נובילה 1942
בושם | בישום | בשמים

נובילה 1942 לבוטיק אינדיבידואל – לגרום לבושם לעבוד עבורך

נובילה 1942
נובילה 1942 – בבוטיק אינדיבידואל בנווה צדק

 

בשנים האחרונות יש מגמה בעולם הבישום לכיוון של בשמי נישה, או בשמים ייחודיים בעבודת יד.
ממש בשנה האחרונה גם נפתחה בנווה צדק חנות שכולה בשמי נישה מיוחדים – אינדיבידואל קבינט דה פרפיום. בחנות למעלה מ-40 בשמי נישה מיוחדים וייחודיים, ועצם פתיחת החנות מיישרת קו עם הטרנד העולמי של בוטיקי בישום מהסוג הזה, בעיקר באירופה. אם אתם מאלו שנמנעים מבשמים המוניים, או כאלו שניתן בקלות לזהות אותם ברגע שלובשים אותם, ומעדיפים ניחוח שיהיה מאוד אישי וייחודי – זו החנות עבורכם. אידיאלי לטו באב הקרוב או לחגים שנמצרים כבר מעבר לפינה.

לפני כחודשיים השיקו בבוטיק אינדיבידואל את בשמי הבוטיק של המותג נובילה 1942.
המותג נוסד בשנת 1942 ברומא, בעיצומה של מלחמת העולם הראשונה.
משפחת נובילה נודעה תמיד באהבתה לאמנות גבוהה, מוצרי עור איכותיים, תכשיטים מעוצבים יקרי ערך וכמובן – בשמים נדירים המיוצרים במהדורות מוגבלות.לעיתים קרובות הם אף משלבים בין האהבות השונות, כך שניתן לראות בקבוקי בושם מעוצבים מעור ועוד.
המותג נובילה 1942, הוא מותג בישום משפחתי ואחד מאבני היסוד של תעשיית בשמי הנישה האיטלקית. סודות הבישום עוברות במשפחה מדור לדור, ומאסימו נובילה, נכדו של מייסד המותג, מוביל כיום את ייצור הבשמים של המותג.
כל בשמי המותג מיוצרים בעבודת יד, תוך בחירה קפדנית של חומרי הגלם.

בשמי המותג נובילה 1942 בבוטיק אינדיבידואל
בשמי המותג נובילה 1942 בבוטיק אינדיבידואל

 

בפגישה שנערכה עם מאסימו הוא הסביר שרוב בשמי המותג הם To Share (יוניסקס). הוא הסביר שכיום אנחנו מסתכלים על עולם הבישום בצורה שונה ממה שאנחנו אמורים להסתכל עליו.
כיום אנחנו מריחים בושם ומחליטים "אהבתי את הריח", "לא אהבתי את הריח", כאשר, למעשה, כל תמצית ריח בבושם אמורה לעורר אצלנו רגש או פעולה, ולכן החשיבה צריכה להיות "למתי הבושם הזה יתאים לי".
כך, למשל, בשמים שמכילים תמציות שהריח שלהם מעורר אסרטיביות מומלצים לפני פגשיה חשובה, בשמים שהתמציות שלהם אמורות לעורר תשוקה – לפני דייט לוהט, בשמים שהמציות שבהם אמורות לגרום לרוגע – כשאנחנו מרגישים את המתיחות של חיי היומיום. לתת לתמציות ולניחוחות לעבוד בשבילנו.

אני מרגישה צורך לציין כאן חלק גדול מבשמי המותג, אע"פ שרק אחד מהם יש ברשותי (דגמתי אחרים בבוטיק אינדיבידואל, אבל לא לאורך זמן), כדי ממש להמחיש איך התמציות אמורות "לעבוד" עבורנו בסיטואציות שונות.

להרגעת הלב – LA DANZA DELLE LIBELLULE – EDP FOR WOMEN
ניחוח שתקדישי לעצמך, כשהנשיות זועקת, דורשת מעט זמן לקלות דעת ונוחות שמגיעות לכל אישה. ברוח זו, הבושם מעניק את הקלילות הנחוצה על מנת להרגיע את הלבבות הטרודים ביותר. תפוח וארז מחליקים על וניל בקומפוזיציה הפותחת בברגמוט. קורטוב של קינמון וקקאו מעניקים ליצירה טעם עשיר באמת. המושק הבלתי נמנע מעשיר את הניחוח בארומה ריחנית.

♥♥♥

כדי לעורר חושניות ופיתוי – PONTEVECCIHO W – EDP FOR WOMEN
ניחוח אלגנטי המבוסס על תווי איריס פלורנטיני. ניחוח אידיאלי לפיתוי, העוטף בצעיף של מסתורין וחושניות. הניחוח פותח בתווים תוססים של ברגמוט, מנדרינה וזרעי כוסברה. לב של איריס, ורד בולגרי ויסמין אשר אחריו עוקב בסיס של מושק, אמבר, אלגום ועצים ארומטיים.

♥♥♥

לעוצמה והחלטיות – ACQUA NOBILE – EDP FOR WOMEN & MEN
בהרמוניה תוססת, ללא תוספות, הבושם מעניק תחושת שלמות ועוצמה, מעודנת אך החלטית. תערובת הרמונית של מים – אלמנט החיים הנע ומשתנה ללא הרף – וזיכרון של תשוקה משפחתית, אהבה ומסירות. פתיחה הדרית-מתובלת של ברגמוט, מנדרינה סיציליאנית, נרולי והל, מפנה מקום לתווים פרחוניים של גרניום, פריחת תפוז ומור. בסוף העוצמתי, לבדאנום ופולי טונקה, פטצ'ולי, עור ואלגום.

♥♥♥

לפיתוי אלגנטי – ANONIMO VENEZIANO – EDP FOR WOMEN
ונציה – אישה מפתה ואלגנטית. סיפור אהבה לתעלות הוונציאניות. הניחוח, כמו ונציה עצמה, מפתה ורומנטי. תווי הניחוח הבלסמיים תפורים לתווים הדריים של ברגמוט, מנדרינה, ותפוז ליצירת פסקול מופלא יחד עם לוטם, יסמין, לוטוס ווניל, מובלים על ידי ורד דמשק ומונחים על בסיס של פטצ'ולי ואלגום.

♥♥♥

לקבלת השראה, להרגיש, לחשוב – INFINITO – EDP FOR WOMEN & MEN
בתוך אווירה מכושפת של קטורת וג'ינג'ר, זמן לקבל השראה, להרהר, להרגיש, לחשוב, אולי למרגלות הברוש אשר כישף את ואן גוך. בקומפוזיציה זו הברוש הטוסקני שולט על ארז, אזוב וגרניום. רגעי השראה קסומים של אלגום ופטצ'ולי, גורם לנו להרהר במושג האינסוף אשר שבה את מוחם של אמנים, פילוסופים ומדענים. גן עדן מתעורר בתוך תערובת של וטיוור ומושק לבן.

♥♥♥

למסורת ומשפחתיות – PONTEVECCHIO – EDP FOR MEN
באווירה הקסומה של המקום, המקושר כל כך למשפחת פלורנס דה מדיצ'י האדירה, נוצר ניחוח מושלם לגבר המודרני, הדורש, אשר מצליח לשמור על המסורת ולכבד את ערכיה. ניחוח הפותח בברגמוט, מנדרינה ולבונה, ומתחמם במגע העור באלגום, וטיוור ופטצ'ולי. תווי לב של איריס, רוזווד, גרניום וארז. אחריהם עוקבים באלגנטיות ילנג-ילנג, יסמין וורד, בעוד תווים של אלגום ומושק חותמים את ההרמוניה באלגנטיות.

♥♥♥

לשחרור עכבות – AMBRA NOBILE – EDP FOR WOMEN & MEN
הניחוח פונה לאופי החייתי של האדם. הוא משחרר את העכבות בשריפה של אמבר עם נרולי וברגמוט, משכר בתווים ליקריים של הליקריסיום, לוטם, לבדאנום ופטצ'ולי, ופוגשים בסופה של הסערה פולי טונקה, ארז, וטיוור ואלגום.

♥♥♥

לאהבה שמימית – MUSCHIO NOBILE – EDP FOR WOMEN
מושק ואמבר תמיד עוררו אווירה של תשוקה. הניחוח מרחיק אותנו מהתשוקה הפיזית ולוקח אותנו למחוזות של אהבה שמימית, המרוממת את הנפש. מושק לבן עוקב אחרי תווי ברגמוט, פלפל, תה לבן, וזרעי גזר, בעוד תחושת פריחה עדינה ניתנת על ידי איריס, יסמין ופרחים לבנים. כל המכלול רוכש אלגנטיות וקסם הודות לאמבר, בנזואין ואלגום.

♥♥♥

למנוחה – LAVANDA NOBILE – EDP FOR WOMEN & MEN
מנוחה טהורה. מגביר אווירה נעימה ורגועה. הניחוח פותח עם ברגמוט, מנדרינה, הל ולוונדר הולנדי, אחריהם עוקב לוונדר פרובנס, מעודד ומרגיע. בתוך דקות הניחוח מושך את הלב, אולי בשל תווי הים או האלגנטיות הממגנטת של מושק, פולי טונקה ובנזואין.

 

עוד קצת מהאווירה של בוטיק אינדיבידואל:

בוטיק אינדיבידואל
בוטיק אינדיבידואל
בוטיק אינדיבידואל
בוטיק אינדיבידואל
בוטיק אינדיבידואל
בוטיק אינדיבידואל
בוטיק אינדיבידואל
בוטיק אינדיבידואל

 

 

מחירים:
Nobile1942
20 ניחוחות EDP
תכולה: 75 מ"ל טווח מחירים 970 ₪ – 450 ₪
להשיג בבוטיק "אינדיבידואל – קבינט דה פרפיום"
שבזי 40 נווה צדק, ת"א

 

#choiceschoices @individual_parfums #individual_parfums #nobile1942

A video posted by Corrine Swissa (@rissimb) on

נשיקות ♥♥♥
קורין

 

*גילוי נאות: הייתי אורחת הבוטיק בהשקה של נובילה 1942

תגובות

comments

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *