בושם מולקולה 01
בושם | בישום | בשמים

בושם מולקולה 01 ומולקולה 02

בושם מולקולה 01
בושם מולקולה 01 ומולקולה 02

בושם מולקולרי הוא בושם המבוסס על מולקולות ריח המפותחות במעבדה בצורה מלאכותית, בניגוד לבשמים הנפוצים המכילים תמציות ריח המופקות מצמחים או פרחים.
הייחוד של הבשמים המולקולריים הוא שהם בדר"כ מכילים מולקולה אחת שמתוך השליטה המלאה שלה בבושם יודעת ללבוש את אופי המתבשם, ולהתאים את הניחוח באופן אישי למתבשם, כך שהבושם מריח שונה על כל אחד ואחת (הבשמים המולקולריים מיועדים לו ולה ללא הבחנה).
כל מה שרציתם לדעת על הלהיט החדש בעולם הבישום.

סדרת בשמי הבוטיק של אסנטריק מולקולה הושקה ב-2006 ע"י גיזה שון, אמן בשמים מברלין בעל רקורד עשיר בתעשיית הבשמים העולמית, שמאס בהתמסחרות של העולם הזה והשיק את סדרת הבשמים הזו.

רכיב הבישום המרכזי בסדרת הבשמים הזו נקרא ISO E SUPER – כימיקל בודד, פרומון האחראי למשיכה בין המינים, והיוצר במגע עם העור ניחוח איניבידואלי לכל אדם. הוא נוכח בנוסחאות של בשמי מולקוה ואסנטריק בריכוז ניחוח של בין 65%-100%.
אפשר להשוות את פעולתו של הרכיב הזה לסוג של סם – ברגע שמריחים אותו רוצים עוד ועוד.

בשמים מולקולריים נחשבים לבשמי יוניסקס – המתאימים הן לגברים והן לנשים, בגלל התכונה הייחודית שלהם להיות אינדיבידולאליים על כל אחד ואחת. בגלל הייחודיות הזו, זה הופך אותם לאחת המתנות השוות ביותר שניתן לתת. זה לא עוד בושם שניתן לזהות ממרחק, אלא ייחודי.

בסה"כ במותג 8 בשמים:
בושם אסנטריק 01
– הבושם הראשון בסדרת 01, מכיל מולקולת בושם מובחרת – Iso E Super בריכוז חסר תקדים של 65%. אליה מתחברים באיזון ייחודי מרכיבים טבעיים נוספים כמו פלפל ורוד, קליפת ליים וקטורת אוריס. ניחוחות אלו נעים כמו פריזמה של צבעים מגוונים ומהפנטים. מקבל ניחוח שונה על כל אחד ואחת, אבל בעל מרכיבים אחידים. לניחוח לוקח זמן להתגבש. שווה לחכות.
549 ש"ח ל-100 מ"ל. קישור לרכישה

בושם מולקולה 01(הבושם בבקבוק הגדול בתמונה למעלה) – הבושם השני בסדרת 01. מבוסס על מולקולת Iso E Super בלבד. לבושם אופי עצי, עדין אך בעל אפקט עוצמתי. בושם משיכה – עוצמתו ניחנת כלפי חוץ בהילה המושכת את הסובבים. הניחוח הסופי מתגבש כ-20 דקות לאחר ההזתה.
אני יכולה לומר לכם שאני משתמשת בו באופן קבוע מאז קיבלתי אותו, כבר למעלה מחודש, כבסיס לבשמים אחרים. בגלל שהבשמים המולקולריים מבוססים על ניחוח בודד ויודעים להתאים עת עצמם לאדם עצמו – הם מצויינים לשימוש כבסיס לקוקטייל בשמים, ואני יכולה לומר לכם שהוא משתחב מעולה עם כל בושם אחר שניסיתי – בין אם מתוק או רענן או פירותי או הדרי. בסיס מושלם.
מאוד אוהבת אותו.
549 ש"ח ל-100 מ"ל. קישור לרכישה.

בושם אסנטריק 02 – הבושם הראשון בסדרת  02 שקיבלה את הכינוי סדרת הפיתוי. מכיל ריכוז גבוה של מולקולת הבושם החושנית Ambroxan. ריכוז של 60% ממולקולה אוריינטלית זו יוצר אווירת תשוקה וטירוף חושים. משולב עם ניחוחות חמים של אמבר, פרחי הדרים, תפוז סיציליאני וקמצוץ פלפל שחור, המעורר את הניחוח ומעניק לו אופי שובב וסקסי.
549 ש"ח ל-100 מ"ל. קישור לרכישה

מולקולה 02 – (הבושם בבקבוק הקטן בתמונה למעלה. זה טסטר. הבושם נמכר באריזה רגילה).
הבושם השני בסדרת 02 שקיבלה את הכינוי סדרת הפיתוי. בושם זה לוקח את רכיב ה-Ambroxan לנועזות הגבוהה ביותר. מכיל אך ורק מולקולות של רכיב יוקרתי ואוריינטלי זה. זהו בושם מלא תשוקה ונוכחות השואב את הסביבה לעומק של פיתוי ומשיכה. מקבל ניחוח שונה על כל לובש, שונה אך מפתה ומרגש באותה מידה.
בושם מלא נוכחות. גם הוא משתלב מצויין עם בשמים אחרים.
549 ש"ח ל-100 מ"ל. קישור לרכישה (כדאי למהר, יש אחד אחרון במלאי באתר הזה)

אסנטריק 03 – הבושם הראשון בסדרת 03 המרעננת. תרכובת קייצית, עשירה במולקולת ה-Vetiveryle המתפרצת אשר אליה מתחברים תמציות ג'ינג'ר, תמצית אבקת תירס ויסמין מצרי. כל אלו מתחברים לאופי המסתורי של הרכיב הייחודי ויוצרים הרמוניה של רעננות, נגיעות של מתיקות והמון שובבות.
549 ש"ח ל-100 מ"ל. קישור לרכישה

מולקולה 03 – הבושם השני בסדרת 03 המרעננת. מכיל כמעט אך ורק את מולקולת ה-Vetiveryle הטהורה. בושם המעניק חיבור חזק לטבע בתווים של צלילות ורוגע. הניחוח מסתורי ומסקרן עם רמיזות לשובבות שמתפזרת בליטוף עדין כמו שרק הטבע יודע.
549 ש"ח ל-100. קישור לרכישה

על אסנטריק 03 ומולקולה 03 כתבתי כבר לפני כמה שנים בפוסט הראשון על בישום מולקולרי.
כפי שבוודאי הבחנתם, לכל סדרה יש 2 בשמים – אסנטריק ומולקולה. ניתן להשתמש בכל אחד מהם בפני עצמו, או לשלב בין שניהם לאפקט דומיננטי יותר.

בשנת 2009 השיק שון סדרה נוספת הנקראת The Beautiful Mind Series, כמחווה לנשים היצירתיות ויוצאות הדופן איתן עבד במהלך השנים.
הוא יצר ניחוחות אותם הקדיש לכוח המוח הנשי.
בסדרה 2 ניחוחות. לא הרחתי אף אחד מהם עדיין אבל מכניסה אותם כאן בכל מקרה:

INTELLIGENCE & FANTASY- ווליום01 – (Volume 0 1) – הניחוח מרענן ומשדר מתיקות טרופית שמשתלבת היטב עם תווים של ליים ומרכיבים עציים. התוצאה היא בושם ייחודי המגרה ומסקרן את הסביבה על כל חושיה.  הבושם הינו תמהיל מורכב של ניגודים ושילובים הרמוניים. מכיל: מגנוליה באד, תפוז מנדרין, שמן ורדים, ברגמוט, אלגם, מאסק ופרחים נדירים מטהיטי.

ווליום 02- Volume 2 -PRECISION & GRACE – הבושם מהווה שיר הלל נועז לריקוד, ונולד משיתוף פעולה עם רקדנית הבלט הבינלאומי פולינה סמיונובה.
מתוך לימוד והבנת הרוח של רקדנית הבלט – מצד אחד נועזת אך בו בזמן, מדויקת וחיננית.
שון הצליח לתת ביטוי ישיר של האלמנטים הייחודיים הללו לבקבוק בושם מסקרן ומפתה. התוצאה מרהיבה, בושם שכולו תנועה וריגוש שמוגש באופן מדויק וחינני, מלא תשוקה ומלא תעוזה.

התווים העליונים עשירים בשזיף, אגס ויסמין מצרי המעודנים באמצעות רכז מרענן בעל נגיעות של פרחים נדירים כמו אוסמנטוס ומימוסה. לבושם בסיס חמים וקטיפתי מלא במאסק ותווים עציים.

מידעון:
כל הבשמים המולקולריים מגיעים באריזת 100 מ"ל.
המחירים נעים בין 500-600 ש"ח.
ניתן להשיג באתר גילטי – משלוח חינם עם שליח ברכישה מעל 150 ש"ח + 10% הנחה ברכישה ראשונה בהרשמה לניוזלטר.

♥♥♥

ואם כבר גילטי – השפתון הנוזלי של אשלי בשיתוף פעולה עם OFRA חזר למלאי וזמין לרכישה כאן במחיר מוזל של 69 ש"ח. טרם סקרתי אותו אבל אעלה בקרוב. יש לו גוון יומיומי מהמם, גוון שהוא בין מאוב לרוז. מי שפוגשת אותי ביומיום יודעת שאני כמעט כל יום איתו כבר משהו כמו שבועיים. גוון מאוד לביש ומוצלח בעיניי

שפתון נוזלי של אשלי ו OFRA
שפתון נוזלי של אשלי ו OFRA. התמונה מהאינסטגרם של גילטי

 

♥♥♥

אל תשכחו להצטרף להגרלה שרצה עכשיו בבלוג, בפייסבוק ובאינסטגרם, ותוכלו לזכות בערכה שווה של קרליין לכבוד החג.

הגרלה פלטת צלליות קרליין
הגרלה פלטת צלליות קרליין ועוד ממתקים

 

שבוע נפלא!

נשיקות ♥♥♥

קורין

 

 

*גילוי נאות

תגובות

comments

4 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *