מוצרי איפור לשפתיים

12 ימים עם שפתוני פלורמר

אודם של פלורמר, אודם בורדו, אודם חום
12 ימים שפתוני פלורמר – היום התשיעי – שפתון Suprematte, מס' 203 – Berry Smoothie. אחד המהממים!

 

מי שעוקבת אחריי באינסטגרם ובפייסבוק בוודאי נתקלה בפרוייקט הקטן שלי – 12 ימים עם שפתוני פלורמר, אחד הפרוייקטים המהנים ביותר שהיו לי לאחרונה…
בביקור שלי בפלורמר התעכבו די הרבה ליד עמדת השפתונים העשירה, והחלטתי שהדרך הטובה ביותר להציג את השפתונים תהיה בצורת האתגר הקטנטן הזה.

אחד היתרונות הגדולים של המותג הוא המחירים הנגישים. רמת המחירים היא של מותגי מס-מרקט, ולרוב אפילו זולים יותר. השפתונים למשל נעים בסביבות ה-45-55 ש"ח.


ממש לאחרונה החלו לשווק את מוצרי פלורמר גם באתר גילטי. מדובר ביוזמה מבורכת ומתבקשת בעיניי, מאחר ולמותג 3 סניפים בלבד בכל רחבי הארץ – קניון עזריאלי בתל אביב, הקריון בקרית ביאליק וקניון הזהב בראשל"צ, ואני בטוחה שהרבה מכן שהיו רוצות להתנסות במוצרים לא ממש יכולות בגלל הזמינות הדלה. אז הנה, עכשיו תוכלו להזמין אונליין, והמשלוח יגיע אליכם עד הבית.

למותג יש 8 סדרות שפתונים, עם מרקמים וגימורים שונים, וגוונים מטריפים. ניסיתי 5 מתוך הסדרות האלו ובחרתי מספר גוונים מכל סדרה.

עפרונות שפתיים של פלורמר:
(מחיר: בסביבות ה-30 ש"ח, שזה מחיר ממש שווה. באתר גילטי מחירם 24 ש"ח)

לפני שאני מתחילה עם השפתונים אני חייבת לציין את עפרונות השפתיים של המותג, שאמנם לא צילמתי לפוסט הזה, אבל יש לי כמה מהם, והם הפכו להיות הקבועים שלי לאחרונה. מבטיחה תמונה באינסטגרם. אני אוהבת את העפרונות הרגילים המתחדדים. באופן כללי מי שעוקבת אחרי הבלוג יודעת שאני לא אוהבת את העפרונות ללא חידוד.
העפרונות רכים ונמרחים בקלות, עמידים מאוד, פיגמנטיים, ואפשר להשתמש בהם גם ללא שפתון מעל.

כמה גוונים שאני חייבת להמליץ עליהם שמשמשים אותי בקביעות (סווטשים חלקיים יש כאן).
עפרון שפתיים מס' 218 הוא הפייבוריט שלי. יש לו גוון סגול מהמם, ואני משתמשת בו גם מתחת לשפתונים ניודיים וורודים. הוא מקפיץ את הגוון שלהם.
עפרון שפתיים מס' 229 – בגוון ניוד אפרסק עדין. מתאים לכל השפתונים הניודיים למיניהם ונותן להם טוויסט אפרסקי קליל.
עפרון שפתיים מס' 224עפרון שפתיים בגוון יין עמוק. יתאים מאוד לכל השפתונים הסתוויים חורפיים, ומהמם גם בפני עצמו במריחה על כל השפה.

שפתוני פלורמר
שפתוני פלורמר

 

הסדרה העמידה – שפתונים עמידים של פלורמר-Flormar Long Wearing lipstick
(תכולה: 4.2 גרם, מחיר: 40 ש"ח. מחיר באתר גילטי: 36 ש"ח)

שפתון עמיד של פלורמר
שפתון עמיד של פלורמר
שפתון עמיד של פלורמר
שפתון עמיד של פלורמר

 

שפתוני הסדרה העמידה מגיעים באריזת פלסטיק שחורה פשוטה, עם כיתוב לבן.
המרקם קרמי, נמרח בקלות. מאוד פיגמנטיים ובדר"כ נדרשת מריחה אחת או שתיים בלבד כדי למלא גוון לכל שטח השפה.
בעוד שרוב השפתונים העמידים בשוק הם בגימור מאט, הגימור של האודם העמיד של פלורמר קרמי.
אני כן חושבת שהגימור הקרמי קצת פוגם בעמידות, אבל עדיין העמידות יפה מאוד – בסביבות 4-5 שעות, מעל לעפרון שפתיים, ועם שתיה בלבד. הוא לא מצליח לשרוד ארוחה.
מה שמאוד ראוי לציון בפורמולה של השפתון העמיד הוא התחושה המאוד נעימה שלהם על השפתיים – הם לא מייבשים, בניגוד לשפתונים עמידים אחרים. התחושה על השפתיים ממש רכה. ברשימת המרכיבים ניתן למצוא חמאת שיאה, חמאת קקאו וחמאת מנגו, שמן זרע אפרסק ועוד.

בסדרה 37 גוונים. כל השפתונים בסדרה ממוספרים עם האות L בנוסף לשם השפתון. (ה-L מציינת long lasting).

L30 – Luxurious Gold – הוא שפתון זהב שמשדרג כל שפתון אחר בהנחה מעל. משתמשת בו בעיקר ליצירת מראה אומברה בשפתיים.
L07 – Breathtaking Apricot – הוא אודם אפרסק קורלי קייצי מהמם.
L14 – Soft Pink – הוא שפתון ורוד, מעט ניאוני.

ולגוונים על השפתיים שלי. התמונות מתוך פרוייקט האינסטגרם שלי: (את הגוון המוזהב תוכלו לראות בהמשך בשילוב אחד משפתוני הטוויסט אפ)

שפתון עמיד soft pink של פלורמר
שפתון עמיד soft pink של פלורמר

 

האיפור המלא:
מייקאפ: אידיליק מאט וולווט של ג'ייד מס' 108 – Honey Beige, קונסילר: Radiant Creamy של נארס בגוון Honey (לרכישה), פודרה: אנטי שיין של OFRA (לסקירה, לרכישה), ברונזר: הולה של בנפיט (לסקירה, לרכישה), סומק: בלה במבה של בנפיט (לסקירה), היילייטר: לאסטר דרופס של מאק בגוון Sun Rush (לסקירה), עיניים: פלטת השוקולד של טו פייסד (לרכישה), ריסים: מאיביי, מסקרה: Encore של איל מקיאג'. עפרון שפתיים: מס' 4 של פופה, שפתון: long wear של פלורמר בגוון soft pink (לרכישה).

 

Flormar Long wearing lipstick - Breathtaking Apricot
Flormar Long wearing lipstick – Breathtaking Apricot

 

האיפור המלא:
פריימר למייקאפ: Tropo של ג'רנטיק (לסקירה, לרכישה טלפונית: 03-6950004), מייקאפ: פרפקציוניסט של אסתי לאודר בגוון 4N1 (לרכישה), קונסילר: Radiant Creamy של נארס בגוון Honey (לרכישה), פודרה: אנטי שיין של OFRA (לסקירה, לרכישה), ברונזר להצללות: לגונה של נארס (לסקירה, לרכישה), ברונזר לחימום הפנים: Poudre Terre Exotique bronzer של ג'יבנשי (לסקירה), סומק: מאט instain של דה באלם בגוון toile (לרכישה), מעליו מעט סומק שימרי Pure Color של אסתי לאודר מס' 17 – Wild Sunset (לרכישה), היילייטר: לאסטר דרופס של מאק בגוון Sun Rush (לסקירה), עיניים: פלטת השוקולד של טו פייסד (לרכישה), אייליינר: טוש שחור של פלורמר, ריסים: מאיביי, מסקרה: Encore של איל מקיאג', עפרון עיניים: עפרון ג'ל שחור של Bobbi Brown Israel בקו הריסים התחתונים (לסקירה), עפרון שפתיים: מס' 229 של פלורמר (לרכישה), שפתון: עמיד של פלורמר בגוון Breathtaking Apricot (לרכישה).

 

הסדרה הלחותית/המפנקת – Flormar Deluxe Cashmere Lipstick
(תכולה: 3 גרם. מחיר: 40 ש"ח)

Flormar Deluxe Cashmere Lipstick
Flormar Deluxe Cashmere Lipstick – הסדרה הלחותית
שפתוני דלוקס קשמיר של פלורמר
שפתוני דלוקס קשמיר של פלורמר

השפתונים בסדרת Deluxe Cashmere של פלורמר עשירים בחמאת שיאה, חמאת קקאו, נוגדי חימצון ותמציות נוספות, כדי לתת לשפתיים הרגשה מרוככת ומזינה.

השפתונים מגיעים באריזת מתכת מוזהבת. הם ארוכים וצרים יחסית.
המרקם קרמי נוח מאוד למריחה. גם כאן, כמו בשפתונים העמידים, הגימור די מפתיע. בניגוד לגימור המבריק שיש לשפתונים לחותיים בדרך כלל, הגימור של הדלוקס קשמיר הוא חצי  מאט, לא מבריק, לא מאוד קרמי, אבל לא גם מאט לחלוטין.
אני חושבת שגם כאן הגימור משפיע על העמידות, ובעוד שפתונים לחותיים אחרים הם לא מאוד עמידים, השפתון הזה עמיד יחסית אליהם, בסביבות 3-4 שעות, מעל עפרון שפתיים.

מאוד אוהבת את הסדרה הזו.

בסדרה 10 גוונים. כל השפתונים בסדרה ממוספרים עם האותיות DC בנוסף לשם השפתון. (ה-DC מציין Deluxe Cashmere).

DC25 -Perfect Crimsonשפתון אדום דובדבני, עם גוון עמוק וחי.
DC23 -Stylish Carmineאודם אדום חמים
DC36 – Natural Rosewood שפתון ניוד שיש בו מעט גוון רוז, כך שהוא לא מחוק לחלוטין על השפה. עדין ומחמיא (רוצות לקרוא עוד על גוון הרוז שמחמיא לכל אחת? קפצו לכתבה בשם הורד).

שפתון קשמיר של פלורמר בגוון Perfect Crimson
שפתון קשמיר של פלורמר בגוון Perfect Crimson

 

האיפור המלא:
פריימר למייקאפ: Tropo של ג'רנטיק (לסקירה, לרכישה טלפונית: 03-6950004), מייקאפ: פרפקציוניסט של אסתי לאודר בגוון 4N1 (לרכישה), קונסילר: Radiant Creamy של נארס בגוון Honey (לרכישה), פודרה: אנטי שיין של OFRA (לסקירה, לרכישה), ברונזר: לגונה של נארס (לסקירה, לרכישה), סומק: מאט instain של דה באלם בגוון toile (לרכישה), מעליו מעט סומק שימרי Pure Color של אסתי לאודר מס' 17 – Wild Sunset (לרכישה), היילייטר: לאסטר דרופס של מאק בגוון Sun Rush (לסקירה), עיניים: פלטת השוקולד של טו פייסד (לרכישה), ריסים: מאיביי, מסקרה: Encore של איל מקיאג', עפרון עיניים: עפרון ג'ל שחור של Bobbi Brown Israel בקו הריסים התחתונים (לסקירה), עפרון שפתיים: 161 של קרליין – real red, שפתון: קשמיר של פלורמר בגוון Perfect Crimson.

 

 

שפתון קשמיר של פלורמר בגוון Stylish Carmine
שפתון קשמיר של פלורמר בגוון Stylish Carmine, ומעליו מעט מהשפתון העמיד המוזהב

 

האיפור המלא:
מייקאפ: אידיליק מאט וולווט של ג'ייד מס' 108 – Honey Beige, קונסילר: Radiant Creamy של נארס בגוון Honey (לרכישה), פודרה: אנטי שיין של OFRA (לסקירה, לרכישה), ברונזר: הולה של בנפיט (לסקירה, לרכישה), סומק: Pure Color של אסתי לאודר מס' 17 – Wild Sunset (לרכישה), היילייטר: לאסטר דרופס של מאק בגוון Sun Rush (לסקירה), עיניים: פלטת השוקולד של טו פייסד (לרכישה), ריסים: מאיביי, מסקרה: Encore של איל מקיאג', אייליינר: ג'ל שחור של בובי בראון לריסים העליונים והתחתונים, עפרון שפתיים: 157 של קרליין – roses. שפתון: קשמיר של פלורמר בגוון Stylish Carmine, ומעליו מעט מהשפתון העמיד המוזהב (לרכישה).

 

שפתון קשמיר של פלורמר בגוון Natural Rosewood
שפתון קשמיר של פלורמר בגוון Natural Rosewood

 

האיפור המלא:
מייקאפ: פרפקציוניסט של אסתי לאודר בגוון 4N1 (לרכישה), קונסילר: Radiant Creamy של נארס בגוון Honey (לרכישה), פודרה: אנטי שיין של OFRA (לסקירה, לרכישה), ברונזר: לגונה של נארס (לסקירה, לרכישה), סומק: Pure Color של אסתי לאודר מס' 17 – Wild Sunset (לרכישה), היילייטר: לאסטר דרופס של מאק בגוון Sun Rush (לסקירה), עיניים: פלטת ה- VICE 2 של אורבן דיקיי – הגוונים המעושנים הירוקים (לרכישה), ריסים: מאיביי, מסקרה: Encore של איל מקיאג', עפרון עיניים: עפרון ג'ל שחור של בובי בראון בקו הריסים התחתונים (לסקירה), עפרון שפתיים: מס' 229 של פלורמר (לרכישה), שפתון: קשמיר של פלורמר בגוון Natural Rosewood.

 

סדרת רבולושן – Flormar Revolution Perfect Lipstick
(תכולה: 4.2 גרם. מחיר: 55 ש"ח. מחיר באתר גילטי: 49 ש"ח)

שפתוני רבולושן של פלורמר
שפתוני רבולושן של פלורמר
Flormar Revolution Perfect Lipstick
Flormar Revolution Perfect Lipstick

 

סדרת השפתונים הראשונה של פלורמר שניסיתי, וללא ספק אחת האהובות עליי ביותר.

האריזה שחורה שמנמנה. המכסה בשחור לבן.
המרקם קרמי מהמם. הגימור חצי מאט – לא מבריק ולא קרמי לחלוטין אבל גם ממש לא מאט. הגימור המועדף עליי.
התחושה על השפתיים מעולה. לא מייבשים את השפתיים. בין המרכיבים ניתן למצוא חמאת אפרסק, חמאת זיתים, חמאת שיאה, שמן סחלב ועוד, שמיועדים בדיוק למטרה הזו של ריכוך השפתיים.
העמידות שלהם מעולה עליי,  כ-5-6 שעות, מעל לעפרון שפתיים, ןמעבר לעמידות הם משאירים מעין סטיין על השפתיים, כמו הכתמה של השפתיים גם בדהייה שלהם.

בסדרה 16 גוונים. כל השפתונים בסדרה ממוספרים עם האות R בנוסף לשם השפתון – על שם Revolution.

R05 On Rose Frontier – שפתון רוז ניודי חמים.
R12 Bright Crimson – שפתון ורוד אדום בוהק.
R09 Cherry Revoltשפתון סגול מהמם!

שפתון רבולושן של פלורמר בגוון R05 On Rose Frontier
שפתון רבולושן של פלורמר בגוון R05 On Rose Frontier

 

האיפור המלא:
מייקאפ: פרפקציוניסט של אסתי לאודר בגוון 4N1 (לרכישה), קונסילר: Radiant Creamy של נארס בגוון Honey (לרכישה), פודרה: אנטי שיין של OFRA (לסקירה, לרכישה), ברונזר: לגונה של נארס (לסקירה, לרכישה), סומק: Pure Color של אסתי לאודר מס' 17 – Wild Sunset (לרכישה), היילייטר: לאסטר דרופס של מאק בגוון Sun Rush (לסקירה), עיניים: פלטת ה- VICE 2 של אורבן דיקיי (לרכישה), ריסים: מאיביי, מסקרה: Encore של איל מקיאג', עפרון עיניים: עפרון ג'ל שחור של בובי בראון בקו הריסים התחתונים (לסקירה), עפרון שפתיים: מס' 229 של פלורמר (לרכישה), שפתון: רבולושן של פלורמר בגוון On Rose Frontier (לרכישה).

 

שפתון רבולושן של פלורמר בגוון R12 Bright Crimson
שפתון רבולושן של פלורמר בגוון R12 Bright Crimson

 

האיפור המלא:
מייקאפ: Touch Eclat של איב סן לורן בגוון BD50 (לרכישה), קונסילר: של Cle de peau בגוון Ochre (לסקירהלרכישה), פודרה: סטודיו פיקס של מאק בגוון NC42 (לסקירה, לרכישה), ברונזר: הולה של בנפיט (לסקירה, לרכישה), סומק: S.O.P.H.I.E של אילמסקה (לרכישה), היילייטר: Giddy Gold של e.l.f (לרכישה), עיניים: פלטת השוקולד של טו פייסד (לרכישה), ריסים: מאיביי, מסקרה: Encore של איל מקיאג', עפרון עיניים: עפרון ג'ל שחור של בובי בראון בקו הריסים התחתונים (לסקירה), עפרון שפתיים: מס' 27 של פופה, שפתון: רבולושן של פלורמר בגוון Bright Crimson (לרכישה).

 

שפתון רבולושן של פלורמר בגוון R09 Cherry Revolt
שפתון רבולושן של פלורמר בגוון R09 Cherry Revolt

 

האיפור המלא:
מייקאפ: Touch Eclat של איב סן לורן בגוון BD50 (לרכישה), קונסילר: של Cle de peau בגוון Ochre (לסקירהלרכישה), פודרה: סטודיו פיקס של מאק בגוון NC42 (לסקירה, לרכישה) בשילוב פודרה של האורגלאס בגוון Dim light, ברונזר: הולה של בנפיט (לסקירה, לרכישה), סומק: S.O.P.H.I.E של אילמסקה (לרכישה), היילייטר: סומק אפוי peachy cheeky של e.l.f (לרכישה), עיניים: פלטת השוקולד של טו פייסד (לרכישה), ריסים: מאיביי, מסקרה: Encore של איל מקיאג', עפרון עיניים: עפרון ג'ל שחור של בובי בראון בקו הריסים התחתונים (לסקירה), עפרון שפתיים: מס' 218 של פלורמר (לרכישה), שפתון: רבולושן של פלורמר בגוון Cherry Revolt (לרכישה).

 

סדרת שפתוני המאט – Flormar Supermatte Lipstick
(תכולה: 4.2 גרם. מחיר: 45 ש"ח. מחיר באתר גילטי: 40 ש"ח)

שפתוני מאט של פלורמר
שפתוני מאט של פלורמר
Flormar Supermatte Lipstick
Flormar Supermatte Lipstick

 

כמו כל חברת קוסמטיקה שמכבדת את עצמה, גם בפלורמר מיישרים קו עם אחד הטרנדים הלוהטים של השנתיים האחרונות בתחום איפור השפתיים – שפתוני מאט.
למרות גימור המאט שלהם, הם קרמיים יחסית ונמרחים בקלות. פחות מחליקים על השפתיים מהסדרות האחרות אבל עדיין לא קשים למריחה או "נתקעים" בזמן המריחה על השפתיים. מאוד מאוד פיגמנטיים, עמידות נהדרת של 6-7 שעות, והגוונים מדהימים.

 204 – Pink velvet – שפתון ורוד קורלי.
203 – Berry Smoothie – שפתון בגוון יין מהמם. דרמטי מאוד, ולמרות שהשתמשתי בו גם בקיץ, הוא הגוון המושלם לסתיו ולחורף שמגיעים אוטוטו. לא חשבתי שאתחבר לגוון הזה אבל כל כך אהבתי אותו שבחרתי בתמונה שלי איתו לפתוח את הפוסט 🙂

שפתון מאט של פלורמר בגוון Pink Velvet
שפתון מאט של פלורמר בגוון Pink Velvet

 

האיפור המלא:
מייקאפ: Touch Eclat של איב סן לורן בגוון BD50 (לרכישה), קונסילר: של Cle de peau בגוון Ochre (לסקירהלרכישה), פודרה: סטודיו פיקס של מאק בגוון NC42 (לסקירה, לרכישה) בשילוב פודרה של האורגלאס בגוון Dim light, ברונזר: הולה של בנפיט (לסקירה, לרכישה), סומק: מאט instain של דה באלם בגוון toile (לרכישה), היילייטר: סומק מינרלי Petal Power של מאק (לרכישה), עיניים: פלטת השוקולד של טו פייסד (לרכישה), ריסים: מאיביי, מסקרה: Encore של איל מקיאג', אייליינר: ג'ל חום של בובי בראון בגוון Espresso, עפרון שפתיים: מס' 4 של פופה, שפתון: סופר מאט של פלורמר בגוון Pink Velvet (לרכישה).

 

שפתון מאט של פלורמר בגוון Berry Smoothie
שפתון מאט של פלורמר בגוון Berry Smoothie. תמונה נוספת לשפתון הזה יש בראש הפוסט

 

האיפור המלא:
מייקאפ: Touch Eclat של איב סן לורן בגוון BD50 (לרכישה), קונסילר: של Cle de peau בגוון Ochre (לסקירהלרכישה), פודרה: סטודיו פיקס של מאק בגוון NC42 (לסקירה, לרכישה) בשילוב פודרה של האורגלאס בגוון Dim light, ברונזר: הולה של בנפיט (לסקירה, לרכישה), סומק: דיינטי של מאק (לסקירה, לרכישה), היילייטר: Giddy Gold של e.l.f (לרכישה), עיניים: פלטת השוקולד של טו פייסד (לרכישה), ריסים: מאיביי, מסקרה: Encore של איל מקיאג', אייליינר: ג'ל חום של בובי בראון בגוון Espresso, עפרון שפתיים: מס' 224 של פלורמר (לרכישה), שפתון: סופר מאט של פלורמר בגוון Berry Smoothie (לרכישה).

 

שפתוני עפרון – Flormar Twist up Lipstick
(תכולה: 2.8 גרם. מחיר: 55 ש"ח)

Flormar Twist up lipstick
Flormar Twist up lipstick
שפתוני טוויסט אפ של פלורמר
שפתוני טוויסט אפ של פלורמר

 

עוד טרנד שאין כמעט חברת איפור שדילגה עליו – שפתוני עפרון.
שפתוני העפרון של פלורמר הם שפתונים ללא חידוד עם מנגנון בקצה העפרון להוצאת החומר. האריזות צבעוניות, צעירות וכייפיות.

המרקם קרמי מאוד, ממש מחליק על השפתיים. הגימור חצי גלוסי – נוטה למבריק. התחושה על השפתיים סופר נינוחה ולחותית.
עמידות של כ-3 שעות עם תוחם שפתיים מתחת.

13 – Deep Coralשפתון קורל קייצי מהמם. עם תת גוון קר. הצילום עושה לו קצת עוול. במציאות הוא הרבה יותר יפה.
54 – Flame – אודם אדום אמיתי.
55 – Raspberry – שפתון סגול מושלם. בצילומים שילבתי בינו לבין השפתון המוזהב מסדרת השפתונים העמידים, ויצרתי מהם מעין אומברה בשפתיים וממש אהבתי את השילוב.

שפתון טוויסט אפ של פלורמר בגוון Deep Coral
שפתון טוויסט אפ של פלורמר בגוון Deep Coral

 

האיפור המלא:
מייקאפ: Beyond Perfecting של קליניק בגוון 9 – Neutral (לסקירהלרכישה), קונסילר: Radiant Creamy של נארס בגוון Honey (לרכישה), פודרה: אנטי שיין של OFRA (לסקירה, לרכישה), ברונזר: לגונה של נארס (לסקירה, לרכישה), סומק: דיינטי של מאק (לסקירה, לרכישה), עיניים: פלטת השוקולד של טו פייסד (לרכישה), מסקרה: Encore של איל מקיאג'. עפרון שפתיים: מס' 229  של פלורמר (לרכישה), שפתון: טוויסט אפ של פלורמר בגוון Deep Coral

 

Flormar twist up lipstick in Flame
Flormar twist up lipstick in Flame

 

האיפור המלא:
מייקאפ: אידיליק מאט וולווט של ג'ייד מס' 108 – Honey Beige, קונסילר: Radiant Creamy של נארס בגוון Honey (לרכישה), פודרה: אנטי שיין של OFRA (לסקירה, לרכישה), ברונזר: הולה של בנפיט (לסקירה, לרכישה), סומק: Pure Color של אסתי לאודר מס' 17 – Wild Sunset (לרכישה), היילייטר: לאסטר דרופס של מאק בגוון Sun Rush (לסקירה), עיניים: פלטת השוקולד של טו פייסד (לרכישה), אייליינר: ג'ל שחור של בובי בראון, ריסים: מאיביי, מסקרה: Encore של איל מקיאג'. עפרון שפתיים: 161 של קרליין – Real Red, שפתון: טוויסט אפ של פלורמר בגוון Flame.

 

 

שפתון של פלורמר בגוון Raspberry
שפתון של פלורמר בגוון Raspberry ומעליו שפתון Long Wearing בגוון Luxurious Gold


האיפור המלא:

מייקאפ: פרפקציוניסט של אסתי לאודר בגוון 4N1 (לרכישה), קונסילר: Radiant Creamy של נארס בגוון Honey (לרכישה), פודרה: אנטי שיין של OFRA (לסקירה, לרכישה), ברונזר: לגונה של נארס (לסקירה, לרכישה), סומק: SIN של נארס (לסקירה, לרכישה), היילייטר: לאסטר דרופס של מאק בגוון Sun Rush (לסקירה), עיניים: פלטת השוקולד של טו פייסד (לרכישה), ריסים: מאיביי, מסקרה: Encore של איל מקיאג'. עפרון שפתיים: מס' 218 של פלורמר (לרכישה), שפתון: טוויסט אפ של פלורמר בגוון Raspberry, ומעליו – במרכז השפה – שפתון עמיד של פלורמר בגוון Luxurious gold (לרכישה).

 

השוואות גוונים בין הסדרות השונות:
(התמונות לא באיכות מוצלחת. צולמו בטלפון וכנראה שהתאורה היתה בעייתית, אבל אפשר לראות דמיון או הבדל בגדול:

השוואה בין שפתוני פלורמר
השוואה בין שפתוני פלורמר
השוואה של שפתוני פלורמר
השוואה בין שפתוני פלורמר

 

עד כאן הסקירה הארוכה ומלאת התמונות הזו. בהחלט אחד מהפרוייקטים האהובים עליי ביותר בבלוג, ואולי אעשה עוד כאלו 🙂
כפי שציינתי – את כל השפתונים ניתן להשיג בסניפי פלורמר (קניון עזריאלי, קניון הזהב, והקריון בקריית ביאליק), או אונליין באתר גילטי.

ועכשיו תורכם… כי אתם יודעים כמה אני אוהבת את התגובות שלכם ♥
ספרו לי – איזה מהשפתונים אהבתם עליי ביותר? ניסיתם מוצרים של פלורמר? מה היתה ההתרשמות שלכם?

 

נשיקות ♥♥♥
קורין

 

אל תשכחו לעקוב בפייסבוק ובאינסטגרם, שם עולה מדי שבוע-שבועיים הגרלה חדשה, ועוד הרבה מאוד תמונות ומוצרים שלא נכנסים לבלוג.

תגובות

comments

10 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *