איפור

קרם ידיים: הנבחרת הנוכחית – חורף 2013

hand creams
קרמי הידיים הנוכחיים שלי

אין לי מושג למה אני מעלה את הפוסטים האלו על קרם ידיים דווקא בחורף. אני משתמשת בקרמי ידיים גם בחורף וגם בקיץ כמעט באותה מידה, אולי בחורף מעט יותר, אבל רק מעט, ועדיין, יוצא ככה שאני מעלה את הפוסטים האלו בחורף דווקא.
נבחרת קרמי הידיים של השנה שעברה כללה קרמים של ד"ר פישר, ללין, בודי שופ לייף וניוטרוג'ינה.
השנה יש לי בנבחרת בעיקר קרמים שהזמנתי אונליין, כי עיקר הקניות שלי עכשיו אונליין, וכל הקרמים בפוסט הזה מעולים בעיניי. אני משאירה אצלי בסופו של דבר רק מוצרים שאני מאוד אוהבת.

 

קרם ידיים שמן שקדים וחמאת שיאה של קורס – Korres Almond oil & Shea butter hand cream

korres hand cream
קרם ידיים של KORRES. פשוט נפלא!

אחד מקרמי הידיים האהובים עליי כרגע. בכלל – אני מאוד אוהבת עכשיו מוצרים שמבוססים על שקדים ושמן שקדים.
יש לו מרקם קרמי קליל יחסית, שנספג סופר מהר אבל משאיר את הידיים מאוד מלוחחות. תכונת ההספגות המהירה שלו הפכה אותו לקרם הידיים שלי בשולחן שבו אני כותבת בבלוג. אני חושבת שתכונה כזו לקרם ידיים היא חיונית למי שעובד על מחשב.

בנוסף – יש לו ריח מעט מתקתק ועם זאת פרשי מאוד ולא משתלט.
קרם ידיים נהדר ומומלץ מאוד שאני בוודאי ארכוש שוב.

מידעון:
תכולה: 75 מ"ל. מחיר: רכשתי באסוס ב-6 פאונד, אבל יש הרבה מאוד חנויות שמחזיקות את מוצרי קורס אונליין והייתי ממליצה פשוט לבדוק מבצעים רלוונטיים בכל חנות.

 

קרם ידיים של לאוקסיטן – L'occitane hand cream

l'occitane hand cream
קרם ידיים של ל'אוקסיטן. תמיד חוזרת אליו

קרם ידיים של לאוקסיטן מסדרת ה COCOA FLOWER (מהדורה מוגבלת). כבר כתבתי בפוסט קרמי הידיים הקודם כמה אני אוהבת את קרם הידיים של ל'אוקסיטן.
הקרם הזה הוא כבר השני שלי בריח הזה, וזה הקרם שיש לי כרגע קבוע בתיק, בעיקר בגלל שהוא קטן וקומפקטי.
יש לו מרקם סמיך יחסית. מעט ממנו מספיק לשתי הידיים. עם זאת, הוא נספג מהר ומרכך את הידיים היטב.

מידעון:
תכולה: גודל נסיעות – 30 מ"ל. יש לל'אוקסיטן קרמי ידיים גדולים יותר. מחיר ל-30 מ"ל: בין 40-50 ש"ח לפני מבצעים. לכל החנויות למוצרי ל'אוקסיטן באינטרנט.

 

קרם ידיים של בליס עם שמן מקדמיה – Bliss Hand creams

Bliss hand cream
קרמי ידיים של בליס. קלילים ומלחחים באריזה מצויינת לנשיאה בתיק

בליס הוא מותג ספא במקור, ומוצרי המותג נמצאים בנקודות ספא נבחרות (לא חושבת שיש אותם בארץ).
זוג קרמי הידיים האלו של בליס, מועשרים בשמן מקדמיה ותמציות ענבים. רכשתי אותם יחד במארז. גם הם בגודל 30 מ"ל – גודל נסיעות.
שניהם מעולים בעיניי. לשניהם יש ריח הדרים מרענן. אחד מהם עדין יותר, והשני (עם הכיתוב הכתום, וגם מצויין עליו תפוז) יש ריח דומיננטי יותר, אבל כזה שמתנדף אחרי כמה שניות ומשאיר את הידיים רעננות.
הם נספגים מהר (זו תכונה שמאוד חשובה לי בקרמי ידיים), ומשאירים את הידיים רכות ולא שומניות.
בגלל הגודל המוקטן הנוח שלהם אני מייעדת אותם לנשיאה בתיק ברגע שהל'אוקסיטן יחתום על טופס טיולים.

מידעון:
תכולה: 30 מ"ל כל אחד. מחיר: נרכשו באחד המבצעים באסוס ב-8 פאונד לשניהם. אין את המארז שם כרגע אבל אלו כל האתרים לרכישת מוצרי בליס אונליין ותוכלו לשוטט ביניהם ולהשוות מחירים.

 

קרם ידיים של אנטומיקלס – Anatomicals help the paw hand cream

anatomicals hand cream
קר ידיים של אנטומיקלס – המפתיע של הפוסט הזה

אנטומיקלס הוא עוד מותג שנחשפתי אליו דרך אחד המבצעים באסוס.
האריזות הצבעוניות והקופירייטינג המשעשע עם שמות המוצרים תפסו לי את העין כבר מזמן, וכשהיה מבצע שווה החלטתי להזמין כדי לנסות אותם.
אפרופו הקופירייטינג: הסלוגן של המותג הוא "we only want you for your body", קרם הידיים נקרא "help the paw" ומאחורי האריזה יש אינסטיב לשימוש בקרם ידיים, כשהשורה המסיימת שלו היא " ידיים נועדו כדי שינשקו אותן ולא כדי שילחצו אותן"….

הקרם עצמו מפתיע מאוד ביחס למחיר המאוד זול שלו והאריזות הלא מרשימות במיוחד. מהמראה הראשוני של האריזה בהזמנה היא נראתה לי גימיקית, אבל כשקיבלתי את הקרם וקראתי את הטקסטים הבנתי שהושקעה כאן הרבה מחשבה בקופירייטינג.
הקרם לא דליל מדי. די קרמי, כמעט על גבול המוס אבל סמיך ולא אוורירי. יש לו ריח מעט הדרי, ולמרות המרקם הסמיך שלו הוא נספג די מהר. לוקח לו כמה שניות יותר מהקרמים הנ"ל אבל זה עדיין נחשב מהר. מאוד מאוד מרוצה מהרכישה הזו ומסקרן אותי לנסות מוצרים נוספים של המותג.

מידעון:
תכולה: 100 מ"ל. מחיר: נרכש במבצע ב-1.5 פאונד (פחות מ-10 ש"ח). לא נמכר בארץ ותוכלו למצוא אותו ומוצרים נוספים של המותג בחנויות אונליין.

קרם ידיים בריח דלעת של דזרט אסנס – Desert Essence

Desert essence hand cream
קרם ידיים של דזרט אסנס. מרקם מצויין

את הקרם הזה רכשתי אחרי שקראתי עליו אצל מרינה וישראלה, ואחרי שבמקור רציתי לרכוש את קרם הידיים בניחוח ותמצית שקדים.
רכשתי לפני כן די הרבה מוצרים של דזרט אסנס ואני מאוד מרוצה מרובם (אף שטרם סקרתי אותם)

הקרם הזה הוא היחיד בפוסט הזה שלא מגיע בגוון לבן. יש לו מעין גוון מוקה חלבי. הוא אמור להיות בריח דלעת אבל מיד במריחה אין לו ריח מאוד בולט של דלעת. רק אחרי שהוא נספג והריח מתפשט מעט.
הריח נחמד מאוד, אבל יש לי תחושה שהייתי אוהבת יותר את השקדים או הקוקוס (שניהם אגב קרמים לידיים ולגוף ולא קרם ידיים ייעודי כמו הדלעת) ואחד מהם יהיה הקרם הבא שלי משם.

המרקם עצמו קרמי לא סמיך מדי ומאוד מוצלח ולטעמי. לוקח לו קצת יותר זמן להספג מהקרמים האחרים בפוסט הזה, ובזמן הזה יכולה להיות לו תחושה מעט שומנית, אבל אח"כ התחושה הזו נעלמת וההרגשה של הידיים נעימה.
למרות שלוקח לו זמן להספג  הוא עדיין מתאים לי לשימוש תוך כדי עבודה והוא הנוכחי שלי במשרד לאחרונה.

מידעון:
תכולה: 118 מ"ל. מחיר: 5-6$
אני רכשתי אותו (ואת כל מוצרי דזרט אסנס שיש לי) ב iHerb. אם זו רכישה ראשונה שלכם תוכלו לקבל 10$ הנחה ברכישה מעל 40$ או 5$ הנחה בפחות מזה עם קוד UMU627.
אפשר להשיג אותו גם בויטה קוסט, וכרגע הוא במבצע שם וזול יותר מאייהרב (אע"פ שהמשלוח טיפה יותר יקר. תראו מה יוצא לכם משתלם יותר בטוטאל). אם זו הזמנה ראשונה שלכם בויטה קוסט תוכלו לקבל 10$ הנחה ברכישה מעל 30$ אם תבצעו הרשמה בקישור הזה.

קרם ידיים יו לקטין של ד"ר פישר

Dr Fisher hand cream
קרם ידיים יולקטין של ד"ר פישר. הטיפולי

סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר היא סדרה שמיועדת לעור יבש במיוחד. השתמשתי בקרם הגוף שלהם מהסדרה הזו לפני כמה שנים כשהעור שלי היה ממש יבש והוא עבד נהדר.
קרם הידיים הזה הוא העשיר ביותר מבין כל הקרמים בפוסט הזה, ועם זאת המרקם שלו לא סמיך או כבד.
הוא כן יכול להיות טיפה שמנוני במצבים מסויימים (כי הידיים שלי לא ממש סובלות מיובש קיצוני. הן מטופלות היטב עם כל הקרמים בפוסט הזה…) אבל התחושה חולפת אחרי דקות בודדות.
מהסיבה הזו הוא לא מתאים לי לשימוש כשאני על המחשב – בבית או במשרד, אבל הוא הקרם שלי לשימוש שוטף בבית – תוך כדי ניקיונות או שטיפת כלים, כך שאני משתמשת בו די הרבה והוא עובד טוב.

מידעון:
תכולה: 100 מ"ל. מחיר: 50 ש"ח לפני הנחות (ובדר"כ יש הנחות על הסדרה הזו ומוצרי ד"ר פישר בכלל)

* הקרם של ד"ר פישר התקבל לסקירה

 

 

תגובות

comments

13 Comments

  • מיראל

    אני מאוד אוהבת את קרמי הידיים של ל'אוקסיטן, הם כולם נהדרים בעיני. קרם ידיים נוסף שאני מאוד אוהבת אפילו שהוא לא "טרנדי" כל כך ואפילו נחשב עתיק הוא זה של פנג'ל. הוא מריח כמו קרם ידיים סטנדרטי אבל עושה עבודה מדהימה לידיים שסובלות מיובש קל-בינוני.

  • קורין

    @מיראל
    השתמשתי בפנג'ל בעבר, לפני כמה שנים טובות, ואני מסכימה איתך לגביו. אני זוכרת שבזמנו הוא נחשב לטוב ביותר לעור יבש.
    הל'אוקסיטן מעולים. בכל הריחות…

  • oshrat

    היה לי את הקרם ידיים שקדים של דרזט אנסנס, הריח חזק מידי ומשתלט, לא אהבתי כל כך, השתמשתי בו כקרם רגליים ועד שנגמר יצאה לי הנשמה…..חחחח

  • קורין

    @oshrat
    חחחחח, מכירה את זה שמחכים כבר שיגמר איזה מוצר. איזה מזל שאת אומרת לי. ריח חזק ומשתלט זה לא בשבילי…..

  • אורלי אלקלעי

    אני מכורה לקרמי ידיים בגלל בעיית יובש נוראית שיש לי בעיקר בחורף ,
    אוהבת מאוד את קרם הידיים SHEA BUTTER של ל'אוקסיטן וגם את פנג'ל ,
    אני הולכת לחפש ברשת את ההמלצות שלך – הקרמים של קורס ובליס .

  • סנדי

    מאוד אוהבת מוצרים של קורס ועשית לי חשק. אבל אני מתאפקת- מנסה לסיים כמה קרמים ש״אוטוטו נגמרים״ כבר כמה חודשים טובים… (תגמרו כבר! 🙂
    ד״א, יש לי את הקרם של אליזבת ארדן שהוזכר פה ומודה שלא אוהבת אותו ולא הצלחתי להתחבר אליו- הוא באמת מריח כמו תה ירוק עם דבש- לא כוס התה שלי מסתבר 😉

  • קורין

    @סנדי
    חחחחחח. מכירה את זה שמסתכלים על מוצר ומחכים שהוא יגמר כבר, ואז איזה אושר! איך אני נהנית להפטר מאריזות ישנות של מוצרים שנתקעו אצלי מלא זמן……
    לגבי האליזבת ארדן – כנראה שאצטרך לנסות אותו לפני שאני קונה. אנזה לחפש ברשת דוגמיות או בפארמים. תודה!

  • שולי

    רציתי להמליץ לכן על סדרת המוצרים של גרנייה לעור יבש intensive 7 days, הקרם ידיים עשוי מחמאת שיאה, ריח נעים מאוד, נספג במהירות ואכן משאיר את העור נעים ללא תחושת כבדות, תמורת עשרה שקלים עושה את העבודה, בתור אחת שסובלת מיובש ברגליים בחורף הקרם גוף שלהם משאיר את הגוף לח, ומאז אין לי יובש בכלל, הם מבטיחים שזה לשבעה ימים, אך מכיוון שאני משתמשת בו כל יום, לא יודעת אם זה נכון. שבת שלום 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *