שמן גוף של אהבה
איפור,  טיפוח פנים,  מוצרי אווירה לבית

אז מה הבאתם לחג? רעיונות למתנות לפסח

מארז מתנה של לאוסקיטן
מארז מתנה של לאוסקיטן

 

כמה רעיונות למתנות לפסח, בהמשך לפוסט הקודם, בו תמצאו עוד כמה רעיונות. כמו בכל חג, כמעט כל המותגים מציעים מארזי מתנה מוכנים, או כאלו בהרכבה אישית, ובמחירים אטרקטיביים יחסית, אז אם חיפשתם מתנות לחג, או לעצמכם, או סתם לנצל את ההצעות שמציעים, אספתי בפוסט מגוון קטן יחסית, אבל של מוצרים טובים – של ללין, איל מקיאג, סבון, ל'אוקסיטן, גילטי, OFRA ועוד.

 

 

♥♥♥

אתר גילטי

כמו בכל חג מציעים באתר גילטי מגוון מארזי מתנה וכרטיסי גיפט קארד, החל מ-50 ש"ח (משלוח חינם עם שליח ברכישה מעל 150 ש"ח).

 

גילטי בוקס בינוני
גילטי בוקס בינוני – 248 ש"ח

 

♥♥♥

מארז שפתונים עמידים והיילייטר – שיתוף הפעולה בין ניקי טוטוריאלס ו-OFRA

שיתוף הפעולה בין עפרה וניקי טוטוריאלס
שיתוף הפעולה בין עפרה וניקי טוטוריאלס

 

הטירוף החדש של OFRA כבר נחת באתר גילטי ואזל מהמלאי, אבל המלאי צפוי להתחדש השבוע, אז אם המתנתם למארז – פשוט הכניסו את כתובת המייל שלכם בעמוד הזה, ותקבלו מייל ברגע שיחודש המלאי.

במארז היילייטר פיצה 3 גוונים – ברונזה, שמפניה ופנינה, באותו מרקם רך כמו יתר ההיילייטרים של OFRA, ו-3 שפתונים עמידים – גוון ניוד מאט, גוון כתום קייצי מאט, שהוא גם השפתון הכי עמיד שניסיתי אי פעם, וגוון חום יין שימרי מעניין.

מחיר התענוג – 255 ש"ח, מחיר השקה (במקום 320 ש"ח) ואחת הקוראות של הבלוג ראתה את התמונה שהעליתי בפייסבוק ועדכנה אותי שזה מחיר זול יותר מהאתר האמריקאי של OFRA – וזה לא קורה אף פעם, אז שווה.

OfraXNikkitutorials
OfraXNikkitutorials
עפרה וניקי טוטוריאלס - סווטשים
עפרה וניקי טוטוריאלס – סווטשים

 

♥♥♥

מארזי מתנה של ללין

מארזי חג של ללין לפסח - נר ריחני ומפיץ ריח לבית
מארזי חג של ללין לפסח – נר ריחני ומפיץ ריח לבית

 

בללין אפשר למצוא מארזי מתנה, ולהרכיב מארזים באופן עצמאי כל השנה, אבל לפני חגים יש את המבצעים הטובים ביותר.
אפשר למצוא מארזי מתנה החל מ-50 ש"ח, ואפילו להרכיב מארזים באופן אישי – אני למשל, רכשתי קופסה עגולה חגיגית בזהב וורוד (אחרי 40% הנחה שמציעים עכשיו בללין על חלק גדול מהמוצרים, הקופסה עלתה לי 17 ש"ח), ופשוט בחרתי מוצרים להכניס לתוכה.

עוד דוגמא למארז מתנה – סט יפהפה בירוק פסטל, של נר ריחני ומפיץ ריח לבית, בניחוח אגסים. ריח פירותי מתקתק אבל מעודן יחסית, וממש מעולה ומתאים בדיוק עכשיו לאביב, רגע לפני הקיץ.

מארז של ללין בהרכבה אישית
מארז של ללין בהרכבה אישית שלי 🙂
מפיץ ריח ונר של ללין בריח פירותי של אגסים - מתקתק אך עדין
מפיץ ריח ונר של ללין בריח פירותי של אגסים – מתקתק אך עדין

 

♥♥♥

באה מאהבה – ערכות מתנה של AHAVA

ערכת מתנה של אהבה
ערכת מתנה של אהבה

גם במותג אהבה מציעים ערכות מתנה, למרות שבפעם האחרונה שרכשתי מוצרים שלהם למתנה (יש להם מוצרים מעולים לדעתי, והם לא מקבלים מספיק תשומת לב), פשוט בניתי ערכה של המוצרים שלהם שאני אוהבת. במקרה ההוא בחרתי מוצרים מסדרת ה- Mineral Botanic, שאמנם לא צילמתי פה, אבל זו סדרה מדהימה! סבון הגוף בסדרה הזו אלוהי, ומשאיר את הגוף כ"כ רך, שאפשר בקלות לדלג על קרם הגוף אחריו (אבל אנחנו לא נעשה את כמובן…), וגם חמאת הגוף בסדרה הזו מצויינת. נסו את ריח האננס ואת הלוטוס-שקדים.

הנה דוגמאות למוצרים שווים נוספים של אהבה שתוכלו לקחת בחשבון כמתנה:


מארז של קרם גוף, קרם ידיים וסבון נוזלי

במארז תחליב לחות מינרלי בניחוח SEA-KISSED – ניחוח קליל, קייצי ומרענן בגודל מלא של 250 מ"ל, ג'ל רחצה מינרלי 40 מ"ל וקרם ידיים מינרלי בגודל 30 מ"ל.
המוצרים מבוססים על מינרלים מים המלח, ותמציות צמחים ייחודיות ומועשרים ב-OSMOTER (אותה תמצית שיש בשמן סרום של אהבה שמאוד אהבתי).

מארז מתנה של אהבה
מארז של AHAVA – קרם גוף בגודל מלא, קרם ידיים וסבון נוזלי בגודל מוקטן – 99 ש"ח

 

שמן גוף של אהבה

שמן גוף של אהבה
שמן גוף של אהבה – פינוק – לא זוכרת מה מחירו, אבל אברר לכם

כתבתי בעבר על שמן גוף יבש של אהבה שמאוד מאוד אהבתי, ומגיע באריזת תרסיס, ולאחרונה הושק במותג שמן גוף חדש, באריזת משאבה, בבקבוק זכוכית ובגוון זהוב יוקרתי.
הוא שונה מהשמן הקודם של אהבה. המרקם שלו מעט סמיך יותר, ולוקח לו קצת זמן להתייבש, אבל הוא מדהים מדהים מדהים!. אם אתם מחפשים מתנה לאנשים שאוהבים פינוקים – זה עונה על הקטגוריה!

גם השמן הזה מועשר במינרלים מים המלח, במור – כן, הצמח המקראי הידוע, שמעבר לתכונות הריח שלו, הוא גם בעל תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי חיצמון ובעל השפעה מרגיעה על העור.

♥♥♥

מארזי מתנה של ל'אוקסיטן

מארז חגים של לאוקסיטן
מארז חגים של לאוקסיטן

 

המותג הצרפתי המפנק הזה מציע מארזי מתנה כל השנה, אבל תשומת הלב שלנו למארזים צצה לפני השטח בדיוק לפני החגים.
בחנויות תוכלו למצוא מגוון גדול של מארזי מתנה לדוגמא, בטווחי מחירים שונים (החל מ-49 ש"ח).

גם בבלוג תוכלו למצוא סקירות על מוצרי ל'אוקסיטן, וגם 10 המוצרים הכי מומלצים מל'אוקסיטן. ממליצה לקחת כמה דקות ולקרוא שם.

גם בחנויות למוצרי ל'אוקסיטן אונליין ניתן למצוא הרבה פעמים מארזי מתנה של ל'אוקסיטן, גם לא בארועים מיוחדים.

המארז בתמונות שלי כאן הוא מארז מסדרת הארליזיין – סדרת מוצרים בניחוח פרחוני, כשהתווים העיקריים בה הם זעפרן, ורדים וסיגליות. מגיע בתוך קופסה עגולה, אלגנטית בורוד פוקסיה, כמעט אדום, שמיחזרתי לטובת הפרחים האביביים שלי, כפי שאפשר לראות בתמונה :).
המארז מכיל – או דה טואלט 7.5 מ"ל, קרם ידיים 30 מ"ל, ליפ גלוס 12 מ"ל.

מארז של לאוקסיטן לפסח
מארז מתנה של ל'אוקסיטן מסדרת הארליזיין – 139 ש"ח (לחברי מועדון – 99 ש"ח)

 

♥♥♥

מארזי מתנה של איל מקיאג'

מארז מתנה של איל מקיאג
מארז מתנה של איל מקיאג – 159 ש"ח

 

כמו בכל שנה מציעים באיל מקיאג' מארזי מתנה בקומבינציות שונות. הקומבינציה במארז הזה היא של 4 מוצרים – 2 לקים, מסקרה אנקור (המדהימה!!! עוד לא כתבתי עליה אבל היא מומלצת בחום, בלי קשר למארז), ושפתון מסדרת ה RAVE, שטרם סקרתי אבל כבר העליתי תמונה שלהם באינסטגרם שלי עבורכם לשטוף את העיניים. השפתונים מהסדרה הזו מגיעים בצורת עפרון, יש להם גוון מלא, גימור גלוסי מבריק, והם מעניקים לחות לשפתיים.

המארזים הללו יכולים להיות מתנה מצויינת גם עבורכם, בתמהיל מוצרים שאתם משתמשים בהם, כי המחיר שלהם מאוד אטרקטיבי – 159 ש"ח למארז, כאשר אם הייתם רוכשים כל אחד מהמוצרים בנפרד, הם היו עולים לכם 357 ש"ח. מחיר מאוד שווה למארז.
והפעם מציעים באיל מקיאג' גם הנחה מצטברת, במידה ותרכשו מספר מארזים:
על המארז הראשון תשלמו 159 ש"ח.
על המארז השני תשלמו 139 ש"ח.
על המארז השלישי ואילך תשלמו 99 ש"ח בלבד.
למי שיש עוד 4 אחיות (בלי עין הרע 🙂 ), כמוני, זה ממש שווה 🙂

♥♥♥

מארזי מתנה של SABON

פילינג אורז ופילינג מנטה של סבון
פילינג אבקת פנינים (109 ש"ח) ופילינג מנטה של סבון

 

נקנח באחד מהמותגים הישראליים השווים שיש לנו -SABON. המותג מציע קולקציה של מארזים לפסח, במחירים של החל מ-59 ש"ח, אבל הפעם אני רוצה דווקא להמליץ על סדרת מוצרי הפנים של המותג, שמאוד מתאימה בעיניי לקיץ שמתקרב, בעיקר לקוראות הצעירות שלי.

2 מוצרים שאהבתי במיוחד מהסדרה הזו הם קרם פנים גזר (99 ש"ח) קרם-ג'ל קליל, שמעניק לחות במידה מספקת לקיץ הישראלי לעור שלי, מעולה מתחת לאיפור – המייקאפ יושב עליו ממש יפה. יתאים בעיקר לבעלות עור רגיל, או מעורב-רגיל.

ניסיתי 2 פילינגים של המותג – הראשון הוא פילינג אבקת פנינים – מגיע בצורת אבקה. כשהאבקה מגיעה במגע עם מים היא הופכת למעין משחה או קרם – שיכולים לשמש כפילינג או כסבון – תלוי ביחס המים לאבקה ששמתם. העקרון דומה לפילינג אורז של מותגים אחרים. פחות התחברתי לאבקה הזו כי העור שלי מאוד עדין והגרגרים גסים יחסית, והם לא נמסים, אבל אני כן רוצה להמליץ על פילינג המנטה שלהם (לא יודעת בדיוק מה המחיר שלו, לא מצאתי אותו באתר שלהם, אבל תוכלו לברר בחנויות) – מגיע במרקם קרם ג'ל, עם גרגרים קטנים, אבל בצפיפות די טובה. הם לא צפופים מדי ולא שורטים את הפנים. התחושה מאוד רעננה הודות למנטול שיש במוצר, והפילינג לא מייבש את העור, שזה מאוד חשוב לי.

♥♥♥

עד כאן ההמלצות שלי לחג הזה.
הפעם לא יעלה בבלוג פוסט בישום לפני החג. במקום הפוסט הקבוע של ההשקות החדשות בבישום לקראת החג, יעלה בקרוב פוסט על הבשמים שבחרתי לקנות בטיול שלי. למי שלא מעודכן (ולמי שלא עוקב אחריי באינסטגרם – הייתי 3 שבועות בארה"ב ובקריביים, אכתוב על זה בקרוב. ובכלל – איך זה שאתם עדיין לא עוקבים באינסטגרם???).

מאחלת לכם חג אביב שמח, שיביא איתו תקופה של חידוש והתחדשות (לטובה – תמיד לטובה!), ושהתקופה הבאה תהיה מבורכת בשפע ובשמחה.

נשיקות ♥♥♥

קורין

 

תגובות

comments

2 Comments

  • בושם לאישה

    המארזים של לוקסיטן נראים ממש יפים אבל האריזות מוצר קטנות יחסית, עדיף לקנות את המוצר בגודל המקורי שלו ויש עליו מבצעים ממש שווים שיוצאים אפילו יותר זול מהמארזים.

  • קורין

    מסכימה. באמת הרבה פעמים הגודל המלא שווה יותר. העניין עם הגודל המוקטן זה כל המסביב של האריזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *