פילינג קרקפת של SABON
אתרי קניות אונליין,  טיפוח הגוף,  טיפוח שיער

10 מוצרים מומלצים מסבון, סדרת מוצרי שיער חדשה והטבה חד פעמית!

מוצרים מומלצים מ SABON
מוצרים מומלצים מ SABON

 

אין חובבת טיפוח שלא מכירה את המותג SABON, מותג טיפוח גוף שהוא גאווה ישראלית, עם פריסה עולמית של 180 חנויות בוטיק, מלאות אווירה, בכ-15 מדינות.
המותג משיק סדרת מוצרי שיער חדשה, עם הטבה מיוחדת וחד פעמית לקוראות הבלוג – 40% הנחה על כל האתר (לא כולל מארזים ומוצרים בהנחה), למשך 4 ימים בלבד, עד ה-21/11/19, הנחה גדולה יותר מזו שהיתה בשופינג איי אל ובאופן כללי יוצאת דופן למותג:

קוד הנחה: rissim40 למימוש כאן >>

כדי לעזור לכם להתמצא בתוך המבחר הענק של המוצרים, הכנתי לכם כאן המלצות ל-10 המוצרים הנבחרים שלי, וגם סקירה ראשונית של מוצרי השיער שניסיתי היום לראשונה.

אגב – אני כותבת את הפוסט הזה אחרי שעברתי ספא בבוקר עם מוצרי SABON בדן קיסריה (יכולים לעקוב אחרי החוויות שלי באינסטגרם), חזרתי הביתה למקלחת שכולה על טהרת מוצרי SABON, כי כזו אני – מקריבה את גופי למען חוות הדעת בבלוג, וכולי אפופה ומבושמת ניחוחות ושמנים מפנקים, אז יתכן שהפוסט יהיה משוחד קלות 🙂

קצת על המותג:

המותג SABON הוקם בשנת 1997 כששני חברי ילדות הקימו חנות בוטיק לסבונים בעבודת יד. הקוראים הבוגרים בוודאי זוכרים שהוא עוד נקרא בזמנו "סבון של פעם"…
לפני כ-3 שנים, מותג הקוסמטיקה הצרפתי איב רושה (שהוא, אגב, מס' 1 בצרפת) רוכש את השליטה בחברת SABON. לשתי החברות ערכים דומים, כמו שאמר ג'ק רושה, נכדו של מייסד איב רושה: "מותג בן זמננו, אין לו קיום ללא ערכים": כבוד לסביבה, הערכה לאיכות החיים, שמירה על הטבע ותשומת לב לעור.
באיב רושה מגדירים את החברה כחברת טיפוח בוטנית, עם רכיבים כמה שיותר קרובים לטבע, וכמה שיותר "נקיים" – ללא פראבנים, ללא SLS, וכמובן מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים!

שגרת הטיפוח ב SABON מבוססת 3 שלבים. כך בטיפוח הגוף וגם בטיפוח השיער.
שלושת השלבים בטיפוח הגוף: סבון מבוסס שמנים, פילינג גוף, לחות לגוף.
שלושת השלבים בטיפוח השיער: פילינג לקרקפת, שמפו, הזנה (באמצעות מסיכה וסרום).

♥♥♥

סדרת מוצרי השיער

סדרת השיער של SABON
סדרת השיער של SABON

 

מקדימה ואומרת שממש היום קיבלתי את המוצרים לסקירה וניסיתי אותם לראשונה ממש לפני כתיבת הפוסט, ולכן זו סקירה ראשונית בלבד. כידוע לכם – בדר"כ אני מקפידה על שימוש לאורך זמן לפני שאני סוקרת, אבל הפעם היה לי חשוב להזדרז ולהעלות כדי שתוכלו להנות מההנחה השווה ויוצאת הדופן (מזכירה- 40% הנחה ל-4 הימים הקרובים בלבד עם קוד rissim40)

הסדרה מבוססת על שילוב של 3 מזונות על לשיער: אבסיני, מרולה וקמליה.

> שמן אבסיני – תמצית שמן שהיא "סופר פוד" מאתיופיה (מצמח החבשית). מופק בכבישה קרה עם הרכב מולקולרי שמהווה תחליך לסיליקון קוסמטי. עשיר בחומצות שומן חיוניות: אומגה 3 – נוגד דלקת ומחסן, אומגה 6 – לחידוש תאים, אומגה 9 – לתוספת זוהר וברק.

> שמן מרולה – מופק מעץ פרי שמקורו באפריקה (נקרא שם "עץ הרומנטיקה והאהבה". מסתבר שהוא גורם לפילים להשתכר…). עשיר בנוגדי חימצון ובסגולות הזנה והגנה מפגעי הסביבה.

> שמן קמליה – עשיר בחומצות שומן חיוניות וויטמינים ומינרלים המעניקים לשיער לחות וגמישות. השמן הזה הוא סוד היופי של הגיישות היפניות. הגיישות היו משרות מסרק עץ בשמן הזה למשך הלילה, המסרק היה סופג את השמן (עץ סופג שמן), ובבוקר הן היו מעבירות סירוק עם המסרק לשיער מלא ברק (וחשוב לציין שמלא ברק לא אומר שומני!)

הסדרה מיועדת לכל סוגי השיער. השוני בטיפול יהיה בתדירות השימוש בכל אחד מהמוצרים, כפי שאפרט בסוף, כולל שיער שעבר החלקה, למעט הפילינג לשיער.
מחדדת: שיער שעבר החלקה – ניתן להשתמש בכל המוצרים בסדרה, חוץ מהפילינג לשיער כי הוא מכיל מלחים.
מגיעה ב-2 ריחות: גרין רוז – ריח נקי מאוד ורענן, ויסמין – ריח פרחוני אבל ממש עדין, וגם הוא רענן.

 

 

1.שלב 1 – טיפול קרקפת עם פילינג:

טיפוח השיער מתחיל בקרקפת, שם נמצאים התאים החיים של השיער בצפיפות הגבוהה ביותר.
זהו האזור המאתגר ביותר לטיפול, והאזור שבדר"כ הטיפול בו שגוי.
לדוגמא: בעלי קרקפת שומנית ישתמשו בחומרים שמייבשים את הקרקפת. היובש המאולץ הזה גורם לתאים בקרקפת "לחשוב" שהם יבשים, ולייצר יותר שומן (בדיוק כמו בפנים שומניות אגב).
התאים לא באמת יודעים שנעשתה פה התערבות חיצונית. מבחינתם יבש זו פקודה לייצור שומן, וכך בעצם הטיפול הנפוץ לא באמת יעיל.

פילינג קרקפת של SABON
פילינג קרקפת של SABON

 

הפילינג לקרקפת מסיר תאי עור מתים, לכלוך ושאריות מוצרי טיפוח לשיער (סרומים, קרמים לשיער וכו'. כל אלו נצמדים לקרקפת בצורה עקשנית).
נותן עבודה בדיוק כמו פילינג לעור.
והיום פתאום נדלקה לי נורה: למה בעצם הפנים שלנו זוכות לפילינג, הגוף שלנו זוכה לפילינג והקרקפת לא? מה ההבדל? גם הקרקפת שלנו היא שטח עור בגוף…

הפילינג עשיר במלחים מים המלח, שכידוע עשירים במינרלים, אבץ, סידן, ברזל ועוד. עשיר ב-3 השמנים שציינתי למעלה, עם כל האיכויות שלהם. וגם מועשר בתמצית שמן מנטה לתחושה רעננה.
חשבו על הרכב המלחים מים המלח – אנשים מכל העולם מגיעים לים המלח כדי לטפל בבעיות עור. כנ"ל בעיות בעור הקרקפת.
ההרכב של הפילינג נותן פתרון לקשקשים, גירודים, לבעיות יובש מצד אחד ושומניות יתר מצד שני. איזון קוראים לזה בטבע, ואנחנו כאן הכי קרובים לטבע.

תדירות השימוש בפילינג משתנה בהתאם לסוג השיער:
שיער יבש – אחת לשבוע.
שיער רגיל – 2-3 פעמים בשבוע.
שיער שמן – 3-4 פעמים בשבוע
כמובן שזה תלוי במס' הפעמים שאתן חופפות באופן כללי.

 

חוויית שימוש: היום ניסיתי אותו בפעם הראשונה. לוקחים כמות קטנה מהפילינג ומניחים ישירות על הקרקפת, גם באזורים נסתרים ולא רק על הקודקוד, למשל בחלק הקרוב לעורף, או מאחורי האוזניים.
בהתחלה התחושה קצת מאולצת. אנחנו רגילים למוצרי שיער מקציפים (הלו SLS), אבל היא עוברת ככל שמעסים את החומר בקרקפת.
ממליצה לעסות היטב לכל האזורים שניתן להגיע אליהם בקרקפת, תוך כדי שמוסיפים מעט מים מדי פעם. המים ממיסים את גושי המלח והמרקם הופך להיות קרמי ונעים וקל יותר לעבודה.
השארתי על השיער לכמה דקות (בזמן הזה הסתבנתי עם שמן גוף ועשיתי פילינג לגוף), ואז שטפתי.
השיער עצמו בשלב הזה מרגיש כאילו פשוט הרטבתי אותו במים, אין תחושה של לחות (בינתיים), אבל יש תחושה רעננה של הקרקפת.

והופ לשלב הבא…

 

2. שלב 2 – שמפו

יש 2 סוגי שמפו בסדרה, שניהם מוגדרים לחפיפה עדינה:
שמפו אסנשיאל (Essential) – שמפו מקציף קלות, ללא פרבנים וללא SLS.
שמפו LOW POO – עדין ותחליבי ללא הקצפה. מתאים מאוד לשיער מאוד שברירי.

שמפו של SABON
שמפו של SABON

 

ניסיתי את הסוג הראשון. שמפו המועשר בשלושת השמנים של הסדרה – אבסיני, מרולה וקמליה. מרווים את השיער, מעניקים לו לחות וברק.

חוויית שימוש: אני חופפת את השיער פעמיים. למרות שמצויין שהשמפו מקציף קלות – הוא מקציף יותר מקלות (שוב – ללא חומרים מקציפים מלאכותיים ופחות טובים לשימוש). מספיקה כמות קטנה מאוד ממנו לשיער שלי, שהוא יחסית ארוך, אבל דק.
בשלב הזה השיער רך מאוד! האצבעות ממש מחליקות עליו כשאני שוטפת ממנו שאריות חומר.
התרשמתי מאוד לטובה.

 

3. שלב 3 – לחות והזנה – מסיכה לשיער

מרקם קרם ג'ל, קליל יחסית. גם הפורמולה שלה היא שילוב ייחודי של 3 השמנים הטבעיים שהזכרתי קודם: מרולה, אביסיני וקמליה, ובנוסף היא מועשרת בחמאת שיאה באיכות גבוהה, הידועה כבעלת תכונות מזינות ומשקמות.

מסכת שיער של SABON
מסכת שיער של SABON

 

ניתן להשתמש במסכה בשלוש צורות שונות:
1. בתור מרכך שיער – פשוט למרוח על השיער ולשטוף אחרי זמן קצר (פחות מ-3 דקות).
2. בתור מסיכה לטיפול עמוק או טיפול לילה – בדיוק כמו בשימוש עם מסיכת שיער – להשאיר על השיער בין 5-20 דקות ואז לשטוף, או להניח על השיער למשך הלילה, לחמם מגבת במיקרו, לעטוף את השיער, לישון עם המסיכה ולשטוף בבוקר.
3. כקרם לחות ללא שטיפה – להניח ממנה על שיער יבש, לאחר עיצוב השיער, כמות קטנה מאוד (בערך גודל שבין אפונה לשקד. חייבים השוואות מעולם הצומח כאן 🙂 ), ולפזר באופן אחיד על השיער.

חוויית שימוש: המסכה קלילה מאוד. השארתי אותה על השיער למשך 5 דקות בערך, ואח"כ שטפתי. השיער מאוד מאוד רך. לא יודעת להעיד לגבי הברק עדיין כי השיער שלי עדיין רטוב, אבל אעדכן את הפוסט בהמשך.

 

שלב אקסטרה- סרום לשיער

הסרום גם הוא מבוסס על שלושת השמנים של הסדרה הזו.
עוד לא ניסיתי אותו, אנסה אותו לראשונה מחר בבוקר ואעדכן חווית שימוש.

סרום שיער של SABON
סרום שיער של SABON

 

אמורים להניח כמות מאוד מאוד קטנה בין כפות הידייים, לחמם את החומר בידיים ואז למרוח על השיער מהקצוות כלפי מעלה. לא משאיר תחושה שומנית, והשמנים שבו מגינים על השיער בפני חום, כך שהוא מתאים לשימוש גם לפני פן וגם אחרי פן.

 

המחירים של הסדרה יותר מסבירים (במקרה שלי אפילו זולים בהשוואה למוצרי השיער שאני משתמשת בהם) ועם ההנחה שיש עכשיו הם יוצאים מאוד משתלמים, לדוגמא:
פילינג לקרקפת – 47 ש"ח אחרי ההנחה (79 ש"ח מחיר מלא)
שמפו – 33 ש"ח אחרי הנחה (55 ש"ח מחיר מלא)
מסכה לשיער – 47 ש"ח אחרי ההנחה (79 ש"ח מחיר מלא)
סרום – 36 ש"ח אחרי הנחה (60 ש"ח מחיר מלא)

שימו לב ♥ ההנחה תקפה באתר בלבד

 

♥♥♥

10 מוצרים מומלצים מ SABON

כפי שהבטחתי, אלו ה TOP 10 שלי מסבון.
שימו לב: אני ממליצה על מוצר ולא על ניחוח ספציפי, כי זה כבר עניין של טעם אישי. כמעט כל המוצרים מגיעים בניחוחות של SABON: פטשולי-לבנדר-וניל – הניחוח הבסיסי ביותר של SABON, הניחוח שאיתו הושקו המוצרים אי שם לראשונה לפני 20 שנה. אני יודעת שיש הרבה מאוד נשים שעפות על הניחוח הזה. עבורי הוא דווקא הניחוח שאני פחות מתחברת אליו כי הוא מאוד דומיננטי.
בין האהובים עליי: יסמין, מאסק, לבנדר תפוח, שקדים ופריחת הדרים.
את כל הניחוחות תוכלו למצוא באתר SABON.

1.סבון שמן לגוף
זהו המוצר הנמכר ביותר של סבון בארץ. בחרתי בו כי הוא נותן לכל מקלחת חוויה של ספא. אנחנו בדר"כ מגיעות למקלחת עייפות או נכנסות למקלחת במהירות כדי לסמן וי על עוד משימה או מטלה, ולהשתמש במוצר כזה שעשיר בשמנים, ומלטף את הגוף – מכניס אותנו לסטייט אוף מיינד של "זמן לעצמי".
43 ש"ח לאחר הנחה (72 ש"ח מחיר מלא), ל-500 מ"ל. יש גם קטנים יותר שאני ממליצה לצורך נסיעות או התנסות בריחות.

שמן רחצה של SABON
שמן רחצה של SABON

2. פילינג גוף
זהו המוצר הנמכר ביותר של SABON בעולם… (ראו את ההבדלים בין המוצרים המועדפים בארץ ובעולם).
בחרתי בו פחות או יותר מאותה סיבה שבחרתי את השמן. כי אם הסתבנות עם סבון היא שגרתית, פילינג מוציא אותנו מהשגרה, מאיזור הנוחות, מהטייס האוטומטי, ומאלץ אותנו להקדיש מחשבה לעצמנו, לגוף שלנו, ולטיפול בו.
65 ש"ח ל-600 גרם לאחר הנחה (זו כמות עצומה! 109 ש"ח לפני הנחה). ויש גם מוקטנים.

פילינג גוף של SABON
פילינג גוף של SABON

 

3. לחות לגוף
לא חושבת שיש צורך להסביר. אני אוהבת את המרקמים של סבון. נעימים, נספגים טוב. מגיעים בצנצנת או משאבה. יש גם במרקם ג'ל שהוא מצויין לקיץ לדעתי. והריחות מטריפים.
33-60 ש"ח לאחר הנחה (55-100 ש"ח לפני הנחה)

חמאת גוף של SABON
חמאת גוף של SABON

 

 

4. קרם רגליים
במרקם קרם או במרקם חמאתי. לי יש את החמאה. עשיר מאוד. מרכך את הרגליים, נעים. טיפ: גם אם מורחים ממש לפני נעילת נעליים אפשר פשוט לספוג עודפים עם מגבת ואז הרגל לא מחליקה.
37 ש"ח לאחר הנחה ל-150 מ"ל (61 ש"ח לפני הנחה). יש גם מוקטנים.

קרם רגליים של SABON
קרם רגליים של SABON. מצויין

 

 

5. קרם ידיים
כי זה מאסט לאורך כל השנה, והריחות מצויינים.
18-33 ש"ח אחרי הנחה, תלוי בגודל. יש גם גרסת משאבה שהיא מעולה למשרד.

 

6. ג'ל חיטוי
כי לכולם יש בתיק. אני אוהבת את זה של סבון כי הוא מגיע עם כדוריות לחות וריח בתוכו, שמתפוצצות כשמורחים אותו על הידיים.
13 ש"ח לאחר הנחה ל-80 מ"ל

 

 

7. מפיצי ריח לבית
כי אני מטורפת על בישום לבית, גם בנרות וגם במפיצים. פונקציה של גידול כלבים כבר 17 שנים. ובבית שלי אף פעם אין "ריח כלבי" שאנשים נרתעים ממנו בדר"כ.
מגוון עצום של ריחות, בגדלים שונים. והבקבוקים מעוצבים בסגנון רטרו מלא אופי, שגם הוא מוסיף שיק לבית.
27-72 ש"ח לאחר הנחה, תלוי בגודל

 

 

8. סבון  מוצק שמן זית
מוצר שלא ניסיתי בעצמי, אבל קיבלתי המלצה חמה מחברה, וחייבים להכניס לרשימה הזו סבון מוצק, כי מזה התחיל כל המותג. היא ממליצה על הסבון הזה בתקופות שבהן הידיים מאוד מאוד יבשות, הוא מרכך אותן ומשאיר אותן נעימות.
11.5 ש"ח לאחר הנחה

 

9. סבון נוזלי לידיים
אם כבר בענייני ידיים – אז הסבון הנוזלי במשאבה מצויין. הוא מגיע בבקבוק שיקי שכיף להניח על המשטח במקלחת או במטבח, במגוון הריחות של סבון.
23 ש"ח לאחר הנחה ל-200 מ"ל

 

 

10. תיקי רחצה ואיפור
עיצובים משתנים, אבל תמיד מהממים. עכשיו למשל יש את התיקים המוזהבים האלו, ב-2 גדלים – לרחצה ולאיפור.
35-47 ש"ח לאחר הנחה, תלוי בגודל

תיק רחצה של SABON
תיק רחצה של SABON

 

 

♥♥♥

ההנחה תקפה באתר של SABON.
40% הנחה על כל האתר (לא כולל מארזים ומוצרים בהנחה), למשך 4 ימים בלבד, עד ה-21/11/19.
קוד הנחה: rissim40 למימוש כאן >>
משלוח חינם בקניה מעל 200 ש"ח.

 

יש לכם עוד מוצרים מומלצים? נשמח מאוד לשמוע, שרשרו לנו בתגובות.

 

גילוי נאות: מוצרי השיער התקבלו לסקירה

תגובות

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *