקודה זהה לגוון הרקע בתוך נקודה צבעונית אחרת נוצרת אשליה של טבעת חלולה ומתקבל מראה שונה מנקודות רגילות (השתמשתי באותה טכניקה של נקודה בתוך נקודה גם בעיצוב הציפורניים בתמונה הזו באינסטגרם).
חלק מהנקודות השחורות השארתי ללא ניקוד נוסף, כדי להוסיף עניין.

 

♥♥♥

בלינג בלינג:

קישוטי ציפורניים
ציפורניים לחובבות הבלינג

 

לעיצוב הזה השתמשתי בלק השחור ובלק הנצנצים הכסוף של סינפול קולורס.

העיצוב מתחיל במריחה אחידה של לק שחור על כל הציפורניים, ב-2 שכבות. מעליו מרחתי טופ של OPI למראה מאט, כי רציתי ניגודיות למראה המנצנץ של הלק הגליטרי והאבנים שהוספתי אח"כ.

על כל אחת מהאצבעות, למעט האמה, הנחתי אבן כסופה במרכז הציפורן בבסיס (אבנים שונות אפשר לרכוש בביוטי קר). לא השתמשתי בדבק מיוחד לאבנים. הסוד לאבנים שיחזיקו מעמד הוא להניח אותן על הלק בעוד לח, ולתת להן להתייבש בתוך הלק. אח"כ להניח עליה מייבש לק או טופ קואט לקיבוע. (בדיעבד, ובפעם הבאה –  אבחר באבנים קטנות יותר שיתאימו לגודל המיניאטורי של הציפורניים שלי…).

באמה ציירתי באמצעות מכחול ציפורניים דק (גם הוא מביוטי קר) ולק הנצנצים הכסוף של סינפול, את הגבולות של העיצוב שבחרתי, וגם מילאתי את השטח המעוצב באמצעות אותו מכחול. גם כאן הדבקתי את האבנים (הקטנות יותר), כשהלק עדיין לח. מכיוון שמדובר בכמות גדולה של אבנים, מרחתי את הלק המנצנץ הנחתי את האבנים במקביל, בכל פעם עוד פיסה מהציפורן וכך הלאה.

♥♥♥

ברוח חג האהבה – נשים הן יצורים מלאי אהבה, ןאנחנ יודעות להרעיף אהבה על כולם, אבל אל תשכחו לאהוב קודם כל את עצמכן ♥♥♥.

 ספרו לי – איזה מהעיצובים אהבתן יותר? ובכלל – השקעתן במניקור מיוחד לוולנטיין?

נשיקות ♥♥♥

תגובות

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *