מייקאפ וקונסילר באחד - ביונד פרפקטינג של קליניק
מוצרי איפור לפנים

מייקאפ פרפקטינג של קליניק | Clinique Beyond Perfecting Foundation

מייקאפ וקונסילר באחד - ביונד פרפקטינג של קליניק
מייקאפ וקונסילר באחד – ביונד פרפקטינג של קליניק

בקליניק השיקו לאחרונה את אחד המייקאפים המדוברים ביותר – מייקאפ וקונסילר ביונד פרפקטינג, והשם נראה טוב יותר באנגלית כמובן – Beyond perfecting. הייחוד, כפי שמציגים אותו בקליניק, הוא שמדובר במוצר אחד שהוא גם מייקאפ וגם קונסילר, עם כיסוי מלא, מראה קליל וטבעי ועמיד מאוד.
המייקאפ הזה אמור להיות התשובה של קליניק לקטגוריית מייקאפים עמידים עם כיסוי גבוה, כדוגמת הדאבל וור של אסתי לאודר, מאחר ואין מייקאפ מהסוג הזה במגוון של המותג.


מייקאפים נוספים שעלו בסדרת המייקאפים העמידים
מייקאפ דאבל וור של אסתי לאודר
מייקאפ טיינט אידול אולטרה 24H של לנקום
מייקאפ דיור פוראבר של דיור
מייקאפ אוורלסטינג של קלרינס
מייקאפ פרפקט 123 של בורז'ואה

מייקאפ פרפקשן של גרלן

 

מה אומרים בקליניק על המייקאפ החדש שלהם – beyond perfecting?

מייק אפ נוזלי וקונסילר במוצר אחד, המבטיח כיסוי מלא, עמיד וקליל, למראה עור פנים מושלם, בין אם בהנחה נקודתית, כמו קונסילר, או במריחה על כל הפנים, כמו מייקאפ.
גימור מאט. עמידות עד לכ-12 שעות.
פורמולה ייחודית נושמת, המתאימה את עצמה לצרכי העור: חלקיקים סופחי שומן לעור שומני, או מעניקים לחות לעור נוטה ליבש.
אפליקטור ספוגי ייחודי מאפשר טכניקות שונות של מריחה: הנחה נקודתית, כמו קונסילר, בצד הספוגי, ומצידו השני של האפליקטור אפשרות למריחה על כל הפנים כמו מייקאפ. האפליקטור הייחודי שולט בכמות המייקאפ, ומאפשר בניה שלו בשכבות עד לגימור הרצוי.
נבחן לאלרגיה. 100% נטול בושם.

לפני שאני מתחילה בסקירה האופיינית לי, בואו ניפטר מהפיל בחדר 🙂
מייקאפ שהוא גם קונסילר? המוצר הזה סותר את כל מה שחינכו אותנו במהלך השנים על בחירה של גוון קונסילר נכון
ובעצם – את ההגדרה הזו של מייקאפ שהוא גם קונסילר אפשר להחיל על כל מייקאפ. כי קונסילר הוא בעצם סוג של מייקאפ, פשוט בגוון מותאם (אמנם רוב הקונסילרים מכילים יותר לחות ורכיבים מעט שונים שמסייעים לטפל באיזור העדין שמתחת לעיניים, אבל בהכללה – אפשר להגדיר אותם מייקאפ – מוצק או נוזלי, בהתאם למרקם, ואפשר להשתמש במייקאפ כקונסילר ולהיפך).
אז מה בעצם שונה המוצר הזה של קליניק?

בדיוק את השאלה הזו שאלתי בפרזנטציה של המייקאפ הזה במשרדי קליניק. התשובה שקיבלתי היתה כזו: למייקאפ החדש של קליניק יש יכולת להתאים את עצמו לגוון העור ולגוון מתחת לעיניים, והוא משנה את הגוון שלו בהתאם עד כחצי טון – לכהה יותר או לבהיר יותר.
הא לא מחליף מתקן גוון / קורקטור (לכהויות, אדמומיות) למי שצריכה. מתקן גוון הוא מוצר נוסף שממילא הלקוחה היתה משתמשת בו במידת הצורך מלבד קונסילר.

בשורה התחתונה בעניין הזה אני יכולה לומר שאני לא אוהבת אותו מתחת לעיניים. המרקם שלו כבד מדי לאיזור הזה, מדגיש קמטוטים, והגוון זהה מדי לגוון המייקאפ ולא נותן מבחינתי אפקט הארה.

מה שכן – מדברים על המייקאפ הזה שמשלב קונסילר עד אינסוף בערך, כך שהעבודה השיווקית כאן במיתוג של המייקאפ היתה בהחלט מצויינת בעיניי, בקליניק הצליחו לבדל את המייקאפ הזה ממייקאפים אחרים דומים בשוק, ועל זה מגיע להם שאפו.

לפני שאני מתחילה בסקירה – העור שלי כרגע מעורב – רגיל ברוב איזורי הפנים, ומעט שמן באיזור ה-T.

האריזה:
המייקאפ מגיע בבקבוק זכוכית שקוף, עם אפליקטור ספוגי, בדומה לאפליקטורים שאנחנו מכירים מקונסילרים או גלוסים, פשוט גדול יותר.
אני קצת חלוקה בדעתי לגבי עניין האפליקטור: מצד אחד האפליקטור בהחלט מסייע בהוצאת כמות מאוד מדודה של חומר (ואני ממליצה להשתמש קודם בטבילה אחת של האפליקטור בחומר, להטמיע בעור ורק אז להוציא עוד, לפחות בפעמים הראשונות, כי נראה שהאפליקטור מוציא ממש מעט חומר, אבל בפועל הוא די מספיק לכל הפנים).
מהצד השני – העובדה שמוציאים את האפליקטור מהמיכל, והוא בא במגע עם האוויר, ואח"כ מניחים את האפליקטור על הפנים ושוב מכניסים למיכל, לא ממש סטרילית.

מייקאפ של קליניק
מייקאפ ביונד פרפקטינג של קליניק – אפליקטור ספוגי
מייקאפ של קליניק
מייקאפ ביונד פרפקטינג של קליניק – אפליקטור ספוגי

 

מרקם ומריחה:
מייקאפ נוזלי, סמיך יחסית. יותר סמיך מהדאבל וור של אסתי לאודר, ואפילו מעט סמיך יותר מהאוורלסטינג של קלרינס.
כמו שציינתי בסעיף הקודם, מספיקה בדר"כ טבילה אחת של האפליקטור בחומר, הנחה שלו בנקודות או פסים – אני מניחה פס על כל לחי, נקודה במצח, נקודה באף ונקודה בסנטר, ואז טשטוש  והטמעה של המייקאפ לתוך העור.

בקליניק ממליצים למרוח את המייקאפ הזה עם האצבעות, ואני מסכימה איתם. זו השיטה שבה המייקאפ הזה נראה במיטבו.
ניסיתי את כל מברשות המייקאפ האהובות עליי – כולל ה- F80 של סיגמא והבאפינג של ריל טכניקס, ואף אחת מהן לא מצליחה להגיע לגימור טבעי ויפה כמו הנחה עם האצבעות. אפילו להיפך. הנחה עם המברשות הללו גורעת מהגימור של המייקאפ, הוא נראה עמוס מדי ולא מחמיא לעור.
למי שמתעקשת להשתמש במברשת – ממליצה מאוד! להשתמש אך ורק בכמות הראשונית של החומר מהאפליקטור, על בסיס יבש, ללא טיפת לחות, אפילו לא מקרם לחות, ולעבוד בצורה של טפיחה-מריחה: לטפוח חומר לתוך העור ואז למרוח, ושוב טפיחה ומריחה. בצורה הזו מתקבל גימור טוב ופחות עמוס.

האלטרנטיבה הטובה למריחה עם האצבעות במקרה של המייקאפ הזה היא הביוטי בלנדר, שמאפשרת גימור טבעי יחסית ולא עמוס מדי.

 

רמת כיסוי וגימור:
כיסוי בינוני עד גבוה. בניגוד למה שממליצים בקליניק, לא ממליצה לבנות את הכיסוי של המייקאפ הזה בעוד ועוד שכבות. נוצר מראה עמוס מדי ולא מחמיא. מספיקה שכבה ראשונית של טבילת האפליקטור בחומר והטמעה לעור, ואז, במידת הצורך, עוד נגיעות נקודתיות מאוד באיזורים שמצריכים עוד כיסוי. אפשר לראות בתמונות שלי למטה שהכיסוי די מושלם (אגב, בתמונה הננחה היא עם מברשת ולא עם האצבעות. עם האצבעות הכיסוי והגימור הרבה יותר טבעיים).

הגימור מאט, אבל לא מת. די טבעי. כמובן שפודרה מעליו תיתן גימור מאט יותר.

ממליצה להניח אותו על עור יבש לחלוטין. גם אם הנחתן קרם לחות מתחתיו, להניח לקרם להתייבש היטב, ואפילו לספוח שאריות לחות עם טישו, אחרת הגימור נראה מבריק.

יש לו נטייה להיצמד לנקבוביות ולהדגיש אותן. שימוש בפריימר יכול לעזור כאן, אבל רק לכמה השעות הראשונות של המייקאפ על העור. ואגב – הוא יושב יפה על העור עם מרבית הפריימרים שניסיתי, אבל כפי שציינתי, כעבור מספר שעות שוב מודגשות הנקבוביות.
כמו שהספקתן להכיר אותי, אז כמובן שגם לזה מצאתי פתרון 🙂 אני פשוט מניחה מעט מאוד ממנו באיזור הנקבוביות, כמו קונסילר, לכיסוי, ומניחה מעליו טיפה מייקאפ מאיר (בדר"כ הפרפקציוניסט של אסתי לאודר שאסקור בקרוב. השילוב מעולה ומטשטש את הנקבוביות.

אגב – הסיבה שהוא מדגיש נקבוביות היא בדיוק הסיבה שהופכת אותו לעמיד מאוד, אז אפשר לנהוג בו קצת סלחנות :). הוא פשוט נצמד לעור והופך להיות ממש חלק ממנו, ובאופן טבעי, כל חומר שנצמד לעור ולא מונח מעליו, ידגיש את העור הטבעי שלנו, כולל הפגמים.

בקליניק מייעדים את המייקאפ הזה לבעלות עור רגיל, מעורב-שמן, ומעורב-יבש (סוגי עור 2 ו-3 לפי החלוקה של קליניק). לבעלות סוגי העור הקיצוניים – שמן או יבש, ממליצים להניח פריימר בהתאמה.
ההמלצה שלי לבעלות סוגי העור הקיצוניים היא פשוט לדלג על המייקאפ הזה. הפריימרים מסייעים אמנם, אבל רק לשעה-שעתיים הראשונות.

Clinique Beyond Perfecting Foundation and Concealer
Clinique Beyond Perfecting Foundation and Concealer – התמונה ללא פילטר כמובן.
מייקאפ פרפקטינג של קליניק לפני ואחרי
מייקאפ פרפקטינג של קליניק לפני ואחרי – ללא פילטר. ניתן ללחוץ על התמונה להגדלה. אפשר לראות שהכיסוי שלו מעולה, למרות שלא הנחתי הרבה ממנו. לא רואים אפילו נמש אחד 🙂

 

עמידות:
בקליניק מבטיחים עמידות ל-12 שעות. ניסיתי אותו למשך 9-10 שעות והוא עומד בהבטחה בהצלחה. העמידות היא אחת הנקודות החזקות של המייקאפ הזה. אין דהייה לא חיננית של החומר על העור, כמו שקורה עם הרבה מייקאפים. הוא פשוט נטמע לתוך העור וממש נראה חלק ממנו.
כן יש נטייה להברקה, אצלי לפחות, באיזור ה-T, כעבור 4 שעות בערך. הפתרון הוא פשוט לפדר במהלך היום (ובדר"כ מי שצריכה פידור במהלך היום, תצטרך אותו כמעט עם כל מייקאפ).

 

מבחר גוונים:
מגיע ב-6-7 גוונים. מבחר קטן מדי לטעמי, ועל אחת כמה וכמה כשבעולם המייקאפ הזה מגיע ב-20!!! גוונים. אפילו לא חצי מהגוונים הגיעו לארץ. אין פתרון לבעלות עור כהה, למשל.
אני לקחתי את מס' 9 – neutral, שמתאים ל NC30 במאק בערך, אבל יש לו תת גוון מעט ורדרד, והייתי מעדיפה שיהיה נייטרלי יותר או צהבהב. אני חושבת שכהה יותר במגוון יש רק עוד אחד, ה-beige, וגם הוא לא מאוד כהה.

כמו שציינתי בפתיח שלי, בקליניק אומרים שהמייקאפ מתאים את עצמו לגוון העור ומתבהר או מתכהה בעד חצי טון בגוון. במקרה שלי הוא מתבהר, ואני, איך לומר בעדינות, לא אוהבת את התכונה הזו שלו. הייתי מעדיפה שהוא יתכהה טיפה, מאחר וממילא גוון הגוף שלי כהה מגוון הפנים שלי. אני מרגישה מאוד בהירה איתו ביחס למה שאני רגילה, וחייבת חייבת לחמם את הפנים עם ברונזר.

עשיתי לכם השוואה של הגוון מול מייקאפים אחרים שלי:

מייקאפ של קליניק
מייקאפ פרפקטינג של קליניק – השוואת גוונים מול מייקאפים אחרים – סווטשים להשוואה: מימין – 2 גוונים של גרלן. הבהיר לחורף. בקיץ אני מערבבת בין שניהם. שני השמאליים מתאימים לי בצורה מושלמת בקיץ, כך שאפשר לראות שהקליניק בהיר יחסית לתקופה הזו, והוא עוד מתבהר עליי בחצי טון
מייקאפ של קליניק
Clinique Beyond Perfecting Foundation and Concealer – סווטשים נוספים, באור יום מלא

 

מידעון:
תכולה: 30 מ"ל
מחיר: 220 ש"ח לפני הנחות, בנקודות המכירה של קליניק בפארמים.
באתר קליניק אונליין החדש מחירו 184 ש"ח
וכמובן שתוכלו לבדוק מחירים באתרים נוספים למוצרי קליניק אונליין. בסטרוברי לדוגמא, מחירו המלא 157 ש"ח. עם הנחת הנאמנות המקסימלית וההחזר מאיבייטס מחירו אף ירד ל-136 ש"ח.

שורה תחתונה:
הייתי מייעדת את המייקאפ החדש של קליניק בעיקר לצעירות או בעלות עור נטול קמטים ונקבוביות, שכן יש לו נטייה להדגיש אותם, אלא אם כן אתן מוכנות להשקיע בפתרון שציינתי למעלה, ולשלב אותו עם מוצר נוסף שיאיר את איזור הנקבוביות (במקרה שלי – אני מניחה את הקליניק נקודתית באיזור הנקבוביות לכיסוי כמו קונסילר, ורק באיזור הזה, מעליו, אני מניחה מייקאפ מאיר שנותן אפקט של טשטוש הנקבוביות). במקרה הזה תוכלו ממש להנות מהמייקפ. יש לו כיסוי מעולה ועמידות מצויינת.
מומלץ לבעלות סוגי העור המעורבים למיניהם – מעורב יבש או מעורב שמן. לא מומלץ לבעלות סוגי העור הקיצוניים – שמן או יבש.
למי שהעור שלה מתאים לקריטריונים שהדגשתי ב-2 השורות הקודמות – מומלץ למרוח עם האצבעות, כמות קטנה של טבילת אפליקטור אחת לכל הפנים, ואז מובטח גימור טבעי יפהפה, עם כיסוי טוב מאוד, ועמידות מעולה. לא מובחנת כמעט דהייה של המייקאפ על העור. הוא מתאחד איתו בצורה נהדרת.

 

תודה שקראתן, ואם הגעתן עד לכאן בכלל מגיע לכן צל"ש, כי יש לי נטייה לחפור :), אבל בטוב…

נשיקות
קורין

 

תגובות

comments

20 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *