מייקאפ לומינוס סילק של ארמני
מוצרי איפור לפנים

מייקאפ לומינוס סילק של ג'ורג'יו ארמני – Giorgio Armani Luminous Silk Foundation

מייקאפ לומינוס סילק של ארמני
מייקאפ לומינוס סילק של ארמני

 

מייקאפ לומינוס סילק של ארמני הוא אחד מהמייקאפים היותר מהוללים בעולם הביוטי, ונמצא בוויש ליסט שלי כבר הרבה מאוד זמן. הוא נדחק הצידה בכל הזמנה של מייקאפ שעשיתי מאחר והוא לא נמכר בארץ, והתקשיתי לבחור גוון בצורה וירטואלית.
אע"פ שהייתי בחו"ל לאחרונה, לא הזדמן לי לנסות אותו (תאמניו או לא, לא נכנסתי אפילו לסניף אחד של ספורה או כל פארם אחר לצורך העניין. התמקדתי בטיולים ופחות בקניות), והחלטתי כן לקבל החלטה שרירותית וירטואלית ולקחת את הסיכון בבחירת גוון.
אני משתמשת במייקאפ הזה כבר כשבועיים, ואני מאוד מאוד אוהבת אותו, והחלטתי למהר ולשתף אתכם בחוויית השימוש בו.

 

מה אומרים בג'ורג'יו ארמני ביוטי על המייקאפ לומינוס סילק?

במותג אומרים שההשראה למייקאפ הזה היה בד המשי-קשמיר, שמכונה "בד הקיסרים".
מייקאפ קליל עד חסר משקל, מחליק בקלות על העור ונותן מראה של "זוהר מבפנים".
כיסוי בינוני אך המרקם ניתן לבניה לרמות כיסוי שונות ולטשטוש פגמים. מגיע ב – 24 גוונים (מרשים!)
התוצאה: מראה איירבראש קורן.
המייקאפ הזה זוכה כבר 13 שנים (!!!) בתואר "המייקאפ הנוזלי הטוב ביותר" של מגזין InStyle.

 

האריזה:
מגיע בבקבוק עגול מזכוכית כבדה. מכסה שחור עם הלוגו של ארמני. עיצוב מאוד קלאסי ונקי (שבמידה מסויימת הוא גם שם נרדף ליוקרתי).
מגיע באריזת משאבה מאוד נוחה. המשאבה מוציאה כמות מצויינת בכל לחיצה. לא הצטרכתי להשתמש בטכניקת חצי לחיצה בכלל 🙂

 

מייקאפ לומינוס סילק של ארמני
מייקאפ לומינוס סילק של ארמני

 


מרקם ומריחה:

מייקאפ נוזלי, דליל יחסית. מרקם מדהים מדהים! ממש משיי, קליל, רך ונעים. ובדיוק כמו שמובטח, הוא מחליק על העור בקלות.
ניסיתי להשתמש בטכניקות מריחה שונות, כדי לחזור ולדווח לכם כמובן, והשיטה המועדפת עליי היא מריחה באמצעות מברשת, וגם אסביר:

במריחה באמצעות האצבעות – למרות המרקם הדליל יחסית, לוקח יותר זמן להטמיע את החומר לתוך העור, ולוקח לו זמן "להפתח" ולהטמע בעור.הרגשתי שאני ממש צריכה לעסות אותו לתוך העור כדי לקבל גימור יפה.

במריחה באמצעות ביוטי בלנדר – הרגשתי שהספוגית "שותה" את מרבית החומר שהנחתי על הפנים, בגלל המרקם הדקיק של המייקאפ, שפשוט נבלע בספוגית במקום להשאר על העור, וגם פחות אהבתי את הגימור במקרה הזה.

באמצעות מברשת – זו השיטה המועדפת עליי עם המייקאפ הזה (ובאופן כללי עם מייקאפים דלילים).
כבר כתבתי בעבר – עם מייקאפים במרקם דליל אני מאוד אוהבת להשתמש במברשת סומק, ולא במברשת מייקאפ, כשמברשת הסומק המועדפת עליי למייקאפים דלילים היא מברשת הסומק של ריל טכניקס. היא לא נמכרת כמברשת בודדת אלא בסט של 3 מברשות אבל שווה בהחלט להזמין את כל הסט עבור המברשת הזו. כל הסט עולה כ-65 ש"ח באתר אייהרב – פחות ממחיר של מברשת בודדת, אז בהחלט ממליצה.

הסיבה שבגללה אני מעדיפה מברשת סומק למייקאפים דלילים היא דחיסות המברשת. בעיניי – ככל שהמייקאפ דליל יותר, כך מתאימה לו מברשת אוורירית יותר, ולהיפך – ככל שהמייקאפ סמיך יותר, כך מתאימה לו מברשת צפופה יותר.

המייקאפ הזה בשילוב מברשת הסומק הזו של ריל טכניקס נותנים גימור מהוקצע ברגעים ספורים ממש. תענוג!

מברשת סומק של ריל טכניקס - מצויינת גם למייקאפים נוזליים
מברשת סומק של ריל טכניקס

 

רמת כיסוי וגימור:
מייקאפ עם כיסוי בינוני, שמתקבל מאוד בקלות, כבר בשכבה הראשונה של המריחה.
ניתן בקלות לשנות את רמת הגימור לקצוות – לכיסוי קל ניתן להשתמש בלחיצה עד לחיצה וחצי מהמשאבה – באצבעות או במברשת לחה (עם מקבע איפור). לכיסוי גבוה ניתן לבנות את הכיסוי בשכבות, אבל אני ממליצה לבנות באיזורים הרצויים בלבד ולא בכל הפנים. ניתן לבנות את הכיסוי בקלות, והמראה לא נראה עמוס או קייקי.

במותג מגדירים את המייקאפ כמייקאפ מאיר, ולמייקאפים כאלו יש בדר"כ מראה לח ומבריק, אבל במקרה של המייקאפ הזה הייתי מגדירה את הגימור כגימור חי ולא גימור לח. הוא לא מאט אבל גם לא מבריק. מעין גימור סאטני מהמם.

הוא נטמע לתוך העור בצורה מאוד יפה, וממש נראה כמו עור שני, ולא פחות חשוב – מצטלם מדהים! הוא גם לא מכיל SPF כך שאין חשש להצטלם איתו גם עם פלאש.

נקודה נוספת חשוב – הוא לא מדגיש נקבוביות. להיפך! כל איזור הנקבוביות שלי נראה הרבה יותר מעודן. הפורמולה כאן ממש נותנת אשליה אופטית של עור נטול נקבוביות מורחבות, לפחות בחצי היום הראשון שלאחר המריחה. אח"כ יש כניסה מסויימת של החומר לתוך הנקבוביות אבל בצורה מאוד מעודנת.

הוא כמעט בלתי מורגש על העור, שזה יתרון עצום ביחס למייקאפים עם כיסוי דומה שמכבידים לעיתים על העור או מרגישים דביקים בשלבים שמיד לאחר המריחה.

מייקאפ של ג,ורג,יו ארמני
מייקאפ של ג,ורג,יו ארמני – מצטלם נהדר!
Giorgio Armani Luminous Silk Foundation. אין לי תמונה עדכנית שלי ללא איפור אז אני מפנה אתכם לסקירות קודמות של מייקאפים שם תוכל לראות תמונה לפני ולהשוות, למשל התמונה הזו, ויש נוספות בסקירות הקודמות

 

עמידות:
העור שלי מעורב – רובו רגיל, באיזור ה T נוטה ממש מעט לשומניות, ובצידי העיניים והסנטר נוטה מעט ליבש (העור שלי שומר אותי דרוכה…).
עם פידור קל מאוד, העיקר באיזור ה T, הוא עמיד עליי במזג האוויר הנוכחי כ-8 שעות ללא צורך בתיקונים או פידור במשך היום.
אין סימני דהיה מובחנים מאוד על העור, למעט בקצה האף כשאני שוכחת לפדר שם כראוי בבוקר.
בדר"כ פידור באיזור ה T, ובעיקר באזור קצה האף מספיק כטאץ' אפ.

בקיץ הלחותי שלנו הוא לא ישרוד 8 שעות לדעתי, אבל יש דרכים לשפר עמידות של מייקאפ. העליתי בעבר טיפ לשיפור עמידות המייקאפ שאפשר להשתמש בו, וכמובן אפשר לתת נגיעה של מייקאפ עמיד יותר לשיפור העמידות. באמת היו יומיים שערבבתי אותו עם מייקאפ אחר – של מלו וילז (כדי לשנות טיפה את הגוון שלו) והעמידות השתפרה בצורה מדהימה. אז גם לנושא העמידות יש פתרונות, אבל לדעתי כרגע זו אחת התקופות הטובות ביותר להשתמש בו, לפני הקיץ, וכמובן בחורף ובסתיו.

אני חושבת שהוא יכול להתאים לכל סוגי העור למעט עור שמן. בעלות עור יבש ובוגר בהחלט יהנו מהמרקם המשובח שלו, וכך גם בעלות עור מעורב שמן (עם פידור מתאים) או מעורב יבש.

 

מבחר גוונים:
כפי שצויין באתר החברה, המייקאפ הזה מגיע ב-24 גוונים, כולל תתי גוונים עד לרמה של רבע גוון, שזה מבחר מדהים למותג שהוא לא מותג איפור מקצועי כמו מאק או בובי בראון.
רכשתי אותו בחורף, ולכן בחרתי גוון שמתאים לי בחורף – 4.5, שהוא הכי קרוב למס' 3 של גרלן שמתאים לי בתקופות שאני לא שזופה.
כדי לבחור גוון וירטואלית חיפשתי קודם את הגוון המומלץ לפי findation, ואח"כ המשכתי וחיפשתי השוואות של סווטשים וסקירות של בעלות גוון עור דומה לשלי, עד שהגעתי לגוון מסויים שחיפשתי. במקור רציתי את גוון מס' 5, אבל ממש ברגע האחרון לקחתי את 4.5, מה שהתברר כטעות. מסקנה – לכו עם האינטואיציה הראשונית שלכם.
הוא מעט בהיר לגוון העור שלי בחורף, וזו הסיבה שבהתחלה ערבבתי אותו עם מייקאפ אחר, טיפה כהה יותר, אבל אח"כ גיליתי שהוא מעט מתחמצן במשך היום, ולכן אני יכולה להשתמש בו בפני עצמו, בתוספת חימום עדין של הפנים עם ברונזר.
רמת החימצון שלו לא מטורפת, כפי שנתקלתי במייקאפים אחרים, אלא ממש עניין של רבע גוון, והוא מתחמצן לכוון כתום, אלא נשאר בז'.

אב – קראתי במס' מקומות כל מיני תיאוריות לגבי שיטת המיספור של ארמני – שרבעי המספרים גוונים קרים-ורודים, וחצאי המספרים הם גוונים חמים, והמספרים העגולים הם גוונים נייטרליים. מהצצה באתר של ארמני ובתיאור הגוונים זה לא ממ נכון, אז פשוט חפשו את תת הגוון בשם הגוון. למשל – 4.25 ו-4.75 הם אכן בעלי תת גוון ורדרד, אבל 5.75 למשל הוא תת גוון חם ולא קר, ויש שם דוגמאות נוספות, אז אל תנסו לפצח את שיטת המיספור, פשוט נסו לחפש התאמה מבחינת גוון, ואז הציצו ברשימה באתר וראו אם תת הגוון בתיאור תואם לתת הגוון של העור שלכם.

לקיץ כבר הזמנתי לי את הלאסטינג סילק במס' 7 (הלאסטינג הוא גרסה עמידה יותר של המייקאפ הזה), וכמובן שאדווח גם עליו.

עשיתי לכם גם השוואה של סווטשים. בעקרון, ומהניסיון שלי למצוא גוון מתאים וירטואלית למייקאפ הזה, קשה להחליט על סמך סווטש של מייקאפ מה הגוון המתאים, אבל אולי ההשואה מול גוונים אחרים עם המספרים שלהם תסייע לכם:

השוואת הלומינוס סילק של ארמני למייקאפים אחרים
השוואת הלומינוס סילק של ארמני מס' 4.5 למייקאפים אחרים שיש לי (בגווני קיץ וחורף)

 

*תוספת מאוחרת לפוסט בעקבות בקשות שלכם להמלצות גוונים ומחקר שעשיתי ברשת:
לומינוס סילק מס' 4 תואם למאק NC15, דאבל וור 2N1, בובי בראון 3.25

שורה תחתונה:
מייקאפ מאוד מאוד מוצלח. בהחלט שווה את ההייפ שיש סביבו. נותן כיסוי יפה עם גימור מאוד טבעי, מאוד נינוח על העור – ללכת עם ולהרגיש בלי, מצטלם מדהים והעמידות שלו לא רעה בכלל. בהחלט מייקאפ מומלץ בעיניי.

 

מידע כללי:
תכולה: 30 מ"ל
מחיר: עלה כ-190 ש"ח בסטרוברי לאחר הנחת הנאמנות שלי.
המותג לא נמכר בארץ אבל כן ניתן להשיג אותו בדיוטי פרי (הם טעו שם בשם, אבל זה המייקאפ), שם הוא נמכר ב-58$ – כ-208 ש"ח נכון לשער הדולר היום).

 

♥♥♥

החל מהפוסט הזה תעלה בבלוג סקירה חדשה של מייקאפ בכל יום שלישי, אז אם יש לכם מייקאפים שתרצו שאסקור – של כל מותג, בכל טווח מחיר – מוזמנים לכתוב לי כאן בתגובות, וכמובן שאשמח לשמוע את דעתכן והחוויה שלכן עם המייקאפ הזה, אם ניסיתן אותו.

 

אל תשכחו לעקוב אחריי באינסטגרם, אני מעלה שם בסטוריס מדי פעם שגרת איפור, איפור יומי או טיפוח יומי. מוזמנות בכיף!

המשך שבוע נפלא ונשיקות ♥♥♥
קורין

 

 

תגובות

comments

16 Comments

  • סבטה

    היי
    רציתי לדעת אם במייקאפ של אסתי לאודר אני בגוון 1N2 איזה גוון יהיה מגביל לדעתך במייקאפ הזה?אני מאוד רוצה להזמין אותו אז מתלבטת לגבי הגוון.הסקירה עליו ממש עזרה

  • קורין

    @סבטה
    היי סבטה
    יש עוד מייקאפים שאת משתמשת או השתמשת בעבר והמספר היה לך טוב?
    כי עדיף לעשות התאמה ליותר מגוון אחד
    פשוט תכתבי לי ואנסה לעזור לך

  • סבטה

    אני משתמשת באותו המייקאפ רק בגוון 3w1 בקיץ כשאני כבר שזופה יותר אך כרגע או כהה לי מידי

  • קורין

    @סבטה
    היי יקרה, בדקתי לך בכל מיני פורומים ובנות שמשתמשות בדאבל וור 2N1 ממליצות על מס' 4 בלומינוס סילק של ארמני. בהצלחה!

  • ענת

    הי קורין יקרה,
    נשמע מייקאפ מצויין!
    אשמח לעזרתך, אני משתמשת במייק אפים של גרלן. בגולד וגם בפרפקשן. בשניהם אני גוון 02 beige clair
    העניין שהם לא מספיק עמידים בקיץ וקצת מדגישים נקבוביות. גם דאבל וור גוון 2c3 frescoשלא יושב עליי מדוייק בגוון. איזה גוון לדעתך כדאי לקחת בג'ורג'יו ארמני?
    ממש תודה על הפוסטים המפורטים:)
    ענת.

  • לינוי

    היי!תודה רבה.. סקירה מעולה. אני כבר כמה זמן מנסה למצוא את הגוון שיתאים לי בכל מיני אתרים ולא מצליחה.. אולי תוכלי לעזור לי.. באסתי לאודר אני 2W2.. וניסיתי גם דרך findation והוא לא נתן לי אופציה של ארמני. תודה!

  • קורין

    @ענת
    מצטערת על העיכוב, לא ראיתי את התגובה. בדקתי בפורומים ונראה שאת צריכה מס' 4. חלק המליצו על 5, אבל גרלן 02 תואם לדאבל וור 2N1 וכאן גם נוטים להמליץ על 4 בלומינוס, אז כנראה שהוא הזוכה 🙂

  • קורין

    @לינוי
    תודה רבה! מבדיקות שעשיתי בפורומים, 2W2 של אסתי לאודר תואם או קרוב למאק NC35, והתואם לו בארמני אמור להיות 6.5. מקווה שיצליח לנו 🙂

  • נופר

    היי קורין יקרה!
    כמה כיף לגלות כזה בלוג, כתוב נהדר, מפורט ומדוייק, מעולה לבחורות כמוני שלא מבינות הרבה באיפור וצריכות את עזרתך 🙂
    אני לא משתמשת במייקאפ כלל, רק bb cream שבדר״כ עושה את העבודה (מראה טבעי, לח, כיסוי קליל). מחפשת מייקאפ בעל אפקט דומה ללא הspf וזה נשמע מצויין. העניין הוא שאין לי אפילו מס גוון להשוות אליו אז זה חסר סיכוי? ניסיתי למצוא בבלוג סיקור שלך של מייקאפ דומה, ללא הצלחה. האם יש אצלך תגיות שאני מפספסת, מייקאפ קליל?
    תודה רבה וסופ״ש מקסים!
    נופר

  • מאמי

    ואם להשוות את השאנל ויטה לומייר (CAKE) לזה של ארמני-מה לדעתך עדיף? יש לי את שניהם, הארמני טיפה בהיר לי והשאנל טיפה ורדרד מידי לטעמי

  • נאוה

    היי קורין,
    אפשר להשתמש במייק אפ גם כקונסילר? ואם לא אז על איזה קונסילר את ממליצה. אם תוכלי לכתוב לי למייל
    תודה רבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *