טיפוח כף הרגל,  לחות והזנה לפנים

10 מוצרים מומלצים מל'אוקסיטן

 

מהדורה מוגבלת בלאוקסיטן לרגל יום האישה 2016
מהדורה מוגבלת בלאוקסיטן לרגל יום האישה 2016. מארז המוקטנים הזה במתנה על כל רכישה מעל 100 ש"ח עד ה-8/3. התמונה מתוך האינסטגרם שלי

לרגל יום האישה הבינלאומי, שיחל ביום שלישי הקרוב, ה-8/3/16, השיקו בל'אוקסיטן קולקציית מוצרים מאויירים בשם Hugs & Kisses. הקולקציה במהדורה מוגבלת, ואויירה ע"י סולדד בראוי, המאיירת של מגזין ELLE.
מארז מוצרים מוקטנים כאלו יוענק במתנה על כל רכישה של מוצרי ל'אוקסיטן ב-100 ש"ח ומעלה בין התאריכים 4/3/16 עד 8/3/16.
בפוסט הזה ריכזתי 10 מוצרים (אולי קצת יותר…) שאני מאוד אוהבת של המותג.

לפני ההמלצות, חשוב לציין את הפעילות של חברת ל'אוקסיטן להעצמת נשים בבורקינה פאסו באפריקה:
בתחילת שנות ה-80, המייסד והבעלים של ל'אוקסיטן, אוליבר באסון, ביקר בבורקינה פאסו שבדרום אפריקה וגילה את נפלאות מרכיבי חמאת השיאה.
מאז, המרכיב הזה נמצא בשימוש במוצרים רבים של ל'אוקסיטן ונוצר חיבור וקשר חזק בין ל'אוקסיטן ונשות בורקינה פאסו.

הנשים של בורקינה פאסו אוספות את הפירות, שוטפות, מייבשות, ממיינות, כותשות את האגוזים וחוצבות את חמאת השיאה.
אגוזי השיאה הראשונים של עץ חדש מופיעים רק לאחר 10 שנים, לעיתים אף יותר.

כיום למעלה מ-17,000 נשים מייצרות 700 טונות של חמאת שיאה ויכולות לפרנס את משפחותיהן בגאווה וכבוד.
בנוסף, קרן ל'אוקסיטן תומכת בפרויקטים המקדמים את עצמאות האישה:
* קואופרטיב לייצור חמאת שיאה בבורקינה פאסו – הכסף הולך ישירות לנשים בתנאים של סחר הוגן.
* הקמת שירותי רפואה וחינוך לילדי הנשים העובדות בקואופרטיב.
* השכלה (קרוא וכתוב) לנשים שמייצרות את חמאת השיאה בבורקינה פאסו (העלאת אחוז הנשים שיודעות קרוא וכתוב ל-60%).
* יום האישה הבינלאומי, המתקיים מדי שנה ב- 8 במרץ, הוא כיום חג בבורקינה פאסו, בו הנשים לובשות לבוש מיוחד וצבעוני. מדי שנה משיקה  ל'אוקסיטן מוצר מיוחד לציון היום השה ושיתוף הפעולה עם הנשים הלו, בדר"כ סבון מיוחד המיוצר כחלק משיתוף פעולה ותרומה לפיתוח האזור ולעצמאות הכלכלית של הנשים.

השנה, כאמור, הושקה סדרה מאויירת במהדורה מוגבלת. בסדרה 2 זוגות של קרם ידיים ושפתוני לחות, המכילים, כמובן, את חמאת השיאה. המאיירת יצרה 2 דמויות ססגוניות, כל דמות מעטרת צמד מוצרים כזה, והאיורים עצמם מלאי חיים ושמחה ומספרים את הסיפור של הנשים המייצרות את חמאת השיאה בבורקינה פאסו.

את הסדרה המלאה ניתן לרכוש באתרים למוצרי ל'אוקסיטן אונליין.

המלצות, המלצות, המלצות:

♥♥♥


סדרת השקד:

שמן גוף מסדרת השקד של לאוקסיטן
שמן גוף מסדרת השקד של לאוקסיטן – אחד נגמר, אחר נכנס במקומו. התמונה מהאינסטגרם שלי

כל המלצה שלי על לאוקסיטן נפתחת בסדרה הזו. הסדרה האהובה עליי ביותר של המותג. אין מצב שאין לי לפחות 3 מוצרים כלשהם של הסדרה הזו בכל רגע נתון בבית.
מטורפת עד כדי מכורה לריח השקדים העדין, הכמעט מרציפני של הסדרה. כמה מוצרים מולצים מהסדרה שכתבתי עליהם בעבר:

1. שמן רחצה ושמן גוף מסדרת השקד
– על שני השמנים האלו כתבתי בהרחבה בפוסט ספא בבית – טיפוח בשמנים. השמן משמש אותי כפיניש למקלחת. במגע עם המים הוא הופך לתחליב עדין ומפנק את העור. שמן הגוף הוא הבסיס שלי לכל קרם גוף שאני שמה, בעיקר בחורף, לא דביק ולא שומני ופשוט מדהים.
לרכישה > שמן רחצה מסדרת השקד של ל'אוקסיטן (ניתן לרכוש גם כאן. פשוט עשו השוואת מחירים).
לרכישה > שמן גוף מסדרת השקד של ל'אוקסיטן (שימו לב שהמוצר שודרג, כנראה שמישהו קרא את הפוסט שלי בנושא 🙂 במקום משאבה השמן מגיע עכשיו בתרסיס, יעיל מאוד, ומונע החלקה את בקבוק הזכוכית מהידיים).

♥♥♥

2. תחליב גוף / חמאת גוף מסדרת השקד – אני מגוונת ביניהם. התחליב מגיע באריזת משאבה והוא קליל יותר. יש בו חלקיקים זעירים מנצנצים שנותנים לעור מראה מבריק (אבל לא שימרי או מנצנץ. מעין מראה של ממש הרגע מרחתי קרם גוף). מהמם בקיץ כשהזרועות או הרגליים חשופות. לחמאה לוקח קצת זמן להיספג, ולכן אני ממליצה עליה בחורף בעיקר, אבל היא מדהימה על העור.
לרכישה > תחליב גוף מסדרת השקד של ל'אוקסיטן
לרכישה > חמאת גוף מסדרת השקד של ל'אוקסיטן (ניתן לרכוש גם כאן. פשוט עשו השוואת מחירים).

♥♥♥

3. ג'ל מיצוק אלמונד שייפ דילייט – לחובבות הנישה. אני משתמשת במוצרי טיפוח ממצקים, או כאלו שמיועדים לעידון צלוליט, בעיקר בקיץ. אני מודעת לדיונים שיש סביב האפקטיביות של מוצרים מהסוג הזה, וגם נשאלתי כאן בבלוג לא פעם בנושא, אז הנה הגישה שלי: ניסים ונפלאות אני לא מבטיחה, אבל במריחה יומיומית בהתמדה כן ניתן להרגיש שיפור. אבל מה שבעיקר משתפר אצלי בשימוש במוצרים כאלו הוא הבטחון העצמי, וזה גורם לכל אישה להרגיש ולהראות במיטבה.
מכל הקרמים שניסיתי זה האהוב עליי. בעיקר בגלל מרקם הג'ל שלו. המרקם מזכיר את מרקם הסורבה של בודי שופ שכתבתי עליו. מרקם מדהים, בעיקר בקיץ, קליל, מרענן ונספג במהירות. אני מורחת אותו לפני הכושר, כי קראתי מתישהו שהפעילות הגופנית מעודד את ספיגת החומרים האלו, ולפעמים שוב אחרי המקלחת. שוב – מומלץ למי שממילא משתמשת במוצרים מהסוג הזה.
לרכישה > אלמונד שייפ פירמינג

♥♥♥

4. קרם ידיים וקרם רגליים מסדרת השקד – לגבי קרם הידיים של לאוקסיטן – כתבתי בהרחבה בפוסט המלצות על קרם ידיים. אוהבת את כל הריחות שלהם, ולגבי סדרת השקד – כל מילה מיותרת. מסניפה את הניחוח האהוב עליי כל יום, כל היום.
את קרם הרגליים ניסיתי לראשונה בשנה שעברה. הוא לא שומני מדי ולא סמיך מדי. נספג היטב. יתאים לטיפוח שוטף של כף הרגל. במקרה של יובש קיצוני הייתי ממליצה על קרמים אחרים, טיפוליים יותר.
לרכישה > קרם ידיים מסדרת השקד של ל'אוקסיטן
לרכישה > וכמובן שיש קרמים לידיים בניחוחות נוספיםניתן למצוא כאן, וגם כאן.

♥♥♥

סדרת חמאת השיאה לפנים:

קרם פנים מסדרת השיאה של לאוקסיטן
קרם פנים מסדרת השיאה של לאוקסיטן – אולטרה ריץ' לייט. תמונה מהאינסטגרם שלי

על מוצרים מסדרת השיאה לפנים כתבתי בעבר בהרחבה, והם הצילו אותי בתקופה של יובש אינטנסיבי בפנים. סקרתי שם את הסרום מסדרת השיאה, קרם יום וקרם אינטנסיבי. משלושתם אהבתי במיוחד את הקרם האינטנסיבי, וזו ההמלצה הראשונה שלי בסדרה הזו:

5. קרם פנים אולטרה ריץ' מסדרת השיאה – כפי שציינתי – סקרתי אותו בעבר. הוא מכיל 25% חמאת שיאה. יש לו מרקם קטיפתי, סוםר לחותי אבל לא דביק או שומני. מומלץ לבעלות עור יבש.
לרכישה > קרם פנים אולטרה ריץ' של ל'אוקסיטן

♥♥♥

6. קרם פנים אולטרה ריץ' לייט – הגרסה הקלה יותר של הקרם הקודם. מכילה 5% חמאת שיאה, זה ההבדל ביניהם, ולכן היא קלה יותר. מתאימה לי יותר השנה בגל שהעור שלי פחות יבש מלפני שנתיים או שלוש, גם כאן המרקם מפנק ונספג במהירות.
לרכישה > קרם פנים חמאת שיאה לייט של ל'אוקסיטן

♥♥♥

7. ג'ל פילינג מסדרת האנג'ליקה
ניסיתי כמה מוצרים בסדרת האנג'ליקה והתחברתי במיוחד לג'ל פילינג. גם סקרתי אותו בהרחבה בפוסט הפילינגים. מאוד עדין ועם זאת מאוד יעיל, וגם מתאים לשימוש יומיומי. השתמשתי בו בתקופה שהעור שלי נטה ליבש, והוא לא מייבש את העור בשום צורה. להיפך, העור מרגיש מאוד נעים ונוח.

♥♥♥

8. סדרת הפאוני לפנים – Pivoine Sublime

סדרת הפאוני של לאוקסיטן לטיפוח עור הפנים
סדרת הפאוני של לאוקסיטן לטיפוח עור הפנים

 

סדרה חדשה של ל'אוקסיטן. שהושקה ממש לפני חודשיים בערך בארץ. היא היתה חסרה במלאי מיד כשהושקה ולכן לא כתבתי עליה, אבל כעת ניתן להשיג את המוצרים שוב.

סדרת מוצרי הפאוני לטיפוח הפנים היא המשך לסדרת הפאוני לגוף שהושקה לפני 5 שנים בערך, ויש לה את אותו ניחוח מעודן שיש לסדרת הגוף.

הסדרה מתבססת על תמצית שורש הפאוני אשר עשיר מאוד בסוכרים צמחיים טבעיים. בלאוקסיטן מבטיחים שהסדרה מעניקה לחות לעור, משפרת מרקם עור לא אחיד, פועלת לטשטוש הנקבוביות והקמטוטים ומעדנת את העור. מיועדת לגילאי ה-30, עם הופעת סימני הגיל הראשוניים ביותר.

כפי שהבנתם אני ילדה קצת יותר גדולה מהגיל המומלץ לסדרה הזו (הסדרה המומלצת עבורי בל'אוקסיטן היא האימורטל), אבל ניסיתי את המוצרים כדי לחוות את המרקמים וכדי לתת לכם חוות דעת.

בסדרה 3 מוצרים בלבד, וכל המוצרים אמורים להתאים לכל סוגי העור, ולשימוש ביום ובלילה. חוות הדעת שלי היא לגבי המרקמים בלבד, כי שוב – הסדרה פחות מתאימה לי ולא ניסיתי אותה לאורך זמן:

סרום – Perfecting Serum – סרום עם פטנט משקם בעל מרקם רך ונעים המשפר באופן ניכר לעין את איכות העור. העור מרגיש חלק וקטיפתי. עור הפנים נראה רענן, זוהר ובגוון אחיד.
דעתי על המרקם: ג'ל קליל, נספג סופר מהר והתחושה של העור אחריו די חלקה ונעימה.

קרם פנים – Perfecting Cream – קרם פנים המתאים לכל סוגי העור. הפורמולה של הקרם מכילה מרכיב "חכם" עם תכונות מוכחות המעניקות לו את היכולת להתאים את עצמו ואת פעולתו למזג האוויר ולרמות הלחות באוויר. העור יכול לנשום, מרגיש גמיש עם גימור קטיפתי ומעודן.
דעתי על המרקם: קרם-ג'ל. נספג סופר מהר. התחושה על העור נינוחה. עבורי בחורף הלחות שיש בו לא מספיקה (שוב – הוא לא מיועד לגילי), אבל הוא יתאים לבעלות עור צעיר יותר, רגיל עד מעורב, ואפילו כזה שנוטה לשומני. לבעלות עור יבש הוא לא יספיק לדעתי, לא משנה באיזה גיל.
אני כן מתכוונת לשמור אותו, כי אני כבר מזהה שהמרקם שלו מאוד יתאים לקיץ הלחותי שלנו מתחת למייקאפ.

תרסיס רענון – Perfecting Mist – תרסיס משקם לשימוש בכל שעה משעות היום: בבוקר לפני שגרת טיפוח העור, או בערב כמקבע איפור או מרענן. הפורמולה נטולת האלכוהול מלחחת את העור, מעניקה לפנים מראה רענן יותר ומעדנת את מרקם העור.
דעתי על המרקם: המוצר מזכיר את המיסט של קודלי (שאמנם לא כתבתי עליו אבל העליתי תמונה שלו כאן). במיסטים מהסוג הזה אני אוהבת להשתמש לפני האיפור. פחות התחברתי לריח של המיסט, הוא מתקבל עליי שונה מיתר מוצרי הסדרה, יותר מתקתק, אבל אני מתכוונת להמשיך לנסות אותו ולדווח עליו בהמשך.

באופן כללי, כפי שציינתי – הסדרה תתאים לבעלות עור צעיר, החל מגילאי 25 ועד שלהי שנות ה-30. לעור רגיל עד מעורב. לא תתאים לעור יבש מאוד (לעור כזה אני ממליצה על סדרת השיאה).

לרכישה > תמצית סרוםקרם לחות.

♥♥♥

סדרת הורבנה:
לחובבי הנחוחות הרעננים לימוניים – הסדרה הזו היא עבורכם.

9. או דה טואלט ורבנה – ניחוח פרשי רענן, נקי ומאוד קייצי. אני קוראת לו "ריח נטול מחוייבות" 🙂
לרכישה > או דה טואלט ורבנה של ל'אוקסיטן

10. קרם גוף ורבנה – מרקם מעולה לקיץ. מרענן ונספג מהר, והניחוח, גם כאן, נטול מחוייבות 🙂
לרכישה > לקרם גוף ורבנ של ל'אוקסיטן

♥♥♥

את כל המוצרים ניתן לרכוש בחנוות למוצרי ל'אוקסיטן אונליין. מנסיון – האתרים הזולים ביותר (והאמינים) למוצרי ל'אוקסיטן אונליין הם סטרוברי ו Escentual.

המלצות נוספות למותג יתקבלו בברכה.

 

מקווה שנהניתם ויהיה לכם לעזר.

שבוע נפלא
נשיקות ♥♥♥
קורין

תגובות

comments

8 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *