מייקאפ עמיד של קרליין ושפתונים נוזליים
מוצרי איפור לפנים,  מוצרי איפור לשפתיים

קרליין: מייקאפ עמיד ושפתוני מאט נוזליים ו*הגרלה*

מייקאפ עמיד של קרליין ושפתונים נוזליים
מייקאפ עמיד של קרליין ושפתוני מאט נוזליים

 

סקירה של המייקאפ העמיד של קרליין ושפתונים נוזליים.
קרליין היא חברת קוסמטיקה ישראלית, וכמו כל מותגי הקוסמטיקה הישראליים, הם לא מבצעים ניסויים על בעלי חיים, כך שהמוצרים יכולים להתאים למי שמקפידה על כך.
המייקאפ העמיד אמור לתת מענה לקטגוריית המייקאפים העמידים עם כיסוי גבוה, כמו הדאבל וור המפורסם, ושפתוני מאט נוזליים עמידים הם השפתונים המדוברים ביותר ב-3 השנים האחרונות, ובקרליין השכילו להתאים את עצמם לטרנד ולמהר ולהשיק כאלו כבר לפני למעלה משנתיים.
***ספוילר: הגרלה בסוף הפוסט***

מייקאפ עמיד של קרליין – Careline Stay long Foundation
(תכולה: 30 מ"ל. מחיר: 165 ש"ח לפני הנחות. בהנחות טובות ניתן להשיג אותו גם ב-70-80 ש"ח, בנקודות המכירה של קרליין. הזול ביותר שמצאתי הוא באתר Bela.co.il, שם הוא נמכר כעת ב-60 ש"ח, שזה מחיר מצויין)

מייקאפ עמיד של קרליין
מייקאפ עמיד של קרליין

העור שלי רגיל עם נטיה קלה לשומניות באיזור ה-T. המייקאפ שקיבלתי מתאים לעור מעורב-שמן. קיימת גרסה נוספת שלו לעור יבש.

 

מה אומרים בקרליין על מייקאפ סטיי לונג?

מייק-אפ סטיי לונג לעור רגיל ומעורב פותח והותאם במיוחד כדי לתת מענה לצרכי עור הסובל מעודף שומן, לצד הצורך באיפור עמיד שאינו מייבש את העור. פורמולה ייחודיתמשלבת פיגמנטים המבטיחים עמידות ומרכיבי לחות עשירים.
בין המרכיבים: לציטין המעלה את רמת הלחות בעור וסיליקונים המחזקים את העמידות, מחליקים ומעניקים רכות לעור.
מעניק מראה רענן וחלק ל-18 שעות, מונע ברק שומני, מכיל פיגמנטים המתמזגים בקלות עם גוון העור, כיסוי מלא, מסתיר פגמים וקמטוטים ומחליק את המרקם, מכיל מסנני קרינה 10 SPF

 

האריזה:
בקבוק שמנמן מזכוכית חלבית עם משאבה. ממליצה להתחיל עם חצי לחיצה מהמשאבה ולא לחיצה מלאה כדי להוציא כמות מדודה של חומר (תמיד אפשר להוסיף עוד).

מרקם ומריחה:
מייקאפ נוזלי אך סמיך מאוד, הייתי מגדירה אותו אפילו קרמי. אני חושבת שהוא המייקאפ הכי סמיך שניסיתי. למרות הסמיכות שלו – המשאבה מתמודדת עם המרקם בהצלחה.
מתייבש יחסית מהר, לכן ממליצה לעבור איזור איזור בפנים, לסיים עם כל איזור ואז לעבור להניח חומר באיזור חדש, אחרת יהיה קשה לעבוד איתו ולהטמיע בעור.
עוד יעזור לעבוד עם המרקם הסמיך הזה – להניח אותו על עור מלוחח (כל אחת וסוג העור שלה כמובן).

בגלל המרקם הכבד והיחסית יבש – לא ממליצה על המייקאפ הזה לבעלות עור יבש או נוטה ליבש, וגם לא לעור בוגר, כי למרקמים כבדים ויבשים יש נטייה להדגיש קמטוטים.

ממליצה לעבוד עם מברשת דחוסה יחסית או עם ספוגית. ה-F80 של סיגמא (לסקירה) מעולה למייקאפ הזה, וכך גם ספוגיות כדוגמת הביוטי בלנדר.

התחושה על העור מעט כבדה בהתחלה. בהחלט מרגישים שיש מייקאפ על הפנים. מתרגלים לתחושה כעבור זמן.

רמת כיסוי וגימור:
כיסוי בינוני ומעלה, כמעט מלא אפילו, בברירת מחדל. כיסוי די גבוה יחסית למייקאפים עמידים אחרים. באופן אישי הכיסוי שלו בשכבה אחת דקה מאוד מספיקה מעל ומעבר לי ולפיגמנטציה שלי, ואני לא מרגישה צורך לבנות אותו עוד. בהחלט נותן פייט לרמת הכיסוי של הדאבל וור של אסתי לאודר.

הגימור די מאט. באופן אישי אני מפדרת מעל ממש בקלילות עם מברשת רחבה (F30 של סיגמא), מתוך הרגל, וכדי שהסומק וברונזר "ישבו" על הפנים כמו שצריך, אבל לדעתי, למי שאין לה עור שמן – ניתן לוותר על פודרה.

 

תמונה שלי עם המייקאפ הזה תעלה באינסטגרם במהלך השבוע. מוזמנים לעקוב שם

 

עמידות:
המייקאפ הזה מוגדר מייקאפ עמיד ובקרליין מבטיחים עמידות ל-12 שעות. לא ניסיתי אותו לכ"כ הרבה זמן, אבל אני כן יכולה לומר שהוא עמיד.
ניסיתי אותו מדוגמית לראשונה לפני כשנתיים, בקיץ, ואז נתקלתי איתו בבעיה של דהייה בשולי האף. לפני כשנה החלטתי לנסות אותו שוב, ולא נתקלתי שוב בבעיה הזו. לדעתי הסיבה לדהייה היתה שגרת טיפוח מאוד לחותית שהיה לי בזמנו, בגלל שהעור שלי נטה ליבש בתקופה הזו. שנה לאחר מכן, העור די התאזן וחזרתי לשגרת טיפוח רגילה יחסית, פחות לחותית, והבעיה הזו לא חזרה על עצמה.

בקיץ האחרון ניסיתי אותו מספר פעמים בימים לחים ואני יכולה לומר שהוא עמיד מאוד לפחות ל-8-9 שעות. גם הדהייה שלו כמעט ולא מורגשת. עמידות יפה מאוד.

מבחר גוונים:
מגיע ב-11 גוונים שונים, כולל גוונים כהים יחסית, שזה מבחר יפה מאוד בעיניי ביחס למותגי יוקרה, למשל, שמביאים לארץ 5-6 שגוונים בסה"כ (קלרינס, גרלן ועוד).
אני משתמת במספר 607, שיש לו תת גוון מעט צהבהב אבל מתמזג מעולה עם גוון העור שלי בקיץ.

השוואה - מייקאפ עמיד של קרליין
השוואת גוונים – מייקאפ עמיד של קרליין
סווטשים - מייקאפ עמיד של קרליין
סווטשים להשוואה – מייקאפ עמיד של קרליין

 

 

לסיכום: מייקאפ עמיד מוצלח, כיסוי גבוה יחסית. אלטרנטיבה טובה לדאבל וור של אסתי לאודר למי שמחפשת מוצר דומה ממותג שידידותי לבעלי חיים. חסרונות: תחושה כבדה על הפנים בהתחלה, המרקם היבש יחסית, שמדגיש מעט קמטוטים. בנוסף – המרקם היבש יכול להוות בעיה במריחה, אבל גם זה פתיר.

 

שפתוני מאט נוזליים
(תכולה: 7 גרם. מחיר לפני הנחות: 165 ש"ח. ניתן להשיג אותם בדר"כ במבצע ב -30-65 ש"ח. אונליין מצאתי אותם באתר bela.co.il ב-60 ש"ח כרגע, ואם אתם כבר באתר – עפרונות השפתיים של קרליין ב-20 ש"ח, מאוד מוצלחים בעיניי. שווה!)

שפתוני מאט נוזליים של קרליין
שפתוני מאט נוזליים של קרליין

כמו כל חברה שמכבדת את עצמה, גם קרליין הוציאו שפתוני מאט נוזליים עמידים כבר לפני כשנתיים, כאשר לפני מס' חודשים הושקו 2 גוונים חדשים (26, 27), וממש בשבועיים האחרונים הושקו עוד 2 גוונים (28, 29)
הרבה מאוד דעות רצות ברשת לגבי השפתונים האלו, העמידות שלהם ועוד.

בקרליין מבטיחים:

שפתון במרקם קרם הנמרח כמו גלוס ומעניק מראה מאט לגמרי בתוך שניות. הפורמולה החדשנית מקבעת את הפיגמנטים החזקים למשך שעות ארוכות כך שניתן לשתות, לאכול, לדבר ולהתנשק ולשמור על שפתיים מלאות צבע!
השפתון מצטיין במרקם קטיפתי, נמרח בקלות ומתקבע במהירות. עשיר בפיגמנטים עזים המעניקים גימור מאט לשפתיים. עמיד לאורך שעות ואינו יוצר תחושת יובש.

 

השפתונים מגיעים במיכל גלוסי שקוף, מרובע ודי גדול, קצת מסורבל בעיניי, אבל האפליקטור הספוגי די נוח.
כבר כשפותחים את אריזת הניילון שבה הם ארוזים ניתן להרגיש שאריות של חומר לח או שומני. החומר הזה אמור לתת לשפתון את המרקם הקטיפתי והנוח למריחה, ואני אחזור לעניין הזה בהמשך הסקירה.

המרקם במריחה באמת חלקלק וקטיפתי והפורמולה די עבה ועשירה. נמרח די בקלות ברוב הגוונים. בגוון הבהיר ביותר (מס' 20) נתקלתי בתופעה שלא היתה בגוונים האחרים, כנראה בגלל הגוון הבהיר – נשארים סימני מריחה והגוון לא אחיד.

מתקבעים יחסית מהר ולא מותירים אין תחושה של יובש על השפתיים. פיגמנטיים מאוד, וניתן לקבל גוון מלא כבר במריחה ראשונה (בניגוד לשפתונים נוזליים אחרים, כמו השפתון הנוזלי של ליים קריים או השפתון העמיד של OFRA).

מבחר של 10 גוונים:, 5 מתוכם מופיעים בסקירה:
20 ניוד ורוד
21 ורוד עתיק בהיר
22 ורוד סגול עמוק
23 כתום רענן
24 אדום מלכותי
25 אדום עז
26 חום אדמדם
27 סגול ערפדי
28סגול חמים
29 ניוד בז

סווטשים - שפתוני קולור מאט של קרליין
סווטשים – שפתוני קולור מאט של קרליין

 

ולעניין השנוי במחלקות – העמידות: אתחיל ואומר ששמעתי דעות לכאן ולכאן. אני מביאה כאן את החוויה האישית שלי:
השפתון עמיד במלואו על השפתיים, עם תחושה נינוחה למשך כשעתיים עד 3 שעות גג. אח"כ מתחילה דהייה שלו, בעיקר בחלק הפנימי של השפתיים. לא נתקלתי בהתפוררויות של החומר וגם לא בזליגה של השפתון מעבר לקווי המתאר של השפתיים, אולי בגלל שאני מקפידה להשתמש בעפרון שפתיים לתיחום.

לדעתי בעיית העמידות נוצרת מ-2 סיבות: 
1. הפורמולה העבה – בשפתונים נוזליים אחרים, כמו הליים קריים ו-OFRA, הפורמולה דקיקה. זה אומר שלפעמים נצטרך 2 שכבות כדי לקבל גוון מלא ועשיר בשפתונים האלו, כשבשפתון של קרליין נצטרך רק שכבה אחת, אבל הפורמולה הדקיקה והעבודה בשכבות בסופו של דבר תורמת לעמידות.
כדי לנסות להמחיש לכם את העניין הזה, ניקח דוגמא מעולם אחר בתחום הביוטי – לקים: כשהלק נמרח בשכבות דקיקות, הגימור יהיה יפה יותר, והוא יחזיק מעמד לאורך זמן, לעומת לק שנמרח בשכבות עבות – כולן מכירות את זה – או שהגימור משתבש, או שלאחר כמה ימים הלק פשוט יתקלף, לפעמים אפילו כיחידה שלמה כמו מדבקה.
שורה תחתונה – מרקם דקיק ושכבות דקות עובדות טוב יותר מאשר שכבה אחת מאוד מאוד עשירה (כנ"ל בטיפוח פנים, ואפילו בשכבות לבוש בחורף. יעיל יותר).

2. הפורמולה המפנקת – חוזרת לפסקה הראשונה בסקירת השפתונים – זוכרות את החומר השומני שכתבתי שמורגש כשמקלפים את האריזה? אני מניחה שבקרליין העשירו את הפורמולה כדי לתת תחושה נעימה על השפתיים ולא לייבש אותן למרות גימור המאט, וזה אכן עובד להם. התחושה באמת טובה יחסית לשפתון מאט, אבל – הפינוק הזה משפיע על העמידות. ככל שהשפתון לח יותר הוא פחות עמיד.

אגב – מי שיש לה את השפתונים האלו ומאחסנת אותם בשכיבה, תרגיש אחרי תקופה מסויימת את אותו חומר שומני על הפקק. כשהשפתון לא בשימוש החומר השומני פשוט "נפרד" מיתר חומרי השפתון ומופרש החוצה. כמו ששמן מופרד ממים.

אני פותרת את הבעייתיות הזו באמצעות תוחם שפתיים על כל שטח השפתיים ולא רק במסגרת, ולוקחת איתי שפתון בתיק לחידוש.

אני חושבת שהכל עניין של ציפיה. כל זמן שלא מצפים מהשפתון להישאר יום שלם על השפתיים – אפשר להנות מהגוונים היפים, ומשפתון די טוב במחיר זול יחסית לאחרים.

הגוונים האהובים עליי הם 21 – ורוד עתיק יפהפה, 22 – ורוד סגול עמוק (תוכלו לראות אותו עליי בסקירה של המייקאפ ביונד פרפקטינג של קליניק), ו-25 – אדום בוהק קלאסי.
אחד הגוונים הפופולריים ביותר בחורף האחרון היה מס' 27, שהוא יפה בפני עצמו, אבל בסגולים אני מעדיפה את ניו אורלינס של OFRA.

 

עד כאן הסקירה 🙂 שמחה מאוד מאוד שפרסמתי אותה. הפוסט הזה ממתין בטיוטות כמעט מוכן מסוף דצמבר!!! תקופה עמוסה מאוד… וכדי לחגוג את שחרור הפוסט לחופשי – הגרלה חדשה, ראשונה מתוך כמה הגרלות קרובות שיעלו ברצף:

הגרלה – פלטת ה PRO של קרליין+שפתון עמיד+לק+בסיס+טופ מאט, כולם של קרליין

הגרלה פלטת צלליות קרליין
הגרלה פלטת צלליות קרליין ועוד ממתקים

איך נכנסים להגרלה?
1. משאירים תגובה לפוסט הזה למטה
2. עושים לייק לדף הפייסבוק של הבלוג, ומתייגים בפוסט הזה חברה שתרצה להשתתף
3. שיתוף של הפוסט הזה בפייסבוק.
3. לעקוב אחרי באינסטגרם ולתייג חברה בפוסט הזה. או בפוסט הזה. ניתן לתייג חברה אחד מדי יום.

ניתן לבצע את כל 3 הסעיפים או חלק מהם.

שימו לב!
* מאחר וחוויתם בעיות בהשתתפות דרך תוסף ההגרלות, החלטתי לותר עליו. כל הכניסות שבוצעו דרך התוסף נספרו. תוכלו המשיך להשתתף בצעדים הנ"ל והכניסות להגרלה יספרו ידנית (ההגרלה עצמה תתבצע בצורה אוטומטית)
* ההגרלה תמשך עד יום רביעי, 20/4/16 בחצות, ויום למחרת אודיע על הזוכה בפוסט הזה וברשתות החברתיות. יום למחרת גם תעלה הגרלה חדשה, אז שווה לעקוב
* במידה והזוכה לא תחזור אליי 72 שעות לאחר שליחת הודעת הזכייה במייל, הזכיה תעבור לזוכה אחרת.

בכל שאלה מוזמנת לפנות אליי דרך הצור קשר במייל, או דרך תיבת ההודעות בדף הפייסבוק.

בהצלחה!

נשיקות ♥♥♥

קורין

  • גילוי נאות: רוב המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה

תגובות

comments

13 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *