לחות והזנה לפנים

שגרת טיפוח לילה לעור יבש או מעורב יבש

face oils
שגרת טיפוח לילה – שמני טיפוח לפנים – אהבה, דקלאור, קלרינס

 

אחרי פוסט הטיפוח הקודם – טיפוח יום לעור יבש, הנה מוצרי טיפוח הלילה הנוכחיים שלי.
בשגרת טיפוח היום שלי חשוב לי שמוצרי הטיפוח שאני משתמשת בהם יהיו מצד אחד מזינים מספיק לעור היבש, או הנוטה ליבש שלי, ומצד שני שיתנו בסיס טוב ולא שומני למייקאפ ולאיפור שיגיעו מעל.

בשגרת טיפוח הלילה, לעומת זאת, אני נוטה לבחור מוצרי טיפוח שגורמים לי להעריך אותם בבוקר… כאלו שנותנים לי תחושה מזינה לעור כשאני מורחת אותם, וכשאני שוטפת את הפנים בבוקר אני מרגישה את ההשפעה המרככת שלהם על העור. כאלו שגורמים לעור שלי להרגיש רך, גמיש, נעים ובריא.
בטיפוח לילה, בניגוד לטיפוח היום שלי, אין לי בעיה עם קרמים עשירים מאוד, כבדים או כאלו שהגימור שלהם מעט שומני, כל זמן שהם עושים את העבודה שלהם.


בנוסף, כפי שתראו בהמשך, וכפי שציינת בפוסט הקודם – אני לא נצמדת לתוויות או להגדרות היצרנים, ואין לי בעיה במקרה הזה להשתמש בקרמים שמיועדים ליום, דווקא בלילה, כל זמן שאלו לא מכילים SPF.

שגרת טיפוח הפנים שלי מתחילה עם ניקוי פנים – בדר"כ עם סבון פנים במקלחת, ובמקרים יוצאי דופן עם מסיר איפור מהיר.
אני משתמשת גם בפילינג לפנים לפי הצורך, ומסיימת את שגרת הניקוי עם מי פנים.

 

סרומים:
לטיפוח לילה יש לי 3 סרומים נהדרים, כולם מבוססי שמנים (שלושתם בתמונה העליונה הראשית של הפוסט). כבר ציינתי בכמה הזדמנויות שאני מאוד אוהבת מוצרים מבוססי שמנים, גם לפנים וגם לגוף.

 

תמצית לילה טיפולית של אהבה – AHAVA Extreme Night Treatment
(30 מ"ל, 270 ש"ח לפני הנחות, בפארמים או בחנויות שמוכרות מוצרי אהבה אונליין)

 

AHAVA Extreme Night Treatment
AHAVA Extreme Night Treatment – סרום טיפולי מבוסס שמנים עם מרקם נדיר!

 

אהבה הוא אחד המותגים שמבחינתי עברו את השינוי הגדול ביותר בשנים האחרונות, ויש לי כרגע לא מעט מוצרים של המותג, גם לפנים וגם לגוף, ואני מתפעלת מהם כל פעם מחדש.

Extreme night treatment היא תמצית אקטיבית ללילה. התמצית הזו היא אחת התגליות האחרונות שלי, והיא הפכה להיות סרום הלילה המועדף הלילה.
הסרום מכיל מינרלים מים המלח, אצת דונליאלה, תמצית תמרים, אוכמניות בר טיבטיות ועוד, ומיועד לעידון קמטים ומיצוק העור.

המרקם של התמצית פשוט אלוהי. יש לה מרקם שהוא בין ג'ל לשמן. לא נוזלי כמו שמנים, ולא מאוד סמיך ומוצק כמו ג'ל ממש.
בשניה שמתחילים לעסות את המרקם הזה לתוך העור, העור אוטומטית מקבל מרקם חלק, גמיש ומדהים. התחושה של ההחלקה של העור פשוט לא ניתנת להעברה במילים. מסוג הדברים שחייבים לנסות. התחושה של הסרום הזה על העור מדהימה ומפתיעה אותי כל פעם מחדש.
סרום נהדר. ממליצה עליו בחום פלוס פלוס.

 

שמן סרום ארומסנס אנג'ליק של דקלאור – Decleor Aromessence Angelique Nourishing Serum
(15 מ"ל, 450-500 ש"ח בארץ לפני הנחות, או שניתן לחפש זול יותר בחנויות שמוכרות מוצרי דקלאור אונליין. מבדיקה שעשיתי לפני שרכשתי ב cheapsmells היו המחירים הזולים ביותר לשני המוצרים של דקלאור כאן, גם ב-30 מ"ל)

 

Decleor Aromessence Angelique Nourishing Serum
שמן סרום של דקלאור מסדרת אנג'ליק, אחד ממוצרי הדגל של דקלאור

 

שמן הסרום של דקלאור הוא אחד ממוצרי הדגל של החברה, ומבוסס של תמציות צמחים טהורות. ניתן למצוא אותו בגרסאות שונות לסוגי עור שונים או ליעד הטיפולי של הסרום.

ניסיתי בעבר כמה סוגים של שמני הסרום האלו של דקלאור, מהסדרות השונות, ובתקופה האחרונה אני משתמשת במוצרים מסדרת האנג'ליקה – סדרה שמיועדת לעור יבש, על בסיס שמנים ארומתיים של אנג'ליקה, קמומיל ורוזמרין – 100% תמציות טהורות המיועדות להחזיר לעור את הלחות והרכות שלו, ולשמור עליהם.

לשמן יש ריח צמחים מובהק, אבל עדין יותר מריחות השמנים בסדרות האחרות. טיפה אחת ממנו מספיקה לכל הפנים, והוא מדהים! הוא גם אחד מהמוצרים הפייבוריטיים שלי, ולפני שניסיתי את הסרום של אהבה הוא היה המועדף עליי בכלל.
אני מחממת טיפה של שמן בין האצבעות ומעסה אותו לתוך הפנים. בדר"כ אני לא טורחת להמתין לייבוש מלא או לספיגה מלאה ומורחת מעליו קרם לילה, בדר"כ אני משלבת אותו עם הבום (באלם) של דקלאור שאכתוב עליו בהמשך הפוסט. הוא משתלב נהדר עם כל הקרמים שניסיתי מעליו ונותן לעור תחושה רכה בטירוף.

אני יודעת שיש כאלו שמשתמשים בו גם בבוקר, אבל יש לי בעיה להשתמש במוצרים שמבוססים על שמן בבוקר לפני שאני יוצאת לשמש הישראלית, אז הוא בשימוש אצלי בלילה, והוא בהחלט מומלץ מאוד.

 

שמן סנטל של קלרינס – Clarins Santal Face Treatment Oil
(30 מ"ל, 278 ש"ח בסופר פארם או בחנויות שמחזיקות מוצרי קלרינס אונליין. את שלי רכשתי במבצע של 150 ש"ח בסופרפארם)

 

Clarins Santal Face Treatment Oil
שמן סנטל של קלרינס – Clarins Santal Face Treatment Oil

 

גם שמן הסרום של קלרינס מבוסס על 100% תמציות צמחים טהורות.
מגיע ב-3 גרסאות – שמן סנטל – שמיועד לעור יבש – לגמישות ורכות, שמירה על הלחות, הרגעת העור ולמראה מתוח יותר; שמן לוטוס – לעור שמן, שמסייע בשמירה על איזון רמת השומניות בעור; שמן אורכידאה – אנטי אייג'ינג.

הגרסה שלי היא לעור יבש (כשרכשתי אותה לא היתה גרסת האנטי אייג'ינג. היא גם מסקרנת אותי עכשיו…).
בין השמנים המרכיבים את השמן ניתן למצוא תמציות טהורות של אלגום (סנדלווד), הל ולבנד להרגעת עור רגיש או מגורה, ושמן אגוזי לוז לריכוך העור ושמירה על הלחות שלו.

השמן מגיע עם טפטפת, שזה מאוד נוח. יש לו ריח צמחי מובהק, מעט דומיננטי. המרקם שלו נוזלי יותר ופחות סמיך מהשמן של דקלאור. אני משתמשת בו בשני אופנים: ישירות על העור, כמו סרום, או מטפטפת ממנו טיפה או שתיים למעט קרם לחות שאני מניחה על היד, כדי לתת לקרם הלחות הספציפי אקסטרה לחות, או "לשדרג" אותו. זו המלצה שקיבלתי מהדיילת בפארם, וזו אחת ההמלצות הטובות שקיבלתי לאחרונה. אני בעצם יכולה לשדרג איתו כל קרם שאני מרגישה שחסרה לו לחות, או במצבים שאני מרגישה שהעור שלי צריך לחות.

הוא מתנהג מעט שונה מהשמן של דקלאור. לא יודעת בדיוק לשים את האצבע על השוני, אבל התחושה של העור שונה בין שניהם. אולי לוקח לו יותר זמן להיספג בעור ולהפוך לחלק ממנו, אבל אני לא בטוחה שזו הסיבה, והוא עדיין טוב ומומלץ בפני עצמו. הוא בהחלט כול להוות אלטרנטיבה זולה יותר מהדקלאור כשהוא במחירי מבצע.

 

קרם לילה:
אחרי הסרום מגיע שלב קרם הלילה. כאן אני משתמשת גם בקרמים שלא בהכרח מוגדרים קרם לילה והם מספיק עשירים בשבילי כדי שהעור שלי יהיה מוזן היטב (ואם לא – אני פשוט מוסיפה להם טיפה מתמצית השמן של קלרינס. פשוט המלצה גאונית).
הקרמים כאן מסודרים לפי דרגת החיבה שלי אליהם, כי באופן טבעי יש כאלו אוהבת יותר מאחרים.
 

בום (באלם) אנג'ליק של דקלאור – DECLEOR Aroma night Angelique night balm
(15 מ"ל, בסביבות 350 ש"ח בארץ לפני הנחות לגודל הזה, או שניתן לחפש זול יותר בחנויות שמוכרות מוצרי דקלאור אונליין. אני רכשתי ב cheapsmells, שם היו המחירים הטובים ביותר מכל האתרים)

DECLEOR Aroma night Angelique night balm
DECLEOR Aroma night Angelique night balm – בום של דקלאור. אני משאירה את האפליקטור בתוך הצנצנת, וסוגרת את המכסה. זה נוח יותר שהאפליקטור כבר בפנים ולא צריך לחפש אותו בכל פעם מחדש

 

הבום (או הבאלם. "בום" זו הצורה שבה מבטאים את המילה באלם בצרפתית) הוא גם אחד ממוצרי הדגל של דקלאור – משחה טיפולית לילה, וגם הוא מבוסס על תמציות שמן ותמציות צמחים – תמצית אנג'ליקה, שמני קמומיל, רוזמרין וגרניום, אבוקדו ותמצית שזיף אדום.
הוא מגיע במרקם של באלם – משחתי ומרוכז. הבום שלי גם הוא מסדרת האנג'ליק לעור יבש, ויש לו ריח זהה לתמצית השמן הארומטית שכתבתי עליה למעלה.
כמות קטנה מאוד ממנו מספיקה לכל הפנים. אני מחממת את הבום בין האצבעות, מה שקצת "פותח" את המרקם שלו, או מרכך אותו מאוד כך שיהיה נוח למריחה על הפנים, ולא יכביד עליהן.

צריך להתרגל לתחושה השמנונית שלו על העור, מה שלי היה מאוד קשה.
כבר ציינתי בכמה הזדמנויות בעבר שאחותי הקטנה מכורה לבום הזה של דקלאור כבר שנים (היא משתמשת בסדרת הילנג ילנג לעור שמן), והיה לי מאוד קשה להתרגל למרקם שלו, אבל ברגע שמתרגלים לשימוש בו (כמו גם בשמן סרום) מקבלים את אחד מהשילובים היותר מפנקים ומזינים לעור, תחושה שבאה לידי ביטוי במלוא העוצמה שלה בשטיפת הפנים בבוקר.
העור מקבל רכות מדהימה, שפשוט תענוג להעביר עליו את האצבעות, ויש משהו ממכר בתחושה הזו של העור בבוקר, מה שהופך את המוצר הזה לאחד המועדפים עליי ללא ספק.

 

קרם מרין קולגן של פבוניה בוטניקה – Pevonia Botanica Age-Defying Marine Collagen Cream*
(50 מ"ל, 383 ש"ח אצל קוסמטיקאיות מורשות. רשימה מלאה באתר של פבוניה, או בחנויות שמחזיקות את מוצרי פבוניה בוטניקה אונליין)

Pevonia Botanica Age-Defying Marine Collagen Cream
Pevonia Botanica Age-Defying Marine Collagen Cream – קרם מרין קולגן של פבוניה בוטניקה

 

קרם מרין קולגן של פבוניה בוטניקה מתואר כמעניק לחות עשירה, משקם ומטפל בתהליך הזדקנות העור.
הוא לא מוגדר כקרם לילה אבל הוא לא מכיל SPF כך שייעדתי אותו לשימוש בלילה, למרות שהשתמשתי בו מספר פעמים ביום והוא מדהים גם לשימוש מתחת למייקאפ (עם קרם הגנה בנפרד כמובן).

זה אחד מהקרמים האהובים עליי ביותר לאחרונה. אני אוהבת להשתמש בו בעיקר מעל לתמצית הסרום של אהבה שסקרתי למעלה. השילוב של שניהם יחד מ-ד-ה-י-ם.
יש לו מרקם קרמי חלקלק, מעין קרם-ג'ל, אבל יותר נוטה לקרם. סמיכות בינונית, נמרח מאוד בקלות בעור והתחושה שלו עליו מדהימה.
יש לו ניחוח עדין שמזכיר לי קצת קרמים שאמא שלי היתה משתמשת בהם כשהייתי ילדה, מאוד עדין, וזה יתרון בקרם הזה, כי ההתנסות הקודמת שלי במוצרי פבוניה בוטניקה לא עברה טוב בגלל הריח של המוצרים (ובסופו של דבר הם עברו לשימוש של אמא שלי).

לא יודעת להעיד לגבי האיכויות שלו (או של אף אחד מהקרמים כאן) מבחינת אנטי אייג'ינג או טיפול בהזדקנות, אבל התחושה של העור בשילוב של שני המוצרים האלו חלקה בטירוף, רכה וממכרת. מאוד אוהבת אותו, ושומרת אותו למצבים שאני מרגישה שאני צריכה יותר את תחושת ההחלקה והרכות האלו של העור.

 

קרם לחות אנטי אייג'ינג של אורלן – Orlane Extreme line reducing re-plumping cream*
(50 מ"ל, 995 ש"ח לפני הנחות, ברשת אפריל בלבד, או בחנויות שמחזיקות מוצרי אורלן אונליין)

Orlane Extreme line reducing re-plumping cream
קרם לחות אנטי אייג'ינג של אורלן

 

אורלן הוא מותג צרפתי, סופר יוקרתי – המוצרים שלו מתומחרים בטווח המחירים של סיסלי בערך (שבמילים פשוטות זה אומר יקר לי מדי. ויש גם קירבה משפחתית בין המייסדים של שני המותגים, ותוכלו לקרוא עוד על המותג עצמו בעמוד של מוצרי אורלן אונליין).
אחרי תקופה ארוכה שבה לא ניתן היה להשיג את מוצרי המותג בארץ, לפני כשנה רשת אפריל החלה לייבא אותם שוב, וניתן להשיג אותם בסניפי הרשת.

הקרם הוא מסדרת Extreme line Reducing – סדרה המיועדת לטיפול בקמטים. הוא אמור להתמודד עם עור דק, פגעי סביבה, קמטים עמוקים, ריפיון של העור וחוסר נוחות ולחות ע"י 3 פעולות מרכזיות:
תשלובת ממוקסיל מטפלת בקמטים ומגרה את התחדשות העור.
קומפלקס צמחי ביולוגי בונה את העור וממלא את הקמטים על פני השטח.
חומצה הילארונית מהווה חומר לחות טבעי ומוסיפה נוחות ורכות באופן מיידי ולאורך זמן.

הוא לא מוגדר כקרם לילה אבל אני ייעדתי אותו ללילה בגלל שאין בו SPF ולא השתמשתי בחורף בקרם הגנה בנוסף. יותר מזה, יש לו אפקט מאוד לחותי.
הניחוח פרחוני עדין. מרקם קרמי קליל, שעלול לתת תחושה ראשונית שהוא לא מספיק לחותי, אבל זו טעות. אני מרגישה שהעור שלי פשוט שואב פנימה את הלחות של הקרם הזה. הוא באמת נותן לעור תחושה רכה ונינוחה.

אגב, הוא מתאים מאוד גם לשימוש ביום – נותן תחושה חלקה לעור, כזו שמהווה בסיס מושלם למייקאפ, וזו תמיד המחשבה שלי כשאני משתמשת בו בלילה – כמה טוב הוא יהיה לשימוש ביום. אם ישאר ממנו אשתמש בו עם קרם הגנה בנוסף בקיץ הקרוב גם כקרם יום.

 

קרם לחות עשיר לעור יבש של אהבה – AHAVA Essential day moisturizer for very dry skin*
(50 מ"ל, 240 ש"ח לפני הנחות, בנקודות המכירה של אהבה או בחנויות למוצרי אהבה אונליין)

AHAVA Essential day moisturizer for very dry skin
קרם לחות של אהבה לעור יבש מאוד. נפלא

 

קרם לחות של אהבה מסדרת Time to Hydrate – סדרת הלחויות של המותג. הקרם מיועד לעור יבש מאוד. הוא מוגדר קרם יום אבל בגלל שהוא מאוד עשיר ולא מכיל SPF ייעדתי אותו לשימוש בלילה.

מכיל שמן חוחובה שמיועד לנעילת הלחות בעור ומעניק הזנה יעילה, וויטמין E ואבץ שמיועדים להחלקה של העור ומעניקים הגנה מפני תהליכי חמצון.

יש לו מרקם קרמי רך מאוד, שמרגיש טיפה שומני במריחה. על העור הוא לא שומני בכלל. הוא כן עשיר מאוד בלחות, נספג מהר יחסית והגימור שלו חלקלק אבל לא שומני ולא כבד על העור. אני משתמשת בו בימים יבשים מאוד שאני מעדיפה בהם קרם על פני הבאלם של דקלאור, והוא מעולה למצבי יובש כאלו.
הוא עובד מעולה עם כל תמציות השמנים שהזכרתי למעלה ואני ממליצה עליו בחום לבעלות עור יבש מאוד.

 

קרם לילה מסדרת רוויטליפט טוטאל ריפייר 10 של לוריאל – L'Oreal Revitalift total repair 10
(50 מ"ל, 225 ש"ח לפני הנחות בנקודות המכירה של לוריאל או בחנויות למוצרי לוריאל אונליין. אני אישית ממליצה לרכוש אותו אונליין כי יש הפרש גדול במחירים גם לעומת 50% שזו ההנחה המקסימלית בארץ. בסטרוברי למשל הוא יעלה לכם 80 ש"ח עם הנחת נאמנות ועם ההחזר מ EBATES. ב – Chemist Direct הקרם יעלה לכם 10 פאונד (60 ש"ח) ללא המע"מ, בגלל שאתם לא תושבי UK. עם המשלוח יעלה שם 90 ש"ח, ויש עוד החזר כספי דרך Pouring Pounds. ואלו רק דוגמאות)

L'Oreal Revitalift total repair 10 night cream
L'Oreal Revitalift total repair 10 night cream – קרם לילה רוויטליפט טוטאל ריפייר 10 של לוריאל

 

קרם לילה של לוריאל מסדרת רוויטליפט המיועדת לעור בוגר.
הקרם הזה מגיע באריזת משאבה, מאוד נוחה ויוצאת דופן לקרמי לילה.

יש לו מרקם שונה מכל קרם לחות שניסיתי אי פעם – מרקם ג'ל סמיך מאוד ועשיר מאוד. בפעם הראשונה שהוצאתי את הקרם מהמשאבה לא חשבתי שאוהב את המרקם את הזה, הוא הרגיש לי כבד על האצבעות, אבל התחושה שלו על העור פשוט מעולה.

למרות הסמיכות שלו הוא נמרח בקלות. השילוב של מרקם הג'ל והסמיכות הזו נותנים לעור מעין שכבה דקה חלקה מאוד של חומר, לא דביקה או שומנית בשום צורה, שנספגת מהר בעור, אבל משאירה את תחושת ההחלקה הזו שלו. התחושה שלו מזכירה לי את השמן של אהבה שסקרתי למעלה.

מסקרן אותי מאוד לנסות דווקא את קרם היום התואם למוצר הזה (וראיתי שיש גם BB כזה, אני שבעה מ BB CREAMS). אם לקרם היום יש מרקם דומה לקרם הלילה, הוא יהיה מעולה כלחות מתחת לאיפור ללא פריימר למייקאפ, בגלל תחושת ההחלקה הזו של העור.
קרם מוצלח מאוד עם מחיר לא יקר בחנויות אונליין שקישרתי אליהן למעלה או במבצעים שווים.

 

קרם לילה של מורז לעור יבש – MORAZ Herbal Night cream for dry skin*
(50 מ"ל, 80 ש"ח לפני הנחות, ובדר"כ ניתן להשיג אותו במחיר זול יותר)

ORAZ Herbal Night Cream for dry skin
קרם לילה של מורז לעור יבש מאוד

 

מוצרי מורז מבוססים על רכיבים טבעיים בלבד, וכך גם קרם הלילה שלהם לעור יבש – מבוסס על צמחי רוזמרין ומליסה, בתוספת שמנים טהורים – שמן חוחובה, חמאת קקאו ושמן קוקוס.

זה הקרם הקבוע שלי לימים עמוסים שבהם אין לי זמן או כוח לשגרת טיפוח ארוכה / מוקפדת / טקסית לפני השינה.

יש לו מרקם שהוא לא קרם ולא ג'ל. לא ממש חלק ועשוי לחלוטין, מרקם שנראה כאילו המוצר הזה עובד ידנית ולא עובד במכונות.
זה קרם שאני מורחת ישירות על עור הפנים, בלי סרום או שמן מתחתיו בדר"כ. היתרון שלו, ומה שהופך אותו מתאים עבורי לימים כאלו מהירים ולשימוש ללא סרום, היא העובדה שהקרם בעצמו מכיל שמנים, ואע"פ שהמרקם שלו לא שומני בכלל, אפשר לחלוטין להרגיש את התחושה של השמנים האלו על העור, ואני מרוצה ממנו מאוד למטרה הזו.

 

קרם לילה של סופט טאץ לעור יבש – Soft Touch Vitalist 24 night cream*
(50 מ"ל,  210 ש"ח לפני הנחות)

Soft Touch Vitalist 24 night cream
קרם לילה לעור יבש מסדרת ויטליסט 24 של סופט טאץ

 

קרם לילה מסדרת ויטליסט – סדרת הטיפוח החדשה של סופט טאץ'. הקרם מיועד לכל סוגי העור ומתואר כמלחח במיוחד ומעודד את חידוש תאי העור. מועשר בשמן חוחובה ובוראז'.

ניסיתי 2 קרמים בסדרה הזו של סופט טאץ – גם קרם יום (לעור מעורב ולא מתאים לעור שלי אמנם), וגם קרם לילה, והופתעתי לטובה.
לקרם הלילה יש ריח עדין ורענן, ומרקם ג'ל דק. בגלל המרקם המאוד קל שלו, שבדר"כ מאפיין דווקא קרמי יום, לא הייתי בטוחה שהוא היה מספיר עשיר בלחות עבורי, אבל באופן מפתיע הוא כן.

נמרח בקלות, נותן לעור מעין שכבה דקה ג'לית בהתחלה, אבל נספג במהירות, ואני משתמשת בו מפעם לפעם כגיוון לקרמים היותר עשירים שלי, כדי לתת לעור את התחושה הקלילה דווקא.

 

קרם עיניים של קליניק – Clinique all about eyes rich*
(15 מ"ל, 245 ש"ח לפני הנחות, בנקודות המכירה של קליניק בפארמים או בחנויות למוצרי קליניק אונליין)

Clinique all about eyes rich
Clinique all about eyes rich – קרם עיניים עשיר ונפלא של קליניק

 

מקווה שהגעתם עד לכאן, כי כאן יש את קרם העיניים המועדף עליי ללא ספק.
קרם העיניים של קליניק מתואר באתר שלהם כקרם עיניים עשיר בלחות, מצמצם את מראה העיגולים והכהויות מתחת לעיניים ואת הקמטוטים העדינים באופן מיידי ולאורך זמן. מוריד נפיחות, מרגיע בעזרת רכיבים צמחיים. מסייע בהגברת ייצור הקולגן הטבעי. מחזק את מחסום הלחות של העור נגד גורמי גירוי שכיחים.

ניסיתי בעבר את קרם העיניים all about eyes של קליניק בגרסת הג'ל, ולא התרשמתי ממנו במיוחד. כנראה בגלל שאני לא חובבת קרמי עיניים שהם ממש ממש ג'ל. מעדיפה קרמי עיניים שהם קרם או לחילופין קרם-ג'ל כמו קרם העיניים רוויטלייזינג סופרים של אסתי לאודר שמשמש אותי עכשיו בשגרת הבוקר שלי.

קרם העיניים בגרסת ה rich שלו מגיע במרקם קרם מעט חמאתי, אבל בניגוד לקרמי עיניים חמאתיים כאלו שניסיתי בעבר, הוא לא צובר גושים, נמרח ממש בקלות, העור באיזור העיניים נראה מואר מאוד ברגע שמורחים אותו (לא בגלל שהוא מבהיר, אלא בגלל האשליה האופטית הזו של מוצרי לחות טובים באיזור הזה…).
הקרם עשיר מאוד אבל נספג היטב ובקלות, ומתאים גם לשימוש בבוקר. לפני קרם העיניים של אסתי לאודר השתמשתי בו גם בבוקר.
הוא מדהים מדהים מדהים! אני ממש מאוהבת בקרם העיניים הזה, וללא ספק יירכש שוב ושוב. נהדר.

 

עד כאן הפוסט הארוך והעמוס הזה 🙂

* כל המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה 

 

תגובות

comments

20 Comments

  • danra

    איזה פוסט מעולה, אני הכי אוהבת קרמים של לילה, מצדי כמה שיותר כבד יותר טוב…(אייקון חבול)
    תמציות השמן של דקלאור אהובות עלי ביותר, כאילו ספא בבית!
    הבום אנג'ליק נראה ממש דומה לבאלם נרולי שאני מכורה אליו שנים רק יותר צהוב. מבררת מה ההבדלים….גררר
    טוב שאת שבעה מ- BB כי חבל על הזמן שאת תבזבזי על לבדוק אותו, עדיף כבר את ה- BB שלהם בשפופרת הלבנה…:/
    מסכימה עם מה שכתבת על קרם העיניים של קליניק, לגמרי מהמוצלחים שהיו לי.

  • קורין

    @danra
    תודה 🙂 אני גם אוהבת את ההתפנקות של הערב… הרגת אותי עם האייקון החבול, מבינה לליבך!

    דקלאור זה לגמרי ספא בבית. בכלל שמנים כאלו איכותיים זה ספא בבית. יש לי גם פוסט מתוכנן בדיוק בשם הזה :), עם הרבה שמנים טובים. גם לגוף…

    ניסיתי את ה BB בשפורפרת הלבנה בפארם, זה עם כדוריות הצבע שמתפוצצות, אף אחד משני הגוונים לא התאים לי…….

    שבוע שמח 🙂

  • דליה

    קורין תודה לך על העדכונים המעניינים, רציתי לומר לך שקניתי את הקרם של לוריאל קרם יום והוא מעולה המרקם שלו כמו גבינה והוא נספג מהר לחות עשירה והריח שלו מזכיר את המעדן של הילדים "גמדים" אני מאוד מרוצה ונראה לי שאקנה גם את הקרם של הלילה.אם ידוע לך על הסרום של אותה סדרה אשמח לשמוע.

  • מיטל

    פוסט מעולה, תודה על השיתוף!
    אני בדרך כלל משתמשת בסרום של דקלאור.. הוא ממש יקר ועד היום לא מצאתי לו תחליף אבל עכשיו נראה לי שאני אנסה את הסרום של אהבה, אולי גם עליי הוא יהיה המועדף 🙂

  • דינה

    פוסט איכותי ומושקע!
    שאלה – האם תוכלי בבקשה להתייחס לשימוש של מוצרי הטיפוח בתקופת הריון?
    אני לא בקיאה בקריאת רשימת המרכיבים של כל אחד מהמוצרים מצד אחד, ומצד שני ידוע לי שמוצרים שמכילים מרכיבים מסוימים, כדוגמת רטינול, ויטמין A, חומצות סציליסיות וכד' אסורים לשימוש בתקופת הריון.
    אשמח לשמוע את התתיחסות שלך לעניין הנשי הזה:)
    ושוב – הנאה אימיתי לקרוא את הפוסטים שלך!

  • הילה

    פוסט מעולה!
    רציתי לשאול- האם הסרום של אהבה יעיל באותה מידה כמו הadvanced night של אסתי לאודר?

    תודה רבה!

  • קורין

    @מיטל
    הסרום של דקלאור ממש יקר, אבל אני ממתינה למבצעים. רכשתי אותו בזמנו במחיר מצויין. פחות מחצי מחיר פה בארץ.
    הסרום של אהבה מאוד שונה מזה של דקלאור. המרקמים שונים, אבל התחושה שלו על העור מדהימה

  • קורין

    @הילה
    הם מאוד שונים במרקם שלהם אז אני לא יכולה לומר לך אם הפעולה שלהם זהה.
    האוונס נייט ריפייר של אסתי לאודר מאוד נוזלי ונספג מיד בעור. הסרום של אהבה סמיך יותר ונותן לעור מרקם אחר משל אסתי לאודר. לא חושבת שאפשר להשוות ביניהם.

  • קטי גבדולין

    ממש אהבתי את הפוסט! תודה!
    מה את אומרת על שמן חוחבה (golden jojoba)?
    אני מאוד אוהבת אותו כסרום במיוחד לפני קרם לילה (כמובן לנגב את השאריות עם מגבת עדינה).

  • אלינה דיקמן

    לקלרינס יש שמן פנים נקרא אורכידאה כחולה .. את מכירה? השתמשת? אני רוצה לקנות שמן לפנים ללילה אבל לא יודעת איזה לבחור( לא סומכת על דיילות) יש את הלוטוס שציינת שהוא לעור שמן/מעורב ולי יש עור יחסית רגיל ( בלי בעיות) ומעורב קלות באזור טי. והאורכידאה ממה שקראתי באתר של קלרינס הוא לעור רגיל אבל הוא אנטי אייגינג ונועד לעור בוגר..

  • קורין

    @אלינה דיקמן
    ניסיתי גם את הלוטוס למען האמת 🙂
    אהבתי מאוד שת השמן ארגן של ג'וזי מרן, אבל ניתן להשיג רק בהזמנה מספורה, אז אם יש לך גישה למישהו שגר בחו"ל או שאת עושה הזמנות משם דרך חברות שילוח – מומלץ
    עכשיו ראיתי פרסומת חדשה של שמן של וישי. אני חושבץ שאנסה אותו. אעדכן אותך…

  • אלינה דיקמן

    אני אקרא לגביי השמן של ג׳וזי ווישי..:) היום קיבלתי מהדיילת בפארם דוגמית של השמן לוטוס, לבנתיים אני מרוצה ממה שהוא עושה לעור פנים, נעים , ריח טוב.. נראה מחר בבוקר איך יהיה העור . אהבת את הלוטוס?@קורין

  • קורין

    @אלינה דיקמן
    הרגשתי שהוא מתייבש מהר מדי. אני אוהבת בלילה להתענג על השומניות של העור לפני שאני מניחה קרם לחות 🙂 (נשמע מוזר, אבל אני אוהבת את התחושה הזו. נותן לי להרגיש שאני ממש מזינה אותו…)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *