מוצרי איפור לפנים

סקירה: מייקאפ HD של קטריס | Catrice HD Foundation

מייקאפ HD של קטריס
מייקאפ HD של קטריס

עם תחילת השנה החדשה ביקשה ממני לובה מהבלוג Fashion Tails לבחור את מוצר השנה שלי ל-2019, ולא הייתי צריכה לחשוב פעמיים! מייקאפ HD של קטריס הוא לגמרי המוצר שעשה לי את השנה. סקרתי אותו בקטנה בפוסט סיכום השנה של לובה, אבל לכן הקוראות שלי אני חייבת סקירה מפורטת יותר. קיבלתי עליו המלצות מכן כבר כשהמלצתן על המועדפים שלכן לשנת 2018, אבל הזדמן לי לנסות אותו רק כשהגיע ארצה, והוא הפתיע אותי כ"כ לטובה, שאני חייבת להקדיש לו פוסט מלא. טקסטורה קלילה ובלתי מורגשת על העור, כיסוי יפהפה ועמידות טובה מאוד במחיר של פחות מ-40 ש"ח! בהחלט מפתיע לטובה.

מה אומרים בקטריס על המייקאפ HD?

מייקאפ קליל מאוד, עם כיסוי גבוה, למראה וגימור טבעיים.
מכסה פגמים, סופח שומן ומעניק מראה מאט אחיד למשך 24 שעות.
עם אפליקטור פיפטה (טפטפת) יחודי.

♥♥♥

האריזה:
בקבוק זכוכית חלבית, כבד יחסית. פחות נוח לנסיעות, אבל אני ממש אוהבת אותו, כך שלא ויתרתי עליו גם כשהייתי צריכה לארוז אותו.
אפליקטור פיפטה, שאני פחות מחבבת באופן כללי, לא רק במוצר הזה. צריך לדעת לעבוד איתה, כי אחרת המייקאפ מטפטף ומלכלך.
לאחר מס' לא מבוטל של ניסיונות הגעתי למסקנה שפחות ידידותי לטפטף ממנה ישירות על הפנים (למרות שזה מצטלם נהדר בכל סרטוני האיפור שראיתי), ואני מעדיפה לטפטף את החומר על הספוגית או המברשת.
האפליקטור מצליח להוציא כמות קטנה של חומר בכל פעם, שזה מעולה, כי להוסיף תמיד אפשר.
באחד מהבקבוקים שהשתמשתי בהם (כבר סיימתי 2 ואני בשלישי) לא הצלחתי לשאוב חומר עד לסוף הבקבוק, ולפחות 3 שבועות נאלצתי להוציא מייקאפ עם מקלון אוזניים ארוך, וזה היה קצת מאכזב. לא בטוחה שזה קורה בכל הבקבוקים. אעדכן.

סקירה למייקאפ HD של קטריס
סקירה למייקאפ HD של קטריס

 

♥♥♥

מרקם ומריחה:
מייקאפ נוזלי, דליל מאוד, מתייבש יחסית מהר, ולכן צריך לעבוד איתו מהר.
לאחר מס' שימושים ולאחר שניסיתי אותו עם האצבעות, החלטתי להגדיר את המרקם שלו liquid to powder, כי מהירות הייבוש נותנת לו אפקט פודרתי קליל ונעים.

נטמע בתוך העור בצורה מהממת, שהופכת אותו לגמרי למייקאפ שנראה כמו "עור שני".
מעדיפה להשתמש בו עם מברשת ולא ספוגית, ולמייקאפ כזה דליל אני מעדיפה מברשת סומק, שהיא אוורירית יותר ממברשות הקבוקי הנפוצו למייקאפים, וכרגע זו מברשת 45 של מיקאלה ביוטי.
פחות אהבתי לעבוד עם המייקאפ הזה עם ספוגית לחה (כדוגמת הביוטי בלנדר). מרגיש לי שבגלל הדקיקות של המרקם הספוגית בעיקר "שותה" חומר ויוצא שאני משתמשת ביותר מייקאפ כדי לקבל אותה רמת כיסוי שאני מקבלת עם המברשת.

מייקאפ HD של קטריס - איך הוא נראה על הפנים
מייקאפ HD של קטריס – איך הוא נראה על הפנים. התמונה לא מפולטרת, אבל צולמה במצלמה ולא בטלפון

♥♥♥

רמת כיסוי וגימור:
אחד המייקאפים הכי מוצלחים בבנייה של כיסוי שנתקלתי בהם.
אפשר להגיע איתו לכל רמות הכיסוי האפשריות – החל מכיסוי קל מאוד (ברמה של BB קרם), דרך כיסוי בינוני, שבעיניי הוא יפהפה ומספק, ועד לכיסוי גבוה. באף אחת מהאופציות הוא לא נראה עמוס מדי, פודרתי או עיסתי. הוא פשוט נבנה יפה.

אע"פ שהגדרתי את הפורמולה שלו liquid to powder, המראה  הסופי שמתקבל הוא לא מאט מת, אלא ממש עור שני.
הוא גם לא מבריק או חי, פשוט מאט יפהפה ומחמיא.
בניגוד להרבה מייקאפים שמבטיחים גימור מאט – הוא לא נצמד לנקבוביות או קמטוטים ולא מדגיש אותם. להיפך – העור מקבל מראה מאוד רך ואחיד. אני כן מחריגה כאן את איזור צידי העיניים – שם כן יש הדגשה של הקמטוטים לפעמים, אז באיזור הזה אני משתדלת להניח יותר קונסילר ופחות מייקאפ, וגם פחות פודרה.

פחות אוהבת להשתמש איתו בפריימרים שמיועדים למראה מאט, או סיליקוניים. אלו גורמים לו להראות כבד יותר על העור ומאט יותר או יבש יותר.
וזה גם הגיוני.
הפעולה של הפריימרים האלו היא לייצר איזושהי שכבה מבודדת חלקה בין העור לבין המייקאפ, ודווקא הבידוד הזה של המייקאפ מהעור גורם לו להיטמע פחות בעור, ולהראות פחות כמו עור שני, שזו אחת התכונות שאני הכי אוהבת בו.
אבל זה כמובן לשיקולכן.

לדעתי גם פריימרים מלחחים לא הכרחיים כאן. ואם כן החלטתם להשתמש בפריימר מלחח או קרם לח מאוד, השתדלו להמתין לייבוש שלו כי מרקם לח מעט מקשה על המריחה וההטמעה בעור.
המוצר היחיד שאני מורחת מתחתיו, למעט קרם הלחות או קרם ההגנה הרגילים שלי, הוא מעט קרם לחות מאיר של גלאם גלואו על עצמות הלחיים (או כל מוצר דומה. זה יכול להיות גם היילייטר נוזלי או קרמי למשל).

והכי חשוב בעיניי, בנוסף לרמת הכיסוי היפה והגימור הטבעי – שהמייקאפ בלתי מורגש על העור! ברמה של בכלל לא! תענוג של ממש.

איפור עם מייקאפ HD של קטריס
ועוד תמונה – כי עפתי על הסט הזה 🙂 – איפור עם מייקאפ HD של קטריס

♥♥♥

עמידות:
החברה מבטיחה עמידות ל-24 שעות, שלא בחנתי בעצמי, אבל אני יכולה להעיד על עמידות יפה מאוד למשך 10-12 שעות, בתוספת פידור מעל המייקאפ בבוקר.

הסומק והברונזר נשארים מעליו בצורה יפה לאורך כל היום, שזה בהחלט קריטריון לעמידות של מייקאפ ולא רק לעמידות של הסומק או הברונזר עצמם.

גם כשיש דהייה מסויימת, היא בלתי נראית לעין. על העור המעט מעורב שלי (רגיל, נוטה לשומניות קלה ב-T) אין צורך בפידור נוסף במשך היום. הטאץ' אפ היחיד שאני נדרשת לו במשך היום הוא של קונסילר.

יותר מזה – אני מרגישה שאחרי כמה שעות עם המייקאפ והפודרה על העור, הם אפילו נראים טבעיים יותר, והכיסוי עדיין נשמר.

אני כן חושבת שבעלות עור שמן יצטרכו טאץ' אפ של פידור במשך היום.
לבעלות עור יבש או נוטה ליבש / מעורב יבש אני ממליצה על קרם לחותי מתחתיו, ובעיניי אפשר לתת לו להתייבש על העור ולוותר על פידור. אולי פידור קל של פודרה מאירה כלשהי (כדוגמת הפודרה של האורגלס).

 

♥♥♥

מבחר גוונים:
כאן אנחנו מגיעים לנקודה המאכזבת / הכואבת.
באתר של קטריס יש 22 גוונים! מבחר מכובד מאוד.
משום מה החליטו היבואנים בארץ לייבא 4 גוונים בלבד. כ"כ מעט וכ"כ לא משקף את מבחר גווני העור של האוכלוסיה.
יתרה מכך – אני משתמשת בגוון 40, שהא הגוון הכהה ביותר שניתן להשיג כרגע בארץ, ושללא ספק יהיה לי בהיר מדי בקיץ כשאני משזפת את העור בשיזוף עצמי בנוהל.

גם כשקניתי את מס' 40 הוא נראה לי בהיר מדי אפילו בחורף. עדיין אני מרגישה בשלב המריחה לפעמים שהוא בהיר לי מדי, אבל איכשהו כמה דקות אחרי המריחה הוא מקבל גוון טיפה יותר כהה, ומתאים את עצמו לעור שלי. אז הרווחתי מהבחינה הזו, כי הגוון מתאים לי. (אגב – הוא לא מתחמצן במשך היום. הוא רק מתכהה מעט ממש בסמוך למריחה).
אבל מה לגבי בחורות שזופות ממני? או שהעור שלהן כהה יותר משלי?
בהחלט מאכזב בעיניי, ומאחר ולמייקאפ הזה יש פוטנציאל מטורף להיות אחד מהמוצרים הנמכרים ביותר ברגע שיכירו אותו – בהחלט שווה לשקול לייבא גוונים נוספים.

אגב – בעיית הגוונים קיימת גם בקונסילרים של קטריס שקראתי עליהם הרבה המלצות אבל כל הגוונים היו בהירים מדי עבורי. גם כאן שווה לעבות גוונים.

♥♥♥

שורה תחתונה:
מייקאפ מומלץ ומעולה בעיניי. מראה טבעי, כיסוי יפהפה, עמידות טובה, בלתי מורגש על העור, במחיר מאוד מאוד אטרקטיבי של 32-34 ש"ח!
בהחלט נותן פייט למייקאפים של מותגים יוקרתיים יותר.

את שלי קניתי ברשת Be וניתן להשיג אונליין גם באתר גילטי(שעובד כרגיל גם בתקופה זו עם משלוח עד הבית, ויש עכשיו גם מבצעי פסח שונים).

 

♥♥♥

ניסיתן את המייקאפ המדובר הזה של קטריס? מה דעתכן? אהבתן או פחות? שתפו חוויות ♥

 

♥♥♥

לפני חודש וקצת הבלוג חגג 10 שנים, וזה עבר ככה מתחת לרדאר למרות שהתכוונתי להעלות הגרלה ממש שווה.

אז עכשיו, לאור המצב, יש לי קצת יותר זמן, ואנחנו הולכים לחגוג לבלוג בגדול עם כמה וכמה הגרלות.

שימו לב שאתם עוקבים אחרי דף הפייסבוק של הבלוג, וגם אחרי האינסטגרם שלי, שם יתעדכנו ההגרלות ♥

תגובות

comments

9 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *