קרם עיניים של לה מר
לחות והזנה לפנים

טיפוח עיניים – המלצות לסרומים וקרמים לעיניים

קרם עיניים של לה מר
קרם עיניים של לה מר

 

מי שעוקבת אחריי בפייסבוק ראתה שהעליתי לפני כחודשיים סקירות יומיות על מוצרי טיפוח לעיניים במסגרת מה שקראתי לו #שבוע_טיפוח_עיניים. הפוסט הזה מרכז את כל סקירות הפייסבוק שעלו במהלך השבוע – סרומים לעיניים – אלו שסיימתי והנוכחיים שלי, קרמים לעיניים – כאלו שסיימתי והנוכחיים שלי לשימוש ביום ושימוש בלילה, ומוצרים חדשים שהזמנתי לאחרונה ובדרך אליי.
פוסט עמוס במוצרים והמלצות, אז קחו אוויר, או שפשוט סרקו את הטקסט והתמונות עד שתגיעו לחלק שמעניין אתכם.

♥♥♥

איזור העיניים – העור מתחת לעיניים ומעליו, הוא האיזור הכי עדין ורגיש בפנים שלנו. העור שם דקיק מאוד, וכמעט כל דבר שאנחנו עושים משפיע עליו בצורה כזו או אחרת – שתיית מים, שינה, התזונה שלנו, עישון, חשיפה לשמש, הורמונים, סטרס ועוד.

מתוקף גילי (43 + 3 חודשים :-)), זה אחד האזורים שאני מרגישה שדורשים ממני הכי הרבה תשומת לב, ואני כל הזמן מחפשת מוצרים טובים לאזור הזה. יש כאן הרבה מוצרי טובים שניסיתי, אבל אני חייבת לציין שעוד לא מצאתי את ה-אחד, ב-ה' הידיעה. עדיין בחיפוש אחריו. מה שכן – אתן נהנות מהחיפוש הזה, כי יש יותר מוצרים שאני מנסה וחוזרת לכאן כדי לסקור.

♥♥♥

סרומים לעיניים

 

מילה קטנה לגבי סרומים לעיניים – הם כמובן לא חובה. זה עוד שלב שמתווסף לשגרת הטיפוח. יש מי שתתחבר לשלב נוסף, ויש מי שתרגיש שאין לה בו צורך, וזה בסדר. אני מאוד מתחברת לסרומים לעיניים, כי זה איזור שאני מרגישה שזקוק לאקסטרה תשומת לב אצלי, ואני לא חוסכת בתשומת לב :).

כמו בסרומים לפנים – את הסרום לעיניים מניחים לפני קרם עיניים (ואחרי ניקוי הפנים, לפני הסרום לפנים וקרם הלחות לפנים).
בסקירות אתייחס בעיקר למרקם ופחות לתוצאות, כי אני לעולם לא משתמשת בסרומים בפני עצמם, אלא בשילוב עם קרם עיניים, והתוצאות הן שילוב של מוצרים.

 

סרום עיניים
סרומים לעיניים – אלו שסיימתי. מימין לשמאל – אקסטרה פירמינג של קלרינס, אדוונס נייט ריפייר של אסתי לאודר, וסרום ממצק של רביבה. לא בתמונה – הסרום של פבוניה בוטניקה שהתנפץ לי

 

סרום אקסטרה פירמינג של קלרינס – מרקם ג'ל עדין, שעם המריחה "נפתח" ומקבל מרקם דקיק יותר, כמעט נוזלי. מאוד מאוד נעים על העור. נותן תחושה קרירה לאיזור, מחליק על העור, ומשתלב טוב עם כל קרם עיניים ששילבתי אותו. לוקח לו מס' דקות להספג, אבל אני לא תמיד ממתינה עד לספיגה מלאה, ומניחה קרם עיניים מיד אח"כ. המרקם מצויין לשימוש הן בבוקר והן בערב. ניחוח פרחוני עדין שמאוד אופייני לקלרינס. מומלץ.
מחירו נע בין 150-170 ש"ח באתרים אונליין.
הכי זול שראיתי היה באתר escentual, ואחריו life and looks, ו-all beauty.

♥♥♥

סרום עיניים מסדרת אדוונס נייט ריפייר של אסתי לאודר – כתבתי על הסדרה הזו של אסתי לאודר די הרבה בבלוג. מרקם ג'ל דליל יותר מהקלרינס. הבקבוק קטנטן וקומפקטי, ואני מאוד אוהבת את זה. נספג יחסית מהר, כך שהוא מצויין לשימוש בבוקר, כשיש קצת פחות זמן להשקיע בהמתנה. משתלב טוב עם רוב הקרמים שניסיתי. כמעט חסר ניחוח כך שיתאים גם למי שרגישות לריחות. אני לא רואה העדפה בולטת בין הסרום הזה לסרום של קלרינס. שניהם נותנים את אותה העבודה פחות או יותר, והשיקול יהיה לאיזה מותג אתן מתחברות יותר וכמובן תקציב.
מחיר הסרום של אסתי לאודר נע בין 200-280 ש"ח באתרים השונים (לא יודעת בדיוק כמה בארץ)
ניתן להשיג ב all beautystrawberrynet

♥♥♥

סרום עיניים של רביבה – אני משתמשת בחומצה הגליקולית של רביבה כבר שנתיים, ומטורפת על המוצר הזה.
אחותי המליצה לי על הסרום וקרם העיניים שלהם.
מרקם ג'ל דליל. נספג מאוד מאוד מהר. מהר מדי לטעמי, אני מרגישה שאני לא מספיקה להנות מהתחושה שלו על העור, כי העור שלי פשוט "שותה" אותו. תחושה שאני חייבת קרם עיניים עכשיו. אני פחות אוהבת את התחושה הזו. הוא לא מספיק לחותי עבורי, אבל השילוב עם קרם העיניים (שאני סוקרת כאן בהמשך), שהוא סמיך יותר, הוא מוצלח.
לא הרגשתי איזה שינוי דרמטי בשילוב של שניהם יחד, אבל קראתי הרבה המלצות בקבוצות שונות, כולל המלצה של אחותי, אז אני מביאה אותו גם כאן עבורכם.
הסרום מגיע בכמות גדולה יותר מהשניים האחרים (30 מ"ל לעומת 15 מ"ל), והיתרון הגדול של המוצרים של רביבה הוא המחיר, אז שווה לנסות. מקסימום זה יעבוד 🙂
41 ש"ח לסרום
28 ש"ח לקרם

♥♥♥

סרום עיניים של פבוניה בוטניקה – סרום נוסף שלא מופיע בצילום כי הוא התנפץ לי לרסיסים. פבוניה בוטניקה הוא מותג שאני מאוד אוהבת בגלל הרכיבים האיכותיים. הסרום הוא מסדרת הקוויאר והוא היקר ביותר בפוסט הזה – מחירו כ-800 ש"ח, אבל גם כאן הכמות היא כפולה מכל סרום עיניים אחר – 30 מ"ל במקום 15 מ"ל. מרקם ג'ל קליל, נספג היטב, עובד עם כל קרם שהנחתי איתו. ואני חושבת שהוא הלחותי מבין כל הסרומים כאן, ונתן עבודה בתקופה שהעור שלי היה מיובש מאוד. באמת מדהים! יש פה תמציות שונות של צמחים ואצות וחומצה היאלורונית. השיקול כאן הוא כמובן כלכלי, אבל זו החלטה שלכם.

נמכר בארץ ברשת עדן טבע מרקט. לרשימת החנויות למוצרי פבוניה בוטניקה אונליין, (ואל תשכחו לקחת בחשבון את עניין המכס מעל 75$).

♥♥♥

סרום עיניים
סרומים לעיניים – הנוכחיים שלי. מימין לשמאל – סרום אוסמוטר של אהבה, סרום ליפט של קילס, חומצה היאלורונית של דה אורדינרי

 

סרום עיניים אוסמוטר של אהבה AHAVA Osmoter Eye Concentrate – תמצית מרוכזת עשירה בתמציות צמחים ומינרלים מים המלח, חלק מסדרת האוסמוטר של אהבה שכוללת גם סרום שמן לפנים שמאוד אהבתי וסקרתי כאן.

בניגוד לסרומים שסקרתי למעלה, הסרום הזה מגיע לא עם משאבה אלא עם טפטפת, שאני לא כ"כ מחבבת במוצרי הטיפוח שלי, אבל למדתי להסתדר איתן, מאחר ויש היום הרבה מוצרי טיפוח שמגיעים בפורמט הזה.
אבל עם הטפטפת הספציפית של הסרום הזה יש לי בעיה.
במקור לדעתי היא אמורה להוציא כמות מאוד קטנה של חומר, כי זו תמצית מרוכזת ובאמת אין צורך להפריז עם הכמויות, כך שהחשיבה ידידותית למשתמש. בפועל זה לא עובד כ"כ טוב. החומר לא נוזלי. הוא מעין ג'ל דקיק אבל לא נוזלי מספיק לשאיבה בטפטפת. אני חושבת שרק ממש כשהסרום היה חדש הצלחתי לעבוד עם הטפטפת הזו. בדר"כ זה פשוט מתסכל שאני לא מצליחה לשאוב איתה חומר ונאלצת להשתמש בחומר שנדבק בצידי הטפטפת.

אם נניח את העניין התפעולי בצד – המרקם מאוד טוב, נעים על העור, עובד עם כל קרם שאני מניחה אותו. אוהבת במיוחד להשתמש בו בבוקר, בגלל שהמרקם שלו נותן מעין שכבה חלקלקה מתחת לקרם העיניים, שנראית ממש יפה מתחת לקונסילר.
אבל הטפטפת מאוד בעייתית בעיניי, ולדעתי לא ארכוש שוב עד שישנו אריזה.

מחיר מלא 230 ש"ח לפני הנחות לכמות של 15 מ"ל.
164 ש"ח בסטרוברי לפני הנחת נאמנות.

♥♥♥

סרום עיניים של קילס – מסדרת מולטי קורקטיב. זו סדרה שאני מאוד אוהבת של קילס. קרם הפנים בסדרה הזו נהדר.
לסרום יש מרקם דקיק, כמעט נוזלי. מאוד מאוד נוח על העור, נספג מהר אבל לא מייבש. נהדר לשימוש ביום ובלילה. הוא ללא ספק הסרום המועדף עליי כרגע. עובד נהדר עם כל קרם עיניים שניסיתי אבל אני אוהבת אותו במיוחד עם קרם העיניים של קילס לעור בוגר (סקירה בהמשך). בשילוב של שניהם יחד ממש רואים שינוי.
בקילס ממליצים להניח את הסרום עם בנקודות אסטרטגיות עם כריות האצבעות ואז לעסות עם מפרקי האצבעות, כמו שניתן לראות בוידאו ההסבר הזה:

קניתי את שלי בחנות של קילס ברמת אביב, והמחירים בארץ ואונליין די קרובים.
בסטרוברי מחירו 209 ש"ח לפני הנחות ל-15 מ"ל
וזה קרם העיניים של קילס שאני אוהבת לשלב איתו (סקירה בהמשך)

♥♥♥

חומצה היאלורונית של דה אורדינרי – מוצר חדש יחסית אצלי. קניתי אותו במקור לשימוש על הפנים, אבל ראיתי המלצה אצל לובה מ Fashion tails blog, שהיא אחת הבלוגריות הכי יסודיות בסקירות טיפוח בעיניי, להשתמש בו גם באזור העיניים ואימצתי. השתמשתי בחומצה הזו כבר מספר פעמים לאיזור העיניים, ואלו המסקנות שלי עד עכשיו:
היתרון של החומצה ההיאלורונית הזו הוא שהיא משמרת את הלחות בעור, ועם זאת נספגת היטב ולא משאירה את העור לח או דביק. להיפך. מתקבל מרקם חלקלק שמאוד נוח להניח עליו כל קרם אחר או מייקאפ. עדיין מעדיפה את הסרום של קילס, אבל מרגישה שזה לא דבר רע לגוון מדי פעם, כדי להרגיש את האפקט שמוצר עושה על הפנים.
מחירה 27 ש"ח באסוס לתכולה של 30 מ"ל
לאתרים נוספים שבהם ניתן להשיג דה אורדינרי אונליין

♥♥♥

 

קרם עיניים:

קרם עיניים
קרמים לעיניים שסיימתי. מימין לשמאל: קרם עיניים מסדרת האורכיד של גרלןקרם עיניים אנטי אייג'ינג סקין סייבר כרונו של ז'אן פיוברקרם עיניים איריליס של ז'אן פיוברקרם עיניים של רביבהקרם עיניים מסדרת אקסלנס של דקלאור

 


קרם עיניים של קילס לעור בוגר
– הוא לא מופיע כאן בתמונה, כי סיימתי אותו בארה"ב, אבל אחד נוסף בדרך אליי.
כתבתי עליו למעלה בסרומים ואני מאוד אוהבת אותו. יש לו מרקם מעט חמאתי, אבל בעיסוי על העור הוא מתפרק למרקם ג'ל דקיק, מאוד מלחח, בדיוק כמו שאני אוהבת, ומתאים לשימוש ביום ובלילה.
הקרם הזה הוא ללא ספק אחד האהובים עליי.
כ-200 ש"ח בסטרוברי

♥♥♥

קרם עיניים מסדרת אקסלנס של דקלאור – מרקם ממש מעט סמיך. תחושה מאוד מרככת, מזינה ונעימה. קרם מצויין. סיימתי אותו כבר מזמן אבל הוא אחד הקרמים שבאמת הרגשתי שגורם לאזור מתחת לעיניים להראות ולהרגיש טוב יותר. ממש מעולה, ואני בטוחה שארכוש אותו שוב בעתיד (מתישהו כשאסיים את כל הסטוקים 🙂 ואת כל המוצרים שאני רוצה לנסות מהוויש ליסט שלי.
214 ש"ח לפני הנחת נאמנות בסטרוברי
ותוכלו כמובן לעשות השוואת מחירים עם חנויות למוצרי דקלאור אונליין

קרם עיניים מסדרת אקסלנס של דקלאור
קרם עיניים מסדרת אקסלנס של דקלאור

♥♥♥

קרם עיניים מסדרת האורכיד של גרלן – סדרה מאוד מאוד יוקרתית. לא בטוחה שהייתי רוכשת את הקרם הזה אלמלא קיבלתי דוגמית שלו וניסיתי קודם, פשוט כי הוא מאוד מאוד יקר כדי לרכוש מבלי לנסות קודם. הדוגמית הספיקה לי ל-3 שימושים ואהבתי מאוד את המרקם, אז קניתי אותו באחד ממבצעי ה-50% באפריל.
מרקם ג'ל נעים, במריחה הוא נותן תחושה חלקלקה לאזור העיניים. השתמשתי בו בעיקר בבוקר, כי הוא מצויין מתחת למייקאפ, אבל כמובן שהשיקול כאן הוא גם כלכלי.

עלה בסביבות 700 ש"ח באפריל במבצע.
בסטרוברי המחיר כ-600 ש"ח לפני הנחת נאמנות. שווה להכנס דרך EBATES ל-4% החזר על הקניה, או דרך Mr. Rebates להחזר של 7% על הקניה. מה שנוח לכם יותר.
הוא מאוד מוצלח, אבל גם מאוד יקר, ואני חושבת שיש אלטרנטיבות זולות יותר בתמורה לתוצאה שמתקבלת.

קרם עיניים אורכיד של גרלן
קרם עיניים אורכיד של גרלן

♥♥♥

קרם עיניים אנטי אייג'ינג סקין סייבר כרונו של ז'אן פיובר – את הקרם הזה קניתי באפריל כשבמקור הגעתי לרכוש את הקרם הבא ברשימה, והדיילת אמרה שלגיל שלי יתאים יותר הקרם מהסדרה הזו, כי הוא מתאים לטיפול בקמטוטים ולעור בוגר יותר.
הוא מגיע בשפופרת עם פיה צרה, ואני מעדיפה שפופרות על פני צנצנות, בעיקר בגלל הסטריליות, ושפופרות עדיפות על בקבוקי משאבה, כי הן מאפשרות ניצול של החומר עד הסוף, כשבבקבוקים לא תמיד ניתן להגיע לכל החומר.
יש לו מרקם ג'ל עדין מאוד. הוא מאוד נעים על העור, ומתאים במיוחד לשימוש בבוקר מתחת למייקאפ.
הרגשתי שהוא לא נתן לי לחות מספקת, כמו הלחות שאני מחפשת מקרמי העיניים שלי, וזו הסיבה שחזרתי לרכוש את הקרם המקורי שרציתי, מסדרת האיריליס.
אני חושבת שהוא יתאים דווקא לצעירות ממני, אלו שרק מתחילות לדאוג לגבי קמטוטים (בגילאי ה-30) ולמי שאין צרכים מיוחדים של לחות לאזור העיניים.

215 ש"ח באתר של רשת אפריל (במקום 270 ש"ח). אפשר כמובן לחכות להנחות מיוחדות. את שלי קניתי בזמנו ב-40%.

הקרמים של ז'אן פיובר
הקרמים של ז'אן פיובר

♥♥♥

קרם עיניים איריליס של ז'אן פיובר – קרם עיניים במרקם ג'ל. עתיר בלחות. נראה שהוא מבוסס מים או לחות אחרת בסגנון הזה, כי יש לחומר נטיה להפרד כשהוא עומד, ואז צריך לערבב כדי להשתמש בו (שזה קצת מעצבן, כי הוא מגיע בצנצנת ומחייב ולהשתמש באפליקטור או קיסם אזניים לערבוב). מתאים לשימוש בוקר וערב ובהחלט נותן לחות לאיזור הזה.

קניתי בזמנו באפריל ב-50%. ניתן לרכוש אונליין בחנות של אפריל בכ-250 ש"ח (אבל ממליצה להמתין למבצע שווה).

♥♥♥

קרם עיניים של רביבה – כתבתי עליו למעלה עם הסרום של רביבה. גם לו יש מרקם ג'ל, כבד יותר מזה של ז'אן פיובר, אבל די נעים על העור. באופן אישי מעדיפה מרקמים דקים יותר, אבל עדיין הספקתי לסיים אותו עד תומו, והמחיר שלו אטרקטיבי מאוד.
28 ש"ח באייהרב

קרם עיניים וסרום עיניים של רביבה לאבס
קרם עיניים וסרום עיניים של רביבה לאבס

♥♥♥

 

קרם עיניים של לה מר וקריטה
הקרמים הנוכחיים שלי – קרם עיניים של לה מר, קרם עיניים של קריטה

 

תמצית עיניים של לה מר – ללא ספר המותג הכי יקר בארסנל הטיפוח שלי, וגם המוצר הכי יקר. מחירו המלא בסביבות 1000-1100 ש"ח. רכשתי אותו במבצע בחנות העודפים של אלקליל ברמת החייל בחצי מחיר – כ-600 ש"ח. במקור הלכתי לקנות את קרם הלחות המפורסם של המותג, אבל לא היה להם במלאי ולקחתי את קרם העיניים במקום.
אני בתהליך שימוש בו, אז עדיין לא אוכל לחוות דעה על התוצאות. בדר"כ תוצאות נמדדות בשימוש לאורך זמן. אני כן יכולה לומר שאני מאוד אוהבת להשתמש בו בבוקר. הוא מגיע עם אפליקטור מתכתי מעוגל – טובלים את האפליקטור בקרם ומעסים את אזור העיניים.

יש לו מרקם ג'ל שהוא לא מאוד דליל אבל גם לא סמיך, לא מרגיש כבד על העור, להיפך. מאד מאוד נעים, ואני מרגישה שהוא משאיר מעין שכבה דקיקה על העור שמשמשת כפריימר מתחת למייקאפ/קונסילר, וזו הסיבה שאני מאוד אוהבת אותו לבוקר. בסופו של דבר גם השכבה הזו נטמעת לתוך העור.
לפעמים אני משתמשת בו גם בערב, במקום סרום, ומעליו מניחה קרם עיניים עשיר יותר או מסכת עיניים (אגב – כך ממליצים במותג להשתמש בו – להניח כחומר הראשון על אזור העיניים ואח"כ להניח מעליו את הבאלם לעיניים של המותג, שאין לי אותו, אבל אני פשוט משתמשת בקרם עשיר אחר, וזה מרגיש מעולה).

המחיר, כפי שציינתי מאוד יקר, גם אונליין. באתר הזה תוכלו למצוא גדלים מוקטנים של המוצר (וברכישה דרך BeFrugal תקבלו 10% מערך הקניה בחזרה), אם תרצו לנסות (אבל לדעתי זה מסוג המוצרים שניתן לראות שיפור רק בשימוש לאורך זמן, אז חבל על הכסף במקרה הזה).

קרם עיניים של לה מר
קרם עיניים של לה מר

♥♥♥

קרם העיניים של קריטה מסדרת הפרוגרסיב – הקרם הנוסף שמשמש אותי כרגע ליום יום מתחת לאיפור.
מגיע בבקבוקון שקוף עם משאבה. כל המוצרים בבקבוקים עם משאבה צריכים להיות שקופים. נקודה. אפשר לראות בדיוק כמה עוד נשאר מהחומר. המשאבה מצויינת ולא נתקלתי בבעיות בה.
כל לחיצה מהמשאבה מוציאה כמות שמספיקה בדיוק לעין אחת.
גם כאן המרקם הוא ג'ל, לא דליל, מאוד מאוד נעים, ומאוד מתאים לשימוש מתחת למייקאפ.
עוד תכונה מעניינת של הקרם הזה היא שיש בו חלקיקי מאוד מאוד עדינים של חומר מחזיר אור. אם תמרחו מעט מהקרם על גב כף היד תוכלו לראות בשמש חלקיקי שימר עדינים. אבל אל דאגה – לא ממש ניתן לראות אותם על העור, הם פשוט נותנים אפקט קל של הארה לאזור העיניים. יש ימים שאפילו אני לא מבחינה בזה (בדר"כ כשאני ממהרת ולא מתעכבת על התגובה של העור שלי).

גם המוצרים של קריטה לא זולים. את שלי רכשתי באחד ממבצעי ה-50% באפריל. שווה לעקוב אחרי מבצעים. לא זוכרת להגיד לכם בדיוק כמה הוא עלה לי, אבל לדעתי בסביבות 250-300 ש"ח אחרי הנחות.
בסטרוברי מחירו סביר בהחלט ביחד לטווח המחירים של המותג הזה – 280 ש"ח לפני הנחת נאמנות.

קרם עיניים של קריטה
קרם עיניים של קריטה

 

♥♥♥

קרם עיניים אבוקדו של קילס ומסכת עיניים של סטנדל
הקרמים שלי ללילה – קרם עיניים אבוקדו של קילס ומסכת עיניים של סטנדל

 

קרם עיניים אבוקדו של קילס – לאחר ההתנסות המצויינת שלי עם קרם העיניים של קילס לעור בוגר, החלטתי לנסות את קרם האבוקדו של המותג, ששמעתי עליו כ"כ הרבה ביקורות טובות והמלצות, בעיקר לטיפול בכהויות ונפיחויות.
בניגוד למרקם החמאתי של הקרם לעור בוגר, לקרם האבוקדו יש מרקם מעט משחתי, שמרגיש טיפה שומני במריחה ראשונה על העור.
יש לו גוון לבן דומיננטי במריחה, שלוקח לו קצת זמן להטמע בעור ולהעלם. זו הסיבה שאני מעדיפה אותו ללילה דווקא. בבוקר אני מעדיפה מרקמים קלילים יותר שנספגים מהר יותר, כך שהקונסילר מעליהם לא "יברח" במשך היום.

לא יודעת עדיין להעיד לגבי תוצאות ארוכות טווח, כי התחלתי להשתמש בו לפני מספר שבועות, אבל אני כן יכולה להגיד שהוא מאוד מלחח, ואני יכולה להבין מאיפה באות ההמלצות על תכונות ההבהרה שלו – הגוון הלבן שלו מאוד דומיננטי, וממש ברגע המריחה כל האזור נראה הרבה יותר בהיר מבדר"כ.

יתרון נוסף הוא שהמחיר שלו מאוד ידידותי (יחסית. הכל יחסי 🙂 ).
עלה לי בסביבות 140 ש"ח מכאן
למי שטסה לחו"ל – בדיוטי פרי מחירו זול יותר – כ-110 ש"ח.

♥♥♥

מסכת עיניים של סטנדל מסדרת פיור לוקס – מסכת לחות לעיניים מסדרת האנטי אייג'ינג של סטנדל. יש בסדרה הזו גם קרם צוואר מדהים אגב.
הסדרה מיועדת לטיפול ביובש, נפיחויות, עידון קמטוטים ועוד. צריך למרוח ממנה שכבה נדיבה מתחת לעיניים ולהשאיר ככה להספג. כשרכשתי אותה השתמשתי בה 3 פעמים בשבוע במקום קרם עיניים ללילה והתוצאות היו נהדרות. ממש יכולתי לראות שינוי.

לגבי קמטוטים לא ראיתי שינוי, אלא בעיקר לתחושת היובש מתחת לעיניים. תחושה של הזנה ורכות. כרגע אני משתמשת בה מדי פעם, כשאני מרגישה שיש צורך ולא על בסיס קבוע, ואני פחות רואה שינוי, אולי אני צריכה לחזור להשתמש בה בקביעות.

זו סדרה יחסית יקרה, אני חושבת שהמסכה עולה בסביבות 460-480 ש"ח מחיר מלא. אני רכשתי כמובן כמובן במבצע באפריל (המותג הזה נמכר רק באפריל), אני חושבת שזה היה 40% אם אני לא טועה.
כרגע לא מצאתי אותו אונליין עבורכם, אבל ברגע שיהיה, כמובן שאעדכן.

♥♥♥

רכישות חדשות בתחום טיפוח העיניים

אני כל הזמן רוכשת מוצרי טיפוח לעיניים. בעיקר מוצרים שלא ניסיתי בעבר (חוץ מהקרם של קילס שרכשתי כבר שוב). אני תמיד מחפשת את ה-קרם שיעשה לי את זה.
יש כמה מוצרים שרכשתי לאחרונה. חלקם כבר הגיעו ממש לא מזמן, וחלקם בדרך, אבל אני מכניסה אותם עבורכם כאן, עם סקירה קצרה של אלו שכבר הספקתי לנסות קצת.
עוד לא צילמתי אותם, רובם עדיין לא הגיעו, אז אני משתמשת בתמונות מהאתרים של המותגים.

♥♥♥

קרם עיניים של פרומיס – המותג Promise הוא מותג ישראלי, חדש יחסית, שנחשפתי אליו ממש לאחרונה, ואני משתמשת בקרם הזה כבר כשבוע וחצי. הוא מגיע באריזת משאבה, מאוד נוחה לשימוש. העיצוב מתכתי, הייטקי בסגול בוהק. הבעיה היחידה שלי עם האריזה היא שהיא אטומה לחלוטין ואין בעצם אינידקציה לכמות החומר שנותרה לשימוש.

יש לו מרקם תחליבי קליל, הוא נספג יחסית מהר בעור. וזו הסיבה שאני משתמשת בו בבוקר, הוא מאוד מתאים לשימוש מתחת למייקאפ. העור מרגיש נעים והקונסילר יושב עליו מצויין.
בטיפוח הלילה שלי אני מעדיפה מוצרים לחותיים ועשירים יותר.
אמנם משתמשת בו רק כשבוע וחצי, אבל אני די מרוצה ממנו באופן כללי.

הקרם הזה עולה 202 ש"ח באתר גילטי או  225 ש"ח,באתר החברה.
מה שאהבתי באופן הרכישה באתר החברה הוא 2 דברים: הראשון – החבילה מגיעה עם שליח עד הבית, חינם. שנית – לכל חבילה מצורפת דוגמית של המוצר או המוצרים שהזמנתם, כך שתוכלו להשתמש בדוגמית לפני שאתם פותחים את האריזה בגודל המלא, ובמידה ואינכם מרוצים תוכלו לשלוח את המוצר חזרה, באותה חבילה שקיבלתם, ולקבל החזר מלא.

קרם עיניים promise
קרם עיניים promise

 

♥♥♥

קרם עיניים של ג'פרי ג'יימס בוטניקל – Jeffrey James Botanicals – גם הקרם הזה הגיע אליי לא מזמן, והשתמשתי בו בסה"כ מספר פעמים, אבל אסקור אותו בהרחבה כשאנסה אותו.

נתקלתי במותג הזה באחד מהשיטוטים שלי באייהרב והסתקרנתי. רכשתי 2 מוצרים – שמן פנים וקרם עיניים. על השמן אכתוב בקרוב.
במותג משתמשם ברכיבים צמחיים, מינרלים וחלק מסויים של רכיבים בוטניים. הרכיבים של הקרם הזה חביבים למדי. לא נתקלתי ברשימה ברכיב בעייתי כלשהו (קצת יותר מקפידה לאחרונה לבדוק רכיבים ומשתדלת לחפש מותגים שהרכיבים בהם יותר טבעיים וידידותיים).

הקרם עצמו מגיע בצנצנת זכוכית, והייתי מעדיפה משאבה, אבל חלק גדול מהקרמים מגיעים בפורמט הזה.
המרקם שלו ג'ל, די קליל. נספג היטב, משאיר תחושה מלוחחת והעור מרגיש נעים אחריו. משהו במרקם שלו קצת שונה מקרמים אחרים. מזכיר קצת את המרקם של האיריליס של ז'אן פיובר – מרקם שיש לו נטיה להפרד כשהוא עומד, ואז צריך לערבב כדי להשתמש בו. הוא מאוד לח, וממש הופך לדקיק מאוד על הפנים, מעין דקיקות מימית אפילו. לא סגורה עד כמה אני אוהבת את המרקם שלו. עדיין מנסה אותו. בינתיים השתמשתי בו בבוקר בלבד. הוא מצויין מתחת למייקאפ. מרגישה שהוא דווקא עובד טוב יותר בפני עצמו, ולא מעל לסרום עיניים. נספג יותר טוב ונותן תחושה טובה יותר.
יש גם הרגשה שהתחושה הנעימה של העור נמשכת לאורך זמן, למרות השהיה שלי במזגנים שמייבשת לי את העור.

הסקירה הזו היא רושם ראשוני בלבד, ממס' פעמים בודדות שניסיתי אותו, ואני מעדיפה לנסות מוצרים לאורך זמן, אז כמובן שאמשיך לבדוק ולדווח.

מחירו כ-100 ש"ח באייהרב. ממליצה בחום לבחור באופציית השילוח ב DHL אם מוצגת לכם אופציה כזו. החבילה תגיע תוך מספר ימים לעומת חודש פלוס במשלוח רגיל.

קרם עיניים ושמן פנים של ג'פרי ג'יימס
קרם עיניים ושמן פנים של ג'פרי ג'יימס

 

♥♥♥

קרם עיניים Aesop Parsley Seed Anti-Oxidant Eye Cream – קרם עיניים של המותג האוסטרלי Aesop, שמאוד מסקרן אותי לאחרונה. המוצרים של המותג לא זולים בכלל, אבל הרכיבים טובים, וכשאני יכולה אני בהחלט משקיעה בטיפוח פנים (חשוב יותר מאיפור, במיוחד בגילי).
רכשתי את קרם הפנים של המותג Perfect Facial Hydrating Cream ממש לא מזמן, ואני מרוצה ממנו בטירוף, אז החלטתי לתת הזדמנות גם לקרם העיניים מהסדרה שהיא אולי הכי נמכרת של המותג הזה – סדרת הפטרוזיליה. הוא בדרך אליי, כך שעוד לא ניסיתי אותו, אבל אעדכן בקרוב.

קרם עיניים של AESOP
קרם עיניים של AESOP

 

מחירו כ-250-350 ש"ח, תלוי איפה מזמינים. התכולה קטנה יותר מקרמים אחרים – 10 מ"ל לעומת 15 מ"ל בסטנדרט של קרם עיניים.

את המוצרים של Aesop לא ניתן להשיג בארץ, אבל ניתן להזמין אונליין, במגוון אתרים. ממה שיצא לבדוק עד עכשיו ב Cult Beauty המחירים הכי זולים, מאחר ויורד המע"מ בקופות. דווקא בסטרוברי במקרה הזה המחירים יקרים יותר, גם עם הנחת הנאמנות. יכול להיות שווה לקנות שם אם יש מבצע של הנחה גורפת על טיפוח כמו שיש להם מדי פעם.
ממליצה לעשות השוואות מחירים בכל מקרה, לכל מוצר, כדי למצוא את המחיר הזול ביותר. ריכזתי לכם כאן את כל החנויות שמוכרות Aesop אונליין.
את קרם העיניים לא מצאתי בקאלט ביוטי אבל יש אותו ב ManKind (משלוח חינם), ב SpaceNK (משלוח בתשלום – £5.00), בשניהם המחיר זהה למעט המשלוח, ובסטרוברי.

 

♥♥♥

 

המלצות קוראים

במהלך השבוע הזה שבו העליתי מדי יום לדף הפייסבוק שלי מוצרי טיפוח לעיניים, גם ביקשתי וקיבלתי מכם בחזרה המלצות על מוצרי עיניים, ואני מביאה לכם אותם כאן. אני תמיד שמחה לקבל המלצות מקוראים על בסיס התנסות, ואשמח שגם לפוסט הזה תשרשרו בתגובות המלצות נוספות שלכם:

ללילך רמון שפע המלצות:
* היא ממליצה על המסיכה הזו של Science Serum – סוג של מסיכה שנותנת נפח לקמטים והרמה לכל איזור העיניים.
* קרם עיניים של בובי בראוןExtra hydrating eye cream – לילך מציינת שהוא סמיך ולחותי ומעלים קמטים ממש מהר. לא ניסיתי אותו, אבל ניסיתי את הגרסה הקלילה יותר (שהיא לא אקסטרה) – Hydrating eye cream, שהוא באמת מוצלח. היה לי אותו בעבר וגם סקרתי כאן.
* קרם עיניים של EVE LOM, לילך מציינת שהוא נותן לחות לכל היום. למען האמת מאוד שמחתי שהיא המליצה עליו, כי שמעתי רבות על המותג הזה ואני ממש רוצה לנסות מוצר שלהם, וקרם העיניים הזה נכנס לרשימה.
* קרם עיניים רה-נוטריב של אסתי לאודר – לילך ממליצה בחום. נספג מהר. שומר על לחות 8 שעות. מחדש את העור סביב הקמטים הקטנים מסביב לעיניים. אני חייבת לציין שהיו לי כמה דוגמיות של המוצר הזה, די מזמן, והוא היה לי כבד וסמיך מדי, כך שהעברתי אותן לאמא שלי, אבל עכשיו עם ההמלצה שלך לילך, ומאחר ואני ממשיכה להתבגר 🙂 – הכנסתי אותו מחדש לרשימה. זו אחת הסדרות היקרות של אסתי לאודר, כך שאני ממליצה לנסות לקבל דוגמית קודם.

אושר ממליצה על קרם העיניים של ג'י'ג'י. למען האמת ניסיתי כמה מוצרים שלהם והייתי מאוד מרוצה, אז בהחלט מסקרן אותי לנסות גם קרם עיניים של המותג.

 

♥♥♥

אשמח מאוד להמלצות שלכם על מוצרי טיפוח לעיניים, ואשמח גם לשלב אותן בפוסט.

אל תשכחו שאני גם בפייסבוק וגם באינסטגרם. אשמח לפגוש אתכם גם שם 🙂

נשיקות ♥♥♥

קורין

תגובות

comments

16 Comments

  • מור

    פוסט מעולה ויסודי כרגיל. ובחיים לא הייתי מאמינה שאת מעל 30 – כנראה שעבודת הטיפוח משתלמת.

  • חובבת אפייה ואיפור

    תודה על פוסטים מושקעים תמיד!
    שאלה לי:
    מתי את מספיקה לסיים את כל הקרמים האלה? גם לי יש שגרת טיפוח רבת שנים ומוצרים (את המוצרים אני קונה רק אצל הקוסמטיקאית כי אני מאמינה שבאלו יש % חומרים פעיל גדול יותר מאשר בחברות הפארם) מחזיקים אצלי חודשים ארוכים! (על אף שהם בשימוש יומי קבוע).

    תודה שוב!

    בזכות הפוסט הקודם משלוח מסיגמה בדרכו אליי :-).

  • קורין

    @חובבת אפייה ואיפור
    תודה רבה יקירה! מחמם את הלב.
    זה מוצרים שניסיתי במהלך כמה שנים טובות 🙂 לא עלה בבלוג פוסט שגרת טיפוח מסודרת כבר כמה שנים, תאמיני או לא 🙂 (בעצמי הייתי בשוק!)
    גם אצלי המוצרים מחזיקים מעמד יפה. אני מגוונת בין קרמים אז לפעמים לקוח לי זמן לסיים אותם, אבל נראה לי שממוצע של קרם אצלי זה 3 חודשים בגודל סטנדרטי.
    שמחה לשמוע גבי סיגמא. מה הזמנת?

  • חובבת אפייה ואיפור

    יש לי אוסף מברשות F80 שלהם (כי אני מתעצלת לחפוף אותם כל פעם – מה את באמת עושה בנושא? חופפת לאחר כל שימוש?)
    הפעם, בהמלצתך (ונבירה בפוסטים קודמים שלך) הזמנתי את ה:

    3DHD Max Kabuki
    F40 – Large Angled Contour Brush (ובמוקטן כמתנה)
    F35 – Tapered Highlighter Brush

    רציתי להזמין דברים נוספים אבל הם היו עמוסים ולא יכלו לחזור לענות על שאלות בפרק זמן סביר כדי שאבצע רכישה נוספת.

  • קורין

    @חובבת אפייה ואיפור
    קורעת! גם לי יש מברשות כפולות ומשולשות מאותה סיבה. אני לא חופפת כל פעם, רק פעם בשבוע מברשות שאני משתמשת בקביעות, ופען בשבועיים מברשות של מדי פעם.
    אני משתמשת במנקה מברשות של מאק בין שימושים.

    קניה מעולה! מהקבוקי הגדולה ממש תהני! אני משתמשת בה כל יום עכשיו. לא מצליחה לחזור למברשות הישנות יותר 🙂

    תשאלי את כל השאלות שיש לך אליהם עכשיו כי עוד חודשיים זה הבלאק פריידיי ושוב יהיה משלוח חינם.
    אגב – חלק מהמברשות יש בגילטי (מהליין הקבוע), במחירים סבבה, והמשלוח שם חינם מעל 150 ש"ח (אבל לא מקבלים מברשת מוקטנת מתנה…)

  • חובבת אפייה ואיפור

    יש לי את המנקה של מאק – לא יעיל למברשות מייקאפ. וצבחינת חפיפה יש לי את ריל טכניקס – כנ"ל – יעיל רק למברשות בשימוש עם אבקות.
    גם את ה F40 יש לי כבר. אבל… כפי שהבנת… מתעצלת… ולמען האמת שונאת לחפוף אותן ואז לחכות שתתייבשנה וכו'…
    מכירה את מגילטי (אחלה אתר ושירות) ויש גם את בלאשס (גם אחלה אתר ושירות – שם כן נותנים לעיתים שי).

    שאול אשאל את סיגמה – חוץ ממברשות את ממליצה על עוד דברים (כאילו שאין לי די :-)).

  • אורנה

    אני מאוד אוהבת את הסקירות שלך ולומדת מהן הרבה מאוד. תודה!
    סיימתי ממש עכשיו להשתמש בקרם עיניים של לבידו. מבחינתי, הוא הטוב ביותר שהיה לי אי פעם (והתנסיתי גם בחלק מהקרמים שהזכרת בפוסט).
    הוא מאוד לחותי, נספג מהר בעור, לא מנוסה על בע"ח (סופר חשוב מבחינתי), מבוסס על צמחים ומיוצר בישראל כך שבאותה הזדמנות אני מסייעת גם לתעשיה הישראלית.
    אין לי ספק שאחזור אליו שוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *