מוצרי איפור לפנים

הסווטשיה: כל סמקי נארס שלי

סומק של נארס
כל סמקי נארס שלי

 

סקירה וסווטשים של כל סמקי נארס שלי: סומק הקאלט של המותג, וכנראה הסומק המפורסם ביותר בעולם – אורגזם, וגם – אמור – סומק ורוד וינטאג'י, סופר אורגזם – סומק אפרסקי גליטרי, SIN – סומק פלאמי יפהפה, OUTLAW – הגרסה השימרית הקרה של אמור, קקטוס פלאוור – סומק קרמי קורלי מובהק ומהמם, היילייטר אורגזם ועוד.
אני מאוד אוהבת את המוצרים של נארס בכלל, ואת הסמקים במיוחד, אז החלטתי להקדיש להם פוסט שלם.

בנוסף, עד היום בלילה – 15/6/13 יש 10% הנחה על כל מוצרי נארס ב HQhair עם קוד EXCLUSIVE10 וזו הזדמנות מצויינת למי שזוממת על מוצר של המותג.
מחיר הסמקים של נארס הוא בסביבות 120 ש"ח לפני הנחות, וניתן להשיג אותם בכל החנויות אונליין למוצרי נארס.
* עדכון מאוחר יותר, דצמבר 2013: שימו לב ש HQHAIR כבר לא שולחים נארס לארץ. העזרו ברשימה של החנויות אונליין כדי למצוא אתר לרכישה.

במאמר מוסגר: אני די לוקחת את הזמן שלי לעצמי בתקופה האחרונה, ואע"פ שהבלוג הוא אחת ההנאות הגדולות שלי, ואני אוהבת את ההתעסקות בו, אני מרגישה שמדי פעם אני צריכה להתנתק ממנו קצת, כדי להשתוקק אליו בחזרה… אני אוהבת כשהכתיבה וההתעסקות בבלוג באים לי מתוך תשוקה, ולא כעוד מטלה או משימה, אז זו הסיבה שלא כתבתי כבר 3 שבועות, למי שהתעניינה…

חלק מהסמקים כבר סקרתי בהרחבה, אז אכניס קישור לסקירה המלאה.
יש פה גם סמקים דחוסים, גם סומק קרמי אחד מהמם, סומק בסטיק והיילייטר. בכולם השתדלתי לרכוש כאלו שהם מעט שונים מה שכבר יש לי, ואם יש לי סמקים דומים, אז הם הגיעו אחרי הנארס סביר להניח…

כל הסמקים של נארס מגיעים באריזה שחורה, מחומר פלסטי רך, אבל בעייתי, שאני לא אוהבת. יש לאריזות נטיה לצבור לכלוך ומאוד קשה עד בלתי אפשרי לנקות אותן, וזה החסרון של מוצרי נארס בעיניי (גם השפתונים של נארס, הצלליות של נארס ומוצרים נוספים של המותג מגיעים באותה אריזה מחומר בעייתי).

 

הסמקים משמאל לימין:

סמקים של נארס
סווטשים של סמקי נארס שלי. קליק על התמונה להגדלה

 


Nars Orgasm Illuminator

היילייטר נוזלי של נארס. הוא עולה כ-130 ש"ח לפני הנחות. מגיע בשפורפרת פלסטיק לחיצה, מאוד נוחה. הגוון שלו, כמצופה מהשם, ובהמשך ישיר לסומק אורגזם המפורסם, הוא אפרסקי שימרי מוזהב. מהמם. אין לי שימר נוזלי בגוון דומה. השילוב של האפרסקיות המעודנת עם המוזהבות שלו נותנת למראה הכללי גוון חמים, ברונזי ונהדר לקיץ.

היילייטר של נארס
היילייטר אורגזם של נארס
היילייטר נוזלי של נארס
היילייטר אורגזם של נארס

 

NARS Douceur
סומק דוסר של נארס, סקרתי אותו בהרחבה בעבר (קליק עם השם לסקירה המלאה). סומק חום מאובי – מעין שילוב של חום טבעי עם נגיעה קלה של סגלגלות שנותנת לו טון קר. יכול לשמש בקלות להצללות, ונראה נהדר עם איפור מעושן. גימור מאט.
תמונות איפור שלי בבלוג עם הסומק הזה.

 

Nars Sin
הזכרתי אותו בסקירה של הסומק של פול אנד ג'ו מקולקציית האביב 2013. סומק פלאמי-מאובי, מעין גוון שזיפי עדין, שיש בו מעט לילך או לבנדר. עם חלקיקי שימר מוזהבים גרוסים דק מאוד, שנותנים לו גימור שימרי רך, ללא חלקיקי שימר או נצנצים נראים לעין.
מהמם בעיניי ומאוד מתאים לחורף, או למראה איפור קריר.

סומק של נארס
סומק SIN של נארס
סומק של נארס
SIN של נארס
סומק של נארס
Nars sin מול Paul & Joe Mon Ami

 

NARS Amour
מתואר בנארס כסומק ורוד אפרסקי. הוא כהה יותר ממה שמשתמע מהשם שלו. הוא מתקבל על העור כמעין סומק ורוד מלוכלך או ורוד וינטאג'י. המראה שלו תמיד מזכיר לי הפקות אופנה בסגנון רומנטי או תקופתי. גימור מאט. מאוד מאוד פיגמנטי וממליצה להשתמש בו ביד קלה עם מברשת דואו פייברית.
תמונות בבלוג עם הסומק הזה: NARS Amour.

סומק של נארס
סומק אמור של נארס
NARS Amour blush swatches
NARS Amour

 

NARS Outlaw
סומק במהדורה מוגבלת מקולקציית סתיו 2012, אבל עדיין ניתן להשיג אותו. סומק ורוד שנראה באריזה מאוד דומה ל AMOUR, אבל בפועל הגוון שלו קר יותר, מעט דובדבני, והוא מעודן יותר. יש לו גוון ורוד בינוני קר עם חלקיקי שימר מוזהבים קטנים. השימרים שבו מעדנים אותו לעומת האמור, ונותנים לגוון הבסיס הקר שלו חמימות.
סומק יפהפה בעיניי. נותן מראה מאוד חי ובריא לפנים, ואני מעדיפה אותו על פני ה AMOUR.

סומק של נארס
סומק Outlaw של נארס
סומק Outlaw של נארס
סומק Outlaw של נארס
סומק של נארס
Outlaw מול  Amour (שתי שכבות מכל אחד)

 

NARS Cactus Flower
סומק קרם מהמם. הקרמי היחיד של נארס שיש לי בפורמט הזה (האחר הוא סומק בסטיק – המולטיפל בהמשך). הוא לא דומה לאף סומק קרמי אחר שיש לי.
סומק קורלי מובהק.  מעין גוון אבטיח עם שימרים מוזהבים. השימרים המוזהבים נותנים לגוון העז שלו מעין עדינות אפרסקית.
מהמם! אחד המיוחדים שיש לי.

NARS Cactus Flower
קקטוס פלאוור של נארס. מהמם
סומק קרם של נארס
NARS Cactus Flower

NARS Deep Throat – אחד מסמקי נארס הותיקים שלי. השני שרכשתי אחרי האורגזם. סקרתי אותו בעבר בהרחבה (קליל על השם לסקירה המלאה ותמונות).
מתואר בנארס כסומק אפרסקי, אבל בעיניי הוא יותר סומק קורלי שיש בו גם גוון אפרסקי וגם גוון ורדרד. עם חלקיקי שימר מוזהבים קטנים. הוא הגרסה המעודנת יותר של האורגזם בעיניי. בהיר מהאורגזם ממש בחצי גוון והשימרים שלו עדינים יותר. נהדר למראה טבעי בריא וחי.
עוד השוואות שלו לסמקים נוספים: מול הבלה במבה של בנפיט (בתמונה האחרונה, עם הפלאש, אפשר ממש לראות את השימרים שלו, ואפשר לראות שם השוואה גם לאורגזם של נארס), ומול הסומק של בובי בראון – pink coral.
לתמונות איפור שלי בבלוג עם הסומק הזה של נארס.

 

NARS Orgasm – סומק הקאלט של נארס. כנראה הסומק המפורסם ביותר בעולם, והראשון של נארס שרכשתי. סקרתי אותו בהרחבה (קליל על השם לסקירה המלאה ולתמונות), ואפשר לראות שכבר הגעתי לתחתית שלו.
מתואר בנארס כסומק ורוד אפרסקי שימרי. כשרק התחלתי להשתמש בו הגוון שלו היה מאוד קורלי ומעט שימרי. ככל שאני משתמשת בו יותר, הנוכחות של השימרים המוזהבים דומיננטית יותר והגוון שלו מתקבל יותר אפרסקי שימרי מוזהב. מאוד לא ייחודי מצידי, אבל אני מתה על הסומק הזה. זה סומק שאני יכולה תמיד לסמוך עליו שיראה טוב, בכל מראה כמעט, ואני משתמשת בו המון.
לעוד השוואות של האורגזם והדיפ טרוט מול הקורליסטה של בנפיט וסמקים של טרינה טרנטינו.
לכל תמונות האיפור שלי בבלוג עם הסומק אורגזם של נארס.

 

NARS Super Orgasm
מתואר בנארס כסומק ורוד אפרסקי עם גליטרים מוזהבים. אפשר להתייחס אליו כגרסה מסויימת של האורגזם. גוון הבסיס שלהם מאוד דומה, אלא שבאורגזם יש חלקיק שימר דקים, בעוד שבסופר אורגזם יש ממש גליטרים מוזהבים גסים. הוא פחות פיגמנטי מהאורגזם, ולכן הוא מתקבל על העור בהיר יותר ממנו ועדין יותר בגוון הבסיס. על העור שלי הוא מתקבל אפרסקי עדין מאוד.
הגליטרים שלו, לעומת זאת, מאוד רחוקים מלהחשב עדינים. הם מאוד בולטים על העור, אבל הם לא נצמדים אליו בעקשנות, אז אפשר פשוט עם מברשת נקיה להסיר עודפים (וזה אפילו לא הכרחי כי איכשהו הם נופלים מעצמם מהפנים ונעלמים).
בגלל הגליטרים שבו הוא מתאים יותר לשימוש בערב לדעתי. השמש הישראלית לא עושה חסד עם גליטרים על הפנים.
הוא משתלב נהדר עם מראה ברונזי חמים של הפנים, ובאופן מפתיע נראה קליל וטבעי כשאני משתמשת בו בערבים.

NARS Super Orgasm
NARS Super Orgasm
סומק סופר אורגזם של נארס
סומק סופר אורגזם של נארס. עמוס בגליטרים, אבל הם לא נצמדים לעור הפנים בעקשנות, כך שהוא "לביש"

 

NARS Angelika
מתואר בנארס כסומק ורוד בגוון של צמר גפן מתוק, עם שימרים מוזהבים וכסופים.
בעיניי אנג'ליקה הוא סומק ורוד קר, עם תת גוון כחלחל, ובתאורות מסויימות אפשר לראות בו תת גוון לילכי או לבנדרי. יש בו שימרים מוזהבים גרוסים דק וכמעט בלתי נראים, וחלקיקי שימר כסופים גדולים יותר מהמוזהבים, שנותנים לסומק גוון אפילו קר יותר. סומק ורוד בובתי שימרי או סומק ורוד פוקסיה.
להשוואות של האנג'ליקה לסמקים של טרינה טרנטינו ופול אנד ג'ו, ולסומק של מאק מקולקציית גלמור דייז.
לכל תמונות האיפור שלי בבלוג עם הסומק אנג'ליקה של נארס.

סומק אנג'ליקה של נארס
סומק אנג'ליקה של נארס
סומק ורוד של נארס
NARS Angelika – משמאל הסווטש בשתי שכבות

 

 

NARS The Multiple #Riviera
(כ-180 ש"ח לפני הנחות). המולטיפלים של נארס הם בעצם מוצר קרמי שמגיע באריזת סטיק, ואמור להיות מוצר רב תכליתי, לשימוש כסומק, היילייטר, על העיניים ועל השפתיים. הם מגיעים בהרבה גוונים ואני בחרתי בגוון ריביירה – גוון ורוד בהיר מאוד, עם נגיעה של גוון לילך וחלקיקי שימר קטנים שנותנים לו גימור שהוא בין שימרי לכמעט פרוסטי בתאורות מסויימות.

אני לא מתייחסת למוצר הזה כאל מוצר רב תכליתי. המרקם שלו חלקלק מדי לעיניים ולשפתיים בעיניי. לא ניסיתי אותו על העיניים אבל הוא לא יהיה מספיק עמיד לדעתי. על השפתיים הוא בהיר לי מדי ואני גם לא אוהבת מוצרים שימריים בשפתיים, כך שהמוצר הזה משמש אותי כסומק קרמי או כהיילייטר להארות.

בהנחה קלה הוא מתאים להארות. הגוון שלו לא מספיק אטום בהנחה קלה ואם רוצים לקבל גוון שהוא מאוד אטום צריך לחזור על ההנחה מספר פעמים. זו הצורה שבה אני מניחה אותו כסומק (למרות שאני באמת לא משתמשת בו הרבה. פחות אוהבת לעבוד עם הצורה הזו של הסטיק). כשמניחים אותו בשכבות הוא מקבל גוון ורוד עמוק יותר וגימור שימרי ופחות פרוסטי, וכסומק הוא מהמם בצורה הזו. נותן מראה של משי לעור.
אין בעיה לעבוד עם המרקם הקרמי הזה מעל לפודרה, אבל כן צריך לעבד אותו לתוך העור, לדעתי בגלל הגוון הספציפי הזה שבמריחה לא אחידה יכול ליצור הצטברויות של חומר או סימני מריחה.

NARS The Multiple Riviera
NARS The Multiple Riviera
מולטיפל ריביירה של נארס
מולטיפל ריביירה של נארס

 

עוד סווטשים להשוואה:

סמקים של נארס
כל הסמקים של נארס שלי, וההיילייטר הנוזלי. קליק על התמונה להגדלה
סמקים של נארס
סמקי נארס שלי – הקורליים, אפרסקיים, ורדרדים. קליק על התמונה להגדלה
סמקים של נארס
סמקים של נארס. קליק על התמונה להגדלה

 

מה הסומק האהוב עליכם של נארס?

 

 

 

תגובות

comments

21 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *