שפתון מטפח של קלרינס
מוצרי איפור לעיניים,  מוצרי איפור לפנים,  מוצרי איפור לשפתיים

קלרינס: מייקאפ אוורלסטינג, מייקאפ אקסטרה קומפורט, ביבי קרים ועוד

איפור של קלרינס
אתם בחרתם: מוצרי איפור של קלרינס

לא מזמן העליתי סקר בדף הפייסבוק של ריסים ורסיסים שבו ביקשתי מכן לבחור את הפוסט הבא, ואתן בחרתן במוצרי האיפור של קלרינס: מייקאפ אוורלסטינג החדש, מייקאפ אקסטרה קומפורט של קלרינס, ביבי קרים של קלרינס, שמגיע גם בגוונים כהים שיתאימו לכהות עור (חשוב מאוד. הרבה מהביבי קרים מגיעים בגוונים בהירים יחסית), מסקרה עמידה ומסקרה וונדר פרפקט, שתיהן מצויינות, ושפתון לחות עם גוון שאני מכורה לו בתקופה האחרונה.

לקלרינס יש מוצרי איפור מצויינים, שלא מקבלים מספיק תשומת לב בפלטפורמות המדיה השונות, לדעתי, וחבל. אז הנה הזדמנות לשטוף את העיניים בכמה מהם:

 

מייקאפ אוורלסטינג של קלרינס
(תכולה: 30 מ"ל, מחיר: 276 ש"ח לפני הנחות. המותג נמכר בלעדית ברשת סופר פארם ושווה לעקוב אחרי המבצעים על המותג שם. בקלרינס דיי האחרון, למשל, כל המייקאפים נמכרו ב-150 ש"ח. וכמובן שאפשר לבדוק מחירים למוצרי קלרינס אונליין. בסטרוברי, למשל, הוא במבצע עכשיו ומחירו 147 ש"ח לפני הנחת נאמנות)

מייקאפ אוורלסטינג של קלרינס
מייקאפ אוורלסטינג של קלרינס בפורמולה חדשה


מה אומרים בקלרינס על המייקאפ המחודש?

בקלרינס מבטיחים שהגרסה החדשה מחוזקת בפורמולה ייחודית המעניקה רמה גבוהה של לחות לעור המגיעה מרכבי קינואה אורגנית שהכניסו לתוך המייקאפ הזה, מרגיעה את העור ומעניקה כיסוי מלא ומושלם ל-18 שעות.
SPF15
הפורמולה חדשה כוללת טכנולוגיה ייחודית שבבסיסה אבקת במבוק, הידועה היכולה למנוע הברקה של העור.
המייקאפ מעניק הגנה משולשת לעור – מטפח אותו, מגן מפני זיהומים חיצוניים ונותן כיסוי מלא ואחיד לאורך זמן.

 

המייקאפ הזה הוא גרסה חדשה למייקאפ אוורלסטינג המוכר והמוצלח של קלרינס.
הוא מגיע באריזת בקבוק זכוכית ומשאבה, שניהם זהים לגרסה הקודמת, כמו גם הריח של המייקאפ, פרחוני עדין, שאני מאוד אוהבת, אבל למי מכן שרגישה לניחוחות במוצרי איפור – אני ממליצה לבדוק את העניין הזה קודם.

מרקם ומריחה:
מייקאפ נוזלי, בסמיכות בינונית פלוס. פחות סמיך מהגרסה הקודמת של המייקאפ, שהיתה כמעט קרמית, אבל עדיין סמיך יחסית למייקאפים נוזליים אחרים, אפילו העמידים שביניהם כדוגמת הדאבל וור של אסתי לאודר.
מרקם סופר נעים, רך מאוד, כמעט מלטף.
מרגיש מאוד נינוח על העור, בדיוק כמו בגרסה הקודמת של המייקאפ.

כיסוי בינוני פלוס בברירת מחדל, לכן ממליצה להתחיל בכמות קטנה מאוד ולהוסיף היכן שחסר.
עובד כמעט עם כל מברשת, אבל בגלל המרקם הסמיך יחסית ממליצה לעבוד עם מברשות שהן דחוסות יחסית, כמו ה – F80 של סיגמא או מברשת הבאפינג של ריל טכניקס.
גם ספוגית או ביוטי בלנדר לחות עובדות טוב.

רמת כיסוי וגימור:
כיסוי בינוני פלוס בברירת מחדל. ניתן לדקק את הכיסוי באמצעות ספוגית לחה או בשימוש עם האצבעות ומריחה כמו קרם לחות (פחות מומלץ).
למי שמעוניינת בכיסוי גבוה יותר – המייקאפ ניתן לבניה בקלות ולא נראה עמוס.

הגימור לא מאט בכלל. די נוטה לטבעי וחי.
לא מדגיש נקבוביות אבל כן עלול להדגיש יובש או קמטוטים ולכן לבעלות עור יבש מומלץ להימנע (אין בעיה עם עור רגיל-יבש. הוא מכיל מספיק לחות לעור שכזה).

עמידות:
בקלרינס מבטיחים 18 שעות עמידות. לא ניסיתי אותו לכ"כ הרבה זמן, אבל בסביבות 9-10 שעות בקיץ הוא החזיק מעולה.
לשיפור עמידות של כל מייקאפ כנסו לטיפ לשיפור עמידות האיפור, שאני משתמשת בו בקביעות. עובד מעולה עם כל מייקאפ.
העור שלי מעורב – רגיל עם נטיה לשומניות באיזור ה T.
ממליצה על המייקאפ הזה לסוגי עור מעורבים (מעורב שמן, מעורב יבש), ועור רגיל. פחות מומלץ לעור שומני מאוד, כי הוא מכיל בתחושה פחות פודרה ממייקאפים עמידים אחרים, ולכן סביר שהוא יבריק (או שאפשר פשוט להצמד לפודרה לתיקונים במשך היום).

מבחר גוונים:
מגיע ב-5 גוונים בארץ בלבד (105 – ניוד, 107 – בז', 108 – חול, 110 – דבש, 112 – אמבר), לעומת 14 גוונים בעולם. מבחר די קטן.
הגוון הכהה ביותר בארץ הוא 112 – Amber, שאני ניסיתי.
באוורלסטינג בגרסה הישנה השתמשתי במספר 113, שהיה מושלם בעבורי.
ל-112 יש תת גוון ורוד (סווטשים בהמשך), שלא מחמיא לי (ולרוב הישראליות, בעיקר השחומות). ל-113 יש תת גוון צהבהב עדין, ויש לו גוון חום פשוט מושלם, כך שחבל לי שהוא לא הגיע לארץ, אבל ניתן להשיג אותו אונליין. הגוון שלו מושלם.

לסיכום:
מייקאפ מוצלח מאוד. אוהבת את התחושה שלו העור, ואת מראה העור איתו. כיסוי מעולה – בינוני פלוס ומעלה.
יתאים לבעלות עור רגיל, מעורב יבש, מעורב שמן (כולל עור בוגר בסוגי העור האלו). פחות מתאים לסוגי העור הקיצוניים – יבש מאוד או שמן מאוד.
החסרון הוא בטווח הגוונים, אבל למי שמוצאת גוון מתאים הוא מצויין ומומלץ.

♥♥♥

מייקאפ אקסטרה קומפורט של קלרינס – Clarins Extra Comfort Foundation
(תכולה: 30 מ"ל, מחיר: 313 ש"ח לפני הנחות. בסופר פארם בלבד. או אונליין. בסטרוברי למשל מחירו 240 ש"ח לפני הנחת נאמנות)

מייקאפ אקסטרה קומפורט של קלרינס
מייקאפ אקסטרה קומפורט של קלרינס


מה אומרים בקלרינס על המייקאפ אקסטרה קומפורט?

מייקאפ טיפולי, אנטי אייג'ינג, בעל מרקם נעים, לא שומני, על בסיס מינרלי המגן על העור מפני השמש. נוסחה ממלאת, מעניקה לחות, מזינה לעומק לאורך זמן, מרגיעה. עם שמן ארגן אורגני, עשיר באומגה 9 המגן על העור מפני התייבשות ובאומגה 6 השומרת על גמישות העור ורכיבים הנוגדים חמצון ומנטרלים רדיקלים חופשיים.
SPF 15. עמידות למשך 14 שעות

האריזה:
המייקאפ אקטסרה קומפורט מגיע בצנצנת זכוכית כבדה, מרשימה ויוקרתית, בדומה למוצרי הטיפוח של המותג.
אמנם מפתה להניח צנצנת כזו על שידת האיפור, אפילו כאקססורי לקישוט, אבל פרקטית היא לא, וזו אחת הבעיות העיקריות שלי עם המייקאפ הזה.
מייקאפים בצנצנת הם מאוד לא סטריליים, גם אם משתמשים במקלון להוציא חומר.
העובדה שבפתיחה של המייקאפ כל החומר חשוף לאוויר גורמת לו להתחמצן מהר יותר.
הוא מאוד לא ידידותי לנסיעות או לנשיאה בתיק. זה מייקאפ שצריך להיות תמיד מונח על משטח קשיח, כי כל תנועה שלו לצדדים פשוט מלכלכת את המכסה והשוליים של הצנצנת.
בדר"כ נהוג לשווק מייקאפים בצנצנת כשמרקם המייקאפ מאוד קרמי או סמיך, כמו במקרה של המייקאפ לומייר של גרלן, אבל במקרה של האקסטרה קומפורט של קלרינס אני באמת לא רואה סיבה מוצדקת (למעט המיתוג אולי). המייקאפ לא מאוד סמיך כך שלא ניתן היה להכניס אותו למשאבה. הוא אפילו פחות סמיך מהמייקאפ אוורלסטינג בגרסה הישנה שלו, שכן הגיע עם משאבה.
בקיצור – אריזה מאוד לא מוצלחת בעיניי. אריזת משאבה או אפילו טיובה מפלסטיק גמיש (כמו של הביבי קרים כאן בהמשך) היתה מעולה כאן.

מרקם ומריחה:
מייקאפ קרמי, לא סמיך מאוד. סמיכות מאוד דומה למייקאפ אוורלסטינג בגרסה הישנה שלו.
המרקם מהמם. סופר נעים למגע, נמרח בקלות מאוד. עובד טוב עם מברשות מייקאפ וספוגיות, אבל אני באופן אישי מאוד אוהבת לעבד אותו לתוך העור עם האצבעות.
המרקם עשיר בלחות, כך שאני ממליצה להניח אותו על עור יבש – כזה שקרם הלחות כבר נספג במלואו, ולא על עור שעדיין לח מקרם הלחות, אחרת כמות הלחות המשולבת של שני המוצרים היא קצת יותר מדי (אלא אם כן העור שלכם מאוד יבש, ואז כל המרבה בלחות הרי זה משובח).

רמת כיסוי וגימור:
כיסוי בינוני, אפילו בינוני פלוס. ניתן לבניה.
גימור טבעי עד חי, תלוי מה הנחתם מתחת למייקאפ – אם הבסיס עשיר בלחות, הגימור יהיה מאוד חי. אם הבסיס יבש יחסית הגימור יהיה מאוד טבעי.
נראה יפהפה על העור בעיניי.

עמידות:
העור שלי מעורב – רגיל ברובו עם מעט נטיה לשומניות ב-T.
יש לי את המייקאפ הזה מהחורף הקודם, כך שניסיתי אותו הן בחורף והן בקיץ. בקלרינס מבטיחים עמידות ל-14 שעות. במקרה שלי המייקאפ החזיק בסביבות 7 שעות בלחות הקייצית (אבל זה בגלל שהוא פשוט לא מייקאפ קייצי) ובחורף כ-9-10 שעות, שזו עמידות יפה מאוד.

מבחר גוונים:
בדיוק כמו במקרה של האוורלסטינג – מבחר של כ-5 גוונים בארץ. דל מאוד.
גם כאן ניסיתי את ה-112, שתת הגוון שלו ורדרד, כשבעצם ה-113 מוצלח לי יותר אבל לא קיים בארץ. זה עוד חסרון של המייקאפ הזה (בנוסף לאריזת הצנצנת).

לסיכום:
מייקאפ חורפי. יתאים מאוד לעור בוגר, לעור יבש או נוטה ליבש. גם עם עור רגיל ורגיל עם נטיה קלה לשומניות הוא יעבוד טוב בחורף. לא יתאים בכלל לעור שמן. כיסוי מעולה, גימור נפלא. 2 חסרונות עיקריים: מבחר גוונים, אריזת הצנצנת הלא ידידותית.

♥♥♥

ביבי קרים של קלרינס – Clarins BB Skin Perfecting Cream
(תכולה: 45 מ". מחיר: 238 ש"ח. בנקודות המכירה של קלרינס בסופר פארם. בסטרוברי 157 ש"ח לפני הנחת נאמנות)

ביבי קרים של קלרינס
ביבי קרים של קלרינס

 

טרנד הביבי קרים לא פסח כמעט על אף מותג, וגם בקלרינס ניתן למצוא כזה.
היתרון הגדול בביבי קרים של קלרינס הוא שהוא מגיע גם בגוונים כהים, שקשה מאוד למצוא במותגי פארם אחרים.

על מה זה ביבי קרים כתבתי בהרחבה בפוסט על הביבי קרים של גרניה שאני מאוד אוהבת, אבל בקצרה – ראשי התיבות bb מייצגים blemish balm, מוצר מאוד נפוץ במדינות אסייתיות, כשמדינות המערב בעצם מתייחסים למוצר שמשלב מספר מוצרים – כיסוי (מייקאפ), לחות והזנה, והגנה מהשמש. כלומר – המוצרים שמוגדרים ביבי קרים הם בעצם שילוב של קרם הגנה, קרם לחות ומייקאפ.
וזו הסיבה שלקוחות מאוד אוהבים את המוצרים הללו. זה מוצר שהוא 3 מוצרים באחד, והחסכון גדול.

כבר ציינתי בעבר שאני פחות מתחברת לביבי קרים. אני בחורה של מייקאפ. אני גם אוהבת לשלוט בכמות הלחות שאני שמה על העור, אז הרבה פעמים המוצרים האלו פחות מתאימים לי.
סיבה נוספת שבגללה אני פחות אוהבת ביבי קרים היא בעיית הגוונים. רוב הביבי קרים מגיעים בשני גוונים, לפעמים שלושה. רובם בהירים לי מאוד או ורודים לי מאוד.

במקרה של הביבי של קלרינס מצאתי גוון מושי-מושלם, שנדיר מאוד למצוא במותגים שהם לא מותגי איפור יוקרתיים. השתמשתי בעבר במס' 2, ועכשיו יש לי את מס' 3 שהוא מעולה לי לקיץ. לשניהם גוון חום אמיתי, נוטה לזית, ללא שמץ ורדרדות. גוונים מעולים לבעלות גוון עור בינוני ומעלה. לא בטוחה לגבי גוון שמתאים לבהירות כי לא יצא לי לבדוק, אבל בסטרוברי ראיתי שקיימים עוד 2 גוונים בהירים יותר מאלו שניסיתי.

הביבי של קלרינס מועשר בתמצית אורגנית של קיווי המעניקה לחות, מכילה נוגדי חימצון ומגנה על העור. תמצית קליפת גזע Katafray מסייעת בהמרצת תהליך הליחוח הטבעי של העור ואוטמת את הלחות בעור. בעל פיגמנטים תלת מימדיים שמאפשרים כיסוי יפה בכמות קלילה של חומר. בעל SPF25.

המרקם של הביבי קרמי, לחותי. נמרח בקלות לתוך העור עם כל מברשת, אבל אני ממליצה מאוד לנסות למרוח אותו עם מברשת סומק. מברשת סומק היא אוורירית יותר ממברשות המייקאפ שאנחנו מכירות והזכרתי למעלה, והאווריריות הזו מאוד מתאימה למוצרים קלים יחסית. אני משתמשת למטרה הזו במברשת סומק של ריל טכניקס, אבל כל מברשת סומק יכולה להתאים. ואגב – זה שמייעדים מברשת למטרה מסויימת, לא בהכרח אומר שחייבים להשתמש בה רק למטרה הזו. אפשר להיות גמישים ויצירתיים, וזו דוגמא מצויינת לכך…

הכיסוי בינוני מינוס עד בינוני, כשהתחושה על העור מאוד קלילה יחסית למוצרים בכיסוי כזה. הגימור מואר עד לח, תלוי אם השתמשתן רק בביבי או שהנחתן גם קרם לחות מתחתיו. לדעתי במקרה של הביבי הזה אין צורך בלחות נוספת אם העור שלכן רגיל, מעורב שמן או מעורב יבש. לחות נוספת הייתי ממליצה אולי לבעלות עור יבש.

בסה"כ ביבי קרים מוצלח למדי – תחושה קלילה על העור, כיסוי יפה וגוונים כהים נוספים שלא ניתן למצוא במותגים אחרים.

סווטשים למייקאפים של קלרינס
סווטשים: הכנסתי מימין את המייקאפ של YSL שהוא מדוייק לי בגוון כרגע כהשוואה לגווני 112 במייקאפים של קלרינס, כדי להדגיש את תת הגוון שלהם. הביבי הוא מס' 3 שכהה לי כרגע ומתאים לי בקיץ. לפניו היה לי את מס' 2 שמדוייק לי יותר בעונה הזו.

 

מייקאפ של קלרינס סווטשים
ובתאורה נוספת

 

♥♥♥

מסקרות:

מסקרה של קלרינס
2 מסקרות מצויינות של קלרינס
מסקרה של קלרינס
מימין – המסקרה העמידה, משמאל- המסקרה פרפקט


מסקרה עמידה של קלרינס Truly Waterproff Mascara

תכולה:7 מ"ל. מגיעה בשני גוונים – שחור וכחול. מחיר: 193 ש"ח לשחורה, 200 ש"ח לכחולה (מהדורה מוגבלת), ברשת סופר פארם או אונליין)

מסקרה עמידה במים מצויינת של קלרינס.
בקלרינס מבטיחים אפקט מיידי של נפח, אורך ופיגמנט חזק במיוחד.
מברשת משולבת של סיבים בגודל סטנדרטי וסיבים קצרים יותר, שהגודל שלה די ממוצע.
הסיבים הקצרים מרימים ומעגלים את הריסים, בעוד שהארוכים מורחים את הצבע, ומאריכים את הריסים.
לא צריך להשקיע יותר מדי מחשבה באופן המריחה בגלל הסיבים השונים, פשוט למרוח כמו שאתן רגילות.
המרקם מעולה בעיניי – לא נוזלי מדי ולא יבש מדי, והמריחה ממש פשוטה.
אני לא חובבת מסקרות עמידות. הגרסאות העמידות בדרך כלל פחות טובות מהגרסאות הרגילות של המסקרות, אבל במקרה של המסקרה הזו התוצאה באמת יפהפיה – ריסים בגוון עמוק, ארוכים ומעט מעוגלים, ומראה עשיר, והיא אפילו טובה יותר מהמסקרה בי לונג של קלרינס, שמגיעה באריזה דומה.
מסקרה עמידה מומלצת מאוד.

 

מסקרה וונדר פרפקט של קלרינס Clarins Wonder Perfect Mascara
(תכולה: 7 מ"ל. מחיר: 100 ש"ח בסניפי סופר פארם בארץ, או אונליין).

כתבתי בעבר על המסקרה וונדר ווליום של קלרינס, שהיתה ממש טובה, אבל המסקרה וונדר פרפקט אפילו טובה ממנה, והיא המסקרה הקבועה שלי בתקופה האחרונה.
המברשת מצויינת. סיבים "רגילים" (ככה אני קוראת לסיבים שהם לא סיליקוניים שמאוד נפוצים היום). ראש מברשת צר ומעט ארוך מהממוצע.
המרקם מעט סמיך, אבל מאוד קרמי ונוח לעבודה. הגוון אינטנסיבי וכבר במריחה ראשונה רואים את האפקט המעולה שלה. היא צובעת את הריסים מהבסיס, שזה חשוב מאוד בעיניי, כי זה נותן מראה אחיד לחלק העליון של הריסים. היא עושה הפרדה קלה אבל צובעת את הריסים באינטנסיביות כך שמתקבל מראה די עשיר, אפילו בשכבה אחת, ובדרך כלל ביומיום אני מסתפקת בשכבה אחת ממנה.
היא לא מקשיחה את הריסים ולא נותנת להם מראה פלסטי, הריסים נראים מאוד טבעיים ואפילו מרוככים (יש במרכיבים ויטמין B5 שתורם להזנה).
לא נמרחת ולא מתפוררת. פשוט מצויינת. ממליצה בחום.

 

♥♥♥

שפתון מטפח של קלרינס – Clarins instant light lip perfector
(תכולה: 1.8 גרם. מחיר: 150 ש"ח בנקודות המכירה של קלרינס בסופר פארם או אונליין).

שפתון מטפח של קלרינס
שפתון מטפח של קלרינס Clarins instant light lip perfector
שפתון אדום מטפח של קלרינס
שפתון אדום מטפח של קלרינס

מוצר כבר לא כ"כ חדש, מקולקציית האביב 2015, שמתווסף לליין המוצרים המוצלח אינסטנט לייט (בליין הזה גם הביבי קרים של קלרינס מלמעלה, הפריימר של קלרינס, שהוא אחד הטובים בשוק, התחליב לבסיס מואר שאני מאוד אוהבת להניח מתחת לעיניים ועוד).

השפתון מגיע באריזה דקיקה וקומפקטית.
הפורמולה עשירה בתמציות צמחים וויטמין E, שמלחחים את השפתיים על בסיס קבוע בזמן שהשפתון עליהן.
התחושה על השפתיים קלילה מאוד, המרקם אלוהי – רך, חמאתי, מעט שומני במריחה.
אני פשוט מכורה לשפתון הזה כבר כמה חודשים.
מגיע ב-6 גוונים. לי יש את האדום, שנותן גוון תות חי לשפתיים, חצי שקוף, עם גימור גלוסי מבריק מאוד, ונוחות יוצאת דופן.
בגלל המרקם הלחותי מאוד, השפתון מאוד רך, אז יש לשים לב כשמוציאים שפתון מהמיכל לא להוציא יותר מדי חומר כדי שהשפתון לא ישבר.
מעולה ומומלץ. אוהבת אותו מאוד.

♥♥♥

עד כאן הפוסט המובטח.
אם יש עוד נושאים שהייתן רוצות שאכתוב עליהם – כתבו לי בתגובות.

עד הפוסט הבא,
נשיקות ♥♥♥
קורין

אני לא מספיקה לכתוב הרבה בבלוג לאחרונה (למרות שיש כבר כמה פוסטים מוכנים…) אבל משתדלת לעדכן את הפייסבוק והאינסטגרם בתדירות גבוהה יותר, כמעט מדי יום. ושם עולות גם הפעילויות וההגרלות השוות. מזמינה אתכן לעקוב אחריי שם.

תגובות

comments

5 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *