אייליינר נוזלי של גרלן
איפור,  שיזוף עצמי והגנה מהשמש

המלצות ריסים ורסיסים | מאי-ספטמבר 2018

אייליינר של גרלן
אייליינר של גרלן

 

הפוסט הזה הוא ריכוז של כל ההמלצות היומיות שעלו בפייסבוק במהלך החודשים האחרונים.
העוקבים שלי בפייסבוק יודעים שלפני כחודשיים פתחתי פינת פייסבוק חדשה של המלצה יומית, בה אמורה לעלות מדי יום המלצה על מוצר כלשהו.
בפועל זה לא קורה מדי יום 🙂
החודשים האחרונים היו אינטנסיביים, השקעתי את הזמן בלטפל בלונה, הכלבה האהובה שלי, ולהפרד ממנה אחרי 16 שנים יחד, והעדפתי להתנתק ולתת לי ולה את זמן האיכות הזה שלנו, כפי שעדכנתי בפייסבוק.
הרבה זמן שלא עלתה המלצה, אבל ההמלצות שכן עלו – מרוכזות כאן.


את כל ההמלצות היומיות, מכל הזמנים, תוכלו לראות בתגית "ההמלצה_היומית_ריסיםורסיסים".
יש ימים שבמקום המלצה אני מעלה עדכון על מוצרים חדשים או הגרלות. אם אתם לא עוקבים אחריי בדף הפייסבוק עדיין – מזמינה אתכם לעקוב אחריי.

בהמלצות הפעם– פודרה למראה זוהר, שעושה פלאים למראה הנקבוביות, אייליינר נוזלי יוקרתי, שמתאים לממהרות כמוני, מסיכת שיער נהדרת, שהתאהבתי בה מיד, קרם הגנה שהוא הקבוע שלי בחודשיים האחרונים ומשמש אותי גם כקרם לחות, מסקרה נהדרת לחובבות מותגי היוקרה, נוזל הצלה למוצרי איפור שהתייבשו, מייקאפים, קרמים למראה מאט ועוד.

 

♥♥♥

 

פודרה של האורגלס

פודרה של האורגלס ומברשת היילייטר
פודרה של האורגלס ומברשת היילייטר
פודרה מאירה של האורגלס - סווטשים
פודרה מאירה של האורגלס – סווטשים

 

פודרה מאירה של האורגלס שעושה פלאים למראה נקבוביות מוגדלות או פעורות.
זו כבר הפעם השניה שאני מזמינה אותה (תזכורת), ואני מודה שלקח לי קצת זמן להבין איך להשתמש בה בצורה האופטימלית כדי לקבל את התוצאה שאני מקבלת איתה היום, ולהלן התובנות:
ראשית והחשוב מכל: היא לא מחליפה פודרה מקבעת! אני מניחה אותה אחרי מייקאפ וקונסילר, לפני הפודרה המקבעת, בהתאם להסברים בהמשך.

נתחיל בגוונים:
יש לי אותה ב-2 גוונים – אחד ורדרד (Dim Light) – שזו הזמנה חוזרת, והשני צהבהב (Diffused Light) שקניתי כדי שיהיה לי גוון שאני יכולה להשתמש בו על כל הפנים או מתחת לעיניים.

Diffused Light – תת גוון צהבהב – קניתי אותה כדי להשתמש בה מתחת לעיניים. במשך תקופה ארוכה הרגשתי שמתחת לעיניים הגוון הזה לא מחמיא לי ודווקא מחוויר אותי.
חייבת לציין שבאופן כללי אני לא מאלו שמשתמשות בפודרות צהבהבות מתחת לעיניים. יתאים למי שאוהבת למשל את פודרת הבננה מתחת לעיניים.
במשך תקופה ארוכה השתמשתי בה באיזורי הארות בעיקר – גשר האף, החלק הגבוה של עצמות הלחיים, מעט במצח.
עכשיו, בקיץ, כנראה בגלל שאני יותר שזופה (נגיד… שזופה כי משתמשת יותר במשזפים וברונזרים), אני דווקא אוהבת אותה מתחת לעיניים, וכרגע משתמשת בה למטרה הזו.

Dim Light – תת גוון ורדרד – מאוד מאוד אוהבת אותה. מניחה אותה על הלחיים. האפקט שלה עליי הרבה יותר משמעותי.

איך משתמשים:
זה החלק הקריטי והטריקי: בעבר השתמשתי בה כמו פודרה רגילה – עם מברשת רחבה על אזורים נבחרים שרציתי לטשטש בהם נקבוביות. זה לא עובד! זה נראה נחמד, אבל לא וואו, והגוון שלה לא מתאים לשימוש על כל הפנים, הוא ורדרד מדי (סווטשים בתגובות).
אני מניחה אותה עם מברשת היילייטר עם ראש בינוני (למשל F35 של סיגמא, או מברשת ההיילייטר של מיקיילה שמופיעה גם בתמונה). אני מניחה אותה רק על תפוחי הלחיים והלחיים, לא על כל הפנים (בגלל הורדרדות שלה, וגם בגלל שממילא אלו האיזורים שבעייתיים לי עם הנקבוביות). ממש כמו סומק או ברונזר, ביד רכה וקלה.
לאחר שאני מסיימת להניח אותה, אני ממשיכה בשגרת האיפור כרגיל: פודרה מקבעת על כל הפנים, כאשר באיזורים שבהם הנחתי את ההאורגלס ממש ביד קלה או בכלל לא, ואז ברונזר וסומק כרגיל.

התוצאה: שיפור משמעותי בנראות של הנקבוביות (באופן יחסי כן? הכל יחסי למצב ההתחלתי שלכם. אין קסמים, אנחנו לא מחליפים פה פרצוף  ). אני ממש צריכה להתקרב למראה כדי לראות את הנקבוביות. מעין אשליה אופטימית של נקבוביות שנראות הרבה יותר טוב, מעודנות יותר, ועור שנראה מעט חלק יותר. מאוד מאוד אוהבת את האפקט של הפודרה הזו וממליצה בחום גם לכם.

איפה משיגים?
את מוצרי האורגלס ניתן להזמין אונליין בלבד בחנויות האלו.
אני הזמנתי מגלאמבוט, שם גם זול יותר (כ-150 ש"ח) אבל המשלוח שלהם לא הגיע וחזר אליהם חזרה. הם היו מצויינים בשירות הלקוחות ושלחו שוב עם שליח, והגיע תוך 4 ימים מרגע שפניתי אליהם, אבל עדיין חיכיתי לחבילה 3 חודשים!!!
לכן – ממליצה להזמין מקאלט ביוטי. קצת יותר יקר (200 ש"ח לפני הנחות, אבל עוד 17% יורד לכם ביציאה, כך שיוצא בסביבות 165 ש"ח בסופו של דבר). השירות שלהם מעולה והמשלוח מהיר יחסית. ערב טוב 

 

♥♥♥

 

אייליינר נוזלי של גרלן

אייליינר נוזלי של גרלן
אייליינר נוזלי של גרלן

הסקירה ארוכה (חזרתי לחפור ) אז אתן כאן תקציר: מתאים למי שאוהבת אייליינר שהוא לא מאוד דק. מאוד שחור ודומיננטי. אם אתם בקטע של אייליינר דק – יהיו סקירות מתאימות בהמשך.

אגב – אם ניסיתן את המוצרים שאני מפרסמת ואתן חושבות כמוני או אחרת ממני – אני יותר ממזימנה אתכם לכתוב בתגובות, כדי שיהיו כאן כמה שיותר חוות דעת לאנשים להתבסס עליהן. זה תמיד טוב.

נתחיל בזה שאני לא מאלו ששמות אייליינר מדי יום. יש לי מבנה עיניים כזה שאני חייבת להקפיד מאוד על הנחת האייליינר אחרת הוא "מפיל" לי את העיניים וממש לא מחמיא, וביומיום בדר"כ אין לי זמן ותשומת לב להשקיע בזה כך שיצא מדוייק מבחינת ההנחה.
זו הסיבה שאני תמיד מחפשת אייליינרים שהתפעול שלהם יחסית פשוט. כי ממילא הנחה של אייליינר היא אחד החלקים היותר מאתגרים באיפור, אז לפחות שהמוצרים וכלי העבודה יהיו נוחים ופשוטים יחסית.
האייליינר הזה של גרלן הוא אחד האהובים עליי בכל הזמנים מתוך כל האייליינרים הנוזליים של מותגי היוקרה שניסיתי, כי הוא פשוט לי לתפעול יחסית ומתאים לצורה שבה אני מניחה אייליינר.
נתחיל במפרט:

* האריזה – שלמות! בקבוק מזכוכית חלבית, אפליקטור עם ידית מוזהבת. הכי יוקרתי שיש. עפה על האריזה (פחות מתאימה לנסיעות, אבל לא באופן מאוד קריטי – בגלל הזכוכית, עלולה להישבר, למרות שהיא לא מרגישה עדינה, ולמען האמת היו לבקבוק הזה כמה מפגשים עם הרצפה. לרצפה ולאייליינר שלום. בנוסף – הזכוכית כבדה קצת יותר מאריזות אחרות).

* המברשת – אחד הפרמטרים היותר חשובים באייליינר נוזלי, וכאן מדובר כבר בהעדפה אישית או בסוג האייליינר המבוקש לאותו היום. מברשת דקיקה תתאים למי שאוהבת אייליינר מאוד מדוייק וחד, או קו אייליינר דקיק (או שניהם יחד). מברשת רחבה יותר תתאים למי שאוהבת אייליינר קצת יותר עבה.
בשני המקרים המברשת צריכה להיות מספיק גמישה לקימורי העין, אבל לא גמישה מאוד כי אז הקו בורח. טריקי.
עוד פרמטר חשוב במברשת לדעתי הוא אורך הסיבים. יש אייליינרים נוזליים שהמברשת שלהם פשוט ארוכה מדי, ואז לא משנה אם היא גמישה או קשיחה, זה פשוט לא עובד עבורי.
אחרי כל הפתיח הזה – המברשת של גרלן היא בעובי בינוני. ממש לא דקה, אבל גם לא מהעבות שניסיתי. יש לה אורך מצויין, והגמישות/קשיחות שלה בדיוק במידה.
מבחינת העובי – לא מתאימה לאייליינר דק בשום צורה, כך שאם זה הסגנון שלכם – זה לא מוצר עבורכם (יש אחרים טובים שאני יכולה להמליץ). האייליינר הוא בעובי בינוני ואפשר לבנות אותו.
בגלל שהמברשת לא מאוד דקה אז גם קשה יחסית לשרטט בזווית החיצונית שלו שפיץ מאוד דק. אין למברשת הזו את הדיוק שדרוש לאייליינר מהסוג הזה, אבל לאייליינר שאני אוהבת היא מאוד מתאימה. אני מוצאת שהיא חוסכת לי הרבה מאוד זמן. במשיכת מכחול אחת או שניים (בדר"כ שניים. בכל זאת אייליינר…) אני מגיעה לתוצאה ולעובי שאני אוהבת.

* מרקם – אוהבת! מרקם סמיך יחסית, כמעט ג'לי. לא הג'לים שאנחנו מכירות בצנצנות, אלא מעין מרקם סמיך שיש בו דביקות מסויימת שהיא מאוד טובה לאייליינר, כי הוא נצמד לעור.
הסמיכות שלו מצויינת למי שפחות מיומנת באייליינר, כי אז החומר לא בורח או נוזל, ויש יותר שליטה על המריחה. חשוב במיוחד באייליינר נוזלי, כי זה סוג אייליינר שהוא ממילא קשה יותר לתפעול מאחרים ודורש יותר מיומנות.
החסרון בסמיכות הזו הוא שלוקח לחומר משהו כמו דקה להתייבש. בזמן הזה אני ממשיכה להתאפר עם פרצוף מופתע – גבות מורמות למעלה כדי למנוע חיכוך בין האייליינר לעפעפיים.
מרגע הייבוש הוא צמוד לעור ולא זז, בתנאי… תמיד יש תנאים – שאתן לא נוגעות או מתעסקות בעיניים במשך היום. לי מאוד קשה, כי אני עם עדשות ומדי פעם הן זזות או שאני צריכה להזיז אותן, ויוצא לי לגעת בעיניים – אז אם אתן מתעסקות בעיניים במשך היום או שיש לכן נטיה לדמוע (מאחלת לכן רק משמחה), סביר שהאייליינר בזוויות החיצוניות לא יחזיק מעמד (יש בודדים שכן. אמליץ עליהם בקרוב). לי אישית זה לא מפריע, אבל זה פרט שמאוד חשוב לציין אותו.

* מבחינת הגוון – המרקם הג'לי הסמיך הזה מתקבל שחור, לא אפור כמו אייליינרים אחרים.2 שכבות מבטיחות שחור מאוד, עם גימור פלסטי שנשמר רוב היום (עם ההסתייגות מהפסקה הקודמת).
כמו שציינתי – הוא מאוד מאוד מתאים לצורה שאני מניחה בה אייליינר. אני מרגישה שהוא מקל עליי, וגורם לכל העניין הזה להיות פשוט יותר עבורי.

איפה וכמה?
הוא לא זול בכלל. בסביבות 230 ש"ח בארץ לפני הנחות.
> בסטרוברי 145 ש"ח לפני הנחת נאמנות.
> לעוד סקירות מוצרי גרלן בבלוג
> לעוד סקירות אייליינרים בבלוג.

 

♥♥♥

מסקרה של דיור

מסקרה של דיור
מסקרה של דיור

 

לחובבות מותגי היוקרה – מסקרה Diorshow Pump N Volume של דיור.
האמת שכבר סיימתי אותה ולא מצאתי תמונה שצילמתי קלוז אפ שלה עליי, אז זו תהיה המלצה ללא תמונת איפור של הריסים שלי 

זו מסקרה שהאריזה שלה היא אריזת פטנט – אם תסתכלו בתמונה, בחלק התחתון של המיכל, יש מעין שקע. השקע הזה גמיש ומאפשר לחיצה והוצאה של כמות חומר רצויה, כך שממש אפשר לבנות את החומר על הריסים למראה רצוי.
המברשת סיליקונית, ואע"פ שאני מעדיפה מברשות עם סיבים רגילים, זו ממש מוצלחת. השילוב של המברשת עם סמיכות החומר מצויינת.


אפרופו הסמיכות – הפורמולה מעולה. לא נוזלית מדי, לא יבשה מדי. בדיוק בסמיכות הנכונה.
היא מפרידה את הריסים בצורה יפה, וכשבונים את החומר על הריסים מגיעים גם לתוצאה שהיא עשירה ודרמטית יותר, מבלי שהמראה יראה פלסטי או עשוי מדי. אין לה את הברק המלאכותי הזה שגורם לריסים להראות קשיחים ולא טבעיים. להיפך. הריסים נשארים גמישים, אבל מודגשים.


אני לא יכולה להעיד מבחינת עיגול הריסים כי בורכתי במבנה ריסים מעוגל די סבבה (תודה אמא ), אבל היא כן מאריכה מעט.


מאוד קלה לתפעול, מגיעים לתוצאה טובה כמעט ללא מאמץ. יכולה להיות יומית וגם מודגשת יותר, ולא מתפוררת במשך היום, שזה ממש חשוב לי.


בעיניי זו המסקרה הכי טובה של דיור עד כה (וניסיתי את רובן לדעתי). מאוד מאוד מוצלחת ומומלצת.
מחירה כ-100 ש"ח אונליין.

> ניתן להשיג כאן

> לסקירות מוצרי דיור בבלוג.
> לעוד מסקרות מומלצות שסקרתי בבלוג.

 

♥♥♥

מסקרה עמידה של קלרינס

מסקרה עמידה של קלרינס
מסקרה עמידה של קלרינס

 

אם כבר נגענו במסקרות, אז הנה עוד אחת מומלצת, והפעם עמידה:

את המסקרה העמידה של קלרינס כבר סקרתי בעבר בבלוג, אבל העליתי את התמונה הזו לאינסטגרם שלי לא מזמן ונשאלתי מה זה הריסים האלו שמציצים מבעד למשקפי השמש.
אז הריסים שלי 🙂
אבל ה-וא וא וום מהמסקרה של קלרינס, העמידה – Truly Waterproff Mascara, שהיא המסקרה העמידה הקבועה שלי כבר כמה שנים.

בקלרינס מבטיחים אפקט מיידי של נפח, אורך ופיגמנט חזק במיוחד.

המברשת משולבת עם סיבים בגודל סטנדרטי וסיבים קצרים יותר.
ראש המברשת בגודל די ממוצע, שאני מאוד אוהבת. לא מתחברת למסקרות שראש המברשת שלהן שמנמן או בומבסטי וגם לא לקטנטנות.
הסיבים הקצרים אמורים להרים ולעגל את הריסים, בעוד שהארוכים מורחים את הצבע – למראה מושחר דרמטי, ומאריכים את הריסים.

לדעתי לא צריך להשקיע יותר מדי מחשבה באופן המריחה בגלל הסיבים השונים, פשוט למרוח כמו שאתן רגילות, ואיכשהו 2 סוגי הסיבים כבר מגיעים במגע עם שערות הריסים ועושים את העבודה.
המרקם מעולה בעיניי – לא נוזלי מדי ולא יבש מדי, והמריחה ממש פשוטה.

אני לא חובבת מסקרות עמידות. הגרסאות העמידות בדרך כלל פחות טובות מהגרסאות הרגילות של המסקרות, אבל במקרה של המסקרה הזו התוצאה באמת יפהפיה – ריסים בגוון עמוק, ארוכים ומעט מעוגלים, ומראה עשיר, ולדעתי היא אפילו טובה יותר מהמסקרה בי לונג של קלרינס, שמגיעה באריזה דומה, והיא הגרסה הלא עמידה של המסקרה הזו (וזה די יוצא דופן. בדר"כ מסקרות עמידות הן הגרסה הפחות טובה של המסקרות הרגילות).
מסקרה עמידה מומלצת מאוד.

אין לי תמונה שלי איתה ללא משקפי השמש, לא תכננתי לצלם אותה בכלל ביום ההוא, זה סתם סלפי לפני ים, אבל אשתדל לצלם לכם בפעם הבאה שאשים אותה (קורה רק בימי ים 🙂 )

משום מה לא מצאתי אותה באתרים אונליין ששולחים קלרינס לארץ, וגם לא באתר של סופר פארם, ולרגע חששתי שהיא יצאה מהמגוון, אבל קפצתי לסופר פארם כדי לברר את הסוגיה הזו, והיא עדיין במגוון ובמלאי ונמכרת.
אם תרצו תוכלו לעקוב אחרי האתרים ששולחים קלרינס לארץ.

> אל תשכחו להרשם להחזרים כספיים על כל קניה כאן (בחלק מהאתרים זה מאוד שווה, בעיקר אם אתן מזמינות אונליין די הרבה, גם באתרי תיירות, ביגוד, איביי, אלי אקספרס ועוד).

> לעוד סקירות מוצרי קלרינס בבלוג
> לעוד סקירת מסקרות בבלוג

♥♥♥

נוזל הצלה למוצרי איפור שהתייבשו

פיקס איט - נוזל לתיקון אייליינר שהתייבש
פיקס איט – נוזל לתיקון אייליינר שהתייבש

 


FIX IT
של OFRA – מוצר שמחזיר לחיים אייליינרים שהתייבשו, וגם צלליות קרם או כל מוצר קרמי אחר.
הרבה מאוד זמן לא השתמשתי בו, וממש לא מזמן רציתי להשתמש באייליינר ג'ל שגיליתי שהתייבש בחלקו, והמוצר הזה ממש מציל מוצרים שהתייבשו.
2-3 טיפות לתוך המיכל, ערבוב קל, והאייליינר מוכן לשימוש.
השתמשתי בו בעבר גם עם ג'לים לגבות וגם עם צלליות קרם שמגיעות בצנצנת והוא עובד מעולה גם איתם.
40 ש"ח ששווים כל שקל למוצר שמחזיק מעמד המון זמן!
כתבתי עליו בהרחבה בפוסט איפור גבות.

> ניתן להשיג כאן

♥♥♥

 

קונסילר פיט מי של מייבלין

סדרת פיט מי של מייבלין
סדרת פיט מי של מייבלין – מימין – הקונסילר

 

לקונסילר פיט מי של מייבלין, שכבר יצא לי להמליץ עליו במספר הזדמנויות, אבל הפעם המלצה רשמית . לצערי הוא לא נמכר בארץ, בינתיים, אבל כבר כמה מוצרים מסדרת הפיט מי הגיעו ארצה (קישורים לסקירות בסוף ההמלצה), אז אני מאמינה שגם זמנו לעשות עליה יגיע.

בינתיים כל מוצרי סדרת הפיט מי שניסיתי היו מוצלחים, וכך גם הקונסילר הזה לדעתי.

הכללים שלי לבחירת קונסילר, בהכללה גסה מאוד, כי תמיד יש יוצאי דופן:
מרקמים מאוד סמיכים מכבידים על האיזור העדין שמתחת לעיניים, ודי מהר מקבלים מראה עמוס / בוצי / קייקי ולא מחמיא.
מרקמים לחותיים אני דווקא נוטה לחבב, בעיקר שכהעור מתחת לעיניים יבש או מיובש, אבל יש להם גם נטיה מעצבנת להכנס לתוך הקמטוטים.

בהתייחס ל-2 הכללים הנ"ל, ולמרות שיש יוצאי דופן, אני בדר"כ מחפשת קונסילרים שהם האיזון של שניהם. לא סמיכים אבל גם לא דקיקים – כי אני רוצה כיסוי. לא מאוד לחותיים, אבל גם לא יבשים 

הקונסילר הזה עונה בדיוק על התמהיל הזה שאני מחפשת:
יש לו מרקם נוזלי/קרמי, לא מאוד סמיך, אבל גם לא דליל או לחותי מאוד.
דרושה ממנו ממש כמות קטנה מתחת לעיניים להארה ולכיסוי יפה. כשמניחים ממנו כמות מדוייקת, הוא נטמע בצורה יפהפיה בעור, כמעט בלתי נראה, ולא מצטבר בקמטוטים, שזה יתרון ענק!

אפשר לבנות את הכיסוי שלו, בהסתייגות מסויימת: ככל שנניח יותר חומר, כך יהיה יותר סיכוי להצטברות חומר בקמטוטים, אבל עדיין – לא הרבה מאוד חומר, כמו שנתקלתי בקונסילרים אחרים.
ממליצה להניח שכבה נוספת רק לאחר שהשכבה הראשונה מתייבשת – מאוד מסייע בעניין הצטברות החומר בקמטוטים.

לפעמים, בעיקר בקיץ, אני מקבעת אותו עם פודרה (בשבועיים האחרונים זו הפודרה של האורגלס הצהבהבה מההמלצה למעלה) שעובדת לי טוב מתחת לעיניים לאחרונה. החלטתי לתת לה הזדמנות נוספת בעקבות אחת התגובות שם בהמלצה וזה עובד).
בחורף אני גם לא טורחת לקבע את הקונסילר הזה. הוא מתייבש ונראה מעולה בלי פודרה וקצת חבל לי להרוס את הגימור שלו עם פודרה מעליו. אבל בקיץ בהחלט צריך.

יש לו עמידות יפה. לא יודעת אפילו להגדיר לכמה שעות, כי לא באמת רואים שהוא דוהה. הוא באמת נטמע לתוך העור. בדר"כ אחדש אחרי 9-10 שעות במידה ואני ממשיכה מיד אחרי העבודה למקום אחר, כדי לתת קצת הארה לפנים. אם אין לי משהו מיוחד אחרי העבודה, אני בדר"כ גם לא מחדשת אותו.

בשורה התחתונה – קונסילר מאוד מוצלח למראה טבעי, נטמע יפה בעור, כיסוי קל עד בינוני. נטול שומן, נבדק דרמטולוגית.

אפשר למצוא אותו בכל מיני אתרים שמוכרים מייבלין אונליין, אבל בדר"כ יש שם מבחר גוונים מצומצם, ובעיקר גוונים בהירים מאוד.
אני משתמשת בגוון מדיום – 025, שהוא גוון חמים עם טיפה נטיה לאפרסקיות, מה שמעולה לכהויות כשיש לי.

> בדר"כ קונה אותו באיביי. שימו לב לעלויות המשלוח, לפעמים הם עוברים את עלות המוצר. אם אין מידע לגבי עלות המשלוח סביר שהמוצר לא נשלח לישראל. וכמובן שימו לב לדרוג של המוכר ושיש את הגוון שאתם מחפשים.
> יש גם 8% החזר על הקניה מכאן.

> לסווטשים

למוצרים נוספים בסדרת הפיט מי של מייבלין:
> לסקירת מייקאפ פיט מי מאט של מייבלין, שהוא מעולה, והקבוע שלי בקיץ הזה.
> לסקירת המייקאפ פיט מי לומינוס של מייבלין – לעור בוגר או יבש, או לחורף.

♥♥♥

קרם הגנה

קרם לחות עם מסנן קרינה של ג'רנטיק MELANO15
קרם לחות עם מסנן קרינה של ג'רנטיק MELANO15

 


קרם הגנה
Melano15 של ג'רנטיק. זה קרם ההגנה הנוכחי שלי. מקדימה ואומרת שהוא יחסית יקר, אבל מאחר והוא משמש אותי גם כקרם פנים, מבחינתי הוא מצדיק את המחיר.
גם התכולה שלו כמעט כפולה מקרמים אחרים בשוק. התייחסות והשוואת מחירים בסוף הפוסט.

אתחיל בחלק מהרכיבים ואח"כ גם סקירה:
מתוך דף המידע של ג'רנטיק על המוצר: מכיל חמאת שיאה בלתי רווייה, רכיבים פעילים כמו קרוטן, ויטמין A ופחמימנים אשר משפרים את פעילותם של מסנני הקרינה ואת יכולתם לספוח חלק מקרינת ה UV.
בעל סגולות הזמנה, שיקום ומניעת יובש.
מכיל שמן מישמש – המשמש כנוגד חימצון ומעכב סימני הזדקנות.

לא התאהבתי בקרם הזה מיד, לקח לי כמה ימים ולא מעט שאלות לאנשי ג'רנטיק כדי להבין איך להשתמש בו בצורה הטובה ביותר. בימים הראשונים השתמשתי בו כמו שאני רגילה להשתמש בקרם הגנה – מעל לשגרת הטיפוח הרגילה שלי (סרום, קרם לחות, קרם עיניים. כל העסק), והוא הרגיש לי כבד ודביק. 2 הדברים שהם בלתי נסבלים בעיניי בקרם הגנה, כי אח"כ המייקאפ פשוט לא יושב עליהם כמו שצריך.
אלא מה? מסתבר שהקרם הזה מכיל רכיבים של מוצר הדגל של ג'רנטיק – קרם בשם סינכרו, שסקרתי בפוסט מוצרי ג'רנטיק הראשון בבלוג, לפני כמה שנים, וגם בפוסט האחרון שעלה לא מזמן על שגרת הטיפוח שלי עם מוצרי ג'רנטיק, קרם פלא שמשמש לאיזון העור, ואני משתמשת בו בלילה, וזו הסיבה שאין צורך בקרם לחות מתחת לקרם ההגנה הזה, הוא פשוט עושה את שניהם.

המרקם של קרם ההגנה לא דומה לזה של הסינכרו הכבד יחסית.
המרקם הוא מעין קרם שיש בו מעט אווריריות, לא ממש מוס אבל נוטה לכיוון.
מרגע שויתרתי על קרם הלחות מתחתיו הבחנתי בשינוי. נמרח ממש בקלות על העור, נספג יחסית מהר, אין לו גוון סגלגל-לבנבן שאופייני לקרמי הגנה ואני לא אוהבת.
אפשר ממש אחריו כבר למרוח את המייקאפ, אין צורך אפילו להמתין לייבוש, והבונוס מבחינתי שהוא משמש כמו סוג של פריימר מתחת למייקאפ. המייקאפ נראה עליו טוב.

בגלל שהוא לא כבד, ונספג טוב, הוא לא שוקע לתוך הנקבוביות כמו קרמים אחרים שניסיתי, ולכן לא מדגיש אותן, ולא גורם למייקאפ לשקוע לתוכן. נמנעה תאונת שרשרת.
זה לא מוכח מדעית, ואין לזה סימוכין בשום מקום חוץ מהתחושה האישית שלי, אבל יש לי הרגשה שהוא גם משפר את עמידות המייקאפ. אני ממש יכולה להבחין בהבדל בין ימים שאני מניחה אותו וימים שלא. אין כבר הרבה כאלו. הוא פשוט החליף את קרם היום שלי.
לגבי הניחוח – טוענים שיש לו ניחוח הדרים רענן. הוא מאוד מאוד עדין עד כדי בלתי מורגש בעיניי.

יש גם Melano30 ו-Melano50. בג'רנטיק אמרו שעבורי מספיק ה-15.
אוהבת אותו מאוד. ממליצה עליו בחום.

הוא נשמע ממש לא זול – 274 ש"ח אבל…. הוא מכיל 90 מ"ל, בניגוד לקרמים אחרים לפנים שמכילים 50 מ"ל בממוצע (נתקלתי גם ב-30 מל וגם ב-75 מל, אז זה סוג של ממוצע) כך שלצורך השוואה עם קרמים אחרים, אם עושים חישוב קליל, יוצא שמחירו ההשוואתי נע סביב ה-150 ש"ח, שזה מחיר סביר בהחלט.
החסרון שלו הוא שניתן לרכוש אותו רק דרך קוסמטיקאיות ג'רנטיק או בטלפון – 1-800-35-1717.

 

♥♥♥

טיפ לאחסון וארגון איפור

אריזות מתוקים של לה רוי רנה
אריזות מתוקים של לה רוי רנה – גודל מושלם לסמקים והיילייטרים
חטיפי נוגט של לה רוי רנה
חטיפי נוגט של לה רוי רנה, מתוך קמפיין אינסטגרם שהתתפתי בו, שהגיעו בקופסה שבה השתמשתי א"כ לסמקים והיילייטרים

 

אני מאוד אוהבת למחזר אריזות לטובת אחסון. כמובן שאני יכולה לקנות קופסאות יעודיות לטובת העניין, אבל מה הכיף בזה? 

כלי המברשות שלי למשל הם כוסות הנרות הגדולים של ספרינג (שהם מעולים, אבל זו כבר המלצה אחרת), וגם פחיות הפח של הבשמים של ז'אן פול גוטיה שאחותי מאוד אוהבת.

האיפור שלי מאוחסן במגירות, ואני מאוד משתדלת שהכמויות יהיו פרופורציונליות לשימוש שלי, זו הסיבה שאני מגרילה ומחלקת מוצרים, ועדיין יש לי לא מעט.
את הסמקים, הברונזרים, הפודרות, ההיילייטרים – אני מאוד אוהבת לאחסן כך שהם עומדים גב אל גב, כמו כרטיסיות, ובכל פעם שנופלת לידיי קופסה מתאימה היא מיד עוברת לאחסון.
הקופסאות של מפיצי הריח של ללין, למשל, מעולים למטרה הזו.

הפעם נפלה לידיי קופסה מקסימה, שלא לומר מהממת, של המותג הצרפתי לה רוי רנה (Le Roy Rene) שפתח דוכן ששווה קפיצה בקניון גבעתיים, ושהיו בה פינוקי נוגט, והגודל שלה מתאים בצורה מושלמת לרוב הסמקים, הברונזרים וההיילייטרים שלי.

בצורת האחסון הזו הם לא מפוזרים במגרה, הם לא זזים ומתנדנדים בכל פעם שאני פותחת את המגרה (במוקצים עדינים זה קריטי, הם יכולים להישבר), ומאוד נוח "לדפדף" ביניהם ולבחור.

 

♥♥♥

מוס שיזוף של סן טרופז

מוס שיזוף של סן טרופז
מוס שיזוף של סן טרופז – אקספרס
מוס שיזוף של סן טרופז - לפני ואחרי
הרגליים לא הכי פוטוגניות, אבל מדגים את הפעולה 🙂 הצילום גם לא תוכנן לעלות בפוסט, אלא נשלח לחברה שביקשה הדגנה, אחרת הייתי משקיעה בכם יותר 🙂 מוס שיזוף של סן טרופז – לפני ואחרי – משמאל – לפני. במרכז – כעבור שעה, משמאל – כעבור 3-4 שעות

מתכננת לכם פוסט מקיף ביותר על המוצרים של סן טרופז. משתמשת בהם כבר 6-7 שנים כדי לתחזק את השיזוף שלי, ויש לי לא מעט תובנות, אבל אני מקבלת המון המון שאלות, בעיקר על הפוסט שיזוף עצמי שהעליתי כבר לפני 5 שנים, והוא אחד הפוסטים הכי נקראים בבלוג, אז החלטתי לסגור את הפינה הזו בהמלצה קלילה. הפוסט המקיף עדיין צפוי לעלות.

אני מאוד אוהבת את המוצרים של סן טרופז. הם נותנים גוון שחום ולא כתמתם, יש להם ריח מצויין (נקודת חולשה של הרבה משזפים) ומאוד נוחים לשימוש ותפעול.
יש כמה גרסאות למוס הזה, את כולם תוכלו לראות כאן.

היום אני רוצה לכתוב על המוס בגרסת האקספרס שלו, כי הוא המועדף עליי לאחרונה, בדיוק בגלל תכונת האקספרס.
אם למוס השיזוף הקלאסי של סן טרופז לוקח כמה שעות לגוון להיבנות, עם מוס האינסטנט מקבלים גוון כמעט מיד עם המריחה, והוא ממשיך להבנות בזמן שלאחר המריחה.

אני אוהבת שהגוון הוא מיידי, מעולה למצבים של "הרגע האחרון".
לארוע האחרון שהיה לי מרחתי 3 שעות לפני הארוע, לבשתי שמלה כדי לא להפריע לחומר על הרגליים, יצאתי לסידורים וחזרתי משוזפת. אינסטנט.

לפני כל שיזוף – ממליצה לקרוא ביסודיות את החלק של הכנת הגוף לשיזוף עצמי בפוסט הזה.

המרקם הוא מוס. ריח פרחוני. אני מאוד אוהב.
צריך לערבב היטב עד שלא מרגישים נוזלים משתקשקים בבקבוק.
את החומר אני מניחה על הכפפה (מבחינתי זה חובה. שיזוף ללא כפפה לא מתקבל אחיד כמו עם הכפפה, אל תוותרו עליה), ומתחילה למרוח ביסודיות על הגוף, בצורה אחידה.

מה זה אומר בצורה אחידה? ההנחה של החומר על העור גורמת לחלק בעור שהנחתם עליו להראות מבריק (כי החומר די שקוף בהנחה על העור), אז לעבור ביסודיות עד שכל העור מבריק.
אם יש אזורים שהנחתם יותר חומר, בטעות או בכוונה – השוו אותו לאזורים אחרים – או להסיר חומר עם הכפפה או להניח עוד חומר באזורים האחרים.

נקודות תורפה בגוף – כפות הרגליים. אני יודעת שממליצים להניח על כל הגוף, כולל כפות הרגליים.
אני ממליצה להמנע מאזור העקבים. זה נראה רע נקודה. ובאזור כף הרגל שפונה למעלה להניח ממש ממש מעט, וכמה שיותר אחיד. מבחינתי זה האזור שיש בו הכי הרבה טעויות בשיזוף ?

> את כל מוצרי סן טרופז ניתן להשיג בגילטי. משלוח חינם עם שליח תוך כמה ימים בקניה מעל 150 ש"ח, וכן באתרים נוספים ששולחים סן טרופז לארץ.

♥♥♥

מסיכת שיער

ערכת שיער של לוריאל, ללא מלחים
ערכת שיער של לוריאל, ללא מלחים

 


ערכות שיער של של לוריאל פרופסיונל
במהדורה מוגבלת מאוד נמכרות עכשיו במחיר מבצע.
תכולת הערכה:

>> סמרטבונד – בבקבוק הלבן – טיפול אינטנסיבי לשיער – לחיזוק השיער, לרכות וברק. מטפלים אחת לשבוע בחפיפה, כמו מסיכה.
>> שמפו ללא מלחים לשיער צבוע
>> מסיכה ללא מלחים לשיער צבוע

מוצרים ללא מלחים הם מוצרים מבוקשים מאוד כאן. אני תמיד תמיד מקבלת בקשות להמלצות למוצרים מהסוג הזה.
מוצרים ללא מלחים מתאימים לשיער שעבר החלקה, אבל לא רק. השיער שלי ללא החלקה ואני עדיין משתמשת בשמפו ללא מלחים, כי אני מרגישה שהם מנקים טוב יותר את הקרקפת.

לשמפו יש ריח צמחי די דומינני. מזכיר קצת ריח של עץ התה. הוא מאוד מאוד מקציף, בניגוד לשמפואים ללא מלחים אחרים שניסיתי, ולכן מספיקה כמות מאוד מאוד קטנה ממנו.
הוא לא מייבש את השיער (יש כאלו ללא מלחים שמאוד מאוד מייבשים), והשיער מרגיש די טוב לאחריו.

השוס הוא המסיכה הזו. מ-ד-ה-י-מ-ה! מסוג המסיכות שכבר במקלחת מרגישים את ההשפעה שלהן. יש לה ריח מתקתק, שונה מאוד מהריח של השמפו (שזה קצת מוזר, כי בדר"כ מקפידים שלמוצרים מאותה סדרה יהיה ריח תואם). כמה דקות על השיער בזמן שאני מסתבנת, והשיער אח"כ – וואו! המיים פשוט מחליקים מעליו. ממש הרגשה של שיער שעבר פן או מחליק בתוך המקלחת. מדהים מדהים. אהבתי מאוד.

הסמרטבונד מיועד לטיפול אינטנסיבי, אחת לשבוע. בפעם הראשונה שהשתמשתי בו לא הרגשתי שינוי משמעותי. לאחר התייעצות עם הספר שלי, שגם מוכר את המוצרים האלו, הבנתי שהשתמשתי בו לא נכון: הנחתי את הסמרטבונד במקום שלב המסיכה, כאשר בעצם אמורים להשתמש בו בנוסף למסיכה, או בנוסף לשגרת חפיפת השיער הרגילה שלכם.
הוא מרכך מאוד את השיער, הנעימות של השיער מורגשת עוד ימים אחר כך.


>> קיימות ערכות נוספות לשיער צבוע ולשיער מרדני, כולן מגיעות עם שמפו, מסיכה וסמרטבונד.
>> כל הטוב הזה מגיע ארוז בתיק גב כסוף או שחור מגניב.

> ניתן להשיג כאן במבצע ב-380 שח במקום 590 שח (תוכלו למצוא שם גם את כל אחד מהמוצרים בנפרד ולא בערכה).

 

♥♥♥

בשמים אהובים לאחרונה:

בושם נרסיסו הלבן
בושם נרסיסו פודרה

 

במסגרת מבצע בישום שהיה באחד האתרים, העליתי פוסט המלצות לבשמים שאני אוהבת לאחרונה. סגנון הבשמים האהוב עליי הוא בעיקר פודרתי. אני מאוד בררנית, ויש מעט מאוד בשמים שאני אוהבת. אלו העדכניים שלי:

הנרסיסו הלבן – פודרתי אבל דומיננטי. הוא לא מהפודרתיים המעודנים, והוא יושב עליי מצויין. ניתן להשיג כאן.
CHLOE LOVE, לא הגרסה החדשה, אלא זו הקודמת, שלא ניתן להשיג יותר בשום מקום בארץ, וגם לא בדיוטי פרי, ניתן להשיג רק אונליין. אחד האהובים עליי ביותר לאורך השנים.
מולקולה 1 ומולקולה 2 – הראשונים הם האהובים עליי מכל המגוון. ניתן להשיג כאן. הם לא פודרתיים אבל הם מתאימים את עצמם "ללובש". השניים האלו יושבים עלי ממש טוב. מס' 3 מאוד חזק וקשוח בשבילי (ריח עצי מאוד), ואת מס' 4 לא ניסיתי עדיין מספיק. יש לי אותו אבל איכשהו היד תמיד הולכת למס' 1 או 2.

♥♥♥

 

פוסטים נוספים שעלו בבלוג ושווה לקרוא:

 

> המלצות למוצרי לנקום

> סקירה למייקאפ טיינט אידול אולטרה וור של לנקום (מייקאפ עמיד)

> סקירת מייקאפ פרפקציוניסט של אסתי לאודר (מייקאפ סרום לעור בוגר או יבש)

> 5 קרמים קייציים מומלצים

> שגרת טיפוח עדכנית עם מוצרי ג'רנטיק

 

♥♥♥

יש לכם עוד מוצרים מומלצים?
מוצרים או קטגוריית מוצרים שתרצו שאסקור?
שרשרו לי בתגובות.

 

נשיקות ובשורות טובות,
קורין ♥♥♥

תגובות

comments

2 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *