הסרת איפור וניקוי,  לחות והזנה לפנים

ג'רנטיק – טיפול #2 וסקירת מוצרים

מוצרי ג'רנטיק
שגרת הטיפוח שלי במוצרי ג'רנטיק

 

זוכרות את סיפור הטיפול הראשון שלי בג'רנטיק? לחיצה על הקישור לתזכורת 🙂
הייתי מאוד מרוצה מהתוצאות ומהשיפור במראה העור וחזרתי לטיפול נוסף, שבסיומו התווספו לשגרה שלי מוצרים נוספים, שגם אסקור כאן.
אני משתמשת במוצרים כבר כמה חודשים ויכולה לדווח לכן: המוצרים שנכנסו לשגרת הטיפוח שלי בפעם הראשונה היו סבון פנים, מי פנים, קרם יום ופריימר למייקאפ. לאחר הטיפול השני התווספו לשגרה שלי מסיכת עיניים ועוד 2 קרמים שמיד אסביר עליהם – Synchro, ו- Cytobi.
לפני שאני מתחילה עם הסקירה – כדי לברר על קוסמטיקאיות מוסמכות של ג'רנטיק, לברר ולהזמין את המוצרים של ג'רנטיק (לא ניתן כרגע אונליין וחבל) ניתן ליצור קשר עם המוקד שלהם במספר הזה: 03-6950004

הטיפול השני שלי בג'רנטיק
הטיפול השני בג'רנטיק היה גם הפעם עם רוזט המדהימה, ושמחתי על כך שהוזמנתי אליה שוב. אני מרגישה שאני זקוקה למקצועיות שלה.
כפי שציינתי בפוסט הקודם, על הלחיים, ובעיקר באיזור מסויים בלחי שמאל, יש לי אדמומיות קבועה, שאובחנה ע"י רוזט כרוזציאה.
אגב – בצד האף יש לי כתם אדום מאז שהייתי פיצית, ותמיד אמרו לי שזה כתם לידה, ועכשיו מסתבר שגם שם זו רוזציאה, הניתנת לטיפול.
מראש רוזט עדכנה אותי שתהליך הטיפול ברוזציאה יהיה ממושך מאוד, לפחות שנה, אז אני מוכנה לזה נפשית 🙂
עוד אובחנה פיגמנטציה, וכבר כתבתי על זה רבות בבלוג, בעיקר בסקירות המייקאפים שהעליתי כאן, כשבחנתי מי מהם מכסה מספיק טוב את הפיגמנטציה שלי.
הדבר השלישי שאובחן לצורך הטיפול היה נפיחות בעיניים.

ברוזציאה ובחוסר האיזון של העור (לפעמים מעורב יבש, לפעמים מעורב שמן) התחלנו לטפל כבר בטיפול הראשון, אם זכור לכם.
לאחר הטיפול השני ביקשה ממני רוזט להחליט מה תהיה הבעיה הבאה לטיפול, בנוסף לבעיות מהטיפול הראשון – האם הנפיחות בעיניים או הפיגמנטציה.
אני בחרתי להתמקד כרגע בטיפול בנפיחות בעיניים. הסיבה לבחירה שלי היתה פרקטית – פיגמנטציה אפשר להסוות באמצעות איפור, מה גם שהפיגמנטציה שלי לא חמורה מאוד, ומייקאפ מכסה אותה.
לעומת זאת – נפיחות בעיניים בלתי אפשרי להעלים באמצעות איפור, והחלטתי לטפל בסוגיה הזו.

כמו בטיפול הראשון, גם בטיפול השני קיבלתי המון המלצות לתזונה ואורח חיים, רובן בהמשך ישיר להמלצות התזונה שקיבלתי בטיפול הראשון, ובעיקרן – הימנעות (או לפחות הפחתה משמעותית) מצריכה של מוצרי חלב וקמח לבן.

הטיפול עצמו היה סופר מפנק, בדיוק כמו הטיפול הראשון. גם כאן התחלנו בשאיפה של שמנים ארומתיים להרגעה.
רוזט מרחה לי שלל מוצרים על הפנים. אני מצטערת שאין לי פירוט עבורכם. הגעתי לטיפול בהחלטה שאני מתפנקת ומשחררת את המוח 🙂
העור אחרי הטיפול נראה בוהק וחי, ובריא. גם אחרי הטיפול הזה בחרתי לצאת לרחובות ללא איפור, רק עם קרם הגנה, כי מאוד נהניתי מהתחושה הזו של העור ועם כל אהבתי לאיפור, החלטתי שלא לערבב שמחה בשמחה…

♥♥♥

ולמוצרים שלי:
המוצרים של ג'רנטיק הם הבסיס לשגרת הטיפוח שלי היום.
אני מודה שאני משתמשת במוצרים נוספים במקביל, כאלו שאני מרגישה שחסרים לי בשגרה (כמו קרם עיניים למשל, ומוצרים נוספים. פירוט יש בהמשך)

חלק מהמוצרים סקרתי גם בפוסט הקודם אבל אזכיר אותם גם כאן בכמה מילים כדי לבנות לכם את תהליך הטיפוח שלי, כך שיהיה לכם ברור:

ניקוי:
ג'ל מרין –  Marine Nettoyant Gommant

ג'ל מרין של ג'רנטיק - עדין ויעיל
ג'ל מרין של ג'רנטיק – עדין ויעיל

 

סבון פנים שמלווה אותי מהטיפול הראשון, וכתבתי עליו בפוסט הקודם.
כל סדרת המרין של המותג היא סדרת אנטי אייג'ינג.
מרקם ג'ל נוזלי, עם מעט גרגרים מאוד מאוד עדינים בתוכו, כך שהוא עושה גם פילינג יומיומי עדין.
למרות העדינות שלו על העור, מנקה ביעילות את הפנים מאיפור. למייקאפים עמידים כמו הדאבל וור של אסתי לאודר ידרשו 2 שטיפות עם הסבון. למייקאפים אחרים – מספיקה שטיפה אחת.
מצליח להסיר גם את רוב סוגי המסקרות (למעט מסקרות עמידות במים, כמו רוב סבוני הפנים).
אני מאוד אוהבת את העדינות שלו, שגם מתאימה מאוד לבעיית הרוזציאה שיש לי בעור. עם רוזציאה חשוב מאוד להשתמש במוצרים עדינים ולא אגרסיביים בגלל הרגישות של העור. לאחר השטיפה גם הג'ל הזה העור סופר רך ונעים, ואין את תופעת היובש שמוכרת מסבונים אגרסיביים יותר.
אחד המוצרים האהובים עליי. הוא ממש בטיפות האחרונות שלו ואני מתכננת לרכוש לי אחד נוסף בקרוב.

 

מי פנים פיברו – FIBRO

מי פנים של ג'רנטיק
מי פנים של ג'רנטיק – הבסיס לספיגת מוצרי הטיפול והטיפוח

 

גם על מי הפנים כתבתי בפוסט קודם. מי הפנים הללו הם בעצם תרסיס להתזה על הפנים, כדי להכין את העור לקרמים שיבואו לאחריו.
כמו שציינתי בפוסט הקודם, היה לי קשה בתפיסה להשלים את פעולת הניקוי עם תרסיס שמרססים על הפנים, ללא צמר גפן, ולכן – בין הסבון לתרסיס אני כן משתמשת בצמר גפן ספוג במי פנים, כי חסרה לי התחושה של ההסרה הסופית של הלכלוך מהעור, ולאחר מכן מרססת ממש 2 לחיצות מהתרסיס הזה על העור.
אני בעצם משתמשת בו על תקן מה שנקרא mist. אני מרגישה שהתרסיס מכין את הפנים לקרמים שלי מעליו. ניסיתי לדלג על השלב הזה (הו העצלנות…), וזה פשוט לא אותו הדבר. תיכף גם תבינו למה.
מה שחשוב מאוד לציין לגבי מי הפנים הללו הוא שהם לא מכילים אלכוהול, אבל כן מכילים תערובות שונות של צמחים. הם עושים את העבודה ללא התחושה האגרסיבית של מי פנים משולבי אלכוהול, מה שמאוד חשוב לעור שלי, שרגיש בגלל הרוזציאה.

 

קרם פנים מיקס – Peaux Mixters & Grsses

קרם פנים Peaux Mixters & Grsses של ג'רנטיק
קרם פנים Peaux Mixters & Grsses של ג'רנטיק – לאיזון העור

 

גם הקרם הזה מלווה אותי מאז הטיפול הראשון. קרם פנים שאני משתמשת בו בוקר וערב, מיד לאחר השימוש בתרסיס מי פנים.
הוא קרם קל משקל ונספג מעולה לאחר התרסיס. הוא בעצם הבסיס לקרמים הנוספים שמגיעים מעליו.
כפי שכתבתי בעבר, הקרם הזה מיועד לאיזון העור.
כשהגעתי לרוזט העור שלי לא היה סגור על עצמו. היו ימים שהייתי קמה עם עור שנוטה ליבש, לפעמים אפילו מאוד יבש, והיו ימים שהייתי קמה בבוקר עם עור נוטה לשומניות. תפקיד הקרם הזה הוא לאזן את השגעונות האלו של העור, והוא עובד מעולה.
כבר כמה חודשים שלא נתקלתי במצבי הרוח האלו של העור שלי, והעור מיוצב כרגע כעור רגיל בדר"כ עם נטיה קלה לשומניות באיזור ה-T. מעולה למי שיש לה בעיה דומה, או מי שסובלת משטחים בפנים שהם יבשים ושטחים אחרים שהם שומניים וכדומה.
זה אחד הקרמים שאני לא מוותרת עליהם, כי הוא באמת הצליח לאזן לי את העור.

 

קרם סינכרו – Synchro

קרם פנים סינכרו של ג'רנטיק
קרם פנים סינכרו של ג'רנטיק – קרם מאזן ותומך בהתחדשות התאים בעור

 

זה אחד מהקרמים החדשים שהתווסף לשגרה שלי לאחר הטיפול השני.
קרם הסינכרו הוא קרם מאזן, עשיר מאוד שתומך בפעילות של התחדשות התאים.
קיבלתי את הקרם הזה לטיפול ברוזציאה (האדמומיות) על הפנים.
אני אמורה למרוח אותו בוקר וערב, אחרי קרם המיקס, אבל במשך כמה חודשים מרחתי אותו רק בשעות הערב. הוא פשוט מאוד מאוד עשיר, והרגשתי שהוא יותר מדי לעור שלי מתחת למייקאפ בלחות המטורפת כאן בקיץ. ניסיתי להשתמש בכמויות אפילו קטנות יותר, אבל הוא עדיין הרגיש לי מאוד עשיר.
אני יודעת שזה לא לפי ההנחיות שקיבלתי, אבל אני גם מאוד מאמינה, כמו שציינתי לא פעם בעבר, בלהקשיב לעור ולעשות התאמות לשגרת הטיפוח בהתאם. ממש בשבועיים האחרונים, בימים הגשומים, חזרתי להשתמש בו גם בבוקר, ובתקופות פחות לחות וחמות הוא עובד טוב מתחת למייקאפ.
המרקם שלו, כאמור, סמיך, כמעט באלמי-משחתי. התחושה שלו על העור מאוד מזכירה את הבאלם של דקלאור למי שמכירה.
המריחה שלו על העור מחייבת עור לח מתחת, אחרת מאוד קשה לעבד אותו לתוך העור, ולכן אני מורחת אותו מעל קרם המיקס (בבוקר) או מעל למי הפנים (בערב).
דרושה כמות מאוד מאוד קטנה ממנו, בגלל המרקם העשיר שלו, והבסיס הלח של העור מתחתיו מאפשרת למרוח את הכמות הקטנטונת על כל העור באחידות.
מאוד אוהבת אותו בלילה, ובשילוב עם הקרם הבא ברשימה. אני קמה בבוקר עם עור שפשוט נראה טוב, ושכיף לי לשטוף אותו בבוקר.

 

קרם סיטובי – CYTOBI

קרם סיטובי של ג'רנטיק
קרם סיטובי של ג'רנטיק – קרם מזין ומגן מפני הזדקנות תאים

 

קרם נוסף שנכנס לשגרת הטיפוח שלי לאחר הטיפול השני. גם הוא מיועד לטיפול ברוזציאה ובעור באופן כללי.
הסיטובי הוא קרם הגנה והזנה. הוא מגן על העור נגד הזדקנות התאים, ובמקביל מזין אותו בכל מה שהוא צריך.
את הקרם הזה אני מניחה בלילה. אני אמורה להניח אותו נקודתית על איזורים בעייתיים – כמו האיזורים האדמומיים בפנים, אבל בסוף יוצא שכל הפנים מתפנקות ממנו (כי מה כבר יכול להיות רע בקרם שמזין ומגן מפני הזדקנות? 🙂 ).
גם בו אני משתמשת בכמות מאוד מאוד קטנה (ולמרות שהוא קטן יותר מהסינכרו, הוא מחזיק לי כבר כמה חודשים). גם הוא מאוד מאוד עשיר, והשילוב שלו ושל הסינכרו יחד בלילה לפני השינה עושה לי עור מעולה בבוקר.

 

מסיכת עיניים – Masque Yeux

מסיכת עיניים של ג'רנטיק
מסיכת הקסם שלי – מסיכת עיניים של ג'רנטיק

 

מסיכה מרגיעה לעיניים. אם זכור לכם מתחילת הפוסט, אחת הבעיות שביקשתי לטפל בהן היתה הנפיחות בעיניים, ולפי ג'רנטיק המסיכה הזו "עשירה במרכיבי ניקוז ומפחיתה נפיחות, עיגולים ו"שקיות" סביב העיניים, הודות לפעולת הניקוז המרגיעה שלה".
באתר של ג'רנטיק ממליצים להניח אותה בלילה. ההנחיה שאני קיבלתי היא להניח אותה בבוקר, לפני האיפור, והאמת שאני עושה את שניהם – לסרוגין או אפילו גם וגם :), כי היא מדהימה!!! אם הייתי צריכה לבחור מוצר אחד מכל המוצרים כאן, זו היתה המסיכה הזו. היא פשוט עובדת.
נתחיל במרקם יוצא הדופן שלה. בדר"כ מסיכות עיניים הן במרקם ג'ל (כדי לקרר או להוריד נפיחות מאיזור העיניים) או במרקם קרמי מאוד עשיר (להזנה).
המסיכה הזו שונה מכל מסיכות ההזנה שניסיתי. יש לה מרקם קרם סמיך. היא לבנה מאוד ובמריחות הראשונות היא נראית כמו סיד על האיזור שסביב העיניים… לא להיבהל, תזרמו איתה…
לקח לי 2-3 שימושים כדי למצוא את הדרך האופטימלית עבורי להשתמש בה: יש להשתמש בה על משטח לח (כמו למשל מעל למי הפנים שהזכרתי קודם עד כמה הם חשובים לשגרה הזו), לעבוד בכמויות קטנות, ולטפוח את החומר במהירות ובעדינות באיזור שסביב העיניים.
אני מרגישה שחובה להניח מעליה קרם כלשהו, כדי שהקונסילר יראה טוב, ולכן אני מניחה אותה קודם, לפני הקרמים לפנים, ואז מעליה את קרם הפנים (המיקס), ואם התבלבלתי ושכחתי להניח אותה לפני קרם הפנים, אני פשוט מניחה מעליה קרם עיניים כלשהו (כרגע אין לי קרם עיניים של ג'רנטיק, ואני מרגישה שאני ממש חייבת קרם מעל המסיכה ומתחת לאיפור, וגם בלילה, ולכן אני משתמשת כרגע בקרמים שונים ממותגים אחרים, שאכתוב עליהם בפוסטים הקרובים).

כפי שציינתי קודם – זה המוצר שראיתי איתו תוצאות כמעט מיידיות, כבר לאחר כמה שימושים. הרבה פחות נפיחות באיזור העיניים. לא היתה לי כהות מטורפת, אבל גם הכהות שהיתה לי התמתנה מאוד, ויש לי אפילו פחות קמטוטים, למרות שהיא אמורה לטפל בזה.
אם הייתי צריכה לבחור מוצר ראשון להתחיל בו, זו היתה המסיכה הזו ללא ספק.

 

קרם פריימר TROPO

פריימר טרופו של ג'רנטיק
פריימר טרופו של ג'רנטיק

 

כתבתי עליו כבר בפוסט הקודם. קרם שהוא מעין פריימר למייקאפ. הוא מיועד לעור שמן, קליל ואמור לתת מראה מאט לפני הנחת המייקאפ, ויש בו גם רכיבי הגנה מהשמש, ונעילה של הלחות בעור מתחתיו.
אני משתמשת בו די הרבה. הוא לא הפריימר הקונבנציונלי שאנחנו רגילות אליו. הוא לא מטפל במראה נקבוביות. ניתן להניח מעליו פריימר למייקאפ שמיועד למטרות האלו, אבל במקרה שלי אני מוצאת שזה מיותר ומעמיס על העור.
אני משתמשת בו ביומיום רק בימים שבהם אני לא משתמשת בסינכרו בבוקר, כי בשילוב עם הסינכרו זה גם מרגיש עמוס על העור שלי.
לפעמים אני משתמשת בו פשוט במקום הסינכרו, כי הוא כן נותן מעט לחות, ובקיץ זה בהחלט מספיק לי.

 

♥♥♥

ולתוצאות:
אני מרגישה ששגרת הטיפוח שלי עם המוצרים של ג'רנטיק מיטיבה מאוד עם העור שלי. העובדה שהרשיתי לעצמי לעבור למייקאפים קלילים עם כיסוי לא גבוה תעיד על כך 🙂
הדבר הראשון שהבחנתי בתוצאה שלו היה, כאמור, שיפור בנפיחות בעיניים, בעקבות השימוש במסיכת העיניים.

עוד תוצאה שהבחנתי בה כבר בחודש שאחרי הטיפול הראשון היה שיפור במראה הנקבוביות. למרות שבכלל לא הגדרנו את נושא הנקבוביות שלי כבעיה לטיפול, ולא השתמשתי במוצרים ייעודיים למטרה הזו. זה משהו שפשוט קרה "על הדרך" מה שנקרא. ואני מרגישה שהמראה שלהם משתפר משבוע לשבוע, כך שזה משהו שאני מאוד מרוצה ממנו.

אני רואה שיפור קל בינתיים במראה של הרוזיצאה/האדמומיות בלחי שמאל. אני כן יכולה לראות שאיזורים שבהם היו לי ממש נקודות קטנטנות אדומות על הלחי – הנקודות האלו אינם. האיזור שבו האדמומיות יותר מרוכזת, נראה יותר טוב ממש במעט, אבל כפי שציינתי למעלה, מלכתחילה נאמר לי שזה משהו שיקח מינימום שנה לטפל בו, אם לא יותר מזה, והעובדה שאני לא משתמשת במוצרים באדיקות בדיוק כפי שהומלץ לי, בוודאי גם משפיעה על ההתקדמות.

 

לסיכום אני חייבת לציין שאני אוהבת את השיטה הזו של ג'רנטיק. אני אוהבת שהשיטה עדינה וזורמת עם העור שלי, שהמוצרים לא אגרסיביים מדי.
נקודה שראויה לציון היא שהמוצרים לא זולים, הם בטווח מחירים של מוצרים ממותגים יוקרתיים (לא זכרתי את כל מחירי המוצרים כאן, אבל בפוסט הראשון פרטתי לגבי רובם. אשלים את הנתון הזה כאן בפוסט כשאמצא את הרשימה).
תמיד אפשר לקחת את המוצרים החשובים, להשקיע בהם, ובמקביל להשתמש במוצרים אחרים פחות יקרים. למשל – לא לוותר על מוצר טיפולי לפנים, אבל לשלב אותו אולי עם מי פנים אחרים (כמו שאני עשיתי בחלק מהפעמים, כפי שציינתי למעלה). פשוט לעשות סדרי עדיפויות.
ומה שחשוב זה למצוא את קומבינציית המוצרים הטובה ביותר לעור. אני משקיעה בטיפוח הרבה יותר מאשר באיפור, כפי שאתם כבר יודעים, כי ככל שאני מתבגרת אי מרגישה שזה חשוב לי יותר, וכשהעור נראה טוב, כמעט כל מוצר איפור יראה עליו טוב.

כדי לברר על קוסמטיקאיות מוסמכות של ג'רנטיק, לברר ולהזמין את המוצרים של ג'רנטיק (לא ניתן כרגע אונליין וחבל) ניתן ליצור קשר עם המוקד שלהם במספר הזה: 03-6950004
אם יש לכן שאלות, כמובן שאני כאן עבורכן, כמו תמיד.

נשיקות ♥♥♥
קורין

 

* גילוי נאות: הוזמנתי לטיפול פנים בג'רנטיק מטעם החברה

 

תגובות

comments

8 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *